Poszukaj szarego przewodu w dolnej kostce od radia i go odetnij, to sygnał prędkości.
Moduł bezpieczników , bezpiecznik F3 , 25A , opisany jako start - stop , sygnał na rozrusznik /cewkę/ pin nr.3.
Nie jestem pewien jak u Ciebie, miałem kiedyś opla combo 1.7d i tam sygnał do obrotomierza szedł z alternatora
W załączniku schemat świateł stopu. 120 - sterownik silnika 172 - światło prawe tylne 173 - światło lewe tylne 260 - skrzynka bezpiecznikowa 639 - trzecie światło stop 645 - UCH 1337 - UPC Najwyraźniej UCH nie widzi sygnału z czujnika - brak plusa na czujniku bądź nie dociera sygnał z czujnika do UCH. Podłączyć CLIPa i sprawdzić czy sygnał dochodzi.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Uszkodzona blokada kierownicy, brak sygnału zwrotnego o odblokowaniu, dopóki blokada nie wyśle sygnału, UCH nie włączy zapłonu.
Nie pamiętam czy to w Scenicu czy Megane ale to podobne konstrukcje - sygnał z ABS idzie do licznika przez złącze za przednią lewą lampą, chyba białe złącze. Tam lubi gnić. Złącze jest chyba w skrzynce z bezpiecznikami na samym dole zaraz za lampą. Zobacz pin 8 lub 12, szary kolor przewodu.
ściągnij sobie schemat z elektrody i zobaczysz z kąd pobierany jest sygnał. Pozdrwiam
Podejrzany immobilizer i czujnik obrotu wału. W mojej Megance w odstępie kilku lat wysiadło jedno i drugie. Prądu to szukało się kiedyś, teraz trzeba szukać "sygnału".
1,5V podaj na sygnał to jakies 4-4,5bara.
A nie chce ci sie sprawdzić czy czujnik generuje sygnał?
Sygnał o pozostawieniu włączonych świateł.
Sygnał obrotów od ECU (biały przewód) musi być gdzieś zwarty z szarym przewodem sygnału z czujnika prędkości. Może też być zalana kostka.
ta informacja jest przekazywana siecią informatyczną, nie jako dyskretny sygnał.
Witam Posiadam Renault Megane 1.6 z 2001 roku. W czasie jazdy spod deski rozdzielczej emitowanych jest 10 sygnałów (piknięć). Czy ktoś może napisać co to oznacza?
Witam, Poradziłeś sobie z tym zasięgiem bo mam ten sam problem?? Pozdrawiam
To uszkodzona deska bądź nie ma informacji o prędkosci własnej pojazdu. Jak pisałem wczesniej trzeba spradzić ciądłość trasy sygnału.
nie wim jak sprawdziłeś czujnik gmp bo z tego co wiem to nie ma mozliwości. w renault megane i laguna I były duże problemy z tymi właśnie czujnikami (objawy takie jak podałeś) po nagrzaniu silnika rezystancja czujnika zmienia sie i komputer wtrysku obczytuje to jako brak sygnału z koła. po wymianie nie zapomnij skasować defekty powodzenia
Rozumiem ,że pisząc "nie dochodzi sygnał" masz na myśli,że nei dochodzi napięcie na pompkę po wciśnięciu dzwigni od spryskiwaczy? Na forum zamieszczałem schemat elektrychny megane ph1 i to powinno Ciu pomóc. Sprawdz bezpieczniki -wszystki, potem możesz wziać się za przełącznik zespolony czyli właśnie tę dzwignie .
mam problemy z podlaczeniem centralki Lovato Pro do Renault Megane 1,6 V 16 a mianowicie nie moge znalesc stabilnego sygnalu obrotow. Silnik ma cztery pojedyncze cewki z tamtad centralka wogole nie reagoje jedynie z czujnika na kole zamachowym ale sygnal jest bardzo niestabilny przeskakoje pomiedzy 700 a 40 tys. obrotow moze ktos juz robil albo ma w...
Jeżeli to silnik K4M - 700 , to sygnał prędkości idzie na zegary z pinu nr.22 sterownika ABS.
A z ECU wychodzi sygnał?
ciągle włącza się alarm Brak komunikacji. Immo nie otrzymuje sygnału z pętli!
DF230 - Nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu, linia multipleks. Wymiana oleju nic nie zmieni.
Powrócił mi błąd -3903- sygnał aktywacji -zwarcie plusa 12- obecny
W Renault Megane gnije kostka połączeniowa. Ona jest z prawej strony w kącie pod blachą tam gdzie akumulator. W takim miejscu musi zgnić. Najlepiej ją wyrzucić i polutować przewody na stałe,
Podłącz kompa i zobacz czy licznik widzi sygnał prędkości.
Tam z czujnika idą dwa sygnały jeden na tablicę drugi do kompa i mogą się różnić.Trzeba popatrzyć w parametry co pokazuje jaką temperaturę.
Musisz sprawdzić czy piloty wysyłają sygnał.
Coś musi być zwalone trochę "dalej" Dobrałem się do kostki połączeniowej pod tapicerką z tyłu samochodu i niestety tu objaw dokładnie taki sam czyli żarówka nie zaświeca się (sprawdzałem już tą 2W) a na mierniku wskazanie jest. Może to przy przekaźnikach jest coś wypalone ale tu już kompletnie nie wiem jak się do nich dobrać. Z tego co udało mi się...
Wiem, że jest tam IR bo jak powiedziałem miałem ten problem a mam Megane z 96. Moc sygnału można sprawdzić na oscyloskopie. Wykres wyjaśni wszystko
Najpierw wyczyść styki, ewentualnie wymień czujniki ABS w przednich kołach. Na komputerze powinno wyjść, z których nie ma sygnału.
a napisze ktos dla przypomnienia instrukcje kodowania kluczyka A wiesz ile razy było o tym na forum?
Komp nie ma nic do tego, możesz bez niego pchać auto na wł. zapłonie i ma pokazywać prędkość. Komputer silnika i zegary są wównoległymi odbiorcami sygnału prędkości, zasilane czujnika jest po stacyjce a masa stała. Jedyna możliwość to zakłócanie sygnału przez komputer, można to sprawdzić, odłączając od niego sygnał
Dolny czerwony sygnał ze stacyjki, górny żółty z przełącznika świateł (świeci jaśniej na wyłączonych światłach,przyciemnia się po włączeniu,gaśnie po wyłączeniu)
Standardowo wzmacniacze nie mają raczej mniejszej rezystancji wejściowej jak 10kom. Na wyjściu RCA radia przeważnie są rezystory 100 om w szereg, aby zabezpieczyć się przed ewentualnym zwarciem. Więc zrobienie odpowiedniego dzielnika napięcia to niewielki problem. P.S. Sprawdzałeś ustawienia radia? Może da się zmniejszyć poziom sygnału wyjściowego w...
tu może być problem. nie miałbyś sygnału
Sprawdzic zasilania ecu.Bede wrozył.masz 1,6 16V?
Zobacz przez aparat cyfrowy, czy dioda w pilocie emituje sygnał.
A jakiego sygnału szukasz i czym?
Kliknij na ten opis 1.def a pokaże Ci szerszy opis błędu. Tutaj raczej chodzi o błąd w obwodzie czyli brak sygnału z EGR, przerwa w cewce zaworu itp. Pomierzyć instalacje pomiędzy zaworem a sterownikiem silnika. Zmierzyć rezystancje potencjometru i cewki zaworu.
Niebieska - sterowanie zmieniarką, żółta- do podłączenia sygnałów zewnętrznych.
Nie mylic transpondera z pilotem. Dwie rozne rzeczy. Transponder trzeba "przyuczyc", pilot jest sparowany z odbiornikiem fabrycznie (zamawiajac nowego pilota trzeba podac kod odczytany z odbiornika - ASO go nie ma). Kolega był uprzejmy pomylić systemy. Tutaj odbiorniki można zmieniać jak się chce. Nic nie stoi na przeszkodzie. Nie ma też żadnego transpondera...
Zajrzyj do żarówki,jeśli będzie sprawna to grzej do sterownika,wypnij kość i posprawdzaj co i jak. W załączniku masz opis kości i sygnałów :-)
Pomiar omomierzem nic nie da, trzeba odpytać sterownik na błędy lub oscykloskopem sprawdzić spójność sygnałów.
Zrobiłem pomiary każde z urządzeń które posiadam pokazuje 18 (bez jednostek)bieg jałowy ,natomiast pełen gaz 200. Napięcie zasilania 4,94 (środkowy pin) sygnał wyjściowy 0,34V bieg jałowy,natomiast gaz do dechy 4,34V. Myślę ,że wystarczy.
Duży pobór prądu zakłóca sygnał z czujnika
Witam. Sprawdź czy transmitter dostaje sygnał z pcf'a podczas naciskania przycisku. Kiedyś miałem przypadek że było mikropęknięcie na ścieżce i nie dochodził sygnał.
wszystko na drodze od przycisku do klaksonu. Z wylotem włącznie. Jeszcze jedno: odłączyć klakson od instalacji podpiąć 12V na żywca.
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Problem rozwiązany, oczywiście jak to czasami w Renault bywa-czeski film.
Koło oryginał używka.Brak sygnału prędkości obrotowej silnika.
Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
To trzeba prześledzić obwód sygnału prędkości jazdy.
To działa tak: sterownik pracuje po uruchomieniu silnika w tzw "open loop", ignoruje sondę lambda, czeka aż ta osiągnie temperaturę pracy, jak sonda zacznie dawać sygnał, to sterownik przechodzi w tryb zamkniętej pętli "closed loop" i reguluje skład mieszanki w oparciu o nią. Jak Twoja sonda jest uszkodzona i nie daje sygnału, to sterownik pracuje cały...
702 raczej, choć głowy nei dam, ale to mało ważne, na cewce masz: +, masa, i dwa sygnały, wepnij w którykolwiek sygnałowy
Dokładnie jak kluczyk wysyła sygnał (można to sprawdzić aparatem) to dopiszesz samemu kluczyk
Witam. Nie wiem czy mogę podać link do tej strony w razie czego proszę administratora o usunięcie ale rozwiuązuje problem w temacie tutorial z fotografiami i opisami proszę to powinno pomóc http://megane.com.pl/topic/26300-tutoria...
Drugi pilot dopisz. Instrukcję znajdziesz na forum. Masz kod awaryjny?
Problem rozwiązany, okazało się że przewód pomiędzy BCM a ECM był uszkodzony. Kontrolka od immo sygnalizowała prawidłową pracę. A komputer nie otrzymując sygnału startu od BCM, odcinał sygnał z czujnika obrotów. Zwykłe obejście linii rozwiązało sprawę. Po średnicy przekroju poprzecznego przewodu wnioskuję że to musi być częste zjawisko w tych samochodach....
Może by tak posprawdzać zanim się wymieni - np. kierunkowskazy sterowane są masą - zobacz czy na manetce jest masa, zobacz czy jak podasz masę na UCH na wejście sygnału z manetki to czy kierunki zaczną działać. Może problem w instalacji a nie w UCH. Wymienisz UCH i nie odpalisz auta bo w nim siedzi immo.
Odczytuje jako odblokowana i wysyła sygnał. Nigdy nie miałem problemu z kodowaniem tych kart po odblokowaniu do megane III czy też Laguny III. Pierwszy raz mi się trafił koleos i problem.
Wyświetlacz łączy się z radiem jedynie trzema przewodami-CAN H, CAN L i sygnał włączenia. CAN- pin 29,30 a sygnał-pin 12 w kości wyświetlacza. Poza tym: masa-pin6, zapłon-pin8, zasilanie-pin9. Odpowiednie przewody w złączu radia sobie znajdziesz bo mają taki sam kolor
A ktoś robi :D kolego milejow podpowiesz gdzie w liczniku znajdę? Radio na banko odpada tam sygnału nie ma.
Zacząć od niespójności sygnałów z czujników kół.
A może tak zrobić diagnostykę, nie wymieniać wszystkiego na chybił - trafił? Podłączyć oscyloskop, popatrzeć na sygnały z czujników?
Pewnie dostaje błędny sygnał do centralki gazowej.
Ja mam scenic-a rocznik 2000 i u mnie można wyłączyć automatyczne blokowanie drzwi. Po włączeniu zapłonu trzeba przycisnąć przycisk odblokowujący drzwi przez co najmniej 5 sekund aż odezwie się sygnał dźwiękowy. Spróbuj tak zrobić.
Troche czasu minelo ale w koncu mam czas usiasc do tematu, przegladnalem cewke i drut wyglada w porzadku. Jest dobrze przylutowana wszystko siedzi sztywno Dodano po 21 Czy jest mozliwe aby rezonator kwarcowy był uszkodzony przez to nie jest wysyłany żaden sygnał z karty?
Jak w temacie poszukuję schematu licznika, a w nim sygnału prędkości. Czy ktoś dysponuje takowym?
Pewnie sygnał nie wchodzi na sterownik a oscyloskopu nikt nie podłączał.
Padasz dokładniejsze dane samochodu rok, pojemność, moc, wersja. Przekaźnik można sprawdzić czy obwód cewki jest sprawny i czy dochodzi sygnał do gniazda przekaźnika po włączeniu ogrzewania.
Akumulator sprawny bo jak z niego bezpośrednio podawałem podciśnienie na siłownik to zadziałał muszę jeszcze zmierzyć sterowanie na elektrozawór , wie ktoś może jak to wygląda ? jakich sygnałów się spodziewać ?
Sprzęt to PC + VISA Euroscan (DOS) + Euroscan na PIC-u Obroty - 0 Jak czujnik odłączony - ECU nie zauważa rozruchu. Jak podłączony - wyrzuca błąd. Wnioskuje że coś tam wykrywa ale nie do końca poprawnie przetwarza sygnał.
Cześć zajmuje się dorabianiem kluczy, problemem jest Megane IV z kartą którą chce dograć. Po całym procesie gdy przykładam nową kartę do systemu immo w guziku start stop nie mogę jej dopisać. Gdy włączam w komputerze (AUTEL KM100) opcje wyszukaj stacyjkę i sygnał nie reaguje na ten guzik, nie nadaje sygnału. Co może być przyczyną?
No to raczej bez wizyty u elektronika się nie obędzie. Podobna kontrolka w oplach sygnalizuje awarie układu paliwowego tzn sterowanie wtryskiem, przepływomierz oraz (ale pewien nie jestem) pompy wtryskowej. Jak kontrolka zapala tylko czasami to może gdzieś coś "gubić" masę albo bardziej prawdopodobne -sygnał. Proponowałbym sprawdzić najpierw "okablowanie"...
Wysyła sygnał, ale jest słaby ?
Ok czyli obojętnie jaki wzmacniacz byle miał zasilanie i wpiąć go w kabel antenowy? Tak od czego jest ten 4 kabel? Nie pamiętam dokładnie ale prawdopodobnie jeden był FM a drugi też dla częstotliwościowi FM do nawigacji do odbioru TCM . Przetnij jeden i drugi , dotknij palcem albo metalowym wkrętaki do rdzenia przewodu i sprawdź na którym pojawia się...
zobacz też bolce zespołu licznika,ale jeśli nie bije też przebiegu to brak sygnału VSS sprawdz czy masz sygnał na pinach licznika.
UCH powinno być wszystko OK, ponieważ do tej pory było OK. Teraz po Twojej odpowiedzi jeszcze mi się rozjaśniło, że to właśnie brak sygnału ze skrzyni biegów powoduje nie odhamowanie podczas próby ruszania...
Pytam, bo do radia idzie sygnał prędkości. Jeżeli przewód gdzieś zwiera, to prędkościomierz nie będzie działał.
Zgodzę się, że objawy na to wskazują. Tylko dlaczego, jak się zrobi cieplejszy, to wszystko mija? Proszę o odpowiedź. I jeszcze dzisiaj podczas jazdy to W czasie jazdy przy ostrzejszym skręcie lub gwałtowniejszym ruszaniu nieraz zapala mi się kontrolka STOP oraz hamulca ręcznego, parę razy mrugnie i zapika sygnał dźwiekowy, później wszystko jest w porządku....
Bez sygnału pracującego silnika wspomaganie nie ruszy. Z Megane II chodzi po zapłonie.
(at)milejow Dziękuje za pomoc, a czy więc podejdzie dowolny z takich wyświetlaczy AFFA2 (są w kilku wykonaniach, bursztynowe/białe podświetlenie), AFFA2++ (te są najbardziej dostępne), AFFA3 (z wersji phase II, z białym podświetleniem)? Mam właśnie wersję z nawigacją Carminat 8000 z wysuwanym ekranem w którym uszkodzeniu uległa taśma. Taśmę polutowałem...
Po usunięciu zaworu kodowego to już nie bardzo, bo niby co będzie odcinać dopływ paliwa?. A oryginalny zawór kodowy w tej pompie działał w ten sposób że pomimo że dostawał zasilanie (+,-), to nie otworzył dopływu paliwa dopuki na 3 przewodzie nie dostał określonego sygnału z immo.
Zółty gruby lecący do modułu UPC obok akumulatora to zapłon. to musisz deaktywawać fabryczne mijania z czujnikem zmierzchu Nie trzeba nic dezaktywować, światła w pozycji ,,auto,, i po zapadnięciu zmroku fabryczny czujnik włączy mijania i wyłączy dzienne(bo dostaną sygnał z pozycji)
Nie jest możliwe. No chyba, że na zasadzie, że jest odebrany sygnał z przycisków karty, ale to kombinacje.
z tego co wyczytałem dwa piny na sterowniku plus i minus oraz po zapłonie. Tylko czy potrzebny jest czujnik kąta skrętu ten na maglu ? czy magiel może zostać oryginalny ? Bez czujnika pozycji wału na maglu wspomaganie nie ruszy więc magiel musi być odpowiedni. Oprócz zasilania sterownik wspomagania potrzebuje jeszcze sygnału pracującego silnika, i...
moj ojciec jest elektronikiem i chyba ma coś takiego. chodzi o tester który pokazuje kod sygnału pilota???????
I mają rację . ABS w tym roczniku nie ma nisc do gadania jeśli chodzi o licznik. Na złączu czujnika prędkości są 3 przewody +12v, masa, i wyjście sygnału prostokątnego.
To bardziej skomplikowana sprawa. Z włącznika wycieraczek sygnał cyfrowy idzie do modułu UCH nad nogami kierowcy i dalej CAN do modułu BSM pod maską. Tam przekaźnik uruchamia silnik spryskiwacza. Przekaźnik nie wymienny, tylko cały moduł. Najczęściej leci sam silnik spryskiwacza lub włącznik wycieraczek.
Niby możliwe, ale wg obrazków sygnały się pokrywają. Tylko trochę dziwny ten sygnał z koła rozrządu, raz jest jeden pik, a raz 4.
Czy coś się wyjaśniło? Bo mam podobny przypadek i też wywala błąd p0340 (błędny sygnał z czujnika wałka rozrządu) i jak jest auto ciepłe to ma problem z uruchomieniem. Czujnik wałka rozrządu daje dobry sygnał ale zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem położenia wału?
To są dwie róźne usterki. Kod P0010 wskazuje na problem z kołem faz rozrządu. Może to być koło - a lubią się sypać w tych silnikach - a może to być wszystko inne: czujnik, zawór, przewody. Bez podglądanie silnika nic nie zrobisz. I to, że silnik pracuje równo nic nie zmienia - koło może być np cały czas przesunięte lub w spoczynku i silnik będzie chodził...
Witam Czy odbiornik podczerwieni znajduje się przy lampce wnętrza? Jeśli tak to może tam są sygnały załączające i dekatywujące orginalny imobilajzer.
taaaaa w dieslu nie bujałeś się nigdy z czujnikami wału gdzie sygnał w momencie kręcenia spada poniżej tolerancji???
Sygnał prędkości idzie też do radia i tam może być namieszane.
Jak wpadłeś na genialny pomysł zmiany sterownika ? Sprawdzałeś sygnały kluczowania na cewki? Czy tak samo się wyśniło ?
Przy podłączeniu radia, cos strzelilo wymieniłem bezpiecznik, sprawdziłem radio (sprawdzone). radio się nie uruchamia, brak sygnału z samochodu , co jest nie tak?
Na moje trzyma blokada, blokada jest w układzie immo i rozruchu. Nie ma sygnału z blokady, nie ma zgody na rozruch.
renault megane sygnał megane sygnał prędkość sygnał cewki megane
zacięcie stacji serwisowej zasilać pompa oleju seicento klema
suszarka remington pioneer a602r
Różnice między płytami głównymi 17MB140 a 17MB82S Kompatybilność płyt głównych 17MB82S i 17MB140