Posiadam auto jak w tytule w aucie wymieniony filtr paliwa sprawdzony układ paliwowy wymieniona ręczna pompka paliwowa nowy akumulator nowy rozrusznik sprawdzone wtryski i sówce wszystko ok . Niestety auto jak nie odpalało po nocy tak.nie odpala wyskakuje einspritzdüse defect i lampka stop choc odpalany jest wiele razy i tak nie zaskakuje. Dodam że...
To w sumie układ hydrauliczny i zwykła zwężka przekroju albo ostra krawędź zaburzy przepływ. Zobacz jak biegną rurki, czy gdzieś nie mają ostrego załamania, może pod spodem przygięta.
Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
Skoro błędów zero, a nadal szarpie to spróbuj wymienić jeszcze filtr paliwa i sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. wymieniłeś ?,sprawdziłeś ? jak kazał "Red_Jack"?
Dostać się do miejsca gdzie taki się znajduje, wymienić na nowy , odpowietrzyć układ paliwowy i po robocie :D :D :D
Witam. Pozwolę sobie trochę odgrzebać ten temat. Mianowicie jeżdzę Renault Megane 98r z motorem 1.9 D Eco 64 KM. Układ wtryskowy na pompie rozdzielaczowej Bosch EP/VE. Problem dotyczy rozruchu na zimnym silniku. Po przekręceniu kluczyka ciężko odpala i szarpie prze kilkanascie sekund po czym pracuje równomiernie. Po zgaszeniu go i powtórnym odpaleniu...
"CHECK INJECTION" - to dosłownie SPRAWDZ WTRYSK. To jest cały układ zapłony od pompy do świec. Jeżeli to nie jest błąd wtryskiwaczy to nie wtryski. Podaje sposób, który nie zaszkodzi. Brudny układ paliwowy może powodować błędy jeżeli wtrysk nie dostarczy takiej ilości paliwa jaka jest zaplanowana z komputera wtrysku. Ten silnik tak ma ze jak się przybrudzi...
Miałem kiedyś podobny problem , ale to nie w audi ale też w dieslu , ( megane 2 1.5 dci) spore pęcherze pojawiały sie w przewodach przed gruszką aż do listwy wtryskowej , pomogły zwykłe zaworki zwrotne ale skoro u Ciebie nie zdało to egzaminu to sprawa jest zdecydowanie poważniejsza Dodano po 2 Jeżeli chodzi o przechyły i związek z odpaleniem to wydaje...
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak: auto miało problemy z odpalaniem i przy wciśnięciu gazu do dechy zapalały się kontrolki od świec żarowych, STOP, i czerwony silnik. Z pomocą kumpla (mechanika z atoryzowanego serwisu) udało się jakoś to zrobić w miarę tanio ale trochę czasu upłyneło. Mianowicie- pompy z 1.5 dci do 2005 roku robi...
jeżeli chodzi o falowanie obrotów w tym silniku to przyczyn może być naprawdę wiele układ zasilania,dolotowy powietrza a czasami regulator napięcia ja bym w twoim przypadki jeszcze raz odpowietrzył układ paliwowy
Temat rzeka. :arrow: Co tu ukrywać, układ paliwowy jest najczęstszą przyczyna awarii w tych jednostkach. Co można zobaczyć metodą domową :idea: Zajrzyj na dno filtru paliwa , jeżeli znajdziesz samorodki złota to niedobrze, po wakacjach. Jeżeli będzie tylko naturalny brud to jest nadzieja że zostanie na wakacje. filtr rozcinamy / rozrywamy, nie tniemy...
Posprawdzaj cały układ paliwowy , może gdzieś opaska słabo trzyma , układ się zapowietrza i dlatego musisz tak długo kręcić.
Wygląda na nieszczelny układ paliwowy i zapowietrza się po dłuższym podstoju . Więc jedź do serwisu niech wymieniają filtr paliwa i dokładnie przyjrzą się przewodom paliwowym. Zrób mały test wejdź do auta i odpal tylko zapłon niech pompa dopompuję paliwa a za drugim lub nawet trzecim razem dopiero kręć rozrusznikiem .
Witam wszystkich Renault Megane ma tak ciekawy układ paliwowy układ zamknięty - pomyślane to było z uwagi na środowisko. "odpowietrzenie" zbiornika paliwa biegnie przewodem do okolic prawego nadkola gdzie jest zbiornik oparów paliwa (wypełniony węglem aktyw) ,ze zbiornika biegnie przewód do elektrozaworu (sterowanie komputerem) i do kolektora dolotowego...
A może mieć coś układ paliwowy z tym. Lub zapłonowy. Dodano po 2 :cry::cry::cry:Ma ktoś jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? :cry: :cry: :cry:
Układ paliwowy się zapowietrza do sprawdzenia, po lewej stronie za silnikiem jest filtr tam czasem na końcówkach przepuszcza powietrze. Miałem taki przypadek, że wolno wkręcała się na obroty i ciężko wkręcała się do odpalenia
Silniczek krokowy od przepustnicy najczęściej powoduje falowanie obrotów i gaśnięcie motoru na wolnych obrotach (np. przy zmianie biegów jak wciskasz sprzęgło) - wyciera się ścieżka potencjometru w miejscu gdzie najczęściej pracuje czyli na początku. Jak nie masz mocy przy dodawaniu gazu, a silnik normalnie "pali" i chodzi na wolnych to albo układ paliwowy...
Witam! mam olbrzymi problem z moją meganka. No wiec tak: 1) ODPALANIE : Samochod nie zawsze odpala za pierwszym. nie zależy to od temperatury. nie ważne czy mróz czy nagrzany samochód. czasami odpala za pierwszym następnym razem za 5 później za 3 później za 10. itd. odpala jak mu się zachce. co ciekawe jak wkoncu załapie to od razu za 2-gim zakręceniem...
Jak już będzie na 100% pewne że to wtryskiwacze, to tam się nie robi samych wtrysków, bo to się zemści, a cały układ paliwowy.
No to raczej bez wizyty u elektronika się nie obędzie. Podobna kontrolka w oplach sygnalizuje awarie układu paliwowego tzn sterowanie wtryskiem, przepływomierz oraz (ale pewien nie jestem) pompy wtryskowej. Jak kontrolka zapala tylko czasami to może gdzieś coś "gubić" masę albo bardziej prawdopodobne -sygnał. Proponowałbym sprawdzić najpierw "okablowanie"...
Skoro ci pali i nie ma mocy to też bym poszedł w stronę niskiego ciśnienia pompy paliwa. Trzeba mieć odpowiednią końcówkę na manometr, by to sprawdzić. Uważaj, to układ paliwowy, nie spal auta, bo węże paliwowe pękają na zimnie.
No to jak wyżej. Zajmij się układem paliwowym.
Trzeba sprawdzić czy przy porannym rozruchu wtryskiwacze od razu tryskają paliwem, jeżeli nie to należy szukać nieszczelności w układzie paliwowym.
Swiec w sumie nie sprawdzałem zacznij od sprawdzenia świec to też moze byc powodem szarpania silnika. Sprawdz czy nie łapie powietrza w układzie paliwowym.
Sam odpowiedziałeś - nieszczelność w układzie paliwowym . Sprawdzić od zbiornika do pompy .
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Ostatnio w mojej Meganie II 1,5 dci wymieniałem filtr paliwa. Problem jest taki, że w przewodach paliwowych do i z filtra jest powietrze, które cały czas krąży. W trakcie jazdy nie zauważyłem żeby samochód miał jakieś problemy. Problem jest z odpalaniem, musi więcej rozrusznik kręcić niż za zwyczaj. Jak usunąć to powietrze z tego układu? Proszę o pomoc.
Gdyby był aktywny alarm to włączyłby syrene[jezeli jest aktywna].Stukanie moż układ odcina zasilnie pompy paliwowej.
Masz powietrze w układzie paliwowym, zamontuj przeźroczyste wężyki i zobacz czy nie widać bąbelków powietrza. Jeśli takie zobaczysz to masz winnego.
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
Ok, czyli przelewanie paliwa przez wtryskiwacz może wynikać z zanieczyszczonego układu paliwowego?
Proponuję pojeźdźić z podłączonym manometrem do układu paliwowego, może to być pompa paliwa?
Można jeszce sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym i regulator ciśneinia w instalacji paliwowej oraz szcelność instalacji paliwowej, zawory wtryskowe i uszczelki oraz wydetek paliwa w poszczególnych zaworach wtryskowych. Trzeba też spawdzić sondę lambda i podgrzewanie sondy lambda.
Zapowietrza się układ paliwowy. Trzeba sprawdzić szczelność. Może pompa już siadać, słychać ją za pierwszym razem jak włączasz zapłon?
Na "pierwszy ogień" - układ zapłonowy - Zrób oględziny w ciemnościach - może będzie widać że gdzieś przebija, któryś przewód świeci. Potem układ odcinania paliwa przez instalację LPG. W moim Clio) miałem parę lata temu) nawalał też ciągle układ paliwowy, benzyna sikała z różnych miejsc. Przyczyną były niewłaściwe przewody paliwowe, to że na nich było...
Zapowietrza się układ paliwowy. Dziwne że możesz go rano uruchomić. Temperatura to prawdopodnie uszkodzony czujnik, bądż przerwa w obwodzie. Tam zdaje się były czujniki pozytywowe.
Użyłem, użyłem. Jedyny podobny wątek jaki znalazłem skończył się diagnozą o "jakieś nieszczelności w układzie paliwowym i lewym powietrzu". A filtr paliwa mam nowy i oryginalny, więc myślę, że zaworek zwrotny nie puszcza. Ciekawe jest to, że przy pierwszym kręceniu nawet nie zakaszle, a przy drugim pali "na dotyk".
Falują obroty Renault Megane 1 1.4 16v 1999rok Witam proszę o pomoc w sprawie falujących obrotów w tym pojedzie rano po całej nocy 2000tys obrotów spadają dopiero po 10 minutach a jak się wyjedzie to zaczynają faowac w granicach od 1000 do 2500 Rzeczy wykienione: Silniczek krokowy Świece Cewki Termostat Czujnik temperatury Czujnik ciśnienia w kolektorze...
wielka szkoda ,bo mój się zawściekł i nie chce odpalać ani na zimnym ani na ciepłym, spodobał mu sie PLAK wystarczy mała dawka i pali na strzał i co rusz mam inny wykaz błedów Nie wiem jak RENAULT ale podobny problem miałem w OPLU, przyczyna zapowietrzony układ paliwowy- straszono mnie regeneracją pompy za ok 800zł, a skończyło się na wymianie o-ringa...
WITAM i proszę o pomoc. Mam problem z odpowietrzeniem pompy Lucas w Renault Megane Clasic 1.9 TDI. Dałem oszukać się kontrolce poziomu paliwa i niestety zapowietrzyłem cały układ paliwowy. Dla zasady wymieniłem filtr paliwa i gdy zacząłem odpowietrzać. pompka cały czas jest miękka. Po pewnym czasie samochód odpalił, pracował chyba z 5 minut ale bardzo...
Kilka dni temu znajomy w Megane II 1,5 dCi miał ten sam komunikat. Okazało się w warsztacie, że w wyniku złego połączenia przewodu paliwowego przy filtrze paliwa zapowietrzeniu uległ układ wtryskowy. Po usunięciu nieszczelności od tygodnia podobno ma spokój. Ale w jego przypadku renówka całkowicie odmówiła palenia i trzeba było wezwać lawetę aby dostarczyć...
Witam, mam dość złożony problem z samochodem Renault Megane 3 kombi 1.2 TCE 115KM 2013r Zaczęło się od delikatnego szarpania silnikiem przy jeździe na tempomacie przy prędkości 50-60 km/h. Denerwowało na tyle, że sprawdziłem własnymi możliwościami wszystko w układzie powietrza i paliwa. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewki, kable oraz czujniki powietrza....
Witam. Miałem podobny problem z Renault Megane II. Przyczną był lekko przetarty przewód paliwowy, a lokalizację usterki utrudniał brak widocznego wycieku paliwa. Co prawda nie koniecznie jakaś nieszczelność jest przyczyną tej usterki, jednak warto sprwawdzić czy układ się nie zapowietrza.
Witam Na wstępie chciałbym dopytać dokładnie jak ustaliłeś że silnik nie pracuje na zewnętrzne cylindry? Jak to sprawdziłeś? Gdyż piszesz że zamieniałeś cewki a czy wykręcałeś świece zapłonowe i obserwowałeś przeskok iskry na elektrodach? Jeżeli podczas tego sprawdzania zauważysz brak iskry na obu świecach z zewnętrznych cylindrów zamień je miejscami...
I kolejny objaw jaki odkryłem, mianowicie jak wczoraj podeptałem autko prawie do spodu to dziś już odpala normalnie. Podejrzewam teraz już na 100% zapowietrzanie się układu paliwowego, tylko jak tu znaleźć przez co się zapowietrza?? Przeglądałem dzisiaj dość dokładnie przewody paliwowe i nic nie wykryłem niestety :( Zobaczymy co mechanik znajdzie :D
Pragnę ustosunkować się i zarazem wyjaśnić problem "gaśnięcia silnika podczas dojazdu do skrzyżowania". Zacznijmy od zasady działania silnika benzynowego. W kazdym samochodzie "na benzynę" są trzy układy sterujące pracą silnika: paliwowy, powietrzny i elektyczny. Jeśli samochód, jedzie to wszystkie układy działają prawidłowo. Podczs dojazdu do skrzyżowania...
Witam. Może miał ktoś taki problem z żelazkiem, po powrocie z trasy i zgaszeniu samochód nie chce zapalić, podmieniałem czujnik ciśnienia w listwie i czujnik w pompie paliwa, ustawiony na nowo rozrząd, bo wymieniłem pompę paliwową, bo nie było w ogóle ciśnienia. Teraz jest, ale tylko przez chwilę, samochód zapala tylko na plaku, immobilizer jest w porządku,...
Jaki ja głupi jestem... hehe. W jaki sposób wysprzeglik mogłem pomylić z czujnikiem świateł wstecznych, hehe. A wysprzeglik szukałem gdzieś z tyłu... hehe. Z tym sobie już poradziłem ale wracając do tematu zastanawiam się również nad tym... https://obrazki.elektroda.pl/5415434200_... [url=https://obrazki.elektroda.pl/367713...
A czy ja gdzieś napisałem że masz kupić clipa? Jak będziesz zęba naprawiał to też wiertarkę i cały osprzęt kupisz? Jeśli leją, to uważaj aby dziury w tłoku nie wypaliły :D A masterki to poczciwe autka, bardzo sporadycznie zdarzały się usterki układu paliwowego boscha. Tylko te 120 klaczy może wydać Ci się mało, lepiej 150, chyba że styropian wozić będziesz...
układ paliwowy megane układ paliwowy renault megane układ paliwowy deutz układ paliwowy
precyzyjny stabilizator napiecia różnica ciśnień klima uszkodzony moduł pralka
vestel hitachi firmware energy saver oszczędzanie energii
Kąt wtrysku dla VW LT z silnikiem AHD - szczegóły i ustawienia Napięcie ładowania wyrównawczego akumulatora kwasowego 12V 100Ah – parametry, procedura, marki Victron, CTEK