Odpal zimne auto, daj mu się bez dotykania gazu zagrzać do temperatury pracy i dopiero na próbę
Albo zaciął się silniczek krokowy.
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Kolego jestes pewien że to silnik krokowy podnosi ci obroty? A nie lewe powietrze, lub niedomknięta przepustnica.
A co ma być, pewnie megane jedynka na K7M i znana sprawa czemu głupieje na wolnych obrotach.
Zrobic tez przeglad klimy,moze byc za wysokie cisnienie i presostat rzuca sterowaniem
Przyucz krokowca
Mechanik stwierdził że to przepustnica ale niestety bez żadnego sprawdzenia po prostu strzał w ciemno . Albo nie dałeś mu na to czasu albo to tylko wymieniacz.Falowanie to nie jedna przyczyna a kilka.Np.ECU,przepustnica,pedał gazu,wiązka ,lewe powietrze itp.Widzisz?Potrzebna diagnoza.
gdyby była nieszczelność w dolocie to cały czas by tak chodził? odpaliłem auto po 2 dniach i chodzi normalnie...
Jest jakaś szansa na pomoc ?
Kolego,mam ten sam problem.Proszę podziel się jak załatwiłeś ten problem.Co ostatecznie było uszkodzone
A przy filtrze węglowym nie spadły podciśnienia?
Zapaliła mi się kontrolka z prawej strony, pomarańczowy kwadracik z zygzakiem w środku i podwyższyły się obroty. Auto renault megane scenic rok 1998, benzyna lpg , silnik 1.6.
temat rozwiązany uszkodzony był czujnik położenia przepustnicy.
Witam jestem od wczoraj nowym posiadaczem Scenica 2000r 1.9DTI 98KM I mam takie zapytanie przy 100km/h mam 3 tys obrotów przy 120 mam ponad 4tys, 130 km/h to sie boje jechać, ostatnio miałem Carisme z 97r z silnikiem Renault i przy 120km/h miałem 3 tys obrotów tylko sobie mruczał a tutaj straszny hałas wycie i boje sie jechać powyżej 120km/h bo strach...
witam, miałbym takie pytanie gdzie szukać czujnika temperatury silnika?, ponieważ w czasie odpalania auta wykręca mi się ono do 3000 obr/min i utrzymuje się tak przez około 2-3 min po czym wchcodzi na normalne obroty. Byłem z tym u elektryka który podłączył mi autko do komputera; wykazało ze ten czujnik zaniża mi temp. o 30 stopni C.
Przepustnica ok. Świece mam bosha juz wymieniane z tym że kabli nie wymieniłem. Też obstawiałem żeby je wymienić ale chciałem się upewnić. Zobaczymy co będzie po wymianie kabli. Tylko że te obroty nizmiernie denerwują.
Jestem użytkownikiem samochodu Renault Megane Scenic z silnikiem benzynowym o pojemności 1600 cm³ typ K7M. W czasie jazdy w momencie kiedy silnik nagrzeje się do temperatury przy której włąncza się wentylator silnik zaczyna szaleć, nie ma wolnych obrotów tylko wyskok na 3000 obr. i tak trzyma do obniżenia się temperatury ale i wtedy obroty nie...
obroty ma ustawione na 750 Jak? Jakie obroty widzi sterownik?
Witam mam problem z wolnymi obrotami a mianowicie przy ZIMNYM silniku obroty wskakuja automatycznie na 2tys obr/min podczas jazdy samochod sam przyspiesza badz utrzymuje predkosc, zalezy na jakim biegu sie jedzie i z jaka predkoscia, dodam takze ze podczas jazdy jak wrzuce na luz to faluja obroty. Wszystkie dolegliwosci mijaja gdy silnik sie nagrzeje....
Witam! Od pewnego czasu jeżdżę Renault Megane I 1.4 16v 1999r. Otóż mam problem. Gdy silnik ma temperaturę roboczą tzn. prawidłową ( samochód stoi ) obroty silnika są prawidłowe 750 . Natomiast gdy jadę z prędkościa 100 km/h i wrzucę luz ( wg mnie obroty także powinny wynosić tak jak na postoju) a jest inaczej tzn. obroty są rzędy 1250 . Jadąc prędkością...
Tego nie robiłem w zasadzie nie wiem też jak
Witam Mam problem ze swoją MEgane I z 1996r 1.6 V8 75KM rano autko odpaliło przejechałem 20 km autko stało z godzinę i potem już nie chciało odpalić:(. Autko po godzinie walki nie reagowało. Nagle coś mnie tknęło i wcisnąłem wyłącznik bezwładnościowy i autko odpaliło. Zostawiłem je na jakieś 10min aż zgasł. POtem po odpaleniu wskoczył mi na 4-5tyś i...
Jesli po zatrzymaniu obroty spadają, nie falują, wszystko ok.
Czyść przepustnicę
Lewe powietrze.
no i gdzie ta odpowiedz...
PROSZE O POMOC CO MAM ROBIC
Hmnnn Moja szklana kula mówi że instalacja LPG to II gen. Że były strzały gazu, mówi. Więc pewnie masz uszkodzony MAP. Choć z fusów czytam że masz jednak sekwencje, i dlatego takie wysokie obroty że ci czujnik temp. cieczy szwankuje. Sprawdzić musisz już sam.
Dobrze ci powiedzieli w serwisie bo co w tym dziwnego , skoro np na 3cim biegu można osiągnąć prawie 150km/h
Pytanie Auto Scenic II 2004 skrzynia Dpo. Chodzi mi oto żadnych błędów nie pokazuje ale przy ostrej jeździe wysokie są obroty aż wyje. Drugie pytanie czy od strony kierowcy przy przednim kole może być smród palonej gumy od skrzyni tylko przy tym kole. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Oczywiście, że adaptacja przepustnicy była robiona, bez tego przecież obroty na wolnych wariowały i działy by się różne inne rzeczy. Ten silnik nie zbyt chętnie wkręca się na obroty pod czas jazdy, na postoju spoko, wdepniesz gaz i nawet jakoś to jest ale np jedziesz sobie na 4 biegu 80km/h - 3tys/obr deptasz do końca a reakcja jest bardzo słaba, a...
Witam wszystkich forumowiczów Zbytnio to nie dało te czyszczenie wtrysków chodziła na preparacie ponad godzinę Trzeba wchodzić na wysokie obroty na każdym biegu żeby się rozpędzić W środę idzie do majstra na komputer Dziękuję
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
witam, mam taki problem z meganka 1.6 8v 98 rok. otoz. jak auto jest zimne jest problem z odpaleniem , krece go ,zapali na doslownie sekunde i zgasnie, potem musze dlugo krecic zeby zapalil. jak juz zapali to trzyma wysokie obroty ok 2.5 tys. zdusze go na biegu zeby spadly to wtedy trzyma niskie, ale jak znowu dodam gazu to trzyma wysokie , jak jest...
do jakich obrotów ci dochodzi. Ważne czy nie świeci się kontrolka jakiegoś błędu bo jest tak że w przypadku złapania błędu komputer blokuje wysokie obroty
Witam posiadam megankę 2 silnik 1,4 16v 2003r benzyna.Dziś pojawił błąd na kompie check-injection +serwis.Autko ładnie odpalało lecz biegi 1,2,3 brak mocy dopiero rozbujał się na 4 i jakoś dojechałem do domu.Co wykonałem wymiana cewek + czyszczenie świec dodam że cewki mają ok 2msc to samo świece (mam 2 sprawne kpl cewek Beru) Podmieniłem też czujnik...
Nierówne obroty - coś z silniczkiem krokowym ( pewnie wystarczy wyczyścić)... Moze tez być coś z Map-em ( mi spadł wężyk i latał na obrotach) a co do spalania to u mnie też wysokie wiec chyba tak już serwisowo jest :D:D ;-).
Dzień dobry, W megane 1 po lifcie po przekroczeniu około 60 km/h zaczyna być głośno w kabinie, przy 90 km/h już dosyć bardzo głośno: co zrobiłem: wymieniłem opony z zimowych na letnie ( bez zmiany choć lekko inny odgłos) Słychać trochę to tak jakby głos pochodził od opon. Inne sugestie które słyszałem to: problem z ABS, problem ze wspomaganiem, zbyt...
Cewki są nowe oprócz jednej, ale tą ostatnią miałem możliwość podmiany na nową, wtryski spróbuje jutro podmienić, ale czy wtryskiwacze powodowały by takie objawy ? Czy przy uszkodzonych wtryskach nie byłoby cały czas źle ? Na wolnych obrotach trzymał by czasami ok 500 obrotów i nierówno pracował, ale normalnie się wkręcał na wysokie obroty ? A to się...
Mam dość dziwny , ale dokuczliwy problem, wygląda mi to na uszkodzenie komputera , ale sami oceńcie: Jadąc samochodem i wrzucając na"luz" silnik pracuje cały czas na 1500-2000 obrotów. Jeśli wtedy wyhamuje do ok np.20km/h i wrzucę 2 bieg obroty spadają do 1000, daję na "luz" i już trzyma 1000, no ale jak przejadę kawałek dalej jest to samo . Usterka...
witam elektryków, mechaników i pasjonatów, mam Megane Coupe 2001r 1,6 16V i następującą usterkę: przygasają samoczynnie wszystkie zegary na desce rozdzielczej i w tym momencie silnik sam wchodzi na wysokie obroty co może być powodem? jest to jakaś klasyczna usterka modułu BSI? czy mogę liczyć na jakieś wskazówki? pozdr. Darek
Witam wszystkich.Posiadam renault megane 1.4v16 2004. Poszukuje na różnych forach rozwiazania problemu z moją megane.Znalazłem parę tematów jednak żaden nie pomógł na nasze dolegliwosci.Zakupiłem autko stojące 6 miesięcy bez odpalania.Po odpaleniu wszystko wydawalo sie być dobże,jednak po przejechaniu 6 KM. auto weszło na 2500tys. obrotów.Po przeszukaniu...
Witam,mam spory klopot z moim autem silnik 1,9 dti.98r. Od jakiegoś czasu skakały obroty i to bardzo wysoko ,do tego w czasie jazdy kopcił kilka minut na biało.Jednak ostatnio ruszyłam kilka kilometrów i złapał tych szalonych obrotów,szybko go zgasiłam,ale jeszcze chwilę chodził.Spróbowałam kilka razy ale już nie odpalił.Za to ja nie mało odpaliłam...
Błędy dotyczące silnika są takie: DF328 brak korelacji pomiędzy ścieżką 1 a ścieżką 2 potencjometrów przepustnicy DF095 potencjometr przepustnicy - ścieżka 1 - zwarcie do plusa 12V DF096 potencjometr przepustnicy - ścieżka 2 - zwarcie do plusa 12V DF407 może ktoś mi przetłumaczy to: Trajectory control. Co to jest trajectory control? Są jeszcze dwa:...
na benzynie i na gazie to samo wysokie obroty to zadrza się raz na 3 dni max nad tym bede pracował po świętach , czy przyczyna może być umycie silnika karcherem ? ja go osobiście nie myłem ale może to być przyczyną? Dodano po 1 a właśnie jedna masa na silnik jest w komorze silnika a drugą gdzie znajdę? gdzieś w środku ?
Wentylator chłodnicy wchodzi na wysokie obroty zaraz po uruchomieniu silnika. Silnik zimny czy ciepły - obojętnie - wiatrak wyje. Megane II 2004 1,6 16V, silnik K4M. Czujnik temperatury z pomiarów wyglada na dobry. Ciekawostka: po odpięciu z niego wtyczki i odpaleniu silnika - to samo - wentylator pracuje na wysokich obrotach, a po zatrzymaniu silnika...
Witam, Renault Megane Scenic 1.6 16V (silnik K4M), grudzień 1999 (model przejściowy). Czasami, ale nie zawsze, pojawia się dokuczliwy objaw: na luzie obroty spadają do ok 600obr/.min, silnikiem trochę szarpie. Gdy dodam gazu (ale nie do końca) - wszystko przez chwilę jest OK, potem obroty zaczynają powoli spadać, silnik tak jakby zaczyna powoli dusić...
Błędów brak. Kompresja, równa i wysoka 15,7. Iskra i paliwo jest.Niepokoi wysokie podciśnienie 660mb. Rozrząd 3 krotnie ustawiany. Jeśli odpali nie utrzymuje wolnych obrotów. Każde ruszenie pedału gazu dusi silnik. Czasem uda się utrzymać koło 2000 obrotów ale każde ruszenie pedałem dławi silnik. Układ krokowiec, linka. Macie jakieś rady?
Witam mam problem z Renault Megane scenic 1.6 16V 1999r 116 tys. km gdy auto stoi nocą na mrozie i je odpalę rano to o obroty biegu jałowo sięgają 2000tys. ( choć z informacji prducęta wynika że sterowni może zwiększać obroty biegu jałowego do 2.500obr/ min). Dopiero po przejechaniu ok 3km obr. b. jał. zaczynają spadać stopniowo do 850obr/min, silnik...
Witam, mam problem z automatyczna skrzynia biegów w Renault Megane 2 (4.2008) 1.9 Diesel (Grandtour) biegi nie wchodzą tak jak powinny czyli nabiera wysokich obrotów przełączy jak by na coś połowicznego dopiero później na bieg prawidłowy czyli drugi i następnie znów zbyt wysokie obroty i trzeci bieg z trudnościami dopiero 4 wchodzi normalnie i jedzie...
Panowie pomóżcie zakupiłem Megane scenic 1998 r z 2.0 gaz 114 km problem był z obrotami a mianowcie albo mial za wysokie albo w ogóle gasi na gazie i na bedzynie to samo auto stoi u mechanika podpieli komuper błędu nie pokazuje no i nie wiedzą gdzie szukać. Pomoże ktoś doradzi?
Witam! nie mam dokładnego schematu dla tego sterownika, ale z tego co przemierzyłem wyjścia z kostki stawiam na uszkodzone wyjście grzania z ECU. Ma ktoś może pinout takiego sterownika albo spotkał się z podobnym problemem? Sytuacja wygląda tak z objawów somatycznych to wchodzi na wysokie obroty a po naciśnięciu hamulca z nich schodzi a błąd to grzanie...
hirsch-tech nie masz racji cewki te najczęściej przebicia dostają już w głowicy a tam niestety mgiełka nie dotrze gdyż uszczelnione sa wchodząc do głowicy origami! to fakt te silniki lubią wysokie obroty ja w megane mam k4m i przy wyprzedzaniu często wypada docisnąć w granic 5tys ale nawet w niższych nie jest to muł w przypadku kolegi wygląda mi to...
Co maja za wysokie obroty do komunikacji sterownika wydasz niepotrzebnie pieniadze problem tkwi w czym innym a gosc ten który Ci to naprawia wie o tym. pozdrawiam
Panowie, zastanówcie się jak silnik może wejść na 5000 rpm, nawet mając dziurę w dolocie jak lej po bombie, w momencie gdy tps informuje sterownik o zamkniętej przepustnicy ? Odpalałem megane 16V bez kolektora ssącego, podłączyłem tylko przepustnicę i silnik krokowy do wiązki ecu, silnik pracował w miarę stabilnie na wolnych obrotach.
Witam serdecznie. Posiadam Megane 1.6 8v i chciałbym uzyskać informacje które pomogą mi w ustaleniu co jest temu pojazdowi. Mianowicie. Jeszcze do nie dawna po odpaleniu auta obroty ładnie spadały do 850 wszystko było cacy zaczeło się od tego że przy każdym podjeździe do skrzyżowania na luzie (wciśniętym sprzęgle) obroty falowały od 1500 do 2500 przy...
Uzupełniasz płyn, odpalasz auto, włączone ogrzewanie na max i dmuchawa na max, czekasz, aż się zagrzeje silnik do normalnej temperatury pracy, dajesz parę razy wysokie obroty i powinien sam się odpowietrzyć! Uzupełniasz płyn, zamykasz korek, i ponownie obroty, po trzech czterech razach jest odpowietrzony :) a Ty cieszysz się ciepłem :)
Zastanawiające jest ciśnienie w cylindrach wg.mnie za wysokie powinno byc około10atm.może to być kwestia regulacji zaworów (0,10-0,15 ssący i0,25-0,30wydechowy)lub była robiona głowica i coś popsuto
Witam problem wygląda nastepująco ,auto odpala bez problemu ma za wysokie obroty i podczas postoju reaguje na gaz bardzo dobrze ,jednak gdy rusze to przy każdej zmianie biegu(zdjęciu nogi z gazu) tak jakby odcinał zapłon dopiero gdy zejdzie poniżej 1500obr/min zaczyna jechać nawet do odcinki ,o co chodzi nie mam pojęcia ,auto jest po wymianie rozrządu...
Witam Więc tak zastosowałem dodatkową butelkę i zamontowałem wg schematu znalezionego na elektrodzie, i okazało się że co chwile następuje bąblowanie w zbiorniczku, czyli uszczelka pod głowicą. Zdecydowałem się na wymianę uszczelki i ewidentnie była walnięta przy 4 cylindrze, po planowaniu już jest wszystko OK ale problem gaśnięcia i obrotów pozostał...
Witam Mam megankę 97r silnik K7M, kupiłem już dość dawno z instalacją LPG sekwencyjną. Zeszłej zimy przy przechodzeniu na gaz jak silnik nie był jeszcze dość rozgrzany falowały obroty w niskich zakresach czasami meganka gasła. Wiosną i latem problem ustąpił ale niewielkie falowanie obrotów w niskich zakresach nadal się pojawiało. Wyczytałem na forach...
witam . problem jest następujący( auto jest w dośc kiepskim stanie technicznym ale zapala i na wolnych obrotach silnik kręci dobrze zapala ok) podczas próby ruszania silnik wchodzi na wysokie obroty i natychmiast gaśnie. po podłączniu do kts-a wychodzi błąd 5008 elektroniczna blokada odjazdu brak kodu(nie daje sie wykasować). podmieniałem czujnik obrotów...
Dzięki za wypowiedź! Dziś kombinowałem dalej, bo zauważyłem, że silnik nie tylko schodzi na niskie obroty ale i wchodzi na zbyt wysokie (dodam czasami) tak na 2000 obr. Tak więc odkręciłem "pierdułke" pewnie to cewka, która otwiera zawór powietrza biegu jałowego, by wyeliminować zawieszanie się tego elementu! Zaworek domknięty na 100%, wczoraj wyczyszczona...
Witam miałem takie zdarzenie : Wracając autem z zakupów przejechalem jakies 300m a samochód zaczął dzwinie szarpać i chodzić po 3 sek Zgasł. Próbowalem go odplalic to po 6 sek krecenia odpalil pogazowałem go troche puściłem gaz i znowu zgasł po ponownym kreceniu wyczerpal mi sie akumulator. Po przyholowaniu samochodu do domu zobaczyle mze pasek klinowy...
Coś się moderator uparł na ten czujnik na skrzyni, a juz kiedyś pisałem że megane i scenic faza 2 czyli od września 1999r gdy weszły do oferty również silniki K4J i K4M ( 1,4 16v i 1.6 16v) zaczęto montować również ABS z którego to pobierana jest informcja prędkości dla licznika. Może się zdarzyć że w ubogich wersjach tych pojazdów nie była zamontowany...
Witam. Mam problem z samochodem ojca.. ja jestem trochę zielony ale opisze o co biega Samochód: Renault Scenic Megane 97 r benzyna Problem: dziś i jakiś tydzień temu była taka sytuacja, że w trakcie jazdy zaczęła migać na przemian z ciągłym świeceniem kontrolka http://img705.imageshack.us/img705/9941/... w trakcie gdy ta kontrolka zaczęła...
Proszę o pomoc i o jakies rady ponieważ moja Megi 96r 1.6 zaraz po zapaleniu wskakuje na b. wysokie obroty rzedu 4000 i tak już zostaje. Powiem szczerze ze zaczyna mnie juz niezle denerwowac ponieważ od chwili zakupu tj. w listopadzie wiecej czasu spedzilem w garazu niz w samochodzie :( Na poczatku standardowo wymienilem pasek rorzadu i rolke napinacza,...
Witam serdecznie ! Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie szukać przyczyny a może ktoś z drogich Grupowiczów się z czymś takim spotkał.. Mam Megankę 2000r, 1.4 16V (silnik K4J750) Benzyna. Żadnej benzyny zza wschodniej granicy itp nie lałem. Od niedawna zaczęła przy mocniejszym wciśnięciu gazu prychać, szarpać kiedy silnik jest bardziej obciążony (na 3,4...
Sprawa jest taka: Podczas jazdy skonczył mi sie gaz, kiedy przełaczyłem na vbeznyne nagle silnik mi zaczął dziewnei chodzić i byc toporny. Zadzwoniłem do mechanika aby mnie scholował. Okazało sie ze wg niego to cewka zapłonu. Cewke zapłonu kupiłem, mechanik załozył. Potem podczas jazdy na wolnych obrotach auto jest mułowate nie ma mocy, kiedy wrzuce...
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Proszę o poradę jak przeczyścić regulator biegu jałowego i jak go rozłożyć , bo wszystko wskazuje na to . Teraz już na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty, na biegu jałowym, tak jakby nie dostawał powietrza. Pozdrawiam.
A co było powodem jego wymiany?
ale przy ruszaniu, czy w czasie jazdy na wysokich obrotach?
Na zimnym silniku jest w dobrze, przejade kilka kilometrów samochód zaczyna szarpać, jedzie na wysokich obrotach, na wolnych szarpie. Wymieniłem przewody i świece bo były strzały w kolektor. Strzelac przestało ale nie mozna normalnie jeżdzić. Megana 2.0 GAZ i nie ma znaczenia czy jest to na gazie czy na benzynie. Co to może być
Dymi na wyższych obrotach.
Zazębnik (bendix) ma w sobie sprzęgło jednokierunkowe.Jak to zprzęgło ma poślizg to rozrusznik ruszy,ale nie ciągnie koła. Masz więc kolejny objaw i kolejną usterkę. Kiedy zgrzyta przy rozruchu (zęby o zęby) i nie kręci silnikiem,to oznacza że elektromagnes wypchnął bendiks na pozycję ,rdzeń załączył zworę w elektromagnesie,ale zęby są na tyle zjechane...
Sprawdż cisnienie oleju na zimnym moze zbyt wysokie
wymień przewody W.N. wysokiego napięcia
Witam. Mam mały problem z którym nie mogę się uporać. Kiedy jadę z górki na luzie obroty silnika są wysokie, w miare tracenia prędkości obr. spadają a po całkowitym zatrzymaniu są w normie. Podczas jazdy na biegu, po delikatnym zdjęciu nogi z gazu wyczuwa się szarpnięcie samochodem. Z góry bardzo dziękuje za pomoc. Ps. wcześniej samochód wariował na...
Te szwagry :P, może paść całkiem a może zacząć "kłamać" przy wysokich obrotach, zależnie od typu uszkodzenia.
Polecam to: https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczyszcz... Dla doraźnego czyszczenia odpinamy zasilanie pompy paliwa oraz powrót i podpinamy wężyki wprowadzone do tej puszki. Odpalamy silnik i dajemy popracować co jakiś czas przytrzymując na wyższych obrotach. I tak jak pisze tzok, sprawdzić jakie dokładnie są błędy....
Kolego jackyz, do kolektora podlać?żeby wszedl na wyższe obroty? % też jakaś opcja ;)
Podczas ruszania na 1 szarpie Jak ruszasz z wyższych obrotów to przestaje szarpać?
dokładnie nie pamiętam ale chyba amortyzatory były już wymienione a na pewno gumy drążka stabilizatora. Stuki są takie same czy auto jedzie na luzie jak i na wysokich obrotach silnika
Jak w temacie RENAULT MEGANE I 1.6 8V 1997 r. Przerywa przy przyspieszaniu na wysokich obrotach szarpie pod górkę przy dodaniu gazu Poza tym pracuje poprawnie Po delikatnym puszczeniu nogi z gazu samochód przestaje przerywać i pracuje poprawnie Przerywa tylko na wyższych biegach Wymienione Kable wysokiego napięcia NGK i cewki Nic nie pomogło
Jazda bez sprawnego wentylatora niepotrzebnie tylko przeciąża układ wysokimi ciśnieniami. Zawsze trzeba na chwilę stanąć lub wolniej podjechać. Wczoraj już na koniec robiłem Megane 3 na klimę. Szczelność idealna (a czynnika było tylko 160 gram), robię próżnię, nabijam wg producenta 500 gram, zapuszczam klimę i na LP jest około 2,5 bara, za to wysokie...
jeśli wyłącza turbinę przy wyższych obrotach podejrzewam egr - silnik wchodzi w tryb awaryjny przerabiałem to w megane 2 miałem dokładnie te same objawy, podłącz clip-a i wszystko będzie wiadomo,
auto zapala bez p[roblemu,wolne obroty ok,kręci się do 6 tyś obr . problem polega gdy jadę ze stała prędkościę np,przy obrotach 2500 silnik potrafi przerywać i rzuca nim co widać po obrotomierzu który pokazuje spadek obrotów nawet o 500,po czym ponownie silnik kręci wyżej,jazda z wyższymi obrotami jest możliwa z tym ze silnik przerywa.
Mam renault megane coupe 2.0 16v 150 koni. Czy te ustawienia w progamie A-mon sa poprawne?? Na jalowych obrotach mieszanka jest caly czas bogata, podczas przyspieszana naprzemian jest uboga i bogata , na wysokich obrotach ustabilizowanych jest bogata, czy tak ma byc??
A wcześniej tak nie było? Bo jak silnik na wysokich obrotach ma zamkniętą przepustnice to ma wysokie podciśnienie zarówno w kolektorze ssącym jak i w cylindrze zaraz po otwarciu zaworów wydechowych.
Zgadzam się z emeryt2. Mogą być problemy z utrzymaniem wolnych obrotów jak i wkręcaniem na wyższe
Dziwny przypadek auto straciło moc podczas jazdy. Ciężko pali, gdy odpali jest problem z wkręceniem na obroty. Jak auto już wejdzie na wyższe obroty słychać stukot (wygląda to na zmianę kątku wtrysku) Tester wywala błąd DF073 Ktoś przerabiał podobny przypadek ?
Paliwa nie brakuje-filtr paliwa drożny. Ogólnie wszystko czyste i sprawne. Oleju silnik nie bierze? skąd ten czarny dym? Ten metaliczny stuk a raczej może takie małe strzały? wtryskiwaczy przy wkręcaniu na wyższe obroty, może to nadmiar jakiegoś lewego powietrza w paliwie? chociaż powinien też wariować przepływomierz.
Przepraszam że tak długo. Ale muszę ci pogratulować jesteś fachowcem po wyczyszczeniu silniczka silnik ma obroty około 800-900 nie jak poprzednio 600-700 nie faluje na obrotach i z wysokich nie spada do zera tylko zatrzymuje się tam gdzie powinien. Jeszcze raz stokrotne dzięki jesteś wielki hehe Pozdrawiam Marek.:D:D:D
Wymieniłem pompę wspomagania. Jest duża poprawa. Obroty nie wskakują na wysokie. Wspomaganie nie pada podczas jazdy. Kierownica chodzi lżej. Jest jednak ale... przy parkowaniu kierownica chodzi troszkę ciężko... Nie wiem czy to wina złego odpowietrzenia jeszcze?
Ja ostatnio spotkałem się z poduszką lemfordera do Skody Fabia 1.9 tdi i od początku przenosiła wibrację, a wcześniej do Megane ale to była firmy LCC i też śmietnik . Ale Lemforder reklamacja uznana :) .
wysokie obroty megane wysokie obroty renault megane wysokie obroty silnika megane
oporność głośnik plazm samsung wyswietlacz k750i
falownik hybrydowy growatt blaupunkt ms30bt
Samoczynny alarm i światła awaryjne w DAF XG 480 Volvo XC60 I gen. – klamka kierowcy otwiera drzwi tylko przy mocnym szarpnięciu