(at)Krzaku88 no i narobiłeś sobie roboty. tak się dzieje jak sie nie chce poczytać, dowiedzieć. Teraz trzeba zlać olej, zdjąć miskę, sterownik ustawić grzebień i poskładać wszystko. potem odkrecić korek na klucz KWADRAT ( opisywane na tym forum tysiące razy ) I zalać olej zgodnie z procedurą i sprawdzić jego stan przy odpowiedniej temperaturze skrzyni...
Zalać WD40 i rwać chwasta, pod warunkiem że nie ma owej zawleczki.
Czyli nie muszę odkręcać korka z odpowietrznika na termostacie? Wystarczyłoby cienką strużką zalać płyn układu chłodzenia?
Bardziej taka kawowa, na wałku zauważyłem tylko delikatny nagar w jednym miejscu Dodano po 42 Tak czy tak chce zalać teraz 5w40. W sumie po jej kupnie robiłem już 3 wymiany oleju, za każdym razem Elf 10w40, przed pierwszą wymianą nie robiłem płukanki, olej był nieciekawy, przy drugiej było lepiej, trzecia wymiana to dalsza poprawa koloru spuszczanego...
BSI Ciezko zalać piorąc tapicerke...Sciema podepnij kompa.
Przytarł się tryb 5 biegu i nie odskoczył brak oleju w skrzyni lub stary zalać nowym rozpędzić auto do 70-80 na godzinę trochę ciężko ruszyć próbować wrzucać biegi powinno odpuścić po około 5 -10 km pomogło już kilku osobom Miałem to samo w kangoo
Dzięki panowie za Wasze odpowiedzi. Dokupię napinacz i pasek wielorowkowy oraz koło pasowe. Przebieg 180 000 km (przebieg potwierdzony). Proszę o poradę przy wyborze części: Cały zestaw oryg Renault pasek rozrządu (2 rolki, pasek, śruba i bolec) + KZFR + pompa wody + zaślepki [url=http://allegro.pl/rozrzad-kolo-faz-...
Witam, Mam Renault Megane Scenic 1.9 TD, rocznik 1996, mam do wymiany olej i nie wiem na jaki się zdecydować. Zalany jest "jakiś" Castrol 10W40, mineralny, syntetyk, półsyntetyk - nie wiem. Mam chęć zalać ELF ale jaki? syntetyczny, mineralny? 10W40, 15W40?
Zapaliła się kontrolka i nie chce zgasnąć, co to może znaczyć? I jakie mogą być skutki? Drugie pytanie dotyczy oleju, ponieważ na bagnecie jest powyżej Max - o co z tym chodzi i jak to naprawić? Tak sama z siebie się zapaliła? Co do tej pory sprawdziłeś sam? Co do oleju to spuścić, sprawdzić czy nie ma w nim nic poza nim /np. płyn/ i zalać silnik właściwą...
6. Zalać turbosprężarkę niewielką ilością czystego oleju i obrócić wałkiem turbosprężarki kilkukrotnie – obrót powinien być swobodny. Zalać należy łożysa ślizgowe a nie nie łopatki, jak co niektórzy.
Mam w związku z tym jeszcze jedno pytanie. Co to jest za czujnik - ze złota? Wiem, że ceny w sklepach firmowych nie są raczej "okazyjne", ale 190zł to lekka przesada za czujnik temperatury. Czujników na rynku są dziesiątki, ale nawet najdroższe platynowe nie osiągają takich cen! Czy ktoś wie może jaki to rodzaj czujnika, po co przepłacać w renault jak...
w tych autach typową usterką jest uszkodzenie pilotów . zobacz czy nie ma zimnych lutów na diodzie IR w kluczyku zobacz w podsufitce czy idzie sygnał z odbiornika bo lub to zalać dziurą od anteny . będziesz wiedział czy padł pilot , odbiornik czy synchronizacja . Jak syrena od alarmu wyła to może akumulator ci padł a zdaża się że przy powolnym rozładowywaniu...
ok 20k podrodze calkowicie rozsypal sie variator bo slychac ze jest pusty podczas rozruchu wiec kto wie co tam moze krazyc. Uwielbiam jak siejesz powszechny defetyzm :cry: Widzisz taki jesteś mądry i wspaniały a nie wiesz nawet o czym piszesz . :| Myślałem , patrząc na twój poziom na elektrodzie ,że współtowarzyszy poziomowi wiedzy. Polecam pierwszy...
Zaprowadziłem samochód na komputer mechanik mówi ze komputer wykazał czujnik położenia wału dziwna sprawa bo wczoraj mierzyłem rezystancje miernikiem i było ok(wymieniałem termostat jakiś czas temu i płyn sączył się powoli mogło zalać czujnik istnieje takie prawdopodobieństwo) jeśli to nie czujnik to coś z immobilizerem tak powiedział mechanik.Chodź...
Witam, Jestem totalnym laikiem, który nie do końca ufa mechanikom - stąd kilka pytań :) W żony autku zaczęły się kłopoty z instalacją LPG - około wakacji auto zaczęło gasnąć na biegu jałowym podczas przełączania z benzyny. Jeśli Meganka jechałą, to było czuć mocne szarpnięcie i chwilowy zanik mocy, ale po kilku sekundach już szło wszystko normalnie....
Drodzy forumowicze, Na początku chciałem przeprosić za na pewno ponowienie tematu, lecz mam tutaj wręcz lawinę uszkodzeń i każda może być zależna od drugiej. Przygotowywałem się do sprzedaży samochodu Renault Megane II 2.0 16 v 2003 r. Zaczęło się od wymiany chłodnicy(wielka dziura), bo jak można sprzedać samochód bez sprawnej klimatyzacji. Po jej wymianie...
Nie rozumiem tego, bo 2-litrowy nowoczesny i trwały wolnossący silnik powiedzmy 150KM przejedzie bez problemu 300kkm i pali tle samo co to gówno 1,2 w turbinie, jest tańszy w produkcji, ekologiczny ( bo nie przepala tyle oleju ) i nie trzeba go produkować co 100kkm tylko co 300kkm. gdzie jest ta ekologia i ekonomia??? Mniejszy silnik w tym wypadku...
Normalne jest to że się zaiskrzy przy podpinaniu akumulatora. Wyjmij skrzynkę bezpiecznikową do suszenia i akumulator ma być odłączony do momentu aż jej nie wysuszysz. Skrzynka bezpiecznikowa powinna mieć na górze osłonę gumową przed zalaniem.
Po pierwsze sprawdź cz ci nie zalało odbiornika pilota w lampce oświetlenia wnętrza.
Masz tu dokladna procedure resynchronizacji kluczy tylko bez polskiej czcionki, ale powinienes sobie poradzic. Sprawdz tez czy odbiornik nie jest zalany woda od anteny. Pozdrawiam.
Być może że świece zapłonowe zostały zalane olejem , bo jest niesprawna uszczelka kapy zaworowej , od takiego zalania jest przebicie do masy i stąd wypadanie zapłonów.
No wlasnie moje rozbieranie zaczelo i skonczylo sie na odkreceniu wkretow. Co masz na mysli mowiac poobracac nia ?? Musze ja wykrecic w prawo/lewo czy poprostu pchac na sile w dol ?? Dzieki za odpowiedz
A proponuje sprawdzić czy gdzieś nie zalało może instalacji pod maską tam są kostki rozpinające na silniku nie zaoksydowało coś tam na przekaźnikach?
Porozlączaj dolot , zalej olejem silnik i odpal jako wolnossący. Jak będzie chodził ładnie i nie stukał to tylko Turbo do roboty i dolot do mycia.
Do diagnostyki przełączników? Co tam leci PWM ha, ha, ha. Ma moduł i nie jednakowy we wszystkich. Mogę ci powiedzieć co się w nich psuje jesteś ciekawy?
odbiornik sprawny ,nie zalany
Mam ten sam przypadek tylko, że u mnie zgasła jeszcze kontrolka od immo wyjąłem skrzynkę ale nie widzę tam żadnych śladów zalania
Nalała się woda do uch (tej skrzynki bezpieczników w kabinie)
Zalany wodą UCEBIK.
Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodach marki renault megane , jest poważna wada , a mianowicie woda dostaje się do odbiornika na podsufitce koło wstecznego lusterka , u mnie też jest ten problem. Centrlany nie działa. Jestem przekonany w 100% że nadajnik mam sprawny. Jak sprawdzić płytkę , ew. gdzie można takie coś kupić tanio.
Zasilanie UCH sprawdź bezpieczniki pod machom czy woda nie zalała Pozdrawiam
oki, temat zakonczony komputerek wyczyszczony dziala.
Zamykam temat. Radio lub nawet cale auto po zalaniu.
Ja mysle ze kluczyk zostal rozsynchronizowany bo to jest bardzo czesta usterka w tym modelu poniewaz kluczyk ma zmienny kod. Byc moze trzymales kluczyk obok silnego pola magnetycznego na telewizorze albo obok komorki i te urzadzenia moga rozsynchronizowac kluczyk. Sprawdz w ksiazce gwarancyjnej czy tam nie ma zapisanego kodu czterocyfrowego blokady...
Wodą zalała Ci się skrzynka. Skup sie najpierw na oczyszczeniu pinow i męskich i żeńskich w zalaczu delikatnie jakąś cienką igielka i preparatem do styków. Wydaje mi się, że to przekaźnik od rozrusznika, ale już nie pamiętam.
Komputer lubi kłamać, zalej do pełna, zrób 100km, znowu zalej do pełna i się dowiesz ile pali.
A ile kosztuje czujnik ? 100 200 zł, używany 20, 30 zł? poza tym gdzie zalałeś płynem, ?
Bo padało zalało skrzynke z bezpiecznikami.
Jak będziesz dalej tak jeździł to spalisz popmę paliwa. Zalej minimum 10litrów i patrz co będzie.Może filtr paliwa jest już zapchany. Mało kto o nim pamięta. Z doświadczenia wiem, że syfy zbierają się na sitku przy ppompie. Podłącz potem auto pod komputer
zalany moduł podczerwieni koło lusterka od anteny,jedz do serwisu po kod odpalenia koszt góra 50 zł (wpisujesz przyciskiem zamknięcia w środku),jak będziesz chciał wywalić immo odezwij się na PW POZDRAWIAM ARTI
Na bank zalany moduł....... jak chcesz to go wyciąg i rozbierz.. ZObaczysz czy zielono w środku nadzwyczaj.
żobacz czy odbiornik nie jest zalany przez nieszczelna antene
Tak, będzie.
Jak to nie?Siemens jest zalany gumą.
Uszkodzony impulsator w skrzyni-zalany olejem. Dojście trudne ale wyjmiesz go od góry.
To pewnie odbiornik szlak trafił, częsty przypadek zalania wodą(antena radiowa na dachu).
Znasz schemat i topologie renówek?
Witam Masz diodę imo w liczniku ,jak się zachowuje,sprawdź odbiornik nad lusterkiem,czy nie był zalany wodą,i czy odbiera.
Myślę że raczej UCBIC po zalaniu. Zdemontuj skrzynkę bezpiecznikową nad nogami kierowcy i zobacz czy nie ma tam śladów zalania, czy wtyczki nie są zielone.
Wyciągnij odbiornik podczerwieni i zobacz czy nie zalała go woda, częsty przypadek w autach z szyberdachem
megane zalać komputer iphone zalać zalać zalać wirnik
zrobi reset factory samsungu płyta główna asrock 775dual 880pro zmiana softu motorola
kamera termowizyjna taraban dmp502 przestrojenie
Pompa olejowa i napęd pilarki Eurotec GC 2200 W Plus Opis kostki ISO do radia Blaupunkt CD30