Uszkodzona membrana do wymiany regulator.
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
A nie będzie to może jakaś klapką przy kolektorze lub jakaś membrana?
Silnikowi nic nie będzie tylko będzie miał mało mocy bo przerwała się membrana w pompie - naprawić.
Membrana pompy wtryskowej od doładowania uszkodzona i paliwo idzie do kolektora ssacego.
Witam nie mogę nigdzie znaleźć swojego problemu. Mianowicie przy gwałtownym wciśnięciu gazu do 3tys, i puszczeniu. Słychać cykanie z okolic kolektora dolotowego. Słychać to na luzie . Gdy dodam powoli gaz i powoli puszcze nie ma tego. Kolektor dolotowy szczelny, przepustnica wymieniona, zawór jak i membrana na kolektorze sprawna. Auto ma moc i jeździ...
Czy membrana siłownika klap kolektora dolotowego jest cała? Jeśli nie to zasysa lewe powietrze poza przepływomierzem. Częsta usterka.
mapek_sz tak oczywiście każdy zbiornik wymaga sprawdzenia ciśnienia. jednak w układzie solarnym wahania ciśnienia będą minimalne- z moich obserwacji wynika ze prawie "żadne", więc uszkodzenie membrany mało prawdopodobne choć wiadomo ze nic wieczne nie jest. ja mam zbiornik hydroforowy membranowy już dobrych pare lat i wszystko jest ok- a tam dopiero...
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Problem rozwiązany, membrana w pokrywie zaworów + zaworek w kolektorze dolotowym , regeneracji 700 zł :(
Wymierzyj napięcie między kolektorami T105 i T106 i sprawdź jak zmienia się to napięcie przy obiegu potencjometra R106
Odepnij doprowadzenie gazu miedzy parownikiem a kolektorem ssacym. Zawor w parowniku ,ktory sterowany jest membraną parownika jest nieszczelny i podaje gaz przez jakis czas po przelączeniu na benzynę.
Do sprawdzenia zawór odmy "czerwony grzybek" w kolektorze ssącym, następnie membrana odmy w pokrywie zaworów oraz kontrolnie zawór zwrotny przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Tylko on może też mieć problem z przelewaniem i uszkodzonym TPS.... Czyli iskra jest paliwo jest a nie pali bo przelany... Ja bym zobaczył jeszcze czy nie uszkodziła się membrana regulatora paliwa jak dostanie dziurki to leje paliwem w kolektor i to jest bardzo częsta usterka już na te lata...
Miałem problem nierównej pracy w silniku M43.Powodem był uszkodzony przy wtyczce jeden z przewodów(jest ich trzy albo cztery) sondy lambda(podwójnej?).Może być uszkodzona membrana przy kolektorze ssacym odmy.
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
jeszcze się nie spotkałem żeby parownik puszczał LPG w obieg wodny... jak membrana przepuszcza to lpg syczy do obudowy gdzie jest do tego specjalnie króciec który powinien być podłączony do kolektora ssącego, i wtedy go "zagazowuje" i na wolnych obrotach gaśnie, lub też syczy na zewnątrz, ale na pewno nie do wody :)
Zawór EGR podmieniony membrana szczelna, podciśnienia założone dobrze, kolektor czyszczony, podciśnienie jest ok sprawdzane miernikiem, elektrozawory też podmieniane i nic
Ten wężyk jest po to aby wyeliminować w tej komorze z której wychodzi ciśnienie powstające na wskutek ruchu metalowej membrany Tak, a jak ktoś ma tam, w tym króćcu podciśnienie z kolektora ssącego, to oznacza, że membrana pękła i egr jest zepsuty
Może pasować: 06B133619A lub 06B133619D. To jest siłownik podciśnienia a nie zawór. Do niego są zestawy naprawcze: 058198619A oraz membrana - Allegro, nr aukcji 8132904642 Siłowniki są podobne w silnikach: 1.6, 1.8, 2.0 Po usunięciu klapek możesz stracić na przyśpieszeniu i elastyczności. Na Aliexpress można to dostać za niespełna 30$. Sprawdź jaki...
Z tym EGR musisz sprawdzić czy membrana trzyma. Lekko wciskać zawór i przytrzymać palcem wlot podciśnienia. A i jeszcze warto sprawdzić stan klapek w kolektorze ssącym. Jeśli syf w EGR to i tam także.
Membrana jest ok. Po zdjęciu przewodu sterującego dawką z kolektora dolotowego nie ma żadnej różnicy Dodano po 1 Jeśli pompa wtryskowa lub wtryskiwacze będą uszkodzone, to ciśnienie doładowania będzie niższe?
Witam, mam Astrę J 2012 1.4 Turbo 120 KM, problem polegał na wyskoczeniu błędu P0171 (uboga mieszanka), a następnie obroty na biegu jałowym podnosiły się do poziomu 1500 obr/min, zauważyłem również zwiększone zużycie paliwa. Okazało się, że czujnik oparów benzyny zbiornika, który najprawdopodobniej (nie jestem specjalistą, a taką informację dostałem...
Jajasiu - dokladnie tak jak piszesz, problem rozwiązałem trochę wcześniej, kod usterki w sterowniku ECU dotyczył EGR a uszkodzony był siłownik przepustnicy ukłasu EGR(z tyłu po lewej za kolektorem ssącym). Pękła membrana i nie otwierała się przepustnica w kolektorze, resztą zajął się ECU i wciskanie sprzęgła nic nie dawało. Aby silnik wkręcić na wyższe...
Potrzebujesz 2 wejścia vac i out , trzecie atm w oplu ma filterek ,nie podpinasz go i już. Ale sprawdz to co ci napisałem najpierw. Moze być nieszczelność lub peknieta membrana egr lub siłownika kolektora i auto nie jedzie. Brak podcisnienia
Witam . Miałem podobny problem i mechanicy rozkładali ręce a to była wina cylinderka podciśnienia który steruje klapkami w kolektorze ssącym, membrana miała niewielką dziurkę. Wymieniłem cylinderek za 120 zł i jest OK.
Przy założeniu że nikt nie podłączył jakiegoś przewodu z paliwem do kolektora ssącego (bo i takie rzeczy widziałem ) , prawdopodobnie jak w 95% przypadków jest uszkodzona membrana zaworu upustowego na listwie wtryskiwaczy (jeśli po zdjęciu przewodu podciśnieniowego z zaworu na odpalonym silniku leci paliwo to mamy winnego) . Nie znam tego systemu ,...
Skoro silnik cały czas pracował na otwartym zaworze przewietrzania zbiornika to po zaślepieniu zanim na wolnych złapie nowe adaptacje to trochę zejdzie.Proponuje odpiąć klemy na godzinkę będzie szybciej.Te odgłosy przy kolektorze ssącym to może być luzna klapa zaworu DISA,pierwsza fota na samym dole kolektora.Ale skoro ma moc,nie słychać tam odgłosów...
witam, membrana w parowniku starzeje sie pod wpływem czasu, zmian temperatury. Jeżeli jest sztywna to nie reaguje na zmiany podciśnienia w kolektorze ssącym i nie daje precyzyjnej mieszanki. Koszt zestawu naprawczego to około 90PLN, koszt regeneracji w warsztacie około 250PLN, a więc jeżeli nie potrafisz sam zregenerować parownika to w sumie lepiej...
Witam Co można się spodziewać po 22 letnim aucie? Jaki jest kolor dymu? Biały czy niebieski? Pompa była sprawdzana lub regulowana? Dodaj jeszcze 2 stopnie i ustaw 16. Sprawdź czy membrana w siłowniki LDAnie jest dziurawa. (podłączona pod kolektor dolotowy)
Tak uszkodzona była membrana gumowa w odmie.Znajduje się za zagłówkami pod deklem,nowa z aso kosztowała 270zl plus przesyłka.
Witam. Nieszczelna membrana powoduje zasysanie paliwa go kolektora dolotowego cały czas. Stąd zużycie benzyny. Zamiast wyciągać przekaźnik możesz wyciągnąć bezpiecznik pompy. Pozdrawiam.
Sprawdź czy nie odpala na dwóch paliwach. Często membrana w parowniku/reduktorze LPG przecieka, gaz dostaje się przewodem MAP sensora do kolektora i w momencie rozruchu na 2 paliwach ma za bogato i nie odpala. Po prostu zalewa. Zdejmij ten przewód podciśnieniowy z kolektora, zrób na nim bańkę, np z mydła czy czego tam chcesz i zobacz czy nie leci tamtędy...
wszyscy jeździli tym samochodem i mieli podpięty komputer. Wymienili gruszkę podciśnieniową która steruje klapami w kolektorze ssącym bo była membrana uszkodzona ale dalej to samo. Samochód jeździ normalnie tylko przyjdzie czasem moment jakby się zawiesił i gdy odejmę gaz i nacisnę po chwili auto się znowu zrywa.
Dorzucę jeszcze nieszczelność w kolektorze ssącym(lub membrana w serwie) :) Te pierwsze dobrze wychodzą "na samostart" , te drugie objawiają się głupiejącymi obrotami przy deptaniu hamulca. :roll: Powodzenia.
Sprawdź regulator ciśnienia na szynie z wtryskami , prawdopodobnie w regulatorze jest uszkodzona membrana i paliwo dostaje się do kolektora ssącego i stąd ten efekt . Jeśli trafiony to koniecznie sprawdź poziom oleju w silniku .
Uszkodzeniu uległy dwie gumy - łączniki kolektora ssącego i zasysało lewe powietrze na dwóch cylindrach. Po zrzuceniu kolektora i wymianie kompletu łączników gumowych kolektora silnik pracuje idealnie. W trakcie naprawy wyszło uszkodzenie jeszcze kierownicy powietrza kolektora, nie pracuje. Membrana w gruszce cała.
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Podejzewam lewe powietrze, dlatego błąd przepływki. Zrób analize spalin i sprawdź kolektor ssący, a dokładnie taką puszke z gumową membrana w środku. jest to coś jak seperator odmy. Powodzenia z wyciąganiem kolektora!
Teraz rozumię. Złamane ucho i dziurawa membrana, tak że nic tam nie ponaprawiam grucha do wymiany.
Nie żebym się mądrzył ale w 4 generacji LPG to wtryskiwacze dawkują gaz do kolektora więc co ma membrana do bogatej mieszanki?
Może mieć z tyłu pompy coś w rodzaju pompki z membraną, idzie z tego przewód do kolektora ssącego. Nie wiem jak w Twoim. Jeżeli w Twoim autku jest to cuś to musi działać. Uszkodzony przewód, membrana, lub wypalony zawór ssący sprawi kłopoty przy odpalaniu.
Okazało się, że odpowiedzialny za brak mocy był jakiś zaworek, nie pamiętam jaki, ale mniejsza o to. Pompa wakum wymieniona, tak samo jak EGR i siłownik klap kolektora (pęknięta membrana), podciśnienia sprawne ale nadal wyskakuje Check. Samochód ogólnie zdaje się jeździć prawie ok, nie licząc zapowietrzającej się pompy wtryskowej i problemów z odpalaniem...
[quote="Tomas666p"]dett napisał "Mam pytanie, co może powodować ten plus po stacyjce jeżeli się utrzymuje dłużej?" 1. Będzie zalewać auto więc problemy z odpaleniem W jaki sposób będzie zalewać auto?? Do autora tematu, problemem w tym przypadku może być też reduktor, który jest połączony z kolektorem ssącym jednym podciśnieniem, jeżeli membrana w reduktorze...
Chłopie, jaka membrana? Czemu zatem na paliwie podanym w kolektor chodzi?
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Tam 9 na 10 pada pompa vac i słabe podciśnienie idzie na zawory wykonawcze. Jeśli oczywiście membrany egr i siłownika kolektora tudzież węże podciśnieniowe są ok. To pierwsza kolejność sprawdzenia/naprawy.
zobacz wężyk z kolektora do układu gaszenia jak jest ok to membrana w "gasiku"
Taa, popsute ssanie i pół litra benzyny w tłumiku? Coś za bogata ta mieszanka... Sprawdź kranik podciśnieniowy, pewnie membrana dziurawa. Zdejmij wężyk z kolektora ssącego i załóż strzykawkę i pociągnij, nie ma prawa lecieć tamtędy paliwo.
Zapytaj tego „mechanika”jak podniósł te obroty biegu jałowego..bo jak podciągnął linke od gazu to to nigdy nie będzie działać.Sprawdź dokładnie dolot razem z odmą…uszczelki(wszystkie osiem)pod kolektorem wymienione?Sprawdz rurkę podciśnienia idącą do serwa hamulcowego-lubi pękać i ciągnie lewe powietrze.Spotkałem się w tym silniku...
Mogą być nieszczelne prowadnicę zaworów jak zdejmiesz kolektor wydechowy to zobaczysz czy z prowadnic wycieka olej. Dymienie czy parowanie z odmy może być spowodowane nieszczelnością skrzyni korbowej, miarka oleju, wlew oleju, membrana odmy, prowadnice zaworów, pierścienie -tłoki. W tej kolejności
Przy okazji wymień tez gruszke sterującą klapami kolektora...miałem taki przypadek ze membrana w gruszce była przerwana i silnik brał tamtędy lewe powietrze
Cienki wężyk idzie do pompy wtryskowej z kolektora ssącego. Jest tam membrana która pęka i wtedy nie ma mocy. Gwizd słychać przez nieszczelności w wydechu, nawet niewielkie. Sprawdź ręką, czy twardnieją rury gumowe za turbo przy gazowaniu.
pare rzeczy ... czy kolektor/ reduktor/ mieszalnik jest ciepły czy zimny a wręcz oszroniony? ( może zbyt niska temperatura i gaz zamarza może membrana strzeliła.) czy słychać jak przełączasz gaz takie syknięcie ? może tobie przełącznik nie działa ( tak właśnie miałem kiedyś) po przełączeniu na gaz powinno dyś słychać syknięcie gazu / otwarcie butli....
Między kolektorem a bazą jest 12,4V, a kolektorem i emiterem 12,9V. Zamówiłem tranzystor, wymienię i zobaczymy.
A weź na noc całkowicie odepnij przewód od gazu między parownikiem a silnikiem. Miałem już dwa razy taką przypadłość, ale to w sekwencji, że membrana w parowniku była walnięta i prze noc zpełniało kolektor dolotowy gazem przez co silnik się zalewał przy próbie odpalenia.
Po dłuższej walce, wymianie silnika 😉, batalii z mechanikami mogę być dumny ( naprawiłem) koszt części 90zl MAP SENSOR membrana peknieta, źle odczytywał dane ciśnienia w kolektorze.. Działa już 1rok
Jedyna alternatywna możliwość względem usterki wtryskiwaczy (nie koniecznie wszystkich) to zablokowany regulator ciśnienia paliwa. Regulator jest tu przy pompie, a układ paliwowy w konfiguracji "bez powrotu". Jeśli zablokuje się w pozycji zamkniętej, ciśnienie w układzie może nadmiernie wzrosnąć i wtryskiwacze zaczną "popuszczać" paliwo do kolektora....
Potrzebuję pomocy bo moje pomysły i te znalezione w sieci już się skończyły. Silnik nie odpala, nawet nie próbuje z dawki startowej, zachowuje się tak jak by zdjąć fajkę ze świecy. Kosiarka 6 lat, przebieg ok. 50 litrów benzyny. Rzuciła palenie nagle z dnia na dzień. 1. Świeca, fajka sprawdzone (wymieniane), iskra jest 2. Klin na swoim miejscu 3. Nowa...
Witam, Niedawno przeprowadziłem remont silnika Briggs'a 35 classic. Podczas remontu wymieniłem: -uszczelki dekla od zaworów, -uszczelka głowicy, -uszczelka kolektora, -membrana, -uszczelkę między gaźnikiem a obudową filtra, -sprężynki przy gaźniku. -filtr powietrza Wykonałem kilka poprawek: -oczyściłem komorę spalania, -ustawiłem i przytarłem zawory,...
Dodatkowo zauważyłem, że wężyk przy zawożę EGR jest przecięty, nie wiem czy było tak od zawsze. Po przyłożeniu palca czuć ssanie EGR jest uszkodzony (dziurawa membrana), zaślepianie spalin dochodzących do niego nic nie daje, bo nieszczelność jest od strony kolektora ssącego i ciągnie przez niego lewe powietrze. Możesz na próbę zaślepić ten króciec...
Po podłączeniu strzykawki do wężyka od kolektora chodzi tłoczek. Ale po podpięciu strzykawki do gruszki i zassaniu membrana przepuszcza i nie porusza cięgnem. Czyli membrana uszkodzona.Czy wymienię taką membranę czy trzeba wymieniać całą gruszkę? Ciężko ją dostać i trochę kosztuje. Ostatnie pytanie czy faktycznie to uszkodzenie ma wpływ na moc silnika,bo...
Miałem kiedyś Kadeta z silnikiem C16NZ i też chodził nierówno na wolnych obrotach oraz dławił się przy przyspieszaniu.Wymiana sondy Lambda, świec i kabli zapłonowych nic nie pomogła Mój silnik miał zawór recyrkulacji spalin na kolektorze dolotowym - podciśnieniowy. Membrana była uszkodzona i dostawał fałszywe powietrze. Zawór wyrzuciłem, a na otwór...
tak jak mówię u mnie ten czujnik nie był wcale podłączony i tak samo zawsze paliła, ja ogólnie w tym ryłem bo nie trzymała wolnych obrotów i wymieniłem kompa i podłączyłem ten czujnik dzięki czemu nie było już żadnych błędów ale działało IDENTYCZNIE, a problem to była dziura w membranie parownika przez co gaz syczał tym cienkim wężykiem od podciśnienia...
Czy na połączeniu turbiny z intercoolerem ( przewód elastyczny) pojawił się olej?Lub membrana odpowietrzenia skrzyni korbowej dokonała żywota.Albo olej ścieka z pod pokryw zaworowych . Czy widoczne jest kopcenie z wydechu?
Jeszcze jedno pytanie czy jeżeli membrana umieszczona w nim będzie uszkodzona to paliwo dostanie się do kolektora ssącego powodując zalanie????? Z góry dzięki!!:D
Szwagros bzdurna to jest twoja wypowiedz. Jeśli jest uszkodzona membrana w reduktorze to przez podciśnieniem dostanie się gaz do kolektora ssącego .
Do sprawdzenia zbiornik wyrównawczy. Na zdjęciach go nie widać, ale gdzieś jest. Albo membrana się rozpada, albo ciśnienie spadło. Tu masz informację, jakie ciśnienie powinno być ustawione wstępnie: [url=http://www.instsani.pl/493/regulacj... Aby miało to ręce i nogi to należy: - spuścić ciśnienie z obiegu kolektorowego...
Wiem, że w Puntach zdarzało się, że pękała membrana w regulatorze i paliwo lało się wężykiem do kolektora, jednak zazwyczaj nie unieruchamiało to samochodu.
Sprawdz szczelność kolektora ssącego, nieraz w serwo pęknie membrana i puszcza lewe powietrze, albo któryż przewód podciśnienia się rozszczelnił, sprawdz działanie silnika krokowego.
heh, mam inst. I generacji, żadnej elektroniki tylko membrana reagująca na podciśnienie w kolektorze dolotowym i to proste badziewie jakos dziala. Obecnie mysle, ze spokojnie moge zastosowac prosty rozdzielacz i zrobic to na czterech wtryskach. Zobaczymy. Regulamin, p.15. Popraw treść postu, lub trafi on do kosza. ElpigazN regulaci -> regulacji (o to...
Witam, temat jak widzę stary jak świat, ale mój przypadek może komuś przyniesie pomoc:) U mnie było dosłownie tak samo, też mam 1.5 i instalację BEDINI. I też mi szarpał zimny i pozmieniałem dosłownie wszystko co sugerowali ludzie na forach. U mnie winowajcą okazał się zawór podciśnienia przy kolektorze - ten co otwiera klapki w VGISie. Zimny silnik...
Z dziurawą membraną zazwyczaj by miał problem tylko z odpaleniem poprzez zalanie kolektora gazem, tu bardziej obstawiam ze jest już tak twarda ze dopóki nie osiągnie wyższej temperatury to ciśnienie leci w kosmos.
(at)frankie1984 rozebrałem trochę oleju tam było ale to pewnie przez puszczającą turbinę. Membrana cała, plastyczna, i ładnie chodzi gòra/dół. Przeglądnąłem wszystkie wężyki idące od kolektora są całe, podpiąłem osobno bezpośrednio do góry pompy, jutro przejadę. Choć nurtuje mnie to że przed regeneracją turbo chodziło to dobrze. Czy cisnienie w dolocie...
Bardziej ma to sprawdzić czy membrana w parowniku nie jest uszkodzona przez co po zgaszeniu gaz dostaje się poprzez wężyk podciśnienia do kolektora ssącego i go zalewa, można też to sprawdzić po prostu odpinając wężyk od kolektora i wkładając jego koniec w wodę. Albo instalacje jest źle wyregulowana i rozjeżdża mapy w sterowniku silnika.
membrana od proszku nie uszkadza się -najcześciej zatyka się przy kolektorze ssącym w krućcu albo przy termostacie -a czy jest przepływ przez parownik łatwo sprawdzić wystarczy zdjąć przewody założyć na jeden kruciec szłałf i dmuchnąć-przejście pewnie będzie.
Kolektor może jest nieszczelny, nie zapomniałeś o uszczelce? Może jest nie dokręcona dobrze i dostaje się fałszywe powietrze? Może być membrana ale ją już wymieniłeś. Czesław
Gdybyś wiedział z jakiego rocznika, to by sprawdził w serwisówkach. Pod ręką mam od roczników 94-97, ale jest inne wykonanie (doładowanie dynamiczne). Podejrzewam że A to ciśnienie atmosferyczne pod membranami (korekcja na stopień zapchania filtra powietrza), natomiast B to wyrównywanie podciśnienia na kolektorach ssących choć nie wiem po co dwa króćce...
po pierwsze "WAGA" w tym wtrysku to jest coś w typie przepływki i to ta waga steruje dawką paliwa.Jest klapa-dźwignia-membrana- i jeżeli kilka razy strzeli na gazie to ten układ sterujący potrafi się rozpaść. Miałem okazje reanimować coś takiego. Po drugie na wolnych obrotach zimny silnik powinien pracować gdyż paliwo jest podawane na dodatkowy wtrysk...
Witam, Sama membrana jest niewystarczająca. Trzeba zrobić kanał którym goni się powietrze od dołu połaci do samej kalanicy. Taki większy kolektor. Do tego tą połać musisz całą od spodu solidnie ocieplić. Napisałem że wskazana jest szczelna połać bo w najprostszej wersji wykorzystujesz blachę dachu jako absorber i dodajesz do niej od spodu wężownicę....
Witam. Pewnego dnia uszkodził mi sie regulator ciśnienia paliwa (pękła w nim membrana i paliwo przeciekało do kolektora) i po wymianie na inny używany, ale z poprawnym numerem katalogowym (nr się zgadzają na nim z katalogiem części do tej Nexii)i dobrą membraną są problemy z zapalaniem i jazdą na benzynie (brak mocy, nie można jechać, a przy zapalaniu...
Z opisu wynika ze jest to po prostu filtr powietrza, a nie wymiennik. Membrana przepuszcza tylko czasteczki ponizej ustalonej wielkosci, ale nie z pelnym przeplywem przez filtr. czyli nie jest w stanie oczyscic powietrza z wszystkich gazow, a do tego wymaga bardzo dokladnych filtrow kurzu. Ciekawe na jak dlugo wystarcza jego pojemnosc zanim zapcha sie...
Sprawdź oscylogramy w kolejnych stopniach przedwzmacniacza, zaczynając od kolektorów TR9 i TR11. Potem na emiterzach T13 i T15, tu napięcie stałe powinno być bliskie 0V i to jest dobre miejsce do pomiaru symetrii stałoprądowej całego wzmacniacza, czyli niezależnie od wysterowania "zero" ma stać, jak "drut". Przesunięcie się "zera" w dowolną stronę spowoduje...
Czyszczenie gaźnika może ale nie musi pomóc. Brak wolnych obrotów -najczęściej uszkodzenie nastawnika przepustnicy pierwszego stopnia(inaczej wolnych obrotów). Mulasty? Sprawdziłbym dokładnie wszystkie podciśnienia w gaźniku i "okolicy" z naciskiem na "zassanie" nastawnikiem przepustnicy drugiego stopnia -może membrana w nim powiedziała "bye bye" i...
Nie oto mi chodzi. W samochodach z pompami rotacyjnymi jest tak ze na pompie jest membrana reagujaca na zmiany cisnienia w kolektorze i gdy wzrasta cisnienie doladowania to o tyle samo wzrasta dawka paliwa. Jesli tego nie bedzie, to bedzie na niskich oboratach dymil mocno, a na wysokich gdzie turbina zdazy dac odpowiednie cisnienie, juz nie. To jest...
Panowie jestem po rozbiórce, oczyszczeniu wszystkiego i oględzinach Stwierdziłem po tym wszystkim że - Przed frontem całych prac wymieniłem świecę na nową, nie dało to efektu - Łopatka przy wentylatorze pracowała równo https://filmy.elektroda.pl/23_1592078906... - Sprężynki od regulatora dosłownie rozleciały mi się w rękach podczas demontażu - Króciec...
W tym silniku nie ma przeplywomierza.To o co pytasz to membrana sterujaca klapka termostatu powietrza.Sterowana jest podcisnieniem z kolektora ssacego.No dobra a jak odpalisz bez filtra na benzynie to zobacz jak paliwo leci z wtrysku na przepustnice jak chodzi na wolnych obr i jak probujesz dodac gazu .Przy dodaniu gazu powinno mocniej szprycowac.
Witam mam bardzo spory problem otóż silnik nie równo pracuje ubywa oleju i dochodzą gwizdy z silnika w kabinie. Zdjełem kolektor sący i okazało się ze jest w nim bardzo dużo oleju myślałem że to odma lecz po rozebraniu membrana jak nowa czy ktoś może mi powiedzieć co to jest bo już wyczerpały mi się pomysły. Dodano po 1 Proszę o pomoc będę bardzo wdzięczny.
A jak u ciebie z serwem od hamulca ? Może trzeba szukać przyczyny w tym miejscu. Może membrana serwa jest dziurawa lub zaworek zwrotny nie zamyka dokładnie i spada ci ciśnienie w kolektorze ssącym.
tak sprawdzałem i jest to samo. a ostatnio w ogóle ciężko pali z rana na benzynie muszę go długo kręcić i dusić pedał gazu. Dodano po 11 Bardzo proszę o pomoc, ja już wymiękam i jeszcze zaczą mi dużo, bardzo dużo palić na benzynie i na gazie- jak zatankuje gazu za 20pln to w mieście zrobie ok 24-25km a na benzynie za te pieniądze jeszcze mniej. Membrana...
Witam ponawiam temat ponieważ nie uzyskałem sadyskakcjonójącej odpowiedzi otóż mam bardzo spory problem silnik nie równo pracuje ubywa oleju i dochodzą gwizdy z silnika w kabinie. Zdiełem kolektor ssący i okazało się ze jest w nim bardzo dużo oleju myślałem że to odma lecz po rozebraniu membrana jak nowa czy ktoś może mi powiedzieć co to jest bo już...
Nowy reduktor to nowa i elastyczna membrana. Będzie stabilnie trzymał parametry. Po odpowiedniej regulacji będzie prawidłowo dawkował gaz do kolektora ssącego. Co za tym idzie lepsza dynamika i mniejsze spalanie.
zaworu odmy nie uszczelnisz, to jest taka bańka z kilkoma przewodami, a w środku jest zawór z membraną ( jeżeli mówimy o tyn samym typie) takie coś plastikowe pod kolektorem ssącym. jeżeli nie to sprawdż błędy na benzynie, być może vanos się zacią.
Tylko po prostu nie wiem jak zrobić żeby ta membrana głośnika nie była "wypukła" w jedna stronę, jak wzmacniacz jest włączony. Ja rozumiem że uparłes się na wzmacniacz na jednym tranzystorze? Weź waść rdzeń EI od jakiegoś transformatora sieciowego o mocy rzędu 20W. Nawiń kilkadziesiąt zwojów grubym drutem w emalii, a rdzeń poskładaj ze szczeliną (przekładka...
Witam Ja bym zaczoł od wyjęcia i wymycia kolektora dolotowego i klapek i to samo z egrem i sprawdzeniem czy aby membrana nie dziurawa (otwiera ,zamyka i trzyma w danej pozycji
Membrana jest naciągnięta, możesz kupić np. tu http://www.bazarek.pl/produkt/0/211801/m... Wyczyść dokładnie sitko, na końcu plastikowej rurki, oraz cały gaźnik, plus wymiana membrany i powinno być OK. Sprawdź szczelność połączenia kolektora ssącego z cylindrem.
OK. Całość naprawiona system działa ładnie balansuje pomiędzy bogatą a ubogą mieszanką na wyższych obrotach. Problem z membraną sterującą silnikiem krokowym pozostał dalej, póki co jest połatana ale cienko to widzę. Chce spróbować podpiąć podciśnienie z kolektora przez zaworek dławiąco zwrotny, bo jak się okazuje ta membrana to nic innego jak tylko...
Jeśli dziura będzie pokaźna to sworzeń przestanie być wciągany, w związku z czym jałowe obroty będą ciągle podwyższone ewentualnie mogą bardzo falować. Pod gaźnik będzie się dostawać też lewe powietrze w większych ilościach bo sterownik będzie otwierał zaworek łączący przestrzeń pod membraną z wężykiem biegnącym do kolektora dolotowego, probując tym...
W tych Mondeach padają regulatory ciśnienia paliwa, sprawdź, po ściągnięciu cienkiego wężyka jak idzie paliwo to ma uszkodzoną membrankę, a w dodatku pomału idzie przez niego dodatkowo paliwo do kolektora ssącego.
membrana podgrzewacz wymiana membrana junkers membrana ariston membrana
plastik przekładnia monitor matryca uszkodzona nawigacja widzieć satelit
linijki cccam schematy instrukcje serwisowe
Jazda z wydłużonym dyszlem w przyczepie SAM - aspekty techniczne i prawne Demontaż nasadek z gaźnika Walbro w Oleo Mac 937