Autodata podaje weber 34 adf
To nie jest filtr tylko membrana pompki paliwa, obie części muszą być założone w odpowiedniej kolejności. Membrana kiepsko wygląda, nie jest uszkodzona? Tak jak na rysunku. http://obrazki.elektroda.net/51_12797061...
Podgrzej karter do około 100 stopni, to ułatwi wyciśnięcie wału.
takiej ilości paliwa nie byłby w stanie przepalić - masz gdzieś dziurę na przewodach albo pękła membrana w pompce paliwa i masz już dużo za dużo oleju w silniku
Tylko on może też mieć problem z przelewaniem i uszkodzonym TPS.... Czyli iskra jest paliwo jest a nie pali bo przelany... Ja bym zobaczył jeszcze czy nie uszkodziła się membrana regulatora paliwa jak dostanie dziurki to leje paliwem w kolektor i to jest bardzo częsta usterka już na te lata...
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Najprawdopodobniej, tak.
Witam. Podciśnienie z kartera silnika - a w gaźniku służy do pompowania paliwa membraną. Z dołu masz duży otwór - przedłużenie tej szyjki i mały otworek połączony z tym metalowym króćcem. Pozdrawiam.
Może mu brakuje benzyny, jedzie tylko na tym co ma w gaźniku, wyczyść gaźnik, wymień filtr paliwa (jak jest) i została pompka paliwa (membrana lub popychacz).
Jeśli był otwierany kranik to otwórz go drugi raz i sprawdź stan membrany i złożenie. Bez podciśnienia membrana powinna być w poziomie a iglica blokować paliwo. Sprawdź tez stan uszczelki na membranie, na tej metalowej części.
Aktywuj lub wypnij wtyczkę od wyłącznika "zderzeniowego" to wyłączysz pompę paliwa. A jak zalewa ci kanał obejściowy to pewnie jest dziura w membranie od regulatora ciśnienia paliwa.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Pęknieta membrana
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Podczas pracy na gazie paliwo nie ma prawa lecieć z wtryskiwacza, po przełączeniu na gaz jest tylko obieg paliwa do baku. Membrana jest do wymiany.
Membrana pompy paliwa , puszcza paliwko przerabiałem temat .
Uszkodzona membrana do wymiany regulator.
Jezeli padnie pompka to podczas pracy membrana i tak nadmiar paliwa wypusci przez pompke nie? Wymienilem membrany wlasnie z tego powodu i kicha.
No dobrze, już szukam wału. Co do membrany - pytam z ciekawości - do czego ona służy? Silnik posiada tzw. pompo-gaźnik, membrana jest głównym elementem pompki podającej paliwo. Wykorzystuje ona do pracy podciśnienie powstające w komorze korbowej silnika, podczas ruchu tłoka. Zbiornik paliwa jest niżej niż gaźnik i bez sprawnej membrany paliwo nie będzie...
kupiłem używany z 900 z 1999r stan idealny. Nie wiem dlaczego mój był w takim stanie. Problem rozwiązany. http://obrazki.elektroda.pl/4577442600_1... Dodano po 1 2 http://obrazki.elektroda.pl/9231578200_1...
Membrana pompy paliwa dziurawa
1). Być może ta ułamana podstawa to właśnie przyczyna. Przez to pęknięcie może "zaciągać" tzw."lewe powietrze". Po uruchomieniu poprzez "zalanie" paliwem działą normalnie czy gaśnie po wypaleniu paliwa? jeżeli działa po tym odpaleniu to czy utrzymuje normalne obroty i ma normalną moc? 2). Jeżeli po zalaniu paliwem działa tylko na ile jej starczy tego...
Troche namieszałeś, silnik wytwarza podciśnienie które działając na membrane obniża ciśnienie paliwa. W chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy, mamy ciśnienie atmosferyczne, co poduje gwałtowny wzrost ciśnienia paliwa, w celu wzbogacenia mieszanki.
Za średnie obroty odpowiada ustawienie iglicy. Naturalnie gaźnik musi byc idealnie czysty z prawidłowym poziomem paliwa w komorze pływakowej. Membrana nie moze miec zadnych dziur ani pęknięć. Sprężynę na membranie dobrze założyłeś?
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
Regulacja gaźnika, membrana pompki paliwa.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Pogięta metalowa membrana tarczy spiętrzającej lub spadły gumowe węże między zaworem wolnych obrotów a obudową rozdzielacza paliwa, albo obie przyczyny jednocześnie. Wąż ten znajdujue się pod rozdzielaczem paliwa. Do membrany tarczy musisz zdjąć pokrywę filtra powietrza.
Membrana jest pomiędzy gaźnikiem a zbiornikiem paliwa. Jakiego koloru jest dym z tłumika? http://obrazki.elektroda.net/42_12874616...
Czczxd... szybka odp... z górki na luzie się nie zjeżdża... druga szybka odp... przestawiony zapłon... trzecia szybka odp... zanieczyszczony filtr paliwa... czwarta szybka odp... uszkodzona membrana pompy paliwa...
Założyć możesz filterek na przewód podciśnienia. Jak mam wątpliwości, zakładam takie przezroczyste od paliwa do kosiarki. Widzisz wtedy czy membrana jest szczelna.
Membrana do wymiany.
Jeszcze może pęknięta membrana w gaźniku
Sprawdź czy na pewno nie dostaje się lewe powietrze. Albo jeszcze w zaworze paliwa membrana sie zawiesza jak dodajesz gazu, albo zapchany odpowietrznik od baku i robi się podciśnienie i nie podaje paliwa. Napisz jaki skuter będzie łatwiej szukać.
Podczas naciskania pompki ewidentnie widać strumień podobny jak ze strzykawki. Na 100% nie pompuje pompka skoro odpala po podaniu paliwa. Tak jak pisałem do sprawdzenia gaźnik, membrana (jesteś pewien, że prawidłowo zmontowałeś?) ewentualnie sam primer(gumka) pompki. To ostatnie bardzo prawdopodobne skoro po odpaleniu pracuje prawidłowo.
Membrana w pompce paliwa, pęknięta.
Dziurawa membrana regulatora to skutek. Przyczyna to stara, zwietrzała benzyna.
Koledzy chciałem zapytać jakie zadanie w pompce paliwa spełnia membrana. Pytam bo mam w jednym samochodzie mam z membraną a w drugim bez.
Tak wszystko jest okej z membraną. Paliwo pompuje bardzo dobrze, iskra jest i pali tylko jak się jej do świecy podleje paliwa.
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Czystość gaźnika, szczelność linii paliwowej, pompka paliwa (membrana), odpowietrzenie zbiornika paliwa do sprawdzenia. W czasie pracy silnika, przy maksymalnym uchyleniu przepustnicy zamknij przesłonę rozruchową i opisz co się dzieje.
Witam. Problem tkwi w pompie paliwa. Wymień zużytą sprężynę pod membraną pompy paliwa. Całą pompkę wyczyść i zwróć uwagę na stan zaworków. Czasem lepiej było wymienić głowice pompy razem z membraną i sprężyna.
Regulator cisniena paliwa i na dotyk to on jest odporny. Ot spreżyna i membrana.
Z tego co kojarzę to w maluchu jest mechaniczna pompka paliwa. Sprawdź, czy nie ma w niej nieszczelności i czy membrana w pompce jest sprawna, a nie spękana.
Membrana w LDA cała? Cisnienie paliwa wewnętrznego w pompie do sprawdzenia. Najlepiej oddać pompę do regulacji. Bo pokręcisz zacznie dymić a jazdy dalej nie bedzie.
Warto również przyjrzeć się pompie paliwa (membrana, zaworki) mogą być zużyte - skutek niski poziom paliwa w gażniku.
Sprawdź powyższe, oraz, jeśli na listwie występuje regulator ciśnienia paliwa, czy membrana cala i nie puszcza paliwa w układ dolotowy.
Przy hamowaniu silnikiem jeśli stycznik b.jałowego przy zamkniętej przepustnicy jest dobry to prąd regulatora jest minusowy-zamyka dopływ paliwa.Sprawdż czy z regulatora ciśnienia paliwa (membrana) nie zaciąga fałszywego paliwa i czy rozruchowy nie daje paliwa już jak silnik pracuje.
Ciśnienie wtrysku do kontroli, regulator paliwa (membrana).
Raczej membrana. Ciśnienie wywala ze skrzyni korbowej przez pompę do zbiornika.
Jeżeli to gaźnik membranowy (a raczej tak jest) to zajął bym się w pierwszej kolejności właśnie membraną gaźnika. Po prostu wymienił uszczelkę i membranę gaźnika na nową, sprawną.
Ten model posiada gaźnik z membraną. To mi wyjaśnia sprawę braku pompki paliwa. Jeszcze by mnie interesowało co sprawia że membrana pracuje : 1- podciśnienie ssania ? 2- nadciśnienie z odmy ?
Membranę założyłeś prawidłowo? W tej kolejności, membrana na zbiornik paliwa, uszczelka i dopiero gaźnik.
Na stojaku to ten silnik co najwyżej się wstępnie ułożył, o dotarciu bez obciążenia nie ma mowy. Wiesz ile czasu musiałby pracować? Jak złożony np na oryginalnych uszczelniaczach popychaczy, to współczuję. Zaraz będą ciekły, po tygodniu eksploatacji. Ile wytrzyma oryginalna membrana pompy paliwa, też nie wiem, raczej niezbyt długo. Do tego co Ty potrzebujesz...
Co do palenia: - zatkany kranik - zużyta pompa paliwa (zaworki membrana) - zatkany filtr paliwa - zatkane sitko na zasileniu pompy - zużyty zaworek przelewowy - nieszczelność na przewodach Co do sprzęgła to 2 z 1 stopniem trzeba zgrać i powinno działać chyba że inne cuda.
Membrana jest między gaźnikiem a zbiornikiem paliwa.
Wiem, 390 kPa. Pompka paliwa nie przepuszcza na membranie?
Ssanie na pewno, ale jeszcze membrana pod gaźnikiem, czasem pęka i nie zassie paliwa.
Problem z pompą paliwa. Zaworki? Membrana? Sprężyna?
Na górnym zdjęciu widać duży otwór do kanału ssącego i sprężynę. Aby membrana chodziła musi podciśnienie pulsować. W kanale ssącym raczej podciśnienie nie pulsuje na stabilnych obrotach silnika. Nowa membrana L01701425, nowa sprężyna pełny zbiornik paliwa i pompka nie pompuje paliwa.
Silnik prawdopodobnie dostaje zbyt dużo paliwa (membrana). Zbyt mały luz zaworowy. Jakiej benzyny nalałeś 95 czy 98?
Wymieniłem membrany w gaźniku i sprzęt śmiga jak nowy :D problem tkwił w membranie pompki paliwa, była cała lecz wyduszona. Mam jeszcze pytanie odnośnie tego czy dźwigienka od zaworku iglicowego powinna być na równi krawędzi gaźnika u mnie jest nieco poniżej i nie wiem czy to ruszać?
Przyczyn może być sporo - brudny ssak w baku, podciśnienie w zbiorniku paliwa, membrana w gaźniku. Na ssaniu pracuje prawidłowo?
Zawór iglicowy do sprawdzenia na szczelnośč i jego membrana.
Witam. Nieszczelna membrana powoduje zasysanie paliwa go kolektora dolotowego cały czas. Stąd zużycie benzyny. Zamiast wyciągać przekaźnik możesz wyciągnąć bezpiecznik pompy. Pozdrawiam.
Nie wiem gdzie kliknąc aby zamknąć temat . Więc to piszę
Musi być podciśnienie.Czasami też regulator puszcza trochę membraną paliwo do kolektora.Sprawdz czy po wyjęciu go nie ma paliwa w środku od strony podciśnienia.
Turbina, membrana w regulatorze, regulator. Niskie ciśnienie paliwa. Zacięta listwa, pompka, wtryskiwacz lub cewka gaszenia szwankuje
Witam. Kontrolki gasną przy zimnym, ciepłym, czy zawsze ?. Sprawdziłeś klemy, filtry ?. Pompa paliwa - sprawna (membrana) - kiedy była robiona ?. Gażnik był czyszczony i kiedy ?. Co do znikania paliwa, to sprawdż jeszcze zaworki w pompie paliwa. Pozdrawiam :) .
Najważniejsze, jest prawidłowe założenie membrany pompki paliwa (24) i podkładki (23). Przy odwrotnym złozeniu, zaworki (klapki) nie będą dolegały do otworów w części gaźnika oznaczonej numerem 25, tym samym nie będzie działała pompka.
Może to przyczyna pompki zasilającej (tej z membraną). Sprawdź jeszcze filtr paliwa. Może też jakiś osad gdzieś wszedł
Witam i jak udało się Panu opanować ten problem bo u mnie to samo się dzieje syn jeździ sobie a tu nagle sam quad gaśnie tak jakby paliwa nie było ale o dziwo zaraz go odpalam i jeździ chwilę i znowu. Paliwo jest gaźnik nowy membrana nowa cewka nowa wężyk wymieniony paliwowy na nowy nie zagięty brak mi pomysłów zawalony tłumik?
filtr paliwa jest czysty, zauwazylem bombelki przy membranie .... jaki jest koszt wymiany takiej mambramy??
Odkręć gaźnik od zbiornika paliwa i zobacz w jakim stanie jest membrana. Czasami, gdy śruby są słabo dokręcone podciśnienie w gaźniku wciąga część membrany do środka. Powstaje nieszczelność i pompka nie pompuje paliwa. Zawsze jest to obok wypukłości w membranie. Można spróbować wyprostować ją w tym miejscu i dokręcić śruby. Przeczyść też filtr na końcu...
sprawdzałem dzisiaj szczelność jak na yotube włożyłem do wody podałem 0.5bara i tylko czasami bulka jest na tej dziurce na pokrywce z czarną membraną Tak ale może być membrana uszkodzona i nie pompuje paliwa. A to jest 90% uszkodzeń. Z ciekawości bo teraz pokazałeś ładne zdjęcia gaźnika - tę stronę co wskazałem - tam bardzo podobne gaźniki są. Więc...
Pewnie do wymiany świeca i membrana gaźnika.Może być też brak odpowietrzania zbiornika paliwa.
Mój MF 255 (odpowiednik Ursusa 3512) ma 5200 mth bez żadnego remontu i były robione zazwyczaj drobnostki, np. pęknięta membrana w pompce paliwa, uszczelnianie przecieków, drobne naprawy w elektryce i oświetleniu itp.
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
nie wiem do czego służy ten element? Prawdopodobnie podciśnieniowy zaworek paliwa, bądź podciśnieniowa pompka paliwa. Jeśli jest uszkodzona membrana to może przez podciśnienie zasysać paliwo do cylindra czego powodem będzie "zalewanie" silnika. :) Jak wygląda świeca (jaki kolor)?
Ta gumowa membrana jest częścią pompki paliwowej ,to duże wybrzuszenie to membrana pompki a te dwa małe wycięcia to zaworki jak ta guma jest sztywna szczególnie na zaworkach to nie będzie ci ciągnąc paliwa .dlatego Na saniu zapali bo jest większe podciśnienie i paliwo pociągnie ze zbiornika ale bez sania to już nie da rady bo pewnie zaworki nie uszczelniają...
A może paliwo stare. Sprawdź drugą membranę i przy okazji sitko w gaźniku, zaworek iglicowy. Łącznik gaźnika. Filtr paliwa
Sprawdź pompkę paliwa, może być pęknięta membrana lub uszkodzony zaworek w pompce i przy większych obrotach nie podaje paliwa. Zdejmij wężyk z gaźnika i zatkaj jego koniec, a ktoś niech kręci rozrusznikiem i sprawdzisz czy jest ciśnienie.
a czy jest dostępny jakiś sygnał o wychyleniu membrany ewentualnie możliwość założenia czujnika. i ile wychyla się taka membrana
Zobacz czy membrana w którymś z dwóch regulatorów ciśnienia paliwa nie pękła bo one lubią.Widziałem to wiele razy.
Witam, po tak dlugim postoju, proponuje wymienic wszystkie kable wysokiego napiecia, cewke, swiece.Moba byc zawilgocone, sparciale, i maja przebicie. Od tego zacznij, nast. obieg paliwa, pompa, filtr. Filtr powietrza. Bez tych powyzszych czynnnsci, proby moga byc tylko chwilowo udane. Membrana? moze mial na mysli membrane pompy paliwa..? Zycze powodzenia....
Witam. Nie znam tej maszyny ale falowanie obrotów może być spowodowane zapowietrzaniem układu paliwowego, jeżeli jest wstępna pompka paliwa z membraną jest możliwość , z padła membrana i do oleju dostaje się paliwo i stąd wzrost poziomu oleju - częsta przypadłość perkinsów. Pozdrawiam.
Rozbierałem pompkę paliwa i nie zauważyłem żadnej dziury w membranie.
Nieszczelny przewód paliwowy, zapchana ssawka w zbiorniku paliwa,nieszczelna skrzynia korbowa, uszkodzona membrana pompująca,zużyta membrana sterująca,zatkane sitko przed zaworkiem iglicowym, zatarty zaworek iglicowy, niedrożny kanał impulsowy,"magik" bawiący się srubami regulacyjnymi i jeszcze kilka innych powodów.
Ta membrana jest od regulatora ciśnienia paliwa i tam sie nie może lać paliwo. Zacznij od znalezienia przyczyny wycieku i ha usuń.
Co proponujesz od czego zacząć? Ja rozumiem to tak że powietrze z turba nie popycha tego bolca który jest za membraną w konsekwencji blokuje dawkę paliwa. Muszę sprawdzić jeszcze dokładniej stan tej membrany.
Witam. Problem jest bardzo prosty A za razem skomplikowany. Posiadam silnik ten w kosiarce. Po napompowaniu jakimś cudem paliwa do komory spalania silnik odpala normalnie. Oczywiście membrana nie wraca do punktu wyjścia. Po dosłownie jakichś 2-3 minutach pracy silnik skacze na obrotach i gaśnie. Oczywiście paliwa nie mogę już napompować bo membrana...
Powody: dziurawa membrana w podstawie filtra paliwa, dziurawy smok w zbiorniku, uszczelniacz za kołem pompy wtryskowej, ew. sprawdzić przewody paliwowe.
Sprawdź regulator ciśnienia na szynie z wtryskami , prawdopodobnie w regulatorze jest uszkodzona membrana i paliwo dostaje się do kolektora ssącego i stąd ten efekt . Jeśli trafiony to koniecznie sprawdź poziom oleju w silniku .
na cylindrze nie ma zadbych sladów, jutro sprawdze uszczelniacze na wale, membrana cala.
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
To, że uszczelniacze nie są popękane i nie ma przecieków, o niczym nie świadczy. Gdy silnik zgaśnie, paliwo wycieka cały czas? Zworek iglicowy odcina dopływ paliwa do gaźnika, jest sterowany membraną z aluminiowym kółkiem.
Zastanawiam się nad membraną w regulatorze ciśnienia paliwa...tego jeszcze nie sprawdzałem...Muszę się zaopatrzyc w takie ustrojstwo i podmienic....Hall jest raczej dobry
Witam.jeżeli dostaje zbyt dużo paliwa to przyczyną może być membrana sterująca lub zawór iglicowy.Należy sprawdzić czy zawór jest szczelny i czy się nie zawiesza,pod dźwigienką powinna znajdować się sprężynka,która go zamyka. Dźwignia zaworu powinna być ustawiona na równo z brzegami gaźnika,następnie zakładamy uszczelkę,a na nią membranę sterującą(to...
membrana pompy paliwa pompa paliwa membrana membrana pompki paliwa kosiarki
czujnik analogowy szeregowy grzałka kondensator lodówki sharp opinie
magnesy neodymowe przetwornica 24vdc 12vdc
Jak odzyskać hasło do nawigacji Navigon 33XX? Samsung Galaxy A32 5G - Ekran gaśnie na ułamek sekundy