Termostat pod wływem wzrastającej temperatury w kotle zamyka przepływ gazu w rurce impulsowej . Wyrównuje sie ciśnienie pod i nad membraną . Zawór membranowy zamyka dopływ gazu do kotła. Najpierw trzeba sprawdzić, czy zawór membranowy jest sprawny/bo to jest prostsze/. Potem sprawdzamy sam termostat i dopiero całość.
https://obrazki.elektroda.pl/2310559800_... Zawór bezpieczeństwa z zaworem zwrotnym. Membrana w tych zaworach często wyje.
Sprawdź czy membrana otwiera zawór gazu. Czasem mała nieszczelność (dziura) przełączy mikro przełącznik ale nie ma siły żeby otworzyć gaz.
Sprawdż serwo/membranę/ i zawór zwrotny przy serwie
Jest taka możliwość gdyż zawory pracują ze sprzężeniem, ciśnienie wody dociska membranę, gdy zawór główny przepuszcza ale nieznacznie to zaworek w pralce nie trzyma bo sprężynka nie jest w stanie go docisnąć więc woda wycieka i ciśnienia nie zrobi, kółeczko się zamyka a woda się leje.
Ściągnij przewód gumowy dochodzący do pompy od turbo.Duży płaski ,z kapselkiem plastykowym.Jeżeli wycieknie paliwo,membrana w zaworze do wymiany.
Nie wiem co dostaniesz: membranę czy zawór. Proponuję jednak zawór, bo nie zawsze wymiana "reparaturki" załatwia temat i problem może pozostać, lub wrócić dość szybko. Czujnik tu nie powoduje tej awarii
Widzę, że link jest do 5 sztuk. Może macie na zbyciu jedną sztukę? Zależy mi na czasie, a z AliExpress to około 30 dni.
Stróżka wody leciała ,oleju nie oszczędzam. Jak by się przytarł to chyba czuł bym przy odpalaniu opór? Jutro sprawdzę kompresje. Silnik ten ma za gaźnikiem jakieś membrany (zawory) - Czy ktoś może wyjaśnić ich działanie.
To jest pompa membranowa z zaworem zwrotnym wbudowanym. Uzwojenie cewki napędza membranę, która zasysa wodę w momencie powrotu membrany(sprężyna)"zawór zwrotny' się zmyka a woda wypływa na zewnątrz, tak samo działają pompki w akwarium (nie wszystkie).
Podczas ogrzewania kapilary znajdujący się w niej czynnik zwiększa ciśnienie panujące wewnątrz. Kapilara zakończona jest układem z membraną która powoduje wzmocnienie siły. Cały ten ukłąd połączony jest z zaworem gazowym. Gdy naciśniesz zawór i zapalisz gaz, płomień ogrzewa kapilarę. Po kilku sekundach grzania kapilary membrana wysuwa wodzik który blokuje...
Witam. Nie znam tego kotła ale w tym przypadku może winny być czujnik temperatury CWU, zapalacz (membrana), zakamienienie. Zawór 3 drogowy jeśli tak owy występuje. Dodano po 6 A co w tym czasie pokazuje termometr? Gdy woda jest letnia i zimna.
Możliwe, że membrana w zaworze podciśnienia N75 jest zasyfiona.
Kupiłem identyczny zawór i po przełożeniu elementu z membraną zawór trzyma. Wychodzi na to, że guma straciła sprężystość...
Na zaworze trójdrogowym jest mikroswitch (jeżeli kupiłeś nowy zawór to powinien być w komplecie ), który bezpośredni steruje( włącza lub wyłącza) zaworem gazowym. Przepływ wody użytkowej powoduje wybrzuszenie gumowej membrany w zaworze, która z kolei poprzez króciec (chyba tak to sie nazywa) załącza mikroswitch a co z kolei powoduje włączenie elektrozaworu...
A zapomniałem powiedzieć że wymieniłem w reduktorze wszystkie uszczelniacze i membrany z zaworami.
Witam. Po kolei trzeba sprawdzić pompkę, membranę, grzałkę, zawór zwrotny, a na koniec blok zaparzający. Zawsze można zadzwonić 664414195, pogadać jest zdecydowanie łatwiej niż pisać. Pozdrawiam
Ja bym zaczął właśnie od membrany w zaworze 3D, jest już zużyta i dłużej trwa wypychaniem trzpienia, ewentualnie mikrostycznik który jest na trzpieniu może szfankować
Liczniki sie roznia charakterystyka impulsów Prędkościomierz nie różni się niczym czy to R4 czy V6 czy TDI jest to samo, jedynie jest podział obrotomierza bo są inne impulsy R4/R5 , V6 , TDI choć w TDI są takie same impulsy jak w R4/R5 tylko zmniejszona skala.. pytanko w przypadku gdy membrana w zaworze jest uszkodzona i zawór nie jest otwarty to ..........
Albo pod zawór bezpieczenstwa (pod membranę) podszedł paproch i nie domyka. Przez to puszcza przy niskim ciśnieniu.
Kolega znalazł w końcu usterkę . Uszkodzona była membrana w zaworze DV turbiny i na zimno przepuszczała ,więc w wężykach tworzyło się nadciśnienie zamiast podciśnienie , przez co nie wysterowywał zawór przy pompie powietrza wtórnego.
jak otworzysz przedni panel to na sirodku kotla ...po lewej stronie od pompy masz zawor 3 drogowy na membranie .. na ten zawor od gury jest zalozony mikro wlacznik(z taka okraglym pliastikowym uchwytem) sprawdz czy jak zdejmiesz ten wlacznik to czy kociol wlacza sie na ciepla wode (tylko nie zagoryj kotla) najlepiej sprawdz to na wlaczonym centralnym...
Ten zawór ma membranę która musi być szczelna w innym wypadku tylko wymiana. Ale sprawdź dokładnie szczelność na podciśnieniach.
To dlaczego zapaliła się tylko świeczka , a nie zapalił się główny grzejnik? Membrana w zespole wodnym otwiera zawór gazowy. Membrana uszkodzona- zawór gazowy zamknięty.
Witam, odświeżę trochę temat..Tylko ,ze w temacie ETZ 251 ,czy wie ktoś od czego łatwo "zaadoptować" membranę(zawór membranowy) ?
Witam wszystkich. Żeby nie zakładać nowego tematu, dopnę się do istniejącego. Mam taki zabytek, jak w temacie i czekając na nowy, próbuję zrozumieć funkcję poszczególnych elementów zespołu wodnego. Numeracja zgodnie ze schematem umieszczonym kilka postów wyżej. Dysza 20 odpowiada za regulację ciśnienia nad membraną. Dysza (tuleja) 7, wraz z śrubą regulacyjną...
Moim zdaniem problem może leżeć w uszkodzonym przełączniku od przepływu CWU. Nie pamiętam tylko jaki jest system regulacji. Czy na membranie. W zaworach opartych o membranę zdarzało się że mikro styk dawał sygnał do grzania CWU a ciepło szło w grzejniki.
Sprawdż czy masz dobre membrany w zaworze bustera.Cieknie paliwo beć może dlatego.
O widzisz i juz jestesmy w domu ,obiawy wskazuja na uszkodzony mikrostyk od załanczania cwu (czarny przy duzej membranie,lub na zaworze trojdrogowym -w nowszych modelach ) skonczyl sie i stoi w pozycji zalączonej (nie rozwiera styku) ,podaj ktory masz model (raczej ten nowszy)to ci napisze jak to wymienic pozdrawiam m
Zawory EVR danfoss są zaworami odcinającymi i ważne jest by spełniały minimalny spadek przepływu ale i to nie jest konieczne w przypadku pracy z kapilarą czy zbyt dużym zaworem rozprężnym, w zwyż natomiast mogą być i 10razy większe i to niczemu nie przeszkadza pod warunkiem że są szczelne ! jack63 Co do pomiaru ciśnienia i regulacji instalacji to jest...
świeca dobra ,membrana też , pozostają zawory . Jak ustawię to napiszę czy działa
Z tym EGR musisz sprawdzić czy membrana trzyma. Lekko wciskać zawór i przytrzymać palcem wlot podciśnienia. A i jeszcze warto sprawdzić stan klapek w kolektorze ssącym. Jeśli syf w EGR to i tam także.
Sprawdź stan membrany w zaworze 3D. Sprawdź kanały, którymi przepływa do niej woda. Można lekko przesmarować trzpień zaworu smarem teflonowym.
Witam Powodów może być wiele ale zacznijmy od tego że zimna woda występuje przy pobieraniu wody z prysznica - zatem sprawdzić wyloty słuchawki czy nie są przytkane,, zakamienione itp. Bo z opisu wynika że mało podnosi membrana zawór gazowy, a to z kolei wskazuje na zbyt mały wypływ w punkcie poboru. Pozdrawiam
Co to za oleista substancja tam pływa? Przecież to jest tak prosty kompresor, że jak się kręci, membrany i zawory są całe to musi działać. Coś musiałeś przeoczyć.
Według mnie, brak powietrza w zbiorniku przeponowym, cały został wypełniony wodą (która ma bardzo małą ściśliwość) i w momencie włączenia pompy woda nie ma się gdzie podziać - więc ciśnienie rośnie szybciutko. Reszta wygląda jak zjawisko uderzenia hydraulicznego w połączeniu z minimalnie elastyczną membraną i zaworami zwrotnymi po drodze. Żeby sprawdzić...
Zawór był z gumową membraną?
Sprawdź ten zawór zanim "rozkopiesz i to bez potrzeby" wszystko jak siadła membrana w zaworze to niestety pozostaje wymiana kompletu zaworów, ale dlaczego nie sprawdziłeś czy i jakie napięcie wychodzi do zaworu? Wracając to fotek to nie ta płyta jakby co i daj jej spokój!
Gaźnik czyściłem ale powierzchownie jakieś inne sugestie? Co to znaczy. Gaźnik należy rozebrać ,wykręcić wszystkie dysze ,przedmuchać sprawdzić ich drożność (zobaczyć sprawdzianem czy średnice są zgodne z opisem na dyszy), przedmuchać sprężonym powietrzem wszystkie otwory w odlewie.Sprawdzić działanie ssania i stan gumowych membran (zawór air cat i...
Zmierz kompresję i sprawdź membranę (taki zawór jednokierunkowy znajduje sie miedzy króćcem gaźnika a korpusem silnika)
Pozostaje gaźnik do sprawdzenia (membrany i zawór).
Ok, zdiagnozowałem wszystko. Nieszczelna membrana w zaworze EGR powodowała spadek podciśnienia do tego stopnia, że sztanga nie zamykała WG do końca. Posprawdzałem i zabezpieczyłem wężyki i tymczasowo zaślepiłem wężyk EGR. Dzięki wszystkim za pomoc.
Bywało z tym różnie, od takich kwiatków jak przerwana membrana w zaworze EGR po poprzecierane wiązki elektryczne silnika czy bezpieczniki. Ostatni przypadek jaki spotkałem z ''workshop emission'', to przetarty plus od czujnika temp. paliwa. Ale był inny numer błędu P0183.
Jeśli sprężarka pracuje to problem jest w tym,ze jest mało czynnika chłodniczego lub uszkodzenie wewnątrz sprężarki typu membrana na zaworach.Ile lat ma to urządzenie?
Oprócz membrany należy sprawdzić zawory. Jeżeli elektromagnes pracuje to przy dobrej membranie problem leży w zaworach. W pompach zza wschodniej granicy jest to jeden gumowy zawór zamykający otwory ssące przy powrocie membrany umieszczony na dole pompy od środka. Tutaj może byc podobnie. Czasem wystarczy drobne zanieczyszczenie i zawory przestają się...
Problem może być złożony: zbyt mały przepływ wody przez nagrzewnicę, blokady pompy (może już się kończy), niesprawny czujnik przepływu wody (zużyta membrana), niesprawny zawór 3-drogowy, niesprawny siłownik tegoż zaworu itd.
nie pytałem sie gdzie są platynki to było stwierdzenie "to jest silnik gdzie są platynki pod kołem zamachowym" :)wiem ze silnik jest leciwy ale do tej pory miał dobrą kondycję,membrana,zawory,uszczelki wszystko tak jak trzeba.w innym wypadku nie zakładałbym tego tematu-znam sie trochę na silnikach i jeszcze takiego przypadku nie miałem..na pierwsze...
Dokładnie, czy jak piecyk jest zimny i pokazuje np 1,5 Bara to podczas grzania dochodzi do 2,5Bara? Jeśli tak to trzeba spuścić wodę z kotła i dopompować naczynie przeponowe. Albo je wymienić, bo membrana jest pęknięta. Ewentualnie zawór bezpieczeństwa na kotle przepuszcza i jak już się otworzy, to ma problem z zamknięciem się. Do wymiany
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
membranę lub zawór powolnego zapalania(to coś co się znajduje pod zaślepką po lewej stronie nad rurką doprowadzającą zimną wodę do pieca )!!!!
Membrany w zaworze tak jak kolega wyżej napisał. Wpisz w Google zawór boostera i wyskoczy Ci. Sprawdź czy na Plaka zapali.
Prawdopodobnie mikrostyk aktywacji podgrzewu c.w.u. pozostaje zwarty nawet po zakręceniu kranu. Trzeba wyczyścić zawór przełączający, ew. wymienić membranę.
Możliwe, że autotune wymaga zresetowania. Wiedza tajemna jak to zrobić bez interfejsu. Sprawdziłbym czy skrzynia korbowa jest szczelna (uszczelniacze, kolektor ssący). Gaźnik w dalszym ciągu podlega naprawie i regulacji, m. in. membrany, filterek, zawór iglicowy, poziom paliwa (0.55 mm ponad płaszczyznę uszczelki). Wymiana gaźnika wymaga przeprogramowania...
Masz jakieś doświadczenie z tym motorkiem? W sensie czy kiedyś ten motor inaczej oddawał moc? Generalnie dla 2t to normalne że dół jest słaby, a w rezonansie dopiero jedzie. Ew. Może być uszkodzona membrana lub zawór wydechowy (o ile to moto ma zawór).
Opanowane, pękła membrana izolująca w zaworze ogrzewania i płyn dostał się do cewki. Zamykam temat
To jest nowszy typ piecyka i zamiast tej iglicy jest dźwigienka. Nie grzebać przy niej, by źle nie ustawić. Wymienić tylko membranę, wyczyścić filtr, wymienić wszystkie uszczelki i wyregulować zawór powolnego zapalania. W innych typach piecyków (także Junkersach) taka iglica jest.
Do sprawdzenia przewód paliwa, membrany gaznika, zawór igiełkowy, filtr paliwa, sitko w gazniku, w świecy możliwe że elektroda sie obsuneła. A przede wszystkim zalej najpierw świerzego paliwa!
Zawory są do wymiany zwykle po ok 6 latach. Ich żywot można przedłużyć o kilka lat max 2-3 demontując je na zimę i umieszczając w ogrzewanym pomieszczeniu. Zawory nie trzymają wody ponieważ twardnieją w nich membrany. Czasem zawór ulegnie zabrudzeniu i należy go wyczyścić aby trzymał, na jeden sezon w niektórych zaworach pomagało lekkie rozciągnięcie...
Tam 9 na 10 pada pompa vac i słabe podciśnienie idzie na zawory wykonawcze. Jeśli oczywiście membrany egr i siłownika kolektora tudzież węże podciśnieniowe są ok. To pierwsza kolejność sprawdzenia/naprawy.
Witam. Wyciek pochodzi z przestrzeni powietrznej oddzielającej zawór trójdrogowy od zespołu membrany przełączającej. Po lewej stronie (na dole zdjęcia), w zespole membrany jest O-ring. Po prawej (u góry zdjęcia) w zaworze trójdrogowym, w tym miejscu jest uszczelnienie teflonowe, koszt ok 100zł. W każdym przypadku, jeżeli pojawia się wyciek należałoby...
Objawy nie wskazują na uszkodzenie membrany w zbiorniku. Raczej jest to: - zakręcony zawór przed zbiornikiem - uszkodzony zawór czterodrożny [edyta] Oczywiście zakładam, że wężyki nie były odłączane więc o pomyłce w podłączeniu nie ma mowy.
Jeżeli wymieniałeś membranę i zawory to trzeba było jeszcze kupić i zmienić trzpień (popychacz) pompy to często występujące niedomaganie w maluchu
1.8t i nierówna praca to częsty objaw. Zacznij od sprawdzenia czy mieszanka jest uboga czy bogata (najczęściej uboga). Jeśli uboga - sprawdź szczelność układu ssącego. Sprawdź stan zaworka jednokierunkowego pod kolektorem i szczelność membrany na zaworze odmy.
Do sprawdzenia zawory zwrotne, siatki w filtrach, ewentualnie membrana w naczyniu itd.
Twoje oczekiwania są zbyt wygórowane . PIerwszy rozruch robisz na " wyczucie" reszte korygujes analizatorem, bądż podglądem na pracę sondy .Wszelkie podanie w milimetrach wykręcanie śrub , wkręcanie oraz jak przykręcić zawór na wężu , jaką pozostawić szczelinę jest idywidualne dla auta i instalacji lpg.
Witam, Po wymianie membrany i umyciu reduktora gazu Ag, zawór bezpieczeństwa nie trzyma ciśnienia. Wie ktoś co może być powodem i jak to można naprawić?
Prawdopodobnie będzie uszkodzona membrana otwierająca zawór gazowy na palniki. Szukaj jej na przewodzie doprowadzającym wodę do nagrzewnicy. Przeważnie do miejsca gdzie ona jest prowadzą gałki regulatorów.
Dzięki za linka. Przynajmniej wiem, gdzie w moim może być filtr wodny. Ciśnienie wody jest faktycznie mniejsze, niż przedtem, ale (jak już pisałem) membrana podnosi zawór gazowy do oporu.
Wymieniłem kolanko wyjściowe z membrany i zawór 4-drożny. Niestety woda poleci pół szklanki i stoi. Sprawdzałem, gdzie przestaje lecieć i brak przepływu z wyjścia membrany (kolanko z zaworkiem zwrotnym). Już mi ręce opadają, bo nie mam pomysłu co może być źle.:(
Nie mam pojęcia No to o czym mamy dyskutować? wiem tylko że w zbiorniku ciśnieniowym podobno jest 1.5 bar. Z przeponą gumową- to akurat normalne. Przez zepsutą membranę według hydraulika psuły się zawory i spaliła się pompa. Tak mogło sie zdarzyć.
Do sprawdzenia zawór odmy "czerwony grzybek" w kolektorze ssącym, następnie membrana odmy w pokrywie zaworów oraz kontrolnie zawór zwrotny przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Witam. Membrana jest w zaworze trójdrogowym pod pompą cyrkulacyjną. Niestety membrana jak i cała reszta która się znajduje w zaworze nie jest do kupienia osobno a cały zawór to koszt około 400 zl. Pozdrawiam. Andrzej
Jedyne co tam mogło by mieć wpływ to puszczanie gazu w podciśnienie. Czyli nieszczelna membrana/y lub zawór/y bezpieczeństwa który jest na środku membrany.
Bez obaw. Rozkręć te cztery wkręty, i pod membraną oczyść poruszaj zawór przeciążeniowy. Jak już pisałem. Na schemacie nr.8 - zawór przeciążeniowy - widać że jeżeli będzie on uchylony to tędy ucieka woda z pod membrany powodując duży przepływ bez poprawnego otwarcia gazu.
http://vanos-bmw.com/diaphragm-valve-for... Tu masz opisany problem z wentylacją skrzyni korbowej. Winna jest membrana w zaworze pod pokrywą. Dla silników M48.50 i M48.51. Elektrozawory od przestawiania masz sprawdzone?
może membrana padała? Pozamykaj zawory, spuść wodę, rozkręć i zobacz czy membrana jest OK. Prawdopodobnie będzie to jej wina, lub bardzo przytarta cała iglica.
Nie wiem, czy rozwiązałeś już problem w swoim kotle, ale na 90% będzie do wymiany membrana zaworu membranowego ( zawór trójdrogowy ). Pozdrawiam Marian
Wyczyść układ dolotowy, w szczególności intercooler, z resztek oleju. Warto sprawdzić też stan membrany w zaworze odmy, nie jestem pewien czy w 1.5 jest ona wymienna i czy nie trzeba wymieniać całego zaworu bądź pokrywy zaworów. https://megane.com.pl/topic/34934-g%C5%8... Tu opisałem jej wymianę w 1.9 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Albo sitko zapchane albo zawór zakamieniony w środku/membrana.
Oczyść płomyk dyżurny pędzelkiem i odkurzaczem, może pomoże. Przy "świeczce" powinna być przysłona, która reguluje dopływ powietrza, trzeba tak ustawić, żeby płomień ogrzewał bimetal i był skierowany płasko w kierunku palnika głównego. Palenie w górę oznacza, że "świeczce" brak tlenu...Jeżeli to nie pomoże możliwe, że trzeba będzie dokonać konserwacji...
Może być uszkodzony mikrowyłącznik c.w.u., może być uszkodzony zespół wodny - złamana dźwigienka naciskająca na mikrowyłącznik, albo nieszczelna membrana w zaworze. Jeśli podczas odkręcania wody widać ruch blaszki mikrowyłącznika, zespół wodny jest ok, a przyczyna leży właśnie w mikrowyłączniku.
Serwisantowi zwróciłem uwagę że regulował płomień aby nie "dudnił" pięć. Stwierdził, że delikatnie tylko go zwiększył..:/ Nie było mnie przy tym jak go regulował No to co regulował? Raczej nie w ustawieniach sterownika tylko dodał gazu na zaworze - teraz możesz mieć po prostu rozjechane nastawy, trzeba też założyć ze membrany w zaworze gazowym tez...
Nie podałeś jaki to piec i pewnie masz ukłąd zamknięty bez otwartego zbiornika wyrównawczego. Prawdopodobnie nie masz powietrza w kompensatorze, jest to taki zbiornik zwykle czerwony umieszczony z tyłu pieca, który jest przedzielony gumową membraną. Zwykle ma zawór przez który należy napompować powietrze do ciśnienia podanego w instrukcji, zwykle ok...
Miałem podobny problem. Przyczyną takiego zachowania jest dziurawa membrana/ Z tym że powietrze tłoczy się nie do membrany!! ale przez zawór wentyla w zbiorniku hydrofora! Powietrze ma być napompowane pomiędzy membraną a zbiornikiem hydrofora, w ten sposób wytwarza się ciśnieniowa poduszka powietrzna natomiast do środka membrany jest tłoczona woda z...
Wyciągałem zawór, wydawał się ok, membrana nie uszkodzona, zawór się nie zacina, nie widać przepaleń na grzybie. EDIT: Problem rozwiązany. Powodem były błędnie podpięte wężyki do zaworu sterującego wastegate. Dla potomnych: do zaworu dochodzą trzy wężyki. Dolny podpina się do kanału dolotowego ZA intercoolerem. Górny, od strony ściany grodziowej do...
Brudna woda może blokować zawór 3-drogowy, dlatego należy rozebrać czyścić i ponownie składać. Oczyścić również rurkę impulsową łączącą zawór z pompą, to dzięki niej dochodzi do przesterowania membrany w zaworze 3-drogowym. Opisane objawy mogą również wskazywać na niewłaściwą pracę armatury wodnej, kocioł pozostaje w funkcji cw i gotuję wodę na krótkim...
nie wiem jaki jest tam zawór trójdrorzny ale jeśli piszesz że jest tam membrana razem z zespołem wodnym to znaczy że brak jest różnicy ciśnień i koniecznie trzeba rozebrać i oczyścić zawór trd. może któraś iglica się zacieła.
Jeśli kompresor zasila unit stomatologiczny, i jest z 2016 r, to polecam się zastanowić czy warto. Tydzień temu naprawiałem ten sam model, z tym, że z 2018 r. Do wymiany było: - Oba węże - pęknięte. - Spalony jeden silnik. - Zużyte uszczelniacze tłoków i zatarty cylinder w drugim. - Uszkodzony zawór zwrotny. - Uszkodzony presostat (pęknięta membrana)....
Paliwo wymieniłem, membrany są całe, a o zaworze zapomniałem, dziękuje.
Uszkodzona może być sonda, mikroprzelącznik, membrana albo zapieczony zawór trojdrogowy lub mix tych usterek. Ogólnie kocioł kłopotliwy dla serwisanta i większość powie ze sie nie da naprawić, trzeba kupić nowy, ale da sie naprawić.
Nie ma otworów pod spodem ? Można wcisnąć membranę i otworzyć zawór, no ale samego grzybka zaworu nie zobaczysz. Właśnie, dolałeś paliwa ?
Witam, problem trochę podejrzany. Spada ciśnienie w CO. Szybko, z 2 barów do 0 w ciągu trzech dni. Piec jest umieszczony daleko od łazienki a z informacji od właściciela podobno od razu po włączeniu ciepłej wody przez kilka sekund płynie ciepła, potem zimna a potem znowu ciepła już normalnie nagrzana przez kocioł. PO drugie też z info od właściciela...
Sprawdź czy na pewno nie dostaje się lewe powietrze. Albo jeszcze w zaworze paliwa membrana sie zawiesza jak dodajesz gazu, albo zapchany odpowietrznik od baku i robi się podciśnienie i nie podaje paliwa. Napisz jaki skuter będzie łatwiej szukać.
No po prostu genialna synchronizacja, kręciłeś śrubką i już... A jaka jest temperatura poszczególnych kolanek wydechowych? Jakie jest podciśnienie? Wywal klejone membrany, bo albo upali zawory, albo będzie dymił na czarno...
Żaden EGR. To jest zawór "wtrysku" powietrza wtórnego (dodatkowego). Służy do dopalenia węglowodorów i przyśpieszenia rozpoczęcia pracy katalizatora. W skuterach 4T nie ma czym się martwić. W skuterach 2T jeśli jest zamontowany w identyczny sposób do kolanka wydechowego, to te zawory ulegają szybkiemu uszkodzeniu (membrana ulega złamaniu i spaliny są...
Zawór EGR podmieniony membrana szczelna, podciśnienia założone dobrze, kolektor czyszczony, podciśnienie jest ok sprawdzane miernikiem, elektrozawory też podmieniane i nic
Witam mam taki problem ,mechanik wymontował zawór egr nr zaworu toA611 090 09 54 twierdzi że jest zepsuty ,bo po podłączeniu wężyka można zaciągnć powietrze ale w drugą stronę gdy sie dmuchnie to membrana chodzi i trzyma ciśnienie .Na moje gdyby zawór był uszkodzony to membrana puszczała by w dwie strony .Pozdrawiam
Kolejny dzień walki ... udany. Piec pracował przez 12 lat bez problemu , rozebrałem wszystko , przeczyściłem i niestety błąd 7 przegrzanie i wyrzucanie różnicówki pozostawało nadal. Oba problemy rozwiązane jednym ruchem , nieco dziwna przyczyna , okazało się , że przez 12 lat przewody we wtyczce były zamienione , po odpowiednim podłaczeniu L i N piec...
Ciśnienie nie ma tu nic do rzeczy, trzeba jeszcze sprawdzić pompę, czy pracuje, powoduje bowiem ona różnicę ciśnień na membranie podnoszącej zawór gazowy. Czy w tym kotle jest dodatkowy elektromagnetyczny zawór koło zwężki na rurce dochodzącej do nagrzewnicy ? Nie pamiętam czy to w tym modelu, ale jeżeli jest też wymaga sprawdzenie czy do niego dochodzi...
Mam w domu grawitacyjną wentylacje. Wspomagam się osuszaczem powietrza to jest najbardziej skuteczne z moich obserwacji. Mam osuszacz droższy bardziej efektywny, ale to dlatego, że mam nowy dom jeszcze nie osuszony. W osuszonym możliwe, że wystarczyłby osuszacz lub dwa z modułem Peltiera. Taki osuszacz nie tylko osusza, ale przy dłuższej pracy osuszacza...
membrana podgrzewacz wymiana membrana membrana piecyk membrana junkers
serwis kotłów olejowych zatarty silnik naprawa passat przeróbka
peugeot tempomat philips 43pus7334
Husqvarna 136 gaśnie po wymianie filtra paliwa Lokalizacja śrub H i L w pilarce Husqvarna 136