Montuje się je swobodnie. Z doświadczenia, taniej jest wymienić cały prawnik mimo że jest odrobinę droższy od reperaturki. A jeśli już regenerować to tylko z zestawem oryginalnym.
Ewentualnie sprawdź membrany na parowniku jeśli są ślady wycieku oleju to membrany do wymiany i silniczek krokowy do sprawdzenia jeśli takowy instalacja posiada miałem podobny problem i po wymianie wyżej wymienionych wszystko jest już ok. (lub Elektro-włącznik krokowy)
Wilgoć w aparacie zapłonowym ma wpływ na odpalanie, co do gazu - pewnie membrany w parowniku są już sztywne i dlatego gaśnie
Wyczyściłeś elektrozawór, ten na parowniku ?. Dalej - możliwe że masz wadę w układzie elektrycznym, elektrozawór powinien "popuszczać" gazu przez chwilę po włączeniu zapłonu, to taka dawka rozruchowa. No i pozostaje kwestia samej regulacji parownika, tzw. wstepne napięcie membrany 2 stopnia.
regulator jest na parowniku takie gwintowane pokrętło. Na zimnym silniku może dzięki ssaniu silnik chodzi OK, a jak ssanie się wyłączy po nagrzaniu silnika to mogą zacząć się problemy. Ile ma ta instalacja lat? Może membrana jest już zbyt sztywna, a powinna być elastyczna, i nie podaje wystarczającej ilości gazu na wolnych obrotach. Koszt wymiany membrany...
Witam intels.Jak zrobisz porządek z benzyna i będziesz regulował gaz, zerknij na parownik u samego dołu jest śruba do spustu osadzonego oleju w parowniku.Po jakimś czasie zbiera się tam olej i trzeba go spuścić.Nagrzej samochód aby parownik był gorący, wyłącz silnik i spuść olej, może tam być troszkę.Następną sprawa jest sprawdzenie membrany w parowniku...
Czesto zaraz po zalozeniu instalacji tak sie dzieje a gazownicy twierdza ze membrany w parowniku musza sie ulozyc i ze moga byc niestabilne wolne obroty. Jednakze udalbym sie na twoim miejscu na ponowna regulacje tej instalacji jesli sytuacja po przejechaniu x kilometrow nie ulegnie poprawie. Zadnej gabki nie wkladaj bo efekt bedzie prawie taki sam...
Cześć. Jeśli chodzi o oszroniony reduktor to na pewno albo brakuje ci plynu w ukladzie chlodzenia albo reduktor jest zapowietrzony. Uzupelnij poziom plynu a odpowietrzysz reduktor poprze zdjęcie jednego z przewodów zasilania plynu do reduktora tak by plyn dostal się i wypelnil komorę wodną reduktora. Jeżeli reduktor zamarzal to nie moglo być mowy o...
W zasadzie to sam sobie dałeś odpowiedź na postawione pytanie ( pięć lat nic nie robione ) . To co się zbiera w parowniku to parafina która zastyga i usztywnia membrany dla tego nie możesz uruchomić zimnego silnika . Zesztywnienie membran jest też wynikiem czasu i dla poprawy pracy parownika należy je co jakiś czas wymieniać . Na początek proponuję...
JeSli dobrze rozumiem to masz instalacje gazową z parownikiem (to taka okrągła puszka ) z doprowadzonum gazem z zaworka i dwoma węzami wodnymi oraz jednym grubymodpływowym gazowym który leci do zaworka proporcjonalnego sterowanego silnikiem krokowym(4 druty) i dalej wąż do palnika pomiędzy filtr powietrza a wlot kolektora ssącego. Całość jest sterowana...
witam. proszę o podpowiedź jak jest ze śrubą regulacji czułości, jak dokręcam to odcinam dopływ gazu ?(membrana jest mniej czuła) a jak odkręcam to zwiększam dopływ gazu?(membrana jest bardziej czuła) Z góry serdecznie dziękuje
By pasem leci gaz (bo skąd tam miałoby się wziąć powietrze). Nie wiem którą membranę nazywasz główną ale może posługujmy się terminologią cienka/gruba. Bypass jest na zaworku/dźwigience cienkiej membrany. Jeśli dmuchasz w otwór po iglicy (zaworek cienkiej membrany zamknięty - np zatkany palcem albo nie za mocno dociskasz dźwigienkę) to powietrze ma...
Witam, przesłałem info na temat tego czujnika,maila dostałem,co do wentylatora pewnie doszedł pug do wniosku że jest Ci duszno i świeżym powietrzem daje, hehe a na serio może masz tak zrobione(ja mam tak w mondeo że na wyłączonym wyłączniku dmuchawy lekko ale leciutko daje) może i ty tak masz? dawno nie robiłem puga to nie pamiętam ale sprawdze na schematach,...
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
Tak kolego,po pewnym przebiegu od regeneracji parownika-reduktora należy powtórnie powtórzyć proces regulacji w celu zoptymalizowania dawki gazu dostarczanej do silnika. Do wykonania takowej regulacji winien być użyty analizator spalin....
witam mam problem z odpowiednim wyregulowaniem nowego parownika BRC tecno 100 problem dotyczy regulacji czułości membrany parownika (śruba na inbus ) Proszę o dokładna poradę jak to zrobić aby spalanie gazu nie było za duże. Instalacja gazowa II generacji, Bingo S,
Bardzo mnie interesuje jaka w tej chwili masz kompresję. Pochwal się proszę. Śrubka na parowniku to wstępne ustawienie naprężenia membrany i ona w zasadzie powinna być wkręcona prawie do końca. Śrubkę na wężu odkrec na jakieś 1 obrot i sprawdź czy odpali jak nie to odkrecaj po pół obrotu może trafisz w punkt że odpali. Taka to dziwna procedura ale i...
czy zużyte membrany w parowniku mogą być powodem gaśnięcia silnika gdy on jest zimny? dodam jeszcze że kiedy silnik ma ok 70 stopni problem znika. na tym parowniku przejechane było 50 000km
Uszkodzone membrany w parowniku i wbija gaz LPG bezpośerdnio do układu chłodzenia pięknie go zapowietrzając. Miejsce zamontowania parownika niby dobre,skoro 4 lata było OK. to nie widze potrzeby montowania go w innym miejscu. Zamarzanie parownika(którego niby wcześniej nie było)też świadczy o nieszczelności membran.
Miałem takie same objawy w swoim autku ale wymieniłem membrany w parowniku i jak ręką odjoł problem z głowy koszt ok 60zł.
Panowie jak powinny wygladac membrany w parowniku? tzn. u mnie sa takie jakby sflaczałe, od brzegów pomarszczone. A słyszałem, ze powinna membrana byc całkiem sztywna, napieta. Prosze o podpowiedz. Niedawno wymieniałem membrany w parowniku Bedini Zdemontowana membrana fazy lotnej (ta cienka) jest wypukła w stronę na zewnątrz parownika i twarda jak...
Witam ponownie. Nie wiem czy ktoś zechce po tak długim czasie wziąć udział w dalszej dyskusji na temat mojego parownika ale niestety od zeszłej zimy dopiero teraz zabrałem się do rozkręcenia parownika i okazało się że nie zauważyłem czegokolwiek co miało by wpływ na nieprawidłową pracę, zresztą co ja mogłem zauważyć skoro pierwszy raz rozebrałem parownik...
Na parowniku jest taki cienki wężyk - idzie do kolektora ssącego. Zdejmij go od kolektora i załóż na niego nową strzykawkę - popatrz czy wypycha tłok. Zostaw to tak na nawet 2-4 godziny. Jeżeli tłok się ruszy to membrany nieszczelne. Zakręć gaz na butli - na zaworze. Wyjeździj na pozycji "gaz" aż silnik przestanie pracować i wróci na benzynę (dalej...
Wymienione membrany w parowniku i wszystko wróciło do normy , zostało mi tylko dokładnie wyregulować ciśnienia .
witaj Domyślam się że chodzi ci na obniżenie kosztów paliwa, szybciej przełączać na tańszy gaz. Musisz wziąć pod uwagę że gaz rozprężajać się obniża mocno swoją temperaturę. By było go więcej i łatwiej palny musi osiągnąć odpowiedni stan skupienia oraz temperaturę. Przy przełączeniu przy za niskiej temperaturze masz wzrost zużyciua gazu, a także szybsze...
Witam, Proszę o podpowiedź jak wymienić membranę i wyczyścić zaworek w parowniku ML04 XJ firmy EMME GAS. Odkręciłem czołową pokrywę, widzę membranę ale nie mogę jej usunąć. Przykręcona jest do tłoczka który obraca się razem ze śróbką. Próbować wyjąć cały cylinderek? Ten z kolei jest chyba wprasowany w korpus parownika bo też ani drgnie. Ktoś ma jakieś...
Bezpiecznik 10A od instalacji wymieniłem i dalej to samo... podczas odpalania słychać jak wyłącza się elektrozawór na butli...czyżby cewka tam była trześnięta? Czy można ją samą wymienić? i czy można to normalnie wykręcić z wielozaworu? Czy raczej to będzie wina stacyjki? Jak tak to czy można ją zamienić np na: Stag-2G tego samego producenta? Witam,...
szlam w parowniku twarde membrany w parowniku a może nieszczelność instalacji
Czeka cię wymiana membrany lub parownika, po dłuższym postoju już wcześniej używanym parowniku twardnieje membrana.
A więc sprawa się rozwiązała - membrany w parowniku były już nieco sfatygowane a ilość opilkow w filtrze przechodziła pojęcie . Ale teraz pojawiło się następne zadanie po wymianie reduktora ... Wyregulowanie lpg . Jest to instalacja gazowa 2 generacji wyposażona w sterownik BRC JUST JUNIOR . Czy wie ktoś jak się za to zabrać ? Z tego co wyczytałem najpierw...
No to dokładnie miałem podobnie z parownikiem brc. Prawdopodobnie możesz już mieć zużyte membrany i gaz który jest w parowniku zalewa Ci kolektor ssący tym cienkim wężykiem. Spróbuj z zakręconym gazem. Jeżeli objawy na benzynie ustąpią to albo regeneracja parownika albo wymiana. A tu jedna fotka po rozebraniu parownika https://obrazki.elektroda.pl/6656442800_...
Zgadzam się z kolegą Michał poszukaj dobrego gazownika z żyłką mechanika na pewno to ogarnie. Ja na swoim zmienionym silniku zrobiłem już 200tys pod warunkiem wymiany świec, regulacji zaworów , wymiany membrany w sumie cały zestaw naprawczy w parowniku wymieniam co 100tys . Mam instalację BRC sekwencyjną. Dodano po 11 Zauważyłem, że ciśnienie bardzo...
Jaką masz instalacje kolego? Może do wymiany, czyszczenia masz filtry, albo w parowniku gdzieś się membrany zaklejają? Ciężko tak sprawdzić na odległość. Jaki masz parownik?
przyczyną mogą być zużyte membrany w parowniku
Prawdopodobnie masz juz zuzyte membrany w parowniku
Jak wolisz, niektórzy piszą że należy znienic cały parownik inni tylko membrany. Ja uważam, że w parowniku do 50 000 km. nic poza membraną nie ulega zniszczeniu.Ja wymieniłem membrany ale zaznaczam, oryginalne i jest wszystko ok.
Membrana w parowniku to po 2 latach daje nam popalić ,i mechanikom zarobić.Coś podregulują ,zgarną kasę i do następnego razu. Moim skromnym zdaniem,to membrany (membrana)-zależy jaki parownik- do wymiany.Jak masz czas,garaż i trochę wiedzy to sam to zrobisz.Części znajdziesz na internecie. Zasadniczo mam taki sam problem z parownikiem LPG,czekam w tej...
Witam. Mogą to być membrany w parowniku pod tym warunkiem że masz już przejechane dość sporo km na LPG. Ja miałem podobny problem i w moim przypadku tak było. Pomaga regeneracja parownika tj. wymiana membran lub wymiana parowanika na nowy (prawie tak sama cena). POZDRAWIAM.
okazało się, że membrany w parowniku do wymiany i jak zassał zimnego gazu, obroty spadały i gasł.
Czytałem już wcześniej o zwróceniu uwagi na porównanie czasu wtrysków i wczoraj na to też spojrzałem :) Mapa - czasy wtrysków się nie zmieniają. Szukałem Twojego hasła w allegro i kalibracji w mojej okolicy nie widzę. Zastanawiam się czy nie prędzej i lepiej było by wymienić moje wtryskiwacze? Czy po kupnie nowych sam dobiore dysze? Co kupić do tego...
Ja po 100tys wymienilem lovato na rzekomo to samo LOVTEC i teraz zaluje, ze nie wymienilem samych membran oryginalnych lovato tylko dalem sie naciagnac na lovtec'a, wczesniej odpalalo mi autko po 1 sek a teraz 10sek trzeba krecic zeby zaskoczyl zadne regulacje nie pomagaja. Polecam oryginalne membrany ow oryginalnym parowniku
Witam wszystkich!!! Proszę o radę w kwestii regulacji parownika LovTec . Parownik ten wygląda identycznie jak parownik Lovato, którego opis znalazłem na tym forum z informacją, że dotyczy on również LovTec-a. Z opisu i fotografii parownika wynika, że górna, metalowa, pionowo skierowana śruba regulacyjna jest od wolnych obrotów, a ta plastykowa, umieszczona...
Sama wymiana membrany w parowniku nie daje gwarancji jego poprawnej pracy.Zmiana elastycznosci nowego materiału membrany lub odkształcenie sprezyny na I i II stopniu parownika spowoduja zmiany ktorych sie nie spodziewamy.Nieraz wymaga to poswiecenia wiekszej ilosci czasu aby dobrze wszystko zestroic.
jest to możliwe ale skoro była zrobiona regulacja to krokowiec powinien być ok Pięć lat to trochę dużo jak na membranę w parowniku Rozkręć parownik (płyn nie wyleci z niego) i zobacz czy membrana jest miękka - to nic nie kosztuje a wykluczysz możliwą przyczynę Z jednej strony parownika jest dostęp do membrany a z drugiej do komory z płynem chłodniczym
Najważniejsze pytanie ile km jest przejechane na instalacji. Wszystko wskazuje na sztywne membrany w parowniku czyli nowy parownik lub regeneracja.
Witam. w pierwszej generacji zasada sterowania jest następująca. Podciśnienie silnika ustala naciąg membrany gazowej, która wywiera wpływ na membranę wodną otwierającą wlot gazu płynnego do parownika. Istnieje również tak zwany bypas na parowniku który omija te membrany i na wolnych obrotach podaje przez cały czas gaz do parownika bez wpływu na podciśnienie....
Może sie przytrafić kompletne zamarznięcie i peknięcie parownika a i latem jest to kłopotliwe i skraca radykalnie żywotność silnika i delikatnej membrany w parowniku pozdrowienia
Może membrany w parowniku już się kończą.ewe.sprawdź elektrozawór an parowniku-czasami się nie domyka i auto popala sobie na dwóch paliwach
Wg mnie może być kilka przyczyn:mapa wtryskowa,albo membrany w parowniku ja miałem identyczną sytuację i auto szarpało p wymianie parownika wszystko jak ręką odjął.Najlepiej podjedz sobie do jakiegoś gazownika.pozdrawiam
Jeżeli membrany w parowniku są stare to są twarde i tak się dzieje,że silnik potrafi dostawać większych obrotów, dużo ponad 1 tys.
wymiana membrany parowniku wymieniłem membrany parowniku regulacja membrany parowniku
zmiana czasu letni zimowy zawieszenie tylne laguna atapi cdrom
analizator widma antena pokojowa
Samsung CLX-3185 nie drukuje - diagnostyka i rozwiązania Wyciek wody z górnej części pompy - przyczyny i rozwiązania