Z przodu silnika po prawej stronie przy temp. 20St C oporność 2000-3000 ohma
Witam. Mercedes Vito, maksymalne obroty jakie osiąga, to 3000 i to wszystko. Czasem na zimnym silniku uda mu się wskoczyć powyżej 3000 ale strasznie kopci. Za pomoc dziękuję.
Ja mam to samo i walnięty jest przepływomierz, c 200 cdi, kupilem zamiennik ale gosciu zly model mi sprzedal i przerywa, jade wymienic i powinno by GUT. Ja stawiam na 90 procent przepływomierz możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
Wydech jest pusty nie ma katalizatora i filtra cząsteczek stałych. Turbo działa, z tym że ciśnienie doładowania na obciążeniu wynosi ok 1800 hpa, a ma zadane ok 1300, czyli przeładowuje. Co może być tego przyczyną ? Dodam, że auto nie wkręca się na więcej niż 3000 obrotów.
Witam od jakiegoś czasu mi szarpnie jak na danym biegu powyżej 3000 obrotów puszcze gaz ,ale nie za każdym razem co to może być ?
witam ja również nie mam mocy, jest to przerobka anglika, wczesniej bylo ok nawet po przerobce ,..zapala sie czasami kontrolka od grzania świec, 80km/h włacze 5 bieg i zero rozpędu, jest bardzo słaby czasami 3000 obrotów a czasami 4200,
PANOWIE diagnostyka i po zabawie
Samochód wchodzi Nam również jest bardzo miło powitać nowego kolegę na forum :wink:
Mercedes tak ma jak jest błąd to ogranicza do 3000 tys. obrotów. Po skasowaniu można znowu gazować do oporu aż nie złapie błędu. Pozdrawiam
Witam, mam problem z mercedesem na rozgrzanym silniku po postoju mniej więcej 5min samochód kręci się do 3000 obrotów i max 120km, może wie ktoś jaka jest przyczyna ?
Zobacz czy nie masz skoków ciśnienia na szynie w tym zakresie obrotów.
dzięki nic mi to nie mówi ale podpowiem to mechanikowi bo sam chyba nie poradze
Ten błąd p1622 cały czas widnieje w sterowniku?
Z rozrządem jest wszystko ok, ale dziękuję za próbę pomocy:)
kolejna sprawa, mogę jedynie rozbujać go do 3000 obrotów, dalej nie ma możliwości aby poszło, niezależnie od biegu, 3000 i koniec... może to o czymś świadczy...
Witam mam podobny przypadek ML 270 cdi podczas nagłego dodania gazu powyżej 3000/3500 obrotów gaśnie i zapowietrza się. Wtryski po regeneracji nie wiem co może być ???
bez kompa , grzebanina
Witam! mam problem , mianowicie na wolnych obrotach nie ma cisnienia a normalne dopiero koło 3 tys obrotów. Przy 2óch tysiącach 1 atmosfera. Czy spotkał się ktos z podobną usterką? Poziom oleju normalny a silnik się nie przegrzewa (temp normalna). Z gory dziekuje za odpowiedz. pozdrawiam
Wie ktoś za co jest odpowiedzialny opisany przeze mnie wyżej bezpiecznik nr 104 ? (niem.:motorversorgung , ang.:supply engine) z tłumaczenia wynika ZASILANIE SILNIKA ale co to oznacza w praktyce? Czy w tym silniku jest jakiś moduł zasilania? Czy to chodzi o sterownik silnika?Naprawdę jak ten bezpiecznik był spalony to silnik odpalał od strzała ale zaraz...
To o czym piszesz to współczynnik lambda (wsp. nadmiaru powietrza), który w powyższym odczycie nie jest w ogóle uwzględniony (choć powinien być). Natomiast podana wartość O2 - 0,89 % to objętościowa zawartośc tlenu w spalinach i jest to wynik dośc wysoki. Norma to 0,0 do 0,2. Przyczyna może być fakt, że kończący się katalizator nie "wykorzystuje" go...
Witam, mam ten sam problem, sprinter na postoju łapie 4 błędy i brak mocy, czasami jak dam mu miedzy 3000-4000 tys obrotów to po chwili łapie błędy i tryb awaryjny, czy udało wam się rozwiązać problem ?
ksywa tylko:) Problem w tym że komputer nie chce się połączyć. Co jest grane?? Dodano po 2 I wkręca się do 3000 tys obrotów i więcej nie chce
Silnik wkręca się tylko do 3000 obrotów, błędy ma w sterowniku P1617, P1330, P1403, P0703. Na wyświetlaczu licznika pokazuje napis EPC. Jak sądzicie koledzy czy wywalony sterownik?
Szukam pomocy. Mam mera vito 23 td 110. zajechałem silnik, wyszła korba bokiem.Kupiłem cały silnik ,kompletny ale to nie ta sama moc , wkręca sie tylko do 3000 obrotów na każdym biegu, max to 120 km. spalanie to 10 l na 100 km.Gdzie szukać usterki.na mechaników już nie licze.
Witam. Czy wie ktoś jakie parametry bieżące będzie pokazywał sprawny przepływomierz powietrza mercedesie a klas 1.4 2000r. Cały czas mam błędy P0101 i P0104. U mnie pokazuje na wolnych obrotach 9,5 kg/h jeśli utrzymuje obroty ok 3000 tys, pokazuje ok 26 kg, ??
Kolego te 3000 obrotów to norma wciśnij sprzęgło i obrotomierz powinien pójść dalej. Mercedes Vito ma taką opcję w standardzie, że nie puszcza wyżej obrotomierza aż do momentu wciśnięcia sprzęgła
T5 właśnie dobrze pisze. Na jakiej podstawie stwierdzasz, że twój model ma akurat 5 bieg? Najprawdopodobniej masz zwykłą 722.3. Z resztą 5 bieg w nowszych skrzyniach 722.6 występował 5 bieg sterowany elektronicznie, jednak był to nadbieg, a jego załączenie skutkowało jedynie obniżenie obrotów z 3000 do ok. 2750.
cześć, mam problem z mercedesem w211 2.2cdi a mianowicie gdy podłączę zawór egr i pojeżdżę agresywniej czyt. 3000-4000k obrotów to skrzynia po ok. 20 minutach takiej jazdy blokuje się na 2 biegu, problem ustępuje po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta. Po odpieciu zaworu auto traci moc ale nie występuje problem z zawieszaniem się biegu. Założyłem nowy...
Ta pompka ma znaczenie tylko przy niskich obrotach silnika, gdy przepływ przez nagrzewnicę może być zbyt mały. Jak przytrzymasz przez parę chwil silnik na ~3000 obrotów ma grzać jak w piekle. Nie ma też nigdy problemu z odpowietrzeniem tego układu.
Mam od niedawna W203 C180 z automatem 5 biegów i nawet nie wiedziałem, że coś takiego jak Lockup istnieje. Poobserwowałem i włączanie się tej funkcji jest mało zauważalne, a działa na pewno. Na autostradzie przy 140 km/h spadają obroty z ok. 3300 na równe 3000. Warunkiem jest duża prędkość i spadek obciążenia silnika; ujęcie gazu, dłuższa jazda po płaskim,...
Witam. Mam Mercedesa W210 CDI. Mój problem polega na tym że turbo uruchamia się dopiero na 3 tys. obrotów. Dodam ze wcześniej auto było w trybie awaryjnym i obroty się kręciły tylko do 3tys ale za to turbo normalnie było słychać i otwierało się bo było widać jak podciśnienie otwiera turbina no ale nic z tego bo zaraz na 3tys wszystko stawało ale wszystko...
Poruszaj czujnikiem sprzęgła. Wyjmij go odkręcając i włóż ponownie tak by taki cycek co tam widać go był w stronę nogi Twojej. On jak się poluzuje to tak jest że nie odbija pedał do końca. Normalnie Vito ma w programie że przy wciśniętym sprzęgle idzie do 3000obr i nic więcej. I jak idzie Ci do 3000 przy puszczonym sprzęgle to albo przycisk wytarty...
dlatego że sterownik silnika po uruchomieniu nie zezwala na wkręcanie sie silnika powyżej 3000 obrotów dopiero po sygnale z czujnika sprzęgła do sterownika widzi że samochód będzie miał ruszyć a nie pracować na biegu jałowym
możesz bardziej szczegółowo .Jak go odpalę to świeci epc po szbkim przekręceniu kluczyka w pozycję 0 i spowrotem że nie zdąży zgasnąc jest ok epc gaśnie i auto śmiga po przekroczeniu 3000 obrotów zpala się epc i nie reaguje na gaz znowu kluczyk i jest ok
Witam. mam ten sam problem. Kod błędu to P1740. regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym. Objawia się tym , że dociskamy gaz " do dechy" a auto nie łapie nawet 3000 obrotów , czy też np na autostradzie do 130 km/h idealnie i nagle jakby odcięto zapłon, auto słabnie i pod górkę brakuje mocy ( powiedzmy 100 to max. i wszystkie tiry cię omijają Wink)....
Nie tak carrot. To jak to bedzie w tym mercedesie? Oznaczenie DF i L jest napisane na obudowie alterbatora przy gniezdzie. Dodam ze woziłem go na stół do znajomego i podłączył tylko przewód do lampki, po rozpedzeniu alternatora lampaka na stole gasła ale amperomierz stał. jak zwiekszyłem obroty na ok 3000 to dalej nic dopiero kiedy zwolni do ok 1000...
Witam Jestem posiadaczem Mietka w124 300 TD w automacie . Sprawa jest następująca nie działa mi obrotomierz oraz pali się lampka ABS-u czasami podczas szybszej jazdy po dziurach załącza się obrotomierz co może być powodem tej przyczyny nikt z naszych pobliskich elektryków nie może znaleźć rozwiązania niektórzy mówią , że może to być czujnik obrotów...
Nie doszło.jak możesz to spróbuj tu:irekkun(at)interia.pl.Jeszcze jedno co mi sie przydazyło to podczas przełanczania sie auta na gaz obroty sie zawiesiły na ok 3000, musialem spowrotem na bezyne przełaczyc zdazyło sie tak kilka razy.czy to ta kłapa sie zawiesza?
Szukam pomocy. Mam mercedesa vito 23 td 110. zajechałem silnik, wyszła korba bokiem.Kupiłem cały silnik ,kompletny ale to nie ta sama moc jak w starym silniku, wkręca sie tylko do 3000 obrotów na każdym biegu, max to 120 km. spalanie to 10 l na 100 km.Gdzie szukać usterki.na mechaników już nie licze.
Sprzęgło na kompresorze działą prawidłowo? kompresor działą od 0 do około 3000 obrotów, Jeżeli jest rozłączony komputer nie dopuszcza do dodania gazu ponieważ nie otrzymuje odpowiedniej ilości powietrza. Ale to tylko moje koncepcja :)
Witam. Problem jak w temacie, na zimno zapala, po nagrzaniu nie odpala, nie kręci rozrusznik. Nie zapala się nawet kontrolka świecy. Stacyjka i blokada kierownicy odblokowuje, brak błędów. Natomiast przy odczycie parametrów bieżących, podaje dziwne wartości, np. temperatura cieczy - 260 stopni, obroty 3000, paliwa 2648l itp. Na liczniku, wskazania prawidłowe.
Mi ne udało się rozwiązać tego problemu bo facet wymieniał wcześniej skrzynie i stało się to właśnie po tej naprawie, ja zrobiłem mu ABS i miał podjechać z tą usterką, a on zareklamował auto w serwise który wymieniał mu skrzynie, w więc nie wiem jaka była tego przyczyna. A czy obroty normalnie przekraczają 3000 czy są ograniczone na każdym biegu do...
Witam ! dot w210 E klasa 2,9TD 1997r od czasu do czasu przy gaszeniu silnika nie chce zgasnąć od razu tylko: po przekreceniu stacyjki silnik zwieksza chwilowo obroty i dopiero wtedy gaśnie a na wyświetlaczu zapala mi się EPC, po ponownym zapaleniu silnik osiaga tylko 3000 obr i jest bardzo słaby. proszę o podp co i gdzie szukać ?
Witam Z ciekawości sprawdziłem dzisiaj na analizatorze skład spalin w moim samochodzie. Wyszło tak: -Obroty jałowe % vol CO - 0,93 % vol CO cor. - 1.00 % vol CO2 - 13,10 ppm vol HC - 124 % vol o2 - 1.73 (symbol lambdy) - 1.047 przy 3000 obrotów % vol CO - 1.15 % vol CO cor. - 1.25 % vol CO2 - 12,67 ppm vol HC - 205 % vol o2 - 2.06 (symbol lambdy) -...
Witam. Moc silnika robi wrażenie , ale w przypadku zestawów prądotwórczych istotnym jest moment obrotowy przy prędkości synchronicznej. Znaczny moment obrotowy tego diessla sugeruje możliwość użycia prądnicy 30 - 35 KW [ 37 - 45 kva] , o ile bierzemy pod uwagę prędkość kątową 3000 obr/min. Dla obrotów synchronicznych rzędu 1500 obr/min moc będzie mniejsza...
Cześć, od razu dodam, że znalazłem podobne posty, ale nic tam nie ma, co mnie interesuje dla tego dodaje swój nowy. Mam problem z Mercedesem w203 2.7 cdi rok 2001, a więc, wymieniałem w tym aucie silnik bo stary się zatarł i mam taki problem, że nowy silnik odpala, lecz kręci max. 3000 obrotów 100km/h i nie chce więcej, nie mam pojęcia co może być przyczyną,...
silnik diagnozowałem carsoftem co to jest sprint12. Proszę o jasniejszą odpowiedz. Dodano po 1 oto opis z carsoft "P1470 boost pressure control vacum transducer -the error will be stored within a few seconds. -the EPC controllight is on. - engine in emergency program (RPM limitation) -- pin setup: 1 :activation; 2: +12v jak mam zabrać się do naprawy....
Witam miałem identyczny problem w mercedesie po wciśnięciu gazu wkręcał się tylko na trzy tysiące po zdiagnozowaniu kompem żadnych błędów nie pokazywał pomogła wymiana przepływomierza był uszkodzony auto jak nowe.Pozdrawiam
Ale jak powyżej tych 1300 obr normalnie pokazuje ciśnienie. Ale coś może być na rzeczy, bo jak holowaliśmy sprintera, odłączyłem hamulec, żeby nie gasła ta wtyczka nad pedałem, to podczas ciągnięcia sama się wkręcała na obroty do 3000, jak stawałem, to spadały. Dodano po 4 Myślałem jeszcze o czujniku na wałku rozrządu, ale by raczej błąd wyskoczył,...
Po podpieciu pod komputer i jazdy wskazywal co chwila inny czujnik okazalo sie ze sa przetarte przewody od czujnika polozenia walu korbowego wystarczylo go wymienic. Dzieki wszystkim za zainterewowanie. A co do instalacji gazowej to Astra 3 opc z 2 litrowym silnikiem turbo ma seryjnie montowana instalacje gazowa na zyczeni klienta (narazie slyszalem...
Co oznacza w tym zdaniu kiedykolwiek bo słabo zrozumiałem ? Masz ma myśli że na postoju do 3000 się kręcą ? Ale to nie problem tego wszystkiego tylko to co dzieje się w czasie jazdy. Zacznę od czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Mam coś podobnego Mercedes 270 CDI 2002r.... auto traci starsznie moc czasami a czasami potrafi jeździć 1000 km bez błędnie ... oczywiście po podłączeniu kompa wyskakuje P1470 Niskie ciśnienie doładowania sprawdzałem i wymieniłem wiele rzeczy w tym kolektor ssący dyż urwała się jedna łopatka otwierająca dolot, zawór EGR oraz cały układ wężyków podciśnieniowych...
Witam mam problem z mercedesem vario 2.9td . Silnik pali od strzała czy zimny czy ciepły na wolnych obrotach pracuje równio nie dymi po dodaniu gazu nie wkręca się na obroty max 3000 tak jakby strzelał w tłumik, jak wyjmę bezpiecznik od zaworka regulującego zapłon w pompie wkręci się do 4200 ale chodzi okropnie twardo i zapali się edc , po podpięciu...
Tak zgadłeś . Dlatego bedę szukał tego co mówisz.Zastaniawiam się na podciśnieniem przy turbinie poniewaz dopiero powyżej 2500 3000 tys obrotów auto jak by dostawało nowe zycie . czuć te 186 kM ponizej to tak jak polonezem. W czasie jazdy czuć ze raz jest moc raz nie ma. Brak turbiny jej zaciecie też bedzie miało wpływ na spalanie ??
Witam, mam proplem z Mercedesem C180 z 94r z instalacją gazową, wczoraj gasząc samochód normalnie wcześniej nie było z tym problemu ..dzisiaj auto nie kręci rozrusznikiem... i nie wiem czy poszedł rozrusznik czy jest tam jakiś przekaznik...jezeli tak to gdzie może się znajdować ? pozatym coś zaczeło skrzypieć w zawieszeniu... a było ostatnio robione...
Witam.Gumolyt świece i przewody wys. napięcia wymienione na nowe zresetowany komp.i nic nie pomaga a jeszcze zauważyłem jest taki objaw że silnik wejdzie na obr. ok. 3000 i nie chce z tych obrotów zejść dopiero po dodaniu gazu powróci na ok. 900 obr. ale pracuje tak jakby wypadałyby mu zapłony /tzn. poszarpuje/.Dodatkowo jest jeszcze jedna usterka w...
Witam serdecznie! Mam problem z A klasą (1.7 CDI). Problem polega na tym, że po odpaleniu auto na wolnych obrotach przygasa i czasami gaśnie (również przy rozgrzanym silniku). Podczas gdy przygasa to puści czarną chmurę dymu. Problem pojawia się również podczas jazdy ale tylko na wolnych obrotach (do około 1200 obr/min) na każdym biegu i również gdy...
Po odpaleniu silnik ma niestabilne obroty gdy odchyli się przepustnice od krańcówki około 3000 tys. obr. gdy doda się więcej gazu silnik dusi się. Robiłem takie coś w zagazowanym ale rozdzielacz działał, wygięte było ramię klapy, pomogła regulacja i wymiana potencjometru klapy bo był przetarty.
Niestety nie wiem dlaczego nie ma mocy, bardzo wolno przyspiesza, był u mechanika ale nic nie zaradził więc szukam pomocy tutaj, bo może ktoś miał podobny problem. Bardzo wolno przyspiesza, kręci się tylko do 3 tys. obrotów i max 120 km/h, wcześniej jak się zgasiło i odpaliło było dobrze, można było dalej jechać a teraz nawet zgaszenie i odpalenie...
Witam Nie jestem specem od samochodów, ale podobnie miałem w Mercedesie C220. Okazało się że jest nieszczelność na rurce paliwa i zasysa powietrze do paliwa. Co dziwne - paliwo nie wyciekało, ale powietrze było zasysane i co jakiś czas układ się zapowietrzał przez co przerywał silnik, a przy nagłym zejściu z obrotów 3000 na wolne obroty silnik gasł...
Witam Forumowiczów Oczywiście proszę o pomoc grono profesjonalistów. Problem dotyczy spadku mocy.Od dłuższego czasu zaobserwowałem,stopniowy spadek prędkości w czasie jazdy tzn. gdy jadąc na obrotach 3000 i powyżej po kilku minutach auto nagle traciło moc i zwalniało do prędkości 130 km/h, po ok.miesiącu 120km/h a w tej chwili 110km/h to max. ale rozpędzić...
http://obrazki.elektroda.pl/3735959200_1... Witam. Proszę o pomoc w sprawie MB A W168 1.7 CDI W aucie silnik pracuje w trybie awaryjnym. Po wciśnięciu sprzęgła obroty soadają do 3000. Auto nie jedzie z większą prędkością niż 120 km/h Sprawiłem już chyba wszystko co mogłem. Intercooler uszczelniłem. wężyki podciśnienia do sterowania...
Witam! Mam podobny problem w W210 2,2 diesel, pompa lucas, długi kabel, rok produkcji 1996. Silnik na zimnym pali na dotyk, jak się nagrzewa do normalnej temperatury 90 stopni zamiesza lekko obrotami po czym zapala sie kontrolka EDC, silnik pracuje równo ale głośno i nie ma mocy. Wydałem wcześniej na uszczelnienie 1500 zł, a teraz za regeneracje pompy...
Silnik 3.0 24 V na wtrysku KE-Jetronic ,problem polega na dziwnej pracy ukłdu wtryskowego ,na wolnych jest ok uruchamianie też bez względu na temp. sil. Po nagrzaniu i obrotach ok 2000 następuje prawie zalanie silnika paliwem przy 3000 ok . Sprawdziłem klapa nie zacina się położenie prawidłowe, ciśnienie paliwa 5,4 bara niezmienia się bez względu na...
Mam to samo, choć żadziej, dodatkowo jak dodam gaz do dechy nie przekracza 3000 obrotów i oświeca się edc. Mechanik który mi robił wcześniej komputer powiedział, że trzeba wymienić pedał gazu bo jest uszkodzony i nie ma pełnej mocy i tak czasami się dzieje. Pedał w CDI-ku jest elektroniczny z potencjometrem i pewnie to masz walniete. Możesz napisać...
"Kocham Pana Panie Sułku" tak to chyba leciało. Teraz dałem na zasilanie po kluczyku. Dodatkowy przekaźnik dostanie bo "nowa stacyjka" nie ma takiego pinu. Wytłumaczyłeś mi zasadę to już wszystko wiem. A przyda się bo właśnie kupiłem ten samochód. Podpowiesz mi jeszcze co może być przyczyną braku wolnych obrotów w tym silniku? Jak jest to zrealizowane...
Auto jak w temacie. Silnik 1997cm, diesel, rok 1991, automat. Problem jest w tym, że zmienia biegi dopiero przy około 4000 obrotów. Czy jest w ogóle szansa na regulację tak, by zmieniał przy 3000 ??? Kolejna sprawa: Jest możliwość zmiany biegu na wyższy po przez popuszczenie pedału gazu i ponowne dociśnięcie (w czasie 1sek) lecz wtedy wrzuca 2 biegi...
jak w tytule sprinter z 2001 roku ,silnik chodzi bardzo twardo (jakby chodzil na 3 cylindry zludzenie) silnik mechanicznie ok kompresja i rozrzad ok,obroty tylko do ok 3000 tys , kontrolka EDC sie nie zapala , po diagnozie KTS-em brak jakich kolwiek bledow , cisnienie na szynie wolne obroty 34000HPa , 2000 obr- 40000 HPa , 3000 obr - jakies 60000 tys...
Od jakiegoś czasu auto lekko mi szarpało podczas przyspieszania, ale tylko jak się zagrzało powyżej 50 stopni i jak się rozgrzało w pełni to przestawało szarpać. Podejrzewałem EGR i zbierałem się powoli do wypatroszenia go i czyszczenia, ale nie miałem czasu. Podobno jak silnik zimny, to EGR nie pracuje, co by wyjaśniało brak szarpania na zimnym. Dziś...
Trochę sobie pomogłeś sprawdź czujnik regulacji ciśnienia paliwa. A najlepiej wymontuj go i na myjkę .Po wymontowaniu obejrzyj okolice o ringu uszczelniającego pewnie będzie dużo brudu i sitko zapchane. Dodatkowo sprawdzenie przelewu z każdego wtrysku . Tak trochę nie fachowo ale wystarczy odpiąć wężyki przelewu buteleczki 4 sztuki jednakowe wężyki...
Witam wszystkich. Dzisiaj zarejestrowałem się tutaj bo od jakichś dwóch miesięcy mam problem z moim 413 cdi. Zaczęło się od ciężkiego odpalania przy zimnym i z czasem przy rozgrzanym silniku. Drugi problem jaki był zauważalny to gasnący silnik podczas jazdy (zawsze pod górę, obroty powyżej 3000 i ciężki ładunek na pace) gasnął , przekręcałem kluczykiem...
Więc tak, auto zostało przewiezione lawetą do serwisu, tam po podłączeniu pod komputer pokazało kilka błędów (niestety nie wiem jakie dokładnie), potem tamtejszy mechanik bawił sie z nim z 3 godziny, auto odpaliło i zgasło, po kolejnej godzinie odpalało ale przy ok 3000 obrotów gasł, mówił cos o wtryskach, potem o pompie paliwa, na końcu o złym ciśnieniu...
Przy dodawaniu gazu z okolic turbiny wydobywa się głośny gwizd. Gwizdanie jest przy obrotach 2000-3000 tyś, potem zanika. Sprawdzona strona zimna, rury, intercooler. Został wymieniony pasek klinowy wielorowkowy i rolki. Gdy w turbinie zostanie podniesione cięgno od gruchy do góry i w tej pozycji zostanie przytrzymane to cichnie. Turbina została rozebrana...
Tak, jak plaka odpuszczam to gaśnie, na LPG powyżej 3000 obrotów silnik pracuje prawidłowo, poniżej 2000 dusi się i gaśnie. Zachowuje się jakby nie było wolnych obrotów. Wartości ciśnienia paliwa nie znam, mechanik powiedział, że jest prawidłowe. Kompresja jest w porządku, silnik był żwawy na przestrzeni tych nastu lat do setki stracił ~0,5 sekundy....
Witam G klasa 300 turbo diesel 2000r (OM606TD), na wolnych obrotach silnik pracuje prawidłowo, gdy dochodzi do 1800 obr zaczyna klepać dymić nierówno pracować i tak do ok 3000 obr. Jak dostanie odrazu pełną kite to kręci do 5000 bez problemu, cisnienie 24-26bar, rozrząd sprawdzony- łańcuch nie wyciagnięty, wtryski ok, jak się zdejmie podcisnienie z...
Star diagnosa tez pomaga w wykryciu zagadek A coto takiego nie słyszałem Dodano po 2 Jeszcze raz ciśnienie paliwa ale podczas jazdy jak występują anomalie. Ciśnienie oleju manometrem też, chociaż nie koniecznie podczas jazdy ale na wysokich obrotach. Ale ciśnienie oleju i paliwa sprawdzałem podczas jazdy i wszystko ko utrzymuje się w wartościach. ciśnienie...
Witam. Innym uszkodzeniem, (którego notabene jeszcze do końca nie jestem pewien) może być uszkodzenie przetwornika podciśnienia zamontowanego w module.W moim przypadku podczas zimy zbierająca się woda w kolektorze ssącym, dostała się do tego przetwornika (prawdopodobnie spowodowały to jazdy na krótkich odcinkach i wielogodzinne postoje na mrozie. Efekt...
Prostownik może ulec awarii w wynku której nastąpi wzrost napięć wyjściowych (częściowe zwarcie uzwojeń pierwotnych,przebicie izolacji pomiędzy zwojami pierwotnymi a wtórnymi). Napięcie zasilające prostownik 230V może wzrosnąć do 400V (awaria podstacji zasilającej /lub domowej jeżeli jest trójfazowa/,prace konserwatorów siecii:D) ile będzie na wyjściu...
Witam, mam problem z MB310 sprinter 2012, brakuje mu mocy, tzn. wolno wkręca się na obroty i strasznie słabo przyspiesza, na postoju dochodzi do 3000 tys obr i nic dalej ale tutaj sadze ze to jakies odciecie. Z kolej przy przyspieszaniu do momentu załączenia turbiny muł jak by ważył z 5 ton. Potem jak sie turbina załączy startuje jak z procy. I później...
Po założeniu gazu jest zawsze nędza. Wg nedza to jest jak jedziesz i tankujesz takiego potwora za 300 zl i przejedziesz nim powiedzmy 300km. Sa auta ktore nie bardzo toleruja gaz i sa wsrod nich starsze egzemplarze mercedesow a ze wlasciciel sie uparl i chce miec w aucie gaz to teraz ci wszystko i do wszystkiego wsadza tylko potem to juz problem tylko...
witam meczylem sie z moja 311 kilka miesiecy zanim jeden madry mechanik znalazl usterke objawy na poczatku byly taki pod gore predkosc spadala konieczna byla redukcja lub wyl stacyjki i restart- po czym szedl jak burza do momentu kiedy nie zdjalem nogi z gazu lub obroty spadly ponizej 3000. wymienilem turbo, nowe kable z kompa do vacumm (tym pod filtrem...
Witam wszystkich zapaleńców. Teraz mogę coś popisać ponieważ mam przygotowany wiatrak do postawienia .średnica 3.2m moc do 1.6kW przy 10 m/s (ale optymizm) :D bo przy 5m/s może mieć całe 150W.Prądnicę wykonałem z silnika od"frani " 180W. nawinąłem 3 fazy po 4 cewki każda po 75zw DNE 0.73 mm. na wirniku jest przyklejone 8 nabiegunników z magnesów 15x5mm...
Cześć jestem początkujący i mam problem z podaniem dwóch tablic do funkcji wyszukującej i odczytuje wartosci producenta tylko z jednej, w zadaniu mam wyznaczone aby: W programie stworzyć tablicę co najmniej 6 urządzeń a następnie wyszukać, zwrócić i wyświetlić opisy tych urządzeń któe mają takiego samego producenta urzadzenia co producenta silnika....
Witam, Wczoraj po całym dniu podróży gdy byłem już koło domu, samochód strasznie stracił moc (na drugim biegu ciężko jest mu wjechać pod lekką górkę), oraz z pod maski było widać jak wydostaje się biały dym. Gdy stanąłem już na podwórku samochód bujał się ze strony lewej na prawej (gdy dam trochę gazu to już buja ale jak obroty spadną poniżej 1000 to...
czescPanie i panowie pytanie co do drugiego auta. Objawy: Jak stoi krzywo (jedna strona na Krawezniku) palimy i sam wchodzi na 3000-4000 tys obrotow i dymi na bialo. Jak jedziemy na 2 i hamujemy silnikiem np przed czyms potem dodajemy gazu i strzela i dymi na bialo Jest slaby powoli wchodzi na obroty, no ubylo mu duzo oleju, Pytanie co szukac i gdzie,od...
Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie. Witam Problem dotyczy Mercedes w211 e220 170kM /646/ 2007r DPF, automat. Auto odpalało wzorcowo, jednak nie miał mocy, dość długo rozpędzał się do 140km/h i to był jego maksymalny limit, max obroty nie przekraczały 3000. Diagnostyka SD, uszkodzony czujnik temperatury spalin /w turbinie/ oraz czujni temperatury...
Witam kolegów odczytałem diagunem błędy z vito 2006 rok 2.2 cdi. Problem jakie występował w tym aucie to to że świecił się check , kontrolka od oleju a także kontrolka od świec. Kontrolka od świec zapala się tylko rano później gaśnie.Co do kontrolki od oleju uzupełniłem go i niby jest ok. A check jak zapalił się auto wkęcało się tylko max do 3000 obrotów...
Pozwolę sobie dalej "rżnąć głupa" bo mam dalej wątpliwości co i jak... Wytłumacz może, o co chodzi z tym CAN-em. Czy faktycznie gdzieś się wpiąłeś w instalację CAN (np. schemat podłaczenia tych światełek to przewidywał) czy to tylko Twoje podejrzenia, że to CAN powoduje wspomniane zakłócenia? Gzie wpiąłeś te LED-y? Co powoduje ich załączenie? Jak na...
Vito 108 CDI 1999r. Może znajdzie się Ktoś kto miał taki lub podobny problem i spróbuje mnie na kierować na odnalezienie usterki. Więc problem wystąpił nagle, dojechałem na parking, zgasiłem auto, poszedłem do sklepu, wracam, odpalam i przy dodaniu gazu auto gaśnie... Ok miesiąc wcześniej pojawił się problem nie dało się przekroczyć 3000 obr/min, po...
Luzujesz korek na ampula. Wykręcasz całkowicie napinacz, klucz 27 czy 30, jakoś tak. Potem wykręcasz korek, wyciągasz sprężynkę. Wyciągasz przodem trzpień napinający. Wkręcasz pusty korpus w blok. Wkładasz trzpień do środka, sprężynę i zamykasz korkiem na ampula. Trzeba torchę siły, żeby przezwyciężyć opór sprężyny. kolego ale ja a nie mam korka .jest...
Sprinter 513 ( kontener ) - rocznik 2009 - przebieg 155 000 km punkt naprawy : ASO MERCEDES BIALYSTOK ( Auto Idea Sp. z o.o. Narodowych Sił Zbrojnych 9 ) autoryzowany serwis obslugi bialystok PROBLEM : Czasami jak silnik pracuje na luzie i wciskam gaz to obroty dochodza tylko do 3000 i dalej nic , a innego dnia dochodza max na czerwone pole ( do 5000...
Mój motor ma czasami w przedziale 2600-3000obr/min dziwne zachwianie płynności.Miałem uszkodzony przepływomierz , kupiłem od Mareii 2,4 i zmieniłem sam wkład( wg. danych tech. BOSCHA ktore posiadam powinno byc OK).Wg. programu AUTODTA sprawny przepływomierz ma na 5 nodze sygałowej miec 1V-przy włączonym zapłonie(0 obr.) 2,1V-bieg jałowy 4,2-max przepływ...
Jak dla mnie zupełnie bez sensu jest montowanie turbodoładowanego silnika do urządzenia, które ma pracować ze stałymi obrotami Jakiś stary, wolnossący diesel z mercedesa "beczki" lub coś w tym rodzaju
MERCEDES W128 2.8 BENZYNA 84ROK AUTOMAT, PROBLEM Z OBROTAMI. NA ZIMNYM SILNIKU ok. 900, LECZ W MIARE ROZGRZEWANIA SIE OBROTY NA LUZIE WZRASTAJĄ DO 1400. PO WRZUCENIU JAKIEGOS BIEGU SPADAJĄ DO ok. 1000. GDY DOBRZE SIE ROZGRZEJE JEST DOBRZE, OBROTY NA LUZIE ok. 800, PO WRZUCENIU BIEGU SPADA DO 600. JEDYNIE CO JA ZROBIŁEM TO ŚRUBOKRETEM REGULOWALEM OBROTY...
Witam,posiadam od 2 miesięcy tego 2.5td i nie mogę znaleśc przyczyny klekotania na wolnych obrotach.Jest to rocznik 93,kilometów na liczniku 274000,lecz podejżewam że jest przynajmiej dwa razy tyle.Pali od kopa po zgaśnięciu świec żarowych,pali na niebiesko z rury sypią sie sadze,po chwili sadze się nie sypią lecz dalej pali na niebiesko,no ten smród...
A dokładnie podczas zmiany z 3 na 4 wchodzi na wyższe obroty ok. 3000 i dopiero zmienia. Tylko na w pełni rozgrzanym silniku. Stan oleju jest prawidłowy i był wymieniany pół roku temu przy okazji wym. płyty elektrycznej z czujnikami. Błędy P2500 niedopuszczalne przełożenie, P2600 zacisk 87 ma napięcie dolne. Na filmie zmiana z 3 na 4 jest od 20 sekundy....
Zwykly chinski multimetr przetwarza 3 x sek. Tak wiec jak chcesz zobaczyc ile razy w ciagu sekundy sonda podaje sygnal o zmianie mieszanki. Multimetr samochodowy firmy bremen za okolo 1200zl z funkcja testera lambdy pokazuje ilosc reakcji na sekunde. Wartosc napieć tez jest wazna ale nie wystarczajacym parametrem oceny. Zwyklym multimetrem zmierzy sie...
Panowie mam problem moja gwiazda ostatnio zaczeła mi wariowac kiedy zwalniam pedał gazu. Gdy schodzi z obrotów zapala się kontrolka EDC, silnik zaczyna głośniej warczeć. Gdy zgaszę silnik i ponownie go odpalę kontrolka gaśnie i silnik chodzi normalnie. Czasami chodzi dobrze kilka km, a czasami następne 100-200m. Co jest grane?! Czytałem o pompie Lucasa,...
Witam wszytkich mam taki przypadek ze sprinterkiem 2.2 CDI 05r. mianowicie w samochodzie robiłem głowice + wtryski po tej naprawie samochód ładnie chodzi odpala ma moc lecz jest problem podczas hamowania silnikiem powiedzmy gdy wskazówka od obrotów silnika z chodzi w dół około 3000rpm zapala się kontrolka EDC i wóz gaśnie wystarczy podczas jazdy wyłączyć...
arcinopZ wsadziłeś mercedesa do pometu :D aż się kogut zdziwił :D :D :D no i oto samo mi chodziło tylko do silnika vw 19 nie ma skrzyni z tylnym napedem a z przednim trzeba przerabiać skrzynie dlatego zmieniłem projekt :D a skrzynia od syncro? ona ma wyjscie na centralny wał... z tego co wiem napęd bierze z dyfra http://www.brokevw.com/10-22-08%20026s.j...
mercedes regulacja obrotów regulator obrotów mercedes mercedes regulator obrotów
prowadnica piła stołowy nadajniki tmobile zamiennik pilota alarmu
schemat jednokreskowy instalacji regulator napięcia prądnicy
Problemy z tunerem DVB-T2 USB: artefakty i brak dźwięku Epson EB-520 Projector Schematic Inquiry