Mercedes Atego 1218 silnik om934 Po wymianie uszczelki głowicy zatarł się wał szukam osób znających problem tych silników,posiadających wiedzę jak go poprawnie naprawić.
No jedynie w uszczelce pod głowicą,lub w samej głowicy.
Witam żeby nie zakładać nowego tematu, chciałem się zapytać o luzy zaworowe (jaka przerwa) i z jakią siłą dokręcić głowicę w mercedesie atego 1223 2001r. Prosiłbym o pomoc
Witam.Proszę o pomoc.Mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego w samochodzie mercedes atego 1217.Wymieniłem głowicę i uszczelkę pod głowicą i sprawdziłem sprężarkę. wszystko jest ok.Mimo to po uruchomieniu samochodu płyn wycieka przez zbiorniczek wyrównawczy. Proszę o pomoc
Wygląda na pęknięta głowicę. Przyjrzał bym się też pompie wody czy się np wirnik nie obluzował na osi.
Mercedes Atego 1218 euro 6 silnik om934 po wymianie uszczelki głowicy zatarł się na wale korbowym.Szukam osób znających problem tych silników co jest powodem tej usterki z którą jak zdążyłem się zorientować boryka się dużo warsztatów .
Jeśli wywala przez miarkę to nadmierne ciśnieni w komorze korbowej -kompresor -turbo -pierścienie na tłoku ( biały dym z komory korbowej ) -uszczelka pod głowicą
12 bar to ciśnienie normalne.
18 barów na cylindrach to silnik do remontu. Rozrządu nie ustawiasz w tym silniku demontując głowicę.
Dziękuję za wykaśnienie. Tak, odpowiedziałem. Jutro zrzucam głowicę. O tych zaworach to raczej z woli nauki na przyszłość pytałem. :)
Witam :) Potrzebuję informacji odnośnie siły dokręcania silnika Mercedes Atego 2004 1823 OM906: 1 panewek głównych 2 panewek na korbach 3 głowicy 4 wałka rozrządu 5 wtryskiwaczy 6 długopisów wtryskiwaczy 7 wartości luzów zaworowych Z góry dziękuję i pozdrawiam Krzysiek
Witam, potrzebuję schematu ustawienia rozrządu w silniku 934911, ponieważ znaki są tylko na 3 trybach dolnych, a 2 koła pośrednie nie mają znaków. Na wałkach są nawiercone otwory, ale nie ma odniesienia do głowicy ani pokrywy wałków. Czy są może blokady rozrządu, które trzeba użyć?
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Typowe miejsca po miesiącu mrozów? :) Podejrzewam, że cały silnik jest jak sito, nie do uratowania. Zdejmij głowicę, miskę olejową, na gładź bloku pod głowicą przykręć jakąś gumę zaślepiającą i woda w pompę pod ciśnieniem. Myślę, że przy każdym cylindrze pocieknie. Najłatwiej sprawdzić głowicę, ale to wierzchołek góry. :)
Zmierz ciśnienie w układzie chłodzenia, sprawdź sprężarkę powietrza. Masz dwie możliwości przy nadmiernym ciśnieniu, albo sprężarka albo uszczelka pod głowicą silnika. Jeśli z pompą, termostatem i chłodnicą wszystko OK.
Temat okazuje się grubo elektryczny.Ciśnienie paliwa wyszło ok ale na każdej z pomp korozja taka że ułamują się te małe śrubeczki trzymające styki elektr. auto jeżdziło jako solarka i pług,instalacja do tylnych lamp praktycznie przeżarta przez sól a cała głowica zardzewiała i ruda po zdjęciu pokryw.Oddałem autko bardziej cierpliwym.Dzięki za pomoc temat...
Witam. Może ktoś zorientowany w silniku w mercedesie atego lub vario na PLD podpowie do wykorzystywane są te 4 krocce wystające z głowicy obok przewodów prowadzących do wtryskiwaczy. Przekładam silnik do Vario i poprzedni tego nie miał w sprawny silnik dostałem na palecie i nie mam pojęcia gdzie ten przewód powinien być wpięty. Raczej nie jest to związane...
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
jeżeli wodę nadal wypycha ze zbiornika przez ten wężyk to znaczy wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia np. uszczelka pod głowicą ? sprawdź też pompę wodną woda przy małym wycieku odparuje ale zostawia ślad np białe smugi?
Zawór w kierownicy spalin turbiny. Wtryski wymontuj i daj do sprawdzenia, bez powodu nie dymią a wtedy trudno o dobre doładowanie. A jak już głowica bez wtrysków to mechaniczny pomiar sprężania. Jeden słabszy cylinder ograniczy moc w MR dla całego silnika. A to sprawdziłeś? "Ulubiona" przyczyna braku mocy. http://obrazki.elektroda.pl/7721467500_1...
Witam tak jak wyżej w temacie mam wodę w układzie paliwowym. Mam duże ubytki w układzie chłodzenia przyszły mrozy i rozsadziło mi obudowę filtra paliwa. Co może być przyczyną wtryski pęknięta głowica? Bardzo bym prosił o pomoc
Zrobiłem bypass i wyszło mi że nie pompuje wcale płynu do nagrzewnicy, tak po dłuższych zastanowieniach kupiłem nowy nie oryginalny zbiorniczek cieczy założyłem i od razu jak ręką odjął!!!. Wychodzi na to że tam są jakieś zawory w środku w postaci kulek i czegoś tam. Ciesze się bardzo że to nie głowica - planowanie, wyciąganie jej i inne zabiegi, czy...
Pierwszy problem to pewnie uszczelka pod głowicą. Jeśli na gorąco luzujesz korek czyli spuszczasz ciśnienie a po jakimś czasie znowu ciśnienie jest tzn że coś pompuje w układ. Skoro kompresor wymieniony to zostaje silnik. Można zrobić test CO ale nie zawsze jest to miarodajne. Możesz jeszcze jeździć z luźnym korkiem aż przedmuch się zrobi większy.
Witaj ... Istnieje jeszcze jedna opcja,jak to się dzieje w czasie mrozów to masz zamarznięty IC wymień wtedy obudowę filtra powietrza. Wprawdzie aż takich mrozów jeszcze nie było ale człowiek się całe życie uczy. :) Że na zamarznięty IC jedyne lekarstwo to wymiana obudowy filtra powietrza. Jak jest cała to też trzeba wymienić? Ale jak ma być na wesoło...
Niestety, sprawdzałem po VIN'ie nie ma takich kodów błędów. Najlepiej będziesz miał podłączyć autko pod Star Diagnoze i odczytać błędy bezpośrednio, przy okazji podejrzysz parametry silnika. Martwi mnie to,że jak piszesz auto nie pali nawet na plaku. To może oznaczać brak kompresji na którymś z cylindrów. Olej sprawdzałeś? tzn. czy nie ma jakiegoś syfu...
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
"Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK" Jak były sprawdzane? Komputerem czy na stole? Przy mniej więcej równym dojechaniu wtrysków komputer powie Ci, że są dobre. :) Zmierz szczelność układu w silniku na ciepłym i zimnym, oczywiście przy wyłączonym motorze i odłączonych przewodach zasilających. Jak Ci spadnie w kwadrans o pół bara ciśnienie w bloku to...
W autach ciężarowych jeszcze może "podbierać" płyn sprężarka, tzn. może być uszkodzona uszczelka pod głowiczką sprężarki lub pęknięta sama głowiczka. Spróbuj spuścić powietrze z układu i zobaczysz, czy poleci samo powietrze, czy też będzie leciał płyn.
mercedes głowica atego atego głowica atego mercedes
zacisk hamulcowy ręczny wyciąć otwór szkło instrukcja radia mondeo
lutownica arduino lutownica arduino
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 – niezależne podłączenie radia, emulator LPG, CAN, zasilanie Dedra DED8815/8817 – myjka ciśnieniowa wyłącza się po dopływie wody, presostat, filtr, odpowietrzenie