Cytując z pamięci, to tam jest "na odwrót" - czyli wyłącznik stopu musi ZEWRZEĆ żeby światła zgasły. Jest tam chyba również przekaźnik świateł stop - ale też nie pamiętam, czy tylko na przyczepę, czy także na samochód. To jest w każdym razie opisane na pokrywie skrzynki bezpieczników.
Zdjąłem kabelki od modulatora, sprawdzając, nic tam nie widać, żeby było przetarte czy zwarte Niestety - ale będziesz musiał zrobić trochę więcej niż "obejrzeć kabelki" W zakresie tego uszkodzenia samodiagnostyka układu Niemcom nie wyszła. Błąd często wskazuje na inny zawór niż ten, który uległ uszkodzeniu. Poza tym w większości przypadków nie chodzi...
Czujnik prędkości osi tylnej z lewej strony; szczelina, bicie lub zwarcie.
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
Witamy również FR 2322 - wyjście prostokątne GSV3 (taktowane zasilanie przełącznika) - zwarcie z masą.
Czujnik z lewej strony, za duża szczelina, krzywo nabity pierścień abs, lub zwarcie.
INS 00508 Czujnik poziomu paliwa (przewód prawdopodobnie ma przerwę) INS 10908 Przewód diagnostyczny K ma przerwę lub zwarcie do plusa
Sprawdź zasilanie i elektrozawór sterowania hamulca silnikowego. Przerwa lub zwarcie z plusem.
ABS 1 4149 - czujnik prędkości obrotowej osi przedniej z lewej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą.
No to szukaj na początek po wiązce na silniku. Zwłaszcza na wspornikach (jest ich kilka) - tam najprędzej peszel wiązki ulega przetarciu i dochodzi do zwarcia poszczególnych kabli do masy.
Pin 3 zaworu ABS osi tylnej - przerwa, zwarcie do masy lub zwarcie do plusa. INS - czujnik wody kondensacyjnej
Sprawdź alternator, regulator napięcia i wiązkę alternatora. Sygnalizuje zwarcie, przerwę, lub błędny sygnał klemy W.
Uszkodzona deska bezpieczników lub zwarcie przewodów silnika. Wypnij złącza z deski i silnika zbadaj wiązkę silnika.
5053 Wyjście X3 15/4 ma zwarcie z biegunem dodatnim LUB Zawór elektromagnetyczny 1 przy styku X3 15/4 ma zwarcie z biegunem dodatnim 5253 Wyjście X3 15/10 ma zwarcie z biegunem dodatnim LUB Wspólny przewód masy zaworów elektromagnetycznych zaworu dekompresyjnego i hamulca silnikowego ma zwarcie z biegunem dodatnim 4223 Układ ogrzewania dyfuzora ma zwarcie...
Jaki w tym dziwny problem?? Zapewne przewody do przedniej prawej lampy oraz przewody do gniazda ABS przyczepy idą w tym samym peszlu. Namierzyć ten peszel i rozpruć.
Błąd dotyczy zwarcia z masą na styku 2! Jeśli sprawdziłeś tylko masę to może pójdziesz w koszty niepotrzebnie.
Czujnik ABS przód prawa strona - przerwa Wieniec biegunowy ABS przód lewa strona - uszkodzony Zawór ABS przód, prawa strona - zwarcie do masy na stykach 1 i 3
Prawdopodobnie masz zwarcie na którejś z linii do żarówek po prawej stronie. Na początek odłącz po kolei wtyczki z lamp po prawej: przedniego reflektora, tylnej lampy i bocznego kierunkowskazu. Najczęściej zwarcia robią się właśnie w odbiornikach. Jak to nie pomoże, to pozostaje szukanie w wiązkach. Na szczęście wiązki przodu i tyłu mają osobne wtyczki...
4150: czujnik ABS lewy przód sygnał nieprzyjmowany. sprawdź koronkę ABS, luz na łożysku, jeśli wszystko będzie dobrze zmień czujnik. 4049: czujnik ABS prawy przód zwarcie lub przerwany obwód. sprawdź czujnik i kable do sterownika.
8008 Zacisk 50 przy przekaźniku przełączania wstępnego (zwarcie z masą) /przekaźnik na rozruszniku/ W gnieździe 16 pinowym - PIN 12 zasterowanie rozrusznika "50" w gnieździe 55 pin - Pin 18 na "50"
Tak, to jest z czujnika od tacho. Jeśli było coś robione przy AGS, np. odpinana wiązka, wyciągana skrzynia itp to zdarza się, że przerwany jest kabel do kitasa pod AGS. Pominąłem Twój wcześniejszy błąd 5752. - Wyjście zasterowania świateł cofania ma zwarcie z masą. Mocy od tego nie ubędzie. :)
INS 4017: rozpoznano niesparametryzowany moduł sterujący ukłądu poziomowania nadwozia ENR (nie zmieniałeś czasem licznika?) ABS 4049: czujnik prędkośći obrotowej przy osi przedniej z prawej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub masą. MR 9964: brak kodu transpondera poprzez zacisk 50
Prosze powiedziec gdzie mam szukac tego zwarcia ???
Zanim zaczniesz ciąć jakieś kable, wypnij kostkę z tyłu tablicy bezpieczników i zobacz czy przewód czarny/fiolet ma zwarcie do masy. Jeżeli ma zwarcie do masy to żadne cięcie i podawanie napięcia z boku nic nie da. Jeżeli przewód nie będzie miał zwarcia zmierz wtedy w gnieździe tablicy z którym innym pinem (może być w innym gnieździe) łączy się pin/bolec...
Wyskakuje mi taki błąd w Mercedesie Atego może ktoś wie czym jest spowodowany 2/Wyjście X4 18/7 lub X3 15/8 ma zwarcie z masą, lub przewód masy zaworów Y29 - Y30 ma zwarcie z masą.
3330 Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego ma przerwę lub zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą LUB Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego, przerwa/zwarcie z biegunem dodatnim/zwarcie z masą
Wygląda na zwarcie, którego nie wiadomo, gdzie szukać. Dziękuję za zainteresowanie.
ABS 4149 - czujnik prędkości obrotowej osi przedniej z lewej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą.
3720 Awaria czujników zużycia hamulców 0902 Przewód komunikacyjny ma zwarcie do + /tu potrzeba schematu albo DAS pod ręką/ MR 1115 Czujnik temperatury paliwa - przekroczenie wartości, zwarcie, przerwa
ABS 1 3022 ABS 1 3023 Zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z prawej strony ma zwarcie z masą, biegunem dodatnim itd. FR 0 3130 Uszkodzony przełącznik poziomu płynu chłodzącego lub czujnik kontroli filtra powietrza, lub zwarcie
BS 3027 - zawor elektromagnetyczny ABS przedniej osi z prawej strony ma zwarcie z "-" przy styku 1
Może sama pompa zwarta, bądź uszkodzony moduł MR.
Jeden z przewodów prowadzących do przycisku odblokowanie ma zwarcie z masą.
Usterka moze tkwic w tablicy wskaznikow. Upalona jakas sciezka lub zwarcie. Mialem.podobny przypadek i po naprawie deski rozdzielczej awarie ustapily.
Styk 3 elektrozaworu osi tylnej - zwarcie do plusa.
Mercedes Atego wyświetla błąd jak w temacie 1 6405 (z dopiskiem sensor) - "wartość siły hamowania K2 ma zwarcie z biegunem dodatnim przy styku 1" - gdzie należy szukać usterki?
Witam, czy wie ktoś co oznacza w samochodzie marki mercedes atego 1317 błąd numer FR 2320 ? 2320 Wyjście prostokątne GSV 3 (taktowane zasilanie przełącznika), zwarcie z biegunem dodatnim
Dzień Dobry Czy ktoś z kolegów orientuje się co to za scalak ze zdjęcia? Znajduje się on w liczniku Mercedesa Atego z około 2000roku. Było jakieś zwarcie pod siedzeniem podobno i nastąpiło uszkodzenie tego scalaka i dwóch rezystorów 270 omów z drugiej strony płytki. Pierwsze zdjęcie scalak, drugie to miejsce po rezystorach, trzecie to miejsce po scalaku....
Pali bezpiecznik bo jest zwarcie do masy Weź miernik Ustaw na mierzenie ciągłości przewodów, buzer 1na sondę wetknij w otwór od bezpiecznika 2ga do masy pojazdy przyczepy jeżeli buzer da dźwięk to wiadomo że masz zwarcie do masy gdyż zamyka się obwód Oczywiście jak wiadomo w otworze na bezpiecznik są 2 otwory w jednym z nich po przekręceniu zapłonu...
Pytałem o siedzenie, bo pierwsza seria Atego miała siedzenie według mojego opisu, sterowane poprzez sterownik mikroprocesorowy. Sprawa wyglądała tak, że licznik i sterownik siedzenia miały wspólny przewód diagnostyczny. Było dość sporo przypadków, że właśnie sterownik siedzenia dawał zwarcie na ten wspólny przewód diagnostyczny i padała cała komunikacja...
Problem rozwiązany. Zwarcie w desce rozdzielczej. Popalone luty i to robiło całą robotę
3121 Zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z lewej strony ma zwarcie z masą przy styku X2 6/2.
Mercedes Atego - błąd MR 1615 - błąd czujnika ciśnienia i temperatury oleju. Występuje tylko przy podwyższonych obrotach silnika - około 2000 i więcej - komputer stale pokazuje 4bary lub ewentualnie " --- " - czujnik zmieniony na nowy i niestety bez żadnego efektu - taki sam problem. Czy problemem może być instalacja ? jakieś zwarcie, etc ?
7741 Zawór sterujący przyczepy ma zwarcie z masą na styku 6
3128 - zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z lewej strony ma zwarcie z biegunem dodatnim przy styku 1
Witam Pacjent to Mercedes Atego roku 1999. Auto nie pali na 3 pierwsze cylindry i wyświetla się błąd mr 2 5028 świadczący o zwarciu na pierwszym cylindrze. Wymieniłem cewkę na pompie pld lecz nie pomogło. Przedzwoniłem kable w wiązce i też wygląda ok. Możliwe że padł sterownik? Proszę o podpowiedzi jeśli ktoś to przerabiał.
Zastanów się może i napisz o co ci chodzi - bo na razie błąkasz się jak nawiedzony :-/ Chcesz wyłaczyć system AdBlue na drodze (awaryjnie) czy chcesz go wyłaczyć w ogóle (w warsztacie)? Na drodze na pewno nie zrobisz tego przez zwarcie kabelków, wyjęcie bezpiecznika lub odmówienie zaklęcia. Czyli ten filmik na youtube to ściema. Nie - to nie jest sciema....
Witam. Czy te usterki sa aktywne? Ta druga to na pewno. Moduł SCR ma zwarcie ale też tą usterkę może zwracać jakiś komponent, jaki ?.. Wcześniej były usterki i należałoby to zapisać do późniejszej diagnozy. Teraz trzeba wszystko sprawdzić, wystosowując każdy komponent oddzielnie, lub odłączając od systemu aż zwarcie zniknie.
ABS 3704 - zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z lewej strony ma zwarcie z masą przy styku 2. O tym błędzie już zdaje się kiedyś pisałem - najlepiej sprawdzić wszystkie trzy zawory na oporność i zwarcie z masą. Równie dobrze błąd może być spowodowany usterką każdego z nich. Kodowanie przy wymianie zegarów wiąże się z wprowadzeniem do nich...
Okazało się, że przyczyną jest zwarcie na stopie.. Choć błedy nadal wyświetla te same.
atego zewrzeć atego mercedes mercedes atego
alarm stacyjka dziać silnik prąd stałego lutować podstawa
regulacja taśmy wzmacniacza pralka samsung zawiesza
Jak uruchomić Ford Transit po zalaniu kluczyka? Ile zwojów ma alternator samochodowy?