Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Central montowany do 1997 i po 1997 roku.
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
To jest dwuczęściowy schemat całej instalacji zamków drzwiowych (Mercedes-Benz CLK W208 200 Kompressor 1997 do 2002r), wraz z opisem podzespołów. Zał. zdjęcia są tylko poglądowe, a w zał. są schematy z opisem w pdf, bo tylko drukowanie do pdf z tego programu daje w miarę czytelny opis (zwłaszcza kolory przewodów). Na szczecie nie dotyczy to wszystkich...
poszło na pocztę
Niestety w tym modelu już tylko komputer diagnostyczny mercedesa
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
wszystkie podłączenia na liczniku kierunki: złącze zielone B2 piny 3,4,5,6 i złącze B1 piny 21,22 sterowanie zc: złacze zielone pin M1 cienki zielony lub zielony z niebieskim (masa na zamknij i na otwórz sterowanie na 1 przewodzie) + i - to chyba znajdziesz :)
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
Tak masz racje "wloc" to jest naprawde super specialista dot. alarmów i c. zamków, pomógł mi podłaczyc alarm do centralnego w Mercedesie W124 ;)) Naprawde super !!!
Jeśli dochodzi zasilanie (dwa grubsze piny)to rozepnij wtyk 3-pinowy(wszystkie są sterujące) i podaj na te styki bezpośrednio plus i masę na zmiane. Jeśli pompka się nie odezwie to usterka jest wewnątrz niej.Ta pompka nie ma nic wspólnego z regulacją świateł.
To jest pompka powietrza a nie wody. Wodę trzeba z niej wylać i osuszyć. Jak da się rozebrać, to wymyć porządnie.
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Sprawdź za pomocą aparatu w komurce , odbiornik masz w klamce . Te piloty miały 2 systemy , radiowy działał z dużej odległości , antena w tylnej szybie i odbiornik sygnału w tylnej części dachu pod tapicerką. Podczerwień z bliska centralny i sterowanie szybami.
Sterowanie z przycisku biały/zielony (masa +masa z parametrem 200ohm)
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Pod tylną kanapą.
czy pilot zapasowy też czasem nie reaguje? sprawdź oba piloty
W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
Poniżej zamieszczam opis Pozdrawiam Michał
przewody biały i czarny na kompresorze
Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
Pod siedzeniem kierowcy, podłączeniem czego??
Miałem kolego identyczny przypadek. Nie miałem wycieraczek, kierunkowskazów, centralnego i szyb. Winnym okazał się moduł komfortu(chyba tak to się nazywa w mercedesie) znajduję się po prawej stronie u mnie przyczyną była wilgoć w kostce. Po oczyszczeniu wszystko działa. W załączniku masz fotkę jak wygląda.
Skoro syczy to masz nieszczelność. Napraw to bo szybko spalisz pompke.
Sprawdź kable w harmonijce na przejściu z drzwi do nadwozia. To już niestety wiekowe auto ;)
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
Sprawdź przekaźnik w aluminiowej obudowie znajdujący się za akumulatorem, taki z bezpiecznikiem. Często jest skorodowany. Ten przekaźnik podaje napięcie na wtryskiwacz rozruchowy i ABS. Jeśli masz ABS i lampka nie gaśnie, to na stówę tu tkwi problem. Powodzenia.
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
pod siedzeniem tylnym
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
powiem krótko otwórz kompresor i podłącz sie pod przekazniki centralnego ,sprawdzisz to podając im masę najprostszym sposobem bedzie jesli podasz tą mase przez np.próbnik odnosnie podłaczenia które zrobiłes podejrzewam że w przełaczniku spróbuj podac na niego plus na otwarcie na tym samym przewodzie a potem tylko przekaznik lub inwerter sprawdze jeszcze...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
Witam serdecznie. Wiem, że temat podłączenia sterownika zamka centralnego w Mercedesie W168 był poruszany wielokrotnie, jednak nie doszukałem się jasnej instrukcji. Chciałbym dowiedzieć się, czy można i ewentualnie jak podłączyć sterownik Modemix STER036 do pompki w bagażniku. Zależy mi tylko na centralnym z pilota, nie potrzebuję kierunkowskazów, domykania...
Kup z jednym wysciem .
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
Witaj. Montowałem kiedyś coś podobnego w w124 i schemat podłączenia był podobny do tego z rys.2.Z tym że ja z wygody sterownik zainstalowałem z tyłu przy pompie.Dochodzą do niej trzy przewody, plus,minus i sterowanie.Zresztą poprawiałem to po znajomym.Jeżeli nie czujesz się na siłach to służę pomocą mieszkam koło czechowic więc nie tak daleko.
Odczyt błędów rzeczywiście wskazuje na tylny sam, bo sama antena nie powinna wygenerować błędu, po prostu było by brak reakcji na kluczyk.
Przelotka w drzwiach na pierwszy ogień.
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
masz tu schemat może coś ci pomoże
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
Hej ,kolego , proszę jjaśniej, kupuję uużywany kkluczyk i po kolei co muszę
Bezpiecznik od zamykania z pilota jest w bagażniku.
W oznaczeniu Mercedesa 250 mówi o silniku, jak pamiętam to zwykle 250 były w dieslu i zwykle w budzie W124 ale sam jeżdżę 190 (W201) z silnikiem 250D (2,5D). Z resztą, oba są bardzo podobne, elektrycznie też. Na 99% można powiedzieć że będzie to W124 który w tych latach był produkowany (84-94). Jeśli chodzi o Mercedesa to pierwsze 3 cyfry w numerze...
Błażej , problem jest tylko taki, że nie wiemy co to za alarm jest! rozłączając centralkę alarmu, centralny zamek powinien działać bez problemu, ale jeżeli jest też immobilizer to co wtedy z nim? Na razie to nie wiadomo co tam masz. Przeczytaj jeszcze raz moją poprzednią wiadomość...
Nie nadaje TP w kluczyku,dopisany do auta jest bo centralny działa.Da się raczej naprawić bez problemu.
w modelu'02 po dwie diody 3A na kierunek[są na 4 przewodach],w starszych standart mercedes na dwóch przewodach biało-czarny i zielono-czarny bez diodowania,kwestia jaki masz model.
Może pompowane fotele ;)
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
Może to pomoże: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Tak jak kolega PATAFIAN PATAFIAN już wspomniał o masie,miałem taki przypadek w Ibizie 2010r. Brak centralnego i ogólnie problemy z elektryką deski rozdzielczej były spowodowane poluzowaniem przewodu masowego,w moim przypadku było to w miejscu obok fotela kierowcy przy progu. Zaczął bym od masy a potem w kolejności jak kolega wypisał
Już mi chodzi. Kwestia restartu. Wyciągnąłem bezpiecznik, odczekałem 10 sek., i wszystko chodzi :)
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
Ponawiam temat. Mam ten sam problem. Proszę o pomoc.
Link do schematów już niejednokrotnie był ma forum. http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede...
w vito/viano sprinter -drzwi przesuwne : połączenie stykowe A9018200154 oraz A9018200254 -są to dwa elementy które idealnie pasują i nie trzeba wiercić niepotrzebnych dziur tylko wystarczy wyciągnąć gumową zaślepkę i na drzwiach jest taka i na słupku...
Napraw wkładki zamków.
Czyszczenie i regulacje powinny załatwić sprawę. Coś oporuje i któryś zamek nie zamyka, po czym system "odbija".
Wpięcie w drzwiach kierownika , konfiguracja na pneumata . Jeżeli dobrze pamiętam to w drzwiach kierownika jest niebieski , drzwi pasażera zielony a klapa żółty . Oczywiście wybierasz jedne miejsce wpięcia .
Przecież podalem Ci opis na forum Mercedesa - nie wiem co jeszcze potrzeba.
zdarzalo sie ze wystarczy odłączyć na chwile zasilanie i zaczyna znowu działać.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Gdzie jest pompka centralnego zamka w mercedesie c180 z 94r?
Przy wymianie baterii kluczyk za długo był bez zasilania i się rozsynchronizował. O synchronizacji kluczyka było na forum - nawet w moich postach. Tak więc zacznij od wyszukiwarki.
We własnym zakresie możesz sobie sprawdzić przewody i ich stan w miejscach gdzie najczęściej lubią się uszkadzać. Z twojego opisu można wnioskować , że są albo gdzieś przerwane i zwierają się do masy lub między sobą. Sprawdź więc ich stan w przepustach z drzwi do słupków. Zamek pneumatyczny jak sądzę? pozdrawiam Gietek
http://www.w203.pl/viewtopic.php?t=3087&... Pzdr.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Witam, posiadam mercedesa A klasę, w168 2000 r 1,4 benzyna, kupiłem nowy sterownik odpowiedzialny za sterowanie centralnym zamkiem z pilota. Dotychczas auto otwierane było z kluczyka ( centralny z kluczyka na wszystkie drzwi + bagażnik ) . Czytałem że najlepiej jest się podpiąć za licznikiem, ale kiedy spróbowałem tak zrobić to udało mi się tylko podpiąć...
Do każdego "mastera" dochodzą cztery kabelki. Wystarczy dwa z nich odciąć od zamka i połączyć ze sobą robiłem to już parę razy, ale oczywiście nie pamiętam które to kabelki. Na forum jest schemat fabrycznego centralnego - mój, ale nie przeze mnie zamieszczony. Poszukaj. Ta sama sytuacja jest w VITO 638 jakby ktoś miał problem.
One jakoś mocno nie dmuchają ani nie ssają. Weź wciągnij powietrze płucami z tych wężyków i zobacz czy auto się zamknie. Dmuchnij i zobacz czy się otworzą. To już wyeliminujesz przy okazji możliwą nieszczelność.
Witam. Mercedes w126 sedan. Centralny zamek dziala tylko z bagażnika. Co może być?
Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Mam problem z moim w203 , a mianowicie chodzi o to że centralny zamek nie działa po kilku sekundach od wyjścia z auta (tzn nie zamknę go z pilota) dzieje się tak samo jak zamknę go z pilota i po kilku sekundach już go nie otworze ( jedynie za pomocą kluczyka) po wyjściu z auta nie zamykając go to zaczyna świecić...
Ile może kosztwoać pompa centralnego zamka pneumatycznego od mercedesa 190E ??? bo właśnie spaliłem :oops: mały błąd i............
Na 100% przyczyny szukaj w drzwiach
Mógłbyś jeszcze łaskawco podać, jakiego auta pytanie dotyczy (bo są różnice w immobilizerze dla zwykłego diesla, CDI i benzyny) i jaki numer ma pin wtyczki z którego wychodzi wspomniany przewód. OK: jakie pytanie - taka odpowiedź. W przykładowym VITO który wrzuciłem na ekran żółty przewód to antena w przypadku gdy auto wyposażone jest w kluczyk "scyzoryk"...
to mercedes 190. CEntralny jest fabryczny, ale sterownik centralnego nie. Samochód ten nie ma przycisku sterującego centralnym zamkiem od środka.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16004 tutaj masz jedno podlaczenie a w zalaczniku na priv wyslalem Ci inna kombinacje Pozdrawiam
Mam Mercedesa z centralnym zamkiem ale brak jest pilota wiec kupilem centralke z alarmem i pilotami. Jak podlaczyc i do ktorych kabli pompki centralnego zamka??
Proszę w pierwszej kolejności sprawdzić pompkę centralnego.. To najczęstsza usterka i dosyć łatwa do usunięcia..
Przygotowanie klucza systemu FBS3 polega na wprowadzeniu do jego pamięci 200 tysięcy jednorazowych kodów. Komputer SD nie ma takiej możliwości. Tylko specjalna maszynka do programowania kluczy. Dlatego czystego klucza nie dostaniesz w sieci ASO Mercedes. Tak to wygląda oficjalnie.
Napisz konkretnie co Ci padło - sterowanie z alarmu, czy przekaźniki zmieniające +/-. Załączyłem Ci schemat do przekaźników. Jeśli ten Ci nie pomoże to: opcja szukaj "centralny mercedes". A jeśli jeszcze sobie nie poradzisz to napisz. Jaki to samochód?
Taka, jaką autorowi udało się kiedyś dorwać za 20 zł, teraz kosztuje 15x tyle... Przesadzasz :) Na OLX w tej chwili na hasło "pompka centralnego Mercedes" znajdują się od 40zł, jeszcze całkiem niedawno (ze dwa tygodnie temu) widziałem i po 30.
Szanowni koledzy potrzebna informacja jak sterowany jest centralny zamek w Mercedesie A z 1998r. najlepiej strowanie przy pompce c.z. dziękuję
Mi to wygłąda na drabinkę rezystorową, ale dla pewnosci zrób fotkę od strony ścieżek.
Witam! Mam problem z centralnym zamkiem w MB Vaneo rocznik 2003. Zamek i alarm są wbudowane fabrycznie. Problem polega na tym że kiedy chce zamknąć samochód to zamek zamyka i otwiera. Kiedy nacisne dwa razy na pilocie to zamek zamyka otwiera i zamyka ale alarm się nie uzbraja. W innych tematach była to wina zamku, ale umnie wszystkie zamki i siłowniki...
Witam mam problem z zamkiem centralnym w mercedesie w 124 z 1990roku przestał działać może ktoś wie jaka może być przyczyna Pozdrawiam
Czyli trzeba dokupic sterownik ,centralnego zamka , a jesli chodzi o centralny zamykanie bocznych pokryw
Witam,potrzebna jest mi informacja w sprawie sterowania centralnego zamka ,mercedes z 2001 r
A masz pompe do centralnego?
Po pierwsze to podpiąć tester pod sterownik centralnego zamka.
mogła się skończyć całkiem ,mogę naprawić ale trzeba wysłać.
Po prostu odchodzi od tego żółta rurka Więc według ciebie, sygnał elektryczny do sterowania centralnym idzie sobie "żółtą rurką"... Odnoszę wrażenie, że problem cię mocno przerasta.
A gdzie znajduje się ten sterownik ?
Witam! Sytaucja trochę dziwna-merc 124 golusienki bez zamka centralnego-czy jest możliwość założenia tam uniwersalnego,ktoś to przerabiał?
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
centralnym mercedes mercedes centralnym zamkiem centralnym zamkiem mercedes
onvif device płyta gazowa bezpiecznik pioneer trzeszcz
philips uszkodzone oprogramowanie router speedbox
Wyłączenie syreny w alarmie Wolf Guard X001CNMIJ3 Montaż bojlera elektrycznego 40L: liczba wsporników