Jak chcesz to możesz wypiąć wszystkie czujniki - oczywiście nie będzie działał ABS. Jak masz bardzo dużo chęci to wystarczy podgląd jednego z czujników i ręczenie będziesz formował kształt dla czwartego czujnika (oczywiście w trybie live), gorzej podczas hamowania... Po prostu zrób tak jak powinno być!
Upalony czujnik ciśnienia w owym modulatorze. Tam masz dwa czujniki ciśnienia po jednym na strone i jeden z nich do wymiany.
Gdzie znajduje się moduł PTCU w Mercedesie W213 220d? Szukam dokładnej lokalizacji w komorze silnika, aby móc przeprowadzić diagnostykę.
Bez diagnostyki nic nie stwierdzisz. Na czuja to może byc czujnik świateł hamowania bo często padaja ot tak nagle. Ale najlepiej zrób odczyt błędów.
CZyżby dostał uderzenie w bok? Nie wiem gdzie jest czujnik, ale myślę ze czujnik ten reaguje na przyspieszenia boczne, a na przód - tył moze być inny czujnik?
Prawdopodobnie masz wodę wzbiorniku pow.lub uszkodzony czujnik tego zbiornika
Zregenerowalem wtryski i wymieniłem czujnik na listwie
Witam Pozwolę sobie napisać dwa słowa na temat błędu "Akt. asyst. hamowania zakres działania ograniczony" Za błąd w moim samochodzie - GLA 250 2016r. odpowiada na 99% czujnik parkowania tył + konieczna jest aktualizacja oprogramowania. Za dwa dni naprawa. Pozdrawiam
Więc pora sprawdzić ABS, czujniki. Wykonaj diagnostykę komputerową.
W211 ma fabrycznie montowane systemy SBC i nie spotkałem się żeby model W211 nie miał tej pompy, ponieważ mercedes wprowadził ją do tego auta jako do pierwszego i jednego z ostatnich. Nie można uszkodzić pompy przez wciskanie tłoczka. Może wystarczy uruchomienie systemu. Może uszkodził się czujnik siły hamowania.
To nie alarm! Jest to czujnik od nagłego hamowania. Mercedesy miały coś takowego w niektórych wersjach że gdy leciałeś powyżej 120km/h i zacząłeś awaryjnie hamować - same włączały światła awaryjne. Widocznie masz wersję właśnie z tym czujnikiem. Ten sam problem miał mój wujaszek w C220 z 1996r. Gdy czujnik był sprawny - wciskałeś hamulec w podłogę a...
MSF 0 2317 - jest o jeden wyłącznik za mało, za dużo, lub któryś jest uszkodzony MR 1 6777 - zużycie energii przez pompę AdBlue jest za wysokie HM 0 6033 - czujnik temperatury oleju w skrzyni rozdzielczej ma zwarcie do masy GS 0 4540 - czujnik temperatury oleju ma przerwę lub zwarcie do plusa GM 0 7044 - światełko nocne po stronie kierowcy ma przerwę...
temu sie raz kabel przełamał i każe ci szukać tylko czego to ci nie powiedział.Spróbuj po prostu za pomocą miernika sprawdzić opory na czujnikach
kolego przyczyną może być uszkodzony czujnik światła stopu.
Witam. Problem pojawią się podczas hamowania. Gdy wciskam pedal hamulca razem ze światłami stopu zapalają się światła cofania. Oba swieca równomiernie. Kierunkowskazy i reszta swieca ok. Dodam ze jak wciskam hamulec i wlaczam wsteczny to swiatla wsteczne swieca jeszcze mocniej. Auto jest w wersji USA z przerobionymi kloszami i ma zamontowane czujniki...
Pompa sbc ABS Mercedes w211. Pomocy, koło blokuje mi się podczas hamowania, tak jakby nie działa w nim ABS. Wymieniłem już tłoczek, zacisk, magnetyczny pierścień. Jeżeli chodzi o czujnik to nie wymieniłem ponieważ na komputerze pokazuje mi właściwie prędkość podczas jazdy na każdym kole. Układ został odpowietrzony, i to wszystko nie pomogło. Czy możliwe...
Pewnie wykryło poślizg. Nie sądzę. Problem najczęściej od strony mechanicznej, uszkodzona koronka bądź pierścień magnetyczny jednego z kół, ewentualnie zła szczelina powietrzna między czujnikiem a koronką. Czasami jeszcze duże zaopiłkownie czujnik może być przyczyną.
sprawdzić elektromagnes regulujący różnice hamowania koł prawych w stosunku do lewych
Czujnik stopu nad pedałem hamulca mógł się wysunąć.
O.K sprawa zalatwiona :) wymienilem czujnik hamowania (ten nad hamulcem) i po sprawie. Dzieki za pomoc Raf
Czujnik obrotu koła ABS:oś przednia prawa strona wykrywa bicie czołowe. Może być luz na łożysku lub skorodowany pierścień ABS, bądź krzywy.
Pojawił się jeszcze jeden argument, mianowicie stare mercedesy mają czujniki ABS tylko na przedniej osi, tak jest najprawdopodobniej u mnie. Tył nie może zostać pozbawiony korektora siły hamowania, ze względu na to, że zwyczajnie koła by się blokowały. Mam teraz taki pomysł, żeby podnieść tył i poprosić drugą osobę o wciskanie hamulca, a regulując korektor...
Pewnie masz progi jak w stodole .Więc zdejmij koło potem klocki z czujnikami i bedziesz wszystko wiedział.
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
Twierdzisz w pierwszym poście, że zaciski OK, klocki i tarcze OK, pedał i korektor zregenerowany... To właściwie wszystko masz OK. Pozostaje Ci wszystko sprawdzać od nowa. Pedał, zawór i czujniki ABS, siłowniki, zaciski, ciśnienie powietrza, szukaj numerów błędów w instrumencie.
czasami wystarczy skalibrowanie czujnika polozenia kierownicy ale to tez wiąże sie z podłączeniem do kompa. Czemu mylisz asystenta hamowania ze wspomaganiem?
Czujnik prędkości któregoś koła albo wieniec z którego czyta prędkość - widzi złą prędkość, stąd ingerencja ABSu w czasie normalnego hamowania a po przekroczeniu stanu krytycznego i wyrzuceniu błędu ABS się dezaktywuje i hamuje "normalnie". Radę nie ignorować tego stanu, bo w skrajnej sytuacji można komuś wjechać w zderzak, jak ABS zacznie ingerować...
Więc w czym problem aby sprawdzić/podmienić czujnik stop, skoro "tak piszą na forach"? Jak to zawiedzie to trzeba zapytać autko o co mu chodzi. Diagnostyka rozwieje wątpliwości.
Zostaje wymontowanie klocków, sprawdzenie czy każdy zacisk z jednakowym oporem się przesuwa na boki, czystość klocków, założyć klocki, dociągnąć i popuścić na dwa kliknięcia. Sprawdzić odległość czujników ABS od pierścienia, wszystkie w tej samej odległości ok. 0,2-0,5mm, przeczyścić pierścienie. Sprawdzić zawory ABS manometrem.
Temat często poruszany na forum Też kiedyś myślałem o tym aby zostawić sobie tylko kontrolkę rezerwy ale dużo kombinacji i brak gwarancji ze to będzie działać Po niedzieli spędzonej na szukaniu informacji-dałem sobie spokój Ja u siebie mam lampkę rezerwy lpg i zapala się przy gwałtownym hamowaniu lub ostrym starcie ze świateł
witam Panowie , dosyć długo tutaj nie zaglądałem , PROBLEM ROZWIĄZANY mianowicie wyciągłem całą listwe CR i w czujniku ciśnienia na listwie znalazł się malutki syfek wielkości ziarenka maku, od tej pory wóz zrobił ponad 10tys.km i wszytko jest ok , pozdrawiam
Jedyny błąd jaki zgłasza to błąd czujnika ciśnienia hamowania przyczepy. Czy to może na to wpływać? Raczej parametry pokazuje w porządku. Dodano po 2 Podpowiedzcie mi gdzie mogę manualnie zmierzyć napięcie na zacisku 30 w tym mercu? Bo jak już mówiłem z Mercem miałem mało doczynienia... Dodano po 16 Jedyny błąd jaki zgłasza to błąd czujnika ciśnienia...
Witam, Panowie może ktoś miał taki problem ewentualnie podpowie co jeszcze sprawdzić. Mercedes A klasa W176 2013 rok manual podczas gwałtownego hamowania blokuje tylne prawe koło zupełnie jak by ABS nie działał (na pozostałych 3 kołach działa). Po wypadku wymieniona pompa ABSu , nr takie same jak na starej. A teraz co sprawdzone. Czujnik ABSu czyta...
Sprawdzić szczelność dolotu. Dokładnie pooglądać przewody gumowe, kalosz, silnik biegu jałowego. Jeśli wszystko jest ok, masz uszkodzony czujnik położenia klapy spiętrzającej. Częsta usterka w tych Mercedesach. Zmierzyć napięcia i ewentualnie wymienić, ustawić.
Actros WDB9540331K 494264. Czym tak na prawdę załączane są światła Stop? Przekaźnik K6 sprawny,bezbiecznik cały, przewód z FMR do przekaźnika nie uszkodzony. Włącznika świateł nie ma nad pedałem hamulca, główny zawór hamulcowy też go nie posiada. Wychodzi na to, że FMR dostaje informację po CAN od EPB o zapoczątkowaniu hamowania. W tym wypadku ma to...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Mam taki problem gdy nacisne pedał hamulca wywala bezpiecznik. Sprawdziłem czujnik działa. odłączyłem tylne listwy i też wywala. Może mieliście coś takiego u siebie??? czekam na odpowiedzi
Witam. Powracam do tematu, gdyż samochód do tej pory jeździł i wszystkie kontrolki gasły. Teraz znów świeci ABS, ESP i BAS(układ wspomagania hamowania). Po diagnostyce KTS wyświetliło błąd - C1201 (wyłącznik zwalniający), który znajdujduje sie w puszce wspomagania hamowania. Pytanie: Czy awaria tego czujnika dotyczy wymiany całego układu zestawu wspomagania,...
Problem z komunikatem, zwiększona siła zwiększony skok i oczywiście pedał miękki, a hamowanie spada o 70%. Pacjent to Atego, 3 osiowy, r. 2003. Po diagnostyce wymieniony czujnik ABS, bo tak wskazywał komputer, ale problem nie zniknął.
1.O ile bardziej beda wystawaly na zewnatrz felgi 18 x 25 od 18 x44? 2.Gdzie jest sterownik airmatic (prawa czy lewa skrzynka) i jakie ma oznaczenie? 3. Gdzie sa czujniki poziomowania i ile ich jest? 4.Czy czujnik wysokości - sily hamowania tylnej osi ma też zwiazek z airmatic? 5.Gdzie jest ogrzewanie postojowe nie webasto, tylko to standartowe i co...
<20-30km/h. Ten próg to w W-201 ok. 7 km/h Zacząłbym od sprawdzenia kabli czujników na przedniej osi - spotkałem kilka takich przypadków, że druciki w kablu były przełamane, ale stykały na tyle, że kontrolka się nie zapalała. Jednak w czasie hamowania w miejscu uszkodzenia pojawiały się "iskrzenia" wywołujące zakłócenia w pracy układu. Poniżej masz...
EBV to coś w rodzaju korektora siły hamowania tylko elektroniczny, EDC to elektronic diesel control czy jakoś tak, co do błędów to P oznacza silnik-wiadomo. Mam takiego sprintera i świeci mi to samo od momentu jak rozpadł się tylny tarczobęben i zmielił koronke wraz z czujnikiem. Jeśli chcesz konkretnej diagnozy to tylko Star Diagnozą bo jakieś ogólne...
Mam pewien problem z wyżej wymienioną bryką mianowicie świeci mi abs i esp/bas pod kompem wyskakują błędy: czujnik ciśnienia hamowania(sądzę że to ten na pompie abs) czujnik odchylenia ( sądzę że to ten na środku auta w tunelu za lewarkiem ręcznego) Czujnik ciśnienia na pompie abs zmieniony i jak zapale bryke to po skasowaniu błędu, już mi nie wyskakuje)...
witam troche to trwało praca mnie zarzuciła robota bylem u elektryka na kompie i stwierdził błędy nastepujace - czujnik swiateł hamowani - sterowanie cisnieniem doładowania - obwód cisnienia barometrycznego/absolutnego w kolektorze - obwód czujnika temperatury powietrza wlotowego - synchronizacja pozycji wału korbowodu i wału rozrzadu - sygnał CAN z...
Pierwsza przyczyna: USZKODZONY KABEL CZUJNIKA!!! Druciki kabla są przełamane, i w czasie hamowania następuje iskrzenie pomiędzy przerwanymi drucikami i generowanie zakłócających działanie układu impulsów. Sprawa jest niebezpieczna, ponieważ przy suchej nawierzchni załączenie pompy ABS powoduje znaczne wydłużenie drogi hamowania.
Czy te p22a to będą te czujniki obrotowe na płytce mechatroniki, z tego co wiem są tam dwa Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/9481258700_... https://obrazki.elektroda.pl/3837696700_... Błedy wykasowane, zrobiłem 50km i nowe błędy.jeden wyskoczył mi od turbiny, turbo działa więc nie wiem czy to nie będzie wina...
Ponowie jeszce swoje pytanie dotyczace testu ABS. Na czym polega autotest systemu ABS po wlaczeniu zaplonu? Oraz czy urzadzenie monitoruje czujniki caly czas czy tylko podczas hamowania? Bo tak sobie mysle ze skoro (domniemanie) uklad bada obecnosc czujnikow podczas autotestu to nalezy zalozyc ze one sa dobre podczas jazdy (chyba ze podczas wstrzasow...
Miałem podobny przypadek w mercedesie klienta (e-klasa w210). Po gwałtownym hamowaniu, gasła informacja na wyświetlaczu, że abs jest uszkodzony. Błąd nie zapisywał się do pamięci. Problem był w okablowaniu jednego z czujników przy kole. Gwałtowne hamowanie powodowało to, że samochód mocno "przysiadał" i przełamane przewody łączyły się w izolacji. Na...
Zlikwiduj ten błąd, który napisałeś a reszta naprawi się sama. BS (ebs ) wabco nie ma czujnika obciążenia, tylko żeby wyliczyć wymaganą siłę hamowania, sprawdza poślizgi różnicowe pomiędzy kołami. Jak tego nie umie zrobić to przechodzi w tryb awaryjny. A wtedy nie ma stopu i innych bajerów .
Masz w tym aucie układ elektronicznego sterowania hamulcami. Czujnik ABS dostarcza komputerowi informacji o zachowaniu się koła w każdej fazie ruchu a nie tylko podczas regulacji ABS. Jeśli brak jest odczytu prędkości podczas hamowania to komputer nie wie czy wysterowane ciśnienie w siłowniku powoduje żądany efekt opóźnienia. Stąd tryb awaryjny. W tym...
Niestety nie mam dla ciebie dobrych wiadomości, w dalszym ciągu masz luz na tylnych łożyskach co powoduje odsuwanie koronki w czasie hamowania od czujnika. System przestaje widzieć sygnał z jednego z kół (lub obu) i traktuje to jako jego blokadę. Całkowita naprawa to ponowny demontaż i weryfikacja gdzie występuje luz. Doraźnie wyłącz abs, będzie to...
Gerri spadasz nam z nieba. A co można powiedziec o tym kabelku skoro odpala normalnie. Ten Axor przyprawi mnie o wymioty. Dzisiaj padły obydwa czujniki ABS w tylnej osi ale rezystancja 1,2k jest w normie i dają impulsy ale odczytywane są jako zwarte. Odcina ESP i hamulce sa bez ABS albo nie ma albo 100% hamowania.
no posiadam automatyczna skrzynie, i jest na koncu cos co przypomina impulsator ale za groma nie chce wyjsc (przypomina czujnik abs) ida do niego dwa przewody ale dlaczego po przekreceniu kluczyka na zaplon pojawia sie tam napiecie 5V????? przeciez jak byłby to czujnik indukcyjny to napięcie ( i to zresztą AC) pojawiłoby się dopiero po kręceniu kołem...
Są przecież portale internetowe zajmujące się takimi sprawami. Co do obrotomierza możesz poszukać na www.pwn.com.pl w encyklopedii pod hasłem Tachometr po za tym znajdziesz tam wszystko ( www.pwn.pl - przynajmniej bedziesz wiedział gdzie szukać) ASR, ang. Acceleration Slip Regulation, system regulacji poślizgu kół napędowych pojazdu przy przyspieszaniu,...
Przepraszam, źle się wyraziłem. Wiem, że od wymiany czujnika grzałka się nie naprawi😁 Dzisiaj przejechałem Mercem około 50 km. Wydaje się, że powinno wystarczyć. Texa jednak cały czas pokazuje komunikat "Temperatura robocza nie została osiągnięta" (dot. błędu 970C07). Dodatkowo przy kodzie 061105 pojawił się opis "odcięcie". Wydaje mi się, że...
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
Witam W Mercedesie ATEGO TYP 1323 rok produkcji 1998 170 kW wyświetla się CODE INS 03620 (prawdopodobnie awaria jakiegoś czujnika powietrznego), auto jeździ już ładne parę lat w firmie, było serwisowane w różnych warsztatach i tam nie widzieli tego problemu, tłumacząc że w tych typach co chwilę wyskakuję jakaś usterka i tak ma być. Z autem ogólnie nie...
Sorry, pomyliłem samochody, to nie było w fordzie tylko w ducato 3.0 jtd, co prawda bez DPF, ale objawy identyczne. Auto było u 3 mechaników. Jeden chciał robić remont silnika, bo pierścienie i wtryski, plus robota, wycenił na 12000 zł. Na wolnych obrotach nie ma dużego ciśnienia oleju, dlatego moze nie dymi, a jak jest bardzo rozgrzany, to olej się...
Witam. Znalezione w sieci. Według schematu to elementy R3 i R8, ale tak jak kolega Gerri napisał, tutaj moze być inne rozwiązanie jak w grupie VAG. Tam temat znam na pamięć :-) https://obrazki.elektroda.pl/6545238700_... 1.Przekaźnik sygnału dźwiekowego-15A 2.telefon,układ połączenia awaryjnego-5A 3.Moduł sterowania ukłądu ograniczająceo...
Witam. Jak w temacie auto to Mercedes w220 1999r. S320 benzyna. Na komputerze od jakiegoś czasu wyświetla: Brake pad wear i po angielsku napisane również - zgłosić się do serwisu. Komunikat zapala się tylko i wyłącznie gdy jest włączony samochód. Myślałem że to przód więc wcześniej wymieniłem klocki z przodu, nic nie dało więc wymieniłem też z tyłu....
Czujki zamontowane są w zderzakach. Testowałem ten bajer w którejś z Cytrynek. Przy parkowaniu po osiągnięciu poniżej 25 cm od przeszkody autko samo hamowało. Oczywiście dystans można było ustawić samemu lub wyłączyć całkiem ten bajer. Poza tym podczas jazdy gdy zbyt blisko podjeżdzasz do poprzedzającego pojazdu pojazd informuje Cię o tym lub przy braku...
Nie mam ASR tylko sam ABS. Jak hamuje to normalnie blokuje koła, ABS nie działa. Dziwne to jest bo sprawdziłem chyba wszystko co mogłem sprawdzić. Co do diagnozy to byłem kiedyś z innym w124 300d u gościa w Boschu i miał taki tester do którego wpiął wtyczkę z kompa od abs do swojego testera. Kazał mi zapalić silnik nacisnąć hamulec potem coś tam po...
I nadal lipa nioodpali za nic Doszłem do wniosku że to raczej rozdzielacz wtrysku bo pokusiłem się wkońcu przełożyc o d drugiego i odziwo zapalil odrazu najdroższa opcja - stawiałem na rozdzielacz na samym końcu jak padł to z jednego powodu albo ty albo poprzedni właściciel eksploatował gwiazdę tylko na gazie a kilka wybuchów zrobiło resztę to jeszcze...
Cześć czołem, dawno tu nie zaglądałem :) Od jakiegoś czasu próbuję znaleźć rozwiązanie problemu lekko falujących obrotów w CLS550 5.5 v8 m273. Obroty falują w zakresie (708 - 740) Wymieniłem świece iskrowe, cewki zapłonowe. Byłem u kilku mechaników i rozkładają ręce bo Starka (SD) nie widzi błędów. Dzisiaj skanerem odczytałem dane rzeczywiste z kilku...
moogio, również proszę o pomoc !!! Moja sprawa podobna, Mercedes c220 w 202 rok 96 oczywiście pompa lukas. Moja historia zaczęła się rok temu od tego że przy odpalaniu po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych czasami wchodził w tryb awaryjny, ale wystarczyło zgasić i odpalał już normalnie. później coraz częściej i ostatnio aby go odpalić musiałem go podgrzewać,...
Witam. Mam problem z samochodem Mercedes-Benz Sprinter 208CDI rok 2000 silnik 611.987 moc 60kw Auto nie ma siły, na wszystkich biegach jest tak samo. NIe może sie wkręcić na obroty. Zapala się kontrolka oleju oraz EDC. Poziom oleju oczywiśćie w normie. Co dziwne wydaje się jakby reagował na pedał sprzęgła, ale to raczej bez obciążenia. Na luzie za każdym...
Witam, przetrzepałem internet czytając o usterkach abs-u w mercedesach w124, każdemu pada albo czujnik, albo bezpiecznik i inne tego typu pierdoły. Niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Opiszę go jak tylko będe mógł dokładnie. zaświeca się kontrolka ABS w czasie jazdy co jakiś czas, do tego hamując na suchej nawierzchni potrafi kopnąć w...
Wspomaganie ruszania (jak sama nazwa wskazuje) jest pomocą PRZY RUSZANIU w warunkach słabej przyczepności nawierzchni. Pozwala na krótkotrwałe przekroczenie dopuszczalnego nacisku osi napędowej na jezdnię w celu poprawy przyczepności kół w czasie ruszania. Ponieważ jazda z przekroczonym dopuszczalnym naciskiem jest zabroniona przepisami funkcja dezaktywuje...
Mój klient ma dosyć nietypowy problem, z którym się jeszcze nie spotkałem i szukamy razem możliwej przyczyny. Remontuje swoją G klasę W463 i próbujemy rozwiązać problem. Po wrzuceniu biegu wstecznego - ale samym wybraniu lewarkiem(auto ma automatyczną skrzynię biegów) zapala się błąd ABS. Czujnik został wymieniony na nowy, bo podejrzenie padło na uszkodzenie...
to się nazywa postęp Postępem nazywasz wprowadzanie bezużytecznych, nikomu nie potrzebnych elementów, które dodaje się tylko po to żeby się psuły? Doskonałe samochody mieliśmy od końca lat 90 do powiedzmy 2010 roku. Bezawaryjne sterowniki silników, żadnych zbędnych wodotrysków, mechanicznie też trwałe bezawaryjne. Później to już tylko cofanie się w...
Kiedy zrobiłem próbę dozowania przytrzymałem palcem wyjście od wtrysku ad-blue wtrysk sie odezwał i zaczął dawkować.Wynik około 500 ml.Wcześniej sprawdzałem działanie pompy.Wyjąwszy czujnik ciśń. ad-blue podłączyłem manometr w jego miejsce ,wynik około 5,5 bara.Czujnik pokazuje jeden wynik 4,5 bara po odpieciu przewodu (5 volt zasilanie)1,2 bara .Cały...
Witam szanownych forumowiczów. Zgłaszam się z prośbą o pomoc w dość specyficznej usterce w Axorku. Mianowicie kierowca zgubił lampę, więc zamontowałem nową sprawdzam światła brak stopu. Sprawdzam bezpiecznik cały, przekaźnik również sprawny, czujnik nad pedałem sprawny z tego co widziałem to on po wciśnięciu hamulca rozłącza obwód. Udało mi się ustalić...
Tak jak planowałem, sterownik skrzyni został wysłany do naprawy i szczęśliwie pomogło (to taka naprawa trochę 50/50, albo sie uda albo nie). Wg tego co doczytywałem to usterka tego typu (brak komunikacji po CAN) powoduje własnie wysypanie różnych dodatkowych błędów. Najczęściej padnięty jest moduł z skrzyni, w drugiej kolejności kable między skrzynią...
Przepraszam ale będzie długo,nudno i z odrobiną humoru.... ale jakbyś próbował to sprzedawać w większych ilościach to licz się z tym, że skończy się w sądzie. Widzę że "komercyjne myślenie" udziela się nawet aktywnym uczestnikom forum elektrody . Nikt nie mówi o masowej produkcji a tym bardziej chęci zarobku. Oboje wiemy że nawet wymyślając coś sensownego...
witam mercedes s W220 3.2 CDI 2001r auto wisi na jednym biegu, prawdopodobnie na pierwszym i nie chce przelaczyc na wyzsze obroty kreca sie do ok 3tys i dalej nie chca auto nie reaguje na wciskaniu S/W przy lewarku biegow tak samo jak nie reaguje na ruch galka lewo prawo, caly czas pokazuje D bieg wsteczny dziala silnik dziwnie drga przy okolo 1500obr...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Po odpaleniu auto wywala trzy błędy z tematu: Run flat indicator / ESP Inoperatiwe / Front Right parking lamp Po diagnozie na ESI[tronic] 2.0 wywaliło usterkę: 5506 - wyłącznik świateł hamowania. Więc zamówiłem oryginalny i zamontowałem. Z poziomu komputera zresetowałem run flat i na chwilę kontrolki znikły jednak po paru sekundach znowu się pojawiły....
Raz, że jest mało miejsca, dwa jakość samych plastików i wygoda foteli znikoma, a trzy że jak wsiądą 2-3 osoby to w ogóle to jechać nie będzie chciało, a pasażer z tyłu będzie mógł zaglądać w koronki na zębach kierowcy. Że niby w Golfie jest więcej miejsca? No błagam. Nawet nie sugerowałem golfa ze względu na cene; Proszę bardzo dane z wiki: Golf hatchback...
radze uważac na czujniki stopu... Gdy pada sam czujnik (złamie się blaszka wewnątrz) traci się hamulce na przedniej osi a tył ma ciągle uruchomiony ABS... Hamowanie praktycznie zerowe. Trafił Ci się jakiś ewenement... - usterki wyłącznika nad pedałem hamulca znane są od dawna, i nie tylko w tym modelu Mercedesa (chociaż w tym szczególnie). Usterka...
Witam.Od pewnego czasu mam problem z ABS i ESP.Po odpaleniu wszystko gaśnie ale kiedy ruszę zapala się ABS i ESP.Na kompie pojawia się c1141 sensor ciśnienia hamowania. Z tego co wiem znajduje się on w pompie ABS,miałem taki sam sprawny i podmieniłem wraz z sterownikiem przy pompie i to samo-ten sam błąd. Podczas testu w trakcie jazdy wszystkie czujniki...
https://obrazki.elektroda.pl/6063537400_... czaplaef(at)gmail.com , niezależny warsztat pojazdów ciężarowych. Fachowy serwis samochodów ciężarowych świadczący usługi w warsztacie na miejscu, oraz w razie potrzeby także mobilnie dojeżdżając do klienta. Obsługujemy wszystkie ciągniki siodłowe takie jak , oraz naczepy m.in itd., oraz...
czujnik hamowania światła hamowania mercedes czujnik ciśnienia hamowania
honda civic instrukcja jaeger licznik peugeot wyciek oleju silnik volvo
systemy grzewcze serwis posnet kabel
Zamienniki diody ITT LZ36B: BZX85C36, 1N4753A i inne Autocom 2015 R3 Can't Find VW Passat 2008 BLS Engine Code