Mała czy duża? Mała retarder, duża sprzęgło, temperatura, obroty itp. Będą piny zaśniedziałe albo nie będzie dobrze dopięta to i będą kłopoty. :)
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Czy wymontowanie świec wszystkich i podłączenie pod te druty oporowwym i podłączyć plus i masę do akumulatora da mi toefekt sprawdzenia czy świece faktycznie grzeją i czy jakaś nie jest uszkodzona jeśli drut oporowy szybko nabiera temperaturę dużą?
Można by zastosowac podgrzewacz ale problem tkwi w rozruchu zimnego silnika a tam w pompie jest dośc duża ilośc paliwa (zimnego). A co do tych przewodów to jeden masz zasilanie pompy paliwem a drugi to powrót z tym że na powrocie masz tą "przelotkę" to właśnie jest termostat paliwa. Jeśli paliwo jest zimne to wraca do filtra i od razu z powrotem do...
mam też problem z płomieniówką MB 817,w moim samochodzie po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka świecy,po około 10 sekundach gaśnie i po odpaleniu silnika znowu się zapala.Podczas kiedy kontrolka świeci nie ma napięcia na świecy jest za to na zaworze podającym paliwo na świece co to może być,czy uszkodzony jest sterownik czy może coś innego.wymieniłem...
To jak mam to rozumieć ,czy w tym modelu są dwa czujniki temp wewn. Bo ten przy kolumnie zlokalizowałem wiszącego na zwisającym kablu pod stacyjką i zdiagnozowałem że cewka wiatraka jest przepalona ze względy na nieskończenie dużą rezystancję.
Gdy termostat jest otwarty to mogą wystąpić takie niedogrzania właśnie, ogólnie termostat powinien być zamontowany gdzieś przy głowicy dokładnie gdzie to musisz rozeznać, wymiana jest prosta i tania także możesz samemu próbować, dużego problemu z tym nie ma.
A niby kto dawał w palnik po uruchominiu. Silniki tak się grzeją ile mocy produkują. Dotarty tak natomiast silnik po remoncie grzeje się bardziej (większe opory tarcia zanim się ułożą elementy); dłubany soft wpływa dodatkowo na wyższa temperatura spalania nawet przy spokojnej jeździe a większy moc/moment do przeniesienia to większa temperatura na nowych...
Teraz mam ten kocioł kondensacyjny i za Chiny nie ustawiłbym na nim 40stopni. Próbowałem i w domu po prostu jest zimno. Grzejniki zaprojektowane na inne temperatury. to chyba kolega nie ma bladego pojęcia o tym jak działa grzejnik. Jak nigdy byś nie ustawił 40 stopni, przecież zapotrzebowanie na ciepło zmienia się wraz z temperaturą zewnętrzną, a że...
Cześć Panowie.Piszę tutaj do was w takiej sprawie , może ktoś z was jest tutaj posiadaczem, może serwisował może naprawiał , może ustawiał, kocioł marki Beretta w wersji ciao at 25 kw . Mianowicie interesuje mnie modulacja. Modulacja palnika , z moim piecem problem jest tego typu że dla mnie jakby nie działała ona dokładnie, prawidłowo, nie działała...
Pewno jest to cdi bo one wszystkie na to cierpiały. Kolega nie napisał jakie wskazanie temperatury ale pewno ledwo 40 'c. Termostat do wymiany ale i tak przy dużych mrozach jest lipa w tym aucie.
Może masz dużą różnice kompresji między cylindrami to też ma duży wpływ.
Witam! Mam problem z ogrzewaniem Mercedesie sprinterze 906 maksymalnie grzeje , klimatronik ma ustawiona temp. 20 stopni a w aucie jest dużo cieplej , sądzę że problem leży w czujniku temperatury wewnętrznej , tylko nie mogę go zlokalizować? Pozdrawiam
Korzystając z okazji zapytam: Czy jest coś takiego jak kody migowe błędów w Vito TD 1998r?? Jak to odczytać? Nie ma czegoś takiego. To już nie ten rocznik i nie ta technika :D Odnośnie tematu: Są dwa rodzaje układów wtryskowych i dwa rodzaje (w związku z tym) przekaźników świec żarowych. Pierwszy ma opis na sterowniku silnika jako MSA 15, i ma całkowicie...
GS 0 4040 zaslianie czujnika II obwodu powietrza zwarcie lub sygnał nieczytelny. To raczej usterka EPS-u. Proponuję przejrzeć wtyczki na skrzyni (w górnej części). Czasem się zdarza, że ktoś nadepnie i upss, albo przyśniedzieje . Jeśli oględziny nie przyniosą żadnych rezultatów zdejmij czarną osłonę wtyczek pod maską i poszukaj tam skutków działania...
W Mercedesie taki wentylatorek wymusza obieg przez czujnik temp. wewnętrznej - po prostu układ dużo szybciej reaguje na zmiany temperatury.
A dużo ta chłodnica była przekrzywiona ? Ciekawy przypadek :) Czy autor tematu już coś sprawdzał ?
Niestety, żaden tomtom, ani żadne androidy z googlami (swoją drogą spora część nawigacji fabrycznych ma wsparcie dla maps.google) nie są tak wygodne w obsłudze, jak nawigacja fabryczna. Próbowałeś kiedyś wpisać adres w tomtomie jadąc samochodem? Nawigacja fabryczna - z reguły to już są zintegrowane systemy - umożliwia sterowanie za pomocą jednej grupy...
Przyczyna to otwarty duży obieg płynu. Wymień termostat i śpij spokojnie. Normalna temp to około 90 stopni.
Wyczyść z brudu chłodnicę i sprawdź czy IC nie jest za mocno zaolejony. Jak przy gorącym silniku podniesiesz kabinę i na 1,5 tysiąca obrotów zdmuchnie Ci czapkę to wisko jest dobre. :) :) Przy niesprawnym miałbyś większe skoki temperatury. Co dla Ciebie znaczy złe przetrzymywanie wisko? :)
Tylko skąd bład czujnika jeśli w parametrach widzi obroty? Z interpretacją widocznych na ekranie obrotów trzeba uważać - wcale nie muszą pochodzić z czujnika na wale korbowym. Drugim punktem odczytu obrotów jest alternator który wysyła sygnał do modułu FR. Jest jeszcze trzeci sygnał - z czujnika na wale rozrządu. Ale w tej chwili nie pamietam gdzie...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Od momentu, gdy po raz pierwszy powstała płytka drukowana (wcześniejsze metody opierały się na nieco mniej rygorystycznym podejściu co do łączenia elementów), pojawił się też problem z ich naprawą, a konkretniej z wlutowywaniem części uszkodzonych. Pierwsze konfekcjonowane były bowiem ręcznie i aby jakiś komponent nie chciał sobie pójść na spacer (wypaść...
Witam wszystkich u mnie było to samo walczyłem z tym ponad 2 tygodnie dzisiaj wymieniłem żarówkę w halogenie i czujnik temperatury zewnętrzny bo nie działał i wszystko się usypia
Witam Bardzo proszę o podpowiedź, gdzie jest zamontowany czujnik temperatury zewnętrznej w w/w modelu mercedesa, mój zawyża 2-3 st. i gdyby było zawsze ciepło lub był zawsze mróz to nie miało by to większego znaczenia ale są też przymrozki w granicach 0 st. a na moim termometrze jest 2,5 lub 3 st.C
Wskaźnik na desce rozdzielczej po załączeniu stacyjki pokazuje temperaturę max po odpaleniu silnika nic się nie zmienia .Dodam , że wcześniejszy wskaźnik był odłączony od kostki , ale po podłączeniu go zachowywał się podobnie . przypuszczam iż uszkodzony może być czujnik w silniku ale nie wiem gdzie on się znajduje , a może pomyliłem podłączenie . Kostka...
Nie trzeba StarDiagnosis, wystarczy na przykład KTS. Błędy niekoniecznie będą, ale w parametrach powinno być widać. Są firmy, które wymieniają te przepływomierze. Ostatnio miałem takiego, co ktoś wylutował całkiem przepływomierz i porobił stosowne modyfikacje w sofcie, żeby nie było błędów. Jednak na zimnym silniku, przy temperaturach poniżej około...
http://obrazki.elektroda.pl/4168368600_1... Przedstawiam kolejny krok ku "cyfryzacji" mojego motocykla, a mianowicie 10-cio funkcyjny licznik-komputer pokładowy. Co do słówka "komputer" to może nieco na wyrost go użyłem, niemniej urządzenie oprócz mierzenia prędkości i przebytej drogi, pokazuje też jednak coś więcej - w sumie oblicza...
obstawiam czujnik położenia wałka rozrządu; temperatura silnika będzie miała bardzo duży wpływ na jakoś wytwarzanego przez niego sygnału, jeśli ten będzie wadliwy; pozostałe objawy również pasują
Może to być bardzo dużo rzeczy, ciśnienie paliwa, czujnik temperatury, zapłon, czujnik położenia wału, na kompie powinno wyjść co się dzieje, ale raczej nie będzie tego w błędach poszukałbym w wartościach.
Forum elektrody to bardzo fajne miejsce do pozyskiwania ciekawych informacji i jako takie je traktowałem. Aktualnie poruszany temat na tyle mnie skonsternował ze aż postanowiłem założyć konto i odpowiedzieć :) Zaraz po natrafienie na temat tego cuda na mojej twarzy wykwitł szeroki uśmiech gdyż jeszcze jakieś strzępy informacji z fizyki w głowie pozostały....
Masz źle ustawiony silnik w klapce mechanizmu skoro w jedną strone nie dochodzi o 25% a w drugą stuka (mechanizm mu nie pozwala na obrócenie się o większy kąt), podłącz go pod instalacje samochodu ale nie łącz z mechanizmem klapy, ustawiaj skrajne temperatury pokrętłem i zobacz wtedy jego % wychylenie .
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
średnio webasto do podgrzewania samochodu ktorego pojemność silnika nie przekracza 4litrów, a pojemność ukł. chłodzenia 15litrów -pobiera: 1.przy pełnej mocy jak silnik rozgrzewa się (poczatek jazdy) -ok. do 0,5l na godzinę 2.po osiagnieciu temperatury a dalej pracuje (np.niskie temperatury na zewnątrz a w układzie dużo płynu) -ok. do 0,25l na godzinę
Problem może być w niedoładowanym akumulatorze. Poniewarz podczas uruchamiania ciepłego silnika sterownik silnika wymaga wyższych obrotów wału korbowego niż na silniku zimnym. ma to na celu eliminacje powstania lewych obrotów przez silnik. Proponuje naładować akumulator na maxa, lub na ciepłym silniku odłączyć czujnik temperatury na czas rozruchu. Mozna...
Założyłem na razie bez przekaźnika te świece Beru 0 100 221 311 (GV 626). Przed założeniem zrobiłem doświadczenie. Podłączyłem jedną świecę bezpośrednio do akumulatora i rzeczywiście po pięciu sekundach są rozżarzone. U mnie sterowane są teraz bezpośrednio z załącznika mechanicznego (cycka). Podciągam "cycek" do zapalenia się kontrolki, czekam nieco...
Mała (a może duża) errata, niestety oryginalny post pisałem dosyć późno w nocy i zapomniałem dodać, że pomiędzy gramofonem a wzmacniaczem umieściłem przedwzmacniacz Dynavox TPR-3, póki co innego nie mam, ale chciałbym coś bardziej z epoki użyć, więc możliwe że zostanie wymieniony na Quad 22 z modułem gramofonowym. Tu rzeczywiście wymiana może okazać...
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Tak też zrobiłem - wywaliłem zaworki z obydwu króćców, bo okazało się, że przy zasilaniu zaworek był, ale końcówka na przewodzie była taka, że też go nie otwierała (wnioskuję z tego, że nie orginalna, albo zaworek nie do niej). Wydedukowałem, że skoro...
Witam w Mercedes z silnikiem 290 td metaliczne stuki po osiągnięciu temp.70-80 st.przy obrotach 700-1000, przy większych obrotach zanikają,silnik zapala lekko,zimny czy ciepły,równo pracuje,silnik niebierze oleju ,temperaturę utrzymuje 85 st. ostatnio była uszczelniana pompa wtryskowa,spalanie ma ok.7,5 l.Dzięki za odp.Pozdrawiam
Witam. Mam problem z Mercedesem A150, silnik 1.5 benzyna, rok 2005. Auto z rana odpala, ale bardzo ciężko potem pracuje, dusi się, dławi, trochę podjadę i sytuacja się normuje. Po odpaleniu również łapie lekkie drgania, jak również potrafi wydać jakiś dziwny dźwięk. Podłączyłem kompa - jedyny błąd to P0119 - czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnik...
124 mają linkę do skrzyni http://allegro.pl/mercedes-124-3-2e-licz... musiał bym upchnąć licznik od 124 raczej nie możliwe Prędkość jest brana w clk z lewego koła więc licznik pozostaje. Jeżeli chodzi o obrotomierz to jeżeli będzie wymagał dużego nakładu to po prostu nie będzie używany to jest diesel więc nie takie...
Wygląda jak ten element poniżej. Według moich wiadomości jest to rzeczywiście tzw. "przekaźnik zespolony" jednak nie był on stosowany w Atego lekkim. Na pewno był w Actrosie pierwszoseryjnym. Po odpięciu elementu o takich oznaczeniach: A 020 545 13 32 Ten to sobie możesz odpinać - to przerywacz do przyczepy. Sprawa wygląda tak: są dwie osobne końcówki...
Witam problem z cls 218 350cdi 2012r 265km om642. Problem się zaczął gdy jechałem trasę około 400km. Po wyjeździe na autostradę i próbie mocnego przyspieszenia auto poszarpalo ale po chwili odzyskali moc i zaczęło normalnie przyspieszać. Po podłączeniu testeru był zapisany blad nastawnik turbiny. Potem auto jeździło wokół komina i problem nie występował....
--> Popieram wypowiedzi moich przedmówców co do halogenów zwykłych i MH. Mianowicie zwykły halogen ma temperaturę barwową ok. 3200K natomiast MH ma od 4200K do 5200K. Chodzi o to, że im wyższa ta temperatura barwowa tym światełko bardziej zbliżone do białego. Wierzcie mi bo sprawdzałem na zwykłym halogenie 150w 24V z rzutnika slajdów i na halogenie...
Czy kolega (at)398216usuniety nie żałuje, że tak późno przetestował i zdecydował się na zmianę na T12? Po pierwsze jeszcze się nie przesiadłem - pisałem o tym, że stację dostałem do testów i dopiero zamówiłem (przyznaję że na próbę) uproszczony sterownik plus kolbę w postaci KiT'a do poskładania, dołożenia zasilania i tp. Po drugie - też o tym pisałem...
Posiadam mercedesa w 210 2.2 cdi 1996r Już coś jest nie tak, bo silniki CDI weszły dopiero w roku '97 i do stacyjki był kluczyk "rybka" Wg tego linku było to nawet później: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... Załóżmy jednak, że to rzeczywiście CDI. Bo na mój głupi chłopski rozum pompą wstępną jest dobra skoro jest ominieta na krótko...
http://obrazki.elektroda.pl/8082162900_1... Oficjalnie potwierdzono że w przyszłym roku dostępny ma być Mercedes S550e - pierwszy samochód hybrydowy wyposażony w opracowany przez Qualcomma system bezprzewodowego ładowania (WEVC). "Kierowcy nowych aut po prostu będą musieli zaparkować w odpowiednim miejscu, aby ładować samochód. Żadnych...
To prawda. Ciężko z taką mocą. Wyczytałem że obecnie niektóre alternatory osiągają do 200A (w samochodach osobowych; pewnie mercedes). Znalazłem w internecie alternator (czy też generator ?? nie pamiętam) o mocy 3kW. Czy naprawdę potrzeba 4kW? Może da się jakoś ograniczyć? Może zrezygnować z tak dużego zakresu temperatur? Może odizolować kabinę? Szyby...
temperatura mosfet duża temperatura mercedes mercedes temperatura
zniekształcenia niskich tonach airbag kasowanie cewka pompa
lutownica arduino lutownica arduino
Jak sprawdzić sprawność grzałki w inkubatorze? Jak bezpiecznie wyciągnąć zapalniczkę z gniazda samochodowego?