To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
A wymieniałeś może wcześniej filtr powietrza albo coś innego ?
Ja mam to samo i walnięty jest przepływomierz, c 200 cdi, kupilem zamiennik ale gosciu zly model mi sprzedal i przerywa, jade wymienic i powinno by GUT. Ja stawiam na 90 procent przepływomierz możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
prosze o pomoc paliwo ze zbiornika idzie do filtra z powietrzem wymienilem nowy przewód zasilajacy sprawdzałem szczelnosc smoka jest ok. noey filtr paliwa i dalej to samo mechanicy w warsztatach rozkładają rece....
Filtr powietrza wymień bo może turbina dostawać za mało powietrza,a potem sprawdź przepływomierz-każdy mechanik od "niemców" wie co to i gdzie to. (Zamontowany gdzieś na obudowie filtra powietrza-różnie w różnych autach)
https://mercedes.7zap.com/en/eu/fg/car/b...
nad silnikiem dmuchawy, do wymiany filtr pyłkowy i naprawy układ sterowania klapą
musisz znależć i wyczyścić filtr czystego powietrza. Pozdrawiam
Odłącz masę akumulatora. Zdemontuj prawe wewnętrzne nadkole i osłonę. Zdemontuj filtr powietrza Spuść płyn. Zdemontuj rurki płynu Wykręć alternator. Gotowe
Opornik? Po co opornik w filtrze powietrza? Moze np termistor.
Masz zabity brudem filtr powietrza.
Ten dwu pinowy na rozdzielaczu, jak czarny to dobrze. Ten wstępny ma jedynie kompensacje do ciśnienia atmosferycznego. Połączenie z jest po to, aby niwelować wpływy zabrudzonego filtru powietrza. Możesz go przepiąć do atmosfery i nic to zbytnio nie zmieni.
jeśli nie znajdziesz to szybkim i tanim rozwiązaniem jest zastosowanie ''sportowego''filtra powietrza wtedy obudowa jest zbędna
Powinien być wciśnięty w obudowę wlotu powietrza do kabiny, pod filtrem p. pyłkowym.
Miom zdaniem problem tkwi gdzieś w okolicach elektryki lub powietrze Gumowa podstawa przepływomierza silnika M102 jak na fotce może być nieszczelna bo jest popękana ze starości lub przy jakimś strzale wyskoczyła z obudowy (ramki) przykręcanej śrubami.Przy tym co piszę nie zapalisz silnika na więcej jak 2 s lub wcale.Układ dolotowy musi być poza filtrem...
A odwrotnie nie włożyłeś filtra powietrza ?? Kiedyś znajomy mechanik wymieniał mi olej i filtry i była taka sama sytuacja - odwrotnie włożył filtr powietrza.
kiedy zmienialeś filtr powietrza? z opisu wynika że masz problem bo brak jest dopływu powietrza do silnika (jesli odpala dopiero po odsłonieciu - czyli łapie "lewe" powietrze) sprawdz dopływ, wymień filtr powietrza ;-)
Obudowę musisz wypchnąć w lewą stronę (patrząc pod maskę). [youtube]https://youtu.be/mGxytIHX7no?t=...
https://obrazki.elektroda.pl/8389167600_... Na filtrze powietrza/przepustnicy.
Prawdopodobnie zapchany jakiś filtr(obstawiam powietrza)
Filtr powietrza zapchany,auto jest chyba trochę zapuszczone.
Sprawdź filtr powietrza , i ciśnienie sprężania.
Witam mam pytanie bo ogolnie to tego mercedesa kupilem jakies pol roku temu .. I czy przyczyna dosc duzego jego spalanie moze byc popekany i stary filtr powietrza ??
Kurde już nie wiem sam. A czy lewe powietrze poprzez filtr powietrza może szkodzić?
Filtr powietrza sprawdź. Wcześniej było ok?
A filtr powietrza to oglądałeś? :?:
auto wydaje swist od strony filtra powietrza Zbadaj co świszczy. Powietrze ci ucieka.
pewnie chodzi ci opodłączenie-wtyczka od niego jest pod filtrem powietrza ale nie podłączaj.
W dieslu nie ma gaźnika:) Mówisz o przepustnicy powietrza, ale wywalasz to zasysanie za filtrem powietrza, dla Ciebie będzie najlepszy od kaczki, stary filtr siatkowy albo jak się uprzesz to nowszej generacji filtr papierowy też od kaczki. Wsadzasz go na przedniej grodzi silnika po prawej stronie.
Osuszacz, filtr powietrza, kasuje się komputerem diagnostycznym.
Dzień dobry, Mam problem z moim W212 z 2009 roku, silnikiem 3.5. Wentylator od nawiewu działa poprawnie, filtr kabinowy jest wymieniony, a mimo to z kratek nawiewu na najwyższym biegu leci bardzo mało powietrza. Macie może jakieś porady, gdzie sprawdzić lub co zrobić?
a filtr kabinowy czysty doby przepływ powietrza do kabiny
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Wczoraj próbowałem dostać się do tego napinacza i bez efektu - odsunąłem tylko filtr powietrza. Spróbuję jeszcze raz dzisiaj, bo chyba zasłania mi filtr oleju. Jakoś spróbuję go odkręcić Dzięki.
Na benzynie nie ma takiego problemu? Dawno wymieniałeś filtr powietrza? Gaz jest na to wrażliwy.
Pogięta metalowa membrana tarczy spiętrzającej lub spadły gumowe węże między zaworem wolnych obrotów a obudową rozdzielacza paliwa, albo obie przyczyny jednocześnie. Wąż ten znajdujue się pod rozdzielaczem paliwa. Do membrany tarczy musisz zdjąć pokrywę filtra powietrza.
Ja dałbym sobie spokój z elektroniką a sprawdził układ paliwowy. Sam pisałeś, że ciężko pali, a jak już to po chwili gaśnie. Według mnie to typowy objaw zasysania powietrza (minimalnie) do układu paliwowego. Sam już się nieraz nadziałem, że dwa dni szukania gdzie bądż a w efekcie się okazało, że (np.) opaska na filtrze paliwa przepuszczała...
ciągle obecny,ale jak troszkę po chodziłem po necie to widzę że to może być czujnik cisnienia ten co jest pod filtrem powietrza ale sam już nie wiem
... olej wlewają zawsze taki sam. Ten Sprinter to stały klient tego warsztatu i procedura wymiany zawsze taka sama - rozgrzewają silnik potem na kanał i spuszczają. Tak stoi do rana, później zalewają świeżym, nowe filtry. Jedyne wypięte wtyczki to te na filtrze powietrza nad silnikiem, reszta instalacji nie ruszana. Załatwiamy na dzisiaj serwisówkę...
Witam Mercedes Vito nagle umarł, przyjechałem nim bez problemu, po 10 minutach chciałem odpalić i już niestety nie zagadał. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza nie ma w przewodach, po poluzowaniu nakrętek od wtrysków pojawia się delikatnie ropa. Immobilizer ktoś kiedyś usunął, nie wiem gdzie już szukać problemu, ktoś ma jakiś pomysł?
Powinien być pod filtrem powietrza, wpięty w przewód paliwowy, coś jak w motocyklu.
Ten przewód z filtrem zostaw w spokoju ,bo to jest zasysanie powietrza do kompresora .
Mam też clipa do Renault i tak je poprostu nazywam. Mam na myśli Autocoma. Ale ma problem z diagnostyką tego modelu. pierwszy raz mi się to zdarzyło ale nie odczytuje parametrów. A błędy odczytuje. Obudowę jak ją skręcę to gaśnie, powiedz mi tylko co to jest to po prawej? EGR? Powietrze ciągnie niżej do filtra powietrza i później gdzie leci? Jest jakiś...
ja miałem podobny przypadek w atego 1228 okazało sie że oring na filtrze paliwa był zbyt cienki i łapał powietrza
W tym aucie można inspekcję olejową wykasować z klawiszy licznika. Nie sądzę jednak, żeby to miało związek. Dosyć często widuję auta ze znacznie przekroczonymi wskazaniami do przeglądu (często o ponad 100 tysięcy) i w żaden sposób nie odbija się to na pracy silnika. Chodzi o stopien zuzycia filtra powietrza. Filtr powietrza nie zostaje wykasowany przy...
Czy ktoś ma możliwość poratowania jakimś schematem tej wiązki miedzy modułem SCR a CAN?? Czy na tej samej wiązce są również czujniki: na zbiorniczku wyrównawczym i na filtrze powietrza?? Wyświetla mi się błąd FR 3130 i wymiana obydwu czujników nie przyniosła efektu. Podejrzewam zatem że czeka mnie prucie wiązki.
Gościu co ją nabijał .... zajmuje się tylko nabijaniem. To jak byś na stacji benzynowej chciał silnik naprawić :) sprawdź ten filtr, sprawdź czy klapa zimne/ciepłe działa i sprawdź ciśnienia. Jak ktoś do mnie przyjeżdża to ciśnienia i wylot na kratce sprawdzam za free. co do rurek to przy zaworze rozprężnym 1 powinna być ciepła (nie gorąca) a druga...
Ten przy przepustnicy to czujnik ciśnienia doładowania. Czujnik ciśnienia atmosferycznego jest na obudowie lewego filtra powietrza.
Witam, problem polega na tym że auto nie odpala po zakreceniu rozrusznikiem, ale jak psiuknalem plakiem w filtr powietrza odrazu odpalił. W czym tkwi problem? jest to mercedes 2.2 2001r. Automat
Witam Pozwolę sobie odświeżyć temat. Niestety nie udała mi się próba kontaktu z autorem wątku. Chodzi mi o łącznik, element gumowy ze zdjęcia w pierwszym poście. Potrzebuję pomocy czym, jak i czy w ogóle da się to przykleić do rury od powietrza? Pozdrawiam Danny
p2332 Moduł zasilania czujników p1234 Położenie pedału gazu (czujnik 2) - nieprawidłowy sygnał p2089 Czujnik ciśnienia zwrotnego spalin nie działa prawidłowo. p2537 Tryb żarzenia nie działa prawidłowo. p2062 Nieprawidłowy sygnał z czujnika oleju. p2014 Czujnik poziomu, temperatury i jakości oleju - nieprawidłowy sygnał. p2040 Czujnik poziomu, temperatury...
Wtryski po regeneracji. Pompy PLD po sprawdzeniu, diagnosta stwierdził ze są w dobrej kondycji. Filtry mam regularnie zmieniane. Przede wszystkim problemem jest że auto zaczęło więcej palić, i czasami po zapaleniu zaczyna prace od 300 obr/min i dopiero po ok. 1 min wskakuje na 600/700 obr/min. Filtr powietrza też zmieniony.
Filtr powietrza, przewody dolotowe drożne? Ostatnio z jednego wyciągnąłem dziecięcą koszulkę...
Tak mi się przypomniało że podobny efekt można osiągnąć montując wysoce przepustowy filtr powietrza (k&n lub tani stożek) i strumienice zamiast katalizatora . W pontiacu grand proc 3.1 V6 dawało podobne efekty.
Najprawdopodobniej masz za mało powietrza w układzie 3. Zobacz kolego ile wychodzi ci na czerwonej klamce na naczepę (ten sam obwód jest na ręczny) . Odkręć filtr osuszacza i zobacz jak wygląda (czy przypadkiem nie ma oleju - u mnie on zawsze powodował uszkodzenie zaworu 4 drożnego, a dokładniej ogranicznika na 3 obwód.)
Szarpanie w czasie jazdy ustapilo. Wymiencie filtr powietrza i wywalcie egr;) Zaslepcie zawor i wyjmijcie przepustnice.
Sprawdź podciśnienie na zasilaniu przemiennika- podłączenie "VAC" . Powinno mieć minimum 600 mbar podciśnienia. Przemiennik turbiny i ARF musi mieć na napowietrzeniu "ATM" filtr powietrza. Sprawdzić wartość podciśnienia na wyjściu przemiennika podczas wysterowania zakres 0 - 400 mbar podciśnienia.Najlepiej jest sprawdzić wysterowania ale niewiele testerów...
To słabo dmucha odrazu po uruchomieniu auta czy po jakimś czasie ? Sugerowałoby to oblodzenie na parowniku co zatyka przepływ powietrza . Ale na początek wyjmij filtr . Zobaczysz w jakim jest stanie .
A co z chłodnicą powietrza doładowanego, nie była uszkodzona? Syczenia powietrza nie słyszysz bez powodu, przy barku doładowania 20% większe zużycie paliwa to norma. Filtr paliwa był uszkodzony a doloty powietrza całe? Sprawdzaj wszystko po tej stronie.
Witam. Posiadam Vitusia z 2002 roku, na zimno pali bez zarzutu. Problem jest taki, że jak rozgrzeje się silnik, tak z 20 minut jazdy, i go zgaszę, to już wtedy nie chce odpalić. Kręci, kręci i łapie gdzieś za trzecim czy piątym razem, bądź zdarzyło się kilka razy, że wogóle nie odpalił. Muszę poczekać z dwie godziny i wtedy odpali za pierwszym razem....
Filtr paliwa był wymieniany jakies 2 miesiące temu i sprawdzałem go teraz i wszystko w porządku. Po zagaśnieciu silnika nie ma żadnego zassysania w zbiorniku. Przewody przy filtrze również sprawdzałem i nie zauważyłem żadnych pęcheżyków powietrza...
Koledze chodziło o zbyt niskie doładowanie turbiny. Przyczyn może być kilka. Sterowanie turbiny, nieszczelny układ dolotowy, fałszywe wskazania czujników, zapchany filtr powietrza, itd. Diagnostyka i jeszcze raz diagnostyka.
Witam, czy ktoś może wie co wchodzi w zakres serwisu D w/w Mercedesa. Na razie wymieniłem olej, filtr oleju, filtr powietrza, pasek wielorowkowy, filtr kabinowy. Świec nie wymieniałem bo są oryginalne BOSCH z logo MB i wyglądały jak nówki więc szkoda, a od ostatniej wymiany (wg faktury) przejechały dopiero 24 kkm. Inspekcja "Service D" skasowana. Czy...
Problem chyba rozwiązany zabrudzony był filtr powietrza, po przedmuchaniu go na razie jest ok, ale muszę wymienić na nowy. Dzięki Gerri za porady.
Jak Ci na postoju wskazywał komputer 1,5 to bardzo dobrze. Trzeba było w czasie jazdy sprawdzać. Luz na ośce, luz jest zawsze, nie podajesz jaki ten luz. Zaolejenie wylotu też jest rzeczą normalną. Zależy od sprawności odmy, intensywności używania hamulca silnikowego i drożności dopływu powietrza. Turbinę ściągasz a filtr powietrza i chłodnicę sprawdziłeś?...
Sprawdz przepływomierz powietrza za filtrem powietrza czy nie zacina się klapka, może być skrzywina oś na której jest mocowana. Pzdr.
Witam kolegów z forum mam taki problem posiadam Mercedesa w202 ,230 kompressor 97r. samochód ma strasznego doła,po diagnozie DAS pokazało błąd P0803 (Stellglied Luft-klappenumschaltung) wymieniłem przepustnice powietrza (ta przy filtrze powietrza)i nic nie pomogło czy ktoś ma jakiś pomysł pozdrawiam.
Wyciągasz filtr powietrza ,przepływomierz z rurą , ściagasz wąż i zakładasz potem nowy. Jak nie potrafisz to do warsztatu.
Pod komputer, na pewno podłączę ale najpierw rejestracja, bo auto z Niemiec i nie da rady do mechanika dojechać. Rozumiem że diagnoskop to samo co podłączenie do komputera. Też myślę że warto by od filtrów zacząć, zielony nie jestem ale do filtra powietrza myślę że może być problem się dostać. Po niedzieli jeszcze raz spróbuje popatrzeć, zobaczę obroty...
Co znaczy zwariowały wycieraczki? Wszystko jest w puszce pod kierownicą. Dmuchawa dmucha w jakiekolwiek kratki nawiewu z pełną mocą? Jak jest klima, to masz i obieg zamknięty, więc może to być przyczyną, uszkodzenie klapki. Wypadałoby też zerknąć czy masz filtr powietrza wewnętrznego, jeśli tak, to w jakim stanie.
Dzięki za zainteresowanie. Tak, jak wspomniałem w poście wyżej, silnik ma zablokowana obroty do 3tyś nie tylko na biegu jałowym, ale i również podczas jazdy. Czy przyczyną błędów mogą być jakieś nieszczelności związane z filtrem powietrza, bo był uszkodzony i wymieniany na nowy?
Pomocy bo juz wymiekam! W220 400cdi blad P2001 napiecie zasilania 87 D2. To napiecie jest. Silnik pali lecz brak mocy. Dodam ze jest jeszcze blad czujnika cisnienia powietrza za filtrem B28/5 , nie ma go na schemacie SD.
witam, dopiero teraz spojrzalem na temat; mam m-rca identycznego i ma dobre osiagi, wymien filtr powietrza i wyreguluj sklad mieszanki /imbusem w pokrywie filtra pow./,wlaczenie wycieraczki nie powinno wplywac /znaczaco/ na obroty silnika ,pozdrawiam
Zaglądałeś do filtra powietrza??
A jeśli to benzyna, to spadła rurka pod filtrem powietrza (takie "kolanko" pod rozdzielaczem paliwa) P.S. : Sam widzisz teraz, jak dokładnie zadałeś pytanie :?
Filtr paliwa?? Dlaczego do wymiany??? . Filtry paliwa to podstawa, szczególnie w okresie zimowym. Wytrącająca się parafina , zamarzająca woda, potrafią załatwić filtry po jednym tankowaniu. Do tego jeszczcze filtr powietrza w przypadku gdy przy dodaniu gazu przydymia na czarno.
dzis wymieie filtry powietrza i paliwa.. jesli to nic nie da to jade podpiac sie pod komputer, oby cos pokazal.
[url=http://olx.pl/oferta/sprezarka-klim... Posiadam taką sprężarke. Żadnej tabliczki na niej nie ma.NIe mam pojęcia jakie jest tam smarowanie. Posiada dwa oczka wglądowe. Myslałem że jest za mało oleju i rozbryzgiwacz nie łapie i dolałem, ale dalej to samo. PO włączeniu silnika olej stoi w miejscu....
Regulacja dawki w pompie . Z powodu kiepskiego paliwa pompa wtryskowa w środku koroduje no i masz efekt typowy dla EDC LUCAS 220D.Zobacz ewentualnie czy w filtrze paliwa nie zbiera się bąbel powietrza i przy starcie nie zostaje zassany do pompy dając bardzo podobny efekt.
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Witam. Złożyłem gaz w mercedesie W123 2.3litra, miał wtrysk mechaniczny i gaz szedł bezpośrednio do miksera przez filtr powietrza. Działało to znośnie przez około pół roku potem zaczęły się dziać czary z silnikiem (uszczelka pod głowicą, przerywał, szarpał na końcu w ogóle nie chciał gadać nawet na benzynie. Kupiłem jakiś czas temu też mercedesa w124...
Ciężko powiedzieć bo nie odpalałem go więcej bo strasznie walił i szedł silny dym z filtra powietrza
Skup się. Zobacz sobie na Wiki z jakimi silnikami ten model występuje i podaj dokładnie. Silników dwulitrowych jest kilka. Pomijając braki informacji o aucie, to szukaj zaworu pod filtrem powietrza, prawa strona silnika. Tu masz A200 CDI z innego forum: http://www.forum-mercedes.com/topic-4722...
miałem to samo (MB 190E 2,0 1989, ale tylko na gazie) wyjmij silnik krokowy (zdejmij filtr powietrza, a go zobaczysz) na na kilkanaście godzin do ropy i po problemie.
Tak jak kolega pisał. Po prawej stronie jest wiązka PE przykręcona na śrubę pomiędzy lampa a filtrem powietrza... która była wspawana ale jak to w okularach rdza zrobiła swoje i gdy chciałem odkręcić nakrętkę śruba odkleiła się od blachy... Dzięki za pomoc 😁 okular śmiga...
Czarny dym to za dużo paliwa w stosunku do powietrza. Może być przycięta zmienna geometria w turbinie, lub lejące wtryskiwacze. Proponuję wymienić filtr powietrza, to najtańsza opcja, która być może wpłynie na poprawę pracy silnika.
Ja moze uzupełnie wypowiedź fabi7 . Turbosprężarki to maszyny składające sie z dwóch wirnków połączonych współną osią ułożyskowaną na łożyskach ślizgowych smarowanych z obiegu olejowego silnika. Wylatujące spaliny napędzają jeden wirnik (i wylatują do układu wydechowego) a ten poprzez oś napędza drugi wirnik który zasysa powietrze (poprzez rure dolotową...
Rozkręciłem filtr powietrza .Obudowę i silniczek krokowy.Okazało się,że na dole pod silniczkiem krokowym spadl gumowy wąż.Wystarczyło go zalożyć.Nawet bez rozkręcania.Pozdrawiam.Może się kiedyś przydadzą moje posty Ta usterka jest znana posiadaczom modelu 124 z silnikiem LPG - rurka ta spada najczęściej po "wystrzale" gazu. Było o tym sporo razy na...
Nie. to nie jest głupie. W ogóle to chyba nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi. Skoro wszystko już sprawdziłeś to może zajrzyj jeszcze do filtra powietrza. Może jechałeś niedawno przez np. mgłę i masz go całkowicie zawilgoconego? To, że po rozgrzaniu silnika dalej idzie biały dym może być także spowodowane dużą ilością wody w tłumiku. Ja...
Witam, po wykręceniu krótkiej pauzy i uruchomieniu silnika pojawił się żółty komunikat "hamulec silnikowy niedostępny" i od razu zaczął świecić się żółty check na tablicy zegarów. Początkowo migał, później świecił się cały czas. Zauważyłem, że autko straciło na mocy. Hamulec silnikowy jeszcze działał. Znajomy podpiął kompa i wyrzuciło 2 błędy, jeden...
Dzień dobry, mam problem z wodą w układzie pneumatycznym, auto to Mercedes Atego 1323 2000r. Praktycznie codziennie muszę spuszczać wodę ze zbiorników powietrza. Wymieniłem kompletny osuszacz z grzałką (producent ProVia), wymieniłem sprężarkę powietrza (oryginalna Wabco) i nadal to samo codziennie ze zbiorników muszę spuszczać wodę, jest jej dość sporo...
Panowie. Mam od dłuższego czasu taki problem z moim samochodem. Mianowicie auto długo odpala rano lub pod kilku dniach. Chodzi tylko i wyłącznie o pierwsze odpalenie. kręci z 5 lub 6 sekund i dopiero zapali lub nie odpala wcale i trzeba drugi raz przekręcić kluczyk i zapala normalnie. Póżniej przez cały dzień pali od strzała. Czasami ale to czasami...
Witam wszystkich, mam problem z MB Actros może i związany z mrozami, na obrotach powyżej 1500 pompuje jak szalony do 11 a gdy zdejmę nogę z gazu i pochodzi chwilę ciśnienie spada i tak jak by kompresor nie dobijał, nie wiemy gdzie szukać czy coś z kompresorem, czy osuszacz jest z dwoma filtrami, a może coś innego. Proszę o pomoc
I WD 40 zapcha ci filtr! Przecież to smarowidło w sprayu! Są specjalne "samostarty" które wtryskuje sie do filtra powietrza przy utrudnionym zapalaniu zimnego diesla. Śmierdzi toto eterem, a na pewno zawiera jakieś lotne palne substancje, ale nic tłustego jak WD 40.
Załóż sobie Bingo M i bedziesz miał święty spokuj. Najlepsze miksery do M102 były Landi Renzo. Sprawdź też filtr powietrza bo coś za dużo pali. W trasie(max 10l)
węże na miejscu wszystkie... w Polsce niedawno wymieniałem ojej wszystkie filtry... filtr powietrza sam wymieniałem, jest możliwość że ułożyłem go do góry "nogami" ? czy obojętne jest jak sie go ułoży?
Ale powiem wam że zauważyłem że z filtra paliwa wylatuje paliwo z bąbelkami powietrza czy to może byc przyczyną???Jak również jeżeli mi już odpali i zostawię go na noc, rano w filtrze paliwa nie ma ropy!
P2025 - Evaporative Emissions (EVAP) Fuel Vapor Temperature Sensor Performance P2067 - Fuel Level Sensor "B" Circuit Low P2068 - Fuel Level Sensor "B" Circuit High P2359 - Boost pressure control maximum exceeded Posprawdzaj wszystkie podciśnienia (szczelność), filtr powietrza i EGR (to odnośnie błędu P2359), reszty tłumaczyć chyba nie trzeba ;)
Witam, wracając do tematu... Dziś przyjrzałem się temu przy świetle słońca i mój EGR był już dawno ominięty więc trzeba poszukać teraz przyczyny w czymś innym... Samochód pracuje poprostu jakby w trybie serwisowym, tzn. wkręca się max na 3500rpm i więcej niż 90 nie pojedzie.... Filtr paliwa wymieniony powietrza też. Gdzie teraz szperać?
Wymień oringi na filtrze paliwa.Kosztują grosze a może nimi zaciągać powietrza.Jak już zapali sprawdź czy przezroczystymi wężykami z przodu silnika nie krążą z paliwem pęcherzyki powietrza.
wymiana filtr mercedes powietrza wymiana filtr powietrza mercedes mercedes filtr powietrza obudowa
scania panel ogrzewania regulacja partner transformator sterujący tl494
saunier duval sterowanie saunier duval sterowanie
Fotowoltaika 2.94 kWp – zabezpieczenia DC/AC, przekroje kabli, sieć TN-C, dystans 40 m Electrolux zmywarka ESF/ESL – wymiana uszczelki lampy LED, o-ring PNC 8996461406507