Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
Napisz jaki samochód. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Ja do tego używam niby prostej konstrukcji wkrętarka na 12 V żeby w razie czego podpiąć się pod akumulator. I wiertło 9 z wprowadzeniem 6. Z tym że przy oplach 2.0 muszę odkręcić nieraz turbinę bo nie mam jak podejść. Przy fordzie i mercedesie musiałem odkręcić kolektor ssący żeby...
trzeci kolektor ssący
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
Witam, problem rozwiązany piszę bo może komuś się ta informacja przyda, powodem wycieku oleju były uszczelniacze pod wymiennikiem ciepła pod kolektorami ssącymi.
no a panowie co z tym dmuchaniem w kolektor ssący
Wymien zawór ERG nowy 1200 uzywany 600 i po kłopocie. znajduje się on na kolektorze ssącym
Wygląda to na nieszczelność w kolektorze ssącym.
psuły się przepływomierze. Jest na ECU przy kolektorze ssącym.
Czujnik barometryczny powinien znajdować się w kolektorze ssącym.
Witam. ktoś mi może powiedzieć gdzie mogę szukać przyczyny tego błędu Szukaj na kolektorze ssącym.
Wystarczy odkręcić kolektor ssący ;)
Moc wróciła,powodem braku mocy były pourywane klapki w kolektorze ssącym.
Witam. Potrzebuję pilnie porady. W Mercedesie w203 c200 2.2 cdi urwała się klapa w kolektorze ssącym. Czy po usunięciu wszystkich klap auto będzie chodziło normalnie? Czy ktoś już usuwał klapy z kolektora ssącego w Mercedesie 2.2 cdi? Ja usuwałem już klapy w Bmw 2.0d i w 3.0 d. Auto chodzi idealnie a Mercedes nie wiem. Pilnie potrzebuję porady.
Mam taki problem gdy przekręcę kluczyk w stacyjce to zapala mi się lampa od grzania się świec ale on tak szybko nie zgaśnie dopiero gdy trochę pojeżdżę. Wydaje mi się ze to jest wina świec ale żeby je wymienić muszę zdjąć kolektor ssący jak go zdjąć ?
Ciśnienie w kolektorze ssącym 986 hPa. Nie zmienia się.
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
kolektor ssący teraz ma zdjęty egr też a pompa paliwa w zbiorniku daje aż wężyki przy filtrze prostuje.Teraz moje pytanie jeżeli mam rozebrany dolot to czy on mi odpali bez egr kolektora i intercooler rozpięty.Po wymianie kolektora na nowy poskładałem wsio odpalił na 15 sekund i zgasł.Auto do mnie przyjechało ponieważ pod kolektorem ssącym dmuchało...
P2023 dotyczy sondy lambda (jej grzałki) - do sprawdzenia połączenia i sonda. P0108 dotyczy ciśnienia w kolektorze ssącym. Nie wiem, czy masz przepływomierz, czy tylko map sensor, ale jedno z tych dwóch może być przyczyną, jak również nieszczelność kolektora ssącego, albo jak gdzieś mi mignęło na jakimś forum zagranicznym nieszczelność lub niedrożność...
Tak, jest odrębna pompka wytwarzająca podciśnienie. W starszych modelach Mercedes zrealizował inne rozwiązanie-klapa w kolektorze ssącym.
Samochód powinien trafić do warsztatu na porządną diagnozę.
Mercedes silnik V6 benzynowy (2400, 2800 ccm >1998 r.), proszę o podanie lokalizacji czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym, przewodów ciśnieniowych łączących kolektor z czujnikiem. (intake mainfold sensor)
Trudny jest dostęp do kolektora ssącego w Mercedesie W213 2.2 diesel 654.920 2016 r.
Zobacz czy przypadkiem nie ma na niego miejsca w kolektorze ssącym (u jego dołu)
W W203 Kompressor pęka rura przed kolektorem ssącym (już nie pamiętam dokładnie w którym miejscu) i ucieka ciśnienie.
Skoro chcę kupić klasę premium, to raczej wiem, na co się piszę Co rozumiesz przez "premium EU"? No właśnie chcesz kupić ale nie masz za bardzo pojecia co...a co zrobisz jak Ci z przodu ledziki wysiądą? albo czujnik taki czy siaki? Tam masz bodajże koła 19tki to sobie zobacz ile jedna opona kosztuje. Ogólnie chodzi o to że marki europejskie premium...
A 190 (benzyna) automat 2000 rok Pytanie do praktyków . Jak dostać się najprościej do rozrusznika a konkretnie , jak dokręcić śruby go mocujące ? Po prostu się poluzowały. Jaki tam jest rozmiar klucza ? Czy aby opuścić silnik razem ze skrzynią , wystarczy odkręcić śruby sanek i opuścić , czy coś się nie pourywa ? Jak najprościej zdjąć kolektor ssący...
Witam, czy ktoś może podać mi jakie ciśnienie pokazuje MAP w trakcie pracy silnika, na wolnych obrotach i przy wciśnięciu gazu? Silnik jest wolnossący.
Witam. A jaki to silniczek w tej C-klasie?Jeżeli cdi to bywało parę razy że załączało się dogrzewanie silnika (w tym wypadku moduł pod kolektorem ssącym nad rozrusznikiem). Pozdrawiam.
Dziś auto odpaliło od tak, po podłączeniu do komputera wyskoczyły błędy czujnika temperatury, ciśnienie na kolektorze ssącym i sygnał autoryzacji kierowcy.
Podgrzewanie kolektora to „19” - dochodzi jak widać gruby przewód 2,5
Najprawdopodobniej uszkodzony przewód po stronie ciśnieniowej turbiny na drodze turbo-intercooler, lub intercooler-kolektor ssący. Gwizdy i świsty o tym by świadczyły.
Witam, ja bym zaczął od sprawdzenia zasilań sterownika być może masa jest słaba na sterowniku a błędu wcale nie musi pokazać, ja bym sprawdził ciśnienie w kolektorze ssącym również, to jest podstawa.
Dawno się nie odzywałem, otóż mam taki sam problem i przekaźnik ten służy do podgrzewania komory ssącej pod rurami dolotowymi głowicy. To znaczy tak, jak odkręcić od głowicy kolektor ssący to grzałka ogrzewa głowicę. Kabel podłączenia jest pod kolektorem ssącym, z uwagi na duży pobór prądu jest po za bezpiecznikami. Trochę lipa, ale działał przez 23...
nie pamiętam jak jest w waszych silnikach ale ja miałem podobny przypadek jak kolektory ssące są zanieczyszczone i nie ruszają się w nich klapy wirowe przez ten nagar z egr
Masz ten silnik napewno na mechanicznym wtrysku takim samym jak mercedes . Nie strzelił ci w kolektor ssący? Sprawdż podciśnienie węże czy nie ciągnie fałszywego powietrza.Zobacz czy go nie zalewa dodatkowy wtrysk. Możliwości jest więcej napisz co sprawdziłeś . Znasz ten wtrysk choć troche.Jak nie znasz to nie ruszaj bo możesz pogorszyć .
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
mam gumeczkę na tym krućcu co jest na kolektorze ssącym więc to nie to.Naprawdę nie wiem gdzie już ręce włożyć...
To jednak KE-Jetronic , z tym systemem wtrysku nie każdy sobie poradzi!! Pisze , że po strzale trzeba było klapę rozdzielacza na siłę wpychać z powrotem - pogięta na pewno , może też blaszka , na ramieniu jej , popychająca wałek rozdzielacza - przestawiona. Zawory anty wybuchowa zainstalować na kolektorze ssących (dwa) , klapę rozdzielacza z ramieniem...
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Brak powietrza w układzie ssącym, zapchany kolektor dolotowy, lub brak odprowadzenia spalin jak napisał kolega wcześniej. Pozdro.
jest duża szansa że problem z EGR, ostatniu walczyłem z podobnym problemem, ktoś wyciągał alternator i mosiał ściągnąć rurę od turba, później założył ale nie skręcił opaski i zwaliło rurę... Sprawdź układ ssący od przepływomierza w kierunki kolektora ssącego
ESI tronic mówi o ciśnieniu 6,2 do 6,4 bara OK - nie jestem w stanie potwierdzić mojej wersji. Niektóre silniki z KE rzeczywiście mają wyższe ciśnienie niż podałem. Korzystam jednak z nowej wersji programu warsztatowego WIS i wiele informacji dotyczących starszych silników zostało z programu wywalone. Znalazłem jednak informację, że silniki 117 mają...
Moc odcinało, magicy już doszli dlaczego. Mam nadzieję, że to jest to i nie będzie już niespodzianek. Zepsuty był Czujnik doładowania ciśnienia i Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym . Na razie temat do zamknięcia. Dziękuję wszystkim za chęć pomocy
Podaj chociaż numer vin i typ silnika a nie jego pojemność. 20 lat przy MB robię ale silnika z pokrywą zaworów jako kolektorem ssącym to nie pamiętam. :) A najlepiej wrzuć fotki tego wynalazku, łącznie z tym "kolektorem" i pompą wtryskową.
Tam nie ma przepływomierz , jest rozdzielacz paliwa. Dalej masz lewe powietrze , na gumowym kołnierzu pomiędzy rozdzielaczem , a kolektorem ssącym. Po wystrzale gazu , to jest częsta przyczyna.
moim zdaniem bardzo prawdopodobne jest, że uszczelnienie pod wtryskiem się przepaliło i puszcza :):) ściągnij kolektor ssący. tą górną częś na torksy i tą pokrywe na imbusy :) tam zobaczysz wtryski . po odpaleniu auta zobaczysz czy to wina uszczelnienia pod wtryskiem :) będzie to widoczne :) na 99.9 % to będzie to :) koszt naprawy razem z uszczelką...
Witam,te problemy są związane z fałszywym powietrzem,sprawdzić trzeba wszystkie gumy przy przepustnicach,gumki na wtryskiwaczach,na kolektorze ssącym od strony kabiny jest mały kruciec który powinien mieć czapeczkę może ona spadła i tamtędy ciągnie powietrze,natomiast jeśli chodzi o spalanie to też jest przyczyną ciągnięcia zbyt dużej dawki powietrza.POd...
no to trzeba by zacząc od wyczyszczenia przeustnicy , trzyma sie na 4 imbusach i odpiecie wtyczki pod kolektorem ssącym, sprawdzenie też czujnika temperatury silnika a nie powietrza
Witam, mam ten sam problem co Ty. Zrobiłem już prawie wszystko co jest możliwe. Kolejną rzeczą obstawiamy pęknięty kolektor ssący, jak tylko będę coś więcej wiedział to dam znać. Jaki przebieg ma Twój Sprinter? 316?
To wszstko nie to mam spostrzeżenie jak mu wleje paliwa na kolektor ssący to pali ale na wysokich obrotach,ale się dusi .
Jest jakaś linka pomiędzy lewarkiem zmiany biegów a kolektorem ssącym która daje info o położeniu P a za razem biegu jałowego ?
Instalacja BRC ,kiedy była regulowana trudno zgadnąć, ale była nieszczelność w kolektorze ssącym po uszczelnieniu dostał tyle gazu ze go zalewało i nie chciał wcale jeździć więc na parowniku zmniejszyłem ciśnienie i jakoś jeździ ale problem benzynowy pozostał
Miałem taki problem i ssący sadzą był zawalony. Wyjście do przepływki też! Myjka ciśnineniowa, kolektor przepłukano i gotowe wóz jak nowy.
Poszukaj i sprawdź zawór powrotny paliwa z silnika(na silniku) do zbiornika paliwa ,może nie trzymać ciśnienia. Jest na bloku pod kolektorem ssącym. Dlatego łatwiej najpierw zmierzyć ciśnienie, sprawdzić filtr, zamiast rozbierać pół silnika. :)
Czujnik temperatury paliwa w CDi znajdziesz pod kolektorem ssącym, kostka elektryczna na 2 piny. Czujnik wkręcony w układ zasilania paliwem. Pozdrawiam.
Witam serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem potrzebuje pomocy odnośnie podciśnienia Mercedes se380 80r Szukam miejsca gdzie w kolektor ssący wchodzi górny wężyk podciśnienia z aparatu zapłonowego. Patrz zdjęcie. Dziękuję za pomoc Błażej 506800181
Jak klapa nie porusza się przy dodawaniu gazu , to masz pęknięty gumiak - łącznik zespołu rozdzielacza paliwa a kolektorem ssącym. Chyba nie K-J , bo nic nie pisze o potencjometrze klapy spiętrzającej!
Witam -coś luźnego przy silniku -zła jakość paliwa -lejący wtrysk -pompa -rozrząd(napinacz lu przestawiony kąt) O ile pamiętam w CDI w kolektorze ssącym są cos w rodzaju "przepustnic"- sprawdź ich działanie.
ta guma (kalosz) jest dobry bo kupiłem go, ale to nie ma nic wspólnego moim zdaniem bo kolektor ssący jest oddzielnie a przepustnica jest na maxa zamknięta i ma wysokie obroty
Na kolektorze ssącym , za przepustnicą / lecz nie w okolicach przepustnicy/ , jest wejście zabezpieczone czapeczką gumową , sprawdź ją , lubi się wykruszyć.
Udało się znaleźć.Winny był silniczek sterujący klapkami w kolektorze ssącym .Dawał błąd do sterownika i zaskakiwał błąd recylkulacji w cdif2.Wymiana na nowy i jest ok.;-)
Nie wiem czy nie łapie 'fałszywego powietrza". Sprawdz wszystkie połaczenia przy kolektorze ssącym. Może przetarty jest któryś węzyków. Miałem podobny problem w Vectrze. Przyczyną był pęknięty przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego. Pozdrawiam
Zapłon jest "nieregulowalny"!! Sprawdź szczelność kolektora ssącego
Witam. Mam pytanie czy silnik to wytrzyma jak dołoże kompresor mercedes 2,3 M62 EATON i jakie ciśnienie mogę maksymalnie uzyskać,planowałem 0,5 bara. Na dzień dzisiejszy jest zmodyfikowany wydech,kolektor ssący i mapa w ECU.Na hamowni wyszło 190 KM i 290 Nm. Proszę o pomoc
Nie wiem jak u Ciebie ale w większości przypadków to czujnik połączony wężykiem z podciśnieniem kol ssącego. inaczej czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. w większości przypadków fiksuje w przypadku nieszczelności. sprawdź jeszcze czy serwo hamulca nie łapie lewego powietrza
Witam,' do sąsiadów przyjechał starszy pan mercedesem C220 z 1996 roku. Jakaś kontrolka się nie zapala i nie można go odpalić. Jak się kontrolka zapali to silnik zapali na dotyk. Tak twierdzi kierowca. Teraz kontrolka się nie zapala, rozrusznik kręci ale nie odpala. Z autem były wcześniej problemy, ale za którymś razem odpalał. https://obrazki.elektroda.pl/3259699700_...
Tak dokładnie, musisz mierzyć w kolektorze ssącym. Tyle że manometr na przewodzie i do środka do auta żebyś widział wskazania. Jedziesz i patrzysz jakie jest ciśnienie
Witam. Mam problem z samochodem, a mianowicie od bardzo niedawna jestem posiadaczem Mercedesa Vito 2.3D (bez turbo). Problem polega na tym że jest słaby (wiem że to nie demon prędkości), ale myślę że coś jest nie tak, ponieważ jechać jakoś tam jedzie ale do 4 biegu, na 4 biegu jak rozpędze go do 90km/h i wrzuce 5 bieg to max prędkość to 100km/h nawet...
Nastawniki Hella-Garrett to jednorazowe gówno — zębatka wykonana z grafitu, wycierająca się jak szczotki w elektronarzędziach i niewymienna. Nie może być luzu kątowego na dźwigni wychodzącej z nastawnika, inaczej cały układ napędowy (silnik), czyli 1/2 nastawnika do wymiany. Druga sprawa, że nastawnik z turbiną musi być skalibrowany na specjalnym...
Ten samochód ma dwa czujniki temperatury jeden z nich jest do temp około 30stopni i najprawdopodobniej nie pokazuje prawidłowej temperatury zimnego silnika znajdziesz go gdzieś na kolektorze ssącym można na zimnym silniku zdjąć z niego wtyczkę i jak zapali normalnie to po prostu go wymień.
Podgrzewacz kolektora ssącego.
Witam! dokładnie jak wyżej, pod kolektorem ssącym czyli jak stoisz przed maską to po prawej stronie, dość ciężko jest go założyć i zlokalizowć ale znajdziesz tam wąż o otworze około 15mm.
Uważam że problem ewentualnego oleju po wydechowej stronie turba ma drugorzędne znaczenie. Mamy olej w itercoolerze. Dominikus2008 a zaglądałeś w elastyzce przewody mìędzy chłodnią i silnikiem? Jest olej w kolektorze ssącym? Swoją drogą mało przekonuje mnie teoria że odma musi być przy turbinie bo ta zasysa. Dziwne to jakieś.
Toczę boje z silnikiem M112, który po wymianie uszczelek pod pokrywami zaworów i kolektorem ssącym stracił moc i po rozgrzaniu nie chce jechać. Już wcześniej nierówno pracował na jałowych obrotach na ciepło, ale po wdepnięciu gazu szedł jak przecinak. Mechanik który wymieniał uszczelki stwierdził, że oni robią w 99% diesle i nie mają zaplecza żeby dłubać...
Króko-ściągać kolektor ssący, tylko 40 minut spokojnej roboty, rozrusznik będzie jak na dłoni, ale jeszcze nie wyjdzie, bo trzeba odkręcić wspornik filtra oleju; trochę też kłopotu jest z śrubą trzymającą króciec, z 10 minut majtania kopytkowym 8 mm http://obrazki.elektroda.pl/3690593200_1... W półtorej godziny go wyjmie, od wjazdu na...
Witam właśnie wróciłem od Merola wszystko sprawdziłem ,i nic żadnych wyraźnych śladów wycieku oleju, ale zauważyłem w turbinie olej i w rurze wydechowej .Nawet pod spodem auta na połączeniu rur gdzie jest taka klamra sprężynowa. Kolego box-mann jeśli chodzi ci o wyciek oleju spod pokrywy zaworów to odpada . Olej w kolektorze ssącym i począwszy od turbiny...
Wymiana napinacza to banalna sprawa, odkręcasz go po prostu z głowicy, i nowy oczywiście napompowany olejem wkręcasz z powrotem, gorzej jest z dostępem do tego napinacza, w sprinterze dojścia nie ma trzeba rozkręcić trochę rzeczy przy kolektorze ssącym tzn. przepustnice, moduł świec żarowych, wsporniki przepustnicy, ja wyciągnąłem też alternator żeby...
W kolektorze ssącym są klapy wirowe , które tak wskrócie wyrabiają się ,dostają luzu i potrafią się urwać .Często wyrabia się też sama dżwignia tych klap napędzana silnikiem ,który jest przy kolektorze widać to od dołu kolektora zobaćz czynie spadła..
Kolego przede wszystkim zaczął bym od zmiany filtra paliwa i zobacz między filtrem są takie malutkie oringi i czy z nich nie leje podobny przypadek miałem w 2.5 ,i nie obeszło się bez ściągania kolektora ssącego.
to jest tak jak z 20 razy pokręce stacyjką to się włacza kontrolka od świec a świece nie chciały chodzić po dłuzszym odstoju z 3 tygodnie bo rozwaliłem misę olejową i naprawiłem ja i założyłem ale to mu nie zaszkodziło akumulator jest nowy próbowałem grzać kilka razy i nic a po pełnym cyklu pracy po (dwóch obrotach) leci dym z rury a jak się kolektor...
Może mieć z tyłu pompy coś w rodzaju pompki z membraną, idzie z tego przewód do kolektora ssącego. Nie wiem jak w Twoim. Jeżeli w Twoim autku jest to cuś to musi działać. Uszkodzony przewód, membrana, lub wypalony zawór ssący sprawi kłopoty przy odpalaniu.
Koledzy jeśli nie można odpalić samochodu to znaczy że rozszczelniły się uszczelniacze (oringi) na przewodach i nie tylko, żeby to sprawdzić należy włożyc rękę pod kolektor ssący , pod spód pompy wtryskowej i sprawdzić czy jest mokra od paliwa. Jeśli tak to należy wymienic uszczelniacze radzę wszystkie nie radzę kupować w serwisie mercedesa tylko w...
Kolego w tym motorku jest 1500 przewodów ukł chłodzenia z tego spora częśc pod kolektorem ssącym usterka każdego z nich powoduje te same następstwa.trzeba podjechać do jakiegoś warsztatu najlepiej gdyby miał przyrząd którym pompuje sie powietrze do układu i trzeba szukać szukać...
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
po wykasowaniu jest okej ale po paru km znowu to samo Sprawdź w trzech miejscach BARDZO DOKŁADNIE wiązkę łączącą silnik z nadwoziem: - pod kolektorem ssącym jest wspornik do którego "złapana" jest wiązka. - na samym dole jest drugi wspornik - trzecie miejsce - to wiązka może trzeć o kant podłużnicy tuż obok dolnego wspornika. Wiązka jest w nylonowej...
Dolot to potoczna nazwa układu dolotowego, czyli zaczynając od rezonator idąc przez obudowę filtra, filtr, przepływke, turbinę, przewody coolera, cooler, egr i na kolektorze ssącym kończąc. Szukając nieszczelności w dolocie w każdym z wymienionych miejsc może pojawić się nieszczelność i z całą pewnością każda nieszczelności jest nie porządana. Jak się...
Zawór jest na listwie CR od strony grodzi na dwie śróbki torx, trzeba zdjąć kolektor ssący wtedy jest w miarę dostęp. Twoje objawy wskazują raczej na wtryski. Ja zacząłbym naprawę na twoim miejscu od wymiany filtra i sprawdzenia drożności smoka w zbiorniku...
Jajasiu - dokladnie tak jak piszesz, problem rozwiązałem trochę wcześniej, kod usterki w sterowniku ECU dotyczył EGR a uszkodzony był siłownik przepustnicy ukłasu EGR(z tyłu po lewej za kolektorem ssącym). Pękła membrana i nie otwierała się przepustnica w kolektorze, resztą zajął się ECU i wciskanie sprzęgła nic nie dawało. Aby silnik wkręcić na wyższe...
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Witam wszystkich Mam taki problem, potrzebuje rozkodować dwa błędy z wyświetlacza Komputera Mercedesa jak w temacie postu. A błędy to: 1 1507 RET 1 5343 EPB numer win to;WDB9501431K309381 co one oznaczają ? i czy mogą mieć wpływ na spadek mocy i turbiny? a jeszcze odnośnie czujnika doładowania Cisnienia w którym dokładnie miejscu na kolektorze ssącym...
Witam Musze wymienić silnik w moim mercedesie C180 z 1996 roku typ 111.920. Znalazłem silnik z 1999 roku o kodzie 111.921 sprzedawca twierdzi ,że bez problemu pasuje. Różnica jest w kolektorze ssącym ja mam Alu tam jest plastikowy ponoć maja te same rozstawy i można przełożyć. Mój jest wyposażony w skrzynię Automat a tamten Manualną . Ponoć wystarczy...
Rzuć okiem na węże podciśnienia wychodzące z kolektora ssącego.
Mercedes w124 2,3 benzyna posiada grzałke w kolektorze ssącym która podgrzewa powietrze. Dowiedziałem się o tym gdy szukałem przyczyny przepalania bezpiecznika 8 amperowego. Po przewodach doszedłem do przekaźnika 40A. Wymieniłem go i przez jakiś dłuższy czas bezpiecznik nie strzelał. Problem wrócił, zacząłem szukać dalej i od przekaźnika doszedłem po...
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Witam, Mercedesem A-klasa 140. Po odpaleniu bardzo słabo reaguje na pedał gazu( max obroty to 2000), dławi się i gaśnie bez " pompowania "pedału gazu auto zgaśnie po 2-3 sek. Kompletny brak mocy aż nie da się nim jechać. Wymieniona już: -pompa paliwa +filtr -przepustnica -świece -filtr powietrza Błędów diagnostycznych brak. Nie wiem czy ma to związek...
kolego tenczujnik u góry z trzema kablami to map sensor on musi byc podłonczony wężykiem do kolektora ssącego
Witam. Innym uszkodzeniem, (którego notabene jeszcze do końca nie jestem pewien) może być uszkodzenie przetwornika podciśnienia zamontowanego w module.W moim przypadku podczas zimy zbierająca się woda w kolektorze ssącym, dostała się do tego przetwornika (prawdopodobnie spowodowały to jazdy na krótkich odcinkach i wielogodzinne postoje na mrozie. Efekt...
Przepraszam, że tak późno odpisuje..........życie. Ja w swoim W023 miałem takie objawy przy zapieczonych klapkach kolektora dolotowego (ssący).Kolega Gringo ma racje najlepiej podpiąć pod kompa sprawdzić na podglądzie parametrów pracy silnika. Lub poprostu sprawdzić --najlepiej z zdołu silnika czy w ogóle klapki (cięgło od klapek) chodzi.
kolektor ssący mercedes kolektor ssący kolektor ssący octavia
moduł akcelerometru podłączenie technics głośniki wysokotonowe wymiana symetryzator
winols instrukcja blokada kaskadowa
Vaillant piec dwufunkcyjny grzeje wodę mimo wyłączenia Czy wyłączniki siłowe działają przy 2-15V, 15mA?