Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Pod kolektorem ssącym jest przewód gumowy w kształcie litery U, łączy kolektor ssący poprzez zawór powietrza dodatkowego z filtrem. Sprawdź ten przewód gumowy i ten zawór. Sprawdź czy pozioma klapa wewnątrz urządzenia jest ustawiona zgodnie z instrukcją.
Mam taki problem gdy przekręcę kluczyk w stacyjce to zapala mi się lampa od grzania się świec ale on tak szybko nie zgaśnie dopiero gdy trochę pojeżdżę. Wydaje mi się ze to jest wina świec ale żeby je wymienić muszę zdjąć kolektor ssący jak go zdjąć ?
Skoro chcę kupić klasę premium, to raczej wiem, na co się piszę Co rozumiesz przez "premium EU"? No właśnie chcesz kupić ale nie masz za bardzo pojecia co...a co zrobisz jak Ci z przodu ledziki wysiądą? albo czujnik taki czy siaki? Tam masz bodajże koła 19tki to sobie zobacz ile jedna opona kosztuje. Ogólnie chodzi o to że marki europejskie premium...
no a panowie co z tym dmuchaniem w kolektor ssący
trzeci kolektor ssący
Dawno się nie odzywałem, otóż mam taki sam problem i przekaźnik ten służy do podgrzewania komory ssącej pod rurami dolotowymi głowicy. To znaczy tak, jak odkręcić od głowicy kolektor ssący to grzałka ogrzewa głowicę. Kabel podłączenia jest pod kolektorem ssącym, z uwagi na duży pobór prądu jest po za bezpiecznikami. Trochę lipa, ale działał przez 23...
A 190 (benzyna) automat 2000 rok Pytanie do praktyków . Jak dostać się najprościej do rozrusznika a konkretnie , jak dokręcić śruby go mocujące ? Po prostu się poluzowały. Jaki tam jest rozmiar klucza ? Czy aby opuścić silnik razem ze skrzynią , wystarczy odkręcić śruby sanek i opuścić , czy coś się nie pourywa ? Jak najprościej zdjąć kolektor ssący...
kolektor ssący teraz ma zdjęty egr też a pompa paliwa w zbiorniku daje aż wężyki przy filtrze prostuje.Teraz moje pytanie jeżeli mam rozebrany dolot to czy on mi odpali bez egr kolektora i intercooler rozpięty.Po wymianie kolektora na nowy poskładałem wsio odpalił na 15 sekund i zgasł.Auto do mnie przyjechało ponieważ pod kolektorem ssącym dmuchało...
Koledzy jeśli nie można odpalić samochodu to znaczy że rozszczelniły się uszczelniacze (oringi) na przewodach i nie tylko, żeby to sprawdzić należy włożyc rękę pod kolektor ssący , pod spód pompy wtryskowej i sprawdzić czy jest mokra od paliwa. Jeśli tak to należy wymienic uszczelniacze radzę wszystkie nie radzę kupować w serwisie mercedesa tylko w...
pewnie kolektor ssący do wym .
Miałem taki problem i ssący sadzą był zawalony. Wyjście do przepływki też! Myjka ciśnineniowa, kolektor przepłukano i gotowe wóz jak nowy.
Witam. Proszę o podpowiedź czym może być spowodowane dławienie się silnika na zimnym. Muszę przejechać kilka kilometrów żeby się uspokoiło. Zanim się rozgrzeje to strasznie faluje i dławi się a towarzyszą temu ogromne wibracje przenoszone do kabiny a zwłaszcza na kierownicę i lewą stronę kierowcy. Drzwi się trzęsą najbardziej. W aucie wymieniony kolektor...
Witam wszystkich mam problem z wyżej wymienionym autem. Problem jest z mocą auto jest bardzo leniwe jedzie gdzieś do 3000tys na każdym biegu czyli pracuje w tzw trybie awaryjnym. W aucie wtryski są naprawione , turbo sprawdzone wszelkie zaworki podciśnienia nowe, kolektor ssący także jest nowy. Dodam że auto nie ma fizycznie dpf i jest również wyprogramowany....
Wystarczy odkręcić kolektor ssący ;)
Mam coś podobnego Mercedes 270 CDI 2002r.... auto traci starsznie moc czasami a czasami potrafi jeździć 1000 km bez błędnie ... oczywiście po podłączeniu kompa wyskakuje P1470 Niskie ciśnienie doładowania sprawdzałem i wymieniłem wiele rzeczy w tym kolektor ssący dyż urwała się jedna łopatka otwierająca dolot, zawór EGR oraz cały układ wężyków podciśnieniowych...
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Witam wszystkich użytkowników forum. Posiadamy mercedesa w210 300 TD 177km z 1998 roku. Mam z nim mały problem. Otóż wszystko było dobrze autko smigalo jak szalone, zgasilem go i na drugi dzień jak jechalem auto zupełnie nie miało mocy. Wrocilem z pracy od razu pojechalem do znajomego mechanika, on podlaczyl merca pod diagnosis cczy jakoś tak. Oczywiscie...
Heh, moje foto, ale to nieistotne. Wsadź rękę pod kolektor ssący i zobacz, czy gumowa rurka łącząca nastawnik wolnych obrotów z gumową podstawą kalosza jest na miejscu. Często po strzale na LPG wypada i wtedy nie da rady odpalić ani na gazie, ani na benzynie. Jeśli wypadła, wyjaśniłby się brak paliwa na wtryskach. Ale to tylko jedna z możliwych przyczyn.
To wszstko nie to mam spostrzeżenie jak mu wleje paliwa na kolektor ssący to pali ale na wysokich obrotach,ale się dusi .
Witam,mam problem w samochodzie mercedes C180 1997 rok 1,8 benzyna proszę o pomoc a mianowicie po wymianie uszczelki głowicy zaczęły się problemy.Auto gdy jest zimne strzela w kolektor ssący i falują obroty, a gdy jest ciepły przestaje strzelać a obroty wahają się.Mechanik który się podjął tej roboty nie daje rady wymieniłem już przepływomierz, sonde...
Witam, mam problem z Mercedesem W211, 220CDI, automat, 05', przeb.580.000, sprawa wygląda następująco: podczas jazdy przykładowo 90 km/h, obroty silnika 'falują' tzn. samochód przyspiesza i zwalnia i tak cały czas (np. z 2000 na 1800 obrotów). Skrzynia poprawnie przełącza biegi. Nie ma żadnych błędów, z tego co mi wiadomo to zostało wymienione turbo,...
ta guma (kalosz) jest dobry bo kupiłem go, ale to nie ma nic wspólnego moim zdaniem bo kolektor ssący jest oddzielnie a przepustnica jest na maxa zamknięta i ma wysokie obroty
Zawór jest na listwie CR od strony grodzi na dwie śróbki torx, trzeba zdjąć kolektor ssący wtedy jest w miarę dostęp. Twoje objawy wskazują raczej na wtryski. Ja zacząłbym naprawę na twoim miejscu od wymiany filtra i sprawdzenia drożności smoka w zbiorniku...
to jest tak jak z 20 razy pokręce stacyjką to się włacza kontrolka od świec a świece nie chciały chodzić po dłuzszym odstoju z 3 tygodnie bo rozwaliłem misę olejową i naprawiłem ja i założyłem ale to mu nie zaszkodziło akumulator jest nowy próbowałem grzać kilka razy i nic a po pełnym cyklu pracy po (dwóch obrotach) leci dym z rury a jak się kolektor...
Jaki przepływomierz??? Wsadz rękę przy aparacie pod kolektor ssący i sprawdź czy wąż od regulatora powietrza nie wisi.Ew sitko zapchane na wlocie do rozdzielacza,ciśnienie paliwa ~5,5bar ma być z uderzeniem nie z muła.Klapa rozdzielacza ma chodzić bez zacięć i ma być prosta.Guma pod kolektorem i kupa innych trudnych rzeczy.
no właśnie, auto jak go kupiłem miało nadpaloną komorę silnika a kolektor ssący był całkowicie spalony (większość elementów jednak ocalała - sterowniki, bezpieczniki, pompa wtryskowa itp.). Czy jest taka możliwość że podczas jazdy przestawił się rozrząd tak, że ogień poszedł z zaworów ssących i zapalił się kolektor? To by wyjaśniało pożar. Muszę teraz...
Witam problem polega na tym iż najprawdopodobniej gdzieś łapie to lewe powietrze,zobacz na kolektor ssący na nim jest taki mały króciec jak by kawałek rureczki wystawało,oryginalnie ma taką czapeczkę gumową ,cos podobnego jak na cylinderku hamulcowym,chyba że masz tam jakiś przewód podłączony.
Tam jest przepływomierz klapowy, który działa normalnie, jego potencjometr nie był ruszany, klapa chodzi pod palcami jest równa i się nie przywiesza. Odkręcany był tylko element po przeciwnej stronie do potencjometru na głowiczce rozdzielacza aby wymienić dwa oringi jest to zawór EHA. Generalnie rozdzielacz zdjęty z kaloszem i odkręcony kalosz, po czym...
Panowie samochód chcę zaholować do Mielca jest tam firma Barszczewscy co robią kapitalki. Facet też powiedział że najpierw trzeba sprawdzić dlaczego stała się taka awaria,ale bez podłączenia do komputera i z czytaniu błędów nic nie zrobi.Turbo nie dawało oleju na kolektor ssący wszystko jest tam suche.Może po prostu silnik był już tak zajechany że padł,...
Żeby wyjąć nastawnik wolnych obrotów trzeba zdjąć filtr i wyciągnąć go z gumy(jest wciśnięty w kolektor ssący między 3, a 4 cylindrem). Mam PD-45 w W124 i najgłupsze rozwiązanie to nie jest, ale przekaźnik pompy jest duzo prostrzy, tańszy i równie skuteczny. 50zł kontra 5zł, wybór nalezy do ciebie. Jak nie masz sterownika to znaczy ze masz śrube, czyli...
Spadku mocy nie ma. Sam EGR działa bo jak dodam do kostki pełną masę to EGR się otwiera, a więc podciśnenie jest dobre i wężyki szczelne. Kolektor ssący czyściłem z osadu. Wszystko jest czyste i drożne. Jeżeli chodzi o błedy to nie pokazuje żeby ten czujnik był uszkodzony. Ale jak ściągne kostkę zasilająca z tego czujnika doładowania to w opisie błędu...
Wczoraj doszedłem do czegoś takiego że na zimnym silniku nic sie nie dzieje dopiero po przejechaniu ok 5km jest taki objaw po przełączeniu na neutral żeby silnik chodził na wolnych to dzieje sie tak obroty wzrastaja do 5000tyś. obr. i po 10sek. spadają i jest normalnie drugą dziwną rzeczą jest coś takiego że wcześniej jak zdiołem plastikową rure co...
Witam! Nie dawno kupiłem samochód marki Mercedes C180 z instalacją firmy BRC Just Junior. Wszysko było by pięknie gdyby nie to że ktoś zamontował w tej instalacji zawór regulowany śrubą a nie jak powinno byś silniczkiem krokowym. Gdy montuję zwór z silniczkiem krokowym to auto zaczyna co jakiś czas strzelać w kolektor ssący w trakcie ruszania lub na...
Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
Trudny jest dostęp do kolektora ssącego w Mercedesie W213 2.2 diesel 654.920 2016 r.
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
Podgrzewanie kolektora to „19” - dochodzi jak widać gruby przewód 2,5
Napisz jaki samochód. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Ja do tego używam niby prostej konstrukcji wkrętarka na 12 V żeby w razie czego podpiąć się pod akumulator. I wiertło 9 z wprowadzeniem 6. Z tym że przy oplach 2.0 muszę odkręcić nieraz turbinę bo nie mam jak podejść. Przy fordzie i mercedesie musiałem odkręcić kolektor ssący żeby...
Witam, problem rozwiązany piszę bo może komuś się ta informacja przyda, powodem wycieku oleju były uszczelniacze pod wymiennikiem ciepła pod kolektorami ssącymi.
P2023 dotyczy sondy lambda (jej grzałki) - do sprawdzenia połączenia i sonda. P0108 dotyczy ciśnienia w kolektorze ssącym. Nie wiem, czy masz przepływomierz, czy tylko map sensor, ale jedno z tych dwóch może być przyczyną, jak również nieszczelność kolektora ssącego, albo jak gdzieś mi mignęło na jakimś forum zagranicznym nieszczelność lub niedrożność...
Witam serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem potrzebuje pomocy odnośnie podciśnienia Mercedes se380 80r Szukam miejsca gdzie w kolektor ssący wchodzi górny wężyk podciśnienia z aparatu zapłonowego. Patrz zdjęcie. Dziękuję za pomoc Błażej 506800181
Kolego przede wszystkim zaczął bym od zmiany filtra paliwa i zobacz między filtrem są takie malutkie oringi i czy z nich nie leje podobny przypadek miałem w 2.5 ,i nie obeszło się bez ściągania kolektora ssącego.
Proszę o pomoc posiadam ml 3.2 b/g uszkodziła mi sie pompa jeździłem na samym gazie odpalałem z plaka po czym pękł kolektor ssący kupiłem używkę nowe uszczelki wymieniłem też pompę paliwa paliwa i sie zaczęło paliwo ciągnie zapali i gaśnie nie wiem co sie stało mam pytanie jeśli odpalam silnik klapki w kolektorze ssącym powinny byc otwarte czy zamknięte...
Wygląda to na nieszczelność w kolektorze ssącym.
stałym tematem w mesiu jest podgrzewacz kolektora ssącego - nie wyłacza się, odłacz go i zobacz jak bedzie
Witam. Potrzebuję pilnie porady. W Mercedesie w203 c200 2.2 cdi urwała się klapa w kolektorze ssącym. Czy po usunięciu wszystkich klap auto będzie chodziło normalnie? Czy ktoś już usuwał klapy z kolektora ssącego w Mercedesie 2.2 cdi? Ja usuwałem już klapy w Bmw 2.0d i w 3.0 d. Auto chodzi idealnie a Mercedes nie wiem. Pilnie potrzebuję porady.
Czujnik barometryczny powinien znajdować się w kolektorze ssącym.
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Odcięcie w tym mercedesie jest przy 3,5 tyś. Po podpięciu pod kompa jest jeden błąd 2511 EGR monitoring manufaction, w odczytach aktualnych EGR stoi w miejscu, jak odepnę EGR to auto zaczyna jechać dzisiaj sprawdzałem ale wtedy wydaje dziwne dźwięki jak by zawory zagrały albo wtryski
kolektor ssący mercedes kolektor ssący kolektor ssący octavia
przewód powrót buderus regulatora temperatury toshiba 24c046
Manometr nie działa w kotle Vitodens 050 - przyczyny i rozwiązania Regulator ciśnienia paliwa: funkcje i problemy