Podłącz osobno dobry i pewny kabel masowy do cewki, tam nie powinno być żadnego napięcia.
Nie pamiętam teraz dokładnie ,ale na sterowniku jest chyba data produkcji.
mam problem z tym mercedesem ale nikt mi nie chce pomóc konkretnych odpowiedzi też nie mam :( wiec tak jak u góry mercedes nie ma iskry... a druga sprawa kolega mówił coś o pinach ale boje się coś dotykać do elektryki
Jeśli mógł by ktoś pomóc to mam podobny problem tylko od tak auto przestało odpalać brak iskry na wszystkie cylindry :/ Wymieniłem cewki i nic prąd do oby dwóch cewek dochodzi ale silnik nie odpala :( pomocy
Chodzi mi o listwę lub cewkę WN.Po zagrzaniu silnika podłączyłem drugą cewkę razem ze świecami i stąd wiem na których świecach była słaba iskra.Komputer nie pokazuje błędów.
Co jest przyczyną? A co mu brakuje, paliwa czy iskry?
witam mam problem z mercedesem 124 300e !. nie mogę ustalić dlaczego nie ma iskry , czujnik położenia wału i cewka jest dobra, proszę o pomoc. Regulamin pkt 8.3 natychmiast przenoszę gdzie jego miejsce ( początkujący)
ok dzisiaj sprawdze
pracą cewek steruje sterownik siknika, (PMS), jest to częsta usterka w tym modelu. Da się to naprawić, ale trzeba rozebrać sterownilk silnika, i wymienic tranzystor kluczujący cewką (BUX127VDO) Jeżeli tego nie robiłeś ( jest to trudne!!!!) to może ci to zrobić np elektronika- Grabowski Ja pierwsze dwa ECU uszkodziłem-nie wiedziałem jak to rozebrać.
poruszaj wiązką na pracującym silniku i zobacz czy nie padną znowu
Poczytaj o sterowniku HFM.
Po kolei: 15 cewki na 15 modułu i na plus za stacyjką 1 cewki na 16 modułu Masa wiadome, na 31 Na okrągłą podepnij transformatorek, tak z 10 V, może być mniej, może być więcej. Wali iskra?
Opis powinien opisywać co zdiagnozowałeś, a nie co wymieniłeś bo to nie ma znaczenia. Jak jest kompresja a wszystko wymieniłeś to szukaj co brakuje czy wtrysku czy iskry,nawet tego nie wiesz.
A też to sprawdzę, bo tego nie sprawdzałem. Może właśnie gdzieś iskra ucieka, ale nie powinien też na gazie źle chodzić?
Witam. Mam problem z moim wozem. Pewnego dnia próbowałem go zapalić nie zapalił bo rozrusznik sie rozleciał zregenerowałem założyłem z powrotem do auta i lipa teraz kreci ale niema iskry. I przed tym jak zakładałem klemy to mi akumulator iskrzył a teraz nic a na 100 jest akumulator naładowany :cry:
Witam Problem rozwiązany,padłmoduł zapłonu ten przykrecony do natkola,pozdro
Sprawdź dobrze cewkę w aparacie zapłonowym. Nie sugeruj się tym, że jest iskra, bo w komorze spalania jej nie widzisz.
Nie.bez kondensatora nie będzie iskry.
Pod komputer go!!!
To nie panel naukowy , - sprawdzać!
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Nie masz czasem wersji z immo?
Dokładnie to moduł zapłonowy zamontowany na lewym przednim nadkolu. https://www.google.pl/search?q=modu%C5%8... Modułu w wersji silnikowej 2.2 nie ma.Jest tylko ECU.
A tam nie ma udarówki albo podobnej zabawki? Może ktoś bardziej doświadczony w mesiach się odezwie
Stało się to tak że auto w czasie jazdy zgasło ( w tym momencie zerwał się łańcuch rozrządu) po wymianie silnika nie ma iskry. Procesor od immo w desce? Muszę powiedzieć że pierwsze słyszę. Co znaczy w desce? w liczniku? Czy gdzieś pod nią? bo nic takiego podczas rozbiórki nie znalazłem. I na schematach też nie widziałem.
Kolego mercedesik lepiej zostań przy MERCEDESACH.
Jak wykluczysz zalewanie gazem, to skup się jednak na układzie zapłonowym. Jaka iskra, czy w odpowiednim momencie itd.
gdy gaśnie jest iskra?
Więc: -albo jest zalany, -albo wcale iskry nie ma, - albo ... Wytłumacz mi, jakim cudem nie chce odpalić skoro ma iskrę i dopływają do niego obydwa paliwa?
Przyczyna znaleziona. Kopułki nieszczelne, dostawały wilgoci i po rozgrzaniu woda zmieniała się w parę i gubiły iskrę.
W diagnostyce Star diagnosis przez kogoś, kto ma pojęcie - gdzie wyniki ? Bez tego nawet nie zaczynaj.
Witam, posiadam Mercedesa w124 e320, rok 1994, benzyna. Jeśli ktoś posiada schemat układu zapłonu i instalacji elektrycznej to bardzo bym prosił. Problem polega na tym, że nie ma iskry przy odpalaniu. Proszę o szybką odpowiedz.
Przy kole pasowym ustawionym na znak OT masz dwa tłoki na gorze: pierwszy i czwarty. Może ustawiłes iskrę na czwarty.
jest iskra na tej swiecy? wtryskiwacz daje benzyne?
Niema iskry zasilanie cewki jest natomiast sygnłu sterującego nie ma.Będe wdzięczny za podpowiedzi.
Witam Mercedes 190E z gazem gaśnie po nagrzaniu i tak samo zachowuje się na gazie jak i paliwie. Wymieniłem cewkę, modół zaplonu, świece, kable i dalej nic. W chwili kiedy zgaśnie iskra jest bardzo słaba. Proszę o pomoc.
Czego brakuje jak nie chce odpalić? Iskra jest? Cisnienie paliwa na szynie wtryskiwaczy jest?
Zapłon ustawiony książkowo, iskra jest na świecy,pompka podaje paliwo do kjeta a Mercedes nie daje w ogóle oznak życia. W kjet powinien ten talerzyk się otwierać przy rozruchu czy jak?
Czy oby napewno iskrę?? Sprawdzałeś to??
Piszesz: iskra sprawdzona na każdym cylindrze (z tych nie pracujących) i jest, A potem: bo może iskra ucieka na silnik i ECU wyłącza tą połowę z tego powodu. Jedno przeczy drugiemu
A kable zapłonowe kolega sprawdził ?, najlepiej w ciemnym garażu otworzyć maskę i zobaczyć czy iskra gdzieś sobie ujścia nie znajduje :).
Kompresja, synchronizacja, paliwo i iskra. Tu trzeba szukać problemu. Na plaku chodzi, czyli synchro i iskra jest. Problem leży w układzie paliwowym lub jego sterowaniu
Czujnik przy kole zamachowym Na pewno? Mam akurat u siebie takiego mietka i on ma czujnik indukcyjny w aparacie. Nie patrzyłem czy jest też jakiś inny ale ten iskrę generuje.
Zapomniałem dopisac, ze wowczas jest bak iskry, paliwo dochodzi
K-jetronic czy KE-jetronic? Rozdzielacz goły,czy dochodzi regulator ciśnienia? Zasadniczo w K widziałem dwa rozwiązania -odłaczana pompa -wyłączana iskra
Kompresja na zimnym mierzona. Czy tak niska kompresja na 3 cylindrze może powodować że czasami na niego nie pali? Bo iskra na nim jest, paliwo/LPG dociera a czasem 3 odmawia posłuszeństwa.
Zanika ci iskra i ecu wtedy odcina paliwo.
A jak sprawdzić czy jest iskra podczas rozruchu?. Mówimy o iskrze na świecach?. Kojarzę sterownik na nadkolu, tylko żeby jego sprawdzić to trzeba by było mieć inny na podmiankę. Czy inaczej można go sprawdzić?.
Pieniędzy widocznie masz za dużo ,może by tak na początek sprawdzić czy jest iskra ,paliwo , wyczytać błędy , potem wymieniać co trzeba ?
ok a jak zgaśnie to czego brakuje? paliwa , iskry amoze wogle nie kreci bo sie zaciera.
Mercedes B klasa W245 2.0 benzyna turbo 194KM 2005 rok auto spisywało się dobrze nagle rano odpalało beż problemy tylko pry ruszaniu się dusiło chwilę pogazowalem i było ok i tak przez parę dni i pewnego rano odpalam zaskoczyło i zgasło. Kręci ale nie chce zapalić wymieniłem czujnik wałka rozrządu I czujnik położenia korowodu sprawdziłem pompę paliwa...
Dalej podejście od złej strony - bez żadnej diagnostyki i na chybił-trafił. Jak już chcecie wymieniać w ciemno, to nie możesz dać mu trochę plaka za przepływomierz (ważne, nie psikać przed bo możesz uszkodzić przepływkę) i zakręcić? Jak cokolwiek "piknie" to będziesz chociaż wiedział, że masz iskrę.
Oczywiście tak się zapytam: nie ma LPG? jeżeli nie to szukaj dobrego elektromechanika od merka, może to być problem z zapłonem mocą iskry, modułem itp itd.
Do pracy silnika PB potrzeba: - iskry na świecach - paliwa na listwie wtrskowej lub na 'mokrych' świecach - kompresji na każdym cylindrze Co z tego masz/nie masz?
posiadam w nim Gaźnik Pierburg MERCEDES 2EE jak go wyregulować? i jak ustawić ten zapłon ja nic tam nie grzebałem od kupna. Nie wydaje mi się, że jest słabe ciśnienie na cylindrach silnik by musiał być strasznie dojechany a nie ma wcale duzo przejchane jak na te auto. Na świece idzie benzyna wiec powinnien zaskoczyć bo iskra jest.
A sprawdzałeś czego brakuje? Paliwa czy iskry? Wyłączasz silnik w tej temp. na gazie?
Witam. Mam problem potrzebuje podłączyć cewkę zapłonową w Mercedesie R107 5.0 1982 r . Silnik włożony, kręci, brak iskry, nie wiem jak podłączyć cewkę, niestety nie opisałem sobie kabli. Zdjęcia by były najlepszym rozwiązaniem.
Witam, mam problem ponieważ włożyłm do Mercedesa 190 silnik od 124. Potrzebowałbym taki opis pinów sterownika, a sterownik mam VDOMSE. Chodzi mi o uruchomienie go bez asr,abs i klimy - sam goły zapłon . Próbowałem sam ze schematów znalezionych w internecie, ale nie dałem rady, nie mam iskry. Z góry dziękuję.
Mercedes C180 to nie ma maluch - tam jest pełen wtrysk tak więc wtryskiem i iskrą zawiaduje komputer a nie kopułka i palec. tutaj to można odczytać: http://macmerc.eltrakon.pl/dane/238100DT...
No to napisz czemu gaśnie, brak iskry czy paliwa?A w ciemno przekażniki za akumulatorem.
Tak jak stwierdził przedpiszca, w samochodzie napięcia najlepiej mierzyc żarówką, a nie woltomierzem, bo przy okazji sprawdzasz jakość połączeń pod obciążeniem. A więc robisz tak: 1. Zdejmujesz pokrywkę przerywacza. Przyłączasz żarówkę pomiędzy kablem zasilającym aparat a masą. 2. Powoli pokręcasz kołem pasowym 3. Zarówka powinna zaświecać się, gdy...
Paliwo, iskra,drożność dolotu powietrza, w późniejszej kolejności ustawienie faz rozrządu, elektronika, czujniki itd Jeżeli auto jeździło, nie nastąpiło uszkodzenie mechaniczne (np rozrządu), jest kompresja, iskra, paliwo a auto nie odpala to wtedy można szukać dalej pzdr
Mam problem z mercedesem 300ce-24 silnik m104 na Ke-jetcie. Auto zgubiło iskrę. Najpierw gubiło ją zupełnie losowo od czasu do czasu, na końcu padło całkiem. Podmieniłem : - czujnik położenia wału (przebiegi na obydwu wydają się być ok) - cewkę zapłonową (obie na stole działają) - sterownik (moduł) zapłonowy. Iskry nadal niema. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć...
Ile czasu stała ta benzyna? Po trzech miesiącach już się nie będzie nadawała. Skąd wiesz, że iskra jest w odpowiednim momencie? Te auta miały problemy z przepustnicą i modułami zapłonowymi niektórych serii, tu bym szukał usterki.
Podnieś dekiel z filtra powietrza popatrz co widac zobacz czy jest iskra itd a wtedy ktoś tobie pomoże a pewnie i sam dojdziesz.
A co było powodem, że nie pali na wszystkie cylindry. W tym samochodzie, przy zdjętej głowicy wszystkie wtryski pyliły i iskra jest też na wszystkich cylindrach. Do tego gościa mogę zadzwonic w tej sprawie?
co jest nas obecna chwile w aucie ? iskra , wtryski podają , cisnienie paliwa ? licznik w tym samochodzie niema nic do gadania (rozruchu)
Witam, ja mam podobny problem. Brak napięcia sterowania na jednej cewce 1 i 4 cyl. Wymieniłem 2 tranzystory BUX 127 i niestety bez rezultatu. Czy ma ktoś schemat takiego sterownika albo wie co trzeba wymienić? Jest to sterownik HFM 017 545 70 32 Mercedes C-klasa 2.2l z 96r. pozdrawiam i będę wdzięczny za pomoc. Dodam jeszcze że przy rozruchu iskra pojawia...
Podaj dokładnie kompresje na sucho i po podaniu oleju. Iskra na świeci jest? Moduł też podmieniałeś? On jest na wtrysku czy gaźniku tak z ciekawości
tak na plaki odpalil,pochodzil i po chwili nie palil na jeden garnek, i po nastepnej chwili zginela calkowicie iskra na wszystkich swiecach i dupa, nie chodzi teraz wcale. juz nie mam sil do niego.
Mercedes nie chce zapalić. Podczas kręcania rozrusznikiem próbuje zapalić, lecz po chwili gaśnie. Auto posiada chyba wtrysk jedno punktowy.Co może być przyczyną. Czy czujnik położenia przepustnicy? Rok produkcji 1991.Pompa paliwowa pracuje tylko w momencie rozruchu. Iskra jest. Pozdrawiam Wszystkich.
Proponuje zebys sprobowal odciac czujnik halotronowy , w merolu powinien juz byc , tylko najpierw sprawdz odpinajac od niego wtyczke czy auto odpali , wiekszosc aut , przynajmniej TDI nie chce odpalac , ale zanim zaczniesz to robic to sprawdz , jak nie odpali to uwierz ze to najlepsza metoda , nie bedzie zaplonu , zlodziejaszek bedzie grzebal przy cewce...
Witam! Mam problem z mercedesem 124 2.0 16v z 1993r. Auto nie daje impulsu na wtryski podczas rozruchu. Iskra jest pompka paliwa chodzi. Auto nie odpala z rozrusznika, jedynie z samostartu albo po daniu na wtrysk impulsu. Jak odpali to chodzi normalnie idealnie a impuls jest. Impuls wytwarza masa plus jest stały. Czujnik obrotów wału wymieniony ale...
dorzuć stabilizator wolnych obrotów i będzie śmigał(nie pozwala żeby silniczek wolnych obrotów opuszczał się za bardzo i dodatkowo można podnieść wolne obroty na gazie).Co do strzelania to już każdy wie,że największy wpływ ma jakość iskry i domykania się zaworów.
jeżdże samochodami kilkanaście lat i używałem ISKRY(jednoelektrodowe) nigdy się nie zawiodłem,aż do czasu kiedy w mercedesie po założeniu nowych świec z jednej odpadła elektroda boczna i pokrzywiła zawory(kłopotów tyle ,że hej).Od tej pory mam NGK .Jeśli chodzi o pracę na gazie to nie zauważyłem różnicy między tymi firmami(mam sekwencyjny wtrysk gazu),ale...
Ja stawiałbym na uszkodzenie jednej sekcji cewki zapłonowej, po rozgrzaniu gubi styk i brakuje iskry na jednej sekcji...sprawdź kostki podłączone do cewki i jeżeli masz od kogo podmień cewkę zapłonową.
Witam, niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na temat podłączenia alarmu do sterownika (pompki) centralnego zamka w Mercedesie 124, zlokalizowalem pompke i wiazke sterujaca ( 3 przewody). Nie mam pojecia ktorymi przewodami co idzie, jak probowalem metoda prob i bledow(raz do masy raz do +12V) to tylko iskry szly, jak to podłączyć zeby nie kolidowalo...
na gazie smiga. wiec iskra jest. moze to coś z przełącznikiem od gazu który zatrzymuje benzyne gdy przełącza na gaz?
Witam.Uważam,że można taką cewkę na próbę podłączyć.Czy ten mercedes z roku 84 ma zapłon bezstykowy?W tym czasie cewki były podobne.Na nasadkach świec mogą występować przebicia.Czujnik lampy podepnij na kabel 1-cylindra.
mam pytanko!odstawiłem samochod do garazu wszystko chodzilo normalnie jak zawsze.poczym wsiadajac na drugi dzien wogule niechce odpalic!jaka moze byc przyczyna? kable i swiece ok!iskry niema!moze byc to cewka?z góry dziękuje
witam, mam ten sam problem tylko ze w a170cdi. tylko swiatla mijania nie dzialaja , cala reszta dziala bez problemu. podczas wyjmowania zarowki lekko dotknalem lustra w lampie i iskra przeskoczyla ( tak mi sie wydawalo) i jedna zarowka sie zapalila, drugiej nie mialem szansy juz sprawdzic bo sie rozpadalo. moze ktos rozwiazal taki problem u siebie?
Witam ponownie. Autko śmiga nawet dobrze oleju też nie przybywa ale siadają świece iskra pojawia się nie regularnie po zamontowaniu nowych jest ok do jakiegoś momentu ale klijent odebrał auto wcześniej i naraże nie mogę nic popatrzeć ale wróci.
witam mam problem z uruchomieniem c180 96r.zasilanie sterownika ok,brak komunikacji ze sterownikiem 018 545 41 32 siemensa,po włączeniu zapłonu pompa się nie uruchamia,brak iskry,wtrysku,czujnik wału ok,immo chyba ok(sygnalizacja na diodach wł i wył)jakie jest prawdopodobieństwo że padł ecu i czy ktoś to naprawia?
Witam.Dziękuję bardzo za zainteresowanie tematem.Otoż po zaciągnięciu samochód pali idealnie,lecz gdy tylko wyłączę zapłon/silnik/i za moment próbuję odpalić z kluczyka nie ma szans,kręci jak wariat lecz nie odpali.Silnik przy rozruchu odpala na benzynę-gaz sekwencyjny.Nadmieniam iż świece wymienione na nowe,sprawdzona iskra,paliwo na wtryski dochodzi.Przy...
Witam. Mercedes D124 2.5l 1993r Problem jest taki: Ciągle pali świece żarowe. Wstawiane były Bosh, iskra, itp... - pali. Automat grzeje ok 40s. Styki w prekaźniku nienajgorsze. Ładowanie akumulatora jest dobre - ok.14.6V Jeszcze pytanie: może trzeba ( ale jak ? ) zmienić czas grzania ( w automacie ) . Wiem, że potrzebna będzie ingerencja w układ - ale...
Próbuję uruchomić auto z 1970 roku, stało ponad 10 lat. Jestem przy cewce zapłonowej - podpowie ktoś jaką powinna mieć rezystancję na uzwojeniu pierwotnym? Szukałem w necie, ale mam bardzo różne informacje, w zależności od typu układu zapłonowego, i nie mam co do niej pewności... Ile powinna mieć w układzie wtrysku elektronicznego D-jetronic? Cewka...
To co innego powoduje, że wtryski są sterowane ok 2sek podczas odpalania a potem już nie? mimo, że +12V jest cały czas na wtryskach? iskra jest prawidłowa cały czas, jak się rozpyla benzynę nad dolotem to on sobie pracuje na tym normalnie ładnie równo, także na gazie 1gen też by pracował w tym stanie, ja tak Astrą F jeździłem pół roku jak zgubiłem immo,...
Po zagrzaniu silnika wyskakuje błąd: Brak iskry cewka 2 i 6-tym cyl. Po zresetowaniu podobna sytuacja. Po zagrzaniu silnika błąd pokazuje się ,ale są to inne cylindry np.1 i 3-ci. Po wymianie cewki, po zagrzaniu silnika, podobna sytuacja.
Witam, Mam problem z Mercedes 190E 1.8 Benzyna rok produkcji 1991. Problem polega na tym, że nie można go odpalić tzn. odpala i gaśnie. Przy trzymaniu gazu na maksa odpala na wysokich obrotach i chodzi, jeżeli puszczam gaz to gaśnie i po tym już nie da się go odpalić przez dłuższy czas. Sprawdzane było czy pompka daje paliwo i paliwo dochodzi, iskra...
Witam. Mercedes W 202, 1997 rok, założony gaz, sterowanie na siemensie bezpośrednio na cewki. Problem to zanikająca iskra na 1 i 4 cylindrze. Odpala na wszystkich cylindrach by po jakimś czasie (ten czas jest bardzo różny od kilku sekund do kilku godzin) palić tylko na dwa cylindry (2 i 3). Układ z traconą iskrą, zamiana cewek miejscami nie daje poprawy....
Dzień dobry Panowie, bardzo przepraszam potrzebuję pomocy, pacjent Mercedes Benz w124, silnik m111 2.0 benzyna 1993 rok problem z nim taki, że po odpaleniu ciężko pracuje, szarpie silnikiem niby to jakiś stary diesel na 3 cylindry a 4 nie działa, pokazuje 10 tys. obrotów na biegu jałowym cały czas... Co było zrobione: 1 regeneracja wiązki silnika, 2...
Generalnie z tymi rezystorami to jest tak: Służą one do podniesienia oporności niskoomowej cewki zapłonowej podczas normalnej pracy silnika. To rozwiązanie stosuje się w celu ograniczenia prądu płynącego przez uzwojenie pierwotne cewki i przerywacz. Jeśli mamy niskoomową cewkę i zasilimy ją bezpośrednio - z pominięciem rezystorów - duży prąd będzie...
Jeżeli masz układ zapłonowy stałoenergetyczny, to energia iskry jest stała w szerokim zakresie napięć zasilających. Działanie takiego układu polega na tym, że cewka zapłonowa ma niską rezystancję uzwojenia pierwotnego i stabilizowany jest prąd przepływający przez owo uzwojenie. Wiesz może jak jest w Mercedesie C-klasa benzyna z 1995 roku ? są tam dwie...
Update. Samochód umarł, już w ogóle nie odpala, próbuje, zakaszle i umiera, ale zazwyczaj tylko kręci. Wymienione trzy cewki (loro) bo pęknięte były, iskra jest, wymienione czujniki wałka i wału(bosha oba) , wymienione świece(BRISK Silver) i przepływomierz(loro). Paliwo pcha, bo z rury czuć benzyną. Uszkodzony jest czujnik temp, na komputerze pokazywał...
Witam, wiem że podobne tematy były już omawiane, ale nie znalazłem potrzebnych mi informacji. Poszukuję pomysłu na to jak pozyskać sygnał z przewodów WN podłączonych do świec zapłonowych (lub innego miejsca instalacji) w celu sterowania wtryskiem LPG. Mowa o silniku Mercedesa typ m103 , 6 cylindrów , wtrysk KE-Jetronic. Sterownik instalacji LPG ma możliwość...
eutotips zeby odpalic te kia na innym serowniku silnika potrzebowal bym pakiet z immo bo na serownik bosch z rozowa naklejka mocnych nie ma! Zeby wywalic immo trzeba zamieniac cewki. A jezeli wtrysk paliwa jest na karzdym cylinrze i iskra tez to nie mozliwe ze to sterownik. Mamy w warsztacie elektryka co ogarnia kluczyki ryba w mercedesie i samochody...
Napięcia ze sterownika są na każdym pinie ( po odpięciu przewodów do świec ). Po ponownym wpięciu zapala się kontrolka i prawidłowo startują świece. Ponowne uruchomienie i niestety "ciemność widzę ogromną" . Możesz odpowiedzieć co znaczy nieodpowiednie świece ( zamontowane są nowe Iskry) Problem rozwiązany- w przekażniku świec żarowych wypalony styk,...
Witam, potrzebuję pomocy. Pacjent Mercedes W210 2.0 136KM Automat LPG jeździł, odpalał na benzynie i gazie. Nagle ze starości wąż z listwy wtryskowej(dokładniej zaworu regulacji ciśnienia paliwa) uległ destrukcji(od tylnej strony kolektora) i nastąpił wyciek paliwa. Auto dalej odpalało jeździło bynajmniej w ten sam dzień. Następnego dnia założony został...
Cześć. Przepraszam, ale nie wiem, jak mam szukać i gdzie pisać. Czy może ktoś z kolegów posiada schemat instalacji elektrycznej do Mercedesa w 114 2.5 benzyna na dwóch gaźnikach, to jest automat.. A o co chodzi, nie mam iskry na świecach. Co mam robić? Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/3677312800_...
Udało mi się kupić się moduł o nr 0155452632 sprzedawca twierdził że pochodzi z modelu 124. Po założeniu samochód nadal nie odpala jest iskra, pompka podaje paliwo, natomiast mechanik stwierdził, że nie ma sygnału na wtryski. Czy ten moduł może mieć imo i dla tego nie działają wtryski, czy jednak moduł jest walnięty?
mercedes iskry iskry mercedes vaillant iskry
alarm micra czujnik położenie pedał hamulec odblokować start pulpicie
bezpiecznik alarmu toyota corolla bezpiecznik alarmu toyota corolla
Kolejność podłączenia wzmacniacza i separatora sygnału radiowego Wpływ ominięcia kondensatora 0.1 µF w efektach gitarowych