Co mam rozwijać - trzeba znaleźć przyczynę, dlaczego czujnik nie daje sygnału a potem martwić się ewentualnie dalej. W tej chwili nie mam dostępu do EPC i nie bardzo pamiętam, czy te czujniki (wałka ssącego i rozrządu) są takie same. Jak są takie same, to można je zamienić miejscami i zobaczyć, czy błąd się przeniesie na drugi wałek. Jeżeli tak - to...
Własnie z teorią u mnie kiepsko, bo jestem praktykiem. To gdzie ten krokowiec tam jest?
Pompę zmień tak czy inaczej. Wycie nie przynosi nic dobrego. Zamiennika chińskiego ciężko trafić z jakością. Najlepiej nowa takiego samego producenta jaka u Ciebie jest.
Jaki olej był wlany? Chodzi mi o parametry nie markę. I podeślij vin auta to jutro sprawdzę wartości ciśnienia na wolnych obrotach.
Dlaczego Mercedes W210 ma bardzo duże obroty
Elektrozawór to ELAB. Ten dynks za 5 tyś. to nie jest zwykły rozdzielacz. To pompa zasilająca. :) Masz tam na wejściach również zaworki kierunkowe, prędzej nimi ucieka paliwo. Z elektrozaworu mógłbyś wywalić rdzeń zaworu i auto będzie śmigało. Gdyby był niesprawny to nie tylko po uruchomieniu byłby kłopot z obrotami.
Mowisz masz: A0055429417
Kolega sprawdzi przełożenie mostu- kręcąc od strony wału policzyć ile obrotów na obrót półosi. Wygląda że komputer zgłupiał przez obroty do ABS.
Dla skrzyni 722.3 (trochę inna skrzynia, ale też MB) serwisówka podaje ok 3-5 barów przy wysokich obrotach.
Nie.Posprawdzaj te BUK'i. Pewnie któryś zwarty na złaczu D-S. Ale jeszcze sprawdź czy zaraz koło silnika nawiewu nie ma modułu regulacji obrotów wiatraka.
Mniej-więcej nad pedałem gazu, trochę wyżej, wpuszczony w obudowę kanału wentylacyjnego. Pzdr
Tego merca bez sprzętu nawet nie dotykaj. Wskazanie na 120 stopni nic nie mówi. Trzeba zobaczyć jaką temperaturę widzi sterownik silnika i wiatraków.
Nie wiem, z jakiego komputera korzystasz. SD (Star Diagnose) zazwyczaj w takim przypadku pokazuje, co jest powodem nieuruchomienia procedury wypalania.
To bardzo proste "lock-up" tak zwane spszęgło hydrokinetyczne siada przy takim przebiegu jak masz dziwie się że się wcześniej już nie rozsypało. Pozdro
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Postanowiłem wrzucić jeszcze filmik z odpalaniem auta przy temp + 2 stopni. Zaznaczam, że gdy temp jest minusowa raczej by nie odpalił. Filmik pokazuję jak najpier delikatnie cofam 2-3m obroty spadają, pozniej wjazd do garażu obroty rosną :) http://w143.wrzuta.pl/film/7JjTKbyeMgt/c...
Może lekko padnięty akumulator i pod obciążeniem klimatyzacji obroty podnosi.
Rozruch jest prawidłowy? elektrycznie wszystko działa? gdzieś musi być zwarcie, sprawdź lampy jak naciskasz stop.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Czy parametry pracy silnika odczytywane były w trakcie jazdy w momencie falowania, czy w czasie postoju ? Zerknąć trzeba również jak skrzynia reaguje na zmianę obrotów . Turbina nie powinna przy obniżeniu obrotów zakłócać pracy .
Okrągłe gniazdo służy do podłączenia diagnoskopu: obroty silnika, kąt wyprzedzenia zapłonu, ew. napięcie na sondzie lambda. Tak więc nie rób sobie nadziei. Sterownik silnika podpięty jest czasem do prostokątnego gniazda diagnostycznego pod maską. Tu też nie rób sobie nadziei: to bardzo prymitywny system diagnostyczny oparty na przebiegu prostokątnym...
Jeżeli okablowanie sprawdzone, i wszytko się zgadza to całkiem prawdopodobne, że tak.
Witam.Sprawdzić czujniki obrotu kół ośi tylnej-ustawić szczelinę powietrzno.
Mam blad 7f18 auto nie wkręca się na obroty podczas jazdy Mercedes ml320
Piecek 40 zapraszam serdecznie.
Napięcia sterujące są poprawne. Wg mnie padł regulator. (one tak mają)
Jeżeli piszesz że po zdjęciu wtyczki z masomierza układ pracuje lepiej(znacznie lepiej) i dokręca się powyżej 4tys obrotów to 100% problemy jest w masomierzu powietrza lub jego instalacji(mało prawdopodobne) . Przy założeniu nowego masomierza konieczne jest wykasowanie adaptacji masomierza ponieważ układ ME sam na podstawie sygnałów z sond lambda sam...
Błąd czujnika obrotów wału na wyjściu skrzyni
Sprawdź czujnik temp. silnika
Nie występuje osobno, trzeba wymienić płytę elektryczną w skrzynce. http://obrazki.elektroda.pl/9399053500_1...
Start -stop pod wyłącznik na silniku. Do INS podłącz sygnał włączenia PTO wtyk x4 pin 13 .Wyswietla włączenie przez styk do masy. Daje to możliwość regulacji obrotów wyższych niż ustawione seryjnie. Regulację obrotów możesz zrobić dublując dźwignię z prawej strony kierownicy. Musisz niestety mieć komputer , żeby sparametryzować FR i INS inaczej nie...
Czy przy włączeniu świateł przeciwmgłowych (poprzez obrót przełącznika w prawo i pociągnięcie do siebie) zapala się kontrolka spalonej żarówki na desce rozdzielczej?
Witam. Wcześniej nie było potrzeby. Dodano po 4 Auto nie ma mocy, nie wchodzi na obroty.
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Przepływki czyste ?
Odpaliłem dziś zimne auto włączyłem klimę i z zegarkiem w ręku chłodziła 4 minuty i włączył się wentylator i koniec. Pojechałem do kolejnego magika i tak: Podłączył dwa zegary jeden niskiego ciśnienia drugi wysokiego, odpaliłem auto włączyłem klimę wys. ciś. była z 17bar przez chwile aż się włączył wentylator i w tej samej chwili ciśnienie leci do końca...
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
No właśnie potrzebne bedzie zwiększenie obrotów
Panowie może jakieś inne sugestie dotyczące falowania tych obrotów
Sprawdź to i podaj te obroty na rozruszniku.
Rozwiązałeś ten problem. jeśli tak podzielsię doświadczeniami. Dodano po 6 Miałem podobny problem, ale jeszcze go do końca nie rozwiązałem. Zanim zaczniesz wydawać pieniądze u naciągaczy lub u matołów zasięgnij informacji o tym problemie, bo kasę wszyscy chętnie biorą.
sprawdź główny przekaźnik czy czasem styki nie zaśniedziały z najdziesz go za akumulatorem za taka plastikowa zaślepka
Tak ma blokadę mostu
Przepustnica powietrza ma odłączony przewód podciśnienia. Po podłączeniu przepustnica się całkowicie zamyka i silnik nie wchodzi na obroty.
http://obrazki.elektroda.net/74_12685595... http://obrazki.elektroda.net/74_12685595...
Ja mam to samo i walnięty jest przepływomierz, c 200 cdi, kupilem zamiennik ale gosciu zly model mi sprzedal i przerywa, jade wymienic i powinno by GUT. Ja stawiam na 90 procent przepływomierz możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
Proszę sprawdzić naciąg linki kick-down idącej od cięgien "gazu" do skrzyni biegów z prawej jej strony. Przy naciśnięciu padału "gazu" do oporu ugięcie linki powinno wynosić ok. 1,5 - 2 cm.
No to od sprawdzenia wtrysków zacznij.
Miałem podobny przypadek w W204, jeszcze dodatkowo zaświecało ESP. Ogranicznik w pedale wyrobił się mechanicznie i układ wychodził poza obszar dozwolonych napięć. Wystarczyło ograniczyć skok pedału dosłownie o milimetr i wszystko pracowało poprawnie. Być może o Ciebie jest podobny problem, analiza parametrów i woltomierz powinny pomóc w diagnozie.
Rok produkcji 2014, euro 5, to jest chyba III generacja, VIN: WDB9333171 Z VIn-u na pewno wynika, że jest to trzecia generacja. I w takim razie rok wyprodukowania auta nie jest prawdziwy - bo te Actrosy się skończyły w 2011 lub na pewno w 2012. Pewnie po wyprodukowaniu podwozia auto długo stało na zabudowie i stąd ta różnica. O.K. - Już wiadomo co...
Zobacz jaki jest regulator założony. Bo jak wcisnął zamiennik to tak będzie. Sam alt jest sprawny ale reg.może być zły.
Bateria w ten sposób eksploatowana, traci z czasem pojemność (efekt pamięciowy) i wytrzymuje 2, może więcej lat. J
Czy na zimnym i ciepłym silniku, są takie same obroty ?
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Napisałem żeby ci ktoś zrobił diagnozę, a nie odczytał błędy.
Wartości rezystora nie znam
Filtr powietrza zapchany,auto jest chyba trochę zapuszczone.
Prosze odpisz Radioop88 jak skonczyl sie twoj problem z falujacymi obrotami
A można prosić o oznaczenie jako pomocny post?:-D
Trzeba zrobić test całego auta - a nie tylko skrzyni. Niemożność wrzucenia biegu może wynikać właśnie z faktu, że z jakiegoś powodu rosną obroty silnika.
Raczej nic się nie dzieje - te czujniki są dosyć awaryjne. Często pomaga porządne wypłukanie w benzynie. Wątek o tej usterce był na forum: www.mb.org.pl
Ciśnienie jakby trochę mało przy nowej pompie, może warto spróbować z bezpośrednio z bańki i wtedy zobaczyć ciśnienie. Na ciepłym (86 stopni temperatura )pewnie jeszcze spadnie, nie wiem jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach.
Jakie masz te wolne obroty jak trzęsie? Sprawdź szczelność układu ssącego (albo przynajmniej podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach). Jaki tam masz wtrysk? HFM czy PMS?
Z wolnymi obrotami masz kłopot tylko na gazie?
Witam. Mercedes Vito, maksymalne obroty jakie osiąga, to 3000 i to wszystko. Czasem na zimnym silniku uda mu się wskoczyć powyżej 3000 ale strasznie kopci. Za pomoc dziękuję.
Jak rozwiązałeś problem z tym samochodem? mam identyczne objawy w swoim C220 diesel, wiem ze minelo pare lat od momentu kiedy pisaleś, ale moze przeczytasz tą wiadomość. Z góry dzięki!
Witam kolegę, czy rozwiązałeś problem buczenia (zasysanie) po zdjęciu gazu tak z około 2000 obrotów. Pozdrawiam RS
podstawowe pytanie to 3tys obrotów to na postoju? czy podczas jazdy również?
PANOWIE diagnostyka i po zabawie
Brak cana między MR i FR
Nie trzeba rozkręcać całej skrzyni. Spuścić olej ze skrzyni, zdjąć miskę olejową i mamy płytę zaworową, na której są czujniki obrotów.
Sprawdź czujnik położenia wału może nie generować błędu ale nie zczytuje z koronki przy wolnych obrotach.
Witam,problem z mercedesem rozwiązany powodem wysokich obrotów było uszkodzone koło zamachowe dzięki
Zobacz czy nie masz skoków ciśnienia na szynie w tym zakresie obrotów.
A gdyby to był napinacz związku ze spadkiem ciśnienia oleju, to co miało by wspólnego grzechotanie z spadkiem obrotów? zawor jest zamykany wiec ciśnienie raczej nie ucieka jak zmniejsza obroty.
Mogę się mylić, dawno tego nie widziałem ale sprawdź kolego napięcie linki gazu i kostkę przy pedale.
Mercedes W202 2.2D. Ciężko ma wkręcać się na obroty jaki może być problem?
Głowica do zdjęcia i do zrobienia, sprawdzić ją także na szczelność. Silnik gruntownie wypłukać, układ smarowania i układ olejowy. Po złożeniu zalać olejem mineralnym. Włożyć sprawny termostat. Silnik załatwiłeś sobie sam, uderzyłeś w jego czuły punkt (przegrzanie).
Sondę należało by sprawdzić a przepustnice wymyć pod tależykiem.
Problemem byl zapchany kolektor ssacy,dwa kufle do piwa nagaru.
Mercedes nie odcina obrotów na postoju do max 3tys. ?
Sprawdź zasilanie modułu silnika, zazwyczaj powiązane z sypaniem litaniami błędów. Albo zbyt dużo nabite czynnika do układu klimy.
Witam. Mercedes B Klasa - W245. Silnik 2.0 CDI. Automatyczna skrzynia biegów. Po rozgrzaniu silnika falują obroty na biegu jałowym. Na zimnym silniku wszystko jest w porządku. Nie ma żadnych błędów. Mieliście może podobny problem? Jak sobie z tym poradzić?
Prymitywny Diesel 2.2d w Mercedesie W210. Obroty nie zmieniają natężenia zakłóceń. Włączenie świateł delikatnie wzmaga efekt zakłoceń.
Vakuometr na wolnych obrotach stoi na zerze?
Witam wszystkich mam pytanie jak wyregolowac obroty ssania w Mercedesie 300E Rok 1985 prosze o porade i pozdrawiam
s 500 B.G 2002r przy ruszaniu nie wchodzi w obroty i czasami gaśnie to samo na benzynie
Witam, mam problem z wolnymi obrotami, Mercedes 190 1.8 benzyna. Zginęły mi wolne obroty w aucie po wymianie stacyjki, podczas wymiany rozsypały mi się przewody ze stacyjki i podłączałem je sam, obawiam się, że coś pomyliłem. Czy to może mieć wpływ na brak wolnych obrotów?, po za tym wszystko działa. Proszę o pomoc..
Zapomniałem napisać że to skrzynia automatyczna, więc nie ma dwumasy
Witam! Mam problem z ustawieniem obrotów w mercedesie vario 614, jak można to ustawić bo ma 600 obrotów i strasznie w nim trzęsie? Z góry dziękuję ;)
Zainteresuj się napięciem na akumulatorze. Podnieś obroty i zmierz bo 10V to ciut za mało.
Witam, W jaki sposób zwiększa (reguluje) obroty silnika w samochodzie mercedes Actross BlueTec5 silnik: OM501 Jak działa układ zasilania w tym silniku?
zobacz czy załącza ci sie spreżarka, jeśli nie to jest duże prawdopodobieństwo że niemasz czynnika chlodzącego lub jego cisnienie jest za małe. na wszelki wypadek sprawdz bezpieczniki. podjedz do ludzi od klimy i ci to sprawdzą
Błąd P2203 jest to usterka czytnika obrotów wejściowych Y3/6n3 (częsta usterka). Zaznaczyłem w poście #2 który to jest.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
KTS nie pokazał żadnych błędów, ale nie dał się po prostu jeździć. Na tej skrzyni również nie ma błędów ale szarp[ie i obroty falują.
więc może wiesz przy jakim ciśnieniu powinien wystartować wentylator lub przy jakiej temperaturze czynnika? Nie ma takich danych. To nie jest tak jednoznaczne, jak ci się wydaje. Bo warunki pracy wentylatora są kalkulowane na podstawie wielu różnych danych takich jak: temperatura zewnętrzna, chwilowe obciążenie silnika, temperatura czynnika chłodzącego,...
oringi ok pompa ok wstępna ok nowe pierścienie zawór na RAIL nwy ale prawdopodobnie uszkodzony falują obroty
Mieliśmy identyczny w mercedesie econic wiec zostal podmieniony
I tak ma być. Po co ci więcej na biegu HALOWYM? Maks 4 TYŚĄCE to zabezpieczenie silnika.
obrót mercedes sprinter mercedes niski obrót mercedes regulacja obrót
wiertarka kinzo włączający wentylator mondeo amplituner instrukcja
Układ pomiarowy tryboelektryfikacji: elektroda, oscyloskop, rezystory Jak przywrócić kolorowy obraz na TV JVC?