Co mam rozwijać - trzeba znaleźć przyczynę, dlaczego czujnik nie daje sygnału a potem martwić się ewentualnie dalej. W tej chwili nie mam dostępu do EPC i nie bardzo pamiętam, czy te czujniki (wałka ssącego i rozrządu) są takie same. Jak są takie same, to można je zamienić miejscami i zobaczyć, czy błąd się przeniesie na drugi wałek. Jeżeli tak - to...
Własnie z teorią u mnie kiepsko, bo jestem praktykiem. To gdzie ten krokowiec tam jest?
Jaki olej był wlany? Chodzi mi o parametry nie markę. I podeślij vin auta to jutro sprawdzę wartości ciśnienia na wolnych obrotach.
Pompę zmień tak czy inaczej. Wycie nie przynosi nic dobrego. Zamiennika chińskiego ciężko trafić z jakością. Najlepiej nowa takiego samego producenta jaka u Ciebie jest.
Elektrozawór to ELAB. Ten dynks za 5 tyś. to nie jest zwykły rozdzielacz. To pompa zasilająca. :) Masz tam na wejściach również zaworki kierunkowe, prędzej nimi ucieka paliwo. Z elektrozaworu mógłbyś wywalić rdzeń zaworu i auto będzie śmigało. Gdyby był niesprawny to nie tylko po uruchomieniu byłby kłopot z obrotami.
Dlaczego Mercedes W210 ma bardzo duże obroty
Mowisz masz: A0055429417
Dla skrzyni 722.3 (trochę inna skrzynia, ale też MB) serwisówka podaje ok 3-5 barów przy wysokich obrotach.
Kolega sprawdzi przełożenie mostu- kręcąc od strony wału policzyć ile obrotów na obrót półosi. Wygląda że komputer zgłupiał przez obroty do ABS.
Nie.Posprawdzaj te BUK'i. Pewnie któryś zwarty na złaczu D-S. Ale jeszcze sprawdź czy zaraz koło silnika nawiewu nie ma modułu regulacji obrotów wiatraka.
Mniej-więcej nad pedałem gazu, trochę wyżej, wpuszczony w obudowę kanału wentylacyjnego. Pzdr
Membrana/talerzyk po lewej to siłownik do zwiększania obrotów po zimnym rozruchu (ssanie). O ile pamiętam w celu luzowało się kontrę i kręcąc tą membraną zmieniały się obroty.
Tego merca bez sprzętu nawet nie dotykaj. Wskazanie na 120 stopni nic nie mówi. Trzeba zobaczyć jaką temperaturę widzi sterownik silnika i wiatraków.
Sprawdz synchronizację silnika i czy widzi obroty
Nie wiem, z jakiego komputera korzystasz. SD (Star Diagnose) zazwyczaj w takim przypadku pokazuje, co jest powodem nieuruchomienia procedury wypalania.
To bardzo proste "lock-up" tak zwane spszęgło hydrokinetyczne siada przy takim przebiegu jak masz dziwie się że się wcześniej już nie rozsypało. Pozdro
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Postanowiłem wrzucić jeszcze filmik z odpalaniem auta przy temp + 2 stopni. Zaznaczam, że gdy temp jest minusowa raczej by nie odpalił. Filmik pokazuję jak najpier delikatnie cofam 2-3m obroty spadają, pozniej wjazd do garażu obroty rosną :) http://w143.wrzuta.pl/film/7JjTKbyeMgt/c...
Rozruch jest prawidłowy? elektrycznie wszystko działa? gdzieś musi być zwarcie, sprawdź lampy jak naciskasz stop.
Motor 646 w tym aucie raczej względnie szybko się odpowietrzał. Chyba (z nadzieją) trzeba poczekać na wynik testu który przeprowadzisz.
Może lekko padnięty akumulator i pod obciążeniem klimatyzacji obroty podnosi.
Okrągłe gniazdo służy do podłączenia diagnoskopu: obroty silnika, kąt wyprzedzenia zapłonu, ew. napięcie na sondzie lambda. Tak więc nie rób sobie nadziei. Sterownik silnika podpięty jest czasem do prostokątnego gniazda diagnostycznego pod maską. Tu też nie rób sobie nadziei: to bardzo prymitywny system diagnostyczny oparty na przebiegu prostokątnym...
Jeżeli okablowanie sprawdzone, i wszytko się zgadza to całkiem prawdopodobne, że tak.
Witam.Sprawdzić czujniki obrotu kół ośi tylnej-ustawić szczelinę powietrzno.
Mam blad 7f18 auto nie wkręca się na obroty podczas jazdy Mercedes ml320
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Piecek 40 zapraszam serdecznie.
Napięcia sterujące są poprawne. Wg mnie padł regulator. (one tak mają)
Jeżeli piszesz że po zdjęciu wtyczki z masomierza układ pracuje lepiej(znacznie lepiej) i dokręca się powyżej 4tys obrotów to 100% problemy jest w masomierzu powietrza lub jego instalacji(mało prawdopodobne) . Przy założeniu nowego masomierza konieczne jest wykasowanie adaptacji masomierza ponieważ układ ME sam na podstawie sygnałów z sond lambda sam...
Czy parametry pracy silnika odczytywane były w trakcie jazdy w momencie falowania, czy w czasie postoju ? Zerknąć trzeba również jak skrzynia reaguje na zmianę obrotów . Turbina nie powinna przy obniżeniu obrotów zakłócać pracy .
Start -stop pod wyłącznik na silniku. Do INS podłącz sygnał włączenia PTO wtyk x4 pin 13 .Wyswietla włączenie przez styk do masy. Daje to możliwość regulacji obrotów wyższych niż ustawione seryjnie. Regulację obrotów możesz zrobić dublując dźwignię z prawej strony kierownicy. Musisz niestety mieć komputer , żeby sparametryzować FR i INS inaczej nie...
Błąd czujnika obrotów wału na wyjściu skrzyni
Sprawdź czujnik temp. silnika
Nie występuje osobno, trzeba wymienić płytę elektryczną w skrzynce. http://obrazki.elektroda.pl/9399053500_1...
Czy przy włączeniu świateł przeciwmgłowych (poprzez obrót przełącznika w prawo i pociągnięcie do siebie) zapala się kontrolka spalonej żarówki na desce rozdzielczej?
Przepływki czyste ?
Odpaliłem dziś zimne auto włączyłem klimę i z zegarkiem w ręku chłodziła 4 minuty i włączył się wentylator i koniec. Pojechałem do kolejnego magika i tak: Podłączył dwa zegary jeden niskiego ciśnienia drugi wysokiego, odpaliłem auto włączyłem klimę wys. ciś. była z 17bar przez chwile aż się włączył wentylator i w tej samej chwili ciśnienie leci do końca...
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
Witam. Wcześniej nie było potrzeby. Dodano po 4 Auto nie ma mocy, nie wchodzi na obroty.
Panowie może jakieś inne sugestie dotyczące falowania tych obrotów
No właśnie potrzebne bedzie zwiększenie obrotów
Rozwiązałeś ten problem. jeśli tak podzielsię doświadczeniami. Dodano po 6 Miałem podobny problem, ale jeszcze go do końca nie rozwiązałem. Zanim zaczniesz wydawać pieniądze u naciągaczy lub u matołów zasięgnij informacji o tym problemie, bo kasę wszyscy chętnie biorą.
Sprawdź to i podaj te obroty na rozruszniku.
sprawdź główny przekaźnik czy czasem styki nie zaśniedziały z najdziesz go za akumulatorem za taka plastikowa zaślepka
http://obrazki.elektroda.net/74_12685595... http://obrazki.elektroda.net/74_12685595...
Tak ma blokadę mostu
Ja mam to samo i walnięty jest przepływomierz, c 200 cdi, kupilem zamiennik ale gosciu zly model mi sprzedal i przerywa, jade wymienic i powinno by GUT. Ja stawiam na 90 procent przepływomierz możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
Proszę sprawdzić naciąg linki kick-down idącej od cięgien "gazu" do skrzyni biegów z prawej jej strony. Przy naciśnięciu padału "gazu" do oporu ugięcie linki powinno wynosić ok. 1,5 - 2 cm.
No to od sprawdzenia wtrysków zacznij.
Przepustnica powietrza ma odłączony przewód podciśnienia. Po podłączeniu przepustnica się całkowicie zamyka i silnik nie wchodzi na obroty.
Rok produkcji 2014, euro 5, to jest chyba III generacja, VIN: WDB9333171 Z VIn-u na pewno wynika, że jest to trzecia generacja. I w takim razie rok wyprodukowania auta nie jest prawdziwy - bo te Actrosy się skończyły w 2011 lub na pewno w 2012. Pewnie po wyprodukowaniu podwozia auto długo stało na zabudowie i stąd ta różnica. O.K. - Już wiadomo co...
Miałem podobny przypadek w W204, jeszcze dodatkowo zaświecało ESP. Ogranicznik w pedale wyrobił się mechanicznie i układ wychodził poza obszar dozwolonych napięć. Wystarczyło ograniczyć skok pedału dosłownie o milimetr i wszystko pracowało poprawnie. Być może o Ciebie jest podobny problem, analiza parametrów i woltomierz powinny pomóc w diagnozie.
Bateria w ten sposób eksploatowana, traci z czasem pojemność (efekt pamięciowy) i wytrzymuje 2, może więcej lat. J
Czy na zimnym i ciepłym silniku, są takie same obroty ?
Zobacz jaki jest regulator założony. Bo jak wcisnął zamiennik to tak będzie. Sam alt jest sprawny ale reg.może być zły.
Wartości rezystora nie znam
Napisałem żeby ci ktoś zrobił diagnozę, a nie odczytał błędy.
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Filtr powietrza zapchany,auto jest chyba trochę zapuszczone.
A można prosić o oznaczenie jako pomocny post?:-D
Raczej nic się nie dzieje - te czujniki są dosyć awaryjne. Często pomaga porządne wypłukanie w benzynie. Wątek o tej usterce był na forum: www.mb.org.pl
Prosze odpisz Radioop88 jak skonczyl sie twoj problem z falujacymi obrotami
Z wolnymi obrotami masz kłopot tylko na gazie?
Ciśnienie jakby trochę mało przy nowej pompie, może warto spróbować z bezpośrednio z bańki i wtedy zobaczyć ciśnienie. Na ciepłym (86 stopni temperatura )pewnie jeszcze spadnie, nie wiem jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach.
Trzeba zrobić test całego auta - a nie tylko skrzyni. Niemożność wrzucenia biegu może wynikać właśnie z faktu, że z jakiegoś powodu rosną obroty silnika.
Witam. Mercedes Vito, maksymalne obroty jakie osiąga, to 3000 i to wszystko. Czasem na zimnym silniku uda mu się wskoczyć powyżej 3000 ale strasznie kopci. Za pomoc dziękuję.
Jak rozwiązałeś problem z tym samochodem? mam identyczne objawy w swoim C220 diesel, wiem ze minelo pare lat od momentu kiedy pisaleś, ale moze przeczytasz tą wiadomość. Z góry dzięki!
Jakie masz te wolne obroty jak trzęsie? Sprawdź szczelność układu ssącego (albo przynajmniej podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach). Jaki tam masz wtrysk? HFM czy PMS?
Witam kolegę, czy rozwiązałeś problem buczenia (zasysanie) po zdjęciu gazu tak z około 2000 obrotów. Pozdrawiam RS
PANOWIE diagnostyka i po zabawie
Brak cana między MR i FR
Nie trzeba rozkręcać całej skrzyni. Spuścić olej ze skrzyni, zdjąć miskę olejową i mamy płytę zaworową, na której są czujniki obrotów.
podstawowe pytanie to 3tys obrotów to na postoju? czy podczas jazdy również?
Sprawdź czujnik położenia wału może nie generować błędu ale nie zczytuje z koronki przy wolnych obrotach.
Witam,problem z mercedesem rozwiązany powodem wysokich obrotów było uszkodzone koło zamachowe dzięki
A gdyby to był napinacz związku ze spadkiem ciśnienia oleju, to co miało by wspólnego grzechotanie z spadkiem obrotów? zawor jest zamykany wiec ciśnienie raczej nie ucieka jak zmniejsza obroty.
Zobacz czy nie masz skoków ciśnienia na szynie w tym zakresie obrotów.
Mogę się mylić, dawno tego nie widziałem ale sprawdź kolego napięcie linki gazu i kostkę przy pedale.
Problemem byl zapchany kolektor ssacy,dwa kufle do piwa nagaru.
Mercedes W202 2.2D. Ciężko ma wkręcać się na obroty jaki może być problem?
Głowica do zdjęcia i do zrobienia, sprawdzić ją także na szczelność. Silnik gruntownie wypłukać, układ smarowania i układ olejowy. Po złożeniu zalać olejem mineralnym. Włożyć sprawny termostat. Silnik załatwiłeś sobie sam, uderzyłeś w jego czuły punkt (przegrzanie).
Sondę należało by sprawdzić a przepustnice wymyć pod tależykiem.
Mercedes nie odcina obrotów na postoju do max 3tys. ?
Sprawdź zasilanie modułu silnika, zazwyczaj powiązane z sypaniem litaniami błędów. Albo zbyt dużo nabite czynnika do układu klimy.
Vakuometr na wolnych obrotach stoi na zerze?
Witam wszystkich mam pytanie jak wyregolowac obroty ssania w Mercedesie 300E Rok 1985 prosze o porade i pozdrawiam
Prymitywny Diesel 2.2d w Mercedesie W210. Obroty nie zmieniają natężenia zakłóceń. Włączenie świateł delikatnie wzmaga efekt zakłoceń.
s 500 B.G 2002r przy ruszaniu nie wchodzi w obroty i czasami gaśnie to samo na benzynie
Witam, mam problem z wolnymi obrotami, Mercedes 190 1.8 benzyna. Zginęły mi wolne obroty w aucie po wymianie stacyjki, podczas wymiany rozsypały mi się przewody ze stacyjki i podłączałem je sam, obawiam się, że coś pomyliłem. Czy to może mieć wpływ na brak wolnych obrotów?, po za tym wszystko działa. Proszę o pomoc..
Zainteresuj się napięciem na akumulatorze. Podnieś obroty i zmierz bo 10V to ciut za mało.
Witam! Mam problem z ustawieniem obrotów w mercedesie vario 614, jak można to ustawić bo ma 600 obrotów i strasznie w nim trzęsie? Z góry dziękuję ;)
Witam, W jaki sposób zwiększa (reguluje) obroty silnika w samochodzie mercedes Actross BlueTec5 silnik: OM501 Jak działa układ zasilania w tym silniku?
Zapomniałem napisać że to skrzynia automatyczna, więc nie ma dwumasy
zobacz czy załącza ci sie spreżarka, jeśli nie to jest duże prawdopodobieństwo że niemasz czynnika chlodzącego lub jego cisnienie jest za małe. na wszelki wypadek sprawdz bezpieczniki. podjedz do ludzi od klimy i ci to sprawdzą
Witam. Mercedes B Klasa - W245. Silnik 2.0 CDI. Automatyczna skrzynia biegów. Po rozgrzaniu silnika falują obroty na biegu jałowym. Na zimnym silniku wszystko jest w porządku. Nie ma żadnych błędów. Mieliście może podobny problem? Jak sobie z tym poradzić?
więc może wiesz przy jakim ciśnieniu powinien wystartować wentylator lub przy jakiej temperaturze czynnika? Nie ma takich danych. To nie jest tak jednoznaczne, jak ci się wydaje. Bo warunki pracy wentylatora są kalkulowane na podstawie wielu różnych danych takich jak: temperatura zewnętrzna, chwilowe obciążenie silnika, temperatura czynnika chłodzącego,...
Błąd P2203 jest to usterka czytnika obrotów wejściowych Y3/6n3 (częsta usterka). Zaznaczyłem w poście #2 który to jest.
Trójniki wywaliłem całkiem, pompa vacuum daje ok. 0,7 bar podciśnienia na wolnych obrotach, więc chyba dobrze.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
obrót mercedes sprinter mercedes niski obrót mercedes sprinter obrót
uprawnienia katalogów drukarka arduino sygnalizacja przepalenia bezpiecznika
foxess falownik zablokowany dekoder
Żarówka LED w Piaggio ZIP 50 cm³ 4T 2008 - Kompatybilność Jak dodać post na forum Elektroda.pl?