Wyjmij czujnik (prosta sprawa: przekręcamy o 90 stopni i wysuwamy w dół) i zmierz go omomierzem na stole. Powinien mieć 220 omów. Jak przyłożymy do niego magnes ma być 0 omów.
Temat już dla mnie jest nieaktualny. Auto sprzedane z tą usterką. Temat dla siebie zamykam. Dla Was dalej otwarty.Po obserwujących widać że problem nie tylko ja miałem. No szkoda ... a mógłbym naprawić.
mer.w164. 22st I przestaje grzac Witaj użytkowniku:4343411, Z twojego pytania wynika, że masz problem z grzejnikiem w samochodzie Mercedes w164 (rozumiem, że chodzi o model klasy M), który przestał grzać przy temperaturze na zewnątrz wynoszącej 22 stopnie Celsjusza. Brak ogrzewania w samochodzie może być spowodowany kilkoma problemami. 1. Termostat:...
Rozepnijmy złącze kabiny i tam masz kostki .Zobacz kolory kabli na wtyczkach i znajdź takie w wtyczkach złącza kabiny
miałem podobny problem silnik normalnie pracował (przy odpowiedniej temp.) parownik nie marzł a w środku auta było zimno. rozwiązanie problemu było banalnie proste, wystarczyło poprostu dolać płynu chłodzącego. max sprawdzałeś jego poziom?
Poziom płynu chłodzącego sprawdza się wyłącznie na zimnym silniku, na gorącym w ogóle nie wolno odkręcać korka.
jeśli poziom płynu chłodniczego obniża się po dwóch trzech miesiącach albo nawet dłużej to ja niewidzę nic niepokojącego uwarzam to za normalne odparowanie lub bardzo malutką nieszczelność.
Usterka naprawiona i to nie żaden moduł jak twierdzili fachowcy, tylko zwykły bezpiecznik 40Amp. umiejscowiony w module SAM który wymagał tylko oczyszczenia. Szkoda tylko forsy na nowe moduły. Panowie elektrycy mają problemy ze zdiagnozowaniem usterek nie kiedy kosztownych dla klienta.
Po pierwsze zły dział. Przeniosłem. Po drugie mam problem z kontrolką low engine coolant level warning lamp...zaznaczam że wszystkie płyny są ok,,,, może to być olej skrzyni biegów ? Low engine coolant level to niski poziom płynu chłodzącego silnik a nie oleju w skrzyni biegów.
Sprawdź twardość węży pewnie twarde i po rozgrzaniu wywala ci płyn korkiem powolutku ale systematycznie jeśli tak masz {słychać syczenie po zgaszeniu z korka} no to lipa :-( u mnie jest identycznie więc sam rozebrałem silnik i załamka blok uszkodzony moje co prawda benzyna 2,5 AWD więc poprzedni właściciel pocisnąć lubił ale to się teraz mści.Mam nadzieję...
Jak wstawiłem nowy czujnik poziomu płynu chłodzącego to nadal pokazuje że jest za mało płynu, czyli jeżeli jest nie dobry czujnik filtra powietrza to tak może się dziać.
Masz od W124 1-brąz - masa 2-zielony: temperatura silnika 3-niebiesko-czarny : poziom paliwa 4-niebiesko-zielony: kontrolka rezerwy 5-brązowo-czarny: poziom oleju 6-czarno-czerwono-fioletowy: zasilanie wskaźników (po stacyjce) 7-biały: kontrolka świateł drogowych 8-różowo-czerwony: zasilanie wskaźników (po stacyjce) 9-niebieski: wzbudzenie z alternatora...
Wygląda na wypalanie ale...Skoro nie ma żadnych błędów diagnostycznych, ale obroty silnika wrosną z 900 na 920 rpm i towarzyszy temu wzrost spalania, warto zwrócić uwagę na inne potencjalne przyczyny. 1. Sterowanie obrotami jałowymi. System ten zarządza obrotami silnika na biegu jałowym. Może być konieczne sprawdzenie, czy mechanizm sterujący obrotami...
W związku ze zgłoszonym zapotrzebowaniem rozszerzam opis o przeznaczenie poszcz. przewodów: 1 brązowy -masa 2 zielony - temperatura silnika 3 niebiesko-czarny - poziom paliwa 4 niebiesko-zielony - rezerwa paliwa 5 brązowo-czarny - czujnik poziomu oleju 6 czarno-czerwono-fioletowy - plus po stacyjce 7 biały - kontrolka "długich" 8 różowo-czerwony - plus...
Cześć I znowu po raz kolejny trzeba zaczynać od tego samego: BRAK DANYCH To nie jest kolego maluch w którym była klapka w kanale powietrznym i była albo otwarta, albo zamknięta. Na razie nie wiemy, czy w aucie masz proste ogrzewanie, czy klimę "ręczną" czy może automatyczną - a ma to zasadnicze znaczenie w różnych rodzajach sterowania w każdym z nich....
Hank - możesz się ustosunkować do tego: 1-brąz - masa 2-zielony: temperatura silnika 3-niebiesko-czarny : poziom paliwa 4-niebiesko-zielony: kontrolka rezerwy 5-brązowo-czarny: poziom oleju 6-czarno-czerwono-fioletowy: zasilanie wskaźników (po stacyjce) 7-biały: kontrolka świateł drogowych 8-różowo-czerwony: zasilanie wskaźników (po stacyjce) 9-niebieski:...
Witam panowie mam taki problem a mianowicie brak ogrzewania w Mercedesie MP4 niską kabiną autotransporter a dokładniej chodzi o to że wczoraj ogrzewanie było w nocy nawet Webasto grzało a rano po wyjechaniu na autostradę leci z nadmuchów tylko zimne powietrze ilość płynu jest prawidłowa brak błędów związanych z poziomem płynu chłodzącego może jakieś...
Czujnik poziomu płynu chłodzącego , albo czujnik monitorowania filtra powietrza. Zrób mostek na wtyczce czujnika poziomu płyny , jak będzie słychać brzęczyk to wymień go.
Jarek 14 z tym ins0901 to niekoniecznie padła deska. Często na tym przewodzie "wisi" jeszcze sterownik siedzenia, i najczęściej to właśnie on powoduje zwarcie. Wtedy wystarczy odłączyć na czas diagnostyki moduł siedzenia. Dotyczy to siedzeń ISRI ze sterowaniem elektronicznym (z boku siedzenia dwa klawisze: czerwony i pomarańczowy) Błąd 3030 to coś...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
ABS 1 3022 ABS 1 3023 Zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z prawej strony ma zwarcie z masą, biegunem dodatnim itd. FR 0 3130 Uszkodzony przełącznik poziomu płynu chłodzącego lub czujnik kontroli filtra powietrza, lub zwarcie
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zuzycia filtra powietrza lub zasilanie (jest wspólne dla obu czujników - na jednym bezpieczniku. 17070- sprawdź jeszcze raz; dlaczego podajesz jeden kod czterocyfrowy a drugi pięciocyfrowy? Coś pokiełbasiłeś...
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zużycia filtra powietrza lub zasilanie -> [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Jest to czujnik poziomu płynu chłodzącego :-) Po żmudnych poszukiwania znalazłem na allegro. Co do blokady to zaraz jadę do diagnosty i wszystkie błędy podam.
w Mercedesie Actrosie 2540 z 99r. nr. vin - WDB9502051K364989. MR 1 0309 - czujnik położenia wału korbowego - przerwa czasami zamiennie z MR 1 0312 - czujnik położenia wału korbowego, brak sygnału FR 0 3130 - było już podawane parę razy:uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodzącego lub czujnik kontroli filtra powietrza. Zasilanie ma przerwę lub zwarcie...
Witam ,wychodzi wg mnie że to nie uszczelka pod głowicą.Sprawdziłem ciśnienie w układzie chłodzącym i było około 1 do 1,5 bara,zrobiłem też test na zawartość co2 w płynie chłodniczym i nic nie wykazał.Wymieniłem zbiornik wyrównawczy ,po jednym dniu jazdy jak nalałem płynu na maxa pod korek to po zatrzymaniu był poniżej kreski minimum ale jak odkręciłem...
1 ... BRĄZOWY ... Masa 2 ... ZIELONY ... Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 3 ... NIEBIESKO/CZARNY ... Wskaźnik poziomu paliwa 4 ... NIEBIESKO/ZIELONY ... Kontrolka rezerwy paliwa 5 ... BRĄZOWO/CZARNY ... Kontrolka niskiego stanu oleju 6 ... CZARNO/CZERWONO/FIOLETOWY ... Zasilanie + 12V 7 ... BIAŁY ... Kontrolka świateł drogowych 8 ... RÓŻOWO/CZERWONY...
EPB 5343 - czujnik zużycia okładzin hamulcowych, oś tylna z prawej strony - brak sygnału. FMR 3533 - czujnik poziomu płynu chłodzącego uszkodzony (tego również tyczy się obrazek!) Wtedy piszczy. EPS 8093 - nieprawidłowy typ skrzyni biegów. Na to pomaga tzw. nauczanie skrzyni. BYŁO (w moich postach na przykład...)
Kontrolka płynu chłodzącego pewnie się świeci na wskutek uszkodzenia samego czujnika.Jest on podpięty szeregowo z czujnikiem poziomu płynu zmywacza szyb,i za Boga nie moge zrozumiec jak to działa.Ale mniejsza z tym-sprawdzić sam czujnik jak i okablowanie. Co do usterek pracy silnika nie mam koncepcji,trzeba dokonac rzetelnej diagnostyki
Witam forumowiczów. Szukam przyczyny następujących usterek. Pierwsza przypadłość zapowietrzony(?) układ chłodzący. Podczas jazdy czujnik w kabinie pokazuje brak płynu chłodniczego. W rzeczywistości wygląda to tak że płyn jest na poziomie minimum lecz gdy delikatnie zaczne odkręcać korek poziom rośnie i można kontynuować jazdę do momentu aż czujnik ponownie...
poziom płynu chłodzącego mercedes czujnik płynu chłodzącego czujnik płynu chłodzącego mercedes
instrukcja obsługi zegara bloody sterowniki oświetlenie kurnika
Czy opona 215/65/R16 pasuje do Golf Plus 2009? Wymiana sanek w Passacie B5 1.9 TDI 90 KM - krok po kroku