M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Mniej-więcej nad pedałem gazu, trochę wyżej, wpuszczony w obudowę kanału wentylacyjnego. Pzdr
Nie.Posprawdzaj te BUK'i. Pewnie któryś zwarty na złaczu D-S. Ale jeszcze sprawdź czy zaraz koło silnika nawiewu nie ma modułu regulacji obrotów wiatraka.
Nie wiem jak tam Twoje oglądane badania, ale powiem Ci, że ja po czołówce parę lat temu kolanami połamałem kluczyk w stacyjce, wszystkie plastiki wokół kierownicy etc - jechałem starym Mercedesem W202
Nie podałeś jaki tam typ silnika i wtrysku. Starodawne egzemplarze miały od góry, ukośnie, dużą śrubkę do regulacji wolnych obrotów. W nowszych obroty regulował sterownik - jeżeli są nieprawidłowe - to trzeba szukać usterki. Kolektor MUSI być szczelny - nie może być żadna niezaślepiona rurka. Wszelakie nieszczelności (tzw. "fałszywe powietrze") prowadzą...
Start -stop pod wyłącznik na silniku. Do INS podłącz sygnał włączenia PTO wtyk x4 pin 13 .Wyswietla włączenie przez styk do masy. Daje to możliwość regulacji obrotów wyższych niż ustawione seryjnie. Regulację obrotów możesz zrobić dublując dźwignię z prawej strony kierownicy. Musisz niestety mieć komputer , żeby sparametryzować FR i INS inaczej nie...
Gryzłem to : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32...
Witam zrobie to wszystko po swietach, narazie jakos jest spokojnie i nie kolysze tak czesto jak 2 tygodnei temu... dziwne ale wrzuce go na komputer w serwisie i zobaczymy co i jak... A teraz inne pytanie, jak wyjac licznik z eklasy? spalily mi sie juz 3 zaroweczki + nie pokazuje mi temperatury zewnetrzenej oraz godziny ( co wiem jest standardem w e...
Regulacja obrotów silnika. Potrzebne do PTO
Pokrętło służyło do regulacji obrotów na biegu jałowym.
te auto ma takie obroty od momentu wyjazdu z fabryki wiec jest ok
Autko Mercedes,okular,z 1995r,2,3 benzyna,klimatronic,mam pytanie w którym miejscu znajduje sie opornica dmuchawy?wyswietlacz jest elektroniczny do regulacji obrotów wentylatora,nawet jak dam regulacje na maxsa to obroty sa minimalne,totalny brak reglacji obrotów wentylatora.
Na goracym. Po co wyjmowac wszystkie? Pytam czy wedlug tego pomiaru, można powiedzieć, które są w normie, a które do regulacji?
Za falowanie obrotów z reguły odpowiada sonda lambda, potencjometr klapy spiętrzającej - wytarte ścieżki,itd.Jednak pomijając falowanie obrotów to piszesz ,że wzrastają one do 2 tys. Przed wszystkim wyjmij to co nazywasz silniczkiem krokowym zresztą błędnie i do środka wlej nafty, przepłucz ten ruchomy tłok.Przez jeden z otworów włóż np. wkrętak i przesuń...
4 leje , 3 i 6 też do wymiany,buja obrotami bo 4 upuszcza całe ciśnienie, powinien kopcić , 7 wychodzi z normy szczególnie przy ostatnim którymś teście .Zwróć uwagę na -. Pozdrawiam Dodano po 24 wyjmij zawór regulacji ciśnienia narmpe i zobacz czy nie ma opiłków na oringu, jak są to pompa do wymiany
do czyszczeniaukład regulacji biegu jałowego, powinno pomóc
Mercedes w211
Kabel biało/różowy - regulacja obrotów wentylatora .A jak diagnostyka klimatronica ? Powodzenia.
Działało jak pisałem wyżej, po uszczelnieniu całego dolotu odstawia szopki ale może to sprawka tego podciśnienia na regulatorze.Mam przygotowany wkrętaczek specjalnie na tę okazję, ruchy około 1/5 obrotu.
xle wyregulowany parownik podjedz na regulacje i wszystko bedzie ok
http://obrazki.elektroda.pl/8829322100_1... To cięgło oznaczone na czerwoną strzałką i układ wewnątrz pompy ma wpływ na stabilne wolne obroty. Jest tam mozliwość regulacji.
Mercedes osobowy gdzieś z lat 70-tych miał rączna regulacje obrotów jałowych w kabinie - taka gałka którą się wkręcało lub wykręcało. Gwint w który była wkręcana był obsadzony na sprężynie i jak się gałkę wcisnęło to silnik gasł. Sporo starych, osobowych diesli nawet z lat 80-tych miały taką regulację obrotów jałowych w kabinie. Na przykład opel kadet...
Wygląda na uszkodzenie w obwodzie alternatora. Sprawdź dokładnie jakie masz ładowanie. Ale błąd wskazuje na uszkodzenie regulacji napięcia ładowania akumulatorów. Prawdopodobnie uszkodzony jest alternator.
MercedesW210 2,8 benzyna, z gazem, obroty silnika falują. spadają poniżej 500 i wychodza do ok.1500. Automat, więc wyjątkowo nieprzyjemnie szarpie. Nie ma różnicy na gazie czy na benzynie, jest tak samo. gaz jest po regulacji.
Prosty test - zwiększ obroty i wtedy zgaś.
WITAM ,NA ODLEGŁOŚĆ CI NIE POMOGĘ,JAK MASZ USTAWIONY POTENCJOMETR KLAPKI SPIĘTRZAJĄCEJ,SPRÓBUJ JESZCZE REGULACJI SKŁADU MIESZANKI TĄ MAGICZNĄ ŚRÓBKĄ,POZDRAWIAM
regulacja klapy spietrzającej, czujnik temperatury, czujnik polozenia klapy spietrzającej, sonda lambda, regulator wolnych obrotów, lewe powietrze, cisninie paliwa
chyba zatkany katalizator mało ma do niskiego ciśnienia doładowania Oczywiście że ma! Słaby przepływ spalin w układzie wydechowym prowadzi do spadku obrotów turbiny. Dalej tłumaczyć?
Rolls do czego ci potrzebna dokładna regulacja,bo cały opis regulacji KE jest już opisywany kilka razy.
To na tubulusie to jest z diesla, tylko właśnie impulsy z regulacji obrotów(pochodzące od koła zamachowego) są innej częstotliwości niż z alternatora :)
A tak z ciekawości, te trzy wyłączniki to kolega ma na myśli od klimatyzacji, obiegu zamkniętego i osuszacza? (co oznacza nie działają - nie palą się kontrolki?) Te klawisze nie działają jeśli nawiew jest ustawiony na 0. Sprawdź czy słychać słychać pracę silniczka krokowego przy regulacji temperatury. Wyjmij cały moduł sterujący nawiewem, koszmarnie...
Witam obroty silnika są na poziomie 1000 obr/min jak zimny a jak ciepły to trochę wyższe. co może być przyczyną? Tam jest jakaś regulacja? Bo normalnie te silniki powinny mieć obroty na poziomie 750 obr/min
Regulacja nie daje nic klapa jest wygięta a jak będzie wyżej obroty zmaleją ?
zrób przegląd gazu (wymiana filtrów i regulacja) i poszukaj dobrego gazownika (tego od lpg ;-) ) - powinno pomóc
To je ono :) W tym miejscu jednak szybciej policzy gwiazdy na niebie niż impulsy z koła zamachowego. Musieli mieć dobre ciśnienie wody na tej myjni... W takim razie regulacja wolnych obrotów też nie chodzi (np. tzw. "ssanie")
Czy ktos grzebał w analogowych modułach sterujących od MB z przed 96roku ? Chodzi mi konkretnie o moduł ELR który odpowiedział głównie za regulację wolnych obrotów w 300d turbo? :?
niestety wszystko przez gaz silnik do regulacji i najlepiej wywalic gaz, mercedez nie chodzi dobrze na gazie
Witam pierwsza zasada to samochód musi dobrze pracować na PB,jeśli to będzie w porządku to po małych regulacjach będzie dobrze.Ale pisałeś że samochód kilka razy kichnął może została przestawiona klapa spiętrzającą,mogła pęknąć guma pod tą klapa tak zwany kalosz,nie szczelność odmy i uszczelniaczy na wtryskach.Miałem takie problemy z 190 ką/ regulując...
teraz jestem pewien u mnie niema tego ekonomizera na zegarach.Co teraz zrobić? Dodano po 1 Ogranicznik zdemontowałem do regulacji samej klapy i tak też zdjęcie zrobiłem
Pomiary i regulacja ciśnienia, jeśli pompa sprawna. Opiłki jak są, to osadzą się na filtrze, obejrzyj filtr.
Właśnie to nie jest prosta pompa A w co w niej jest takiego skomplikowanego? Próbowałeś ją kiedyś naregulować na stole ewentualnie sprawdzić?? Jeśli nie to, to polecam i podziel się wnioskami. Sama budowa jest prosta jak czajnik parowy, natomiast sprawdzenie i regulacja to inna bajka. Pozdrawiam.
Pomyślałem, że może szczęki mają się dotrzeć, przejechałem kawałek z zaciągniętym lekko ręcznym, wjechałem na kanał, odczekałem aż tarcze ostygną i ponowna regulacja... linka zluzowana, regulatorami skręciłem tak, że ledwo dało dało się ręką tarczę obrócić, po założeniu koła wyraźnie ciężko się kręci, momentalnie się zatrzymuje, więc szczęki ocierają...
ustawić to pojęcie względne,,, przy tej pompie jest co najmniej perę rzeczy do regulacji np.początek tłoczenia ,dawka początkowa ,dawka główna,przestawiacz kąta wtrysku,obroty ,itp może się tak określisz co chcesz regulować
Dobrze prawi tarnowski!! Dodam jeszcze że ten czujnik w połączeniu z elektroniką służy do elektrycznej regulacji wolnych obrotów, w podanym przypadku sterowanie wolnych obrotów jest opcjonalne, na zasadzie podciśnieniowej Pzdr.
Musisz go zdiagnozować, odczytać błędy gdzie pewnie będzie problem z regulacją ciśnienia paliwa, oraz zrobić próbę przelewową, bo nie wykluczone że któryś wtrysk puszcza.
Fajnie, że ktoś ma pojęcie o tym. Gerri a może wiesz kiedy ten zawór powinien się otwierać? Przy określonych obrotach, czy sterowane to jest większą liczbą parametrów? Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Może ktoś napisać jak w MB 200 CDI regulować wolne obroty? Niby można sd w zakresie + - 50obr/min ale nigdzie nie mogę znaleźć gdzie :hmm
witaj na reduktorze masz 2 śrubki do regulacji , biegu jałowego . Jedna to naprężenie membrany a druga to stała dawka gazu nie zależna od podciśnienia .Na wężu gumowym regulujesz registrem moc a zużycie ,najlepiej jak sobie przykręcisz tak jak nie chce jechać i wykręcaj po pół obrotu tak aż będzie jechał normalnie .
Obrotomierz akurat w tym modelu jest "zasilany" sygnałem pochodzącym od regulacji wolnych obrotów(starsze i bodajże 200D miały po alternatorze) :) Generalnie też sądziłem że ma gdzieś opory, ale cały mechanizm działa luźno, jakby jakieś wzbudzenie szwankuje?
Na końcu pompy wtryskowej jest taka okrągła puszka-talerzyk z dwupinową wtyczką. Musi tam być podłączony układ regulacji wolnych obrotów biorący impulsy z czujnika przy kole zamachowym i to właśnie on generuje impulsy dla obrotomierza.
Zrobiłem przed chwila test na zimnym silniku odpalił i miał obroty jakie powinien mieć po 5 minutach (około) jak temperatura się trochę podniosła wskoczyły na 1500 i nie chcą zejść . Czy zna ktoś może przyczynę ??
Masz gdzieś nieszczelność na układzie- może to być w dowolnym miejscu, zwłaszcza na gumowych łącznikach- parcieją z wiekiem. Najgorsze, że na oko tego nie widać. Nie masz innego wyjścia jak sprawdzać po kolei cały system- zacznij od obwodu przyspieszania obrotów biegu jałowego- z boku głowicy siedzi termozawór, do niego idą dwie rurki, tam lubią pękać...
To jest koska od wtryskiwacza rozruchowego, przewód idzie do przekaźnika silnika (nie bezpośrednio do sterownika silnika!), jak jest zimno, sterownik w momencie rozruchu podaje dodatkową dawkę paliwa poza wtryskiem mechanicznym. Jeśli masz tam podłączenie gazu, mechaniczne to musisz usunąć i wstawić wtryskiwacz rozruchowy. Jeśli mówisz o podłączeniu...
Podziękował serdecznie za schemacik z pierwszego postu... Zrobiłem go.... działa świetnie. Zastosowałem go przy silniku napięcia stałego 25W ( zastosowany przy elektrycznych szybach w starym mercedesie). Na początku sądziłem, że układ ma błąd, bo zmiana napięcia na wyjściu była zaledwie o 1V, ale problem został rozwiązany - poprostu bez obciążenia tak...
Witam zakupiłem sprintera 2,2 cdi 906 2006 rok, mam błąd P2020 REGULACJA CIŚNIENIA UKŁADU COMMON REALI PRZEZ DRV ZA MAŁY WZROST CIŚNIENIA brak mocy wkręca się max 3200 obrotów proszę o pomoc
Nie da się niektórych rzeczy naprawić przez internet. Jak chodzi na benzynie ? Jeśli jest ok, to gaz do regulacji i nic więcej nie wymyślisz. Skoro "dziad" nie umie naprawić, zmień gazownika.
czytuje czujnik zamontowany na wisko Obroty wentylatora Wisko wymienione i żeby wykasować błąd trzeba jechać na komputer. Jeśli wszystko gra nie ma potrzeby, jeśli nie to usterka jest nadal! Dzięki za odpowiedzi.Czyli czujnik czyta ilość obrotów wentylatora tylko wtedy jak jest włączony przez wisko a nie do regulacji obrotów wetylatora.Tak mam to rozumieć?...
Witam. Błąd sprawdzony na interfejsie delphi kod błędu 630A00. Regulacja wymiany gazów , stopień recyrkulacji jest za wysoki. Błędu nie da się skasować status kodu bieżący. W teście recyrkulacji widać ze siłownik wychyla się na 25,75 i sto procent. Podczas pracy silnika i zwiększaniu obrotów na wartości zadanej skacze id 0 do 15 procent lecz gdy sprawdzam...
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
1 sonda lambda niema nic do tego 2 niema tam silniczka krokowego nalezy posprawdzac: -zasilanie ecu -regulator biegu jalowego -czujnik połozenia klapy spietrzajacej -wstepne wtregulowanie ramienia klapy -ciśnienie paliwa zasilajace -działanie regulatora paliwa systemowego -nieszczelności układu powietrznego -regulacja klapy spietrzajacej po zrobienui...
Witam, podnośnik zabudowany jest na starym podwoziu z mercedesa 406 silnik diesel z regulacją obrotów na cięgła. Jak był sprawny to po włączeniu pompy hydraulicznej zwiększały się obroty silnika i można było je regulować pokrętłem, dodatkowo zaświecała się kontrolka. Teraz po włączeniu pompy kontrolka się zapala ale obroty się nie podnoszą i brak jest...
Witam to prawda co klos pisze ja miałem ten sam przypadek zmieniłem filtr który kosztuje w granicach 40 zł,na tomiast trochę kłopotu było z regulacją obrotów na LPg, ale proponuje wymianę na nowy a zobaczysz jak silnik lekko pracuje,wiadomo zmniejszy sie też spalanie pozdrawiam.
Czyli tak jak przedmówca wałek na znak,wał na ot napinacz wkrecony pompa na blokadzie wkładamy na 14 stopni i 30 min czyli 14,5 po ot wyciągamy blokade 2 pełe obroty wałem i blokada na pompe ma wejśc bez problemu. można zrobić małą korekte na regulacji pompy ale to po nagrzaniu auta
Wymień wszystkie oringi w układzie paliwowym na przewodach. Wymiar 8x2,5 mm. Kosztują grosze. Wymień jeszcze zstaw uczelnien na zaworze regulacji ciśnienia z tyłu listwy i powinno się uspokoic. ok, a jak można pozbyć sie tego powietrza? bo wysokie obroty i długa jazda nie pomaga.
Dzisiaj kolejny dzień walki, pokasowałem wszystkie błędy, i na każdym pinie jest 1 błyśnięcie = 0 błędów, po odpaleniu i przejechaniu się też. Auto niesamowicie przerywa dalej na wolnych obrotach. Odczytałem również procentowy współczynnik wypełnienia impulsu i wyszło mi 8.11V co daje 66.6 % nie wiem jak to zakwalifikować - 60% to czujnik położenia...
Cześć, Mam problem z Mercedesem-Benz Actros 2631, rocznik 1998. Problem polega na tym, że gdy WOM jest włączony, nie mogę zwiększyć RPM zdalnie, mimo że napięcie wyjściowe wynosi 24 V. https://filmy.elektroda.pl/27_1744618372... https://obrazki.elektroda.pl/9882379200_... https://obrazki.elektroda.pl/2778094100_...
Chciałem dodać istotną rzecz w dyskusji ,bo koledzy nie znają silnika i piszą bzdury .....może krokowy szaleje ......... otóż w tym silniku nie ma silniczka krokowego , to prosty silnik benzynowy ,gdzie wolne obroty są regulowane przepustnicą , zazwyczaj do czyszczenia i regulacji ,jeśli star diagnosa nie wykazuje błedów ,pozdrawiam .Mam auto z tym...
Mam pytanie do teges Mercedes 124 3 litrowy silnik wtrysk KE-Jetronic, pompa paliwowa odcinana zamontowany STOP KE-Jetronic Małe wolne obroty na gazie regulacją na parowniku da się wyregulować do 600-700 obr.instalacja gazowa 70000 km często zdarza się że gasie na świałach i przy przy gwałtownym zatrzymaniu najgorzej jest za nim silnik nie osiągnie...
przestaje działać zdalna regulacja obrotów silnika i nie działa zapalanie/gaszenie. Jak te problemy się pojawią to po wyłączeniu przystawek nie na się ich już załączyć ponownie A te rozkazy przychodzą po kabelkach z przełączników (dyskretne) - czy poprzez CAN z zabudowy?
Witam. mam ten sam problem. Kod błędu to P1740. regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym. Objawia się tym , że dociskamy gaz " do dechy" a auto nie łapie nawet 3000 obrotów , czy też np na autostradzie do 130 km/h idealnie i nagle jakby odcięto zapłon, auto słabnie i pod górkę brakuje mocy ( powiedzmy 100 to max. i wszystkie tiry cię omijają Wink)....
Witam! Ostatnio zakupiłem sobie Mercedesa W203 C220 CDI w niemczech. Auto było lekko uszkodzone z przodu oraz wyskakiwał błąd od oleju na czerwono. Po podłączeniu komputerem auta wyskakują błędy : P0105 Czujnik ciśnienia MAP w kolektorze dolotowym P1470 Regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym P1192 Czujnik poziomu oleju P1481 Świeca żarowa Auto wkręca...
czy jest ktoś kto miał podobny problem i udało mu się go usunąć i ktoś kto naprawdę zna się na tych samochodach. Nawet jak ktoś się zna, to po tym opisie nic ci nie powie. Motor 602 miał najpierw prostą pompę rzędową, bez elektroniki, właśnie z tym amortyzatorkiem zapobiegającym "żabkowaniu". Potem doszła elektronika w postaci układu ARA (to samo zadanie...
Popieram LUKI1979 - pierwsze przelewy , drugi zawór Y74 regulacji ciśnienia na rurze- zobacz oring na uszczelnieniu. Co do ciśnienia startu to CDI faktycznie potrzebuje około 150bar do startu/ zobacz sobie diagnostyka cdi SPRINT12 mercdiagnose w GOOGLE / po wyjęciu zaworu regulacji ciśnienia CDI Y74 ,jeżeli faktycznie poleciała pompa wysokiego ciśnienia...
Przecież w mercedesie na podciśnieniu wisi sporo rzeczy. Nawet regulacja reflektorów. A te bardzo często są porozłączane... Sprawdzenie: Odłącz wąż z pompy i sprawdź, czy system szczelny. Przydałby się wakuometr, ale jak nie masz, to nawet płuca wystarczą... Połącz wszystko razem i przed gaszeniem silnika zwiększ obroty. Jak na podwyższonych obrotach...
Witam byłem na regulacji LPG,po ustawieniu wszystko grało wolne obroty trzymały przez 20 km.Po dojechaniu do garażu auto zaczęło szarpać silnikiem na wolnych obrotach,po próbie regulacji nie można mu zwiększyć obrotów na lpg,reduktor tylko w jednym miejscu w miarę utrzymuje stabilne obroty,a jest to reduktor Tomasetto mod.At-07 o mocy 140HP.W związku...
Myślę, że nie parametry ale kolejność zapłonu i nie pasie ale na lewej pokrywie głowicy Proszę bardzo - nalepka z przedniego pasa. Od lewej: - przy jakiej temperaturze sprawdzamy zapłon (regulujemy) - czy przy regulacji podciśnienie na aparacie jest zdjęte czy założone - kąt ustawienia - dokładność ustawienia - obroty przy jakich sprawdzamy - obroty...
ma plusy i minusy Jasna sprawa :) trzeba ustawić idealnie w osi No tak - trzeba się postarać. Choć sprzęgła często pozwalają na lekkie uchybienia. Można użyć np takie jak przy tylnym moście w BMW - taki gumowy krążek. W mercedesach jest identyczny. Nie dość że przenosi moce po 200kW i więcej np z V12 :D to jeszcze wał nie jest idealnie w osi tylko...
merc 124 2000cm3 rok 90/91 mechaniczny wtrysk benzyny. Na benzynie wszystko bajka, idealnie trzyma wolne (trochę powyżej 500-ok700-800), jedyny minus to ciężko pali rozgrzany, zimny - pali na dotyk. instalacja gazu I generacji. NA GAZIE WARIACJA Z WOLNYMI OBROTAMI. Nie ma optymalnego punktu regulacji: - ustawienie przy niedogrzanym silniku powoduje,...
Przepraszam mówiłeś wcześniej do kolegi o czujniku na osuszaczu a nie zraszaczu nie wiem gdzie on jest i czy jest w sterowaniu wentylatorów bo muszę sprawdzić czy są spełnione wszystkie warunki pracy sterownika klimy bo z tego wynika że klima uzależniona jest od wentylatorów i dmuchawy nawiewu musi być załączona przynajmniej na 1 biegu aby włączyła...
Witam mam prawdopodobnie do wymiany zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie CR po nagrzaniu na wolnych obrotach falują obroty. Słyszałem, że w tym zaworze wystarczy zmienić dwa o-ringi i będzie dobrze.Mmoże mi ktoś to potwierdzić? Pisownię i tytuł poprawiłem.
Witam mam problem z wolnymi obrotami w Mercedesie 190 E w-201 rok 1989 poj.2 l.W samochodzie jest instalacja gazowa od czterech lat i przez ten okres cały czas był problem z tymi wolnymi obrotami i wystrzałami,aż doszło do tego że urwało klapkę spiętrzającą po regulacji gaziarza.Więc kupiłem urzywany rozdielacz /przepływomierz z nowiutką gumą / i po...
To jest podstawowa wersja układu regulacji obrotów przy pomocy podciśnienia. Działa następująco: W momencie gdy silnik jest zimny, zaworek na głowicy jest otwarty. Po uruchomieniu silnika podciśnienie przechodzi przez zaworek, dochodzi do siłowniczka na pompie, i poprzez membranę pociąga dźwignię w pompie podnosząc obroty. Tu można się spodziewać pytania:...
Witam auto Mercedes Sprinter 311 CDI auto nagle zgasło ,kręci ale nie odpala,problem jest w tym że dostałem to zapytanie pocztą od kolegi który pracuje w Norwegii ,auto było na diagnozie,pokazuje 2 błędy p 1354 -czujnik wałka rozrządu p 1190 zawór regulacji ciśnienia obroty widzi,jakieś sugestie,według mnie czujnik wałka nie powinien mieć wpływu na...
Służy do regulacji ilości gazu dostarczanego do silnika .Steruje tym elektronika na podstawie temp.silnika ,obrotów ,składu spalin (sonda Lambda ) i inne . Tak by miał moc,nie palił za dużo i nie kopcił.
Nie było 3.0 litrowej V6 w W124, raczej powinno być R6. W tym silniku jest elektroniczna regulacja obrotów.Może ciągnie lewe powietrze bowiem przy wtrysku KE _jetronic nie może być jakiegokolwiek lewego powietrza.Sprawdź gumowe rurki odmy czy nie są sparciałe, także gumowa podłoga pod przepływomierzem.
Sprawdź czy wszystkie wężyki podciśnienie są podłączone prawidłowo ? czujnik AGR musi być w oryginale i odpowiednio ustawiony jest tam regulacja AGR może być nie sprawny lub nie podłączony . Miałem podobny problem z VITO nie podłączyłem czujnika podciśnienia turbiny i to znaczy wężyka podciśnienia i nie było czy jechać teraz autko chodzi jak z fabryki
Mam problem, po wymianie uszczelki auto tylko odpali jak przekrece regulacja powietrza, e wskakuje od razu na 2 tys obrotów, jak już odpale i zmniejsze tak żeby sobie chodził na 1000obr/min to strzela w wydech, rozrząd ustawiony, palec ustawiony na pierwszy cylinder. Świece i przewody nowe. Wcześniej chodził bez zarzutów. Dodam że jak chodzi tak na...
Poskładałem wszystko do kupy wtryski odpowietrzone odpalanie z komputerem obroty, ciśnienie, synchronizacja rozrządu ,praca zaworu regulacji sprężanie ok, natomiast podpięty oscyloskop pod pierwszy wtrysk brak impulsu na otwarcie i tu leży problem dlaczego nie odpala.Dziwi mnie to że nie było żadnej ingerencji w elektrykę a tu taki numer.Czy zdarzały...
Hallo, pozdrawiam wszystkich , moze mi ktos wytlumaczyc jak uruchomic instalacje gazowa w Mercedesie 5,5 litra V8 z dwoma parownikami z zaworem na srube i silnikem krokowym na drugim wezu bo albo raz mam wolne obroty i nie mam wysokich obrotow i odwrotnie mam wysokie obroty i gasnie na wolnych obrotach centralka jest lovtec eco samochod jest bez katalizatora...
akumulator na całą noc był odłączony na gazie chodzi sonda dobrze co jeszcze zrobiłem ; przewód paliwowy powrotny zacisnołem na manometrze 5,5 atm ciś paliwa i widac poprawe regulacja sondy juz od 1500 obr tylko że ten silnik pracuje przy 4 atm aha czas wtrysku 3 ms to chyba raczej normalny( wtryski nowe)
Jedno wiem napewno żeby zacząć regulację gazu najpierw trzeba wyrególować na benzynie , ale do rzeczy nie chcę wprowadzać w błąd kolega miał podobne objawy tylko że w citroenie zx.Został wymieniony czujnik hala i objawy znikneły.Tylko nie wymieniaj w ciemno najpierw sprawdź.Pozdrawiam
Silnik bardzo dobry , wtrysk mechaniczny też dobry na tamte czasy , tylko jego regulacja. Powtarzam jeszcze raz , reguluj ten układ na benzynie. Jest to trudne lecz możliwe. Pomierz jakie jest napięcie na elektrozaworze wolnych obrotów. Następnie wypnij wtyczkę z potencjometru klapy spiętrzającej - oczywiście w czasie pracy silnika na BENZYNIE. Czytając...
Sprzęgiełko jest przy silniku - drobnozwojowa nakrętka, dostępna od strony bagażnika; wystarczy dokręcić ok. 1/4 do pół obrotu. Nic jednak nie dzieje się bez przyczyny - zacząłbym od wypięcia linki, i sprawdzenia ręcznie oporów przesuwania się dachu. Jeżeli będą za duże - do sprawdzenia mechanizm, ze szczególnym uwzględnieniem kątowników podnoszących.
Witam Jak CDI gaśnie przy wysokich obrotach to na 90% zawór regulacji ciśnienia magistrali jest przytkany i ciśnienie przekracza max i samochod jest gaszony awaryjnie a jak ciężko pali to któryś wtrysk padł albo ze dwa przeważnie. Nie musisz juz jechać do ASO.
A ja upieram się przy swoim!! Każdy chwali się tym co ma. Popatrzcie na opis tego kompa! Tam nie ma rzeczy paliwożernych. 200 W będzie aż nadto.(a jest 400) Fakt, że Ropla ma skromną ilość wtyczek (i są one dość krótkie), ale na pewno wystarczą.Ropla charakteryzuje się najcichszą pracą, a że jest słabszy niż Enermax który kosztuje ok500 zł, czy Sino...
Po podłączeniu pod gutmann-a tylko dwa błędy: p0170 -układ regulacji sondy lambda (przed katalizatorem) p0130- sonda lambda 1 on był jest zapisany dwa raz. Błędy wykasowałem, przejchalem się tylko na benzynie 10min są z powrotem. Teraz najważniejsze czy mogą one mieć jakikolwiek wpływ na trudne odpalanie na zimnym, jestem przekonany że nie(Rok temu...
Przepraszam, że tak mało opisałem tak chodzi o EGR pomyliłem się tak w środku był mały kieliszek oleju nie mam pojęcia czy tam powinien być, jeśli nie to skąd się tam wziął.? Ok podaję kod błędu P1403. Dostałem jeszcze jeden błąd, który okazał mi się tylko jeden raz. Po ponownym sprawdzeniu regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym P1470. Jeszcze raz...
MP4 964.403 Podłączam fabryczną przystawkę odbioru mocy. Skrzynia automatyczna brak sprzęgła. Moduł ASC ( Dawny GM Grund Modul ) zaprogramowany do przystawki pierwszego stopnia. Poustawiane wszystkie warunki, darzenia na magistrali CAN itd. Moduł MSF zaprogramowany, przełącznik przyuczony. Po naciśnięciu przycisku PTO wysprzęgla skrzynie podnosi obroty...
Skoro kolega pisze, że nie jest założona wtyczka, to powodem niedziałania jest brak kabla, a nie popsuty bezpiecznik przepięciowy. Za akumulatorem nie ma również żadnego "układu obrotomierza" Skoro obrotomierz założony jest fabrycznie, to bierze sygnał ze sterownika regulacji wolnych obrotów silnika. Wytwarzanie impulsów na obrotomierz jest jego działalnością...
witam,nie podajesz typu instalacji, ale na pewno nie jest to 'sekwencja',prawdopodobnie masz regulacje poprzez atuator /nie wiem gdzie masz umieszczony mikser gazu/ , a w tym systemie trudno jest ustawic dawke gazu wolnych obrotow.prawdopodobnie jak 'sprowadzisz' powoli silnik z obrotow to nie zgasnie ,a kiedy z wyzszych obrotow puscisz pedal to silnik...
regulacja mercedes mercedes regulacja obrót mercedes sprinter
szczotka bosch oryginalny śrubki srubki laptopa płyta wiorowa
samsung le40n87bd gdzie naprawie cewke elektrozaworu
Problem z wyłączeniem wzmacniacza Philips FR-731/00 Przegrzewanie się dławicy na jachcie - przyczyny