Na początek diagnoza, najlepiej SD.
sd serwisówka mercedes
Jeśli nie idzie SD to można zdjąć odcinkę programatorem, po OBD.
Witam poszukuje kogoś z takim interfejsem do mercedesa w celu adaptacji skrzyni biegów śląsk
Dolna żaluzja ma na 100% ręczną blokadę utrzymującą ją w pozycji zamkniętej. Jak jest na górnej nie pamiętam - ale powinno być to samo. Skoro przysłona się otwiera, to raczej jest sprawna - najlepiej byłoby przeprowadzić test zamykania i otwierania z wykorzystaniem komputera SD. Niektóre błędy mogą powodować wymuszanie pozycji otwartej żaluzji - tak...
Napisanie jaki to dokładnie Mercedes pewnie by pomogło, tak samo jak info co zostało naprawione po zalaniu niewłaściwego paliwa ;) SD był podłączany ?
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Silnik można uruchomić ? Podłączyłeś diagnoskop SD ?
Poczytaj auto SD
W ostateczności tak zrobię ale póki co może ktoś coś wie?Jak wywali Check znowu a wywali to znowu trzeba bedzie zapłacić za SD .
KTS w miarę sobie radzi ze starszymi Mercedesami, ale i tak nie ma porównania z SD.
Tak, zamieniajac jeden przewod, ciezko bylo bo blad jest w schemacie SD.
Wygląda na brak zasilania sterownika silnika. Czym to diagnozujesz? W SD masz zawarte podpowiedzi.
Mak jak rozwiazales problem z poziomowaniem przez SD?
Podłącz SD i będzie wiadomo co w trawie piszczy.
Ale wydaje mi się, że podstawowe parametry powinny być takie same, żeby komputer nie głupiał. Akurat w Mercedesie za pomocą SD jest możliwość zaprogramowania różnych czujników lub innych elementów do konkretnego auta. Pierwsze z brzegu dla Atego to czujnik ciśnienia i temperatury oleju jako dwa osobne czujniki lub jeden zespolony czujnik ciśnienia...
SD . .
Kts sobie poradzi czy tylko SD?
Tylko i wyłącznie diagnostyka na SD.
Żadne mp3 nie dorówna CD-DA, pod te radyjka są moduły SD/USB symulujące zmieniarkę http://xcarlink.pl/mercedes-smart/46-mer...
Masz czym programować 24C04? Dam ci virgin bin a ty sobie dopiszesz ster SD, o ile tylko synchro poleciało.
Właśnie dzwoniłem i powiedzieli 350zl myślę że to w miarę. Co sądzisz? Czy szukać kogoś z SD?
zaowrek ma bardzo małą tolerancję rezystancji. Tzn przedni SAM ;) podłącz zamiast zaworka żarówkę 21W i zobacz czy SD poprawnie pokaże prąd.
Ok, podjadę raz jeszcze na SD i przekaże im to
Potrzebna diagnoza, najlepiej SD.
A jak nie mam SD i nie ma w okolicy?
Tam się robi kalibracje klap z poziomu SD.
mercedes sd w oryginale jakies 45 tys plus abonament roczny z gory i tak nie bedziesz mial tego serwis bmw podobna cena vasa do szmelcvagenów kupisz za pół tej ceny roczny abonament 2700 netto z fejsami z adako daj sobie spokój bledy tym poczytasz i nic wiecej a dzisiaj elektronika samochodowa to juz nie kasowanie bledów
A może ten launch nie może tego ogarnąć podjedz do kogoś co ma SD
Nic innego mi już nie pozostało, niż ten serwis, na to wychodzi. Szkoda tylko, że lokalny serwis Mercedesa u mnie w okolicy robią tylko tiry i busy i nie chcą mi wpiąć SD do osobówki :/
Koledzy czy może ktoś mi objaśnić jak krok po kroku przy użyciu SD sparować immo w Mercedes Sprinter. Nic nie było tam wymieniane tzn. immo, klucze i ecu fabryczny komplet. Immo po prostu chyba się rozjechało po słabej baterii. Nie bardzo jeszcze znam SD i mam małe kłopoty ze zrobieniem synchronizacji. Proszę o jakieś info tu lub na PW. Z góry dziękuję....
Do merca tylko SD.
Nie właśnie cały czas NOT CONFIRMED. Pewnie coś jeszcze trzeba zrobić ale nie wiem co. Można tam pojedynczo jakieś serwisy kasować ale też nie idzie z reki i z SD też
A cóż to takiego cudownego to SD.
Witam!!! czy może mi ktoś opisać w jaki sposób można wyłączyć kontrolkę zapięcia pasów mercedes e211 urządzeniem SD.Z góry dziękuję za pomoc :|
Przerzuciłem KTAGiem. Raczej dobrze weszło, bo po przerzuceniu odpalałem auto, komunikowało się normalnie z SD.
I oczywiście najlepiej na SD ;)
A co dokładnie pokazuje MB SD?
Sprawdź kolego tzw. "balans baterii": oba akumulatory muszą mieć identyczne parametry. Jeżeli się różnią, to komunikat niechybnie się ujawni na ekranie licznika. Nie masz czasem czegoś wpiętego na jeden akumulator? Sprawdź, czy cienkie kabelki przy obu akumulatorach dobrze kontaktują do klem. System nie jest najszczęśliwszy i zauważyłem, że w młodszych...
Zdiagnozuj dedykowanym sprzętem. SD.
Przebardzo prosze o wskazowki!! SD developer mam.
Witam. Najprościej podpiąć pod SD.
Witam, KTS + SD
Do jurek131313 Jak masz udzielać takich informacji, to lepiej się w ogóle nie odzywaj. Tak jak pisałem, wypoziomowany przy pomocy komputera. Niestety nie wiem dokładnie jakiego. Wiem, że na pewno nie sd.
Texa nic na to nie poradzisz. Trzeba sprawdzic czy zaprogramowana jest funkcja styku 12. Tylko SD
Kolego, wizyta u dr SD.
Najlepiej oczywiście diagnostyka na SD.
Kiedyś to przerabiałem i tak właśnie było, dlatego czekamy na wyniki SD. Pozdrawiam.
przełóż zegary z drugiego auta i podepnij sd
Można ją tylko wyłączyć za pomocą SD=StarDiagnosis
Star Diagnoza C4 SD
Diagnoza SD wiele wyjaśni.
po co ta ironia ,wiesz co mu dolega napisz konkretnie , a próba aktualizacji softu i odczyt błędów SD mogłoby coś wykluczyć , Już raz przerabiałem temat w mercedesie gdzie moduł zakwalifikowany do wymiany po aktualizacji softu działa bezproblemowo
Można sprawdzić wyprzedzenie zapłonu czy czasem się nie przestawiło, najlepiej oczywiście na SD.
Który rok tej e klasy? Najprawdopodobniej będzie to problem z zasilaniem, któregoś z modułów, ale faktycznie pomóc może tylko diagnostyka na SD.
Najgorsze jest to że SD pokazuje[ jeden z czójnikuw podaje nieprawidłową prędkość ]
Ewentualnie w wartościach na SD sprawdzić autoryzację kierowcy, aha nie ma SD.
Cześć, po poprawnym skonfigurowania ip poprzez połączenie LAN program nadal nie wyszukuje samochodu, jeszcze kilka dni temu wszystko działało, wszystko skonfigurowane jest tak samo jak ostatnio, jedyna różnica jest w prawym dolnym rogu ekranu, gdzie ostatnio kłódka była otwarta i był numerek 21, a teraz jest otwarta oraz numer 00, po nieudanej próbie...
No to może masa gdzieś impulsuje. Jak radio jest fabryczne to można pokusić się o diagnostykę na SD.
Co było robione w aucie? czy tak po prostu przestał palić? Diagnoza była robiona na SD?
Przygotowanie klucza systemu FBS3 polega na wprowadzeniu do jego pamięci 200 tysięcy jednorazowych kodów. Komputer SD nie ma takiej możliwości. Tylko specjalna maszynka do programowania kluczy. Dlatego czystego klucza nie dostaniesz w sieci ASO Mercedes. Tak to wygląda oficjalnie.
Zespół zaworów nad kompresorem, ewentualnie przewody ciśnieniowe, albo amortyzator. Można to sprawdzić na SD.
Mam komputer z SD ,wakuometr też mam (ręczną pompę podciśnienia) ,auto to w638 V-ka 2.2cdi z 2001 roku ,więc chyba tylko po hht da radę zdiagnozować (uczę się SD) ???
witam mam identyczne objawy,na SD takie same parametry, do3000tys.brak mocy,Co było przyczyna usterki?????????????????
Nie wiem, z jakiego komputera korzystasz. SD (Star Diagnose) zazwyczaj w takim przypadku pokazuje, co jest powodem nieuruchomienia procedury wypalania.
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
Mam pytanie, spojrzałem kiedyś na korekcję wtrysków na SD w moim MB. W załączniku zrzut z SD. Czy te wtryski sa w normie czy może szykowac się wydatek? https://obrazki.elektroda.pl/5846601100_...
Wymiana Modułu SAM na inny o tych samych numerach Pomogła. Wszystkie funkcje sprawne prócz automatycznych wycieraczek / czujnik deszczu. Ustawiłem manetkę w pozycji automatu psikałem na sensor i nic , auto musi być w ruchu? czy trzeba zakodować ta opcje w SD ?
Witam potrzebuję pomocy w rozwiązaniu problemu związanego z komunikacją SD connect C4 z Mercedesem S220 CDI400 . Mianowicie samochód zapala jeździ ma kilka problemów kosmetycznych do zrobienia więc podpinam SD do auta wybieram model a SD wywala komunikat włącz zapłon, zapłon włączony ale ona go nie widzi więc zacząłem szukać przyczyny a że mam u znajomego...
Podepnij go pod SD będziesz miał prościej.
Przecież to stary temat jak świat na 10 modułów max 3 można uratować używka to porażka można kupić w podobny stanie , kodowanie normalnie idzie SD w 10 min
Immobilizer jest fabrycznie zamontowany chyba, że ktoś wyrzucił go z kompa. Jeżeli odpala i po minucie dopiero gaśnie to raczej nie od immo, bo jak imo siada to albo na wyświetlaczu pisze START ERROR, albo zapala i po 2, 3 sekundach gaśnie. Rozwiązanie jest jedno podłączenie pod SD.
No to niestety będę musiał szukać kogoś z SD. Dzięki za podpowiedz
No więc przyczyn może być kilka od czujnika temp silnika po dawkę rozruchową przez czujniki położenia wału. Preferowana diagnostyka komputerowa najlepiej na SD.
szukaj softu z "tv free" i zalezy to jeszcze od radia W żadnym MB tv free nie robi się softem tylko SD.
Trzeba by podłączyć się do komputerka i sprawdzić co jest nie tak w sterownikach wszystkich, może gdzieś siedzi jakiś błąd w CANie i nie ma komunikacji z czymś. To wyjdzie na SD.
Witam. Po odłączeniu kostki ( 4 pin pod tylną półką ) od silniczka podnoszenia i opuszczania tylnego prawego zagłówka i ponownym podłączeniu przestał reagować na przycisk. Lewy zagłówek działa ok ( nie był odpinany ). Tylna kanapa z opcją komfort ( zagłówki elektryczne a nie pneumatyczne ). Reset klawiszem ( trzymać 8 sek. ) robiłem i nic nie daje....
Podjedź do kogoś, kto potrafi obsługiwać SD. Diagnostyka to podstawa.
Pierwsze co to dokładne umycie klucza, z podniesieniem dużych układów. Używanego klucza ni jak nie dopiszesz. Nowy SD.
Pomocy bo juz wymiekam! W220 400cdi blad P2001 napiecie zasilania 87 D2. To napiecie jest. Silnik pali lecz brak mocy. Dodam ze jest jeszcze blad czujnika cisnienia powietrza za filtrem B28/5 , nie ma go na schemacie SD.
Witam. Posiadam mercedesa w211 2.7 cdi z 2003 roku. Dziś zapalił mi się czerwony stop odnośnie limitu hamowań. Chciałbym zregenerować tą pompę Ale potrzebuje porady kogoś kto się na tym zna. Czy w pompie wystarczy zmienić tylko szczotki i zbiorniczek ciśnienia czy jeszcze coś jest do wymiany i co dokładnie? I czy po wymianie trzeba podłączyć SD.
byłem u elektroników a nie u szewców To czemu niby sobie nie potrafili poradzić z głupimi migaczami jak tacy dobrzy? Za to, co zostawiłeś u tych pseudo-elektroników miałbyś już dawno naprawione w warsztacie, który zajmuje się Mercedesami. W komputerze SD oprócz programu diagnostycznego jest również komplet schematów.
Teraz ci nie powiem. Były Actrosy z dwoma SAM-ami (przedni i tylny) - wtedy trzeba przejrzeć tylny SAM. Były Actrosy z jednym SAM-em, a może to być również w module CGW (Central Gate Way). Nawet na mękach sobie nie przypomnę. Musiałbym trafić żywy egzemplarz podłączony pod SD.
Nie zauważyłeś zwiększonego apetytu na ropę ? Jedna z opcji to może mieć to wspólnego z dopalaniem filtra cząsteczek, daje więcej paliwa, czyli coś jest tutaj nie tak, sprawdź czy w oleju nie przybywa ropy. Druga opcja to problemy z powietrzem w układzie, czyli filtr, MAP sensor itp. (klapy wirowe?), ale w tym przypadku raczej kontrolka się nie oświeca...
Ile za tego mercedesa ? Ja jestem z wsch Londynu możesz podjechać na diagnostykę. Mam SD to coś poradzimy może. Dodam tylko, że objawy wskazują na jedno ...
Podłączenie pod SD powinno pomóc, może sterownik od wentylatora szwankuje, częsty przypadek w tych małych aluminiowych puszeczkach. Padają tam końcówki mocy.
Wiem, jak Mercedes to tylko SD Wcale nie. Podstawę inne interfejsy też robią. czy ten kabel VAG KKL mogę wykorzystać do W245 Nie - nie możesz. jaki kabel albo interfejs na bluetooth kupić. Jeżeli tylko odczyt z silnika to chyba głupi ELM da radę.
Trudny temat Pierwsze to należy wykonać kalibrację czujnika za pomocą SD Drugie to należy sprawdzić poprawność kodowania szyby . Sama wymiana szyby może nie pomóc
Poszukaj sobie emulatora zmieniarki, na karty SD czy USB.
Sprawdzić wysterowanie przełącznika SD oraz sam silnik.
Z lewej strony obok ramki wyświetlacza masz taką małą śliczną kratkę za tą kratką jest jeden z czujników, szukaj podobnej kratki w podsufitce, może być czujnik zabrudzony, bądź styk złapał "zimny" lut, ale to tylko gdybanie, prędzej to zajmij się czujnikiem przy wlocie do układu nawiewu, ale nie pamiętam z głowy gdzie on jest w ML, przydała by się wizyta...
SD - tak KTS - nie wiem
Można też podjechać na SD i skasować po prostu.
ABS 3704 - zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z lewej strony ma zwarcie z masą przy styku 2. O tym błędzie już zdaje się kiedyś pisałem - najlepiej sprawdzić wszystkie trzy zawory na oporność i zwarcie z masą. Równie dobrze błąd może być spowodowany usterką każdego z nich. Kodowanie przy wymianie zegarów wiąże się z wprowadzeniem do nich...
można przypisać całkowicie czyste transpondery,czy to tylko online? W ASO można wziąć klucz z półki w magazynie i go zaprogramować on-line poprzez SD Ale do tego potrzebny jest numer podwozia. Czy to auto ma numer podwozia?
SD -Star Diagnose - fabryczny tester aut Mercedes. Znalazłem, te błędy zostały odczytane urządzeniem: mega macs 55. czy rzeczywiście, odczyt błędów innym urządzeniem może podawać błędną diagnozę? Trudno uwierzyć, że tak może być. Będę więc szukał dostępu do SD. pozdrawiam,
Oba te systemy ze sobą współpracują, jednak wykorzystują inne grupy czujników, elementy wykonawcze są takie same (czyli pompa ABS) ale ESP ma np czujnik kąta skrętu kierownicy i czujniki przyspieszenia bocznego, więc trzeba podłączyć się do SD i sprawdzić jakie ma błędy, stawiam na ten pierwszy czujnik.
Nie kupuj najpierw podłącz , SD wszystko powie
Witam jedz do kogoś co ma SD to ogarnie temat
Panowie litości, może jeszcze "wymień oring" itp...za rękę prowadzić i nauczyć posługiwać się SD może...
No może być akumulator niesprawny, lub problem z drugim akumulatorem, zależy od wersji i wyposażenia. Jak się pod SD podłączy to wszystko wyjdzie.
mercedes głowica mercedes stacyjce mercedes mercedes mercedes głowicy mercedes
ariston programator obracać rozszczelnienie pompy wtryskowej tokarka stołowa
beninca schemat firmware flash
Ładowanie baterii Joyor S5: 36V zamiast 48V? Wpływ temperatury 0°C na baterię Joyor S5