Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Sprawdź czujnik temp. silnika
Zawór dolotowy 0,40 zimny,zawór odlotowy 0,60 zimny
Proszę pomierzyć ciśnienie sprężania , silnik sam się "nakręca" ?
to jest mechaniczny wtrysk?
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Kolego zmierz ciśnienie paliwa .
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
Podłączenie pod SD powinno pomóc, może sterownik od wentylatora szwankuje, częsty przypadek w tych małych aluminiowych puszeczkach. Padają tam końcówki mocy.
Kolego 100% wymiń czujniki tem. Najlepiej wszystkie a jest ich dwa i gwiazda będzie śmigać . A kompy niech podpinaja zeby sprawdzić ciśnienie w kołach!! Pozdro 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie
Sprawdzić trzeba wtryskiwacze.
Sprzęgło hydrokinetyczne do zregenerowania.
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
https://mercedes.auto.com.pl/forum/viewt... Ładnie to tak kopiować cudze posty i publikować jako swoje???? Przepraszam ale dopiero zaczynam się udzielać po raz pierwszy od kilku lat na forum elektrody i muszę sobie poczytać regulamin. Moim celem nie było przywłaszczenie postów ich autorów tylko podpowiedź w jak najkrótszym czasie. Poprawiłem...
Witam.. udało się rozwiązać problem z odpaleniem na zimnym silniku?
Problem ze skrzynią biegów. Przy pomocy programu diagnostycznego dedykowanego dla Mercedesa odczytać błędy zapisane w sterowniku skrzyni biegów. Dokonać ich analizy.
Bądź co warto sprawdzić Błędy zapisane w pamięci sterownika silnika.
sprawdzałeś olej w skrzyni? sprawdź: Poduszki silnika łączniki stabilizatora przód sworznie Elastyczne łączniki wału (przedni i tylni) poduszki wózka tył luz na moście sprzęgło pompa sprzęgła, wysprzęglik A najlepiej niech dobry mechanik od mercedesów sprawdzi pzdr.
U mnie 2010r i jest tak samo jak piszesz, po odpaleniu na zimno chodzi gladko jak osobowy benzyniak a po kilku minutach zaleznie jak bardzo zimno jest zaczyna przypominac starego diesla z mercedesa 124 w 2009r i 2011r jest identycznie .
Komputer to nie tylko odczyt błędu P2001 check N3/9 (controller CDI) A/D converter. P2001 check N3/9 (controller CDI) reference voltage P2001 check N3/9 (controller CDI) voltage supply 1. P2001 check N3/9 (controller CDI) voltage supply 2. P2001 check N3/9 (controller CDI).Circuit voltage supply unit fault P2001 Component N15/3 (ETC control module)...
Po pierwsze sprawdzasz pobór prądu przez świece, bo tak na prawdę nie wiadomo czy grzeją. Dodano po 35 silnik traci olej przez turbinę ??????????? Dodano po 37 Jak? Po wykręceniu świec żąrowych - odpowiednim miernikiem DOkłądnie tak. Na zimnym silniku z rana.
A który a klass i jaki silnik?
Czasem wystarczy zamknąć maskę silnika a jak nie to, może być czujnik klapy. Ostatecznie moduł komfortu, zdarza się zimny lut.
Luz zaworów na zimnym silniku ( temperatura cieczy chłodzącej +20°C ): zawory dolotowe 0,10 mm , zawory wylotowe 0,30 mm .
problem z sterowaniem cisnieniem paliwa systemowego poszukaj moich starych postów jest tam sporo napisane
To inna bajka w takim razie problem będzie w regulatorze silnika. Do sprawdzenia płytka może to tylko jakiś zimny lut.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Cienki jestem w tym temacie ale,jeżeli od razu pokazuje na 120 temperaturę to według mnie robi gdzieś w tym układzie zwarcie.
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
A jak podpinaliście komputer, to oprócz odczytu błędów, sprawdzałeś jakieś dane rzeczywiste, przepływ powietrza, temperatury, jakie jest podciśnienie itp. na zimnym i ciepłym silniku, sprężanie na cylindrach miernikiem, czy jest równe, na sondach jaka jest mieszanka uboga, bogata?
Witam. Mercedes C202. Zimny pali ma dotyk, wszystkie parametry prawidłowe, silnik ma moc, ale po zakończonej jeździe, po wyłączeniu auta i przy próbie ponownego uruchomienia po ok. 15 minutach trzeba kręcić kilkanaście razy, aż zaskoczy. Następnie silnik pracuje prawidłowo.
Najtańsze zamienniki 30-40 PLN. Czy sobie poradzisz nie mam pojęcia. Będziesz potrafił rozpoznać, który to? Będziesz potrafił ustawić rozrząd? Nie ruszaj tego sam, jeszcze nie masz powodu.
W tych silnikach nagminnie rozsypywał się rozrząd (m271), z przeskakiwaniem włącznie.
Sprawdzałeś parametry zimnego silnika (wskazania czujników,błędy ).
Cześć Mercedes E250 Jesteś nowy, tak więc na początek: Tak z ciekawości wbiłem w Gugla twoje "Mercedes E250". No i co widzimy? https://obrazki.elektroda.pl/2802339400_... Jest model 212, jest model 213, dwudrzwiowe 207, jest nawet poczciwe 124 które też było robione jako E-klasa. Aktualnie mamy SZÓSTĄ generację E-klasy, a tobie się...
Sprawdź czujniki temperatury. Tu masz parametry. [url=http://img530.imageshack.us/i/cz1zn... Srebrny przekaźnik przeciwprzepięciowy sprawdziłeś na okoliczność zimnych lutów w środku ?
Piecek 40 zapraszam serdecznie.
Witam. Mam następujący problem z moim Mercedesem. Na zimnym silniku bardzo często odpalam, po sekundzie gaśnie i tak z 3,4 razy. Zaś na ciepłym za pierwszym razem ale i czasem na zimnym odpali za pierwszym razem. wszystkie kontrolki świecą się prawidłowo.
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
Jak sie zachowuje silnik przy roruchu i na zimnym silniku ?
Przekaźnik uszkodzony. Moja 190 też miała uszkodzony przekaźnik ten (srebrny) za akumulatorem. Zimnych nie było wydawał się na pierwszy rzut oka ok ale niestety był feralny. Po wymianie auto pali od razu.
Witam. Od jakiegoś czasu Mercedes zaraz po odpaleniu kopci na szaro- niebieski kolor (falują w tym czasie też obroty silnika). Jak obroty się ustabilizują po ok 30s to przestaje dymić. Dzieje się to tylko na zimnym silniku. Ostatnio zdejmowałem kolektor plastikowy. Bardzo proszę o pomoc
Nie da się. Do tego to musi być ktoś z SD i pojęciem.
0,4 0,6 Zimny
Uszkodzony sterownik silnika, dość częsta usterka.
Mistrzu, a jaki masz tam silnik?
6l wystarczy 60tys
Właśnie przeczytałem opis jaki sam bym dał o swoim przypadku- mam identycznie w tym samym aucie i silniku. Rozwiązałeś problem?
Z tego co zdążyłem doczytać to ten czujnik raczej wariuje przy wysokich temperaturach a ja nie mogę odpalić na zimnym silniku Jak załapie i samochód odpali to działa bezawaryjnie aż do całkowitego wystygnięcia silnika.
Na miarce pod korkiem masz podane dwa rodzaje wskazania poziomu płynu do wspomagania, dla zimnego 20*C i ciepłego 60*C. Kreski nad 20*C i 60*C oznaczają maksymalny poziom płynu zimnego i gorącego. Jak przy zimnym silniku masz poziom płynu między kreskami, to jest ok.
Gaweł88 czy dałeś radę rozwiązać problem ?? mam identyczne objawy To szukaj nieszczelności paliwo ci sie cofa. :D :idea:
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
Czesc.Jestem w posiadaniu mercedesa sprintera 313cdi 2005r problem w tym ze w silniku podczas przyspieszania wydobywaja sie stuki metaliczne gdy silnik jest zimny stuki sa mniej slyszalne,pozatym silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie. Wielkie dzieki za porady.
Brak kodu transpondera przez magistralę can silnika, krótko mówiąc uszkodzona instalacja lub zimne luty .
Mercedes 3.5 v6 benzyna silnik m272. Mam problem z wypadającym zapłonem na zimnym silniku ale zauważyłem że wypinając zasilanie cewki kolejnych cewek komputer pokazuje błąd zupełnie innego cylindra niż wypinamy w rzeczywistości. Czym może to być spowodowane? Dodam że jest podpięta instalacja LPG
Dzieńdobry mam problem z Mercedesem 208 CDI z 2000 roku jak napisałem w nagłówku. Otóż problem wygląda tak że samochód będąc zimny zapala po czym normalnie działa można przejechać 10km po czym gaśnie odpala na parę sekund i gaśnie. Kilka dni przed problemem było czuć paliwo oraz przez cały czas świeci kontrolka EDC.
Jak to jest możliwe skoro wał się kreci lekko? Silnik zimny kreci jak nowy i odpala od strzala
Witam. Mercedes B Klasa - W245. Silnik 2.0 CDI. Automatyczna skrzynia biegów. Po rozgrzaniu silnika falują obroty na biegu jałowym. Na zimnym silniku wszystko jest w porządku. Nie ma żadnych błędów. Mieliście może podobny problem? Jak sobie z tym poradzić?
Błędu od czujnika temp nie musi być ale warto by było podejrzeć jaką temp. widzi sterownik - na zimnym nie odpalanym silniku.
Witam. Po przekręceniu kluczyków załącza się wentylator od Klimy nawet przy zimnym silniku co może być za przyczyna ?
Witam, podczas jazdy na zimnym silniku (zwłaszcza rano) wyswietla sie esp bas i auto gaśnie, wymienione były czujnik światła stopu i wałka rozrządu oraz diagnostyka komputerowa zresetowane błędy ,auto jezdziło 2 dni po naprawie i problem powrócił ten sam???? Co może być przyczyną....?
Jakim to "komputerem" sprawdzałeś że nie wykrywa żadnego błędu ? Musisz pojechać do kogoś kto ma StarDiagnozkę lub ewentualnie do ASO i zrobić pełną diagnostykę szczególnie na zimnym silniku.
Kolego wychowany na Mercedesie a poduszkę pod silnikiem kolega sprawdził?? Pytam tak profilaktycznie.
Czujnik temperatury silnika jest jeden i działa poprawnie. Umieszczony jest z przodu silnika. Kostkę z niego można zdjąć po odkręceniu pompy powietrza wtórnego bo inaczej nie ma jak. Jest standardowa reakcja na odłączenie czujnika. -40 stopni w parametrach, błąd czujnika i oczywiście wentylator na maxa nawet na zimnym silniku.
Paliwo się cofa.
więc trzeba sprawdzić overvoltage protection relay (takie aluminiowe pudełko z bezpiecznikiem u góry) Jest w komorze silnika,za plastikową nakładką,jak sciana grodziowa,po prawej stronie samochodu. Zimne luty w tym to częsta zmora.
Pewnie nie włącza się ssanie. Najczęściej winę ponosi za to srebrny przekaźnik znajdujący się w sąsiedztwie akumulatora. Może być spalony znajdujący się na nim bezpiecznik, częstym uszkodzeniem są również popękane luty na płytce drukowanej w jego wnętrzu.
Witam mam problem ponieważ silnik gdy jest zimny szarpie i skaczą obroty ale tylko gdy jest zimny. Nie wiem co się dzieje po zakupie wymieniłem (olej filtry) może to zła mieszanka. Sam już nie wiem nigdy nie miałem do czynienia z silnikami mercedesa. Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać. Proszę o pomoc.
Witam, bardzo proszę o naprowadzenie mnie na kierunek problemu z mercedesem E-klasa 3,0 2007 (po lifcie) 140 kw. Objawy: na zimnym silniku "bujanie" obrotów, na niskich prędkościach "bujanie" całym autem. Jak temperatura silnika osiąga 80-90 st. wszystko pracuje idealnie i wszystkie dolegliwości ustępują.
I to by było spodowowane tym, że przepalił się bezpiecznik od sterownia silnikiem? Bo właśnie wtedy jak przepalił się ten bezpiecznik i po wymianie bezpiecznika właśnie wtedy zaczął na zimnym chodzić jak czołg.
Takie coś dzieje się gdy jakiś wtrysk niesprawny, czyli leje. Gdy świeca źle dobrana do silnika też może się takie coś stać.
Ale tak się dzieje tylko na zimnym silniku jak się rozgrzeje to jest ok.
Witam !Problem dotyczy mercedesa 2,2 diesel automat.Co może być przyczyną podczas odpalenia silnika po nagrzaniu świec silnik pracuje nierówno ,po ponownym odpaleniu wszystko jest ok jest tak na zimny jak i cieplym silniku?
Mercedes ma swoje skrzynie i nie wiem z którego roku ten GLC. Twoje Audi ma skrzynkę ZF, to nie jest skrzynia koncernu Vw-Audi. ....... Dziwne tylko że żaden z mechaników nie wiedział o czymś takim ...... Bo nie wszyscy wiedzą.
Witam, mam pytanie, bo może ktoś miał podobny przypadek. Mercedes W222 4.7 V8. Przy odpaleniu na zimnym silniku słychać przez 3 sekundy stuki z prawej strony i nie wiem, czy to wariator, czy łańcuch.
Ten samochód ma dwa czujniki temperatury jeden z nich jest do temp około 30stopni i najprawdopodobniej nie pokazuje prawidłowej temperatury zimnego silnika znajdziesz go gdzieś na kolektorze ssącym można na zimnym silniku zdjąć z niego wtyczkę i jak zapali normalnie to po prostu go wymień.
Problemem okazał się przepływomierz, jako że jest zintegrowany z pcm'em naprawa jest dość droga. Naprawił mi go gość z biłgoraju.
Może bez przesady, łańcuch wymienia się co 500.000 albo jak właśnie zaczyna dzwonić po obudowie, ale wtedy czasami wystarczy wymienić napinacz i wszystko jest OK.
Spec od KE poradzi.
Z tego co mi wiadomo wiatrak nie kręci się na zimnym silniku. Wentylator załącza się po otwarciu tzw. dużego obiegu wody i po przekroczeniu odpowiedniej temperatury. Wiatrak jest sterowany przez czujnik temperatury najczęściej drugi niezależny od czujnika temperatury wskaźnika na desce rozdzielczej. Ta straszna temperatura do odczucie własne organoleptyczne...
Proszę o poradę co jeszcze może być że auto ma problem z zapalaniem na zimnym silniku, Przepływomierz zintegrowny ze sterownikiem. Podepnij do pod SD i wtedy pokaże.
To pozostaje zmierzyć kompresje na zimnym.
Chętnie bym ten automat wyrzucił lecz nie wiem czy było by tak samo prosto się tego pozbyć jak np. w Oplu Vectra B. Olej w silniku i skrzyni ma niby dobry. Ostatnio zacząłem sie zastanawiać nad zmianą z 10W40 na 5W50 lub 10W50. Filtr paliwa?? Dlaczego do wymiany???
Witam,na silniku jest zamocowany czujnik temperatury płynu od przekaznika świec żarowych i być może on coś świruje.
Udało się znaleść usterkę. Mam to samo u siebie dziś chciałem się przejechać wyczyściłem kopułke palec. Na zimnym na okej jak się rozgrzeje to przerywa na wolnych obrotach prawie gaśnie.
Witam wszystkich użytkowników elektrody! Piszę do Was, bo już nie mam więcej pomysłów co może być przyczyną mojego problemu, a mianowicie: auto pali na dotyk ale tylko jeśli jest choć troszkę ciepłe. Jak postoi dłużej to muszę długo kręcić żeby uruchomić motor co jest bardzo nieprzyjemnym uczuciem. Sam nie wiem, czy coś jeszcze można zrobić, bo chyba...
... i po czasie, a także po diagnostyce - błąd EOBD - P0340, Obwód "A" czujnika położenia wału rozrządczego (zespół 1 lub pojedynczy czujnik). Wymieniłem więc czujnik i poprawa widoczna na pierwszy rzut oka (obecnie wszystko w fazie dokładnej obserwacji), obrotami nie rzuca tzn. nie spadają poniżej 600 - normalnie około 800-900, czasem "zakołysze" przy...
Sprawdzaj poziom płynu na zimnym silniku np. po nocy.
Witam szanownych kolegów. Pojawił się nowy problem w moim mercedesie w126 4.2v8 Problem polega na tym ze po nocy (w dzień nie ma tego problemu), muszę go kręcić 2 czasami 3 razy zanim odpali, po odpaleniu powoli (ociężale) wkręca się na obroty, potem juz jest ok. Wymienione: kable, kopułka,filtr paliwa,rozdzielacz (rotor) Problem zaczął się po wymianie...
Dziękuję za odpowiedź.zacznę o kontrli ciśniena jak jest zimny i rozgrzany.potem szukam przyczyny dalej. Dodano po 1 Dziękuję za odpowiedź.zacznę od kontrli ciśniena jak jest zimny i rozgrzany.potem szukam przyczyny dalej.
Masz uszkodzone świece
Dla świętego spokoju sprawdź jeszcze KWZ na odłączonej i podłączonej komorze. bo coś mi nie pasuje. Sprawdź jak odpala bez wtryskiwacza rozruchowego tzn czy jest różnica w odpalaniu z i bez. Oczywiście silnik ma być zimny.
Rozrusznik lub/i akumulator potem do sprawdzenia wtryskiwacze.
Plakiem psikaj delikatnie, jak obroty wzrosną, to sprawa jasna ;)
wymień filtr paliwa , również stawiam na pompe...
Jest problem z zapalaniem i pracą zimnego silnika .
Witam,mam ten sam problem odpala i po 3 sekundach gaśnie,jak dodam mu gazu przy opalaniu to go przełamie i silnik już normalnie pracuje.Wymienilem filtr paliwa i jest nadal tak samo.
wystarczy, ze silnik popracuje 5 minut i jest ok, ale jak jest zimny to mam wrażenie, że nie chodzi na wszystkie gary, bo nie ma mocy i się dławi. Wymieniłem już filtr paliwa i chciałem wymienić świece ( Twin Spark 6 garów x 2 świece), ale zaprzyjaźniony sprzedawca art. motoryzacyjnych wykluczył świece i stwierdził, że winny jest któryś z elektrozaworów...
Warto jeszcze dodać że gdy silnik jest zimny nie ma tego problemu. Im bardziej się rozgrzeje tym głośniej słychać.
a mapa przez gaz się nie posypała
zimny silnik szarpie mercedes mercedes gasnąć zimny suzuki zimny silnik
unitra r8040 zamek kabina schemat schneider
telewizor problem zdjęcia pilot samsung parowanie
Słabe światła w Nissan Note 2011 1.6 benzyna Alternatywne iskrowniki do WSK 125: 6V i 12V CDI