Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Witam!Proszę o pomoc, od niedawna jestem użytkownikiem sprintera 208 2.3d, i mam problem z podłączeniem wężyków od podciśnienia (auto nie gaśnie z kluczyka )i czy złe podłączenie tych wężyków może być przyczyną tego że silnik ma za niskie obroty!? :D Dziękuje za pomoc pozdrawiam.
dokladnie tak jak mowi dali. Zaworki od turbo z lewej strony pod maska . jak jest nieszczelny nie zalaczy sprezarki a po wylaczeniu silnika slychac charakterystyczne ssanie
Witam, Szukalem na forum ale nie znalazlem podobnego problemu. Moj Sprinter 211 rok 2004, ostatnio zaczal miewac problemy z wiekszymi wzniesieniami a dzisiaj rano nie moglem ruszyc. Normalnie mozna go odpalic, pracuje normalnie na wolnych obrotach ale jak doda sie gazu to od razu zapalaja sie kontrolki ESP I EDC i silnik gasnie. Sprawdzilem wszystki...
Witam, mam spory problem ze Sprinterem 318CDI. Silnik 3.0 v6 OM642. Miał robione głowice. Po naprawie nie chce się wkręcać na obroty. Dochodzi do ok. 2tyś. obr. i tak jak by go odcinało. Na niskich obrotach chodzi ładnie i równo. Brak błędów. Parametry mechanik twierdzi że w porządku. Podmieniany był czujnik ciśnienia doładowania, zawór EGR, przepływomierz,...
Witam, kupiłem mercedesa sprintera z 2004 roku z skrzynką tiptronic 6 stopniowa, lecz nie ma biegów, jak odpali się autko to max 3 tys obrotów na silniku i mruga bieg N, potem niezależnie od pozycji gałki pali się non stop N, zero reakcji. Nie wiem jakie były wcześniejsze objawy bo dopiero kupiłem. błędy: P2081 uszkodzona pompa hydrauliczna SSG (przekładnia...
Mam zamiar kupic takie autko ale boje sie przerobek. Co jest konieczne do zmiany procz kolumny, konsoli i nagrzewnicy. konkretnie chodzi mi o skrzynie biegow.
Mercedes Sprinter 906 2.2 cdi Delphi rocznik 2010. Bardzo ciężko odpala jak już załapie to nie trzyma obrotów i gaśnie. Bardzo dymi. Gryzący biały dym. W sterowniku aktualnie brak błędów. Był jeden p0251 elektryczna usterka zaworu sterującego ilością. Usterka została naprawiona przerwa w obwodzie. Wtryskiwacze zostały wymienione na regenerowane. Oczywiście...
Witam. Dziś szef przekazał mi sprintera 1 generacji. Poruszałem się transitem z 2002r. i nie byłem zadowolony. Niestety jest to auto które swoje przeżyło. Dziś zauważyłem kilka usterek a kilkanaście już naprawiłem. Wstawiłem dziś nową szybę czołową. Wymieniłem olej oraz świece żarowe. Silnik mam 2.3D taki sam stary dobry diesel jak w kaczce. Niestety...
Tak jak w temacie. Od czego jest przekaźnik pod siedzeniem kierowcy dokładnie? Podejrzewam tylko że od blokady ponownego rozruchu na odpalonym albo coś od imo. Zwiera rozwiera obwód dla elektromagnesu rozrusznika. Dokładnie przy próbie odpalenia auta przekaźnik czasami często tyrkocze (on/off/on/off/on/off) brak rozruchu. Sam przekaźnik sprawny. Jeden...
Witam wszystkich, mam cicha nadzieję ze ktos udzieli mi przydatnej informacji. Moj blaszak sprinter 906 z 2008r. Przestal odpalac gdzie nigdy niem mialem z nim takiego problemu zawsze odpalal w ciezkoch warunkach pogodowych . Opis problemu: Po przekreceniu kluczyka , i probie odpalenia auto nie odpala a po wyciagnieciu kluczyka auto nadal kreci lecz...
Witam! Mam poważny problem ze sterownikiem silnika. Jakiś czas temu upalił się koledze sterownik jak na załączonym zdjęciu. http://obrazki.elektroda.pl/8053095200_1... Zakupił nowy przerzuciliśmy immo no i ostrożnie próbowaliśmy go podłączyć. Auto zaczęło chodzić bez zarzutów. Pojeździł trochę i sytuacja się powtórzyła ;/ Sterownik ten...
Witam, mam problem z sprinterem 2.2 po przekładce silnika nie odpala, krecic ,kreci jak głupi na plaku chodzi, pompa w baku podaje, błędy to P0201-P0204 czyli błędy wtryskiwaczy dodam ze wtryski są założone te co były w tym silnik co przyjechał, czy mogą być to wtryski ? i jeszcze dodam że ciśnienie na szynie jest ponad 300 bar
Szanowni koledzy mam prośbe dotycząca informacji.A więc od początku- za jakiś czas poluzowala mi się pompa wtryskowa i urwały sie uszy ktore trzymaja ją do obudowy napędu.Oprócz tego oberwaly się szpilki z tej obudowy.Chcac to wszystko wymienić odkręcilem pompe wtryskową i pompe podciśnienia i zacząlem wykręcać koło zębate napędu pompy wtryskowej (podobno...
Witam wszystkich i chciałbym się podzielić nowym problemem w moim sprinterku.Po naprawie głównej pompy wtryskowej, mój sprinter nie rozwija pełnej mocy,max predkość to 100 km i brak pełnej mocy.Turbina chodzi a na kompie nie pokazuje żadnych błędów.Odpala w miarę dobrze,ale jest słaby.Myśle, że siadł EGR, ale nie wiem jak to sprawdzić.Proszę o pomoc,od...
Mam sprintera 2,3 a dokladnie 2295cm silnik sie skonczyl i wpadl mi doglowy pomysl zeby wsadzic jakis inny, np 2,3 kompresor albo cos, jakies sugestie? czy dac sobie spokoj z swapem bo bedzie bardzo problematyczny? PS auto to 2000rok
Witam Posiadam sprintera 211 rok 2008 silnik 2.2CDI W906 przebieg 178.000km Od dłuższego czasu dzieję się coś dziwnego i nie wiem jak sobie z tym poradzić - chodzi o pracę silnika. Czasami gdy w trasie (mieszkam w górach) i na dłuższym odcinku pod górkę depcząc dosyć porządnie pedał gazu po odpuszczeniu gazu słychać iż silnik pracuje innaczej - mianowicie...
Witam! Problem dotyczy Sprintera 2016r 2.2 om651. Auto nagle straciło moc, zaczęło kopcić na biało. Błąd dotyczył EGR. Po wymianie EGR błędów brak, ale auto jak nie miało siły tak nie ma, długo kręci żeby odpalić, a jak już odpali do wkręca się do ok 2tys obrotów i na tym koniec, ogólnie pracuje nie równo, a nawet po kilku minutach pracy na biegu jałowym...
Witam. Nie wiem czy dobrze piszę ale mam swoim mercedesem sprinterem problem ponieważ zaczął nie równo chodzić wiec udałem się do mechanika mechanik stwierdził że to dwu mas wymieniłem i nadal to samo drugi stwierdził że to skrzynie również wymieniłem i nadal natomiast trzeci wymyślił wtryski także zrobiłem i nadal silnik nie równo pracuje na wolnych...
Witam mam problem z nie odpalającym Mercedesem Sprinterem z 2005r 2.2 CDI. Auto stało kilka tygodni nie odpalane. Kiedy chciałem go uruchomić okazało się że akumulator jest słaby (ale chwile zakręcił). Zmieniłem akumulator na nowy i po przekręceniu stacyjki rozrusznik nie kręci. Nie ma sterowania. Okazało się że przekaźnik się nie zwiera zmieniłem go...
Witam .Wracam do tematu strata mocy i dymi.Po wymianie wtrysku i zaworu EGR poprawiła się sprawa mocy lecz po zapaleniu pracuje nierówno i dalej dymi na biało nie zbiera się tak jak powinien (objaw taki jak dziura w gazie) . Po ponownym zapaleniu znowu dymi na biało. Gdzie szukać przyczyny, błędów nie wyświetla . :?:
A w parametrach bieżących, dane ciśnień (doładowania) są prawidłowe ?
trzeba by sprawdzić koło dwumasowe, poduszki silnika i skrzyni
Mam pytanie na niskich obrotach czuje jak obroty silnika spadaja jak by mial zaraz zgasnac co to moze byc, filtr nowy oringi tez.Pozdrawiam i zgory dziekuje.
Czesc.Jestem w posiadaniu mercedesa sprintera 313cdi 2005r problem w tym ze w silniku podczas przyspieszania wydobywaja sie stuki metaliczne gdy silnik jest zimny stuki sa mniej slyszalne,pozatym silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie. Wielkie dzieki za porady.
Witam, mam problem z mercedesem sprinterem 313, 2003 rok, 2.2 CDI. Samochód na początku dziwnie pracował, w sensie falował silnik i na wyższych obrotach, i biegu jałowym. Następnie zgasł, wyskoczył błąd EDC i koniec. Odpala z plaka, ale nie chodzi na wolnych obrotach. Przy odpaleniu z plaka chodzi normalnie od 1300 obr, poniżej gaśnie. Przy podpięciu...
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
..ta przetwornica to osobny modul czy siedzi w ECU ?
Ten drugi zawór upuszcza ciśnienie oleju na wolnych obrotach w celu oszczędności energii. Po jego odłączeniu ciśnienie powinno być wyższe.
Obstawiał bym na 90% przełącznik kierunkowskazów do wymiany Dodano po 3 ale ten sprinter przecież nie ma czujnika obrotów wału korbowego
obroty silnika i ciśnienie paliwa jak nie zapala jakie jest?
Ciśnienie sprawdzę już jutro, przy kręceniu rozrusznikiem jak chciałem go odpowietrzyć silnik kręci równo żadnych dziwnych przeskoków. Tak błąd Cylinder 2 - błąd wkładu / równowagi (wyważenia). W parametrach gdy komputer sobie oblicza prędkość tłoka(nie wiem jak to dokładnie nazwać) wygląda to mniej więcej tak: 1. 8 obrotów 2. -35 obrotów 3. -4 obrotów...
Witam Wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć czy w Mercedesie Sprinterze z silnikiem 312D 2.9, jest możliwość regulacji obrotów biegu jałowego. Wydaje mi się że mam troszke niskie ok 600obr na minutę. Da się wyregulować czy szukać przyczyny w osprzęcie silnika? Wiem że w jakimś VW LT-ku dało się to zrobić mechanicznie przestawiając jakąś głowice pompy...
W sprinterze się nie zdarzyło , ale w lagunie i owszem , winna była przetarta izolacja na przewodzie od czujnika obrotów wału który na wstecznym dotykał do mechanizmu zmiany biegów . Może twój problem jest podobny ?
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Nie bardzo wiem, o co Ci chodzi - planujesz silnik przekrecic? Producent wprowadzil ogranicznik obrotow, zeby zabezpieczyc silnik przed uszkodzeniem.
Przy wciśnięciu 20% gazu silnik wchodzi na 100%obrotów,pozostałe uchylenie gazu nie powoduje zmiany,tak samo jest w druga stronę,silnik zejdzie z wysokich obrotów dopiero wtedy ,gdy puści się gaz do zera.
Jak chcesz solidny zbiornik to z jakiegoś diesla, tam ciśnienie dochodzi nawet do 0,2 absolutnego. Największe jakie widziałem miały VW LT/Crafter, Mercedes Sprinter. Jak chcesz solidną pompę vacuum to sporo nowszych doładowanych benzyniaków takie ma, tylko to już pobór prądu znacznie większy. Zmniejszanie obrotów silnika raczej nie wpłynie pozytywnie...
Witam mam problem typu . Mercedes sprinter 413 cdi - silnik 2.2 -/- 2002 rok . Co jakiś czas nie mogę uruchomić silnika . Dzieje się tak wtedy kiedy stanę wyłączę silnik po dłuższej jeździe około 0.30 - 1.00 godz . Muszę postać też różnie od 1.00 godz do 1.30 -/- i wtedy zapala . Czasami sam gaśnie na wolnych obrotach . Proszę o sugestie .-/- pozdrawiam...
Witam, staram się przeprowadzić statyczna regenerację - czyszczenie filtra DPF w Mercedes sprinter 2007 rok 2.2 cdi mam interfejs launch x431 więc uruchamiam procedurę sterownik oczekuje temperatury spalin 200stopni gdy zostanie osiągnięte potwierdzam procedura się uruchamia i silnik gaśnie, uruchamiam próbuje ponownie i zaskoczył działa obroty 2 tys...
Kontrolka świec żarowych świeci ze względu na przepalenie jednej z nich. Sprawne świece żarowe w tym silniku są wymagane do odpalenia, ponieważ to jest silnik z wtryskiem pośrednim. Na zdjęciach widzę zawór EGR, przepustnicę powietrza i siłownik podciśnieniowy do gaszenia silnika. Temat dawno nieaktualny, widać że linka była uszkodzona (pancerz) i przepustnica...
i tak ma byc . swiece grzeja na wolnych obrotach az silnik osiagnie okreslona temperatore ,w niektorych przypadkach jest to np.60 stopni.
TDI to inna technologia układu paliwowego, miałem jeszcze niedawno MB W124 200D i też palił na widok kluczyka, teraz mam W211 z motorem OM 642 i czasami odpali od starzała, a czasami musi zrobić z trzy obroty wału, co więcej w pracy jeżdżę Sprinterami z różnych roczników i z różnym przebiegiem z tym silnikiem i praktycznie żaden nie odpala jak TDI....
Silniki diesla nie przepadają za wysokimi obrotami. Mercedesowskie CDi-ki pięknie ciągną ale łatwo się też wysypują przy ostrzejszej jeździe.
Witam, mam ten sam problem, sprinter na postoju łapie 4 błędy i brak mocy, czasami jak dam mu miedzy 3000-4000 tys obrotów to po chwili łapie błędy i tryb awaryjny, czy udało wam się rozwiązać problem ? U mnie był winny sterownik silnika po wymianie wszystko ustało brak błędów
czy bylo cos robione przy układzie chłodzącym jaki przebieg ma auto ile czasu mija od uruchomienia silnika z zimnego do rozpoczecia jakiegokolwiek gzania w aucie troszke wiecej info o aucie pozdro
Witam mam problem z Mercedesem sprinterem 308 z silnikiem 2.3 wolnossącym, problem polega na tym że na po odpaleniu silnika nic sie nie dzieje dopiero jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach szarpie silnikiem az w kabinie lewarek z rak wyrywa! Wymieniano w nim ostatnio recyrkulator spalin ale to nic nie dalo poza tym jest odpiety bo po podlaczeniu samochod...
Moim zdaniem wszystko wskazuje na jakieś niewyważenie elementu wirującego ze strony silnika skoro dzieje się to powyżej jakichś obrotów a nie prędkości auta. Czy na luzie podczas dodawania gazu też tak się dzieje powyżej pewnych obrotów ?
co z tego ze wyczyscil koncowke wtrysku. to nic nie daje . jesli uszkodzony jest wtrysk sterujacy to silnik szarpie i ma ciezko wbic sie w obroty . cisnienie panujace w rozpylaczu jest ogromne i nie jest w stanie go nic zapchac .chyba ze jezdzi bez filtrow ale wtedy padlaby wczesniej pompa . jesli brakowaloby w silniku powietrza dymilby na bialo . zbyt...
witam Mercedes Sprinter 313 cdi 2007. Kody bledow w sterowniku p0105 (cisnienie atmosferyczne miedzy component B5/1 oraz component N3/9 nieprawdziwe) oraz p2514(podgrzewacz odmy - linia sygnalowa zaklucona) brak mocy itp. po urochomieniu silnika czujnik cisnienia doladowania pokazuje cisnienie przez okolo 10 sek a potem 0.8bara niezaleznie od faktycznego...
Z układem paliwowym wszystko jest ok benzyna nie była zatankowana. Spalił się komputer i po wymianie komputera (testowano też dwa inne) jest problem, który opisuje przeniesiono cały silnik kompletny ze wszystkim z innego samochodu i nadal jest ten sam problem.
to może być zapamiętany błąd w sterowniku możesz spróbować odłaczyć aku na parę minut (u kolegi to pomagało tyle że w sprinterze) albo wykasować błędy kompem dodam że kolega miał podobny problem i radził sobie w ten sposób tyle że przyczyna była wiadoma (olej wypluwany przez turbinę) czy to była jedyna przyczyna tego nigdy się nie dowiedzieliśmy bo...
Jak w tytule dostałem dwa mercedesy do naprawy z firmy kurierskiej. Obydwa jednakowe kupione w salonie i mają oryginalnie 280 tys. i drugi 310 tys przebiegu. W jednym jak i w drugim nie działa w ogóle ogrzewanie kabiny w czasie normalnej jazdy. W czasie jazdy z góry i przy obrotach silnika 4 tysiące zaczyna grzać i po kilku minutach jazdy z obrotami...
Witam, kupiłem mercedesa sprintera z 2004 roku z skrzynką tiptronic 6 stopniowa, lecz nie ma biegów, jak odpali się autko to max 3 tys obrotów na silniku i mruga bieg N, potem niezależnie od pozycji gałki pali się non stop N, zero reakcji. Nie wiem jakie były wcześniejsze objawy bo dopiero kupiłem. Nie mam narazie możliwości podpiecia się komputerem...
Witam. Niedawno kupiłem mercedesa sprintera i niepokoi mnie trzesienie silnika i calej budy. Jest tam silnik 2.2 CDI 130 km (model 313). Skrzynia biegów tiptronic, sześć biegów. Auto jeździ dobrze, ma dużą moc. Ale bardzo mocno trzęsie na wolnych obrotach. (wygląda to na uszkodzenie poduszki pod silnikiem, albo pod skrzynią biegów, ale to nie to. Bylo...
potrzebuje numeru do mojego sprintera Bardzo dokładnie swojego Sprintera opisałeś. Tak więc proszę bardzo: to jest pierwszy lepszy 312 (a jest takich stron co najmniej kilkanaście) http://www.unitcat.ru/mercedes/7/3/1/903... Z immobilizerem, bez immobilizera, MSA15, MSA25, ze stabilizacją obrotów, bez stabilizacji obrotów, z obniżoną emisją...
Witam mam Mercedesa Sprintera 2008 rok 2.2 CDTI od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka od oleju na żółto w ostatnim czasie podczas jazdy przy 130 silnik wskoczył na wysokie obroty i zaczął dymić bardzo mocno przy wyłączeniu stacyjki nie chciał zgasnąć po przejechaniu 200 m z ledwo biedą udało mi się go zgasić bardzo mocno dymil nic nie widziałem...
Wydaje mi się że powinien być w układzie zawór zwrotny, ponieważ nagrzewnica jest w najwyższym punkcie układu chłodzenia, a nie jest to układ zamknięty (ze zbiornikiem wyrównawczym). Przy wyższych obrotach silnika pompa cieczy chłodzącej podnosi płyn do nagrzewnicy dlatego działa podczas jazdy. Podciśnienie jest do klapki powietrza zewn/wewn., fakt...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Rozrusznik kręci jak należy ma dobre obroty nie słychać żeby coś się z nim działo akumulator trzyma bo kręci się długo, jeszcze nie był ładowany a troche już był katowany, dodam jeszcze że nie świeci się żadna kontrolka od błędu
Witam mam vito 108cdi i mam ograniczenie na obrotach po rozgrzaniu silnika nie uzyskuje większych obrotów jak 2500. próbowałem wymiany komputera i założyłem drugi od sprintera 311 ( i drugi kluczyk w obręcz immobilisera) samochód jeżdził jednak ograniczenie nie znikło za to świeciły się cały czas jakieś kontrolki i chodził wentylator nawet po zgaszeniu...
Przy zapalaniu powinien mieć 250 obrotów i 350 bar, 200 to za mało na dci Może w silnikach dci tak jest, ale w silniku CDI 200 bar jest ciśnieniem wystarczającym. Jak wtryskiwacze są sprawne (dobrze rozpylają) to motor odpali.
Witam, mam pewien problem tym razem z Mercedesem Sprinter 212 z 2001 silnik 2.9 licznik z tachografem. Problem polega na tym, ze nie działa obrotomierz. Sprawdzając w CDIFie parametry to ECU widzi obroty, czyli czujnik jest ok, a obrotomierz nie reaguje w ogóle. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie ok. na zdjeciu jest płytka od obrotomierza, w zaznaczonym...
Kolgea tosiek dobrze mówi o zapowietrzonych wtryskach. Miałem kiedyś podobny przypadek, ciśnienie paliwa ok, obroty, synchro tez i nawet było słychać jak wtryski "cykają" a nie odpalał. Wyjęty z silnika wtrysk i podłączony na krótko nie podawał paliwa i dopiero jak stuknąłem w niego kluczem to ruszył i wyszedł problem
mercedes sprinter obrót obrót mercedes sprinter silnik mercedes sprinter
podciśnienie układ ciśnienie model sabre bezpiecznik scenic
Naprawa pada Genesis P59 - postać chodzi w lewo Electrolux suszarka: brak wody w pojemniku, pompa i czujnik sprawne