Może być od Vito 2.3 td.
Patrzysz kontrolką czy czujnik podaje sygnał jak podaje to synchronizacja do kitu.
czy istnieje synchronizacja korbowego wała -z oscyloskopem
(at)piotrek2914 Bzdura, rozjechała się "synchronizacja" klucza lub uszkodzony klucz. "Synchronizacji" bez sprzętu nie zrobi.
Masz - jak tak koniecznie chcesz. Życzę wielu udanych prób synchronizacji :)
Jest procedura synchronizacji pilota.
Baterie są tylko do centralnego. Do odpalania możesz je wyjąć i auto musi odpalić. Albo rybki nadają w innym paśmie światła, albo kamerki tych nowych telefonów mniej reagują na podczerwień bo błysk nie jest tak dobrze widoczny jak kiedyś. Ale niewątpliwie jest i w zaciemnionym pomieszczeniu widać. Dla „rybki” producent nie przewidział żadnej...
Jeśli się nie mylę to nie trzeba zwalać skrzyni tylko jest na pewno jakiś dekielek przecież konwerter jest przykręcany do koła zamachowego. Przeważnie jest to pierścień średnicy koła zamachowego z otworami na które patrzy czujnik położenia wału.
Może jestem mało kumaty ale nie wychodzi mi ta synchronizacja :-\ może mi ktoś bardziej zrozumiale wytłumaczyć ta synchronizacje?
Jeżeli kluczyk otwiera tylko drzwi kierowcy a zamyka wszystkie to znaczy, że kluczyk jest zsynchronizowany i nie trzeba tego robić. Ale na wszelki wypadek procedura mówi: Nacisnąć 2x szybko któryś z przycisków na pilocie i w ciągu 30 sekund przekręcić kluczyk w stacyjce w pozycję 2 ( bez kręcenia rozrusznikiem - pozycja 3) i wyjąć kluczyk. Po tym zabiegu...
Może McGywer coś pomoże.A widziałeś kiedyś by zsynchronizować silnik malucha z mercedesem??? :D :D
HHT, stardiagnosis i odczytać na będy EWS. Czasami wystarcza ponowna synchronizacja.
Zrób diagnostykę, zaglądnij w parametry. Ciśnienia, synchronizacja, obroty.
Witam. dlatego interesuje mnie co oznacza ten błąd W/g opisu mercedesa TCO 8300 - Nie może zostać uruchomiona synchronizacja.
Chodzi o synchronizacje immobilizera,mercedesy bardzo to lubia jak rdze. Prosze sprawdzic po diagnozie czy jest wszedzie pelne zezwolenie na rozruch.
(at)tommyx synchronizacje kluczyka robiłeś?
To jest tylko procedura synchronizacji pilota scyzoryka na podczerwień. Nie jest to procedura wpisu. Scyzoryka nie wpiszesz. Zamawiasz klucz u dealera. Klucz przyjeżdża z Niemiec i po synchronizacji działa.
Brak synchronizacji to niebezpieczna sprawa. Sprawdź poziom oleju Ile auto ma najechane ?
jezeli sam kluczyk jest sprawny to przy nacisnieciu przycisku dioda na nim jak najbardziej powinna sie zapalac-nie jest to powiazane z synchronizacja z autem.
Witam. BS 7392 7392 Modulator osi tylnej: zakłócona synchronizacja sygnału.
1. Kluczyk "rybka" nie ma lampek nad lusterkiem 2. Nie ma żadnej procedury synchronizacji "rybki"
Ja bym spróbował znaleźć używany kluczyk o takich samych numerach co oryginalny i przerzucił pamięć ze starego pilota w nowy. Powinno zadziałać jak nie odrazu to po synchronizacji.
Wiele nie myśląc zakupiłem oba czujnik i je wymieniłem, I to był błąd. Brak synchronizacji wcale nie musi oznaczać uszkodzenia czujników.
Rozrzad jest okej.Dowiedzialem sie ze auto nie jest w trybie awaryjnym bo wkreca sie normalnie do 4 tys.1,2,3 bieg jest normalnie a 4 i 5 nie ma siły .
Brak synchronizacji immo-ecu często występująca usterka przy słabym akumulatorze, trzeba dokonać synchronizacji testerem HHT lub Star diagnosis.
chciałem tylko zauważyć że adamś2525 lutował pilota i ten zaczął nadawać ale nic po za tym samochód dalej go nie widzi .Dalej nie pozyskał informacji od właściciela samochodu czy tym kluczem obsługiwał kiedykolwiek ten samochód . Mogą się okazać tu dwie rzeczy : 1 Dalej uszkodzony pilot 2 Pilot nie jest od tego auta Ile razy podchodziłem do tematu zawsze...
Autko było podłączane pod komputer i wyświetliło " brak synchronizacji wałka rozrządu ".
Zaprogramować tylko sprzęt diagnostyczny. A synchronizacja naciskasz 2xprzycisk zablokowania/odblokowania na pilocie i w ciągu 30 sek włączasz zapłon.
A żadnych błędów np. synchronizacja "góry z dołem"?
Wkładka nigdy się nie rusza jak siłownik ciągnie chyba że cały zamek jest zablokowany
Auto do mnie trafiło z drugim zapiętym komputerem. Kable nie były nigdzie zwarte ale po instalacji widać ze było tam gorąco. Stara instalacja sprawdzona bardzo dokładnie. Wpięta druga wiązka i problem ten sam. Cały czas błąd stały P1190 - regulator ciśnienia ...jak zaczynam kręcić czasami wskakuje błąd P1354-czyli brak synchronizacji.
Ponieważ masz inny pilot ta procedura jest do synchronizacji pilota od tego dokładnie auta.
Dzięki, ale kluczyk tzw. rybka otwiera i zamyka samochód. Po włożeniu do stacyjki zapala się główny zegar na tablicy rozdzielczej. Czy to ma jakiś wpływ na rozpoznawanie kluczyka??? Otwiera i zamyka pilot radiowy, to niezależne od blokady startu urządzenie mimo że w jednej obudowie klucza. To że zapala się zegar po włożeniu klucza to też nic nie znaczy....
Przy wymianie baterii kluczyk za długo był bez zasilania i się rozsynchronizował. O synchronizacji kluczyka było na forum - nawet w moich postach. Tak więc zacznij od wyszukiwarki.
To nie jest zrzut z instrukcji W220. W220 nie można awaryjnie odblokować skrzyni, w wybieraku jest blokada jako immobilizer, bo w tych pojazdach nie ma blokady kierownicy! Potrzebna Star diagnosis, być może wystarczy synchronizacja sterowników m.in. EZS ECU.
A próbowałeś robić synchronizację? Może bateria była wyciągana na dłuższą chwilę.
Witam, "padł" mi jeden z dwóch oryginalnych kluczyków do Vaneo. Wymiana baterii nie pomogła, różne próby reanimacji również. Zakupiłem inny oryginalny kluczyk, przełożyłem elektronikę (sprawna, nowe baterie, dioda świeci), ale niestety nie udało mi się w żaden sposób dokonać synchronizacji. Oczywiście kluczykiem można odpalić samochód, jedynie przyciski...
Kluczyk się czasem nie rozpadł na części przy wymianie baterii? Start error świadczy o problemie z immobilizerem - np zgubiona „pastylka” z wnętrza klucza. Przytoczona procedura programowania (a właściwie synchronizacji) przywraca do działania tylko centralny zamek i dotyczy tylko kluczyka na podczerwień. Bateria w kluczyku nie jest potrzebna...
czujnik HFM odpowiada za synchronizacje wału korbowego z wałkami/wałkiem rozrządu
Zapomnij. Nie ma takiej opcji. Co innego "synchronizacja" - dla oryginalnego kluczyka który "wypadł" z ciągu oryginalnych 250 kodów, a co innego kluczyk z obcego auta, który ma zupełnie inny zestaw kodów w wewnętrznej pamięci. Mówiąc wprost - nie zakodujesz metodą synchronizacji pilota który pochodzi z innego auta.
Brak synchronizacji immo-ecu często występująca usterka przy słabym akumulatorze
Proszę podać numer błędu, który został wyświetlony na skanerze.
obawiam się że jak się wykrzaczył eeprom, to i synchronizacja immo będzie w powietrzu. podaj numery ze sterownika. jakiekolwiek
Witam posiadam Mercedesa Vito 2,2CDI 1999rok silnik pracuje do 2000tys Obrotów i zaczyna falować podłączyłem się do komputera KTS i wyskakuje błąd synchronizacji wałka rozrządu , silnik zapala idealnie nie wchodzi na obroty czy ktoś może mi pomóc???
To nie mam uwag jeśli przy synchronizacji żal Ci było nowej wykresówki i zapakowałeś uszkodzoną. :)
Napisałeś: " Na wyświetlaczu w liczniku pojawia się komunikat "keine steuerung". " po niemiecku oznacza brak usterek wiec nie wiem o jakiej "branży" piszesz a tak na marginesie to zajmuje sie elektryka samochodowa juz ładnych kilka lat. Gdyby było coś z immo to zapewniem Cie że sterownik silnika nie wystawiłby przekaznika rozrusznika. Immo w MB to EZS...
Może potrzebuje synchronizacji? http://www.mercedes.auto.com.pl/forum/vi...
Witam kolegę. Problem tkwi w tym iż synchronizacja kluczyka poprzez wciśnięcie 2 razy open/close i włączenie zapłonu w ciągu 30 s nie działa. Pozdrawiam.
A odepnij czujnik położenia wałka na chodzącym silniku. Jeśli bedzie normalnie pracować to znaczy, że ten czujnik tak jak w mercedesie ważny jest tylko przy odpalaniu samochodu. Sterownik sprawdza synchronizacje rozrządu ( poprawcie mnie jeśli się mylę) i jeśli nie ma odczytu z tego czujnika nie odpali, ale po odpaleniu pracować bez tego sygnału pracować...
Sterownik silnika zbiera informacje z czujników wałka rozrządu i wałka korbowego może któryś z nich szwankuje, na SD w blokach pomiarowych możesz podejrzeć czy wszystko jest OK.To że rozrząd jest wymieniony nie dawno to jeszcze o niczym nie świadczy (sprawdzałeś w znaki że jest wszystko w porządku) zrób synchronizację czujników wałka
Jest procedura synchronizacji "z ręki" ale korzystałem z niej chyba raz w życiu - tutaj raczej ona nie pomoże. Auto obsługuje komputer serwisowy HHT i przyznam, że kilkakrotnie udało mi się reanimować takie przypadki poprzez ponowne wpisanie numeru podwozia do sterownika. Czemu tak jest? Nie wiem, ale zadziałało.
Dobra - znalazłem. Jest w załączniku. Na obrazku jest Vito 638, ale procedura dla pierwszej A-klasy jest taka sama. Podobnie jak taka sama jest procedura synchronizacji dla klucza na podczerwień dla rożnych modeli z tego okresu.
Jest jeszcze czujnik położenia wałka rozrządu, ale zapewne rozrząd do wymiany skoro brak synchronizacji. Dla 100% pewności trzeba podpiąć oscyloskop i złapać przebiegi z wału i wałka.
Potrzebujesz osoby z komputerem, która ponownie zsynchronizuje klucz. Samemu nic nie zrobisz. Nie ma żadnej "tajnej" procedury synchronizacji. Niestety ta usterka dopada wiele W220 i specjalnie nie ma jak się przed nią zabezpieczyć.
Nie wałka, tylko wału. Błąd czujnika jest i co dalej - brak sygnału, sygnał nieprawdopodobny, przerwa, zwarcie, brak synchronizacji? Jak 3 pinowy to masz zasilanie, masę i sygnał.
Mercedes A klasa 1,6 1999 zamek nie reaguje na przycisk otwórz/zamknij baterie nowe w obu kluczach synchronizacja wykonana zgodnie z instrukcją zamki działają po naciśnięciu przycisku na pulpicie wewnątrz auta jak sprawdzić czy to wina pilota czy auta? pozdrawiam[/code]
A jest synchronizacja pomiędzy wałem a wałkiem rozrządu?? Co było ze starym czujnikiem? Jakiego typu była to usterka?
Sprinter z roku 2000 2,2 cdi czyli immo w liczniku. Czy do synchronizacji potrzeba kodu? Chodzi tylko o zrobienie synchronizacji zestawu z jakim auto wyjechało z fabryki.
Miałem kontakt z podobnym przypadkiem właśnie w silniku 934. Auto miało błąd braku synchronizacji pomiędzy wałkiem rozrządu i wałem korbowym i po pojawieniu się błędu nie chciał wypalać DPF-u. Był zapamiętany również błąd dotyczący konkretnie czujnika wałka rozrządu i od tego zaczęto. Potem wymieniono czujnik wału korbowego i jakieś tam różne jeszcze...
Moja astra f nie odpalała też na kluczyku bez immo, nie wiem jakie astry odpalają, ale jakie by nie były to nie Mercedes. Nie wiem co może ci tam psuć humor, nie jest to immo to wiem. Może brak synchronizacji? Może czujnik rozrządu, nie wiem bo nie masz czy zrobić diagnostyki, czyli mamy zgadywankę. Dodano po 53 A może choćby czujnik temperatury świruje...
Jak na przemian to nieautoryzowana próba odpalenia pojazdu - auto nie odpali. Spróbuj drugim kluczykiem. Zrób synchronizację. W skrzynce koło prawego przedniego amortyzatora sprawdź wszystko pod kontem zimnych lutów.
Kolego moza86 INS 1520 – brak sygnalu V z modul zasterującego FR Uklad regulacji jazdy 0607 – wejscie zacisk W ma zwarcie z masa lub przerwe 2024 – wymiana danych z modulem sterujacym WS zakłócona 1942 – napiecie dolne na zacisku 30 PLD 1615 – czujnik ciśnienia oleju, zakres pomiaru przekroczony w gore ( zwarcie do + lub...
Witam, Panowie prosze o jakies info odnośnie napięcia zasilania dla czujnika wałka rozrzadu, powinno byc 5v czy 12v ? Ogólnie auto ma problem z odpalaniem na zimno, nie wiem czy to dobry trop, ale launch w polu synchronizacji podczas krecenia caly czas pokazuje "nie" zsynchronizowano. Błędów zwiazanych z synchronizacja brak. Wydaje się to trochę dziwne....
Kompresja, synchronizacja, paliwo i iskra. Tu trzeba szukać problemu. Na plaku chodzi, czyli synchro i iskra jest. Problem leży w układzie paliwowym lub jego sterowaniu
Jeśli dioda nadaje podczerwień to próbuj synchronizacji pilota w aucie, w w210 niemalże zawsze jak się mi rozłożył to musiałem właśnie robić.
Witam Ponowie Pomózcie bo mi juz ręce opadają :( Pacjent to Mercedes W202 C-klasa C180 99r.kombi. Kluczyk rybka dokładnie ten: http://obrazki.elektroda.pl/1102597400_1... W pilocie została sprawdzona cewka oraz diody podczerwieni są sprawne oraz na analizatorze widma pilot wysyła fale radiowe czyli wygląda na sprawny. Samochód mozna...
Sorry, a Ty nie masz czasem radiowymi jak w w203 ? Musisz kluczykiem celować w auto aby otworzyć czy radio ? Jeżeli radio to [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... Generalnie poszukaj procedur kodowania/synchronizacji kluczyka, są różne do różnych typów mb.
W tych chińskich, badziewnych sterownikach jest prawie zawsze wewnątrz switch do programowania pilotów. Dzięki rzeczywiście udało się znajomemu poszukać papiery od sterownika i jest pokazany przycisk do synchronizacji ma sprawdzić czy zadziała tylko musi poszukać gdzie mam zamontowany sterownik
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Obawiam się że sterowniki w pojazdach nie obsługują radiolini z kodem kroczącym,raczej kod stały.Znajomy miał sterownie bramą w mercedesie i wszystko było ok do czasu wymiany radia na kod kroczący.Od tamtego czasu pozostały mu tylko oryginalne piloty
Witam, mam problem z synchronizowaniem kluczyka w ML163, przeprowadziłem całą procedurę synchronizacji ok 7 -10 razy i za każdym razem działał tylko raz albo otwieranie albo zamykanie, czy ktoś może pomóc w tej sprawie? Pozdrowienia
co do funkcji komfort to tu bardziej odgrywa rolę sterownik szyby niż sam silnik Jeżeli funkcja komfortu zaimplementowana jest w całości w sterowniku, to prawie na pewno oparto ją o wyłącznik nadprądowy: szyba dochodzi do krańcowej pozycji, prąd gwałtownie rośnie i następuje wyłączenie silniczka. Tutaj mamy inną zasadę: w silniczku jest impulsator...
Mercedes 190 nigdy nien był fabrycznie wyposażony w pilota - tak więc procedura dotycząca synchronizacji pilota oryginalnego na nic Ci się w tym przypadku nie zda. To badziewie montowali dealerzy przed sprzedażą - zwłaszcza we Francji i we Włoszech i z układem fabrycznym nie ma to nic wspólnego. I skoryguj punkty za zdjęcia. Żeby obejrzeć o co Ci chodzi...
Autko po ponownej diagnozie wykazało brak synchronizacji wałków rozrządu i wału. Wymieniony został rozrząd i problem został rozwiązany. Przebieg autka to około 500.000km
Musisz kupic klucz do Twojego auta,po nr vin.Ta procedura działa jak zamówisz odpowiedni klucz w celu jego synchronizacji lub gdy po prostu auto "zgubi" klucz.Nie dokodujesz tak klucza z innego merca do Twojego.
Dzisiaj podłączyłem kompa, wyszło że brak synchronizacji wałek rozrządu a wał korbowy. Okazało się, że coś przegryzło kabel od czujnika wału. Poskręcałem i odpalił na strzał. Dzięki wszystkim.
jak to ma wyglądać mam straszny z tym problem widzę ze jesteś obcykany w tym możesz udzielić wskazówek. ogólnie cała usterka tego auta wygląda mi na brak synchronizacji miedzy wałem a wałkiem Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Czy dysponuje ktoś procedurą synchronizacji klucza w S-klasie W140 rok 1997? Po włączeniu zapłonu migają na przemian kontrolki na lusterku, brak komunikacji ze sterownikiem. Kluczyk jednoprzyciskowy.
Siłownik ma założony cały kpl. zestaw naprawczy. Bo w tym aucie nie stało się to nagle ono ma z tym problem dlatego zniszczyło tę poprzednią synchronizacje. Właśnie tak zaczynam myśleć że coś z powietrzem (po zegarach zbija przy 11 czyli koniec skali) lub któryś impulsator czujnik obrotów.
Bo to ciężka, na prawdę ciężka robota z naprawą szyberdachu. Rozkręcania i skręcania jest masa. Potem synchronizacja całości. Można zawsze obejrzeć, co się dzieje. Wystarcz podsufitkę zdjąć. Ale gniją tam najczęściej króćce z dna szyberdachu i bez demontażu podstawy i wspawaniu/wlutowaniu nowych, niewiele się zdziała. Kleje i inne zalepiacze nie poradzą...
Mam vito do odpalenia jak w temacie. Na wyświetlaczu "start error" W sterowniku CDI w "wartościach bieżących" w "Drive Authorization" jest tak: 1. Engine control module identified (Identyfikacja sterownika silnika): NIE 2. Engine control module interlocked (Sterownik silnika zalączony): NIE 3. Strat enable (Zezwolenie na start): NIE 4. WSP and engine...
Witam :) Mam problem w świeżo zakupionym mercedesie w211 220cdi z 2006roku. Na komputerze pokładowym wyświetlają mi się kompletne bzdury w miejscu na spalanie. Mówię o wartościach oscylujących w okolicy 2.1l/100km na ekranie dotyczącym spalania długoterminowego (przejechane obecnie kolo 9godzin, jeśli się nie mylę) i zawsze w okolicach 0.1-0.2l/100km...
Miałem już pare takich przypadków, np w 203, ML czy sprinterze. Czujniki jak były zimne działały sprawnie i bez problemu, auto pali i jeździ normalnie, gdy silnik się nagrzał wraz z nim nagrzewają się czujniki i wtedy zaczyna jeden z nich przesyłać złe dane i auto potrafi podczas jazdy zgasnąć lub więcej nie odpalić. Dopiero gdy ostygnie znowu zapala....
Potrzebuje pomocy ,mercedes w220 400cdi rocznik 2002 przyjechał na lawecie diagnoza -nie ma sygnału sterowania 5 wtryskiwaczami, brak błędów po podłączeniu SD synchronizacja wałków ,cisnienie paliwa wszystko w normie przedzwoniona cała wiązka elektryczna masy ,zasilania podmieniony czujnik wałka i czujnik obrotów wału podejrzenie padło więc na ecu .Kupiłem...
Mam problem z odpaleniem mercedesa c220 w203 2001r.odpala z plaka bez problemu,wcześniej miał błąd synchronizacji walu korbowego z walkami rozrządu wymieniłem czujniki i nadal nie odpalał nawet z plaka okazało się ze dwa przewody na wtrysku robiły zwarcie,po zaizolowaniu ich odpala ale tylko z plaka.Może ktoś by mi pomógł z tym problemem
Dotyczy samochodu Mercedes A168.Gdzie jest centralka zamka centralnego.Żeby dostać się do centralki to trzeba rozebrać cały przód tablicy.Ona jest pod wentylatorem na samym dole.Koszt robocizny w serwisie to 3000-4000 zł.Ja w dalszym stopniu bym za sprawdzeniem pilota oryginalnego.Bo przy wymianie baterii jest ograniczony czas wymiany w niektórych 10-30sekund.Po...
Już wiem Panowie co jest.. podłączyłem lepszy sprzęt diagnostyczny i okazoło sie ze nie ma synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym... czyli kupiłem auto z rozwalonym rozrządem o zęba bądz dwa bo na autostarcie zapala wiec racje maci ci co odradzają kupowac uszkodzone w168.. :(
To jest tak , stacyjka działa mam 3 kluczyki i wychodzi że wszystkie są zaprogramowane prawidłowo ( stacyjka na każdym się przekręca i komputer nie wykazuje braku synchronizacji stacyjki z kluczykiem ( żadnym) Problem jest z ECU straciło synchronizację ze stacyjką ( widać to w parametrach) I teraz pytanie jak to zrobić bez STARDIAGNOZY może ktoś posiada...
Poskładałem wszystko do kupy wtryski odpowietrzone odpalanie z komputerem obroty, ciśnienie, synchronizacja rozrządu ,praca zaworu regulacji sprężanie ok, natomiast podpięty oscyloskop pod pierwszy wtrysk brak impulsu na otwarcie i tu leży problem dlaczego nie odpala.Dziwi mnie to że nie było żadnej ingerencji w elektrykę a tu taki numer.Czy zdarzały...
Ok regulator regulatorem ale co z synchronizacją jak ją wywala na plaka pali czyli rozrząd ok,on ma regulator na szynie, według schematu jest coś takiego jak odcinanie dopływu paliwa tylko nie wiem czy to jest w pompie Cr , naprawdę dzięki za podpowiedź bo chcę kumplowi pomóc ,a nie stoję przy tym aucie
Od samej wymiany wkładu teoretycznie nic nie mogło się stać. Raczej w tym roczniku jeszcze nie ma pętli na stacyjce i transpondera w kluczyku a alarm i immo odblokowuje tylko podczerwień z pilota. Wciśnij na kilka sekund przycisk, jak dioda pod czerwoną zaślepką w kluczyku mrugnie znaczy że pilot żyje. Te piloty są dość awaryjne. Możesz jeszcze popatrzeć...
Witam. Trafił do mnie Sprinter z 2003r, skrzynia Sprintshift. Problem polegał na słynnym info START ERROR. Zamontowałem emulator tak jak w kilku innych sprinterach, info z licznika zniknęło ale ! : - skrzynia biegów nie wyświetla aktualnej pozycji drążka na liczniku - rozrusznik nie kręci Jeszcze nie diagnozowałem go kompem bo mam chwilowa awarię starki....
Witam Okazyjnie zakupiłem mercedesa Vito 2001r Problem polega na tym, że nie odpala i wyświetla napis Start Error. Poprzedni właściciel powiedział ze stało się to po rozładowaniu akumulatora. Auto oczywiście legalne z papierami itp. Podłączyłem go pod ktsa ale nie wyswietla żadnych błędów :( Wiem problem polega na wysypaniu immo więc dobrałem się do...
Posiadam Mercedesa Vito z silnikiem 2.0 L 129 KM. benzyna To są kolego dane do dyskusji ogólnej na temat pomp wody. Nikt ci na podstawie tego nic dokładnie nie powie, bo Vito jest w produkcji już ponad dwadzieścia lat (czwarty model) a tobie nie chciało się podać ani modelu, ani rocznika. zalecana wymiana to co druga wymiana rozrzadu. Mylicie koledzy...
witam troche to trwało praca mnie zarzuciła robota bylem u elektryka na kompie i stwierdził błędy nastepujace - czujnik swiateł hamowani - sterowanie cisnieniem doładowania - obwód cisnienia barometrycznego/absolutnego w kolektorze - obwód czujnika temperatury powietrza wlotowego - synchronizacja pozycji wału korbowodu i wału rozrzadu - sygnał CAN z...
Witam Posiadam Mercedesa S500 ale problem polega na tym ze nie moge odpalic auta... wkladam kluczyk do stacyjki i nie moge przekrecic wogole tak jakby stracila synchronizacje ... nie wiem... wymienilem baterie ale dalej nic... Nie wiem o co chodzi... Jedni mówią ze kluczyk sie zdesynchronizowal... jest jakas opcja odpalenia tego...?? https://obrazki.elektroda.pl/4808731800_...
Mercedes Actros MPI Pojawił się problem z odpaleniem po naprawie skrzyni i wymianie sprzęgła,było także toczone koło zamachowe. Diagnostyka wskazywała na czujnik wałka rozrządu (czujnik wałka rozrządu niepoprawny sygnał) ale po wyciągnięciu czujnika wału autko zaczęło odpalać. Jak sądzę problem jest z błędną synchronizacja , do momentu remontu skrzyni...
Uważam że wina leży po stronie komunikacji CAN. Te nowsze radio wymaga synchronizacji z CAN której twój model jeszcze nie posiada (prod od 2000-2001 roku) wcześniejsze radio musiało mieć modół synchronizacji analogowej dlatego działało. Jest to problem podstawowy w trakcie podłączania nowszego sprzętu a w szczególności gdy mamy zestroić nawigację nawigację...
Serwis olejowy i inne można skasować bez interfejsu Oczywiście, ale w opisywanym przypadku nie da się i tyle. Również interfejsem typu KTS, Delphi czy moim MaxiEcu :) StarDiagnosis- być może, ale muszę dopchać się do speca. Nowy ślad z wczoraj- podłączyłem się z MaxiEcu, bo i tak chciałem poćwiczyć nową wersję oprogramowania i pokasowałem kilka nieistotnych...
Witam! Mam Sprinta 416 CDi no i dziś pojawil się problem, mianowicie zaczął się on objawiac na trasie że auto zaczęło gasnąć, ale po wyłączeniu zapłonu i ponownemu wlączeniu zapalał, dzialo się to coraz częściej, w efekcie końcowym zero reakcji silnika na próbie uruchomienia na rozruszniku, podczas holowania zapalil na lince, auto chodzi ale jak przekroczy...
synchronizacja mercedes synchronizacja klucz mercedes kluczyk synchronizacja mercedes
comarch optima schemat rozrząd toyota obniżyć napiąć rezystor schemat
magnetowid toshiba magnetowid toshiba
Suzuki Vitara 3 1.4 AllGrip – lokalizacja korka wlewowego manualnej skrzyni biegów Neoplan Cityliner – falujący wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, czujnik ECT, diagnostyka