A więc MB z silnikiem 2.3L, skrzynia powinna ruszać z drugiego biegu. Jeżeli chcesz ruszyć z pierwszego biegu to musisz pedał przyśpieszacza wcisnąć do końca (podłogi) przez co pod pedałem włączysz włącznik kick-down i autko ruszy z 1 i przechodząc na 2 może nastąpić lekkie szarpnięcie. Jeżeli jest zbyt mocne, wręcz uderzenie, możesz je lekko obniżyć...
spalona swieca i spalona grzalka brak zwiazku
Mercedes GLS 400d szarpie przy gwałtownym dodaniu gazu. Czy to problem z układem paliwowym, turbosprężarką, skrzynią biegów, czujnikami czy układem wydechowym?
Olej w skrzyni do wymiany wraz z olejem w sprzęgle hydrokinetycznym. W zeszłym tyg mialem X3 z podobnymi objawami: Szarpanie podczas ruszania "Uderzenia" podczas zwalniania i ruszania Wyczuwalna redukcja/zmiana każdego biegu Za to odpowiedzialny jest olej w sprzęgle hydrokinetycznym Co bym radził to wymiana oleju w całym układzie napedowym Nie wiem...
pewno masa w tylnych lampach. hihi fajny objaw z tą mocą i kierunkowskazem, chwile móżdżyłem o co chodzi, ale w gruncie rzeczy to proste ;)
Gorący olej (jakieś 5-10 km jazdy), skrzynia na P i równe podłoże. Ma być między kreskami na bagnecie.
Nie rozumiem,nie do naprawy? Oczywiście ze do naprawy .
Łożysko od wałka ataku się rozlatuje . Dodano po 4 Jak jedziesz do tyłu to się inaczej zęby do różniczki dolegają ( tak go przyciąga ) i nie hałasuje wtedy skrzynia .
Tak może być powodem ponieważ kiedy m,asz wyłaczony bieg elektrozawór sprzegła przepuszcza olej a jak masz uwalony ten czujnik to komputer nie wie czy go załaczyc czy nie.
Odłącz regulator ciśnienia, zobacz czy szarpanie będzie dalej występowało. Jeśli tak, problem jest po stronie układu WN, jeśli nie, to problem w części elektronicznej wtrysku. Po objawach wygląda na układ WN.
sprawdzałeś olej w skrzyni? sprawdź: Poduszki silnika łączniki stabilizatora przód sworznie Elastyczne łączniki wału (przedni i tylni) poduszki wózka tył luz na moście sprzęgło pompa sprzęgła, wysprzęglik A najlepiej niech dobry mechanik od mercedesów sprawdzi pzdr.
Przeguby elastyczne wału napędowego sprawdzone ?
problem z sterowaniem cisnieniem paliwa systemowego poszukaj moich starych postów jest tam sporo napisane
Cześć i co rozwiązałeś problem może jakieś wskazówki...
Przetestuję
Wszystko odnośnie zagadnienia wymiany oleju w skrzyni jest na polskim forum W203: wymiana dynamiczna, rodzaje oleju, najcześciej spotykane usterki.
Problem rozwiązany, winny był EGR.
Mam problem z Mercedesem A klasa A 140. Problem zaczął się około 8 miesięcy temu. Pierwszy raz samochód zaczął na trasie słabnąć, aż Stanął, włączyło się ESP. Samochód jechał tylko przy stałym wciskaniu gazu....Elektronik samochodowy stwierdził, że to wina przepływomierza. Wymienił go i po tej wymianie było dobrze przez około 3 miesiące. Potem znów...
Cześć. Doszedłeś co było przyczyną szarpnięć?
Rura intercoolera była ********a w ***j tzn dziurawa ;)
Czujnik prędkości któregoś koła albo wieniec z którego czyta prędkość - widzi złą prędkość, stąd ingerencja ABSu w czasie normalnego hamowania a po przekroczeniu stanu krytycznego i wyrzuceniu błędu ABS się dezaktywuje i hamuje "normalnie". Radę nie ignorować tego stanu, bo w skrajnej sytuacji można komuś wjechać w zderzak, jak ABS zacznie ingerować...
Sprawdź kompresję na wszystkich cylindrach. Dodano po 38 Jak wyglądają świece?
Witam, mercedes cls 2006r nie mogłem po odpaleniu ruszyć z garażu .zapaliła się lampka ABS i ESP po włączeniu biegu nie reagował na jazdę w przód ani w tył , wyłączyłem kluczyk i jeszcze raz odpaliłem i problem znikł tylko nie na długo .... po wyłączeniu auta znowu zablokowało jadę i te same lampki się zapaliły .... mechanik w trasie pokasował błedy...
Udało Ci się rozwiązać ten problem ? Bo właśnie mam taki sam .... albo podobny, jade 120 glosny a niskie obroty przyspiesze do 130-140 robi nie ciszej a obroty podniesione i mam wrażenie ze bez zmiany biegów, i jak juz spadnie do 120 to jest ok
Uważasz, że dobrze zrobiłem kupując używaną skrzynię?
Sprawdź poziom oleju.
W swoim poście nic nie pisałeś o oleju. Jeżeli jest czarny to skrzynka do demontażu z pojazdu i rozbiórki, uszkodzenie kosza forward (prowadzącego). Dlatego masz opcje w możliwych przyczynach usterek czujniki obrotów G182 i G195. Wnioskuję że sam nie będziesz naprawiał tej skrzyni biegów i nie będę się tu rozpisywał od strony technicznej. Twoja skrzynka...
Problem rozwiązany, nowy docisk luka okazał się być wadliwy. Wymieniłem na lekko używany valeo i wszystko gra i buczy :)
Diagnostykę trzeba by zrobić, najczęściej w silniku M112 na taki objaw winny jest któryś z przewodów zapłonowych, sterownik odłącza cylinder/y. Na fabrycznym testerze szybko to można podpatrzyć badając równomierność pracy. I czytając błędy oczywiście.
Zalany sterownik. Po naprawie ECU wszystko ok.
Skrzynki nie trzeba rozbierać na czynniki pierwsze i szukać luzów na "talerzach", talerze są w kuchni. Nie znajdziesz też gruszki, są na gruszy. Tak na poważnie, jeżeli masz ponad 250 tyś. przebiegu to sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) mogło już "sypnąć" mikrocząsteczkami metalu, które dostały się do płyty sterującej. Można to sprawdzić po zdjęciu...
Byłem w dwóch warsztatach i w jednym się dowiedziałem ze to czujnik na wale? A w drugim ze najprawdopodobniej łańcuch rozrządu się poluzował . Na forach jak czytałem to i wspominają o filtrze paliwa i dużo innych..... Dlatego chce się dowiedzieć czy ktoś ma podobny problem bo z tego co się czyta i mówią w warsztatach to najlepiej samochód sprzedać ****...
Na postoju czy w czasie jazdy?
Jeżeli dzieje się tak jak piszesz, to na bank masz węża na oponie z przodu.
Witam, jak w temacie gdy jadę na pusto mercedes idzie płynnie bez zarzutów leczy gdy jadę z ładunkiem to sprawa wygląda tak że przy 1400 obrotów zaczyna szarpać i dalej idzie płynnie najczęściej zdarza się to pod górą i na prostym odcinku drogi nie zależnie od stanu paliwa. Dotychczas wymieniłem filtr paliwa i czyściłem odstojnik w tej pompce nie był...
Witam serdecznie ! Mój mercedes szarpie przy ruszaniu czy to gwałtownym czy delikatnym, nie ukrywam, że jest to bardzo denerwujące już. Szarpanie wyczuwam tak jakby gdzieś w okolicy tylnego siedzenia. Co to może być ?
Bardzo Dziękuję Pozdrawiam.
Merc ma 185 000 km przebiegu. Nie jestem pierwszym właścicielem, ale przebieg chyba prawdziwy. Dodam jeszcze, ze to szarpanie staje się coraz bardziej intensywne z każdą jazdą mercem. Wskaźnik z diodą migającą nie błyska żadnych błędów.
Sprawdź czy nie jest zapowietrzona pompa hydrauliczna sprzęgła. Pedał powinien mieć około 1-2 centymetrów luzu. Może być też siłownik niesprawny. Jak hydraulika i siłownik OK to przeprowadź nauczanie, jeśli nie będzie poprawy to sprzęgło do zwalenia. Sprzęgło jedno czy dwu tarczowe? Przy wymianie sprzęgła decyzja czy komplet czy tylko tarczę zależy...
Pompka nowa założona? Odpowietrzanie zbiornika działa?
Obstawiam że jest to diesel i padło sprzęgło dwumasowe...
Witam! Mam problem z Mercedesem Vario 815, przebieg 600tyś. Samochód zaczął szarpać przy przyspieszaniu tak jakby nie miał siły się rozpędzać najgorzej wygląda to w przedziale 1000-1200 obrotów, jak obroty wzrosną to później już nie jest to wyczuwalne. Odnoszę też takie wrażenie, że dzieje się to po przejechaniu ze 2 kilometrów (pomimo, że silnik temperaturę...
Tak jak napisał kolega powyżej, sprawdzić rozrząd,ustawienia na blokadach.
Zmieniłem olej w silniku i zaczął szarpać przy zmianie biegów. Czy zmiana oleju w silniku ma związek z tym szarpaniem.
Jak wspomniałem wyżej za szarpanie przy przyśpieszaniu w 320 CDI 3.0 V6 odpowiada nastawnik turbiny oraz czujnik ciśnienia spalin.To jest pewne. Polecam wymienić obie rzeczy jednocześnie by mieć spokój. JEDNAK JEST BARDZO WAŻNA SPRAWA!!! o której nie wspomniałem wcześniej. Mianowicie jeżeli kupujemy nowy lub używany nastawnik to konieczne jest ustawienie...
Przyczyn może być "kilka". Sprzęgło hydrokinetyczne, blokowanie na płycie sterującej lock-up, elektrozawór itd. Ps. jaki przebieg autka ?
Takie coś dzieje się gdy jakiś wtrysk niesprawny, czyli leje. Gdy świeca źle dobrana do silnika też może się takie coś stać.
Witam!! Możesz mieć luzy na łączeniu szkrzyni biegów i wału napędowego lub wału z mostem na łącznikach gumowo metalowych najczęstrza przyczyna szarpania w mercedesie
Linką nad stopniem pociągasz dopiero gdy Ci puści zabezpieczenie główne. Kabina daje się unieść wtedy kilkanaście centymetrów do pewnego oporu. Wtedy kabinę lekko cofasz w dół i odbezpieczasz tą linką nad stopniem. Szarpanie za linkę przy wyczuwalnym oporze kabiny przyczyną zerwania. :)
przy około 1500 obr/min powinna się włączać turbina (jeśli to jest turbo dieselek). jeśli jeszcze zaczynasz widzieć, że z wydechu lecą ciemne spaliny, to zaczyna sypać Tobie się właśnie, albo winna może być pompa paliwowa (kiedyś znajomy wymienił silnik, bo siedziała w nim turbina, a po sprzedaniu na części stary silnik, wróciła pompa paliwa, bo była...
Dwu-masowe sprzęgło w 124 ? Nie te lata Większe pojemności w dieslu i benzyny. Wejdź pod auto sprawdź sprzęgła gumowe , podporę no i pewnie sprzęgło do wymiany , nie wykluczone że dyfer dostał .
szarpanie skrzynia mercedes mercedes klasa szarpanie szarpanie skrzyni mercedes
parametr ustawić antena hotbird support nspro kabel wieża
kenwood napis protect manta led2803
Nissan Micra K13 - lokalizacja bezpiecznika spryskiwaczy Rysa na ekranie LCD – usuwanie, folia hydrożel, maskowanie, serwis, matryca, polaryzator