Podałem jedną z możliwych przyczyn, ale rocznik 2012 był już zdecydowanie wolny od tej wady.
Sprawdź miernikiem elektrozawór zaznaczony na niebiesko, na zielono to zawór modulujący ciśnienie. Nie wiem jakim skanerem sczytywałeś kody błędów, ponieważ skaner powinien określić konkretnie, który jest uszkodzony http://obrazki.elektroda.pl/1489545000_1...
Nie przypominam sobie takiej sytuacji w W203, ale wielokrotnie miałem z nią do czynienia w Mercedesie Sprinterze ze skrzynią Sprintshift (dosyć podobną). Właśnie błędy w komputerze silnika lub w systemie trakcji powodowały przejście skrzyni w tryb ręczny.
Kolego pewnie któryś z czujników ABS przy kole bez diagnostyki komputerowej się chyba nie obędzie.
Z poziomu użytkownika nie ma tam żadnego trybu serwisowego. Stawiaj jak chcesz, dla bezpieczeństwa nie przekręcaj kluczyka. Chociaż nawet, jeśli opadnie, to i sam się podniesie. Nigdy z tym nie miałem problemu przy zawieszeniu airmatic, więc w ABC zakładam podobnie.
https://www.google.com/search?q=w212+2.1...
Wadliwy czujnik doładowania wprowadzi motor w tryb awaryjny.
Proponuję najpierw podłączyć skaner pod gniazdo OBD2 i odczytać błędy, (usterkę) która powoduje że skrzynka przechodzi w tryb awaryjny. Ps. według wstępnego opisu stawiam na kosz K1.
Ścieżki na płycie. To się wymienia w całości, nie kosztuje majątku. Chyba, że wolisz tryb awaryjny w losowym momencie, np podczas wyjazdu wakacyjnego.
Witam. Stary Sprinter (1999r). Tryb awaryjny. Nie łączy się z komputerem. Czy ma ktoś pomysł co może mu dolegać?.Pozdrawiam.
Witam kolego najpierw sprawdz czy prerzarka sie kreci :)
Podpiąć dedykowany do Mercedesa tester czyli Star Diagnosis.
Wiązka sprawdzona ,błąd można wykasowac,po wykasowaniu na postoju błąd się nie pojawia ale wystarczy kawałek ruszyć i wskakuje ponownie.
Potrzebne będą dwie osoby. Odpiąć od dźwigienki zmiany biegów przy skrzyni linkę od siłownika zmiany biegów. Jedna osoba uruchamia silnik (i trzyma autko na hamulcu) druga przełącza dźwigienkę przy skrzyni na D (3 pozycja). Uruchomienie silnika na P i N.
Mylisz pojęcia: "EC" w Mercedesie to tryb "economy" - kontrolka świeci - klima jest WYŁĄCZONA kontrolka gaśnie - klima jest ZAŁĄCZONA
Witam. mam ten sam problem. Kod błędu to P1740. regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym. Objawia się tym , że dociskamy gaz " do dechy" a auto nie łapie nawet 3000 obrotów , czy też np na autostradzie do 130 km/h idealnie i nagle jakby odcięto zapłon, auto słabnie i pod górkę brakuje mocy ( powiedzmy 100 to max. i wszystkie tiry cię omijają Wink)....
Niestety nie, china Ktag nie odczyt po bench'u. Po bench każde ori np flex, dfox, autotuner, pcm flash ...
To sprawdź jakie masz ciśnienie doładowania, bo wygląda, że przeładowanie masz i dlatego wchodzi w tryb awaryjny
Kolego, poradziłeś sobie z tym? Jaki ci błąd wywalało? jakie były objawy że musiałeś adaptacje robić?
?🙏 Ktoś coś ?
Witam chciał bym sie podpiac pod temat. Mam identyczne objawy w takim samym samochodzie. Czy już ktoś rozwiązał ten problem ? Pozdrawiam Emil
Witam, wie ktoś może jak odblokować skrzynię w Mercedesie W220 3.2 cdi? Stoi zablokowana w pozycji P. Albo chociaż jak wejść w tryb awaryjny
Tak wygląda sprzęt do ustawiania wałka rozrządu dla silnika 934.9 https://obrazki.elektroda.pl/3132374100_... Numer katalogowy 936 589 00 23 00
Witam,jeśli ktoś ma problem z 7 g tronikiem tryb awaryjny chętnie pomogę, naprawiam płytę elektroniczna,zapraszam...
Czyli możliwe, że czujnik przekłamuje rzeczywistość skoro na komputerze nie ma konretnie błędu? jak najbardziej jest taka mozliwosc. Miałem taki przypadek ale w Mercedesie , róznicówka pokazywala bzdury.
Czy rozwiązał Pan problem z przepustnicą. Zmagań się z identycznym w a160
Jeżeli łopatki opierają się o obudowe to turbo do roboty.
Moc odcinało, magicy już doszli dlaczego. Mam nadzieję, że to jest to i nie będzie już niespodzianek. Zepsuty był Czujnik doładowania ciśnienia i Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym . Na razie temat do zamknięcia. Dziękuję wszystkim za chęć pomocy
Tak na głównej pompie paliwa jest jeszcze pompa wstępna i ona nie podawała paliwa i dlatego brakowało ciśnienia i wchodziło w tryb awaryjny
Zapewne skrzyni.
Witam , rozwiązałes problem z kodem 870E00
poczytaj listę błędów tryb awaryjny może spowodować kilkanaście usterek
Witam Czy w Mercedesie Vito 2.2CDI z 98/99r można zaślepić egr? Czy silnik przejdzie w tryb awaryjny?
no właśnie
U siebie w sprinterze też mam problem ze skaczącym ciśnieniem w układzie CR, i wymiana zaworu M-prop na pompie nie pomogła, a wtrysków nie sprawdzałem, tak więc u siebie też podejrzewam wtryski. Co prawda mam inny silnik ( om642)
Uszkodzony był nastawnik....po wymianie śmiga aż miło...
Musi być błąd w którymś module, czytaj wtedy kiedy pojawi sie ostrzeżenie, po wyłączeniu zapłonu błąd może zniknąć.
... Jeszcze jedno pytanie, czy błąd szyny CAN w sterowniku silnika, może powodować, że skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Tak.
Mam teraz oryginalny wsad. I błąd przeplywki oraz błąd 0105. Po kasowaniu moc wraca na chwile i potem znów tryb awaryjny. Przeplywke przerzucilem, adaptacja zrobiona ale nie widać jakiejś poprawy. Tylko wtedy kiedy kasuje np. Błąd w trakcie jazdy i moc znów wraca na parę chwil. Oczywiście na oryginalnym wsadzie mam też błędy dpf. Niemam pojęcia co jest...
Zamiana na inny wymaga adaptacji czy wkładamy i tyle?
jakie są kody błędów ?
Co Wy macie z tymi zaworkami zwrotnymi? Układ paliwowy z wymuszonym obiegiem paliwa nie potrzebuje zaworka, gdyż układ przy starcie się zapełnia. Jak sprawdziłeś wtryski? Przelewy? Jakim sprzętem diagnozowałeś? Nie jest jakoś możliwe, aby nie było błędów, skoro po 500m masz tryb awaryjny.
Kolego, trochę samodzielności, opisy błędów podaj.
Jeżeli nastawnika jesteś pewny to problem z geometria.
Tak , winna była w tym ze wyskoczyła dzwigienka przy przednim wachaczu od czujnika poziomowania.Pozdra
Panowie poczebuje dobrej rady gdzie mam szukać usterki mercedes vito 2002 czasami przy rozpędzaniu włącza się tryb awaryjny i bardzo ciężko go odpalić
Byłem w serwisie mercedesa ale nawet oni nie potrafią jednoznacznie powiedzieć z chęcią wymienili by połowe cześci w aucie a nie o to chodzi jedynie co świeci to problem z czujnikiem spalania stukowego oraz jakiś błąd skrzyni biegów ale chyba nie ma on powiązania z silnikiem jak tylko silnik sie nagrzeje wszystko jest dobrze
Jest sztywny, bo przy podnoszeniu na podnośniku nie był włączony tryb podnośnika. Efektem jest teraz na max podniesiony i zablokowany. Spróbuj pobawić się ustawieniami wysokości zawieszenia oraz trybami.
Sprawdź układ sterowania podciśnienia, jest prawdopodobnie nieszczelny i elektronika idzie w tryb awaryjny
EDC to problem banalny tak powiedział mi znajomy,ale nie wyjawił co,mój imeil rafako011(at)wp.pl
Mercedes w220 3.2 cdi 197 koni Turbo wpada w tryb awaryjny po odpaleniu auta, turbo jest tak max do 10 km, później słychać, że chodzi, ale nie ładuje. Jeżeli turbo już jest i da się je podtrzymywać np. na trasie, nie schodząc poniżej 2k obrotów, wtedy chodzi, ale jeżeli chciałoby się już wyprzedzić lub żwawo przyspieszyć, wyskakuje błąd EPC, silnik...
Witam ponownie. Byłem dzisiaj w warsztacie i wymieniłem czujnik różnicy ciśnień z miejsca pomogło błąd skasowałem,auto fajnie jeździ przekraczam 3 tysiące obrotów na obrotomierzu i nic złego się nie dzieje z autkiem.Koszt to 120 złoty za czujnik.Dziękuję za pomoc.
Hey, Bez mojej wiedzy facet próbował odholować moje auto z parkingu (mercedes GLC 43AMG 2017r). Wciągnął je (na chama) na lawetę, po interwencji policji, auto zostało zdjęte. Po włączeniu samochodu mam choinkę na desce i szereg komunikatów: - aktywny asystent toru jazdy nieaktywny , - abs, kontrola trakcji nieaktywne, - aktywny asystent kąta martwego...
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
jeszcze nie robiłem pomiaru kompresji niewiwm czy to jest sens bo ten silnik ma przejechane tylko 4000mil kupiłem z rozbitka a kody błędów są czterech wtrysków p0266 p0269 p0263 p0272 wychodzi na to że jest nie taki zapłon albo jak został przegrzany to wpadł w tryb awaryjny
Ale chyba na asfalcie, bo w piasku czy miękkiej ziemi może zapomnieć że tak skręci. To jest przeznaczone przez producenta do zawracania w trudnym terenie. Podobnie z resztą jak tryb podskakiwania również w Mercedesach.
Czyli wina musi leżeć w sterowniku.
A jak to zrobić, nie siedzę aż tak głęboko w Mercedesach.
Wejdź w tryb diagnozy na wyświetlaczu i zobacz kody odnoszące się do MR (sterowanie silnikiem) komunikat o redukcji mocy.
1 + 3 + 5
sprawdź jakie masz błędy w MSM
Czy ten Mercedes posiada jakąś datę produkcji? Model silnika?
uszkodzony modół abs. mogę naprawić.
Wygląda na mechaniczne uszkodzenie w obrębie pakietu sprzęgła.
Ma ktoś jakiś pomysł? Jakie parametry powinny byc na poszczególnych pinach?
To wygląda na czujnik temperatury,prawdopodobnie czujnik temperatury zewnętrznej.
czym podlączyc tego mercedesa? carsoft mb?
[url=http://www.catcar.info/mercedes/?l=...
A kiedy ostatnio wymieniałeś olej w skrzyni i filtr.
0203 Awaria zacisku 30 FA1F Wspólny przewód zasilający przełącznika kontrolnego 'Hamulec pomocniczy' i 'Blokada poprzeczna na osi tylnej 1' ma zwarcie z masą 8B1F Układ ogrzewania osuszacza sprężonego powietrza ma zwarcie z masą A ten tryb awaryjny może dotyczyć hamulców. Musisz wejść dalej, w systemy.
Cześć! Czy byłby ktoś chętny pomóc w wyłączeniu Adblue w mercedesie GLC EDC17CP57? Próbowałem davinci ale po kilku km wywala błąd zapełnienia sadzą filtra DPF i wchodzi w tryb awaryjny. Na oryginalnym wsadzie tego problemu nie ma. W załączniku pliki. Pozdrawiam...
rozwiazania sa takie: regeneracja silownika w w rzeszowie 350 zl kupno turbiny uzywanej sprawdzonej z gwarancja rozruchowa 980 zl- zostaje mi stara i moge ewentualnie zamienic silownik regeneracja turbiny 1200zl mam rok gwarancji moja ponoc nie wymaga jeszcze regeneracji ale: regeneracji silownika nie ufam a turbina uzywana za 980zl to juz chyba wole...
Z dmuchającym wtryskiem jeździłem może godzinę nie jestem pewien co do ciśnienia 100kpa ma być wiecej wyjąłem wtyczkę i dalej car soft pokazuje 100kpa w live data co prawda wyskoczy błąd po wypięciu ale po skssowaniu nie ma żadnych błędów w cdi, mimo że epc sie pali, wyciągałem wtrysk 3 i 4 licząc od strony turbiny. Z przelewów leci paliwo z dwóch więcej...
sprawdz na forum o w210 na pewno jest
sprawdz parametr wysterowania elektrozaworów od turbo. na moje ok masz tryb awaryjny i modzone w tabeli błedów.
Zwracam się o pomoc jeśli ktoś orientuje się w tym "ustrojstwie " Montowałem koledze taki alarm w mercu 190, i chyba przez przypadek wyłączyliśmy tryb 3.5s bo do pewnego momentu ten tryb działał tz centralny zamek działał jak należy moje pytanie jak aktywować go ponownie bo w instrukcji nie mogę znaleźć tej funkcji Za pomoc z góry Dziękuje
Jakieś inne pomysły ?
Niestety, ale korespondencyjnie nic więcej nie mogę zrobić. Musiałbym podłączyć się i sprawdzić wszystko, olej, poduszki itp.
4595
EGR do regeneracji Dodano po 1 EGR do regeneracji
A co to za mercedes ??? który rok ??? generalnie temat to kosza, ale coś jest nie tak z turbiną, a w najlepszym wypadku tylko gdzieś nieszczelność układu dolotowego, stąd wchodzi w tryb awaryjny i jest spadek mocy.
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
Witam Mam problem z cdi otóż zaraz po odpaleniu wyświetla się EPC samochód chodzi w trybie Awaryjnym, po podpięciu komputera pokazało błąd P1622. Zawór wymieniony nic się nie poprawiło na wtyczce nie ma napięcia sprawdzane żarówką). Wszystkie bezpieczniki są ok. Proszę pomóżcie Skoro stwierdziłeś brak napięcia to teraz sprawdź wiązkę.
Pod kolektorem jest uszczelka i na puszczało ciśnienie z turbiny tam syczało tak palił tylko brak mocy Dosyć powszechny problem w silnikach 651. Luzują się szpilki mocujące kolektor (albo urywają) Pojawiają się błędy i motor wchodzi w tryb awaryjny.
Co dokładnie mówił błąd i czym czytany? Może sterownik wchodzi w tryb awaryjny i dlatego ogranicza ciśnienie?
Uwaga :idea: Radio musi być cały czas włączone , stacyjka też włączona i nic nie naciskać czekać cierpliwie aż przejdzie w tryb wpisywania kodu. Jeśli po potwierdzeniu znów pojawi się WAIT masz zły kod :D okres czekania większy /Uwaga : ilość prób jest ograniczona/
Witam. Miałem na myśli impuls ciśnienia powietrza który idzie z kolektora ssącego do przetwornika. Sam mam model W 202 C 200 CDI z 1999r,a co przeżyłem to moje ;zatkany katalizator,kolektor ssący kilogramy mazi ,nagaru a zawsze po tych usterkach był tryb awaryjny.
w poniedziałek przywleke KTS i zobacze
Na pewno czujnik położenia w pompie. Jeżeli brak mocy i wchodzi w serwisowy tryb, to problem jest w czujniku.
Przeglądnij całą instalację ze skrzyni łącznie z płyta sterującą oraz czujniki. Wypnij kostki z płyty sterującej i z czujników i spryskaj sprajem do instalacji sprawdź wszystkie piny w kostkach ewentualnie przelutój. Sprawdź połączenia komputerem skrzyni. Wnioskuje ,że przyczyna tkwi w elektryce .Wystarczy jeden czujnik nie będzie miał styku i zawsze...
A co sądzicie o czujniku położenia wału korbowego Zawsze myślałem,że jak jest uszkodzony to wyłącza silnik podczas jazdy jak się rozgrzeje a tu po poczytaniu rożnych przypadków ludzi też jest problem z odpaleniem silnika lub szarpie podczas przyspieszania. Zaciekawiło mnie to bo moje auto od czasu do czasu szarpie podczas przyśpieszania a nawet wchodzi...
Cóż, patrzę że nie zamknąłem tematu więc chciałbym to zrobić. Moduł kupiłem na ebayu w Niemczech i wszystko ruszyło bez zadnych problemów, nie trzeba było nic przypisywać do CAN itd. Pozdr
jak kolega radził sprawdzić dokładnie węże zasilające szczególnie od dołu
exhaust back pressure sensor is too high Podane jak na tacy. Jakiej pomocy oczekujecie? wymieniłem czujnik na EGR zadnych zmian. A w jakim celu jeżeli można wiedzieć?
Witam. Mercedes vito 2.0 benzyna,96r. Problem jest taki że świeci się czerwona kontrolka (trybik) z prawej strony licznika.Automat pracuje w trybie awaryjnym.Z diagnozy wynika iż jest błąd przepustnicy silnika,po wymianie na używaną dalej to samo.Wiązka silnika zbadana ok,przewód sterownik silnik-skrzynia ok.Czasami auto normalnie jeżdzi,dodam że silnik...
Odczytaj błędy , prawdopodobnie silnik wchodzi w tryb awaryjny. Wszystkie kable po wymianie podłączone.
Cześć, dzięki , ale mechanik już podłączył komputer i nie wykryło żadnego błędu. Powiedzial mi iwęc, że to błąd mechaniczny i trzeba szukać. Chyba że komputer to nie interfejs?!
Witam mam problem odnośnie skrzyni a mianowicie wchodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu pod komputer wyświetla błąd P0700
czujnik jutro podmienie. a jezeli chodzi o wlacznik, to jaki ? edc gasnie. dzisiaj zapalilem go i na zimnym silniku chodzil normalnie, a po 15 min, jak juz byl cieply obroty dochodzily do 1400 rpm. wygladalo to na tryb awaryjny.
Akurat ma ten sam problem w C-klasie, szukam w google i jako pierwszy wynik skierowało mnie tu. Więc sobie myślę-super! Na elektrodzie będzie co trzeba. A tu taka lipa.... Nikt ci nie pomógł?
mercedes głowica mercedes mercedes głowicy mercedes mercedes mercedes klasa
budowa kolumn alphard spawarka normy instalacja realtek błąd
Ogrzewanie kontenera blaszanego przerobionego na garaż: opcje i porady Kierunek obrotów wirnika w prądnicy agregatu