Mogło nazbierać się paliwa w układzie wydechowym i w miarę nagrzewania się układu paliwo odparowuje.
prawdopodobna przyczyna to układ paliwowy:) możliwe że nawala pompa paliwa
Witam. Układ paliwowy do diagnozy. Na dzień dobry proponuję nowy filtr paliwa.
Wyjmij przekaznik pompy paliwa i zmostkuj w podstawce drutem styki oznaczone na przekazniku 30 i 87 i wtedy spróbuj odpalic (bez przekaznika) Pompka pójdzie cały czas - w takiej sytuacji jak opisujesz może być uszkodzony przekaźnik. A ciśnienie/podciśnienie w zbiorniku musi się robić, gdyż na takiej zasadzie pracuje układ odsysania oparów paliwa.
Witam. w warunkach domowych będzie ciężko sprawdziłbym pompę i szczelność układu paliwa , zapowietrzanie ukł. paliwa będzie skutkować problemem odpalenia i szarpania . pozdr
Cześć kolego :) Sprawdzę to, zamówiłem już manometr :) Gdzie najlepiej się wpiąć do układu, na wejściu do rozdzielacza paliwa ?
Paliwo jest, tylko auto traci moc na wyższych biegach. Ustaliłem już jakie powinno być ciśnienie w układzie, niestety nie tutaj.
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
Zostawiłem zapłon włączony może z minutę i samochód kręcił i kręcił, jakby ciśnienie zeszło w niskim układzie.
Witam. Zauważyłem że w zbiorniku wyrównawczym na wierzchu jest paliwo. Jest tego spora ilość. Którędy się dostaje do ukł. chłodzenia, gdzie może być nieszczelność? Oringi na pompkach, wtryski, coś z podstawą filtra paliwa? Proszę o radę może dam radę samemu ogarnąć na placu pod chmurką? Silnik pracuje poprawnie i nie ma trudności z rozruchem.
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
w moim przypadku po zaświeceniu sie kontrolki edc chwilę póżniej gasł silnik, po wymianie filtra paliwa i wykasowaniu błędów było ok. kontrolka edc jest od cisnienia paliwa w układzie vito 2.2cdi, sprawdź szczelność układu i ciśnienie paliwa, sprawdź filtr paliwa i wtryski
Wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem układ paliwowy i silnik pracuję.Dziękuję Bardzo za pomoc kolegom.
c.d. sprawy...pompa po uszczelnieniu , auto pali tylko przy "wspomaganiu" samostartem..Jakieś pomysły? Układ odpowietrzony dodam.
Czujnik temperatury paliwa w CDi znajdziesz pod kolektorem ssącym, kostka elektryczna na 2 piny. Czujnik wkręcony w układ zasilania paliwem. Pozdrawiam.
Wymiana filtru paliwa i jest ok. Powietrze się dostawało tak jak kolega napisał raz jeszcze cały układ spawdzony i jest ok. Wina filtra paliwa.
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Ja dałbym sobie spokój z elektroniką a sprawdził układ paliwowy. Sam pisałeś, że ciężko pali, a jak już to po chwili gaśnie. Według mnie to typowy objaw zasysania powietrza (minimalnie) do układu paliwowego. Sam już się nieraz nadziałem, że dwa dni szukania gdzie bądż a w efekcie się okazało, że (np.) opaska na filtrze paliwa przepuszczała...
Nie tylko na tym,podciśnienia sprawdz, co do wyższości boscha nad ngk temat dyskusyjny. Podstawą działania całego układu jest ciśnienie paliwa.
Masz uszkodzony układ wtrysku paliwa. Gaz do regulacji.
Oprócz tego jest drugi zaworek „na powrocie” którego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w układzie w czasie pracy silnika i po jego zatrzymaniu.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Sprawdzał kolega czy nie ma czasem pęcherzyków powietrza w układzie paliwowym idącym do filtra paliwa?
Wtryskiwacze do regeneracji, filtr paliwa do wymiany i czyszczenie układu paliwowego za filtrem. 99% że filtr paliwa przepuścił zanieczyszczenia.
Przemyślałem sprawę i myślę że to trochę kompresi bomblowalo( podkładka pod wtryskiwaczem lub lużny wtryskiwacz), jak by była nieszczelności w układzie paliwowym to wypłynęło by paliwo.
To układ D-Jetronic?
Smok w baku drożny? A układ odpowietrza się sam, trzeba tylko dłużej pokręcić.
witam. Do regulacji początku wtrysku. Wtrysk sterujący stosowany jest w większości układów EDC Bosch MS5 (MAN Mercedes Scania)albo np. MSA15 (grupa VW PSA itp.) Gdy jest usterka tego czujnika stosowana jest wartość zastępcza. Na dłuższa metę zużycie paliwa wzrośnie! zwłaszcza w układach MS5 z większymi mocami silnika np. MAN czy Scania
Przekaźniki tego typu występowały w każdym układzie K-jetronic. Np. audi, mercedes vw. Jak nie znajdziesz,, to jutro podam Ci symbole z mercedesa. Masz do przekaźnika doprowadzone 30, 31, 15, 87 i 1. W chwili pojawienia się kluczowania na jedynce, przekaźnik zwiera 30 i 87, wystawiając zasilanie na pompę paliwa i nastawnik biegu jałowego, czasami też...
Pompy to wyzioną ducha od marnego paliwa, albo "dziury" na zasilaniu, tylko w czasie jazdy, a nie od badania szczelności układu powietrzem. Zalany układ paliwem traktuje się sprężonym powietrzem 6-7 barów. Przy 10 barach może coś puścić, prędzej uszczelka na pompie paliwa, nigdy pompa wtryskowa. Racja, właśnie miałem na myśli uszczelnienia:)
Ze schematu wynika, że po włączeniu zapłonu zasila przekaźnik i elementy 16, 17. 16 - to zawór (możliwe, że paliwowy - odcina dopływ paliwa po wyłączeniu zapłonu) 17 - to jakiś podgrzewacz paliwa. Oba elementy muszą się znajdować w układzie paliwowym. 16 może to być zawór A1040700046
Opisany objaw sugeruje zapowietrzanie układu paliwowego i cofanie się paliwa do zbiornika.
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Te wodne retardery to jedno wielkie nieporozumienie. Żeby uporać się z takim wyciekiem, należy wymienić ceramiczne uszczelnienie wewnątrz retardera. Obecnie niedostępne. Proponuję jeszcze sprawdzić filtr układu chłodzenia. W większości aut, które go mają, jest oblepiony szlamem. Niesprawny retarder powoduje wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia, wzrost...
Filtr paliwa wymieniałeś? Wężyki przelewowe należy wymienić tak samo.
jest to pompka paliwa. W starszych modelach jest mechanioczna a Ty masz elektryczną. Ile może osztować nie mam pojęcia popytaj w sklepach :)
Znalazłem jeszcze taki alarm cobra (5933 i 5903)wedlug opisu montażu i wg kolorów przewodów wygląda to tak . 1 .szary-cienki 0,5mm² wejscie do czujników dodatkowych(wyzwalanie) 2 .szaro/czarny, fioletowo/biały, pomarańczowy ,pomarańczowo/bialy,zólto czarny,fioletowy jest sterowaniem centralnym . 3 przewód brązowy pojawiacy się minus do zasilania...
Witam. Mercedes w 124 2.0 D 1987r. Wczoraj zabrakło mi paliwa i prawdopodobnie zapowietrzył się układ paliwowy. Czy w tym modelu jest jakaś pompka ręczna, którą można podpompować układ?
Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie...
przyczyną jest zbyt mała ilość paliwa nie dopuszczaj do rezerwy i będzie ok
Witam. Mercedes Atego rocznik 2006 r. Silnik 4249 cm³. Problemem jest płyn chłodniczy w paliwie. Po wyczyszczeniu układu, zalaniu paliwem 20 l i odpaleniu, po około 15 min zaczął przeplatać. Po wypompowaniu paliwa ze zbiornika okazało się, że w paliwie jest około 7 l płynu, i moje pytanie, gdzie może być przeciek? Podstawa filtra sprawdzona, z resztą...
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
Mercedes ma tylko jeden słuszny i działający program do diagnostyki. Nazywa się to Star Diagnostic. Podjedź do kogoś kto dysponuje, z czytaj błędy i będziesz miał od razu opisy czego dotyczą. Na chłopski rozum: jak po dłuższym postoju ma problemy z rozruchem to pierwsze co przychodzi na myśl to cofające się paliwo spowodowane nieszczelnością układu...
Kompresja, synchronizacja, paliwo i iskra. Tu trzeba szukać problemu. Na plaku chodzi, czyli synchro i iskra jest. Problem leży w układzie paliwowym lub jego sterowaniu
Jak tak przerywa to raczej problem z dostawą paliwa, filtr paliwa wymieniony? Równie dobrze może się układ paliwowy zapowietrzać.
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
Możliwe też , że ogrzewacz paliwa wprowadza powietrze do układu . Omiń go na próbę .
Żeby odpowietrzyć układ to jest taki zaworek a paliwa z filtra do zbiornika raczej samo nie wróci.
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Co Wy macie z tymi zaworkami zwrotnymi? Układ paliwowy z wymuszonym obiegiem paliwa nie potrzebuje zaworka, gdyż układ przy starcie się zapełnia. Jak sprawdziłeś wtryski? Przelewy? Jakim sprzętem diagnozowałeś? Nie jest jakoś możliwe, aby nie było błędów, skoro po 500m masz tryb awaryjny.
Wszystko jest możliwe, ale jeżeli byłaby nieszczelność w układzie paliwowym, to po dłuższym postoju miałbyś problem odpaleniem auta, musiałbyś długo kręcić rozrusznikiem, dzieje się tak ? Jeżeli w trakcie jazdy już na ciepłym silniku, to coś innego, bo gdyby była nieszczelność w układzie to byłby wyciek. Czy był wymieniany filtr paliwa ?
Pompa paliwa w benzyniaku 124 nie jest zasilana przez ten przekaźnik. Układ wtryskowy w tym modelu może pracować bez prądu. Elektronika nie będzie zasilana, nie będzie wzbogacania i zubożania mieszanki, ale auto będzie jechać i jakoś tam kulawo w razie awarii dowiezie nas na miejsce. Dlatego obwód zasilania pompy paliwa jest poza srebrnym przekaźnikiem....
Koledzy poradźcie jakiej firmy kupić przewód paliwa do diesla 220CDI. Ostatnio po roku użytkowania zaczął pocić się Gates, zmieniłem na Tedgum który strzelił na łuku/zgięciu po dwóch dniach. Za org. w ASO chcą 700zł bo to wg nich cały układ i na metry nie sprzedają.
Witam mam problem tego typu kupiłem Mercedesa w213 e220d 2.0 diesel 2017r samochód podczas jazdy gasł trzeba było odpalić jeszcze raz i już jechał normalnie oraz podczas ruszania z 2 na 3 bieg czasami inaczej było szarpnięcie jak przy zmianie biegu a na zegarach wyświetlała się kontrolka od świec . Wymieniłem filtr paliwa i przestał gasnąć ale drugi...
Sprawdź rozciągnięcie łańcucha. Sprawdź czy nie cieknie na sekcjach pompy wtryskowej. Ew. może się gdzieś zapowietrzać, jak gdy telepie słychać metaliczny dźwięk to znaczy się się zapowietrza układ. Często zapowietrza się przez termostat paliwa.
to była wiązka i pompa wstepna paliwa. temat uważam za zakonczony tak samo jak użytkowanie w/w sprzęta......
To proszę podziel się jakie efekty będą po zmianie. Dodano po 5 Ja jeszcze zmienię ten przewód z fotki i myśle też o wymianie oringów przewodów przy wtryskiwaczach....bo one były najczęściej ściągane ( przy wymianie wtrysków) ...i mi się problem zacząłwtedy. Może one mimo ,że suche to zasysają powietrze do układu lub powodują cofanie się paliwa przez...
W skrzynce bezpieczników w bagażniku nr. "442 25A Jednostka sterująca układu paliwowego" Źródło: https://schematy24.pl/mercedes-benz-klas...
Jest to rozwiązanie bardzo rzadko stosowane polegające na domknieciu el.nastawnika ciśnienia(sygnałem z i.g).Jako że rzadko stosowane to nie sądzę abyś na takie coś trafił,proponuję zdjąć wtyk z el nast.ciśnienia ,pompę puścić na stałe ,nacisnąć tarczę spiętrzającą i podać sterowanie na el.nas.ciśnienia bezpośrednio z akumulatora(można w elach diagnozy...
Posiadam Mercedesa B 200 2.0 CDI. Po wymianie wtrysków, pompy paliwa, czujników ciśnienia paliwa, czyszczeniu układu paliwowego, wypalonym DPF. Na wysokich obrotach silnik wchodzi w stan awaryjny i pojawia się błąd ciśnienia paliwa. Po ponownym odpaleniu wszystko ok, ale przy dodaniu gazu jest powtórka. Co może być przyczyną?
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Witam Chciałem się was poradzić w sprawie odwadniania układu paliwowego lub filtra paliwa w busie Mercedes Sprinter 212, 2,9 turbo z 1997 roku. W niektórych modelach aut napędzanych olejem napędowym jest odwodnienie filtra paliwa na dole, tak śrubka którą się spuszcza wodę i zanieczyszczenia. A w moim silniku nic takiego nie widzę, filtr jest zamknięty...
Ja bym mu zmierzył ciśnienie paliwa (min 6bar), te układy wtrysku są strasznie czułe na to
A czy moge do tego celu wykorzystać np. układ Terminator? czy tez poszukac jakiegos innego? Dzieki za podpowiedz!!!
Przewody są podpięte do reflektorów. No to niestety konieczny będzie miernik podciśnienia (wakuometr) i sprawdzenie podciśnienia w układzie. Nie musi być to specjalistyczne narzędzie. Wystarczy np. tzw. "ekonomizer". Nie wiem, ile masz lat, ale kiedyś w dużych Fiatach i Maluchach można sobie było założyć dodatkowo taki wskaźnik na desce rozdzielczej...
Witam. Problem pojawił się z dnia na dzień, auto praktycznie stało w garażu i kiedy chciałem go odpalić zobaczyłem że pompka w ogóle się nie uruchamia. Co może być przyczyną? Wcześniej też tak mi się kiedyś zrobiło ale tylko na chwilę i później załapała.Proszę o pomoc. Dodam Ze jest to układ KE-JETRONIK
Może podcieka benzyna wtryskiwaczem. Zgaś , wyjmij bezpiecznik pompy paliwa lub jej wtyk odpal,wypal resztę ciśnienia z układu .Zagaś I potem wepnij wtyk i zobacz czy będzie ok.
ciśnienie może być ten układ ma ok 3bary więc problem leżygdzie indziej przewody świece przewody przepływka itp
System elektroniczny zapobiegający poślizgowi kół napędowych podczas ruszania, przyspieszania, a także przy jeździe na zakrętach oraz po niejednorodnych nawierzchniach. W sytuacji, gdy następuje poślizg któregokolwiek z kół, zostaje uruchomiony system, który może go indywidualnie przyhamować. Możliwe jest zmniejszenie momentu obrotowego silnika (odcięcie...
Dokładnie DS150E podaje wartości i można nim wiele zdiagnozować, ale korekt już nie zrobimy, w kilku przypadkach idzie nim wpisać np. wtryskiwacze. Dziwne bo dziś już jest chyba OK, wychodzi na to, że układ paliwowy musiał się dobrze odpowietrzyć, chociaż wcześniej demontowałem też wszystko co związane z paliwem, nawet wtryski i po składaniu jak już...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Proponuje sprawdzić szczelności w układzie dolotowymin Na pewno ciśnienie paliwa( 29psi) najlepiej wczepić sie w linie czujnikiem do mierzenia.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Jeżeli przed zdarzeniem kichnął - to musisz sprawdzić szczelność układu dolotowego. W tych Mercedesach bardzo popularną usterką jest spadający gumowy wąż pod rozdzielaczem paliwa. Trochę jest dla mnie dziwne, że zadajesz to pytanie na forum elektronicznym, a nie na którymś forum Mercedesa. Linki kiedyś podawałem.
Co do pierwszego, to może to być podpora wału. A co do drugiego to nieszczelność w układzie paliwowym i jak przekręcasz kluczyk to pompka w baku dopiero uzupełnia paliwo, nie słychać wtedy takiego bulgotania czy przelewania się paliwa ?
Ubytek z baku to może z 1l na rok, bez przesady, aż tak nie leje, ale sam fakt smrodu spod maski, zapaćkany silnik, a w zimie możliwe kłopoty z zapalaniem (niewłaściwa praca układu zasilania) to wystarczające powody do zajęcia się tematem :) V.
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Ustawiając lewy pływak w pozycji minimalnej i zmieniając położenie prawego pływaka nie dzieje się nic na wskaźniku paliwa. Na mierniku widać, że rezystancja mierzona w tym przypadku w Ohm się zmienia jednak nie powoduje to żadnej reakcji wskaźnika. Nie do końca jest dla mnie zrozumiałe (lub raczej wytłumaczalne) to co piszesz. Może jest jakaś zwłoka...
Skoro nie ma paliwa to sam znalazłeś usterkę. Teraz dowiedz się czemu nie ma. Może filtr paliwa jest z biedronki. A może pompa paliwowa. Zmierz ciśnienie w układzie i poszukaj czemu ewentualnie go nie ma.
Jeśli masz kostkę na rozdzielaczu paliwa to jest to Ke jetronic, więc masz i sterownik. Przy takiej sytuacji, sprawdź szczelność układu dolotowego.
Ciekawe czy jak odkręca korek nie robi mu czasem fuuuuuk z wlewu Jak by nie maił odpowietrzenia zbiornika to by mogło tak się dziać Słabe pojęcie tematu panowie! To auto nie ma bezpośredniego odpowietrzenia do atmosfery! Z uwagi na wymogi ekologiczne zamontowany jest układ pochłaniania oparów paliwa i całość odpowietrzania odbywa się do kolektora ssącego....
Sprawdź szczelność całego układu ssącego (czy nie dostaje się „falszywe powietrze”). Pod rozdzielaczem paliwa jest taka śmieszna rura gumowa zwana „kaloszem”. Lubi spaść.
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Witam mam problem. wyciągałem pompę paliwa z mercedesa 2,5 d w celu oddania jej do fachowca, który miał ją uszczelnić. teraz po uszczelnieniu auto ciężko odpala jak jest zimne. jak ciepłe to dużo lepiej, choć trochę trzeba kręcić. punkt na pompie widać , gdy na kole pasowym jest 14 stopni po 0T auto po odpaleniu chodzi na wolnych obrotach i nie gaśnie....
Następnym razem dostaniesz blokadę pisania na tydzień za takie info :D W tym układzie kłania się szczelność i jeszcze raz szczelność, łącznie z uszczelnieniami silnika. Sprawdź czy klapa spiętrzająca nie zacina się, szczelność kalosza, działanie zaworu termicznego. Masz dwie pompy paliwa?
nie widzę jaki masz układ zasilania paliwem / vin odszukałem , sprawdzam /, albo masz na obudowie filtra paliwa (jak widać na zdjęciu powyżej ) albo masz filtr wstępny przed pompą paliwa . - poszukaj na obudowie
sprawdz czy wszystkie wtyczki są dokładnie wciśnięte (szczególnie te przy pompie i listwie paliwa), odpowietrzaj układ "rozrusznikiem" ok 1 minuty powinno wystarczyć nawet jeśli filtr paliwa był pusty. Z turbo niema żadnych problemów, jedynie zadbaj aby przy zakładaniu nalać troche oleju do turbo.
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Sprawdz podciśnienie w zbiorniku (zapchane odpowietrzenie) i zbiornik wysysa paliwo z układu
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
To układ KE-Jetronic, problem może leżeć wszędzie, od ciśnienia paliwa poprzez regulację klapy spietrzającej do wtryskiwacza rozruchowego. Ale prawda o tych mercedesach jest taka-jak jest wszytko ok to można mu zabrać sterownik elektroniczny i dalej będzie chodził dobrze.
Przy okazji miałem inna awarie i robiłem sprężarek oraz wyciek oleju bo pękła obudowa skrzyni sprzęgła. 2 dni auto paliło normalnie a następnie znów zaczęły się takie same problemy. Podczas tej roboty wymieniłem tylko uszczelki miedziane pod holenderkami i nic więcej nie robiłem z paliwem. Zaworek przy filarze paliwa był sprawdzany. I co dalej bo pomysły...
Może zapowietrza się układ paliwowy.Po zgaśnięciu odkręć korek zbiornika.Jak będzie duże zassanie do środka to może być słabe odwietrzenie zbiornika i nie podaje paliwa.
Brak paliwa, za mały wydatek pompy, filtr paliwa, itp. Przy wymianie rozdzielacza sprawdzałeś numery na korpusie? Uruchamianie przebiega normalnie? Zasilanie układu sprawdzałeś? Na regulatorze ciśnienia pojawia się prąd sterujący?
Witam, nie mam zabudowy hydro. A z obrotami jest tak, że jak jadę z przyczepą (tandem) to wkręca mi się max na 1700-1800obr/min zaznaczę że bez ładunku, przyznam się że nigdy nie sprawdzałem jakie jest oprogramowanie ani tez nie sprawdzałem na ile maksymalnie się wkręca. Może jest tak, że z ładunkiem samochód wkręca się wyżej, staram się trzymać zawsze...
Pozdrowienia !!!. Wracam do postu z m-ca luty 2016.Zgodnie ze wskazówkami uporałem się z pływakiem-czujnikiem poziomu paliwa w moim mercedesie 124 r.1993/diesel/ - skorzystałem z podanych mi wskazówek, ale nie rozwiązany mam problem z pełnym wykorzystaniem ON znajdującego się baku/bak był wymontowany i wyczyszczony/.Przy stanie paliwa ok. 20 litrów...
średnio webasto do podgrzewania samochodu ktorego pojemność silnika nie przekracza 4litrów, a pojemność ukł. chłodzenia 15litrów -pobiera: 1.przy pełnej mocy jak silnik rozgrzewa się (poczatek jazdy) -ok. do 0,5l na godzinę 2.po osiagnieciu temperatury a dalej pracuje (np.niskie temperatury na zewnątrz a w układzie dużo płynu) -ok. do 0,25l na godzinę
mercedes układ paliwa schemat mercedes zapowietrzony układ paliwa mercedes układ zasilania paliwa
kondensatory sprzężenia zwrotnego kodowanie kluczyka pestki creative inspire p5800 subwoofer
class zapowietrza dławik przypalony
Chmura wCapCut: Działanie online i offline Objawy uszkodzonego czujnika położenia bębna pralki