Jak znajdziesz który to kabel, to będziesz musiał rozciąć a po drugie to dużo czasu zajmie Ci szukanie żarówką. Co się dzieje, czego nie było, ze ją wyciągnołeś?
Klemę akumulatora masz z czujnikiem? Wzbudzeniem alternatora steruję sterownik silnika. Do sprawdzenia WIĄZKA.
Może to pomoże: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Witam!!! Mam pewien problem chodzi o wiązkę elektryczną silnika w mercedesie w202 c180, interesuje mnie czy taką samą wiązkę wyposażony jest mercedes w202 c200. Proszę o odpowiedz. Z góry dzięki pozdrawiam
Kolego, sprawdź wszystkie czujniki w komorze silnika. (ciśnienie, temperatura) , najprędzej będzie jakaś wtyczka "zielona w środku" a nie uszkodzona wiązka.
Witam. poszukuję opisu pinów kostki 28 pinowej w mercedesie w211 . Z modułu przełączania w bagażniku wychodzi tam 8 kabelków - do podświetlenia tablicy rejestracyjnej , lampki stopu, otwierania bagażnika-klamka. 3- kable do elektromagnesu zamka tylnej klapy podświetlenia znalazłem. Brak mi kabli od zamka do kostki i mikrostyku do kostki .
Co mam rozwijać - trzeba znaleźć przyczynę, dlaczego czujnik nie daje sygnału a potem martwić się ewentualnie dalej. W tej chwili nie mam dostępu do EPC i nie bardzo pamiętam, czy te czujniki (wałka ssącego i rozrządu) są takie same. Jak są takie same, to można je zamienić miejscami i zobaczyć, czy błąd się przeniesie na drugi wałek. Jeżeli tak - to...
Połamana wiązka, jak napisał Ruszyłeś wiązkę silnika, więc trzeba będzie ją całą poprawić. Norma w tych Mercedesach. Teraz wiązkę masz praktycznie do odtworzenia. I nie próbuj nawet używanej kupować, będzie to samo. "Sory, taką dali izolację" jakby powiedziała pewna Pani. Dodano po 1 W tych autach jesli masz blad wtryskiwacza to auto nie odpali mimo...
Błąd wałka rozrządu może mieć wpływ na obniżona moc silnika. Problem z paleniem wynika z uszkodzonego kabla czarnego z żółtym paskiem który idzie sygnał immo pin x1/8 na małą wtyczkę ECU. Jest to sygnał z FFR pin x6/18 jako pojawiające się napięcie (50). Brak tego połączenia objawia się brakiem możliwości uruchomienia silnika lub opóźnionym startem.
Wg numeru VIN auto nie zostało fabrycznie wyposażone w wiązkę kamery cofania.
To trzeba wiązkę przejrzeć.
1050470 1050469 1050471 1050473 1050474 1050472 1050475
Czujniki obsługuje obie cewki. A nie jedna. ECU i wiązka.
Ja bym najpierw jeszcze wiązkę do czujnika Nox sprawdził...
A prześledziłeś całą wiązkę od tej rozdzielni do SAM?
łączy, z jakąś szyną CAN Na 100% nie łączy się z żadną szyną CAN. Masz gdzieś zgniłą wiązkę i taki efekt będzie. Niestety trzeba kopać w wiązce.
Przyjrzyj się dokładnie wiązce ECM, skoro tyle błędów jest związanych z ECM to wiązka lub przekażniki i bezpieczniki ją zasilające.
Pojawia się problem z magistralą CAN, pewnie jak to w Mercedesie, wiązka zaczyna zielenieć. Sporadyczna usterka, bardzo trudna do namierzenia.
Mała wtyczka na sterowniku silnika. Po stronie kierowcy, dostęp z kanału. Klema 15 czyli zasilanie po stacyjce. Wiązka idzie na wysokości sprzęgła.
Możliwe, że czujnik albo wiązka. Nie trzeba wprowadzać, warto wykasować błędy.
bądź druga możliwość ze zostały zwarte w jakiś sposób piny przełącznika Tylko że w tym aucie przełącznik świateł to świateł nie włącza. Podaje tylko sygnały do modułu SAM i to on wykonuje robotę. Według podanego VIN wypnij na module SAM z wtyku 6 pin 2 kolor szaro-czarny. Jak lampa zgaśnie, to walnięty SAM. Jak nie zgaśnie, to wypnij ten drut na reflektorze...
Wiązka pod silnikiem
Pewnie zamek lub wiązka.
Brak napięcia b czyli nie działa modulator tylnej osi do sprawdzenia wiązka elektryczna ewentualnie podmiana modulatora
Nie trzeba wyciągać wiązki. To prze...ana robota. Wsporników tam jest parę - nie tylko jeden. Natnij delikatnie peszel, zobacz czy w wiązce nie stoi woda.
Witam manetka do wymiany, ewentualnie wiązka uszkodzoną. Blad powinien być o ile dobrze pamiętam w sterowniku CPC
Witam Potrzebowałbym znaczenie kodu usterek o numerze: PSM 2221. Mercedes Actros 4143 1998r. Z góry dziekuje za odpowiedz PSM 2221 (Wyjście )Zasterowanie cylindra blokowania sprzęgła (styk X18/11) ma zwarcie z biegunem dodatnim lub przerwę. Przejrzyj wiązkę .
Temat rozwiązany problemem była zgnita wiązka
Padło powyżej pytanie o dane auta - nie jesteśmy wróżkami, a Sprinter jest już ćwierć wieku w produkcji. Aktualnie to czwarta generacja, a w każdej były silniki benzynowe. Gdzie te wtyczki znalazłeś? Mogę się domyślać - ale w imię czego? Chyba tobie powinno zależeć - a nie nam. Jak kable idą do sterownika silnika to nie jest wiązka kabiny!
Uszkodzony czujnik ciśnienia w obwodzie rezerwowym lub wiązka. Sterownik odczytuje wartość 0 stąd brak błędów.
Uszkodzona deska bezpieczników lub zwarcie przewodów silnika. Wypnij złącza z deski i silnika zbadaj wiązkę silnika.
Błędy nie wyskoczą.Rozrusznik najwygodniej w wiązce wychodzącej ze stacyjki. Przewód oznakowany"A122".
Wiązka jest dedykowana do sprintera od 2006 roku ,ty masz 2017 więc możliwe że są zmiany w jego instalacji które jaeger nie zdążył wprowadzić w swoim wyrobie .Co do podłączenia stopu to w zależnosci od rodzaju czujnika wpinasz sie do niego lub do wtyczki x3 dziwi mnie to że w twojej wiązce masz wtyczke od czujnika stopu bo powinien być tylko luzny przewód...
A które roczniki miały problem z ją wiązką ??
Dostępne w serwisie w kompletach z pinami, lub cała wiązka wtryskiwaczy. Ja kupuję kostki do VW i inne od nich:xxxxxxxxxxxxxxxxx
Wiązka pewnie uszkodzona w miejscu gdzie przechodzi pod autem w okolicach obudowy sprzęgła.
Ale w czym problem, kup używany taki sam jak masz i tyle w temacie.
Sterownik powinien być za akumulatorem, jest w ogóle wiązka ?
Witam nie będę się rozpisywał bardzo pilnie potrzeba schemat wiązki do mercedesa 190 od silnika 2.0 benz 87 kw z gaźnikiem pierburg 2ee (a mianowicie przekładam kompa wiązkę i gaźnik do auta Mercedes w124 zamiast wtrysku mechanicznego ke-jetronik proszę o opis przewodów z kolorami problem jest w miejscu w którym wiązka wpada do bezpieczników albo kozaka...
Za Głowną wiązkę elektryczną w Mercedesie Atego dzięki której nie wiesz gdzie i kiedy staniesz bo się przeciera w zwiazku z jej specyficznym zamontowaniem.
Wiązkę silnika naprawiałeś? Standard, że zostają w ręku gołe druty bez izolacji. Wiązka cewek jest oddzielnie od wiązki głównej.
Pomógł schemat elektryczny, była przetarta wiązka przewodów.
Faktem jest, że od samych lamp trzy kabelki są w oryginalnym oplocie zakończone oryginalnymi dwoma kostkami na wsuwki w oryginalne kostki na żarówkach. Ten oplot pod reflektorami wchodzi w główną wiązkę.
P0180 to czujnik temperatury paliwa wtyczka D w sterowniku silnika pin nr. 29 brązowy/zielony oraz pin nr. 39 brązowy/niebieski Prawdopodobinie zaczyna CI się sypac wiązka silnikowa (częsta dolegliwość w tych autkach) ps. proponuje jak najszybciej sprawdzić wiązkę.
Wiązka do przeglądu.
Najprawdopodobniej uszkodzona wiązka nadwozie - klapa bagażnika.
Niedoczytałem, jak były losowe gasnięcia to wiązkami ruszałem nieraz, kostkami
Komputerek i test ewentualnych błędów. Sytuacja jest deczko skomplikowana, bo kabel ze stacyjki nie idzie bezpośrednio na rozrusznik, tylko po drodze przechodzi przez wnętrze modułu silnika. Oprócz tego wiązka silnika lubi się przecierać w różnych miejscach - zwłaszcza na wspornikach.
Połamana wiązka w przednich drzwiach!
Sprawdź alternator, regulator napięcia i wiązkę alternatora. Sygnalizuje zwarcie, przerwę, lub błędny sygnał klemy W.
Jeżeli chodzi o Sprintera to przeważnie spotykam się z jednym miejscem gdzie robi się zwarcie- jest to załamanie tylnej wiązki na przednim nadkolu to kąt 90° i tam się wiązka przeciera.P
wiązka stacyjki
Przewód czerwono różowy w wiązce wychodzącej ze stacyjki.Temat był już poruszny na forum.
Pinów masz aż pięć. Dwa to pewnie będzie podświetlenie. Reszta, to miernik lub otworzenie tego wyłącznika.
Jeżeli to autobus to prędzej szukałbym przyczyny w wiązce od pedału gazu do FMR. Łatwiej byłoby jakbyś podał jaki to autobus to może mógłbym pomóc jakimś schematem. Jeżeli nie ma błędu to znaczy, że po prostu EDC nie dostaje informacji od FMR, natomiast FMR pewnie nie ma informacji z pedału gazu. Miałem taki przypadek w Setrze - walnięta była wiązka...
Można wzrokowo obejrzeć wiązkę. Docelowo trzeba oddać samochód do elektryka .
Ze schematu wynika że zasila on bezpośrednio sterownik silnika, więc idź w stronę przepływomierza lub wiązki.
No to szukaj na początek po wiązce na silniku. Zwłaszcza na wspornikach (jest ich kilka) - tam najprędzej peszel wiązki ulega przetarciu i dochodzi do zwarcia poszczególnych kabli do masy.
Sprawdź w pierwszej kolejności wiązkę między drzwiami a słupkiem i bezpieczniki.
Kostka stacyjki, masa na silnik, wiązka, immo:)
Jeśli tylko poziom wyświetla, to raczej zasilanie na module jest, wygląda mi na wiązkę przy pompie albo sam czujnik poziomu. Do przedzwonienia wiązka od pompy do modułu.
Napewno powinno być dużo więcej niż u Ciebie. Wiązka do sprawdzenia.
Żaden CAN,masz lołą żonę że sobą żółty i czerwony w wiązce radia.
Jak są błędy czystości spalin to nie zasteruje podobnie jak wiązka uszkodzona.
Nie zasilanie- na pinie sygnałowym jakie napięcie podczas kręcenia?Wtedy będzie wiadomo czy nie ma ciśnienia na listwie czy sterownik nie widzi ciśnienia. A to nie ten sprinter w którym przecierała się wiązka?
Dokładnie zgnita wiązka na odgałęzieniu z klaksonem.
Wskaźnik paliwa: najprawdopodobniej padł czujnik Wskaźnik powietrza: najprawdopodobniej wiązka w pobliżu czujnika. Silnik: tego ci nikt nie powie - przyczyn może być co najmniej kilkanaście na początek. Bez odczytu kodów błędów nikt ci nic nie powie. Błędy można odczytać z licznika - ale pewnie masz uszkodzony wyświetlacz jak to w ciężkim Atego z tych...
Wiązka od zaworu do sterownika sprawdzona? Błąd kasowalny?
Wewnatrz sterownika to tak . Z 1 świecy idzie kontaktron na lampke. Już myslalem ze wiązka idzie równolegle
Oryginalna antena to Hirschmann. Konkretny typ masz wybity na główce. Do zasilania potrzebne jest stały plus, masa i sterowanie z radia załączanym plusem. Instalacja występuje jako dokładana wiązka.
Ale nagle 2 piloty by się wysypały? I jak się już otworzą to wszystko działa bez zarzutu. Jak sprawdzałem przez aparat w telefonie to widac wiązkę podczerwieni
Problem z komunikacją skrzynia - silnik , ugnita mokra wiązka lub brak solidnej masy. Trzeba przejrzeć wiązki pod maską.
A sterownik skrzyni z Lewarkiem też po CANie?
Trochę to dziwne, bo wielokrotnie spotykałem się ze zwarciami wiązki silnika w tym modelu, ale nigdy nie dochodziło do spalenia sterownika. Zamontowany jest silnik 646, więc newralgiczne miejsca to odcinek gdzie wiązka przechodzi z budy na silnik. Czyli wspornik na budzie, i wspornik na silniku. Tam bacznie zaglądaj na początek.
Styki po sprawdzane wiązka też i dalej to samo
Zasilanie jest? Wiązka cała na początek? Chińczyki mają problemy z wszystkim.
Na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie dotykami cienkim kabelkiem, koloru niebieskiego, który jest przykrecony do alternatora na D+ (nakrętka na klucz 8) do masy, powinna zapalić się kontrolka od ładowania. Jeżeli się nie zapali to sprawdzamy żarówkę w kontrolce potem wiązkę.
Musi być tylko wiązka od przystawki do grundmodułu. Przełącznik wpinasz do gniazda systemu przełączników i gotowe. Wiązka grunda to dwa przewody. Przyda ci się wtyczka z gniazda x23 grundmodułu. Z parametryzacją nie powinno być problemu. Starka na pewno, Texa chyba też to zrobi.
Może wiązka "trafiona". Zdarzają się.
Mam wielką prośbę. Musiałem rozłączyć wiązkę przewodów od stacyjki mercedesa 124 diesel 200 automat rok 1993 z pewnych przyczyn nie pamiętam sposobu podłączenia. Proszę o ratunek!
Albo zwarte przewody w wiązce lub gnieździe przyczepy ( o ile takie jest).
Wiązka silnika do sprawdzenia, zwłaszcza okolice czujnika wału i wałka, pewność powinna dać dokładna diagnostyka komputerowa. Było by łatwiej znając chociaż rok produkcji auta.
Podaj typ tego hydronica, wychodziły sprintki z dogrzewaczem (D5WZ) i z ogrzewaniwm postojowym (D5WS) jeśli siedzi dogrzewacz to nie nie zamontujesz sterownika, chociaż jest taka możliwość (przeróbka instalacji). Co do problemu z turbosprężarką to komputerowa diagnoza jest potrzebna żeby cokolwiek zacząć robić. W tym modelu lubi gnić wiązka od zaworu...
Srebrny przekaźnik na podszybiu sprawdź, dalej wiązkę (dużo jej nie masz) no i może podstawa bezpieczniki, zasilania i masy. Nie stoi woda na podszybiu?
Czy ten czujnik nie podlega kalibracji? Wiązka? Jak nie no to sterownik zostaje.
A nie prościej byłoby poszukać całej wiązki bagażnika ( używanej ) i wymienić. Dalej nie wiemy o jakie auto chodzi bo może to Bentley i wiązka używana nie do dostania...
Pod przednim siedzeniem jest długa, dwurzędowa wtyczka. Tam przewody ABS od tylnych kół łączą się z wiązką kabinową.
Możesz zrobić to samo na przewodzie do sondy najlepiej wlutowując sztywne przewody typu drut, bo i tak musisz na nie nałożyć luźne koszulki izolacyjne i odpowiednio układając wiązkę aby olej w przewodach sztywnych miał "pod górę". ECU także potrafił pływać w oleju.
Jaki to dokładnie jest błąd? Statystycznie to wiązka ma pierwszeństwo przed sterownikiem. Podczas prześwietlania wiązki żarówką, mocno nią poruszaj, porościągaj itd. Potem możesz bawić się oscyloskopem, ale wyłapanie czegoś tak krótko trwającego jest trudne, a i tak nie będzie wiadomo do końca jak to zinterpretować. Jak wykluczysz wiązkę, zmień sterownik...
Jak jest nieszczelna wtyczka na skrzyni to olej"płynie" wiązką elektryczną do sterownika skrzyni pod maską i jest problem.
Wiązka elektryczna, zwłaszcza piny we wtyczce na końcu ECU.
powinno samo zgasnąć, ale odłączenie czujników może nic nie dać , bo to są styki NC. Szukaj zgnitej wiązki.
w tablicy bezpieczników powinien być bezpiecznik gniazda przyczepy; wiązka biegnie do przodu ponieważ samochody od roku 20xx wyposażone w hak holowniczy powinny mieć na tablicy kontrolkę informującą o działaniu kierunkowskazów przyczepy (ew przyłaczenia przyczepy)
Przywarta wiązka lub uszkodzony czujnik ciśnienia.
Ten z prawej strony czy z lewej? Dodano po 10 Problem rozwiązany przetarty przewód we wiązce pod kabina
Oto co znalazłem ....
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
Przerwany przewód w wiązce przed agregatem. Kabel połączony i po problemie.
Przełożyć można śmiało, już takie robiłem, ale tanio się nie da, tego za 500 zł nikt nie będzie chciał dotykać. Trzeba zrobić porządnie wiązkę, inaczej to tylko reklamacje będą co chwila. a reklamacje to strata czasu dla warsztatu.
Sprawdź zasilanie czujnika,porównaj ze sprawną stroną. Jak jesteś pewien że czujnik i wiązka ok to siedzi ster. Proste. I gdzie ten załacznik niby?
schemat wiązka mercedes naprawa wiązka mercedes wiązka elektryczna mercedes
radio hitachi zawieszenie corsa podświetlenie licznik skoda
peugeot expert peugeot expert radio
Piny 3 i 11 w złączu diagnostycznym Mercedes W213 200d 2019 Odczyt kodu do radia Audi Concert 8EQ 035 186 J