Witam . Z komputera warto skorzystać . Poczytaj o pompie Lucas ,może warto iść tym tropem.
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Do mnie 200 km - jak się klient zdecyduje , zaprszam .
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
To jest elektroniczny zespół sterowania pompą paliwa i wtryskiem rozruchowym.Są ta dwa przekazniki , jeden wiekszy /pompa/ i mniejszy wtrysk. Resztę = jak pisze Gerri.
Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Witam Ja też mam taki sam problem z vito bardzo małe ciśnienie paliwa ? Jakieś pomysły
gaz nie idzie przez wtryski....
czy ktos moze mi pomoc w tym jak wyjac uszczelke miedziana z podwtrysku paliwa w mercedesie 208D?
poczytaj może pomoże :|
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Pomijając te '' elektrozawory'' na których nie ma prądu powinien zapalić bez ich udziału , należy sprawdzić czy rozdzielacz poda paliwo na wtryskiwacze , może być zatarty , niska wartość ciśnienia paliwa .
w tym przypadku odcina się pompe paliwa bo to wtrysk mechaniczny
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
Jak sprawdzałeś czy idzie paliwo na pompę? Dodano po 58 Przepraszam z pompy wtryskowej na wtrysk.
Coś popsułeś albo np filtr paliwa zapchany.
Wamatorskich warunkach nie do zrobienia, najpewniej na lampę stroboskopową.Przedtem należy sprawdzić wtryskiwacze. Silnik będzie się też mulił jeżeli filtr paliwa zapchany.
Nieznam kodu silnika, ale jezeli to motronic, to wtrysk jest sekwencyjny.
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Wtryski czyszczone.? Świece sprawne.?
Uszkodzona pompa paliwa?
Głowica: 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90* 6. 90* Łożyska główne: 1. 100 Nm 2. 200 Nm 3. 320 NM 4. 90* Łożyska korbowodowe: 1. 50 Nm 2. 110 Nm 3. 90* Koło zamachowe: 210 Nm i 90* Centralna śruba koła pasowego wału: 200 Nm Osłona głowicy silnika: 20 Nm Dysza wtryskowa/jarzmo mocujące do głowicy: 50 Nm Nakrętka złączkowa wtrysku paliwa: 40...
To widocznie diagnosta się pomylił zmień warsztat zajmujący się tylko i wyłącznie mercedesami przyczyna morze być w wtryskach paliwa ,filtr paliwa i wiele innych usterek konkretna diagnoza stwierdzi wszystkie parametry pracy wtryskiwaczy.
Mam problem czy można we własnym zakresie ustawić wtrysk mechaniczny paliwa w mercedesie w124 3,0 l benzyna samochód za dużo pali
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
Sprawdź cewki wtryskiwaczy i przewody. Nie wiem czy ten, ale Mercedesy nie palą jeżeli nie widzą wszystkich wtrysków. Jakie ciśnienie paliwa? Z uszkodzonymi świecami raczej by palił, może ciężko ale by zapalał, no i świece nie mają wpływu na pracę silnika gdy zapali/jest rozgrzany.
Przecież pisałes na samym poczatku ze wtryski są dobre i były sprawdzane. Więc czemu potem piszesz ze to wtrysk?
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
To jest ten stary 2.3 D na mechanicznej pompie z wtryskiem pośrednim, bez turbiny?
Panowie może ktoś podpowiedzić gdzie szukać przyczyny, nie mam sygnałów sterujących wtryskami. ćiśnienie na listwie jest ok, sygnał prędkości silnika mam, brak dawkowania paliwa.
Cześć, mam problem z centralnym zamkiem w mercedesie. Nie chcę otworzyć/zamknąć samochodu. Baterie sprawne. Czego to może być wina?? Diody? przekaźników>> czasem załapie ale rzadko. I często też nie chhce odpalić. Pompa nie podaje paliwa do wtrysków..
Przede wszystkim czy po przekręceniu stacyjki słychać jak załącza się pompa paliwa ? Jeśli nie to sprawdzić przekaźnik i bezpiecznik
sprawdz wtyczki do wtryskiwaczy ostatnio taki sam problem przerabialem i wtyczka od jednego wtrysku nie laczyla i cisnienie paliwa bylo ok.
te MR 11215 to nie wiem nie robie w mercach ale edc to napewno sterowanie wtryskiem paliwa
Witam. Dawkowanie paliwa obroty itp reguluje sie na pompie wtryskowej, powinien przy mocniejszym przygazowaniu kopcić na czarno poniewaz to nie jest nowy silnik i turbinka napewno też już przepuszcza olej, i jeśli rano kopci mocno na biało to znaczy ze jest źle ustawiony zapłon. Ja na twoim miejscu najpierw sprawdził bym ustawianie zapłonu a potem szukał...
w moim przypadku po zaświeceniu sie kontrolki edc chwilę póżniej gasł silnik, po wymianie filtra paliwa i wykasowaniu błędów było ok. kontrolka edc jest od cisnienia paliwa w układzie vito 2.2cdi, sprawdź szczelność układu i ciśnienie paliwa, sprawdź filtr paliwa i wtryski
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
wtryskiwacze, ciśnienie paliwa, czujnik wtrysku.
Wrzuć jakieś fotki co cie niepokoi,ten silnik na KE nie potrzebuje podciśnień żadnych specjalnych, jest tylko na regulatorze ciśnienia i wężyk do modułu zapłonu.Klapę ustawiłeś imbusem na ciepłym silniku? https://www.google.pl/search?q=ke-jetron... http://www.mbpartsworld.com/productSearc...
Nic dziwnego, alarm lub imobilajzer blokuje rozrusznik i wtryski a czasami jeszcze pompę paliwa.
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gaśnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni, po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine, a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej". Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko, od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora. Pozdrawiam....
Poduchy odpalił? Czym go czytasz? Zezwolenie na start jest? Dodano po 1 po wpięciu sie w przewody wtrysków próbówką W tym aucie???
Mój przypadek z mercedesem miedziana podkładka pod wtryskiem paliwo kapało na tłok po 12 godzinach nie odpalał puszczał biały dym do wydechu,w zbiorniku paliwa mgła po trasie.
Przepływomierz i sondę sprawdzę w ten weekend. Tylko dlaczego on chodzi normalnie przy 6bar czy to może być wina komputera zbyt krótkie czasy wtrysku ? Ja to wiedzę tak: Niski czas wtrysku + ciśnienie 3bar = brak mu paliwa niski czas wtrysku + ciśnienie 6bar = paliwa dostaje wiecej i chodzi ok
Na 90% coś z paliwem, może być też sama pompa paliwa albo wtryski.
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
A z samostartu próbowałeś odpalić? W cdi widziałem juz popsute dosłownie wszystko: pompa, wtryski, regler cisnienia.
Masz uszkodzony układ wtrysku paliwa. Gaz do regulacji.
Jaki silnik? Bo z wdb nie kojarzę. Za dużo zagadek, daj to pod serwisowy komputer. Jeśli wszystko z paliwem dobrze zrobiłeś to albo siadły wtryski, albo posadziłeś sterownik odpalaniem na krótko, albo instalacja sterownika. Bez serwisowego kompa ani rusz. Chyba, że wszystko od początku posprawdzasz zaczynając od paliwa na instalacji kończąc.
Jest to bezpiecznik i przekaźnik przepięciowy. Jakie masz ładowanie? Co ze wskaźnikiem paliwa?
CIŚNIENIE pompy paliwa jakie,wtryski sprawdzałeś
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Bardzo dziękuje za odpowiedzi ;) Dodano po 5 I jeszcze jedno zapytanie. Jeżeli chodzi o zastosowanie pompy elektrycznej to czy do silnika z zasilaniem gaźnikowym można zastosować pompę o wysokim ciśnieniu stosowaną przy silnikach z wtryskiem paliwa?
Witam tak jak pisałem nakretki popuszczone na wtryskiwaczach, paliwo dochodzi do pompy ale juz nie wychodzi na wtryski,dzwignia jest w górze.
a powrót z pompy paliwa sprawdzony moze tam gdzies zasysai daje spowrotem do filtra, przy okazji posprawdzaj wezyki na przelewach przy wtryskach
Robiłem już takie dwa na plaka nie pali musisz podłączyć filtr paliwa ale na zasilaniu zamontować ręczną pompkę jak nabijesz paliwa ręcznie za drugim razie odpali. :spoko:
Witam. Mój problem polega na tym, że Mercedes MP4 1845 euro 6 nie równo pracuje między 700-800obrotów. Zaczyna tak twardo chodzić, a następnie popiskuje coś w okolicy pierwszego wtryskiwacza. Dodam, że wtryski sprawdzone, pompa paliwa podmieniona na drugą ze sprawnego auta. Oczywiście wszystkie filtry wymienione na oryginalne mercedesa. Auto odpala...
różowy z czerwonym paskiem od strony kierowcu (p0d skrzynką bezpiecznikową)odetnie zapłon i wtrysk
Mam podobny problem. Uszczelniałem króciec wodny przy czym wyjmowałem listwe, filtr paliwa. Po złożeniu silnik odpalił i po paru sekundach zgasł (głośno zagdakał). Wtryski są sprawdzone- są ok. Żadnych błędów nie wybija. Spotkał się ktoś z takim problemem?
Żeby rozwiązać wątpliwości należało by wykonać test wydajności wtryskiwacza do menzurki. Sprawdzić zawartość mocznika w płynie Adblue (refraktometrem), sprawdzić czy nie ma śladów oleju, paliwa. Jeżeli w texie robisz zasterowanie pompy a ciśnienie oscyluje w okolicach 1,5 bara to prawdopodobnie robisz test samej pompy a nie obwodu tłoczenia, ciśnienie...
To jest najprostszy system ten samochód ma zawsze jechać. Nadajnik obrotów,pompa paliwa,wtryski ,przepływomierz,wszycho.
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
A nie ma czasem pompy paliwa w zbiorniku?
Tylko że z tego co piszesz to wtryski uszkadzają się mechanicznie a nie elektronicznie. Wina leży po stronie złej jakości paliwa tudzież syfu bądź badziewnej regeneracji wtrysków. ECU zostaw w spokoju.
Dla "świętego spokoju" zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeżeli w instalacji lpg jest opcja awaryjnego uruchomienia na lpg to z niej skorzystać i coś się wyjaśni. Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk.
Witam. Mam problem z Actrosem, nie chce odpalić i jest błąd 1B460. Proszę o pomoc. Usterka kanału, jest podpisany ten błąd. Dołączam zdjęcie https://obrazki.elektroda.pl/7911760800_... Na wtryskach sucho. Paliwa brak. Filtry nowe.
Jeszcze pytanie kto pyta, kierowca czy właściciel auta. :) Właściciel to przeważnie wierzy w zapewnienia sprzedawcy, że autko jeździ na powietrze, a paliwo się tankuje tylko po to by zbiornik nie zardzewiał. 35 to wcale nie jest dużo. Im starszy tym będzie więcej potrzebował. Jak będzie palił ponad 40 to wtedy zapytaj, tylko podaj w jakie nowe części...
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi samochod juz naprawiony wymienilem wtryski paliwa i wszysto jest ok pozdrawiam
Uszkodzony jeden wtrysk , paliwo schodziło z listwy nadmiarem tego wtrysku, doszłem do tego podłączając do każdego wtryska na nadmiar menzurki czyli zamontowałem urządzenie przelewowe które wykazało o nadmiernym uciekaniu paliwa przez nadmiar paliwa pierwszego wtryskiwacza. Po wymianie wtrysku pali na dyg autko🤣
jak by styku na wtyczkach nie było to by wywalił błąd w trysku a nie ciśnienie paliwa. wtryski wpradzone na stole czy tylko korekty?
założyłem zaworek zwrotny na dolocie paliwa i nic to nie dało a jak są nieszczelne powroty paliwa z wtrysków to też może być tego przyczyna?
Witam. W Sprinterze z 2013 roku pojawia się blad3 P029b który zapala Checka. Według kodu OBD jest to - Cylinder 1 - Wyrównanie paliwa przy minimalnym limicie. Po podmianie 1 wtrysku z 2 ten błąd dalej pozostaje na pierwszym cylindrze. Chciałem tak sprawdzic czy przypadkiem nie jest uszkodzony wtryskiwacz ale po podmianie dalej pokazuje blad 1 cylindra....
Problem rozwiązany, winne były wtryski, które "lały" i generowały mi błąd. Szybki test i wymiana pomogły :) Dodam jeszcze, że mieliśmy Actrosa, który nie miał żadnych błędów w systemie, ale ne miał też kompletnie mocy. W tym przypadku problemem była zbyt mała dawka maksymalna wtryskiwanego paliwa. Tutaj również wymiana wtrysków pomogła. Temat zamykam,...
Trochę się rozjeżdżają, ale jak silnik równo chodzi to zostaw je w spokoju. Jak chcesz sprawdzić wtryski to tylko na stole. Ew. jak pojeździsz trochę z domieszką oleju 2T do paliwa możliwe, że się wyrównają (proporcja 1:250 najlepiej LM1052, na pewno nie mixol).
Sprawdziłbym ustawienie rozrządu, albo w pompie jest źle ustawione ograniczenie dawki paliwa. Mając drugą pompę spróbowałbym zrobić podmianę.
No i pojawia sie nowy błąd w postaci P0252 dawkowanie paliwa A pompa wtryskowa. Błąd wtrysku zniknął a pokazał się ten.
Jeżeli kopci na czarno to znaczy, że dostaje więcej paliwa niż trzeba, albo wtryski wadliwe, albo coś z dolotem, ewentualnie sterownik/mapa, może ktoś przerabiał ?
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
Miałem to samo, jeśli nie elektryka, to trzeba sprawdzić silnik krokowy, albo wyregulować ciśnienie na wtryskach. Robi się to takim dużym imbusem, który wchodzi w filtr powietrza tam jest taki otwór odpowiedni. Ja mam pełny wtrysk paliwa K-Jetronic Bosch.
ja mam to samo w 1997r manual:( i w warsztacie wyszło na kompie że czujnik pompy wtrysku paliwa. czyli wymiana pompy?? ale gdzie kupić taką pompę bo na allegro nie ma:( lucas. a boscha podobno trzeba jakoś przerabiać więc koszty robią się ogromne.:( proszę o kontakt:)
Wstępnie zauważyłem powietrze spod króćca łączącego przewód wysokiego ciśnienia z wtryskiem w głowicy, ale czy nie jest tak, że powinien się uszczelnić na stożku z wtryskiem ? Czy jest tam jeszcze kanał przelewu i oring nie trzyma?
Uszkodzony oring czujnika cienienia paliwa na listwie wytryskowej Bądź któryś wtrysk leje
Sprawdź korektę wtryskow jak będzie około 4.5 to test na przelewy ,i 95% wtryski
Witaj, ten osadnik u mnie jest zaraz obok filtra paliwa, to taka mała puszeczka szara.a uszczelka pod wtryskiem puszczała.
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Witam mam podobne objawy czuć ropą w kabinie i przy aucie na postoju a i jeszcze oszukuje wskaźnik poliwa do 1.4 baku schodzi i najwyraźniej nie przełącza lub nie przepompowuje z drugiej komory do pierwszej niedawno wymieniłem oringi na kruccach przelewu wtrysku oraz wezyki silnik 2.7cdi
Problem rozwiązany, okazało się że winny był filtr paliwa. Przepuszczał zaworek regulujący ciśnienie paliwa który znajduje się w filtrze paliwa.
Zrzuć pokrywę zaworów i zobacz stan krzywek wałka na tym cylindrze - czy nie wytarło na okrągło. Wydłub wtryski z kolektora, podłącz pod przewody, podstaw 8 takich samych słoiczków albo menzurek. Uruchom pompę paliwa bez uruchamiania silnika i naciśnij palcem lekko klapę przepływomierza. Porównaj, czy wszystkie wtryski dawkują +/- taką samą ilość paliwa...
Można, ważne jest aby nie zniszczyć gwintów ani przylgni - powierzchni gdzie dociskany jest przewód metalowy do wtrysku. Można wykorzystać starą końcówkę takiego przewodu wraz z nakrętką.
na wtrysku, rocznik 1991 r. dzięki za odpowiedzi:)
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Jakie pompwtryskiwacze? Jakie zasilanie na wtryski? O matko i córko! Co z cisnieniem paliwa? Jakie błędy?
Witam Mercedes Vito nagle umarł, przyjechałem nim bez problemu, po 10 minutach chciałem odpalić i już niestety nie zagadał. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza nie ma w przewodach, po poluzowaniu nakrętek od wtrysków pojawia się delikatnie ropa. Immobilizer ktoś kiedyś usunął, nie wiem gdzie już szukać problemu, ktoś ma jakiś pomysł?
A podobno silników Mercedesa nie poleca się gazować bo mają mechaniczny wtrysk paliwa, czy jakoś tak, bynajmniej w gazecie Motor lub Auto Świat to czytałem. Jak Mercedes to tylko z dieslem 2.0 75KM
założyłem dodatkowy zaworek zwrotny z filtrem zaraz za zbiornikiem Nie tędy droga. Mercedes nie lubi jak się go poprawia. Znajdź przyczynę i ją zlikwiduj! Oprócz zaworka zwrotnego jest w układzie zaworek utrzymujący ciśnienie (zdaje się numer 8). Jeżeli po wyłączeniu silnika ciśnienie podawane na linię zasilającą wtryski nie będzie się utrzymywać to...
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
Jak kolega wyżej napisał z remontem sie nie spieszyć. Jeżeli jest spec od turbin w okolicy niech ją przeglądnie. Jeśli Twoja gwiazdka ma juz troszkę najechane, warto przyjżeć sie dawce paliwa wtryskiwanego oraz kątowi wtrysku.
Za akumulatorem znajduje się zespolony przekaznik pompy paliwa ,wtrysku rozruchu i grzania lambdy. Są tam dwa przekazniki sterowane elektroniką, ten większy jest od pompy paliwa , sprawdz jego działanie.
mercedes wtrysk paliwa wymiana mercedes wtrysk paliwa benzyna mercedes wtrysk
diagnosta pytania siłownik renault schemat instalacja oświetlenie
termet ecocondens silver pathe marconi
Schemat gniazda 13-pinowego samochodowego ISO 11446 Błąd F-08 w pralkach Mastercook - przyczyny i rozwiązania