Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
Dla skrzyni 722.3 (trochę inna skrzynia, ale też MB) serwisówka podaje ok 3-5 barów przy wysokich obrotach.
Filtr powietrza zapchany,auto jest chyba trochę zapuszczone.
Proszę sprawdzić naciąg linki kick-down idącej od cięgien "gazu" do skrzyni biegów z prawej jej strony. Przy naciśnięciu padału "gazu" do oporu ugięcie linki powinno wynosić ok. 1,5 - 2 cm.
Witam,problem z mercedesem rozwiązany powodem wysokich obrotów było uszkodzone koło zamachowe dzięki
Witam czy znalazłeś przyczyne problemu? Gdzie leży bolączka? mam taki sam problem z początku raz na jakis czas nie chciał reagowac na gaz po wyłoączeniu hdsu a teraz wogole juz nie chce reagowac... załamka pozdrawiam i czekam na odpowiedz
Sprawdź zasilanie modułu silnika, zazwyczaj powiązane z sypaniem litaniami błędów. Albo zbyt dużo nabite czynnika do układu klimy.
Witam.mercedes wyposażony we wtrysk ke jetronik .Mercedes po odpaleniu łapie wysokie obroty ,a dzieje się to na benzynie po przełączeniu na zasilanie gazem wszystko wraca do normy.Proszę o pomoc
ta guma (kalosz) jest dobry bo kupiłem go, ale to nie ma nic wspólnego moim zdaniem bo kolektor ssący jest oddzielnie a przepustnica jest na maxa zamknięta i ma wysokie obroty
mysle ze bedziesz musial udac sie do kogos z kompem i wprowadzic nastawy...poszukaj jakiegos warsztatu co bedzie mial program do mercedesa taki koszt to max 50 zł w serwisie pomnoz to x5 albo co lepsze na alegro sa interfejsy do mercedesa po ok 250 zł spraw sobie taki i bedziesz miał wszystko jak na dloni silnik abs air bag itd szybko sie zwróci ;)
Czy na zimnym i ciepłym silniku, są takie same obroty ?
Witam. Mercedes 2.5D, silnik bez turbiny, po odpaleniu, wchodzi samoczynnie na duże obroty i potem ciężko jest go zgasić.
Dziekuje za odpowiedź. A co do adaptacji przepustnicy, to ją wykonałem mimo iż mam przepustnice sterowaną linka nie na potencjometrze. Ale to nic nie dało. Zostaje jeszcze sprawdzić ten "nowy" sterownik :)
Chyba nic nie pokręcił. Na 99% padnięty termozawór. Spróbuj na ciepłym silniku zdjąć wężyk podciśnienia z tyłu pompy wtryskowej. Obroty powinny spaść. Tu jest ten sam problem , elegancko opisany-http://www.elektroda.pl/rtvforum...
Jak jest mechaniczny gaz, to zobaczy czy coś się nie zawadziło przy grzebaniu w pompie.
Jak zgaśnie trzeba poczekać chwilę zanim odpali. Oddałem samochód na diagnostykę i czekam na jakieś info.
Jeszcze raz ciśnienie paliwa ale podczas jazdy jak występują anomalie. Ciśnienie oleju manometrem też, chociaż nie koniecznie podczas jazdy ale na wysokich obrotach.
Silnik zaciąga olej .
na gazie jest ok właśnie
witam mam problem z autem mercedes 190 silnik 1,8 z roku 93 silnik jest na mechanicznym wtrysku i posiada instalację gazową od 3 lat i było wszystko dobrze aż kiedyś zaczął stroić fochy i lubi trzymać sobie na wolnych obrotach jakieś 1600. czasem jak wyłączy się silnik i ponownie odpali to odrazu pomaga co jest grane ??? dzieje się tak i na benzynie...
Po uruchomieniu silnika wszystko jest ok w momencie dodania gazu i wejscia silnika na obroty gasnie wszystko tzn radio, kierunkowskazy, swiatło kabiny, atumatyczna skrzynia biegów nie zmienia biegw itp działaja tylko swiatła mijania i dlugie zaświeca się też na obrotach kontrolka ABS i poduszki, w momencie ujecia gazu, gdy silnik wpada na wolne obroty,...
Proszę dane konserwacyjne poniżej. Ale wydaje mi się że bez diagnostyki nie obejdzie się. Skrzynie te korzystaj z parametru mocy ( momentu obrotowego) silnika i na tej podstawie dokonują wyboru momentu zmiany biegu. Z twojego postu wynika że silnik stracił moc wiec trzeba było by się tym objawom przyglądnąć.
Wiatam posiadam Mercedesa W211 2006 Disel Moj problem polega na tym , ze auto przerywa (szarpie) kiedy wchodzi na wysokie obroty turina jest ok, kupilem przeplywomierz powietrza (uzywany) poniewaz mowili mi ze stary moze lapac lewe powietrze i ciagle jest to samo. Przeplywomierz jest chyba ok bo jak go odpinam to auto dziala tak samo jak jest przypiety....
witam i czy rozwiązał pan problem w tym ogrzewaniem ma identyczną sytuację na wysokich obrotach dmucha ciepłym na niskim już nie
Wtryski chyba do wymiany zalewa się silnik odpalił 2 razy ale miał wysokie obroty .
Podajesz tak mało szczegółów.Pompa wysokiego ciśnienia./To jest odpowiedż/
Dlaczego jak coś nie działa to od razu, albo się myje przepływkę albo pruje katalizatory? Bo to są rzeczy które dają jakieś efekty, czasami dodaje się mocy, przez to że jest uwolniony wydech, czasami idzie mniej paliwa przez to że przepływka oszukuje, ale to nie jest naprawianie uszkodzenia. Do tego potrzebny jest bardzo dobry diagnosta komputerowy.
Witam mam problem z mercedesem vito 110cdi. Auto nie odpala a jak odpali z zaciagu to na wolnych obrotach gasnie na wysokich obrotach silnik pracuje bez problemu. Prosze o pomoc.
mercedes w210 3.0 zwykly diesel , automatyczna skrzynia szarbie na wolnych obrotach a na wysokich przeciąga biegi. o co chodzi jak to naprawic ????
Nie wiem jak to wygląda w Mercedesie, bardziej się orientuję w starych Volviakach Stawiałbym jednak, że gdzieś jest przerwa, leć po kolei wszystkie połączenia, regulator napięcia, diody itp. Padnięty alternator nie daje prawidłowych napięć nawet na wysokich obrotach
Auto nie przyspiesza a obroty rosną. Sprzęgło ci się ślizga.
Czujnik temperatury w modelach z tradycyjną pompą wtryskową znajduje się w pompie wtryskowej pod pokrywą przyłącza.W cdi będzie najprawdopodobniej na listwie wysokiego ciśnienia.
Jak wyregulowac obroty silnika bo sa wyraznie za wysokie? Gdzie to sie robi i ile powinny wynosic na luzie???
sprawdzić trzeba czujnik temperatury i cz wyłącza dodatkowy wtrysk ,to może być przyczyną wysokich obrotów na PB.
W serwisie odblokują mi go na 90? To przełożenie to będzie miał normalne obroty przy 90 czy jakies strasznie wysokie?
przepraszam. ja klapę ustawiłem żeby nie ocierała o ścianki. ale czemu zawór powietrza biegu jałowego jest otwarty na maxa? jak kręcę dopływem gazu to mi się obroty zwiększają ( na rurce co idzie do filtra ) i muszę prawie całkowicie zakręcić dopływ gazu do filtra bo inaczej są wysokie obroty a nie chce żeby mi zawory powypalało od za ubogiej mieszanki...
Jakie usterki w pamieci???? Dobra nie odpowiadaj...
Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać. Raz mi się trafił taki dostawczak gdzie wtryskiwacz puścił paliwo a jak go zobaczyłem to go nie było widać :) Klient twierdził że ta "lawa" to uszczelnienie położone przez mechanika.
Na benzynie wlasnie nie gasnie ale wchodzi na wysokie obroty jak i na gazie.
Kiedyś jeździłem takim autem jako kierowca szefa. 10-12 lat temu Mercedes 190. Ciągle musiałem zwracać na ta wskazówkę uwagę. Jedynie co zapamiętałem to to ze lepiej było jechać z przyczepka na dość wysokich obrotach na 3 niż na 4 na niskich obrotach. Oczywiście gdy jeździłem sam wskazówka była zazwyczaj na czerwonym polu. Czyli nie tylko Polonezy i...
To wszstko nie to mam spostrzeżenie jak mu wleje paliwa na kolektor ssący to pali ale na wysokich obrotach,ale się dusi .
Do sprawdzenia: - Świece zapłonowe i kable wysokiego napięcia. - Czujniki temperatury. - Ciśnienie w cylindrach.
Uszkodzenie wspomnianych gumek skutkuje w przeważającej większości wypadków kłopotami przy rozruchu (spadek ciśnienia paliwa poniżej wartości granicznej koniecznej do rozruchu) Nie wydaje mi się, żeby dochodziło do nierównomierności obrotów - przynajmniej nie spotkałem się z takim objawem. Prawidłowy tok postępowania obejmuje podłączenie komputera SD...
Witam mam problem z moim autem mianowicie wczoraj zgubił mi wolne obroty gaśnie na wolnych na wysokich chodzi normalnie czym może być to spowodowane ??
Może masz za małe ciśnienie paliwa lub czujnik ntc podaje inne wartości,tps może również szwankować.
uwaga mercedes odpalił ale ma tylko wolne obroty każda próba dodania gazu kończy się gaśnięciem auta mniemam ze jest to taki zawór elektryczny na boku rozdzielacza dwupinowy który odpowiada za wysokie obroty i to chyba on jest zepsuty ale nie mam 100% pewności pomocy!!!
Hmm, być może ale co dokładnie? Mieliśmy już dwa takie przypadki że był przestawiony rozrząd (uszkodzone ślizgi napinaczy oraz dolna zębatka) ale objawy były inne - jeden nie zapalał a drugi nierówno chodził na wolnych obrotach...
Mercedes w211
Witam wszyskich posiadam mercedesa jak w temaci i mam problem z obrotami mianowcie strasznie szaleja na wolnych.Czesto sie zdaza ze jak go odpale to obroty sa bardzo wysokie i musze go zgasic.Szukam info jak dignozowac takie Mb.posziadam interface ISO (vag) Pomocy!!! Pozdrawiam
Witam auto utrzymuje ciśnienie 1.5 bar czy zimny czy ciepły na wysokich obrotach tak samo.Jakie powinno być wzorowe ciśnienie?
Witam forumowiczów? Co Waszym zdaniem mi stuka? Wtrysk? Szklanki? Zawory? http://www.youtube.com/watch?v=5tBYuhZZb... Stukanie występuje tylko na niskich obrotach (na wysokich niewyczuwalne i niesłyszalne) w całym zakresie temperatur.
Witam. Mam problem z Vito w639 2.2 111 2007r Auto podczas jazdy się rozbiegało, przyczyną był zapchany DPF i wysoki stan oleju. Na szczęście udało się go szybko zadusić. Vito wróciło na lawecie, zmieniłem olej wyczyściłem cały dolot jak również intercooler z oleju... Teraz nie chce odpalić, błędów brak, jeżeli odpalę go na plaka silnik od razu wkręca...
Pomierzyłem manometrem ciśnienie doładowania w czasie jazdy i wychodzi niecały 1bar (jakieś 0,8), zmierzyłem też w takim samym pojeździe i tam wyszło ok. 1,5 bara w tych samych warunkach. Ciśnienie paliwa w bloku od ponad 5 bar przy niskich obrotach do ok. 7bar przy wysokich.
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Witam. Odrestaurowuję Mercedesa 107- 350 SL z 72 roku.Silnik V 8. Nagle pojawił się problem z pracą silnika na wolnych obrotach (bez naciskania pedału gazu). Silnik moduluje od 800-1600 obr/min 3-4 razy potem gaśnie. Na wysokich obrotach jest wszystko dobrze. Wchodzi na wysokie obroty bez problemu. Z góry dziękuję za wskazówki w pow. kwestii. Pozdrawiam.
Witam, potrzebuję aby ktoś mi doradził jakie zastosować przełożenie dyferencjału w Mercedes Atego 1823, bo było 29:17 lecz auto było wolne i spalanie wysokie, prędkość 70km/h, obroty 2000-2200, skrzynia biegów 6+polowki, ale nie chciałbym też przesadzić aby go za bardzo nie zrobić słabszym. Typ dyfra hl 7-13 na zwolnicy.
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Jestem zupełnym laikiem. W trakcie jazdy silnik zaczął nierówno pracować, wciśnięcie pedału gazu nie dawało żadnego rezultatu. Silnik zgasł. Teraz po włączeniu zapłonu silnik pracuje nieregularnie, często gaśnie lub pracuje na minimalnych obrotach. Po wciśnięciu gazu dławi się i gaśnie. O przejechaniu choćby metra nie ma mowy. Próbowałem "poruszać"...
Wymień wszystkie oringi w układzie paliwowym na przewodach. Wymiar 8x2,5 mm. Kosztują grosze. Wymień jeszcze zstaw uczelnien na zaworze regulacji ciśnienia z tyłu listwy i powinno się uspokoic. ok, a jak można pozbyć sie tego powietrza? bo wysokie obroty i długa jazda nie pomaga.
Start -stop pod wyłącznik na silniku. Do INS podłącz sygnał włączenia PTO wtyk x4 pin 13 .Wyswietla włączenie przez styk do masy. Daje to możliwość regulacji obrotów wyższych niż ustawione seryjnie. Regulację obrotów możesz zrobić dublując dźwignię z prawej strony kierownicy. Musisz niestety mieć komputer , żeby sparametryzować FR i INS inaczej nie...
Mercedes ML350CDI 2010r nie przełącza biegów z 3 na 4 tylko wysokie obroty, biegi 1, 2 ,3 działaja prawidłowo a gdy ma tam prawie 3000obr powinien przerzucić na 4 ale nie chce, tylko podnosi na wyższe albo rozłącza moc silnika by prędkość spadła i wtedy któryś z 3 pierwszych biegów wybiera, moduł skrzyni wymieniony (mechanik twierdzi, że wgrał nowy...
Raczej nic się nie dzieje - te czujniki są dosyć awaryjne. Często pomaga porządne wypłukanie w benzynie. Wątek o tej usterce był na forum: www.mb.org.pl
mam problem z odpalaniem zostal wymieniony filtr paliwa, katalizator. auto dziala tylko na wysokich obrotach po zaciagniecu - na wolnych gasnie, na rozruszniku nie odpala
Przy wciśnięciu 20% gazu silnik wchodzi na 100%obrotów,pozostałe uchylenie gazu nie powoduje zmiany,tak samo jest w druga stronę,silnik zejdzie z wysokich obrotów dopiero wtedy ,gdy puści się gaz do zera.
Posiadam Mercedesa B 200 2.0 CDI. Po wymianie wtrysków, pompy paliwa, czujników ciśnienia paliwa, czyszczeniu układu paliwowego, wypalonym DPF. Na wysokich obrotach silnik wchodzi w stan awaryjny i pojawia się błąd ciśnienia paliwa. Po ponownym odpaleniu wszystko ok, ale przy dodaniu gazu jest powtórka. Co może być przyczyną?
a masz korekty wtryskiwaczy i czasy otwarcia pomp? .trzeba sprawdzic cisnienie paliwa przed filrem 3bary na wolnych obrotach do 7 na wysokich i sprawdzic podcisnienie paliwa przed filrem
Silniki diesla nie przepadają za wysokimi obrotami. Mercedesowskie CDi-ki pięknie ciągną ale łatwo się też wysypują przy ostrzejszej jeździe.
[quote="tomamisiaczek27"]Dawałem do sprawdzenia do warsztatu połączyli przy mnie i okazało się że mój był ok pokazywali im że ładuje więc dziś założyłem to ponownie i to sam nie ładuje kontrolka się święci brak wspomagania więc jak to jest możliwe że im pokazuje że jest ok A w samochodzie nie dział a koleś nie jest z pierwszej łapanki ktory to sprawdzał[/quote...
witam mam problem z Mercedesem 190E 1.8 benzyna+gaz, po założeniu instalacji gazowej od samego początku(po2000km) był problem z przejściem z wysokich obrotów na niskie, samochód gaśnie, ustawieni gazu jest optymalne i nie ma dalej żadnej poprawy, rurę od filtra powietrza skrzywiłem w stronę szyby proszę pomuszcie!!!
To jest ciągnik siodłowy trzy osiowy i niby bylo wszystko wporzadku ale po kalibracji tacho wchodził w bardzo wysokie obroty zanim biegi przełączał i tak po jakimś czasie stanął na drodze bo biegi zginęły chciałem zrobić reset bo nie raz to pomagało w innych przypadkach ale w tym nie pomoglo
Chłopie masz turbinę do wymiany. zauważyłem w turbinie olej i w rurze wydechowej .Nawet pod spodem auta na połączeniu rur gdzie jest taka klamra sprężynowa A tego w tym przypadku NIE RÓB NIGDY 5-10minut wysokich obrotów. Bo będziesz zbierał korbowody po parkingu.
To o czym piszesz to współczynnik lambda (wsp. nadmiaru powietrza), który w powyższym odczycie nie jest w ogóle uwzględniony (choć powinien być). Natomiast podana wartość O2 - 0,89 % to objętościowa zawartośc tlenu w spalinach i jest to wynik dośc wysoki. Norma to 0,0 do 0,2. Przyczyna może być fakt, że kończący się katalizator nie "wykorzystuje" go...
Witam, mam problem z Mercedesem W211, 220CDI, automat, 05', przeb.580.000, sprawa wygląda następująco: podczas jazdy przykładowo 90 km/h, obroty silnika 'falują' tzn. samochód przyspiesza i zwalnia i tak cały czas (np. z 2000 na 1800 obrotów). Skrzynia poprawnie przełącza biegi. Nie ma żadnych błędów, z tego co mi wiadomo to zostało wymienione turbo,...
Witam wszystkich. Dzisiaj zarejestrowałem się tutaj bo od jakichś dwóch miesięcy mam problem z moim 413 cdi. Zaczęło się od ciężkiego odpalania przy zimnym i z czasem przy rozgrzanym silniku. Drugi problem jaki był zauważalny to gasnący silnik podczas jazdy (zawsze pod górę, obroty powyżej 3000 i ciężki ładunek na pace) gasnął , przekręcałem kluczykiem...
Zrobiłem przed chwila test na zimnym silniku odpalił i miał obroty jakie powinien mieć po 5 minutach (około) jak temperatura się trochę podniosła wskoczyły na 1500 i nie chcą zejść . Czy zna ktoś może przyczynę ??
No to musi dostać dobrze w p...dę - tak żeby termostat otworzył się na max i żeby wysoka prędkość obrotowa pompy płynu chłodzącego przepchała całe powietrze z układu. Innego sposobu producent nie wymyślił - nie ma żadnych zaworków odpowietrzających. Z praktyki wiem, że wystarczy otworzyć ogrzewanie i na postoju doprowadzić na wysokich obrotach silnika...
A można prosić o oznaczenie jako pomocny post?:-D
Na stole ustawiasz podstawowe wartośći. Dynamiczny początek tłoczenia oraz wartość narastania ciśnienia w przewodzie wysokiego ciśnienia możesz dokładniej sprawdzić na motorze. Sterownik widzi jakieś błędy?
Nie wiem czy kolega rozwiązał już swój problem postaram się jakoś odpowiedzieć 1) Ma kolega całkowicie rozregulowany silnik bo czarny dym to najprawdopodobniej źle ustawiony zapłon ale i tak to nie pasuje do niczego Bo biały to woda, niebieski to olej ale czarnego nie spotkałem. Ustawianie zapłonu zależy od prędkości obrotowej. W żadnym przypadku NIE...
dziwi mnie trochę to że jak stoje na światłach i trzymam hamulec i włącze driwe to obroty silnika nic nie spadają .wcześniej jeżdziłem mercedesem i jak włączyłem driwe to obroty silnika wyrażnie spadały.czy w BMW to jest prawidłowe zachowanie?
Przy kole pasowym ustawionym na znak OT masz dwa tłoki na gorze: pierwszy i czwarty. Może ustawiłes iskrę na czwarty. Ustawiłem na pierwszy od strony chłodnicy, natomiast wcześniej był ustawiony na czwarty i silnik odpalał, jednak nie działał tak jak powinien - szarpał przy dodawaniu gazu, miał zbyt wysokie wolne obroty i od czasu do czasu nie palił...
Tak sie dzieje jak nieodpowiedni ludzie wkladaja lapy to samochodu a kompletnie sie na tym nie znaja. Z tego co piszesz to jeszcze troche bys dolozyl do tej sumy i nowy silnik bys mial. Jedziesz do serwisu ASO i tam robia tylko fordy a nie jak w przypadkowym warsztacie od maluchow poczawszy a mercedesach konczywszy. Stawiam na niechlujnie zalozona instalacje...
Podczas ruszania i w czasie jazdy na zimnym silniku nie można dodawać gwałtownie gazu gdyż zamiast przyspieszać samochód zaczyna dławić się szarpać i spadają mu obroty. Minimalne dodanie gazu nie powoduje tego efektu ale rozpędzenie samochodu trwa dość długo. Zauważyłem ze jeżeli przekroczę 2,5tys obrotów to samochód normalnie reaguje na gaz. Zauważone...
Doszedłem dzisiaj do tego, są nawet jakieś dwa "komputerki" z jakich czujników one zbierają dane oprócz z sondy lambda? Zachowanie przepustnicy od powietrza jest mniej więcej takie: 1.Otwarta na optymalnej pozycji (silnik trzyma prawidłowe obroty) 2.Potem jakby się przymyka i silnik zaczyna się dławić 3.W tym momencie "Komputerek" chyba zaczyna rozumieć...
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
A czy tam nie ma przypadkiem czujnika wciśniętego sprzęgła jak w Mercedesie?? jeśli sterownik "widzi" że sprzęgło wciśnięte to jest dokładnie taki objaw żeby nie "strzelić" ze sprzęgła przy wysokich obrotach, nie wiem czy w scenicu też jest taki patent ale wydaje mi się to możliwe. pozdr
,cisnienie na wysokim musi być min na rozruchu 150 bar. chłopie to nie TDI
Kontrolka świec żarowych świeci ze względu na przepalenie jednej z nich. Sprawne świece żarowe w tym silniku są wymagane do odpalenia, ponieważ to jest silnik z wtryskiem pośrednim. Na zdjęciach widzę zawór EGR, przepustnicę powietrza i siłownik podciśnieniowy do gaszenia silnika. Temat dawno nieaktualny, widać że linka była uszkodzona (pancerz) i przepustnica...
Witam, jest mercedes jak w temacie, po przeróbce na 5 osi, z zamontowana pompą do betonu. I teraz tak: jak pompa pompuje beton to wszystko chodzi pięknie(obroty wysokie, pół wydajności ust. na pilocie) do momentu aż operator chce poruszyć wysięgiem. Wtedy obroty silnika spadają, ostatnio nawet się wyłączył. Auto było w serwisie i tam powiedzieli że...
stały problem w tych silnikach to: problemy z wysokim napieciem - uszkodzenia cewek, sterowanie cewkami - pada hybryda w sterowniku sterowanie wtryskiwaczami lewe powietrze ciśnienie i szczelnośc cylindrów przepływomierz
Ciśnienie za małe lub za wysokie to spora różnica, wypadałoby to wiedzieć. Poszukaj fachowca od mercedesów z odpoweidnim sprzętem i zleć mu naprawę, tak będzie najlepiej i najtaniej.
Usterka w wysokim napięciu,zasilanie paliwem ,wtryski ,pompa paliwa,filtr paliwa.Jeżeli był gaz napewno przepływomierz uszkodzony.
Odpisuje z kolegi konta: jak pisałem wcześniej katalizator prawie sie stopil przez przestawione fazy rozrządu obydwa zostały wymienione. Immbolizer powinien chyba gasic silnik, a na wysokich obrotach silnik pracuje rowno i dobrze tam sie wkreca na obroty, tak powyżej 3tys.
Hallo, pozdrawiam wszystkich , moze mi ktos wytlumaczyc jak uruchomic instalacje gazowa w Mercedesie 5,5 litra V8 z dwoma parownikami z zaworem na srube i silnikem krokowym na drugim wezu bo albo raz mam wolne obroty i nie mam wysokich obrotow i odwrotnie mam wysokie obroty i gasnie na wolnych obrotach centralka jest lovtec eco samochod jest bez katalizatora...
witam, problem jest z mercedesem w210 2.3benzyna gaz-sekwencja landi renzo omegas, mój problem polega na tym iż na gazie nie chodzi na wszystkich garach, jedynie jak wejdzie na wysokie obroty to jakoś chodzi, na benzynie auto chodzi elegancko, problem pojawił się podczas próby ile pójdzie, złapałem jakieś 200km/h droga się kończyła i zaczełem zwalniać,...
Kolega wyżej sugeruje ci że CDI nie wkręca się na postoju powyżej 3000rpm i ma rację. A na jakiej podstawie wywnioskowałeś uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania to nie mam pojęcia. Z opisu który podałeś wynika że system przeładowuje (czyt. za wysokie ciśnienie w ukł. dolotowym).
Identyczny przypadek miałem z zapchaną nagrzewnicą, zwiększone obroty wymuszał obieg i grzała. Ale wystarczyło się tylko zatrzymać i już nie bangla..
Mercedes 124 R 1991 Takiego Mercedesa nie było Jeżeli jest to skrzynia 4HP14, Takiej skrzyni też nie było sprawdź najpierw poziom oleju i pracę lewarka/ linki. Wszystkie 124 mają sterowanie cięgnem ( nie linką) uległ awarii zawór hydrauliczny, sterujący sekwencją. W tym modelu nie było skrzyń sekwencyjnych. Napisz jeszcze dla pewności: auto jedzie...
wysokie obroty mercedes jazdy wysokie obroty mercedes wysokie obroty mercedes diesel
pilot zmiennym kodem zasilacz kondensator 10000uf amazon assistant
pomiary oscyloskopem okiem praktyka klimatyzacja galanz
Parametry głośnika B&C 15PS100 4 Ohm z 2017 Jak powiększyć zdjęcie otrzymane przez MMS?