Uszkodzony mikrostyk zamka / zamek prawdopodobnie
sprawdź przewód masy! jeśli masz schemat, odnajdź wspólna masę dla tych ukł. elektrycznych, odkręć, przeczyść no i sprawdź przewody (minusowe) padła na 100% masa... gdzie jest wiązka i w której części karoserii się schodzi, też nie wiem... zamek, masę będzie miał napewno bezpośrednio na budzie, więc odpada..., zobacz dokąd idą przewody minusowe z oświetlenia...
Błażej , problem jest tylko taki, że nie wiemy co to za alarm jest! rozłączając centralkę alarmu, centralny zamek powinien działać bez problemu, ale jeżeli jest też immobilizer to co wtedy z nim? Na razie to nie wiadomo co tam masz. Przeczytaj jeszcze raz moją poprzednią wiadomość...
To jest dwuczęściowy schemat całej instalacji zamków drzwiowych (Mercedes-Benz CLK W208 200 Kompressor 1997 do 2002r), wraz z opisem podzespołów. Zał. zdjęcia są tylko poglądowe, a w zał. są schematy z opisem w pdf, bo tylko drukowanie do pdf z tego programu daje w miarę czytelny opis (zwłaszcza kolory przewodów). Na szczecie nie dotyczy to wszystkich...
Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Sprawdź za pomocą aparatu w komurce , odbiornik masz w klamce . Te piloty miały 2 systemy , radiowy działał z dużej odległości , antena w tylnej szybie i odbiornik sygnału w tylnej części dachu pod tapicerką. Podczerwień z bliska centralny i sterowanie szybami.
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Napraw wkładki zamków.
Wymontuj zamek, wyczyść dokładnie i przesmaruj to jeszcze trochę pochodzi.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Niestety w tym modelu już tylko komputer diagnostyczny mercedesa
http://www.w203.pl/viewtopic.php?t=3087&... Pzdr.
Czy powinno pokazać się jakieś ostrzeżenie kiedy wypięty jest pierwszy stopień? Wystarczy spojrzeć w instrukcję obsługi modelu W220: https://obrazki.elektroda.pl/9760655400_... Czy to będzie to? Jak sądzisz - po co kable w instalacji elektrycznej mają kolory? Prawdopodobnie po to, żeby elektrykowi było weselej w pracy :-/ Ze zdjęcia...
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Daj VIN to ci dobiorę
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
Dokładnie sprawdź instalacje w przelotce, potem w drzwiach jak nic nie znajdziesz. Jak to nie pomoże to sprawdź zamek.
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
Sterownik widzi otwarte drzwi, więc krańcówka w zamku. Sprawdź c.z. z klucza i kosmetyka zamków.
Zgadza się.Podobnie jest przy samej pompie.W zależnosci co podamy na wejście sterujące w pompie, zamek otwiera się bądź zamyka.
1.Wielokrotne zamykanie i otwieranie jest sposobem sygnalizacji dla użytkownika, że coś jest nie w porządku. 2.Pomocne dla diagnozy jest sprawdzenie, czy po takim wielokrotnym zamykaniu/otwieraniu wszystkie drzwi zostaną zamknięte. 3.Wszystkie siłowniki (oprócz baku) są sterujące 4.Jeżeli nastąpi opór mechaniczny któregoś z zamków, (siłownik jest zbyt...
masz tu schemat może coś ci pomoże
w modelu'02 po dwie diody 3A na kierunek[są na 4 przewodach],w starszych standart mercedes na dwóch przewodach biało-czarny i zielono-czarny bez diodowania,kwestia jaki masz model.
Odczyt błędów rzeczywiście wskazuje na tylny sam, bo sama antena nie powinna wygenerować błędu, po prostu było by brak reakcji na kluczyk.
Przelotka w drzwiach na pierwszy ogień.
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Central montowany do 1997 i po 1997 roku.
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
czy pilot zapasowy też czasem nie reaguje? sprawdź oba piloty
Pod tylną kanapą.
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
Temat mega stary więc napiszę drobną aktualizację... z racji posiadania w211, niesprawnej klapy oraz zamilowania do majsterkowania, kiedys rozebralem zamek jak w temacie (nie mam nru seryjnego pod reka, ale mowiac dokladniej ten z dwiema linkami żółtą i czerwoną) i po kilku h krecenia zebatkami i przygladania się im, zrozumialem zasadę działania tego...
przewody biały i czarny na kompresorze
Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
Na forum jest schemat zamka - do Vito i Sprintera. Pewnie coś ci wyjaśni. Wszystkie zamki (oprócz wlewu paliwa) mają po dwa mikroswitche - jeden sprawdza czy drzwi są zamknięte, a drugi czy zamek jest zablokowany. W drzwiach przesuwnych po latach pojawia się problem z kontaktem na blaszkach stykowych. Nie, nie chodzi o zanieczyszczenie. Po prostu drzwi...
Bezpiecznik od zamykania z pilota jest w bagażniku.
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
pneumatyczne a które kable z centralki do zamków powinny iść ? i gdzie najlepiej się wpiąć ? https://obrazki.elektroda.pl/3606719200_... https://obrazki.elektroda.pl/1160304700_...
Proszę w pierwszej kolejności sprawdzić pompkę centralnego.. To najczęstsza usterka i dosyć łatwa do usunięcia..
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
zdarzalo sie ze wystarczy odłączyć na chwile zasilanie i zaczyna znowu działać.
Witam. Mercedes w126 sedan. Centralny zamek dziala tylko z bagażnika. Co może być?
Zamiast diagnostyki - wymiana akumulatora od elektroniki.
w vito/viano sprinter -drzwi przesuwne : połączenie stykowe A9018200154 oraz A9018200254 -są to dwa elementy które idealnie pasują i nie trzeba wiercić niepotrzebnych dziur tylko wystarczy wyciągnąć gumową zaślepkę i na drzwiach jest taka i na słupku...
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
powiem krótko otwórz kompresor i podłącz sie pod przekazniki centralnego ,sprawdzisz to podając im masę najprostszym sposobem bedzie jesli podasz tą mase przez np.próbnik odnosnie podłaczenia które zrobiłes podejrzewam że w przełaczniku spróbuj podac na niego plus na otwarcie na tym samym przewodzie a potem tylko przekaznik lub inwerter sprawdze jeszcze...
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
To jest pompka powietrza a nie wody. Wodę trzeba z niej wylać i osuszyć. Jak da się rozebrać, to wymyć porządnie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
pod siedzeniem tylnym
One jakoś mocno nie dmuchają ani nie ssają. Weź wciągnij powietrze płucami z tych wężyków i zobacz czy auto się zamknie. Dmuchnij i zobacz czy się otworzą. To już wyeliminujesz przy okazji możliwą nieszczelność.
Przygotowanie klucza systemu FBS3 polega na wprowadzeniu do jego pamięci 200 tysięcy jednorazowych kodów. Komputer SD nie ma takiej możliwości. Tylko specjalna maszynka do programowania kluczy. Dlatego czystego klucza nie dostaniesz w sieci ASO Mercedes. Tak to wygląda oficjalnie.
Każda pompka obsługuje centralny zamek. Drugie wyjście masz prawdopodobnie do obsługi siedzeń ortopedycznych.
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Masz jakiś dokładany alarm lub sterownik zamka na pilota?
Jeśli dochodzi zasilanie (dwa grubsze piny)to rozepnij wtyk 3-pinowy(wszystkie są sterujące) i podaj na te styki bezpośrednio plus i masę na zmiane. Jeśli pompka się nie odezwie to usterka jest wewnątrz niej.Ta pompka nie ma nic wspólnego z regulacją świateł.
W Mercedesach działa od strony zamka, pompka próżniowa o dużej wydajności i mocny miech przy mechanizmie ryglowania wewnątrz zamka. Są i rozwiązania elektryczne.
Hej ,kolego , proszę jjaśniej, kupuję uużywany kkluczyk i po kolei co muszę
Witam ! Jeżeli ktoś ma problem z zamkami drzwi od Mercedesa E W211 to ja je naprawiam. Pozdrawiam. I.
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Witam. Natomiast nie moge dojsc do problemu w drzwiach tylnich na szynie elektrycznej (zlaczce) laczacej drzwi zeby przechodzil sygnal na wszystkich pinach mam okolo 8v, troche zglupialem bo powinno byc chyba gdzies brak i gdzies okolo 12v. Silniki centralnego są sterowane z centralki i są sterowane przez zmianę polaryzacji, jednak napięcie pojawia...
Pod siedzeniem kierowcy, podłączeniem czego??
Może to pomoże: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Od drzwi kierowcy tez nie działa. Ani kluczykiem od stacyjki ani awaryjnym nie da się otworzyć. Wykręciłem narazie zamek ten od bagażnika. Udało mi się wyjąc ta głowice był jeszcze plastik który trzeba było podważyć i głowica wyleciała. Niestety nie mogę rozebrać bębenka na 2 zdjęciu widać śrube wyglada jak motylkowa niestety nie posiadam takiego klucza...
Skoro syczy to masz nieszczelność. Napraw to bo szybko spalisz pompke.
Nie nadaje TP w kluczyku,dopisany do auta jest bo centralny działa.Da się raczej naprawić bez problemu.
Wysil się trochę, użyj opcji [szukaj] ! Wszystko zostało już napisane, np.: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5...
A gdzie znajduje się ten sterownik ?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
witam właśnie też siedzę nad tym tematem vito v klasa rok 96,benzyna 2,3 kupiłem z zepsutym centralnym ,cuda się dzieją z tym ,za każdym razem zachowuje się inaczej ,raz zamyka a raz nie ,na ogól odbijają wszystkie zamki po chwili zamknięcia ,trudno tu o regułę bo za każdym razem inaczej się zachowuje,ale doszedłem do tego że połamane kable w wiązce...
a bez alarmu na krótko działa? chyba to potrafisz sprawdzić podając na przecięty przewód raz masę a raz plusa,poza tym jest jeszcze przewód niebieski z drzwi kierowcy,istnieje coś takiego jak droga eliminacji usterki,nie trzeba siedzieć całą noc,poza tym sprawdz czy masz czas impulsu na zamki 3s. bo jeżeli nie to w mercedesie zamek raczej nie zadziała.
We własnym zakresie możesz sobie sprawdzić przewody i ich stan w miejscach gdzie najczęściej lubią się uszkadzać. Z twojego opisu można wnioskować , że są albo gdzieś przerwane i zwierają się do masy lub między sobą. Sprawdź więc ich stan w przepustach z drzwi do słupków. Zamek pneumatyczny jak sądzę? pozdrawiam Gietek
witam jestem posiadaczem mercedesa w202 c250 D 94r i mam taki maly problem, a mianowicie, centralny zamek dziala, domykanie szyb dziala, tyle ze wszystko z kluczyka, nie posiadam zadnego pilota a bardzo bym chcial. przegladalem juz dziesiatki stron i wraz konkretnie nie wiem co musze kupic i gdzie podlaczyc. czy wystarczy kupic na allegro jakis sterownik...
W jaki sposob podlaczyc centralny zamek do mercedesa 124?
Do sprawdzenia wiązka słupek A-drzwi. Możliwe ułamanie przewodu odpowiadającego za zamykanie.
Przecież podalem Ci opis na forum Mercedesa - nie wiem co jeszcze potrzeba.
Witam! Nie wiedzialem w jakim dziale napisac o tym wiec wybrałem wlasnie ten. Jeśli to jakis problem to z góry przepraszam. Wracajac do problemu z zamkiem... w tylnych drzwiach mercedesa A klasa w168 muszę wymieni zamek i za chiny nie wiem jak go wyciągnąc. Zamek jest połączony z klamką cięgnem którego nie moge rozpiąc. Nie wiem czy to ważne ale nie...
Stwierdziłem,że pompa pracuje tylko przy otwieraniu. Przy funkcji zamykania słychać tylko pracę przekaźnika migaczy. Przycisk na konsoli reaguje tak samo jak obsługa pilotem.
http://obrazki.elektroda.pl/1935165500_1...
Problem rozwiązany uszkodzony był zamek, w kostce powinny być czerwony - minus , zóty -prąd, fiolet- sygnałowy https://obrazki.elektroda.pl/8275715800_...
Kolega twierdzi że wymieniał baterie 2 tygodnie temu ale się rozładowały a jedna nawet zmieniła polaryzacje. Cudak, albo „cudotwórca”. Daj zarobić kompetentnej osobie i nie kombinuj.
Czy ktoś wie jak podłączyć centralny zamek pneumatyczny(fabryczny w mercedesie) do alarmu
W oznaczeniu Mercedesa 250 mówi o silniku, jak pamiętam to zwykle 250 były w dieslu i zwykle w budzie W124 ale sam jeżdżę 190 (W201) z silnikiem 250D (2,5D). Z resztą, oba są bardzo podobne, elektrycznie też. Na 99% można powiedzieć że będzie to W124 który w tych latach był produkowany (84-94). Jeśli chodzi o Mercedesa to pierwsze 3 cyfry w numerze...
Gdzie jest pompka centralnego zamka w mercedesie c180 z 94r?
Witam. Przestał mi działać centralny zamek w mercedes ml 270 z 2000r. Centralny nie działa ani z pilota ani z kluczyka, kable wyglądają na całe.
Dawno nie zaglądałem do tego typu. Czy zamek posiada możliwość otwierania kluczem? Jeżeli tak to z tego co pamiętam to w mercedesach była pozycja klucza, która wyłączała działanie siłownika, tzn. siłownik działał tylko nie otwierał zamka. Dobrze by było jakbyś podrzucił jakieś zdjęcia zamka.
Sterowanie minusem
Wszystko zależy od poziomu usterki , wiadomości i umiejętności .
Na pewno należy się upewnić, czy założony zamek jest odpowiedni.
Witam. Pomóżcie mi. W Mercedesie w169 2005r. Prawy zamek od drzwi pasażera nie chce się zamknąć `terkocze` przy zamykaniu. Wymieniłem zamek oraz moduł i dalej nie zamykają się drzwi. Czy jest to związane z programowaniem zamka ?
Po prostu odchodzi od tego żółta rurka Więc według ciebie, sygnał elektryczny do sterowania centralnym idzie sobie "żółtą rurką"... Odnoszę wrażenie, że problem cię mocno przerasta.
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Jak zapali sie kontrolka EDC to samochód nie zapali, a jak kontrolka jest to samochód zapali. Czego to wina?
mozesz napisac cos wiecej na ten temat ? U mnie problem sie zaczal po odlaczeniu akumulatora.
A BEZPIECZNIKI masz pod maska po stronie kierowcy, czasami te bezpieczniki nie stykaja, albo sa tak upalone ze nie widac... kiedys w jedym 124 wymienilem chyba z 10 bezpiecznikow, bo sa chyba aluminiowe i nadlamany material byl
zamek mercedes zamek bagażnika mercedes zamek klapa mercedes
mikrotik konfiguracja passthrough zbiornik stalowy pralka obudowa zatrzaski
światła dzienne podłączenie polonez kierunkowskazy centralny
Bezpiecznik wtryskiwaczy 1.5 dCi - lokalizacja i diagnostyka Beretta Quadra Green kod A02 - co zrobić samemu?