Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Albo układ się zapowietrza.
Od kiedy to się stało? Czy coś było robione w aucie? Czy zrobiło się z dnia na dzień?
Ale jesteś pewny jak zawsze odpalam oglądam zawsze przewody idące do filtra i zawsze jest ropa. Jeszcze jedno zaczęło się pocic na pompie w miejscu gdzie zaznaczyłem na foto wcześniej napewno tego nie było przed rozruchu na pych.Moze teraz w tym miejscu się zapowietrza. Dodano po 2 Dokładnie leci z tej blachy między 3 a 4 wtryskiem Pytanie czy tam jest...
Witam. w warunkach domowych będzie ciężko sprawdziłbym pompę i szczelność układu paliwa , zapowietrzanie ukł. paliwa będzie skutkować problemem odpalenia i szarpania . pozdr
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Jak tak przerywa to raczej problem z dostawą paliwa, filtr paliwa wymieniony? Równie dobrze może się układ paliwowy zapowietrzać.
Sprawdź przewody paliwowe a szczególnie oringi po drodze do pompy pewnie się zapowietrza.
Ale kolego wymianiałeś o ringi na wtryskach pod deklami czy na pompkach PLD?
sprawdź powrót paliwa do zbiornika, paliwo na wolnych wraca czy nie , jeszcze jedno odpowietrzenie zbiornika
Jak się zapowietrza to gumki do wymiany.
Jeśli odstojnik jest pęknięty to na pewno jest to przyczyną zapowietrzania się układu.
Jeżeli ukł się nie zapowietrza na 100% wygląda to na nastawnik w pompie
Najprawdopodobniej zapowietrza się układ paliwowy.wanap
We wtorek do niego zerknę to napiszę jak kopci. Czy to mogą być objawy zapowietrzania się układu paliwowego?
Zobacz kolego czy paliwo nie cofa się do baku może to być wina zapowietrzania się układu paliwowego.
Witam! Mam problem z samochodem Mercedes vito 2.2 110 cdi 2003r.. Ciężko się uruchamia a jak odpali to przy prędkości 60km/h gaśnie. Wydaję mi się że wina leży po stronie pompy paliwowej. Gdzie ją mam szukać? Pozdrawiam!
Wtryski na przelewy itd. itp.
Może robisz odpowietrzanie tak jak część niezorientowanych? Odkręcają tylko jeden korek w siłowniku, ten z wlotem, a ślepego korka z drugiej komory nie ruszają. :) Jak masz diagnozę to podłącz i sprawdź ciśnienie na czujnikach pompy. Przy prawidłowym działaniu chwilowe będzie ok 30 barów stałe ok 10 w czasie sterowania lewarkiem. Jeśli będzie w którejś...
Poślę schemat instalacji paliwowej z Mercedesa 124/201. W Twoim powinno być podobnie. Poszukaj nieszczelności na przewodach, czy dokręcone itp. Może się zapowietrzać poprzez termostat paliwa jeśli go masz to go ew. omiń. http://obrazki.elektroda.pl/9785896000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3684234800_1... PS MB100D...
Witam mam podobny przypadek ML 270 cdi podczas nagłego dodania gazu powyżej 3000/3500 obrotów gaśnie i zapowietrza się. Wtryski po regeneracji nie wiem co może być ???
Sprawdź rozciągnięcie łańcucha. Sprawdź czy nie cieknie na sekcjach pompy wtryskowej. Ew. może się gdzieś zapowietrzać, jak gdy telepie słychać metaliczny dźwięk to znaczy się się zapowietrza układ. Często zapowietrza się przez termostat paliwa.
Wymieniłem profilaktycznie przewód łączący korektor hamowania z przewodem elastycznym przy nieszczęsnym prawym tylnym kole. Szarpanie poprzedniego przy wciśniętym hamulcu nie dało niestety efektu w postaci ukazania się wycieku, ale po wymianie przewodu na prawym tyle przestały pojawiać się już bąble. Hamulec znacznie się poprawił, może nie jest idealnie...
Pompa Bosch silnik mercedes OM 359 lub 352 pompka zasilająca nowa Dodano po 2 spróbuję jeszcze założyć węża bezpośrednio ze zbiornika do pompki i zobaczę może to pomoże Dodano po 2 Witam. Gdzie można kupić pompkę zasilającą boscha FP/KE22AD112/2 ???
to była wiązka i pompa wstepna paliwa. temat uważam za zakonczony tak samo jak użytkowanie w/w sprzęta......
Trochę może i ma temperatura otoczenia.Wcześniej myślałem,że to postępująca usterka . Bo latem odpalał pod koniec pierwszego cyklu a zimą za drugim kręceniem regularnie. Jednak przyznaję, że teraz jak ciepło znowu i silnik ma przed uruchomieniem temperaturę cieczy na poziomie 4-8stopni to odpala znowu przy pierwszym cyklu. Lecz na pewno to nie świece,...
Trzeba sprawdzić czy wyjscie przewodu z nagrzewnicy jest ciepły czy zimny, jeżeli obieg w nagrzewnicy jest to. Albo zapowietrza się układ chłodzenia, albo problem z klapką ciepło zimno
Zapowietrza się układ paliwowy. Prawdopodobnie jak wypali paliwo z filtra, gaśnie. Sprawdzić szczelność.
Opisany objaw sugeruje zapowietrzanie układu paliwowego i cofanie się paliwa do zbiornika.
Może być tak że wina leży po stronie pompy wtryskowej jaka tam jest pompa rzędowa ?? może sam układ paliwowy jest gdzieś nieszczelny i sie zapowietrza lub sama pompa jest nieszczelna
Filtr skierowany do dołu /pod pokrywą by się nie zmieścił/był np w "Kaczce". Ten sam silnik w "Beczce" miał skierowany do góry ,bo mu właśnie zawieszenie przeszkadzało. Mechanika nie słuchaj bo bzdury mówi /pewnie nawet silnika nie zna /. Obudowy są tak skonstruowane, że można je zamieniać. Nawet wkłady są te same. Nic się nie będzie zapowietrzać.
Sprawdź poziom płynu oraz szczelność gruszek i siłowników. W Sieci jest dosyć dokładnie opisane jak sprawdzić akumulatory zwykłym prętem. Układ może się zapowietrzać, ktoś mógł przestawić regulator. Wejdź pod auto i sprawdź okolice mostu - regulator, gruszki, siłowniki i przewody.
W dieslu nawet jeśli będzie mała dziurka w przewodzie to już będzie się zapowietrzał. Skoro piszesz że na krótko jest wszystko wporządku więc może coś takiego być, pozdro
Co do pierwszego pytania to bardzo możliwe, że zapowietrza ci się układ kierowniczy. Do sprawdzenia szczelność połączeń na przewodach do wspomagania zarówno gumowych jak i metalowych.
Może sie zapowietrzać pompa.Takie właśnie objawy występują. A rano jak odpalasz to tez gaśnie? Jeżeli tak to na 99% jest to zapowietrzenie układu paliwowego.
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Myślę że problem jest w zbiorniku jak już kolega pisał przewód jest uszkodzony na pewnej wysokości i się zapowietrza. Zaczoł by od szczelności przewodu między pompką a filtrem ssącym w zbiorniku.
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
http://img39.imageshack.us/img39/4282/us... Jak widać są dwa oringi gumowe (35 i 45) i są nakładane na śrubę. Jeżeli nie masz rowka na mniejszy oring, to może śruba jest podrabiana? Chociaż z drugiej strony brak mniejszego oringa nie powinien wpływać na zapowietrzanie. Po prostu część strumienia paliwa popłynie poza filtrem (nie zostanie...
No to widze ze jest nas wiecej . Ja mam podobny problem - odpala ladnie a po dodaniu gazu czasami gaśnie czasami nie. Udalo mi sie zlokalizowac nieszczelnosc na filtrze paliwa są tam trzy przewody i ten środkowy ktory powinien być z zawleczką był bez niej i te boczne plastyczki wyłamane. Po zalaniu filtra szczykawką samochód odpala a po jakimś tam czasie...
No właśnie Piotr Budzowski biorę to też pod uwagę, ponieważ po wykręceniu czujnika temp paliwa (w celu wkręcenia manometru) zauważyłem w jego miejscu pojawiające się pęcherze powietrza. Tak jakby nagromadzone powietrze w kanale paliwowym po wykręceniu czujnika miało ujście i stąd te bąblowanie. Liczę na zdanie doświadczonych kolegów, czy układ może...
A jak nie chce zapalić robią się bańki powietrza w wężykach do filtra? I później-jak stanie prosto to zapala od razu, czy trzeba go pokręcić/odpowietrzać? Jeśli samochód stoi krzywo, zjedzie się nim na prostą, to po kilku zakręceniach odpala. Jeśli jednak ktoś próbuje uruchomić go na krzywiźnie, to po tym na prostej trzeba naprawdę długo kręcić zanim...
Może zapowietrza się układ paliwowy.Po zgaśnięciu odkręć korek zbiornika.Jak będzie duże zassanie do środka to może być słabe odwietrzenie zbiornika i nie podaje paliwa.
Przy padającej pompie paliwa też będzie palił na dotyk jeśli się nie zapowietrza. Zmierz ciśnienie paliwa za pompą przy biegu jałowym i 2000 obrotów. Wróć tu dopiero z wynikami + ewentualne błędy spisane z MR, FR :)
Witam Mam problem z Mercedesem Atego czasami pali dobrze a czasami trzeba długo kręcić tak jakby się zapowietrzał, na zimnym silniku pali lepiej. Przebieg auta jest 243 tys km Były zmieniane filtry oringi nowe kopułki na filtry uszczelka między filtrem a blokiem robili to mechanicy była chwilowa poprawa ale nadal po chwilowym postoju trzeba długo kręcic...
hej, po pierwsze musisz sprawdzic uklad paliwowy pod katem szczelnosci jak bedziesz mial 100% pewnosci ze sie nie zapowietrza mozesz szukac dalej, ale z doswiadczenia powiem ci ze 95% takich usterek to wlasnie nieszczelnosc w ukladzie zasilania pozdr,
Witam wtryski sprawdzone wcześniej, gdy zdecydowałem się prosić o fachowe wsparcie są Ok Myślałem, że powodem gaśnięcia jest zapowietrzanie układu Postanowiłem sprawdzić smok w zbiorniku jest dobry wymienić przewody paliwowe od zbiornika do filtra na nowe i dalej ta sama usterka
A my na to, "czy tam czasem się nie zapowietrza"? ;) Dodano po 1 Możliwe, też, że chodzi o czas na samodiagnozę a nie o zapowietrzanie. Dodano po 1 Ogólnie te pompy to porażka, trzeba wymienić na rzędówkę.
Przemyślałem sprawę i myślę że to trochę kompresi bomblowalo( podkładka pod wtryskiwaczem lub lużny wtryskiwacz), jak by była nieszczelności w układzie paliwowym to wypłynęło by paliwo. Dokładnie, toż tam jest wysokie ciśnienie to ciekło by przy pracy. Sprawa wygląda tak, że na zegarze stoi ciśnienie, wszystkie króćce i obudowy filtrów przejrzane po...
Skoro są ciepłe to raczej wszystko ok. Co do poziomu to powinien być właściwy, w przeciwnym wypadku może się zapowietrzać :) Prawidłowy poziom jest "do zgrzewu", chyba że masz jakieś oznaczenia. Pompa jest pod zbiornikiem wyrównawczym jak mnie pamięć nie myli. Myślę że dobrze by ją był podpiąć na krótko przy wyłączonym silniku i posłuchać :)
Proponowałbym sprawdzić termostat paliwa, który jest przykręcony do łapy silnika. Posiada on oring od strony pokrywki i na nim występuje czasem nieszczelność, a sam termostat jest zamocowany na takiej wysokości, że delikatne pochylenie pojazdu tyłem w dół powoduje zapowietrzanie się układu paliwowego. Gdy pojazd stoi na równym terenie, uruchamia się...
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
Witam Nie jestem specem od samochodów, ale podobnie miałem w Mercedesie C220. Okazało się że jest nieszczelność na rurce paliwa i zasysa powietrze do paliwa. Co dziwne - paliwo nie wyciekało, ale powietrze było zasysane i co jakiś czas układ się zapowietrzał przez co przerywał silnik, a przy nagłym zejściu z obrotów 3000 na wolne obroty silnik gasł...
napisz konkretnie gdzie szukać przyczyny. Najpierw trzeba ustalić czy się zapowietrza czy coś w osprzęcie silnika. Najprostsza metoda to podłączyć paliwo z bańki przez filtr i (oczywiście po uruchomieniu i kwadransie pracy) postawić bańkę na masce na noc. Rano sprawdzić czy odpali jak zwykle czy normalnie ☺. Proste i skuteczne ale wymaga jednak...
Dodałem numer VIN. To od początku. Pusto auto jakoś jedzie,ale załadowane nie ma siły,sprawia wrażenie jakby się zapowietrzał. Doładowanie na kolektorze nie przekracza 1bar. Układ dolotowy powietrza szczelny, sprężarka bez luzów, czysta wydaje się sprawna, i co istotne jest bez tej klapki( wastegate czy jakoś tak). Skupiłem się zatem na układzie paliwowym,...
Witam, Jestem posiadaczem Mercedesa ML W163 2,7 CDI 2005 r. Od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem samochodu. Piszę, ponieważ koszt naprawy drastycznie się zwiększa, efektów dalej nie widać... Sprawa wygląda następująco - Podczas przekręcenia kluczyka w stacyjce samochód odpala, po czym sam gaśnie. Przekręcając kluczyk ponownie, trzeba kręcić rozrusznikiem...
Za zapowietrzanie pompy zawsze jest odpowiedzialny odcinek dolotowy ,więc na ssaniu jakakolwiek nieszczelność daje takie efekty ,uszczelnić ssanie i po sprawie . Pompa jest tak skonstruowana że jak tłok jest w stanie spoczynku to zamknięte jest na amen. W mercedesach często smok przerdzewieje i tam zasysa powietrze . Kup sobie strzykawkę 50 lub 100...
Prawdopodobnie może się zapowietrzac przez króćce paliwowe przy filtrze i pompie zasilającej.
Witam. Prosze o pomoc. Juz miesiąc albo lepiej czytam wszystkie posty i nic nie moge wywnioskować podobnie jak mechanicy. Mam problem z błędem P1227 a przy okazji jak "dobrze' idzie to wywali jeszcze inne. Świeci EPC i jest nie do jechania. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu rusza i nawet sporo km przejedzie bez najmniejszego problemu. Z tym problemem...
Troszkę uszereguję: zawór (ten co niby może zapowietrzać) zakładamy na przewód paliwowy Zawór trójdrożny to zawór podciśnieniowy zakładany w obwodzie sterowania "gaszenia " silnika, które odbywa się na zasadzie podciśnienia. Jednak silnik z pompą rzędową wyłączaną podciśnieniem to nie jest jedyna wersja stosowana w "Sprinterze". Później weszła do eksploatacji...
Wygląda na to że pompa się zapowietrza. Kiedy wczoraj wsiadłem do samochodu to zaobserwowałem że przewód paliwowy, doprowadzający paliwo z pompki do filtra jest pusty. Dopiero kiedy zakręciłem rozrusznikiem to podeszło paliwo do filtra. Można więc podejżewać że w pompie wtryskowej było powietrze, i to by wyjaśniało czemu ze sznurka pali (bo wypchnie...
Proszę przyjrzeć się przewodowi łączącemu filtr paliwa z pompą wstępną,zazwyczaj na wolnych obrotach w a 170 jest to niewidzialne dostają się odrobiny powietrza. Zauważalne jest przy wyższych obrotach pęcherzyki powietrza,auto nawet nie zapowietrza się,ale jest brak paliwa w układzie.Wówczas sonda dokłada dawki paliwa na wtryskiwacze,nie zdążając ją...
Otóż moogio mój samochód podłączany był do kompa LANCH. Nie wiem czy jest ci to znane ale tak mi powiedział gość który podłączał. Mam jeszcze jedną uwagę. Zauważyłem, że w przewodzie paliwowym, który doprowadza paliwo od podgrzewacza do pompy czasami jest bardzo duża ilość powietrza idącego do pompy. W tym czasie zaczynają się właśnie herezje z moim...
Z pierwszego postu; "Temperatura jest w normie nie grzeje się. a tu jest pełniejszy cytat wywala płyn chłodniczy i przewody twardnieją. Temperatura jest w normie nie grzeje się. Dzieje się to nie systematycznie, raz po godzinie jazdy, raz po ośmiu godzinach. Nie ma dymu bez ognia. Gdyby się silnik przegrzewał to zgoda - w pierwszej kolejności termostat...
Wznawiam temat bo problem nie rozwiązany. Rozrusznik podmieniany z innego auta, dalej ten sam problem. Sprawdzony zaworek zwrotny przy filtrze wstępnym, wymienione filtry i oringi na orginały, wymienione oringi przy wtryskach i rurkach dolotowych. W przypadku atego znajdowałem informację o jakimś zaworze przelewowym,ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji...
Witam zacznij od wymiany płynu wspomagania ,jak zobaczysz w nim opiłki lub kawałki metalu to jest wielki problem Osobiście stawiał bym na zapowietrzający się układ zobacz czy podczas pracy w zbiorniczku od wspomagania nie bulgocze .
Witam. Mam całkiem podobny problem z takim samym atego co w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... temat zamknięty więc piszę nowy. Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, wymieniłem zawór zwrotny, wymieniłem pompę paliwa. Byłem u kilku mechaników to bawili...
Pocący się wtrysk jak dla mnie oznaczał by też zapowietrzanie się układu. Masz ciężki rozruch bo dostaje się powietrze do wtrysku. Tak bym sobie to tłumaczył. Wymień uszczelniacze i zobaczysz co będzie się działo. Spróbuj odpowietrzyć sobie wtryski. TO nie jest trudne. Odpalasz silnik - nagrzewasz - i na pracującym silniku odpowietrzasz po kolei całość!...
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Witam, tydzień temu zaczęły sie moje problemy z układem paliwowym w moim w210 - 220cdi. Auto bardzo ciężko zaczął palić. Pierwsze co myślałem to spalone świece, ale po sprawdzeniu okazało sie ze to nie to. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone - również nie to. Lecz doszedłem do tego ze problem pewnie jest przez zapowietrzanie sie okładu paliwowego. Wstawiłem...
Sprawdzałes poziom płynu? Mógł się zapowietrzyć.
Witam. Czy ktoś spotkał się już z takimi objawami? Silnik 2,2D z pompą Lucas siedzi w C klasie 1994 rok. Objawy są następujące.: Auto pali na dotyk. W czasie dnia wszystko gra, żadnych problemów. Rok czasu nic nie padło i auto działa. Jednak... Każdego ranka lub po dłuższym postoju, kiedy odpalam (pali na dotyk) auto pracuje równo przez ok 15-20 sekund,...
a przed wymianą płynu dobrze grzało bo jak tak to zapowietrzony układ będzie
Jest to cewka we wtryskiwaczu generująca impuls w czasie podnoszenia sie iglicy. Oporność - ok. 110 omów. Jeżeli nie ma przejścia - to do wymiany. Jednak błąd może pojawić sie również w przypadku zapowietrzenia układu. Mniejszy skok iglicy powoduje zmniejszenie amplitudy impulsu poniżej granicy wykrywania sterownika. Ale to tak - na marginesie.
Błąd jest tak opisywany: "W czasie określonego limitu czasu nie wykryto płomienia". Po naszemu to jest tak: Nie pojawia się ogień w piecu - (dwa cykle rozpalania po 2 minuty bez efektu). Przyczyna: Zapowietrzona pompka i nie dopływa paliwo. Druga możliwość, jeśli się kopci na biało w czasie rozpalania to: zabrudzony jest wkład palnika, lub sztyft świecy...
Tak jak pisalem pompka cyrkulacyjna nowa i sprawna . Moze przyczyna lerzy w zapowietrzonym ukladzie, ale ten uklad sam sie odpowietrza wiec nie mam pojecia .
Dzięki za pomoc. Układ paliwowy był zapowietrzony. Pozdrawiam
witam ja mam podobny problrm i nie chce zakładac nowego tematu sprawa wyglada tak (mowa o ml ropniaku 2000 rok) po podaniu paliwa bezposrednio na pompe odpala i spoko wszystko wiec sprawa w ukladzie paliwowym od baku do filtra teraz pytane 1 czy jest pompka w baku bo ja tam nic nie słysze po włączeniu zapłonu (nie bardzo mi sie chce do baku zagladac...
Od pojawienia się podanego błedu/jego skasowania (silnik Euro 6) masz 36 godzin pracy silnika do ograniczenia mocy i 100 godzin do graniczenia prędkości do 20 km/h. Na temat naprawy układu przy podanym błedzie jest odpowiedni dokument serwisowy wg którego trzeba przeprowadzic testy (GI14.40-N-053102) Testy trochę czasu zajmują, do tego trzeba zamówić...
Tak jest bezpieczniej aby nie zapowietrzyć
Mnie też wszyscy gadali nagrzewnica, termostat. Oba wymieniłem i dupa. U mnie pozrywane były łopatki z pompy wody. Dało mi to do myślenia, jak po rozgrzaniu silnika przewody do nagrzewnicy dalej zimne były. Teraz tylko nie wiem, czy je dobrze podpiąłem. Obecnie węże gorące, ciepłe od czasu do czasu poleci u pasażera. Albo jest tak zapowietrzona nagrzewnica,...
może byc siłownik zapowietrzony
Nawet gdyby wysprzeglik był zapowietrzony to przy dobrze złozonym sprzegle i nowych czesciach nie ma prawa sie slizgac sprzegło.Chyba chodzi ci o to ze nie wysprzegla dobrze wysprzeglik tak sadze.
Stary temat ale odpowiem. Euro 6 to nowa rodzina Mercedesów tak jak Sprintery.Po całkowitym osuszeniu silnika z oleju tak jak po wymianie uszczelki głowicy należy najpierw zalać magistralę olejową . Są w bloku specjalne punty gdzie można to zrobić . Jeśli nie lub nie możemy znaleźdź dolewamy olej do stanu przez magistralę filtra oleju np. bezpośrednio...
Bez EGR powinien odpalić, może układ cr zapowietrzony, jak silnik na wytryskach Delphi, to trzeba układ dobrze odpowietrzyć, te wtryski są bardzo wrażliwe na zapowietrzenie i może być problem z odpaleniem.
Ja się tykałem tylko kilku osobówek, nie mam doświadczenia w ciężarówkach, ale czy 97 stopni to za dużo? W układach zamkniętych na glikol jeszcze nic złego przy takiej nie działo. No i jeszcze uszczelka pod głowicą tudzież inna droga spalin do płynu potrafiła dawać objawy zapowietrzenia i przegrzewania.
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
Tak lewarek się zachowuje przy zapowietrzeniu układu. Nie próbuj na siłę bo zniszczysz pompę.
Wszystko jest możliwe, ale jeżeli byłaby nieszczelność w układzie paliwowym, to po dłuższym postoju miałbyś problem odpaleniem auta, musiałbyś długo kręcić rozrusznikiem, dzieje się tak ? Jeżeli w trakcie jazdy już na ciepłym silniku, to coś innego, bo gdyby była nieszczelność w układzie to byłby wyciek. Czy był wymieniany filtr paliwa ?
Zapowietrzony układ paliwowy.
Podpiąć pod kompa i sprawdzić co wywala ten błąd w tym momencie, może to być np. zapowietrzenie układu zasilania wtryskiwaczy, oraz wiele innych rzeczy...ale tylko podpięcie pod kompa prawdę powie.
Zapowietrzenie ukladu lub czujnik temperatury plynu chlodzacego, zrob diagnostyke elektroniki sterujacej plus podglad parametrow czy wysrepuja jakies anomalia
Zapowietrzył się mechanizm hydrauliczny.
Co do drugiego pytania to może układ chłodzenia jest po prostu zapowietrzony.
Brak ogrzewania to silnik zapowietrzony,albo wydmuchuje płyn bo ciśnienie się dostaje do układu chłodzenia.Wtedy silnik puchnie od gorączki i staje.
Witam,mam problem Mercedes Actros 2000rok 6x6 wywrotka .Byly wyjmowane akumulatory i po tym zajsciu nie mam biegow , ktore wchodzą do tylu dzwignią tzn 2,4,6,8 raz są raz niema ,czy ktos mi cos moze podpowiedziec Wyjmowanie akumulatorów nie ma tu nic do rzeczy, chyba, że robiłeś to z włączonym zapłonem albo na padniętych bateriach próbowałeś uruchomić...
układ był zapowietrzony wszystko chodzi . zamykam temat
Sprzęglo zapowietrzone,być może jakaś nieszczelność w układzie. Dodano po 2 Albo coś puściło byc może któryś z przewodow.
:D ciekawa idea Spotkałem się z równie ciekawą. Brak stopu w Actrosie może być spowodowany zapowietrzeniem pedału hamulca. Ot zagwozdka jak to ustrojstwo odpowietrzyć. :)
pompa zapowietrzać megane zapowietrzać zapowietrzać instalacja
hasło router admin oporność grzałki mastercook schemat technologiczny
zamiennik 2sa1315 aktualizacja dekodera
Lodówka Hansatek błąd EE - co oznacza? Programowanie kluczyka VW Sharan 7M 2001 przez VCDS