gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
Witam. Prąd był ale słabo kręcił i dlatego postanowiłem doładować. A na dzisiaj tak zajrzałem pod fotel ponownie i jest dobrze są dwa bezpieczniki 25 amper i jeden duży . Dodatkowo 25 amper obydwa założyłem nowe i nadal nic. Co zauważyłem spod fotela wychodzi przewód fioletowy w miarę gruby i dalej on idzie z dwoma cieńszymi do płyty bezpieczników i...
Jesteś kolego jak ten kot Brexit któremu otwiera się drzwi, a on dalej siedzi i miauczy :) Napisałem powyżej: "Po zwarciu przekaźnika k5 rozrusznik powinien ruszyć - nawet bez klucza w stacyjce. Prawdopodobnie jest dodatkowe zabezpieczenie na zabudowie" Kabel ze styku przekaźnika idzie w oryginale bezpośrednio na rozrusznik. Nie ma zbyt wiele do sprawdzenia....
Marka:Mercedes Model:W169 Rocznik:2005 Silnik:Diesel Pojemność 2.0 Cześć nie mogłem ostatnio otworzyć bagażnika, dostałem się do zamka do dźwigienki czerwonej i otworzyłem ręcznie od wewnątrz. Następnie wykręciłem zamek i podałem na niego 12v sprawdzić czy działa i działa Na 3 kablach co dochodzą do zamka jest napięcie pomiędzy pierwszym a ostatnim,...
Cytując z pamięci, to tam jest "na odwrót" - czyli wyłącznik stopu musi ZEWRZEĆ żeby światła zgasły. Jest tam chyba również przekaźnik świateł stop - ale też nie pamiętam, czy tylko na przyczepę, czy także na samochód. To jest w każdym razie opisane na pokrywie skrzynki bezpieczników.
Jeśli możesz dojść do zacisków rozrusznika zamontowanego w samochodzie to wystarczy połączyć na chwilę zacisk do którego przychodzi przewód ze stacyjki ze śrubą do której jest podłączony kabel od akumulatora. Elektromagnes powinien włączyć rozrusznik.W ten sposób wyeliminujesz styki stacyjki. Jeśli elektromagnes "cyknie" a rozrusznik nadal nie uruchomi...
Ja bym poszukał gdzie przerwa bo może w końcu zewrzeć do masy.
Jak znajdziesz który to kabel, to będziesz musiał rozciąć a po drugie to dużo czasu zajmie Ci szukanie żarówką. Co się dzieje, czego nie było, ze ją wyciągnołeś?
Stawiam na rozrusznik. Jeśli masz kanał, to spróbuj na chwilę zewrzeć przewody na elektromagnesie rozrusznika (cienki i gruby przewód), Pozwieraj kilka razy, aby upewnić się czy rozrusznik pracuje dobrze czy źle. UWAGA, auto na luzie.
Zdjąłem kabelki od modulatora, sprawdzając, nic tam nie widać, żeby było przetarte czy zwarte Niestety - ale będziesz musiał zrobić trochę więcej niż "obejrzeć kabelki" W zakresie tego uszkodzenia samodiagnostyka układu Niemcom nie wyszła. Błąd często wskazuje na inny zawór niż ten, który uległ uszkodzeniu. Poza tym w większości przypadków nie chodzi...
Witam Mercedes Sprinter (pierwsze roczniki) kolegi. Pierwszym objawem było brak wskazań temperatury płynu chłodniczego. Wymienił więc czujnik temperatury i nadal brak wskazań. Sprawdziłem więc kostkę czujnika. Okazało się że nie było masy. Doprowadziłem i nadal brak wskazań. Mostkowanie pinów kostki rusza wskaźnik na 120°C. Podłączając stary czujnik...
Nawet jak czujnik jest walnięty to możesz to oszukać. Zdjąć wtyczkę z czujnika ręcznego i... chyba zewrzeć piny. :) W każdym razie kontrolka musi się świecić. Ful powietrza i przy dużym nauczaniu trzymasz obydwa przyciski funkcyjne w selektorze. Ale jak napisałeś, że połówki się świecą ale nie ciągnie skrzynia to zapewne rozleciał się synchronizator....
Opornik na próbę możesz zewrzeć na krótko. Po zwarciu czujnika ciśnienia przy osuszaczu wentylator powinien ruszyć. Drugi czujnik przy osuszaczu wyłącza sprzęgło kompresora w sytuacji, gdy ciśnienie spadnie poniżej 2 bar (nieszczelna instalacja - żeby kompresor nie szedł "na sucho") Schemat jest chyba na "ruskiej" stronie.
To dość stary układ i tak małych pamięci nie produkują w nowszych technologiach. Musiałbyś wziąć jakiś flash albo eeprom o większym rozmiarze i zewrzeć "nadmiarowe" nogi adresowe do masy. Oczywiście starą zawartość trzeba wgrać na początek pamięci. Poszukaj np układów 29C512 albo coś podobnego.
Klimatyzacja oryginalna. Ciśnienie jak pamiętam po napełnieniu klimatyzacji i uruchomieniu silnika było około 17 Dodano po 1 Napięcie chyba jest ponieważ zdjąłem obudowę z przekaźnika i podłączyłem kostkę uruchomiłem silnik i zwarłem palcem stycznik na cewce wentylatory zadziałały.Ponadto obejrzałem ten sterownik przekaźnik i jest jakby dobry posiada...
Sprawdź przekaźnik pomy paliwowej za akumulatorem czarny z napisem KPR powinien pod spodem mieć ponumerowane piny. Piny 30 i 87 można zewrzeć drutem i sprawdzić czy pompka ruszy, nie musi być włączony zapłon. Jeżeli pompka ruszy spróbuj odpalić na benzynie. jak zapali to uszkodzony przekaźnik ale można spróbowac naprawić przekaźnik, jezeli nie ruszy...
Co mam rozwijać - trzeba znaleźć przyczynę, dlaczego czujnik nie daje sygnału a potem martwić się ewentualnie dalej. W tej chwili nie mam dostępu do EPC i nie bardzo pamiętam, czy te czujniki (wałka ssącego i rozrządu) są takie same. Jak są takie same, to można je zamienić miejscami i zobaczyć, czy błąd się przeniesie na drugi wałek. Jeżeli tak - to...
Czyli świece zwarte.
Obejrzyj gniazdo czy nic nie jest w nim uszkodzone,zwarte.
Czujnik prędkości osi tylnej z lewej strony; szczelina, bicie lub zwarcie.
Czujnik z lewej strony, za duża szczelina, krzywo nabity pierścień abs, lub zwarcie.
to bład dotyczacy wentylatora klimy
Podejrzewam, że sprawa jest prosta do wyjaśnienia i już się z tym spotykałem wcześniej. Otóż poprzedniemu właścicielowi spodobał się nowy wzór kierownicy, zakupił, a że wieloklin pasował no to usiłował ją zamontować. Nie wziął jednak pod uwagę, że jest inny sposób uruchamiania sygnału. Przełożył szczotki i kółka stykowe, ale coś nie zagrało i poprzestał...
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
polutować
stałym tematem w mesiu jest podgrzewacz kolektora ssącego - nie wyłacza się, odłacz go i zobacz jak bedzie
Zainteresuj się napięciem na akumulatorze. Podnieś obroty i zmierz bo 10V to ciut za mało.
Witamy również FR 2322 - wyjście prostokątne GSV3 (taktowane zasilanie przełącznika) - zwarcie z masą.
Sprawdź rozrusznik na krótko czy zwarcia jakiegoś nie robi, albo kostka stacyjki.
1616 Czujnik ciśnienia oleju, nieosiągnięty zakres pomiaru (zwarcie z masą)
Zamiast bezpiecznika podepnij żarówkę i szukaj aż zgaśnie.
INS 00508 Czujnik poziomu paliwa (przewód prawdopodobnie ma przerwę) INS 10908 Przewód diagnostyczny K ma przerwę lub zwarcie do plusa
Sprawdź zasilanie i elektrozawór sterowania hamulca silnikowego. Przerwa lub zwarcie z plusem.
Jesli to jest Actros w szeregu 950 Obwód zasilania czujników zużycia okładzin hamulcowych przy osi tylnej ma zwarcie lub zwarcie z masą
WS 0401 dla 950 Czujnik temperatury osi przedniej uszkodzony lub zwarcie do masy.
W szeregu z kontaktronem jest jeszcze rezystor, 18Ω chyba, dlatego zwarcie również generuje błąd.
ABS 1 4149 - czujnik prędkości obrotowej osi przedniej z lewej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą.
Styki w pozycji STOP są rozłączone, a w pozycji MOVE są zwarte. Też mam takie wnioski.
Sprawdź układ regulacji jasności, on bywa często przyczyną braku podświetlenia licznika, przy zwarciu lubi się palić.
Przez opornik zewrzyj te z 1 kablem do masy.
A kierunkowskaz działa normalnie? Ja bym sprawdził żarówkę na błotniku, powinna być 2 włóknowa i może być zwarcie między włóknami!?
4143 - czujnik położenia osi napędowej z prawej strony - błędna oporność znamionowa cewki. 5041 - czujnik ciśnienia osi napędzanej z lewej strony - zwarcie z masą.
No to szukaj na początek po wiązce na silniku. Zwłaszcza na wspornikach (jest ich kilka) - tam najprędzej peszel wiązki ulega przetarciu i dochodzi do zwarcia poszczególnych kabli do masy.
Jestem w posiadaniu Mercedesa 107 cabrio, mam problem z zegarami. Gdy włączam kierunkowskaz, to razem z kierunkowskazami odnoszą się również obroty silnika. Zwarcie jest na pewno w zegarach, ponieważ gdy przekładam zegary do innego auta, to występuje ta sama wada. Gdy pożyczę zegary od znajomego, to wtedy wszystko działa prawidłowo. Co może wytwarzać...
W zbiorniku masz grzałkę z termostatem, ale jest ona wpięta w obieg płynu chłodzącego. Spryskiwacze oraz cały przewód doprowadzający płyn działają za zasadzie drutu oporowego, który jest sterowany termostatem znajdującym się z lewej strony maski (od kierowcy) - taka płytka, są w nią wpięte kostki grzania spryskiwaczy. Skoro dysza się stopiła, to stawiam,...
Pin 3 zaworu ABS osi tylnej - przerwa, zwarcie do masy lub zwarcie do plusa. INS - czujnik wody kondensacyjnej
Okazało się że to zwarcie w lampie.
Witam Pewnie jest to dogrzewacz (32W na etykietce), sterowany analogowo. Zdjęcie podłączeń 6 pionowego wtyku mogłoby pomoc w upewnieniu się czy to analog (podłączenie skrętka na pin 2 i3). Przed zakupem nowej płytki można sprawdzić czy wentylator i sztyft sa sprawne (co wykluczyłoby powód zwarcia na płytce)
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
Sprawdź alternator, regulator napięcia i wiązkę alternatora. Sygnalizuje zwarcie, przerwę, lub błędny sygnał klemy W.
mercedes sprinter zewrzeć zewrzeć licznik mercedes zewrzeć mercedes sprinter
przełącznik kolumna kierownica prostownik samochodowy kupic pralka łożysko wymienny
wzmacniacz tytka wzmacniacz tytka
Renault Midlum 180 dCi - trudne odpalanie i nierówna praca silnika po naprawie pompy SAAB 9-5 2003 3.0 Turbo: Lokalizacja Tunera i Błąd 21