Robiliśmy, wszystko jest ok. Tak jak pisałam, zarówno my jak i mechanik to samo sprawdzał i diodą, no i nawet sterownik był u fachmana od regeneracji. Tu wszytko ok . Ale skoro jeden wtrysk leje ( a tu mechanik coś kręcił odnośnie tego czy go wymontowywal), to spróbujemy sami się dostać do listwy z wtryskami, może ten 4 faktycznie jest uszkodzony albo...
Wadliwy wtrysk wymieniony i dalej nie pali już po osiągnięciu temperatury 38 stopni. Nie mam już pojęcia co jeszcze można sprawdzić...
Chyba że któryś wtrysk gazu przepuszcza... Dla świętego spokoju zmierzyłbym jednak ciśnienie paliwa. Rozrząd sprawdzony, klin na wale? Bo błąd czujnika wałka rozrządu może powstawać nawet wtedy gdy nie jest zsynchronizowany z czujnikiem wału korbowego. Jaki numer miał ten błąd dokładnie?
Trzeba by sprawdzić co się dzieje w chwili wystąpienia błędu czy faktycznie fizycznie nie ma paliwa na szynie przez to że SCV nie puści lub któryś wtrysk "upuści" za dużo, czy może tylko czujnik ciśnienia wyśle złą informację do ECU i dlatego auto się wyłączy.
Załatw sobie porządny tester, tym nie zakodujesz musisz wybrać a13xx a nie z13xx bo to 2 różne sterowniki silnika i 2 różne rodzaje wtrysków.
Wymieniłeś dwie z 3 podstawowych rzeczy. Zostały Ci kable. Jak nie pomoże - pomiar kompresji. Tam nie ma kabli tam jest dis .Co do wypadania zapłonów to jak nie będzie palił na jeden cylinder wyciągnij cewkę na zewnątrz wsadz do nie 4 świece zmasuj i jak nie bedzie iskry na 2 cylindrze to masz hybrydę uwaloną na 100 % .Jak bedzię iskra to zamień wtrysk...
Cewka oryginał żeby śmigała 300zł, obawiam się tylko że to może znowu nie to. Wtryski zamieniane, zamieniane wtyczki, nawet na próbę zamieniane wężyki zasilające gazem, tj. 3 wtrysk podpięty pod 2 cyl. a 2 pod 3 cyl. Nadal wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Na benzynie chodzi równo, chociaż odnoszę wwrażenie, że do 2500-2700 obr. go muli.
Ja w Merivie 2006 1,6 silnik mam instalację LPG i nie narzekam (rocznie gdzieś na 15000 km) co prawda padł już jeden wtrysk ale na gwarancji wymieniono mi całą listwę. Montaż 2,5 tys. Spalanie zależny od trasy od 8 do 9,5 litra. zobaczymy jak dalej. Poprzednie auto Golf III 1,6 i przejechałem na gazie 150 tys bez wielkich problemów i wiem że auto dalej...
Np przekaźnik zasilający wtryski. Sprawdzić żarówką czy jest prąd na nich ,podczas kręcenia i usterki. Albo wiązka od ECM-sterownik gazu -wtryski.
Na listwie przy wtryskach. Napisz jakie masz to powiemy czy dobre.
Sekundy, ważne byś trzymał równo pedał gazu czyli nie zmieniał czasu wtrysku podczas przełączania.
Raczej to wina wtrysków jeśli wcześniej wszystko było ok.
Z plaka daj.
Takowego przewodu strikte nie ma gdyż masa jest realizowana poprzez instalację elektryczną z czym Ople mają problem, dlatego indywidualnie się takowy przewód lub dwa dokłada (silnik -karoseria) . Po prostu znajdujesz odpowiedni punkt mocowania np. ucho do podnoszenia sinika lub inny z śrubą M6,M8 dajesz podkładkę okuty przewód lub gotową plecionkę rodem...
Dziękuje bardzo w środę auto idzie do mechanika więc będzie sprawdzał. A czy może mi ktoś powiedzieć co należy sprawdzić zanim Mechanik zajmie się wtryskami? Może są jakieś inne części które objawiają się podobnie jak wtryski.
Status immo pewnie zablokowany odczytaj wszystkie błędy z wszystkich sterowników .
niby jak ? przewody wysokiego cisnienia prosto z pompy do wtrysków .
Witam, jak w temacie, czym różni się wtrysk denso o nr 897313-8616 od 897313-8614? Czy aby 4 ostatnie cyfry nie są aby wartością korekcyjną wtrysku (czy jak tam to się nazywa)? Pytam, bo w moim oplu merivie z17dth 101km cdti siedzą właśnie wtryski 897313-8614, a mam możliwość kupić 897313-8616 i szczerze powiedziawszy, nie jestem przekonany, czy się...
A nie myślałeś o problemie z wtryskami ?
https://obrazki.elektroda.pl/2907343800_... Dodano po 46 Korekty wkleilem, co o myslisz o wtryskach
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
Ma czy miał DPF?
Witam serdecznie forum Elektrody.. Mam problem z moim Opelkiem Meriva 1.7DTI Isuzu model A 2004 rok Polega to na tym, że zgasł i nie chce odpalić. Ale po kolei.. W trakcie jazdy zapalała się od czasu do czasu kontrolka serwisowa ta z kluczem, silnik wtedy zaczynał bardziej terkotać, po czym gasła i było ok. ale zdarzało się, że np. w korku zgasł i nie...
Był podłączony pod komputer . Druga sonda zawiesiła się , przestawiony lekko zapłon Egr i przepustnica do czyszczenia oraz katalizator do sprawdzenia oraz zmierzenie ciśnienia na wtryskach.
Nkt nie miałdo czynienia z tym problemem? dodam że kody w ecu nie wszystkie są takie jak w realu i są zamienione kolejnością (tak jakby ktoś wyjął wszystkie wtryski, wymienił jeden i pozamieniał wszystkie kolejnością). w op com znalazłem też opcje fuel leakage test i w filmie zobaczycie efekty [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Cewka i swiece wymienione ok pol roku temu. Wcale nie znaczy że są dobre. Może się okazać że któreś z wilgoci "szaleje", a może i winowajcą być wtrysk. Jesli tak to ktore lacza/kostki czyscic/szukac? Wszystkie związane z cewką, świecami, wtryskami.
Witajcie. Mam prośbę . Potrzebuje zdjęcie płyty tego sterownika. Brakuje mi jednego opornika zwyczajnie odpadł. Nie wiem czy gdzieś jest w zakamarku ale nie mogę go znaleźć , albo przy otwieraniu wyleciał na ziemię. Poratuje ktoś ?
Nie pytałeś tylko o mycie ultradźwiękami, to po pierie wsze. No ale odwracanie kota ogonem to norma na tym forum. No przecież forum jest po to żeby sobie pomagać !:lol: Daj gościu te wtryski komuś kto się na tym zna, a nie tylko myśli, że uważa, że wie.
Masa to łopelach przy rozruszniku raczej i nie ma potrzeby jej ruszać ale kto wie. Najlepiej to by było przywrócić komunikację, sprawdzić CAN i zasilania ECM. Ale,można tez sprawdzić cokolwiek jak impulsy na cewkę i wtryski. Jak nie to wróżbita.
Na moje to będzie coś z zasilaniem wtrysków lub ciśnienie paliwa.
Witam! Robią się przerwy w module, który siedzi przymocowany do bloku silnika od strony grodzi z kabiną. Jest to przetwornica dająca napięcie na pompę paliwa i wtryski. :D
Czyli prawdopodobnie żaden z czujników nie jest tego winny? Jeszcze z tego co się orientuję na pompie wtrysków jest czujnik od temperatury paliwa? A można w jakiś sposób samemu sprawdzić próbę przelewową tych wtryskiwaczy? Do tych niektórych mechaników już naprawdę cierpliwość się kończy...
Gumki są super,wszystko szczelne,ciśnienie jest tylko ta rdza skąd?,i chyba ona zapchała wtryski.
Jak dymi cały czas na czarno to nie dopala paliwa więc do sprawdzenia ciśnienie na cylindrach a co za tym idzie zawory wałki i cały rozrząd no i wyprzedzenie wtrysku
brak mocy podmień zawór sterowania podciśnieniem turbo węzyki całe od podcisnien a jak wtryski
Odebrałam auto, weżyk, wtryski, sprężanie ok. Wezwany elektryk grzebał w przekaźnikach ponownie. Zastanawia się nad komputerem. Błąd i problem pojawiają się tylko na trasie.
Jeśli była zalana kalibrolem i miała zaślepione króćce to pewnie tak .trzeba pamiętać że pompy wtryskowe do delikatne mechanizmy,
odłącz instalację lpg i zrób dzień próby na paliwie, odłącz aku na noc jeśli dalej masz nierówną pracę na paliwie to może wtryski benzynowe.
To tak samo jak silnik f9q renault. W lagunie jest tylko mały dekiel zaslaniajacy wtryski, kilka kabli i pokrywę zaworów a w megane jest duża Pokrywa która zasłania cały silnik ale słupki są te same. Różnią się oczywiście osprzętem z racji innej komory silnika i np laguna ma wspomaganie na pompie a megane elektryczne. To samo masz w twoim przypadku....
Witam Mam ten sam problem ! silnik 1,7 cdti Z17DT ( opel meriva 2005 rok) auto gaśnie w korku , poczym zapali normalnie ale w momencie ruszania znowu gasnie i dopiero po ok. 15-20 minutach postoju bez problemu mozna kontynuwać jazdę . Na trasie nie ma żadnych problemów - robię dziennie 130 km poza miastem komputer wyświetla bład P0093 ( w wiekszości...
Aleksander_01 - jak ten biedny sterownik miałby stwierdzić zgon wtrysków na wyłączonym silniku?
Pompa wtryskowa ?? końcówki wtryskiwaczy to prawdopodobnie przyczyna Jaka znowu pompa wtryskowa? Widział ty kiedy CR? A wtryski prosto z maszynki przywiezione i sprawdzone. Pawle jak napisałem paliwo świeże, po sprowadzeniu auto wyjeździło już ze dwa zbiorniki, ten jest trzeci, naszej zupki z BP. Etaty przewiduję tylko dla mądrzejszych od siebie......
sprawdz też czy jest zasilanie na wtryski i czy jest są wysterowywane.
https://obrazki.elektroda.pl/2113852700_... https://obrazki.elektroda.pl/7693527200_... może być również na dwa przewody. Były dwa rodzaje. Dochodzi jeszcze problem z zasilaniem na wtrysku oraz problem z napięciem czujnika poziomu paliwa...
Podłącz tester, sprawdź czas wtrysku i potem porównaj z jakimiś danymi, przy okazji zobacz nim właśnie ilość zmierzonego powietrza, położenie pedału i temperaturę silnika, ciśnienie na listwie. Ja tych danych Ci nie zinterpretuje, ale może ktoś inny pomoże, a w międzyczasie sam poszukaj. To powinno dać odpowiedź czy sterownik leje za dużo paliwa czy...
będzie pewnie coś z wtryskami lub z dawką paliwa. Sprawdź też wartości czujnika wysoiego ciśnienia.
Witam serdecznie, Otóż też miałem ten problem z merivą na początku i okazało się że po wymianie filtra paliwa stukanie wtrysku ustąpiło. Do dziś zastanawiam się jaki to ma wpływ czyżby się zapowietrzał wtrysk? Ewentualnie spróbować zmienić stację CPN może coś z paliwem nie tak. A falowanie na obrotach i to że samochód pracuje nierówno to trudna sprawa...
głos dochodzi od pokrywy zaworowej wczoraj zwróciłem uwagę na to że jeśli dodam gaz to słychać stukanie a jak odejmie gaz i spadają obroty silnika to jest cisza i pytanie czy to mogą być wtryski czy coś innego?
Tutaj kolega ma wersje 90 KM a ja mam 70KM to na logikę biorąc spalanie powinienem mieć mniej więcej takie samo a się okazuje, że większe hmmm.... Byłem podłączyć się do komputera i wszystko jest OK. Jak mogę sprawdzić wtryski domowym sposobem, może są one winne :?:
Witam. W samochodzie Opel Meriva mam problem z skasowaniem błędu. Używam opcom china i po skasowaniu błędu przy ponownym uruchomieniu silnika pojawia się ponownie. Silnik to Isuzu 17dth. Błąd odczytuje z sterownika silnika. "P0602" "Mała ilość wtrysku nie zaprogramowana". Każda podpowiedź jest dobra.
meriva wentylator stacyjka meriva schemat meriva
pasmo 144mhz buczy wzrasta kolory przewodów zasilających
gramofon daniel prostownik samochodowy
Jakie paliwo do kosy spalinowej: 95 czy 98? Znikające literki na desce rozdzielczej BMW - jak naprawić?