Miałem podobny efekt jak założyłem tanie okładziny hamulcowe, po wymianie na zalecane przez producenta, tarcza się wyczyściła. W okładzinach miałem za dużo domieszki metalowej (tak stwierdził fachowiec).
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200104_... Tu masz za pół ceny,tej co powiedzieli w serwisie.
W tym mercedesie, z którym mam kłopot,nie ma typowego pierścienia z zębami tylko nabijana tarcza z metalowymi,prostokątnymi otworami od wewnętrznej strony tarczy hamulcowej. Opisze dokładniej co właściwie się stało:pękła tarcza hamulcowa,która urwała docisk hamulcowy i rozcięła felgę.W czasie jazdy auto stanęło.W tej chwili wymieniona jest tarcza hamulcowa,...
Wydaje mi się że szanowni koledzy nie do końca zrozumieli o co chodzi. W prawym kole metalowa płytka klocka hamulcowego trze o tarcze i bardzo hałasuje, to jest główny problem... Dlaczego tylko w prawym kole klocki uległy całkowitemu zużyciu?? Czy wymiana łożyska w prawym kole przyczyniła się do szybszego zużycia klocka?? Tarcza jest mocno przeszlifowana...
Sprawdź czy metalowa osłona tarczy hamulcowej nie trze o nią.
Albo osłona tarczy hamulcowej, ew osłona sworznia ta metalowa.
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Jeśli opony dobre to najczęściej winne są tarcze hamulcowe. Wentylowane tarcze hamulcowe po mocnym hamowaniu np. przy zjeździe z góry i wjechaniu do kałuży wody ulegają powolnemu pękaniu na żebrach. Po pewnym czasie tarcza się rozwarstwia ,Staje się w jednym miejscu minimalnie grubsza i ociera przy każdym obrocie koła o klocki - stąd te drgania. Po...
Z czoła jak się patrzy to jeszcze fazka jest fabryczna na grzbiecie tarczy to progów nie mogło być i bo by tarcza ostra była, czyli jak nowa jest i grubością też tak wygląda. Nie to nie od szlifierki. Coś się dostało pomiędzy klocek a tarczę albo przy okazji wymiany tarcz było jeszcze coś robione i uszkodzenia są z tym związane, np. odcinana koñcówka...
na marginesie: w 2007 kupiłem Golfa 3 TDI1Z i do dziś tylko paski i filtry - żadnych napraw, akilometrów mu przybyło! Chcesz powiedzieć, że przez 3 lata wymieniałeś tylko paski i filtry. Żadnych elementów gumowo-metalowych, żadnych amortyzatorów? Gdzie są takie dobre drogi. Gumy od osłon przegubów też nie sparciały, akumulator nie umarł. Od soli w...
Od bez mała 40 lat naprawiam rowery - wszelkiej maści - no może najmniej tych najnowszych, chyba że jakiś znajomy wpadnie aby mu coś pomóc, ale nigdy nie miałem potrzeby użycia klucza dynamometrycznego ani też nigdy nie udało mi się urwać żadnego gwintu. Onegdaj najgorsze kiedyś były gwinty na rzemieślniczo dorabiane kliny w korbach. Jednak dziś to...
Nie to że nie można ale gdzie nie pasuje. Serwisanci, bo tamten dział jest dla nich przeznaczony nie lubią takich pytań. A zajmują się naprawą sprzętu a nie jak tu doradzaniem oszołomom. Musisz koniecznie zaopatrzyć się jeszcze w wiele gadgetów rasowego oszołoma, jak niebieskie świetlówki pod autem, podświetlane tarcze hamulcowe, metalowe nakładki na...
Auto ma już 20 lat , jest bardzo zadbane i nawet nie wygląda, ostatnio z powodu lekkich wibracji tarcz lekko wyczuwalnych oraz skorodowanych już dosyć piast na których wiszą tarcze i jarzm na których leżą klocki (po prostu było już mniej stali ) klocki podczas jazdy podskakiwały na jarzmach. Mechanik wyświetlił mi to ze gdy tarcza bije , klocki są luźniejsze...
Wiem, że jest taka możliwość - tylko łeb śruby styka się z metalowym elementem przewodu hamulcowego i podejrzewam, że jej nie wyciągnę. Co do tarcz - to tylko jeden z elementów do wymiany.
Witam, Problem dotyczy nie wracającego pedału sprzęgła w Renault Scenic II 1.9 dci 2004 rok skrzynia ND0. Sprzęgło LUK, wysprzęglik VALEO wymieniony w sierpniu bądź wrześniu 2016 roku. Problem powstał w niedzielę, po wciśnięciu pedał sprzęgła na włączonym silniku raz pozostaje w podłodze, innym razem odbija. Natomiast na wyłączonym po wciśnięciu powraca...
Witam, Z wciskaniem tłoczka w zacisk trzeba uważać. Zbyt głębokie wciśnięcie tłoczka może spowodować, że przy składaniu całości, klocek hamulcowy (szczególnie wewnętrzny) ustawi się skosem w stosunku do tarczy i przy pierwszym hamowaniu zostanie wygięta jego metalowa podstawa. Objawy są takie, jak przy zapowietrzonym hamulcu. Klocek jest wtedy do wyrzucenia....
niedawno jakiś młody podjechał beemką bo mu ,,hamulce słabo biorą'', autko w górę, koła w dół i okazuje się, że tarcze jak żyletki, klocków nie ma , zostały tylko resztki tych metalowych wyprasek od klocków (jedną sztukę wziąłem na pamiątkę). No tak się składa że w porządnym japońcu tarcz hamulcowych nie trzeba wymieniać, bo jak już przyjdzie potrzeba...
Nie kombinuj tylko wymień na 2 jednakowe. Podjedź gdzieś do oponiarza, może Ci dobierze drugą w podobnym stanie do kompletu, albo dobierze oponę do tych 3 pozostałych. 2mm różnicy to jest bardzo dużo. Przyciśniesz na mokrej nawierzchni, zarzuci autem i będziesz nie 700zł w plecy, a 70 tys. licząc wszystkie szkody, utratę zdrowia i koszty leczenia. Poza...
W Golfie IV miałem przypadek, że klocki hamulcowe w tylnych kołach "rozsadzała" rdza tj. odklejał się materiał cierny od płytki metalowej. Narastająca rdza powodowała, że tarcze były stale hamowane i gorące. Nie wiem jakiej były one produkcji, gdyż kupiłem z takim klockami. Warto więc co pewien czas sprawdzić, czy taka usterka nie występuje, a która...
Na moje oko wygląda, że poprzedni właściciel założył nowe klocki do starych tarcz. Dobre masz oko. Z załączonych zdjęć wynika, że tarcze są skorodowane od wewnętrznej strony. Jeśli wżery nie są zbyt duże, to można rozważyć opcję przetoczenia tarcz Mylisz sie całkowicie. Zobacz na korozje wewnątrz. Nie widziałeś nigdy jak dyski się rozłażą? Wszystko...
Krzywe tarcze hamulcowe z przodu, albo luz w układzie zawieszenia lub układzie kierowniczym np: sworzeń wahacza, końcówka drążka, drążek kierowniczy i tuleje metalowo-gumowe na wahaczach a w ostatniej kolejności sprawdzałbym wyważenia kół!!! Wyważenie kół nie ma generalnie wpływu drania koła kierownicy przy hamowaniu!!! Jeśli nie są wyważone to drga...
Podczas wymiany klocków i tarczy hamulcowej tylnego koła wyczyściłem ją z przyklejonych bardzo drobnych opiłków metalu. Resztki opiłków usunąłem magnesem. Zabieg trwał szybko a magnes którego użyłem był mały. Tarcza do wymiany, rozmagnesowałeś ją. Brawo ja! Tarcza dalej jest namagnesowana bo przyciaga dalej metalow rzeczy. Czyżby nawet krótkotrwały...
Wymieniać trzeba prawie wszystko - w zależności od stanu i zużycia. Uniwersalna porada: Zacznij od rozrządu (w zależności od przebiegu bo stan ciężko stwierdzić na oko), napinacze, pompa wodna (przebieg i przy okazji rozrządu) Sprawdź: inne paski, tarcze, klocki (ogólnie hamulce), linki (ręczny itp.), elementy metalowo gumowe zawieszenia (np. przy wahaczach),...
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Dzień dobry! Posiadam Land Rover Freelander 1.8 16v z 98 roku. Auto zakupione używane, anglik po przekładce wykonanaje bardzo po łebkach. Ogarnąłem elektrykę i masę pierdół ALE: MAM BARDZO SŁABE HAMULCE: ABS DZIAŁA PRAWIDŁOWO!!!!!!!!! Zacząłem od wymiany: Tarcze i klocki przód (ferodo) Gumki na zaciskach przód (wszystkie!) Bębny tył i szczęki (no name...
Witam mam problem z licznikiem w quadzie otóż nie działa w nim wyświetlanie prędkości najpierw sprawdziłem wtyczkę z licznika jeden pin plus 11,5V drugi pin minus 12V trzeci pin sygnał 5 V wszystko ok tak mi sie wydaje gdzieś wyczytałem żeby sprawdzić go zwierając sygnałowy pin z minusem co tak zrobiłem efekt prędkość zostaje wyświetlana czym szybciej...
tarcza hamulcowy czujnik tarcza hamulcowy mercedes tarcza hamulcowy
lodówka samsung panel sterowania oporniki radia miękki start wiertarka
sherman migomat sherman migomat
Szum w głośnikach po podłączeniu radia w VW Lupo 1.0 Termometr bezdotykowy DT8380 - odczyt poza pomiarem