A dlaczego miałby to być kłopot? Przecież tworzy się uziom otokowy, który otacza cały budynek. Jedynie odległość przewodu od bednarki może budzić wątpliwości, ale czy na pewno nie masz możliwości puszczenia przewodu te 10-20cm głębiej albo płyciej w tym miejscu?
Co więcej mam i dostarczyć? Nic. Pytasz w PGE jakie konkretnie mają wymagania odnośnie zejścia ze słupa i złącza pomiarowego. Dowiadujesz się też czy Twój elektryk może w technologii PPN (o ile to ogarnia) odpiąć na słupie stare przyłącze i podpiąć nowe. Jeśli nie może, lub nie ogarnia, to musisz zlecić wykonanie tego przez pogotowie energetyczne -...
O Panie, to jest wyższa szkoła jazdy, nie wiem czy się podejmować tej operacji. Z tego co Pan pisze, to widzę, że ma pan wiedzę na ten temat. Może podeślę silniczek... 😁 Mógłbym to zrobić tobie, ale do listopada nie da rady, nie ma mnie w domu. Napisz tu: [url=https://pojazdyelektryczne.org/view... Któryś z kolegów ci pomoże i zrobi...
Zajrzałem za ciebie w dziurę gniazdka elementu SRS. https://obrazki.elektroda.pl/9770168000_... Kliknij na obrazek i też zajrzyj. Widzisz tą blaszkę w dolnej części gniazda? Tą, która zwiera styki ze sobą. To jest powód, dlaczego masz zero omów. Jak do dziury przyjdzie wtyczka, to podniesie tą blaszkę i odczyt będzie prawidłowy. To...
Bardziej uniwersalne jest twoje podejście które stosujesz teraz. Każdy znak może oznaczać jakiś inny tym przeszkody/obiektu. Zrób to tak, że przy ruchu sprawdzasz kratkę do której postać chce iść - jeśli jest wolna to idź, jeśli nie - podejmij akcję w zależności od typu obiektu.
Kolizja rozrządu bardzo rzadko występuje tylko na jednym cylindrze. Kzf jest tak skonstruowana że więcej się nie przestawi niż może i w żadnym ze swojej skrajnych położeń nie będzie następowała kolizja.
Masz zapisane dane o kolizji. Skasuj błedy w wspomaganiu.
No to żeby zrobić to musisz kupić nowe poduszki które wystrzeliło i sterownik AIRBAG i będzie cacy.
Od lewej 12v po stacyjce,w środku Can L,po prawej Can H.
A jak wygląda takie uzgadnianie i gdzie się trzeba udać? Projektant robi projekt i składa projekt do ZE. Gdzieś w międzyczasie powinna byc podpisana umowa z ZE(ciągłość dostarczania mediów, kasa za przebudowę, odkupienie przebudowy itd.). ZE wydaje zatwierdzenie (lub nie) dla projektu. Zgłaszasz się do ZE jako wykonawca, że będziesz potrzebował wykonać...
Aby wstawić znak " do stringa należy użyć \". <?echo "<INPUT type=button name=przycisk2 VALUE=\"Tydzień\" onClick=\"window.location.href='htt... ?>
https://www.vw-geko.com/polish
Do rozblokowania zdarzenie kolizji w modułach bsi , evcu , baterii itp. . Tylko diagbox tu pomoże.
Nie ma w tym aucie wyłącznika wstrząsowego
Air box, fragment dolotu powietrza do silnika, bez wpływu na temperaturę silnika
Wykręć swiece wtrysk i zobacz czy aby na pewno masz gmp. pózniej zrób takie samo doswiadczenie jak robisz tyle że na 2i3 tłoku ich gmp ustalisz otworem po wtrysku i sprawdz czy blokuje na mijance w 2i3 jak tak to zawory skopane. z popychaczy olej wycisnoleś???
Tak, CAN ma sprzętową obsługę kolizji. Jeśli masz procek z kontrolerem CAN lub używasz zewnętrznego kontrolera to CAN jest prostszy - większość rzeczy robi kontroler (błędy, retransmisje, buforowanie). RS485 to tylko warstwa fizyczna, cały protoków trzeba sobie zaimplementować samemu. Klasyczny RS485 nie ma też możliwości detekcji kolizji. Można to...
Dokumentacja mówi: DIAG 11 DO Diagnostic and StallGuard output. Hi level upon stall detection or driver error. Reset error condition by ENN=high.
Normalnie nadajniki nasłuchują łącza czy ktoś nie nadaje i włażą z własną emisją, może się jednak zdarzyć, że dwa lub więcej nasłuchawszy się ciszy zaczną trajkotać w tej samej chwili. Kolizja następuje wtedy gdy dwa lub więcej nadajników usiłuje nadawać w tym samym czasie w tym samym kanale przesyłowym. Muszą one wykryć ten fakt i zaniechać prób na...
Musisz obliczyć ile energii ma ciało (Ek, Ep), wyliczyć na podstawie tego prędkość. największy problem jest z tym ile energii straci ono przy uderzeniu, jeśli energia będzie wystarczająco duża (nie zostanie pochłonięta) to wystarczy jej do odbicia się ciała lub nawet zbicia (w przypadku np szkła). Jeśli założymy, że ciało się odbije to wtedy będzie...
(bo plus na cewkę jest wystawiany właśnie przez niego). Tu jest błąd w interpretacji systemu
https://obrazki.elektroda.pl/9993604500_...
Po pierwsze to masz do wymiany też tarcze. Po drugie to normalne w tych autach, jak się szczędzi pieniędzy i kupuje najtańsze przewody. Po trzecie rozwiązanie Twojego problemu jest dziecinnie proste i dziwne, że potrzebujesz pomocy. Mianowicie zamiast kręcić śrubą na klucz 13, kręć elementem prowadzącym zacisk w jarzmie na klucz 15. Prawda, że banał?:)
Zwracam uwagę na kółko na zdjęciu. Jest widoczne pęknięcie ale nie sądzę by to mogła być przyczyna. Tu może następować "przeskoczenie" napędu
To nie mam pojęcia, niestety na odległość będzie ciężko.
jak była tam instalacja gazowa , i ktoś ją wymontował to sprawdz czy sonda lambda jest podłaczona , stego co wiem to sterownik od lpg wpina się w sonde , moze po demontażu ktoś niedbale to podłaczył .Sprawdz sobie czujnik położenia koła pasowego . A swieci się kontrolka od wtrysku na desce rozdzielczej?
Do punktu lutowniczego na rogu płytki. Widać urwany kabelek. Zdjęcie 2 lewy górny róg. Na tym bliżej czerwonego powinien być czerwony a czarny na tym bli9ej zaokrąglenia
Zewnętrzną średnicę zmierz. Z tych szybkozłączek do tekalanu ogólnodostępne są wszystkie parzyste średnice od 4 do 16mm. Nieparzyste też osiągalne, ale już trudniej.
U mnie było tzw. lekkie stuknięcie, niby się nic nie stało, mechaniorzy zmienili napęd rozrządu, ale nie sprawdzili szklanek. Okazało się, że jednak co najmniej jedna musiała być pęknięta, bo 3 tygodnie później miałem mocny zawał w głowicy. A każdy normalny mechanik powienien wiedzieć, że to też był silnik kolizyjny.
Nie pamiętam jak to dokładnie wygląda w H300 bo dawno tego na stole nie miałem ale w tych tanich aparatach przełącznik funkcji to z reguły folia z naniesionymi ścieżkami srebrowymi albo co gorsza grafitowymi po których ślizga się zespół styków. Całość jest z reguły nierozbieralna. Jeśli pokrętło jest często używane to ścieżki wycierają się, robią się...
W większości wypadków nie ma widocznych różnic, jedne nazywają się SDI drugie TDI ten sam silnik tylko turbo dołożone jest.
no zakladajac ze te "nadajniki" to zwykle diody IR to tak. Wez taka w granicach 950nm, najlepiej kilka roznych diod (to sobie dobierzesz eksperymentalnie ktora najkorzystniej dla ciebie wypada jezeli chodzi o odleglosc wykrywania obiektow/pobor pradu/wielkosc diody) Teraz diode sterujesz sygnalem modulowanym z mikroprocesora (PWM, albo jakis timer,...
Maska do góry - na lewo patrz - czerwony guzik wduś :D . Od razu przypomniała mi się USTERKA w TVN :D
moim zdaniem w tej drugiej firmie zniżek nie stracisz bo nie było wypłaconej szkody z OC ani z AC więc tu problemu nie powinno być A co do przekazywania sobie informacji między firmami to nie do końca bo każda firma posiada dane swoich klientów dla siebie i nie zdradza ich a w szczególności konkurencji .
Kontrola mas i zasilań na agregacie ABS. Jak zgaśnie kontrolka ABS to wszystko wróci do normy.
zrobiłeś tak? Pęknięte ścieżki (uległy przy kolizji) obaczyć należy optycznie pod mikroskopem najlepiej. Zimne luty (odezwały się po kolizji) poprawić punkty lutownicze lutownicą. Uszkodzona elektronika - wymiana mainboarda.
Tak, będziesz mógł. Jeśli chcesz liczyć w czasie (a nie chcesz) to mierzony przebieg doprowadzasz do wejścia zegarowego timera, w efekcie każdy impuls powoduje zwiększenie wartości licznika o jeden. Skoro chcesz mierzyć szerokość impulsu to wykorzystujesz wejście ICP timera - timer taktujesz z maksymalną częstotliwością, z kolei impulsy z obrotomierza...
A te 150 dni wynika z jakiejś wewnętrznej regulacji Energii? Nie wiem, ale wątpię. Kolizja kolizji nie równa i nie można ad hoc podać terminu. Proponuję nie dzwonić na infolinię (konsultanci mają, mówiąc delikatnie, niepełną wiedzę), ale udać się osobiście do siedziby Energii i porozmawiać z kimś z działu eksploatacji.
Ten samochód nie posiada takiego wyłącznika.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Ale tylko kontrolki świecą cały czas? Jeśli tak, to wsiadaj do auta, bez kluczyka w stacyjce obie manetki (kierunkowskazów i wycieraczek) daj na dół jednocześnie, i po chwili ustaw je w pozycji zerowej. Sprawdź jeszcze czy wszystkie bezpieczniki są włożone (te w kabinie).
witam, dzieki koledzy za pomozenie :D , w BMW umieszczaja w róznych miejscach a szukanie troszku mało profesjonalne :D , i skoro milejów pisze że dobrze gadacie to wciskam pomógł i punkciarów troszku ofiarowywuje, dzieki i pozdrawiam W BMW 118 robisz sensor po złączu obd. pozdrawiam .
Może to ci pomoże. http://obrazki.elektroda.pl/5834559200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8337797200_1...
Czyli jednym słowem czeka mnie mechanik bo skąd ja biedny wezmę migomat. Jednym słowem nie ma możliwości regulacji skoro piszesz że może coś pęknąć generalnie nie ma takiej regulacji Mówię o migomacie gdybyś przesadził z podnoszeniem drzwi spróbuj delikatnie podnieść drzwi lewarkiem przez deskę delikatnie
Jak w tytule Często się zdarza że nowe modele Peugeot lub Citroen po kolizji zapisują błąd radaru. Jakie zdziwienie jest wielu użytkowników tych aut - w momencie jak stwierdzają że ich auto w ogóle w radar nie jest wyposażone. Dlaczego tak się dzieje ? Sprawa dotyczy najczęściej aut wyposażonych w przedni system parktroników oraz kamerę na szybie, która...
Witam. Jest dodatkowy moduł odcięcia pompy paliwa. Dostałem taki do naprawy , jest w bocznym słupku i jest sterowany przez sterownik SRS. Pozdr.
Możliwe że immobiliser jest w sterowniku zakodowany. Jak masz wszystko to przekładaj komplet i tyle.
Witam, pękł mi korbowód w silniku Briggs 12,5 jak sprawdzić czy wał korbowy i wałek rozrządu nie uległy skrzywieniu? Rozebrać silnik i sprawdzić elementy.
Nie przypuszczalbym nawet, ze to jest fizycznie mozliwe. Zwykle, uszkodzenia spowodowane interwencja "naprawiaczy" sa najtudniejsze do znalezienia. Mam nadzieje, ze skasowales klienta jak nalezy. Pozdrawiam
Dużo informacji znajdziesz na: http://warsztat.pac.pl/
Najprawdopodobniej crash data w sterowniku poduszek blukuje rozruch.
Kabel od czujnika temp zewnętrznej naderwany. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
nie chce zostać kaleką czy stracić kogoś bliskiego w kolizji z takim ,,wynalazkiem" Szybciej do tego dojdzie w kolizji z "niewynalazkiem" pędzącym 200 km/h, który oczywiście ma nazwę zaczynającą się na literę B.
Masz na PW że tak powiem manuala ;)
Ścięło klin w górnym kole. Częsta usterka.
1.Czy silnik w ogóle odpalił? 2.Zawór hamulca silnikowego podczas pracy(załączenia) powoduje zamknięcie zaworów wydechowych a nie otwarcie!(silnik musiałby pracować bo do działania hamulca potrzebne jest ciśnienie oleju) 3.Kto zajmował się naprawą głowicy?Jeżeli planowali to zapewne rozpinali zawory ,pytanie o poprawność montażu i właściwa weryfikację...
Jeśli chodzi o protokoły transmisji , to RS-485 to tylko opis części sprzętowej. Protokół zależy od programisty. Typy złącz zależą od kostruktora, np DMX wykorzystuje się złącza Canon, do programowania sterowników RJ45, do jeszcze innych wynalazków jeszcze inne złącza. Jest jeszcze pewna odmiana RS-485 czyli RS-422 , wykorzystuje ona te same układy...
Uszkodzenie sterownika, o ile sprawdzone resztę kabloteki i to obciążeniem a nie multimetrem.
U mnie był schowany przy gnieździe diagnostycznym przy nogach kierowcy za plastikową osłoną
Witam Tak kupiłem też takową kabinę , i rzeczywiście nie było jak zamontować butli , jak pamiętam skracałem uchwyty . Pozdrawiam
jezeli fotele były odpinane (wyjmowane) a w tym czasie mógł zostać uruchomiony proces samodiagnozy SRS błąd został zapisany w pamięci sterownika.Kasować w warsztacie, nie koniecznie tym autoryzowanym.
podłacz amperomierz i zmierz pobór pradu powinno byc nie wiecej niz 0,05 A
Nie będzie możliwości jakichś kolizji danych gdyż jeden procesor to master a drugi sleave i zapisywać lub odczytywać będzie w jednym czasie tylko jeden procesor. Troszkę zamieszałem ale tak by to wyglądało. Dodam że procesory są zasilane z uwagi na zapotrzebowanie na szybkie taktowanie z 5V. Karty podłączone poprzez dzielniki rezystorowe. Dla karty...
Syrena od alarmu.
Płytka jest ułamana na złączce krańcówek - podaj jakie LED-Y się świecą na bramie ustawionej pośrodku między krańcówkami - powinny lampić się WSZYSTKIE oprócz OPEN A i OPEN B (które powinny mrygnąć - u ciebie OPEN A - po użyciu pilota albo przycisku w domu). Jako że masz odłamane złącze krańcówek - zwróć uwagę na LEDy FCA i FCC - jeśli nie będzie kontaktu...
W XJ6 jest taki wyłącznik w prawym boczku na wysokości nóg pasażera musisz zdjąć boczek i tam powinien być. Ale nie na 100% musisz to sprawdzić .
objawy jakby niebyło któregoś z zasilania albo masy
Proszę bardzo: pliczek z wsadem i rozpiska pinów
Prawdopodobnie masz uszkodzone czujniki i/lub przewody od nich i to powoduje problem z abs. Zwykłym miernikiem możesz to pomierzyć aby mieć pewność. Pozdrawiam
naprawdę nie ma większego znaczenia który port , może dla łatwiejszego pisania programu jeden jako wejścia powiedzmy C , D jako wyjścia mała uwaga dotycząca l293D , czy masz pewność że przy 5V zasilnia , uwzględniając spadki napięcia silnik będzie pracował z odpowiednią mocą L293D ma dwa zasilania logiki ( 16) oraz stopnia mocy (8) , dlatego lepiej...
Wszystko zależy od tego w jakiej pozycji były zawory zablokowane w trakcie gdy ci pasek przeskoczył ,myślę ze nie powinno być problemu wyczułbyś gdyby doszło do uderzenia ,a czym odkręcałeś kluczem pneumatycznym czy ręcznym.
Daj chłopie do zrobienia głowice, albo sam wymień zawory i uszczelniacze. Pamiętaj o gniazdach i dotarciu.
To nie są czasem wyzwalacze podnoszące maskę przy kolizji z pieszym?
To jest element "stratny", w przypadku kolizji wyłamują się plastikowe kły. Dodatkowy element jest zapasowy.
Do tak leciwych i popularnych samochodów to najlepiej odwiedzić szrot.
Przy błędzie N95 ja przeważnie spotkałem się z uszkodzona taśma i wymieniłem na drugą sprawną.
Jest kolizja kanałów. Trzeba by się było jej pozbyć. To, ze NS nie wykrywa innych sieci nie ma nic do rzeczy. Kiedy z NS wyślesz pakiet do UPC, do kolizji dojdzie w okolicy domu rodziców. Co najgorsze, to NS tej kolizji nie wykryje i dalej będzie wysyłał dane jak w sprawnie działającej sieci. Podobnie będzie, gdy jakieś urządzenie nadaje w domu rodziców....
ABS mi hamulce zablokował Tak sam z siebie zablokował, a mnie się cały czas wydawało że ABS jest po to aby nie zablokować kół. To może ESP obróciło samochód? Co się wyprawia w tych Niemczech.
taka kolizja kwalifikuje się do niezwłocznej wymiany linni, gdy linia przebiegają 1m nad dachem budynku. Akurat 1 metr nad dachem trudno dostępnym, to odległość minimalna. Aczkolwiek latem może się zmniejszyć. Jeżeli jest możliwość ich eliminacji to chce spróbować Jest, złożyć do operatora wniosek o wydanie warunków usunięcia kolizji.
Witaj. Nie można pobrać z linku, który udostępniłeś, brak uprawnień. Spakuj ten film w 7z/zip/rar i dołącz jako załącznik na forum. Użyj przycisku odpowiedz pod ostatnim postem, w pełnym edytorze jest możliwość załączenia pliku (w szybkiej odpowiedzi pod wątkiem tej funkcji nie ma). Wrzuć też jakikolwiek, najkrótszy możliwy film sprawny nagrany tym...
Witam!!! Domen rozgloszeniowych: 2 (sieć rozdzielona routerem - a więc rozgłoszeń nie przenosi) Domen kolizyjnych: 8 - każdy port przełącznika tworzy pojedynczą domene kolizji, hub wraz z kompami stanowi natomiast 1 domene kolizji.
.... W księdze wieczystej nie ma ustanowionej służebności przesyłu, a sieć należy do Energa Operator. Nie jestem pewien, czy występuje zasiedzenie służebności. Siedlisko jest stare, ale linia wygląda na stosunkowo nową. ... Jeśli sieć jest nowa, to OSD uzyskał zgodę na posadowienie tej linii napowietrznej. ... Czy istnieją jakieś przeciwskazania np....
Przy kolizji mogło przesunąć / obrócić krzywki na wałku rozrządu
To jest zjawisko zwane zakleszczeniem czcionek. Dochodzi do kolizji młoteczków, które się wzajemnie blokują. Zjawisko jak najbardziej naturalne.
W zasadzie w sporej większości silników masz dziś blokady. A tłoki nie są w gmp, by dobrze ustawić. Bo inaczej przy samym składaniu rośnie rydzyko kolizji i powstania uszkodzeń.
Tutaj to już w grę wchodzą kolizje, trzeba samemu napisać funkcję, która wykrywa zderzenie ze ścianą, albo to jak ludzik dojdzie do krawędzi. Pomocne linki: http://www.easykoder.vot.pl/arty/kolizja http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=2196
Czyli nie ma kolizji z montażem ssd, a wręcz karta mieści się nad ssd. I tak warto będzie go przełożyć dla bezpieczeństwa. Czy można powiedzieć, że temat rozwiązany? ;)
Cześć, Chciałbym poprosić o podpowiedź, czy da się jakoś rozwiązać moje zagadnienie. Chciałbym mieć możliwość otwierania bramy garażowej za pomocą kodu z klawiatury numerycznej na domofonie Urmet 5025 (tak jak elektrozaczep), aczkolwiek chciałbym to rozdzielić od otwierania elektrozaczepu za pomocą przycisku z unifona. Szkic mojej obecnej instalacji...
Bo kto dziś stosuje huby Na tym się wyciągało szalone 10 Mb/s! Góra, przy małej ilości kolizji!
Jest kolizyjny jak każdy nowoczesny diesel.Konstrukcja jest taka że są tam delikatne,kruche dźwigienki które pękają podczas kolizji zaworów z tłokiem.Jest to zaleta.
Wiecie może w jaki sposób lub kto w Polsce zajmuje się wymazywaniem danych z BSI? Dopóki nie usuniesz usterek, to nic nie wykasujesz.
Przepraszam miała być to odpowiedź do tego wątku [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... a powstał nowy temat. Proszę administratora o usunięcia a ja poprawię się i zamieszczę odpowiedź do odpowiedniego tematu.
Przekręc kluczem kilka obrotów bez świec czy nie ma kolizji ..
a 500 był po kolizji To może "crash data" została ;-)
No chyba nikt nie powie że progi były kombinowane po kolizji? Dlaczego by nie... prawie zawsze są kombinowane po kolizji, często pod jednym progiem można znaleźć drugi, pogięty w kolizji i sklepany młotkiem żeby "nie przeszkadzał"...
Ściągnij głowice i daj do sprawdzenia. Ja mam na podnośniku z22se po kolizji rozrządu i poszło tylko 8 ssących zaworów - koszt 800 zł (wymiana zaworów,prowadnic,uszczelnien, planowanie, szczelność itd.) No i jeszcze 2 tłoki pękły, ale sądząc po ich wyglądzie to nie była pierwsza kolizja :D
Temat rozwiązany. Prawy a lewy radar ma inny schemat podłączenia, po uzyskaniu poprawnego schematu radar jest wykrywany poprawnie, co umożliwiło dalsze czynności, jak ściągnięcie ochrony komponentów oraz kalibrację. Pozdrawiam serdecznie
Sprawdź, czy wiązki kabli są całe. Ale najprawdopodobniej czujnik nie pasuje – ma własny EEPROM i własny indeks. Musi mieć taki sam indeks jak oryginalny. Tu nie chodzi o numer katalogowy części. https://obrazki.elektroda.pl/2937684400_...
Biblioteki softserial to zły wybór. Na arduinopolaska.pl był temat kolizji i2c z softserial. Użyj arduino z wymagana liczbą uartów.
Panowie z tym systemem antykolizyjnym to nie taka straszna historia. Nieprawdą jest, że systemy nie potrafią czytać wielu tagów na raz. Nawet te najprostsze potrafią. Producenci najnowszych tagów strzegą swoich tajemnic (odczyt ok kilku tysięcy tagów w ciągu sekundy). W takich zastosowaniach prostszych, powiedzmy kilkanaście, kilkadziesiąt tagów naraz...
palenisko miał lampa kolizja usunąć kolizja
wideodomofon otwarcie rygiel laser bufor błędu płyta indukcyjna zelmer
ambient samsung termet instrukcja serwisowa
Volvo XC90 – demontaż włącznika świateł awaryjnych, procedura krok po kroku Odzysk PbO₂ ze starego akumulatora kwasowo-ołowiowego – metody, ryzyko, recykling