sproboj powyciągac te białe plastiki pod miedzią i wyjdzie ci bez problemu . Czy masz chociaż szczątkową wiedzę w temacie? Należy wyciąć czoło uzwojenia przecinakiem, a pozostałość wybić.Czoła możesz wyciąć też szlif.kątową z cienką tarczą (inox) ale tu wskazana ostrożność
Sprawdź i wyczyść gaźnik. Wstrzyknij trochę paliwa, bezpośrednio do cylindra, jeżeli silnik uruchomi się na chwilę, to problem jest w gaźniku.
Briggs-Stratton silnik zaburtowy instrukcja napraw.
Na zajęciu masz pokazane prawidłowe położenie sprężynek. Trzeba wymienić, tą rozciągniętą, na nową. http://obrazki.elektroda.pl/5870882500_1...
Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
Z siłą 10nm
Ja używa w takim przypadku piłki do metalu lub małej szlifierki kątowej, po odcięciu jednego czoła pozostałą część wybijam wybijakiem. Możesz także solidnie nagrzać ten wirnik , lakier zrobi się miększy i wtedy będzie ci łatwiej wyciągnąć drut. Ja przeważnie nagrzewam w ten sposób transformatory sieciowe jak są zalane lakierem łatwiej wtedy rozebrać...
Brednie prawisz kolego . W czasach komuny mimo że było źle uzwojenie nigdy nie było alu. Kolego wprawdzie nie mam jak teraz przedstawić dowodu a i nie mam czasu szukać dowodów w postaci specyfikacji o ile ktoś to wrzucił do netu. W latach 1985-1989 (ostatnie podrygi komuny) przezwoiłem dosyć sporo silników o mocach od 0,7 do 7,5 kW z uzwojeniem aluminiowym....
Do sprawdzenia świeca, fajka świecy i cewka zapłonowa.
Mam podobny problem mam u siebie w traktorku silnik briksa 17,5 hp 500 cm3 i jest tak że jak odpali to chwile chodzi ładnie i po chwili przerywa i gaśnie. myślałem że wina filtra więc ściągnąłem obudowę filtra i tak samo. Dziwi mnie tylko że ramie do której ten drut ze sprężynką zamontowany jest cały czas się rusza lewo prawo o co w tym chodzi??? proszę...
Linka może też biec po silniku ja tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
Jeśli to chińszczyzna, to możesz mieć uzwojenie aluminiowe. W takich silnikach częstą usterką jest brak styku na złączeniach. Musisz rozgrzebać to i sprawdzić. Zasrańce prasują miedź z aluminium.
No do końca nie wrócimy. W silnikach nie są koniecznie potrzebne metale ziem rzadkich. To się tyczy silników z magnesami trwałymi czyli BLDC lub synchronicznych. W pozostałych starczy stal, aluminium i miedź. Silniki spalinowe też nie potrzebują koniecznie ropy do działania. One mogą spalać cokolwiek palnego. Podczas wojny samochody i ciężarówki jeździły...
Podaj numer silnika.
Najpierw trzeba wyciąć z dwóch stron zewnętrzną osłonę silnika, wtedy będzie dobry dostęp do uzwojeń.
Silniki Briggs Quattro mają 158 ccm pojemności.
Jest to silnik Briggs&Stratton. Dobre silniki, ale ten jest dość starym typem, jednak dość często spotykanym. Wszelkie informacje możesz uzyskać np. w serwisie naprawy małych maszyn budowlanych, lub tam gdzie naprawiają wszelkiego rodzaju narzędzia spalinowe kosiarki itd.
Do kosiarki
Klin kola zamachowego, sprawdzony? Jeżeli znaki się zgadzają, to rozrząd jest dobrze ustawiony. Czyściłeś ten gaźnik? Ten model, na pewno dobrze napisałeś? Wlej trochę paliwa do cylindra i spróbuj odpalić, jeżeli silnik ruszy, to problem jest w gaźniku.
Ten układ sprężynek jest więc pewnym zabezpieczeniem przed nadmiernym wzrostem obrotów. Pozdrawiam. Nie do końca tak, dzięki tym sprężynkom silnik może uzyskać większe obroty. Bez nich, regulator zamyka całkowicie przepustnicę natychmiast po uruchomieniu silnika. Regulator musi go pokonać, aby zmniejszyć obroty. Jest on uruchamiany podmuchem powietrza...
Witam, Witam. Mam stojan silnika nawinięty drutem aluminiowym. Chciałbym go przewinąć drutem miedzianym. Czy oprócz tego że przekrój drutu miedzianego może być o 1,5 raza mniejszy, muszę coś jeszcze wziać pod uwagę, np ilość zwoi się zmieni czy będzie taka sama ? Ilość zwoi, sposób nawinięcia, oraz połączenia uzwojeń należy pozostawić takie same jak...
Witam podpinam się do tematu posiadam traktorek kosiarkę z silnikiem briggs&stratton 11.5 Hp i nie mogę sobie poradzić z regulacją gaźnika gdyż dużo pali i nie równo chodzi proszę o pomoc
Sprężynka tam jest taka?
Są jakby spękania na obudowie tłoka ale jakoś bez zagłębień może to taki odlew no właśnie bo tam nie ma zagłębień powtórzę jeszcze raz u mnie tak samo to wyglądało szkoda że nie zrobiłem wtedy żadnej fotki to na pewno taki odlew Dodano po 21 Na allegro jest w okolicy 100 zł więc kupię i zobaczymy ciekawi mnie jednak co się stało z tą blaszką i sprężynka...
Masz Electric Start Automatic Transmission W załączniku powinien załącznik odpowiadać twojemu modelowi ( ma tylko Briggs Stratton 17 HP ) a u ciebie Briggs Stratton 16 HP A najlepiej sprowadzić po ( Model No.917.273142 )
Czy w tych silnikach jest miedź milbera? Jeśli nie to w jakich urządzeniach można ją znaleźć
Sprawdź wyłącznik zapłonu, połączony z hamulcem koła magnesowego.
Jeszcze membrana w gaźniku.
Zależy jak duże są te wzniesienia...w instrukcji powinno być opisane, najlepiej jeździć wzdłuż.
Poszukaj nr. modelu silnika:[url=https://www.briggsandstratt... Na jego postawie znajdziesz instrukcję [url=https://www.briggsandstratton.com/e... W której powinno być napisane, jaki typ gaźnika jest zamontowany.
A czytałeś instrukcję z załącznika, jest tam to napisane, nawet po polsku.
Silniki te, maja niskie sprężanie, 5.5 - 6.0 atm. Poniżej 4.5 są problemy z zapłonem. Pomiar, jest zależny od ilości nagaru w komorze spalania, a jest on tam zawsze. Dodatkowo odprężnik (jeżeli jest) też utrudnia prawidłowy pomiar.
No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
Ustaw po 0,15mm na obu.
Dla silników serii 28.... OHV zalecane wartości to: 1/ momenty dokręcania śrub: a/ głowica 220 in.lbs = 24,86 Nm; b/ korbowód: - jeżeli obie śruby są jednakowe, to po 185 in.lbs = 20,90 Nm; - jeżeli śruby są różne, to dla mniejszej 160 in.lbs = 18,08 Nm, a dla większej 260 in.lbs = 29,38 Nm. c/ misa olejowa: - dla śrub z luźną podkładką sprężystą 140...
19 Nm.
Zdejmij fajkę ze świecy i obróć ręcznie nożem, sprawdź czy są jakieś zgrzyty, stuki. Sprawdź zamocowanie cewki zapłonowej, zamocowanie koła zamachowego, itd.
Nie za miękki, tylko zerwany, a w konsekwencji przestawiony zapłon.
Nic nowego, typowa usterka dla tych silników, luz zaworu ssącego za duży, zużycie, itp. Sprawdź dźwigienkę oraz zawór i jego luz w prowadnicy, sprawdź śrubę mocującą. Zorganizuj sobie laskę popychacza dla zaworu wydechowego, ma ona taką samą długość i jest wykonana ze stali, załóż, wyreguluj odpowiednio zawory. Pozdrawiam
standardowo dla silnika 4 suwowego minimum 9, ale chodzić będzie i poniżej, tylko coraz mniej mocy i coraz więcej dymu :)
Tak są takie, miedź ma dużą domieszkę srebra.
Czy taki miedziany wkład na dnie cylindra spełnia podobną rolę jak kondensator elektrolityczny na wejściu przetwornicy impulsowej ? Rozumiem, że miedź szybciej wymienia ciepło ale ograniczeniem ilości ciepła dostającego się w jednostce czasu do środka jest i tak stalowy cylinder. W takim razie jak zrozumieć pożytek z tego wkładu miedzianego ? To nie...
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
W tym silniku były dwa rodzaje gaźników. Najpewniej będzie to ten: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... lub ten: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig...
Witam, mam w silniku 1-fazowym cewki aluminiowe (chyba coś białego i lekkiego) czy da się przewinąć na miedź? Silnik od EINHELL przecinarka do drewna BT-TS 1500 U zwoje 152 przekrój 0,80.
Podegnij tę blaszkę, do której jest zamocowana większa sprężynka, tak aby zmniejszyć jej naciąg.
Im wyzsza Liczba Oktanowa benzyny - tym wolniej takie paliwo sie spala, bo jest przeznaczone do silnikow o bardzo wysokim sprezaniu, ktore przyspiesza spalanie pod duzym cisnieniem. Bardzo szkodzi zabytkowym silnikom benzyna wysokooktanowa, powodujac nawet 5 - 10 i wiecej razy szybsze zuzycie silnika / z powodu jego ciaglego przegrzania - bo prawidlowo...
Kilka razu udało mi sie dopasować mały oring lub dwa które po delikatym obrobienu obudowy uszczelniały oś mimo luzu.
https://www.partstree.com/models/135702-...
Podaj dokładnie model silnika, to coś znajdziemy.
Rurka od odmy :) Podobne tematy były już na forum: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://www.bundan.pl/sklep/rurki-od...
Silniki są te same co w milionach innych kosiarek a reszta to wszystko jeden kit , jak trafisz to latami będzie golić bez problemu , czy to 2 tys czy 1 tys niczego nie zmienia takie to czasy .
Ale raczej regulacja gaźnika A jak się w silnikach B&S reguluje gaźnik? Gaźnik ma regulacje. Chociaż tę z tworzywa już nie bardzo. Ale obroty jak najbardziej. Nie ma żadnej regulacji. Sprężynki cięgła regulatora trzeba wymienić - pewnie są dwie, cienka i grubsza. Któraś musi być nadmiernie rozciągnięta.
pomoże ?? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Tak jak napisałem, tylko gaźnik, jeżeli dym ma rzeczywiście czarny kolor. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Silnik musi być zamontowany tak jak w kosiarce, czyli poziomo! Chodzi o smarowanie.
Będzie to najlepsze rozwiązanie.
sprawdź membranę gaźnika i przewód dolotu powietrza do filtra. Miałem podobny problem tylko w serii 450 i przyczyna była w tych dwóch elementach. Niestety nie mam zadnej membramy w gazniku,co do dolotu to jest szczelny na 100%.
Myślę, że jednak jest membrana w gaźniku, regulator obrotów to całkiem inna sprawa. Jeżeli to taki "Partner" to jest na sto procent. http://obrazki.elektroda.net/76_12874353...
Witam,zawór wydechowy jak i ssący 0,10-0,15 mm. Chociaż w nowszym biletynie znalazłem informacje; ssący 0.07-0,12mm wydechowy 0,12-0,18mm
Niestety, tylko wypalanie pozwala efektywnie pozyskiwać miedź z silników. Oczywiście, jak ktoś tylko z nudów albo na jedną czy dwie flaszki jabola dziennie tę miedź skubie to można i czysto mechanicznie ale to głupiego robota i lepiej się na ciecia na budowę zatrudnić, bo więcej zarobisz i z mniejszym trudem.
Jak na plaku się odezwie to grzeb w gaźniku
Daj zdjęcie świecy, a tego oleju nie jest za dużo?
Luz zaworowy powinien mieścić się w przedziale, 0.80 - 0.13 mm, dla obu zaworów.
http://obrazki.elektroda.net/65_12729491... http://obrazki.elektroda.net/65_12729491...
Luz zaworów, na zimnym silniku, 0.2 mm. Ssący, może być 0.15 mm. Ten klin, to sprawdzałeś "na oko" czy dokładnie, nie musi być całkiem zerwany, aby przestawił się zapłon..
Nie wiem jak inni praktykują - ja daję ok. 1, max. 2 cm 3 benzyny (czystej). Jeśli silnik po kilku próbach nie odpali, to ponawiam czynność z paliwem. W przypadku dalszych niepowodzeń, pomimo iż iskra jest "pewna" - sprawdź jeszcze raz kompresję (ale poprawnie i dobrym sprzętem). Gdy próba ta będzie pozytywna ( min. 4-5 barów) a silnik nadal nie będzie...
To silnik Briggs & Stratton. Model Sprint lub Classic. Na blaszanej obudowie rozrusznika od strony napisu MTD 3,5, w okolicach świecy zapłonowej, powinny być wybite namiary: Model, Type, Code.
A nie wypluwa ci paliwa przez korek wlewowy. Mam identyczną kosiarkę z napędem i miałem przypadek wypluwania paliwa przez korek. Pomogło rozkręcenie obudowy filtra powietrza, wymycie filtra i nasączenie gąbki olejem.
Gaźnik wyczyszczony Po regulacji działa dużo lepiej i równiej chociaż nadal przy gwałtownym dodaniu gazu zaklekocze i zadymi Przydało by się wymienić sprężynki regulacyjne układ na obrazku (Prośba gdzie można zakupić) Zdjąłem głowice Cylinder jest ok nie ma żadnych rys ani rantu na końcówce Zawory i gniazda wyglądają na moje OK http://obrazki.elektroda.pl/7744927900_1...
Witam, jesli paliwo 'ledwo kapie' z wezyka - to 'na bank' jest gdzies takie przewezenie [ zalamany wezyk, zatkanie osadami, itp. ], ze benzyna ledwo sie przez to przesacza i dociera do gaznika z duzym opoznieniem... Gdyby benzyna leciala z wezyka pelnym strumieniem, to jedyne miejsce zatkania - mogloby byc tylko na samym gazniku / w kroccu - rurce,...
Sprawdz fajkę-często wypala się rezystor. Zdejmij fajkę i podłącz sam przewód do świecy.
Ja korzystałem ze ściągacza 3-ramiennego, który umiejętnie należy nałożyc na koło magnesowe, następnie dokręcic ( z wyczuciem ) śrubę ściągacza i wówczas uderzyc młotkiem w śrubę ściągacza. Jeśli ( oczywiście po wcześniejszym odkręceniu nakrętki ) stożek wału nie puści, należy czynnośc powtórzyc tj. dokręcic ściągacz i stuknąc młotkiem. Należy faktycznie...
http://obrazki.elektroda.pl/8144492100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2383076000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6824583600_1...
Można, koszt tulejowania, około 200 zł. plus tłok z pierścieniami Przeważnie tłoka nie trzeba wymieniać, tuleję szlifuje się do starego tłoka. Pierścienie, około 60 złotych.
Warto by przeczyścić i wyregulować gaźnik, sprawdzić pompkę paliwa, filtry oraz świece, na obu cylindrach. Sprawdź luz zaworów, na zimnym silniku, powinien wynosić: ssący 0,10-0,15 mm, wydechowy 0,18- 0,23 mm. Sprawdź też odległość cewki od koła zamachowego, powinna wynosić 0,20-0,30 mm. Regulacja gaźnika: http://obrazki.elektroda.net/14_12713967...
Musisz sprawdzić regulator obrotów i gaźnik. Czy silnik, podczas zwiększonego obciążenia, zaczyna kopcić z tłumika?
Podstawowe dane regulacyjne tego silnika to: - luz zaworu ssącego 0,13-0,18 mm; - luz zaworu wydechowego 0,23-0,28 mm; - odległość elektrod świecy 0,76 mm; - szczelina między cewką zapłonową a kołem magnesowym 0,25-0,36 mm. Luzy zaworowe regulowane przez szlifowanie. Przyczyny mogą być różne, ale powyższe dane warto sprawdzić. Warto też upewnić się...
Ssący 0.13, wydech 0.18 mm.
Pokaż zdjęcie tego silnika.
SZJe 46b, 4 kW, Y 380- 8,6 A, cos fi 0,84, 36 żłobków, uzwojenie 2 warstwowe, miedź- 4,4 kg.
Witam. Mam takie same objawy. Pomogla wymiana tego elementu??? Dodano po 6 Odpowiem sobie sam. Wyjąłem te dysze i jedna była zatkana. Bez wyjścia nie pomaga moczenie,dmuchanie kompresorem. Trzeba to wyjąć i fizycznie odetkac. Po tym kosiarka pracuje poprawnie.
400-500 zł ja bym dał jakbym potrzebował :D
Bo teraz w większości stosują do mocowania silnika na obudowie kosiarki śruby samogwintujące. Które to potrafią pękać, odkręcić się. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Witam. Tak to seria silników o mocy 6 HP.
Odświeżam temat, doszliście już do konsensusu? Jest jakiś wzór na przezwajanie silników (stojanów) z alu na miedź?
Zębatka na wale musi mieć znak. Proszę się dobrze przyjrzeć, na którymś zębie powinien być odciśnięta kreska Jeżeli zębatka jest mocowana na wale za pomocą klina to licząc ząb przy wycięciu na klin jako pierwszy, znak powinien być na dziesiątym ( zgodnie z ruchem wskazówek zegara ) Koło magnesowe można zdemontować ( bez specjalistycznego przyrządu )...
Wygląda, jakby tłok blokował się w "górnym" położeniu. Możliwe, że jest woda w komorze spalania. Wykręcić świecę i przedmuchać komorę spalania kręcąc wałem. Po tym sprawdzić ręcznie, czy nic nie blokuje tłoka. Należy wykonać 2 pełne obroty wału ręką (nie rozrusznikiem), aby przejsc przez pelny cykl pracy silnika (4 suwy). Powinieneś wyczuć, czy opór...
W dolnozaworowym Briggs regulacja? Autor pytania rozebrał silnik to ma pewność.
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
To "kolanko", to tzw. odma silnika (odpowietrzenie skrzyni korbowej).
Co do silnika widzę że na pewno był nawijany wcześniej, bo bardzo dużo takich silników naprawiam i większych. A ta miedź na allegro strasznie droga ja za kilogram płace 40 zł. A naprawa tego silnika max 150 zł i jeszcze trzeba policzyć materiał pomocniczy. Jak oddasz do fachowca na pewno mniej stracisz. Pozdrawiam.
Odległość cewki od koła 0.3mm. Misa olejowa - 16 Nm. Luzy zaworowe - 0.13 - 0.18mm dla obu zaworów. Śruby korbowodu - jeżeli obie są jednakowe - 21 Nm, gdy są różnej wielkości, to mniejsza 15 Nm, większa 30 Nm. Najpierw dokręcaj tą bliżej tłoka. Głowica - 25 Nm kolejność na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/8586489800_1...
Nanometr jest jest chyba wpięty na wyjściu z tej wajchy bo jak tym pokrętłem chce zmniejszyć ciśnienie to na zegarze ciśnienie maleje i wydajność pompy płuczkowej maleje bo kręci się z mniejszymi obrotami , a gdy nie zalaczę tej wajchy czyli pompy płuczkowej to zegar nie pokazuje ciśnienia wogole, a teraz tak ja ustawiam silnik spalinowy na 2 tys obrotów...
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Po przecięciu świeci sie jak miedź.
Czy mogę wymienić wałek rozrządu, bez odprężnika przy traktorku, na wałek z odprężnikiem? Pacjent Stiga, silnik Briggs & Stratton 14,5 HP. AI: Jaki jest dokładny model silnika Briggs & Stratton, którego dotyczy pytanie? 14,5hp AI: Dlaczego chcesz wymienić wałek rozrządu na taki z odprężnikiem? Czy występują jakieś problemy z silnikiem? Słabo...
Witam, orientuje się ktoś, jaki powinien być luz zaworowy? Silnik Briggs & Stratton 13HP model 28M7071 typ 1178-E1 13 HP Diamond I/C.
W niektórych modelach panewki tego balansu są wymienne. Sprawdź to, balans jest dzielony na dwie części, skręcony jest tylko jedną śrubą, u dołu. Jeżeli uda się dokupić lub dorobić takie panewki, to po wymianie uszkodzonego łącznika, powinien silnik działać. Chyba, że ma luzy na ułożyskowaniu wału. Koło zębate, na wale jest na klinie i łatwo można je...
Da się to wyregulować na traktorku.
nagrzewnica miedź miedź agregat miedź przegrzana
excel wynik szuka mocniejsza bateria telefonu wentylator przestał chodzić
sharan centralny zamek lidlomix silnik
Kod N319 w kotłach Saunier Duval - przyczyny i rozwiązania Prostownik Magnum nie pokazuje prądu ładowania - przyczyny i rozwiązania