Ustaw NO, alarm włamaniowy. Miernik posiadasz?
2. Jak sprawdzic miernikiem ile pradu pobiera uzbrojony alarm (jesli mozna prosze o instrukcje jak dla laika). Włączyć miernik w szereg z alarmem.
Tak, z chwilą wywołania alarmu musi być masa (najlepiej sprawdzić miernikiem)
A, faktycznie, wzrok już nie ten ;-) Drogi autorze - pomożesz nam zrozumieć logikę, jaką się kierowałeś publikując to zlecenie ?
Dokładnie podłącz czujke dmuchnij fajką ;) powinna zapalic się dioda potem resetujesz poprzez zabranie napięcia (mozna oprogramowac pgm zeby zabierał) byc moze jest to realizowane na wspolnej masie sprawdz miernikiem ustaw omomierz wywołaj alarm i sprawdz czy zmienia ci się opornosc na mierniku przewaznie prcują w NC czyli na mierniku będzie masa a...
Do kolegi wyżej. Speaker w komputerze wydaje dźwięki? Czyli alarmuje o błędzie/awarii musisz poczytać o tych właśnie alarmach i i np: 2 piknięcia to alarm od Ramu i wiesz już gdzie szukać problemu. Podałem przykład nie pamiętam już tych alarmów :) A miernik wygląda tak nr: 818698192
Zmierz na tym samym zakresie miernika baterię 1.5V. I zobacz, co pokaże miernik.
Pewnie tak jak pisze Adam-T , pod koniec „rejsu”, akumulator jest mocno rozładowany i BMS (elektronika kontrolująca napięcie) odłącza zasilanie. Modelarze zarówno ci od modeli pływających jak i latających, aby nie utracić kontroli nad swoim cennym sprzętem, instalują specjalne mierniki-alarmy. Urządzenia te kontrolują stan napięcia całego akumulatora,...
Branie prądu przez akumulator na poziomie 0,14A jest w granicach normy uwzględniając granicę błędu miernika. Może to być podtrzymanie zegarka, alarmu lub immo jeśli jest. Kolega chyba żartuje. Taki pobór prądu na postoju jest co najmniej 3x za wysoki.A jeśli miernik ma taka granice błędu to lepiej go oddać do utylizacji a w najlepszym wypadku bateria...
Jak sprawdzić napięcie Potrzebny miernik woltomierz. Alarm Buzzer LiPo - lipo alarm 8s - miernik napięcia cel z alarmem. https://obrazki.elektroda.pl/1998166800_...
alarm nie alarmuje że otworzono drzwi,nie działają czujki wstrząsowe Sprawdź np. miernikiem, czy powyższe czujniki są prawidłowo podłączone do centralki alarmowej.
najprosciej odłączyć diodę nadawcza transoptora od alarmu i zobaczyć czy to na pewno jest wina alarmu, jeśli urządzenie przestanie się samoczynnie wyzwalać to miernik w dłoń i sprawdzić co się dzieje na wyjściu na syrenkę w centrali alarmu. jeśli rzeczywiście pojawia się jakieś małe napiecie, w co nie bardzo wierzę, to zamiast transoptora zastosować...
Wyjście na zamek masz w tym złączu czteropinowym obok przewodów pomarańczowych. Otwarcie to drugi pin od strony dużego złącza, zamknięcie to ostatni czwarty pin. Obciążalność 800mA. Sprawdź to jeszcze próbnikiem lub miernikiem dla pewności. Ten alarm to [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Langeford HP 710.
Czy miernik wysyła alarm dźwiękowy i świetlny podczas pomiaru?
Zegary z full fis w G4 z 98 roku to "biały kruk" A po co koledze "full fis"?Półfis też pokaże spalanie-a jak nie ma nawigacji fabrycznej to full fis to przerost formy nad treścią.
Zamek masz oczywiści uniwersalny jak sądzę.Masz przy nim oczywiście moduł.Jak nie to zrób sobie "moduł" z dwóch przekaźników.w DOG'u o ile się nie mylę przewody do zamka to biały i brązowy.Jakiegoś DOG'a rozbierałem to tak było,ale nie wiem który zamyka a który otwiera.Weź miernik i sprawdź.Jak to nie te przewody to miernik w rękę i szukaj.Wolnych przewodów...
Do założenia alarmu będzie przydatny nawet najprostszy model (tak w ogóle miernik nie jest do tego niezbedny, aczkolwiek może się przydać). Wszystko zależy od Ciebie. Jeśli masz zamiar zalożyć tylko jeden alarm i na tym poprzestac, to kup sobie jakiś prosty model, który w przyszłości z pewnością tez Ci sie do czegoś przyda. Jeśli natomiast myslisz poważnie...
Musisz wziąść miernik lub neonke i sprzawdzić przy włanczaniu alarmu i wyłaczaniu gdzie pokazuje się impuls +12V (kolega wloc podpowiedział,że alarm steruje 12V)
nie wiem co to jest acc, auto to bmw 520; odciecie zaplonu lecz nie wiem dokladnie w ktorym miejscu- to chyba nie ma znaczenie gdyz "odciecie" nie dziala rowniez przy probie przejscia zwykla zarowka lub miernikiem
Proszę bardzo Bezpiecznik 8 do 2009r. Jednostka sterująca układu klimatyzacji Przełączniki kolumny kierownicy Miernik uniwersalny Jednostka sterująca elektrycznego układu sterowania pomiaru czasu i alarmem (ETACS) Jednostka sterująca dodatku do paliwa Brzęczyk ostrzegawczy kluczyka Jednostka sterująca wejściem bez kluczyka Przekaźnik szyby sterowanej...
Cześć , prawdopodobnie nie wychodzą Ci sygnały sterujące z alarmu sprawdż miernikiem 2 x(-) .
A do czego się je stosuje w normalnych układach np alarmach czy centralach bramowych?
Witam, poszukuję jakiegoś schematu miernika temperatury żeby mi mierzył temperaturę od 0 do około 120 stopni. Przydało by się też żeby przy temperaturze około 90 stopni właczał się jakiś alarm albo coś w tym stylu. Szukałem na necie i elektrodzie i znalazłem kilka projektów takich mierników ale nigdzie nie mogę znaleźć takiego żeby minie ostrzegał jak...
... do kierunkowskazów doprowadzenie żółtym kolorem ( każdy osobno). Sprawdzałem też na innych schematach w sieci i jest podobnie . Producent nie dołaczył ani nie wspomina o dodatkowych diodach w układzie. Instalacja motocykla jest ok, wszystko działa prawidłowo , kierunki właściwie świecą bez alarmu i z podłączonym alarmem . Jedynie nie odpalają jako...
Jeżeli jesteś pewien, że radiator założyłeś poprawnie, to nie ma sprawy. Temperatura mogłaby byc niższa, ale pamiętaj, że pomiary pokazywane przez BIOS nie są zbyt dokładne. Jak będziesz miał okazję, to pozycz sobie miernik uniwersalny z termoparą (są takie) i sam zmierz temperaturę procesora.
Kończe temat bo alarm śmiga niezle , musiałem oczywiście rozpoznac kabelki miernikiem . Pozdrawiam
Łatwo sie naprawic nie da , jest troche zabawy z miernikiem:)
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Jest to błąd utrwalania czyli spalona grzałka ale też mogą być zimne luty na płycie głównej miernik i do dzieła :D
Możesz tam wstawić jakąkolwiek syrenę 12V. Miernikiem sprawdź jakie sygnały się pojawiają na wyjściu z alarmu w trakcie alarmowania i po sprawie...
Polecam do akumulatorów - Buzzer Miernik Napięcia Alarm Lipo 1s - 8s. https://obrazki.elektroda.pl/7842856300_...
Cześć Potrzebuję informacji, może istnieje taki moduł, otóż ma to być zdalny pomiar napięcia akumulatora z możliwością ustawiania progów, alarmów z wysyłaną informacją na telefon, najlepiej Tuya. Wygląda to tak, że na działce mam akumulator, który podtrzymuje alarm. W zimie częste wyłączenia prądu mogą spowodować rozładowanie aku. Jest coś podobnego...
Pomiar w miejscu gdzie zwykle siedzę. Dioda nie przestawała migać, a buzzer piszczeć, chociaż piszczenie da się wyłaczyć. To wada tego miernika. Próg alarmu 40 V/m jest zdecydowanie zbyt niski (dla 50 Hz). Dla wyższych częstotliwości to już ponad normę. Zmierzone wartości dla 50 Hz są realne. Zakładam, że w przybliżeniu można sprawdzić przy linii wysokiego...
Centralny tak jak napisał wyżej kolega, a druga płytka do rozszyfrowania bez problemu np: jest to taki typowy alarmik, możesz sprawdzać po płytce, zasilanie znajdziesz bez problemu, tranzystor wyglądający jak BD139 steruje raczej syreną max 1A obciążenia (czyli dość mało , lepiej wysterować tym przekaźnik) niebieski przekaźnik to wyjście na migacze,...
Nie mierzyłem. Muszę ogarnąć miernik.
To chociaż użyj miernika przy montażu alarmu. Unikniesz pewnie kilku niespodzianek.
Najlepiej podłączyć alarm na sucho i sprawdzić miernikiem na wyjściachna centralny.
Ładowanie w aucie jest jak najbardziej wporząsiu. Napięcie na kablu impulsowym z alarmu jest bliskie 0 V, miernik. Dopiero po załączeniu się alarmu wskazuje zupełnie prawidłowo w przybliżeniu 11-12V. Alarm mam jeszcze na gwarancji. Może powinienem zareklamować centralkę od alarmu, bo dziwne, żeby koleś wymagał ode Mnie jeszcze wiążki kabli?? Alaram...
QNHCK2-16 - jak dokładne to jest? Ma chociaż 10% dokładności? Strona producenta jest tak dobra, że przeglądarka podnosi alarm o błędy w certyfikatach.
jakas kontrolke lub miernik i sprawdzic na ktorym przewodzie pojawiaja sie plus podczas otwierania i zamykania
jeżeli chcesz sprawdzić czy głośniki mają przejście to na wtyczce zmierz miernikirm rezystancje głośników. lub bateryjką 9V,
Niestety nie bo to musi być odczyt wizualny podczas pracy i zatrzymanie w różnych pozycjach i różne alarmy.
Podłączyłem miernik ponownie . Półgodziny później na mierniku to samo .Bezpieczniki ok. Alarm odłączony
Jak najbardziej, będzie się świecił - porównaj omomierzem oba układy nawet wlutowane w płytę - drastyczne różnice (zwarcia , brak przejśc)wskazują na 100% uszkodzenie scalaka - mierz np. (-) miernika na radiator (+) na nogi po kolei Pozdrawiam.
Witam ponownie W którymś momencie pytałeś gdzie wpinac rezystory - oczywiście tylko w czujce (osobiście ten element skręcam - 2* 1.1k i wkładam pod zaciski czujek) wejście oprogramowujesz wtedy jako 2EOLNC Co do aku - nie zdarzyło mi się, żeby nowy akumulator był rozładowany do "zera" i myslę, że Ty też takiej niespodzianki nie będziesz miał. Dla pewności...
Witajcie. W jaki sposób mogę zmierzyć częsttliwość pracy np. pilota alarmu samochodowego? Mam miernik częstotliwości do i .... sklerozę :(
https://allegro.pl/oferta/rejestrator-te... https://termoplus.pl/termometry-i-mierni... myślę, że takie 4 rejestratory powinny zdać egzamin. Oczywiście potrzebne 4 karty SIM. Według opisu każdy czujnik można wydłużyć do 80m.
Niestety instrukcja nie zgadza się z rzeczywistością chyba zostaje sprawdzać po kolei kable miernikiem
Witam, Według mnie: wiedza, znajomość elektroniki, obsługi miernika, lutownicy... itd. Pozdrawiam.
A radio jest fabryczne ? Jeżeli nie to wyciągnij je i sprawdź ponownie. Jak długo trzymałeś podłączony miernik / po podłączeniu aku potrzeba troszkę czasu aby uzbroił się alarm itp.
To jest czujnik, który zwiera powyżej 0,8bar, możesz sprawdzić miernikiem, Jak wskaźniki zobaczą brak masy na kablu od czujnika i obroty silnika >1500rpm to włącza się alarm
kolego Twoje pytania sa naprawde nie fachowe wiec lepiej sobie odpusc.do podlaczenia takiego alarmu wystarczy miernik i do wszystkiego sie dojdzie bezproblemowo.
Miernik w rękę i na zwykłym pirze zmierz rezystancję w sabotażu i alarmie. Następnie ustaw odpowiednie wartości za pomocą jumperów-nie zakladaj żadnych rezystorów.
Sprawdź miernikiem czy na wyjsciu z alarmu do kierunków pojawia sie napięcie przy uzbrzjaniu i rozbrajaniu alarmu.
Może jest alarm uwalony ? Sprawdź miernikiem lub żarówką.
Ja miałem ostatnio podobny problem z manipulatorem. Alarm sabotaż, podmieniłem manipulator wszystko ok. podłączam poprzedni - sabotaż. Sprawdzam miernikiem mikrostyk i jest dobry. Już miałem odsyłać ale co się okazało, sprężynka za bardzo nasunięta i po zatrzaśnięciu nie wciskała mikrostyku. Podciągnąłem ją troszeczkę w górę kapłem butaprenem, żeby...
proponuję wziąć brzęczyk, próbnik, ewentualnie miernik, rozebrać to plastikowe pudełeczko i sprawdzić czy to w ogóle jest alarm i czy elektronika wygląda na sprawną bo prawdę mówiąc coś mi to na alarm nie wygląda... Pilota żadnego raczej nie kupisz, bo w sieci nie widze żadnej wzmianki o takim urządzeniu, ale jeśli wszystko jest sprawne to można coś...
Żarówka ani dioda nie chce sie zaświecic. mierzyłem miernikiem i wejscie Alarm jest zwarte gdy czujka nie wykrywa ruchu. A ani wejscie alarm i tamper nie wydawają napięcia w obu stanach.
Świecenie lampki [7] przy sprawdzaniu awarii świadczy rzeczywiście o uszkodzeniu linii pożarowej - nie alarmie z tej linii. Przy niewykorzystaniu tej linii, musi być ona zaterminowana rezystorem 1kiloom - centrala widzi wtedy sztuczną rezystancję linii. Awaria jest wyświetlana, gdy rezystancja linii wzrasta powyżej tej wartości. Sprawdź miernikiem,...
W sumie wydawało mi się to oczywiste. Ale po takim podłączeniu i podłączeniu alarmu podłączyłem sobie do tych dwóch kabelków miernik, czy tam się jakieś napięcie pojawia i nic Miernik z drugiej strony był podłączony do plusa? Wydłużałeś impuls masy,bo jeżeli fabrycznie 0,25s to i miernikiem nie zauważysz? Na marginesie co miał by sterować w tym aucie...
Myślałem o dodatkowym sterowaniu z fotorezystorem ale wolałbym to zamknąć w jednym systemie. co do klikania przekaźników itd . Tak jak już wspomniałem resztę problemów już ogarnąłem Został tylko ten jeden żeby na podst napięcia lub natężenia wyłączać i włączać przekaźnik w zadanych przedzialach . Brałem pod uwagę przerobienie miernika z alarmem .
A wyłącz ty chłopie na czas sprawdzania lampkę pod sufitem lub wymontuj z niej żarówkę. I nagle sie okaże, ze to 12V po zamknięciu drzwi zniknie... Bo to jest napięcie, które "przebija ci się przez żarówkę i miernik je wyłapuje. Jak z alarmu idą ci dwa przewody do podłączenia kierunkowskazów, to diod nie trzeba. A jak idzie jeden, to aby nie zewrzeć...
te wachania napiecia sa troche duze. zaczalbym od tego wytworu wyobrazni elektronikow megabajta: 4life/400HF jak masz miernik to sprawdz napiecia jakie podaje pod obciazeniem ( i podaj) ewentualnie podmien go na jakis markowy zasilacz
Jak nie są uszkodzone/stopione itp to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
czyli potencjalne zmiany napięcia mogą być na 1, 4, 6 tak? Sprawdzę miernikiem względem plusa, oraz względem masy. Jeszcze jakieś pomysły?
Miernik w łapę i do dzieła! I kontrolka. Na początek znajdziesz bez trudu zasilanie stałe i zasilanie po stacyjce i masę. Potem załącz awaryjne i sprawdź na których przewodach ci miga kontrolka i masz kierunkowskazy. Wejścia czujników krańcowych znajdziesz po odpięciu alarmu i otwieraniu na próbę drzwi. miernik na zwarcie i jedna sonda do masy pojazdu,...
Sprawdź miernikiem czy centralka alarmu podaje masę na wyjściu. Analizując schemat powinno być tak: żółty i żółto/czarny do masy, biały do otwierania i biało/czarny do zamykania
Pierwszym bledem jest mierzenie poboru z rozbrojonym alarmem. Duzo alarmow gdy jest rozbrojone, "trzyma" przekaznik od odciecia, i to on wlasnie zjada tyle pradu, niektore tylko alarmy zwieraja przekaznik odciecia dopiero po przekreceniu kluczyka w stacyjce. Podlacz miernik, uzbroj alarm jesli go posiadasz, odlacz krancowke maski i wtedy zmierz pobor.
Na wyłączonym zapłonie i przy wyłączonych wszystkich odbiornikach zdejmij klemę "—" akumulatora (uwaga na kodowane radio czy alarm - mogą być problemy) i wepnij miernik ustawiony na pomiar prądu DC szeregowo między odpiętą klemę a biegun aku. Miernik powinien ci wskazać prąd jaki pobiera instalacja z aku. Jeśli wynosi kilkaset mA albo więcej to...
wartość progowa miernika wynosi 40V/m, Omawialiśmy juz taki miernik-panikarz. :D To wada tego miernika. Próg alarmu 40 V/m jest zdecydowanie zbyt niski (dla 50 Hz). Dla wyższych częstotliwości to już ponad normę. Zakładam, że w przybliżeniu można sprawdzić przy linii wysokiego napięcia, gdzie występuje przekroczenie polskiej normy 1000 V/m. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
co to jest niegasnący plus? zakładałem używany alarm który poprawnie pracował w innym samochodzie. Prawdopodobnie podczas demontażu doszło do zwarcia i w scalak strzelił. Zrobiła się w nim dziurka. Narazie nie blokowałem żadnego obwodu, bo przed montażem sprawdziłem miernikiem czy alarm jest w porządku. Oczywiście nie był w porządku ....... i zaczeło...
Zgadza się wina jest w tch kabelkach pod siedzeniem u mnie uskodzone przez nakłucie miernikiem prawdopodobnie podczas instalowania alarmu czy centralnego zamka
Co do samochodu to masz rację -alarm to przydatna rzecz, ale co, jak buchną mi miernik (droższy od samochodu) powiedzmy z budowy czy z warsztatu? Który z zachwalanych przez ciebie alarmów samochodowych wtedy zadziała?
Krancowki wszystkie razem , centralny dwa minusy - sterownik po prawej stronie na slupku , kierunki i cala reszta przy bezpiecznikach. Nie pamietam kolorow ale miernik i bardzo szybko wszystko znajdziesz . Auto banalnie proste .Powodzenia
Ja bym zaczął od sprawdzenia jakości i poprawności wykonanych połączeń. Jeśli jest to ładnie wykonane, to nie ma sensu wypierdaszać tego do żywego i cuięcia wiązek. Alarmy nie mają podobnych wtyczek ale sygnały do nich doprowadzone są standardowe: zasilanie stałe, zasilanie po stacyjce, sygnały krańcówek, czujników dodatkowych... Więc z odrobiną chęci...
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
NApisz jeszcze jaki to samochód , ogólnie na postoju z akumulatora powinno być pobierane kilka, kilkanaście mA (żegarek , alarm). Mierzysz włączając miernik pomiędzy" -" akumulatora a masę pojazdu ( oczywiście przy zdjętej klemie minusowej)
miernik i sprawdzasz w momencie wywołania alarmu czy pojawia się napięcie między aux a no od UO1, aux a no od UO2, aux a UO3, aux a UO4, tylko bierz pod uwagę że to może być impuls trwający np. 1 sekundę (w przypadku UO1 i UO2 jeśli bedą aktywne powinieneś usłyszeć pstrykanie tych czarnych przekaźników). Jeśli nie ma na żadnym to pozostaje zaprogramowanie...
Wiązke od centralnego znajdziesz wychodzącą z drzwi kierowcy. Jak sie nie myle to sa kable niebieski i biały (sterowane masą). Przed podlaczeniem sprawdz probowka lub miernikiem.
Witam, Możesz zrobić prosty test, a mianowicie odłączyć AC w centrali. W międzyczasie radzę kupić baterię do miernika... Pozdrawiam.
Nie pisalem ze niechce mi sie dolewac wody czy elektrolitu bo to robic trzeba. Nie chce jedynie biegac co pare dni i balansowac pakietu 8 akumulatorow. taki proces to pare godzin w akumulatorowni. Czyli reasumujac. Wedle was stosowsnie balanserow nie ma wiekszego sensu. Kwestia teraz jak unikac przeladowania i totalnego wyladowania poszczegolnych baterii...
Kluczykiem bedzie mozna bez problemu otwierac. Co do kolorow przewodow to nie pamietam, trzeba bedzie miernikiem sprawdzic :)
Jeszcze nigdy takiego przypadku nie miałem by alarm nie zamknął.Coś to twoje ustrojstwo pokopało.A ile miernik pokazuje?
Akurat do wycięcia dokładanego immobilisera czy alarmu nie potrzeba żadnych schematów, tylko probówka, miernik, trochę czasu i odrobina myślenia.
Zapał mam realia jakieś już zdobyłem pracując na etacie fakt w innym zawodzie, na początek będę miał tańszy ZUS, auto posiadam fakt skromna vectra w kombi ale na początek się nada. Protokoły z pomiarów bez problemu robię w zasadzie na praktykach ostatni rok to prawie ja cały czas to robiłem szef elektryk starej daty nie za bardzo radził sobie z komputerem...
...aa i jeszcze kontrolki brak, jednak zależy mi na wskaźniku typu LED, nie miernik... Kup sobie za 7zł. odbiornik na płytce ceramicznej, który odbiera zakres Ciebie interesujący np. 433,92MHz i na jego wyjściu dodaj układ "kluczowania" sygnału lub mierzenia jego poziomu. Następnie poprzez zwykły tranzystor , wykonaj klucz stanu logicznego, który zapali...
To pierwsze jest zadaniem wręcz banalnym, można to zrealizować na wzmacniaczu operacyjnym i ukłądzie 7400, czy innym na którym można poskładać przerzutnik RS, a nawet na samym wzmacniaczu, jeżeli alarm miał by trwać wyłącznie wtedy, gdy przekroczona jest dopuszczalna temperatura. Przerzutnik jest po to, żeby uruchomił alarm za każdym razem, gdy przekroczona...
Przyszło mi jeszcze jedno pytanie do głowy. Na włączniku od krańcówek to podłączamy na wyjściu który idzie do żarówki czy na wyjściu od masy? Tak jak na moim rysunku! Ale jak mierzysz miernikiem to albo woltomierzem względem + akumulatora albo testerem ciągłości/omomierzem względem masy.
Rozkręć obudowe centralki i posprawdzaj miernikiem, czy nie ma na przekaźnikach jakiegoś zwarcia. Tam sa dosyć marne przekaźniki i przy sporym poborze prądu mogły się uszkodzić styczniki.
Zmierzyłeś sobie różnice potencjałów, czyli spadek napięcia. Wyciągnij bezpiecznik zasilania alarmu, zamiast niego wepnij miernik (miernik ma być wpięty SZEREGOWO z alarmem) ustawiony na zakres pomiaru PRĄDU, czyli AMPERY, a w tym przypadku MILIAMPERY. Jak zmierzysz, to podaj wynik. Do tego czasu nie rób nic.
Wiertarka udarowa, wkrętarka, wiertła do metalu i betonu, lutownica, miernik, śrubokręty, otwornice.
Witam przewod czerwony z niebieskim paskiem to najprawdopodobniej pompa przewody szukac mozesz w progu od strony kiedowcy, kierunki w kolumnie kierownicy lub z awaryjnych(przewody w progu), centralny jest sterowany (-) wiec strowanie szukaj w wiazce wychodzacej z drzwi kierowcy, co do krancowek to podlaczenie wykonaj do jednego -kolor popielaty (ale...
1. Odnośnie uruchomienia centrali oddymiania z polona, jesteś pewny że mogę wpiąć sie między T i - ? Sprawdziłem na krótko miernikiem i przycisk uruchomienia alarmu z przycisku oddymiania nie powoduje zwarcie między tymi pinami. Jeżeli chodzi o reset alarmu to faktycznie będzie to tak działać.
Jak najbardziej najpierw sprawdź akumulator i połączenie klem. Jak jest rozladowany to po naładowaniu jeśli auto zapali podłącz miernik i sprawdź ile amper bierze jak jest zamknięty i powinien brać tylko tyle co do alarmu( miernik podłącz szeregowo). Jeśli jednak akumulator jest dobry to trzeba szukac dalej
Witam Masę 'rzeczy': -alarm samochodowy -mierniki, np. pojemnościowy -detektory częstotliwości, gazu -ładowarki akumulatorów -pastuchy -podwajacze napięcia -różne regulatory, np. wycieraczek -wskażniki analogowe ..... To tylko ułamek przykładów :P
Musisz zrobić sztuczne obciążenie którego oporność będziesz mógł zmieniać np. co 10 Ω. 50-60-70-80-90-100-110 itd. Potem podłącz miernik SWR i zwiększając stopniowo oporność obserwuj przy jakim SW-erze włączy się alarm.
Sprawdź sobie kolego, jaki masz poziom sygnału z tej czujki, którą przeniosłeś. A co do NO/NC - porównaj z pozostałymi czujkami, podejrzewam że są takie same więc i ustawienia powinny być identyczne. A! I jeszcze użyj miernika, celem sprawdzenia bateryjki w czujce.... Leżała biedna, samotna, wyczerpana z tęsknoty za systemem.. :)
Dostań się do przewodów z tyłu przycisków zam/otw szyb. Znajdź miernikiem ten na którym pojawia się masa lub +12V przy zamykaniu szyb. Różnie się spotyka w samochodach. Oczywiście musisz znaleźć 2 takie przewody- od lewej i prawej szyby. Przetnij je i wepnij się w nie przewodami od modułu domykania szyb według schematu. Nie pomyl w którą stronę ma pójść...
silicon ma swoje siłowniki 4 przewodowe . 5przewodowy też podepniesz tylko trzeba podciągnąć masę.zielony i żółty-wykonawczy/pomarańczowy i biały sterują/sprawdż miernikiem
Witam otworzyłem drzwi kierowcy i miernik pokazał 0.02 A Nie masz w środku oświetlenia, które zwykle zaświeca się po otwarciu drzwi? PozdrawiaM.
alarm rozpoznac alarm alarm magic alarm alarm domowy alarm
laptop karta inteligentna fw650c philips footswitch schemat
najlepsza strona sstream schemat kabli radia
Czy felga aluminiowa wpływa na sygnał TPMS? Migająca lampka - przyczyny i diagnostyka