miernik kompa

Znaleziono około 2775 wyników dla: miernik kompa
Podstawowa forma zapytania: miernik komp
  • komp sie wylancza podczas wlanczania

    Zrób tak jak pisze DoctorX. Ja również stawiam na zasilacz.Napisz jaki masz. Jak masz możliwość to sprawdź napięcia miernikiem.

    Komputery Hardware   03 Cze 2005 13:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 681
  • transfer danych z miernika APPA 109N

    Witam Czy ktoś używał miernika APPA109N w zapisie "datalogger"? Używam windowsa 98 i po zrzuceniu danych do kompa okazało się, że występił błędny zapis czasu (wartość mierzonego napięcia - OK). Podobnie sprawa wyglądała na innym kompie z zaimstalowanym systemem Windows XP. Ustawiony w mierniku pomiar...

    Warsztat elektronika   07 Lip 2008 09:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1344
  • MIernik częstotliwości MC66+preskaler MWC2 - obsługa.

    Witam kolegę i dziękuje za szybką odpowiedz. Otóż tak, preskaler mam podłączony do miernika i ustawiony program drugi w mierniku. Ten program ma za zadanie zsynchronizowanie preskalera z miernikiem(wyczytałem z instrukcji :) ). Jaki najlepiej użyć przebieg do testów i czy wyjście z karty kompa ma odpowiednią...

    Początkujący Elektronicy   20 Wrz 2008 18:37 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6289
  • Miernik sygnału Deviser S-30 - Aktualna Lista Transponderów po 01. 2018

    Wgrywanie listy kanałów do Deviser S30 :idea: Otwierasz zainstalowany na kompie SatePlanEditor -> Open -> zaznaczasz plik z listą sat/ tp. -> Otwórz i masz listę w edytorze. Możesz ją sobie teraz dowolnie edytować (dodawać satelity,dodawać lub zmieniać transpondery) . Zmiany zapisujesz...

    SAT Początkujący   03 Sty 2020 12:00 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 10428
  • Pomiar mocy pracującego kompa w RMS i koszty w zł

    w lublinie 1 kW/h = srdnio jest 50 gr --------------------------------- P... zostały wykonane miernikiem parametrów sieci N12P W RMS OPIS KOMPA procek celeron 1.3 ghz 512 ramu dysk 40 gb maxtor komp na czuwaniu P = 0,5W po właczeniu P = 100 W nap sieci = 227,3...

    Komputery Hardware   22 Sie 2008 22:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 676
  • Jak naprawic miernik maxcom MX-620

    Witam uwalilem swoj miernik ( po raz drugi). Zaczne od tego ze z trzy lata temu podlaczylem go pod 220v i poszed sie walic wymienilem bezpiecznik i polecial tranzystorek smd chcialem wstawic odpowiednik ale braklu mu juz sterowania sterowanie szlo z wzm. operacyjnego TL062. Sprawdzalem go i byl sprawny...

    Warsztat elektronika   18 Cze 2011 13:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2199
  • Miernik częstotliwości na PIC16f84

    Tam na bank byl elektrolit.nie mam kompa przy sobie a pisze z telefonu by sprawdzic.przejrzyj forum ze 3 tematy byly o tym mierniku i bylo to poruszone. Dodano po 4 Tam na bank byl elektrolit.nie mam kompa przy sobie a pisze z telefonu by sprawdzic.przejrzyj forum ze 3 tematy byly o tym mierniku...

    DIY Warsztat   27 Mar 2020 14:23 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 20974
  • Wykorzystanie zepsutego TV jako tuner do kompa

    witam wszystko da sie przerobic kwestia za ile ile to czasu zajmie ,czy bedzie funkcjionalne.wyglad odpowiedni koszt.mam karte w swoim kompie moge nagrywac z tv ,skany ,dk.kosztowalo mnie to 10euro na bazarze w niemczech.dzis przyszedl mi miernik na rs232 optic.UNIT-t UT60A za 150zeta.zapoznaje sie...

    TV Serwis   10 Wrz 2005 10:39 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1314
  • Zasilacz 300W od kompa. Przy -12V zasilacz wyłącza się.

    witam. nie znam sie za bardzo na elektronice i mam problem z zasilaczem. po wymianie w kompie zasilacza stary mam do dyspozycji (jest dobry). chciłabym go wykorzystać ale sie boje że popale urządzenia które chce zasilic bo na tabliczcze znamionowej jest napisane, że przy 12V płynie około 10A a przy 5V...

    Początkujący Elektronicy   10 Sie 2006 12:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1560
  • Instalacja LPG - centralka, przekaźnik, komp

    Witam, Nie udzielę odpowiedzi na temat dokładnych parametrów opisywanych elementów, a mogę stwierdzić, że większość tego typu urządzeń pochodzących od różnych producentów jest kompatybilna. Zamiast dowiadywać się szczegółów n.t. każdego podzespołu zchęcam do sprawdzenia, czy całość działa prawidłowo....

    Samochody Szukam   31 Paź 2006 16:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3760
  • Miernik PROVA TES 6800 - problemy z archiwizacją danych

    Witam!! Mam problem z odczytem zarhiwizowanych danych z analizatora mocy i harmonicznych PROVA TES 6800. Sam miernik podczas pomiaru online wskazuje prawidłowe wartości [ moce, prady, cos fi, energię]. po zczytaniu pomiarów do kompa okazuje się, że 124 rekordy mają dane, ale nie są one odzwierciedleniem...

    Warsztat elektronika   09 Paź 2008 11:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 696
  • Który miernik wybrać- Megger czy Fluke?

    ..Ciekawe, za ile pójdzie ten Megger z aukcji. Zabawkę mi przysłali, ale na koniec dnia ..folijkę już zdjąłem.... Gadżety owszem, funkcyjne ..Najbardziej jestem ciekawy, na ile stabilny jest ten niby kalibrator, jutro wyjmę go z zamrażalnika Nie żałuję zakupu samego miernika, ale...

    Elektryka Pomiary   16 Cze 2012 18:46 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 15920
  • Miernik satelitarny SM-2200- zawieszony , proszę o pomoc

    Powinno pomóc na całą serię mierników TRIMAX (SM-2200, SM-2500, SM-3500), oczywiście wszystko każdy robi na własne ryzyko. 1) wyłącz miernik (jesli był włączony), naładuj go aby w trakcie operacji się nie wyłączył. 2) Pobierz oraz zainstaluj: 3) Następnie pobierz (i rozpakuj) najnowsze oprogramowanie...

    SAT Serwis   22 Lut 2011 11:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3239
  • Jaki miernik uniwersalny do pracy?

    Hmm , informacje na tamtej stronie są mierne. Dokładność 0.08 % ale na jakim zakresie ? Ten 10 uV to działka elementarna na najmniejszym zakresie ? Generalnie jak dla mnie informacje na tamtej stronie są nic nie warte. Zobacz sobie na stronie ndn.com.pl jak wygląda np dokumentacja Sanwy. Ja bym...

    Warsztat co kupić?   15 Lut 2015 18:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3090
  • Jaki miernik instalacji elektrycznych wybrać?

    Witam. Przymierzam się do zakupu miernika instalacji elektrycznych i mam dylemat który wybrać: 1) Megger CM500PL 2) Kyoritsu KEW6010B Zależy mi żeby miernik posiadał możliwość wykonywania izolacji przewodów, a z tego co widzę Megger nie posiada. Z drugiej strony zależy mi żeby posiadał oprogramowanie...

    Elektryka Pomiary   07 Sty 2009 18:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3418
  • Uniwersalny multimetr / miernik uniwersalny do 200/300 zł

    Hej Przymierzam się do zakupu miernika, użycie głównie amatorskiej, posprawdzanie różnych pierdół w domu np. czy zasilacz od kompa ma dobre napięcia itd. Z tego starego tematu tutaj Znalazłem info o Mastech MY-64. Mastech MY-64 - Multimetr cyfrowy z pomiarem temperatury, pojemności, częstotliwości...

    Warsztat co kupić?   11 Sie 2015 16:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2376
  • poszukuje miernik - jaki miernik DVB-S2

    Jak prawidłowo wgrać oprogramowanie z dołączonej płytki CD ( Deviser S30 )? pod Windows 8.1 x64 Setup-Aplikacja w żaden sposób nie mogę zainstalować :?: wyrzuca błąd podczas instalacji :!: Ps Już sobie poradziłem :D Najpierw odinstalowałem z komputera a potem zainstalowałem...

    SAT Technika Satelitarna   13 Lip 2017 06:10 Odpowiedzi: 124    Wyświetleń: 44001
  • Komp nie odpowiada

    Sprawdż baterię ale w mierniku może jest słaba i miernik zawyża Ci pomiary. Jak napięcia są za wysokie faktycznie to będziesz miał więcej do wymiany. Jak płyta nie startuje to podmień ram, lub procek na końcu płyta. Lub padł całowicie bios.

    Komputery Hardware   27 Lip 2002 17:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1688
  • Komp sie nie odpala

    Witam ! ... to że podmieniałeś zasilacz też o niczym tak do końca nie świadczy ( musisz mieć pewność i to w 100% że zasilacz jest sprawny oraz że nie jest słabszy od tego jaki był orginalnie ) to samo tyczy się baterii do biosu jakie ma napięcie ? Proponowałbym wziąść miernik i to pomierzyć objawy są...

    Komputery Hardware   15 Paź 2004 02:34 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1335
  • Miernik cyfrowy M-3850 D nie mierzy pojemnośći

    Sorki że sie wtroncam ale mam prośbę do posiadacza METEXA M-3850D nie masz czasem sterowników do kompa na tem model do środowiska windows lub bios leśli masz to prosze prześlij mi je na miszko_kmiecik(at)op.pl ponieważ mam ten przyżąda i chciałem zapiąc na kompa

    Warsztat elektronika   29 Kwi 2005 18:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1972
  • komp sie wylacza chyba sie przegrzewa. jaka przyczyna??

    Witam ! ... napisałeś że nic nie napisałeś czy Ty myślisz że masz do czynienia z wróżkami? Prosimy o wszystkie dane łącznie z zasilaczem i napięciami oraz temperaturami ! spokojnie czlowieku. wiec tak temperatura procka to 40° C +12V wedlug biosu 11.84 wedlug miernika 12.16 +5V wedlug biosu 5,24...

    Komputery Hardware   11 Lip 2005 22:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1910
  • Komp który pali zasilacze- dlaczego ?

    ... kolego PiotreXxX trochę to trwało i jak widzisz było tak jak napisałem tylko ciekaw jestem na jakim teraz zasilaczu jedziesz ? Mam jeszcze dla Ciebie pewna istotną informację że nie należy wierzyć w to co pokazuje w tym temacie bios jak i żadne inne oprogramowanie , a nawet w szczególnych przypadkach...

    Komputery Hardware   04 Gru 2005 18:46 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3508
  • Miernik do250zł?Usługi RTV?Proszę o pomoc doświadczonych

    Witam.Obecnie posiadam uni-t UT60A Mierzenie rezystancji to koszmar-wolny jak nie wiem.Pojemność nieporozumienie.Natomiast podłączenie do kompa czasem się przydaje.Chcę go zmienić i tu proszę o poradę: Miernik dla potrzeb serwisu RTV.Interesuje mnie:Automat,Szybki pomiar rezystancji,napięcia dc/ac,pojemności...

    Co kupić Archiwum   31 Paź 2006 23:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1833
  • Jak rozpoznac tranzystory za pomoca miernika ? :P

    witam, mam tranzystory roznego rodzaju- z plyty glownej VIDEO :P Mam miernik jak na zdjeciu. Na co ustawic miernik zeby sprawdzic jakie to sa ( PNP/NPN ) i co przy "prawdzie" pokaze miernik ? :P PS: potrzebuje tych tranzystorow do wykonania resetera LPT. POdejrzewam, ze prostrzego pytania nie ma,...

    Początkujący Elektronicy   17 Wrz 2006 17:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1860
  • Komp sie restartuje. Czy to zasilacz? Wyniki ze speedfana.

    <WOW> Jakim cudem komputer na tym odpala? Dodano po 1 hehe wszyscy na raz :) Dlatego Kolego,ze programowy pomiar napiec mozna sobie wsadzic w ....Tylko pomiar dobrze skalibrowanym miernikiem daja porzadane efekty.Majac napiecia z miernika mozna wtedy porownac z napieciami podawanymi...

    Komputery Hardware   09 Gru 2006 12:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 930
  • opel - miernik spalania. Do którego kabla się podłączyć?

    Wtryski na gazie nie pracuja ale impulsy dostaja bo przy pracy na benzynie maja podany staly plus a sterowanie(impulsy)komp podaje masa.Przy przelaczeniu na gaz odcinany jest tylko plus na wtryski a impulsy z kompa sa dalej podawane na wtryski.Przelacz na benzyne i wkluj sie probowka w przewod wtrysku,na...

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Lut 2007 12:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1874
  • komp dziala bardzo niestabilnie, konfiguracja biosu?

    Napięcia masz zmierzyć miernikiem, opis jak to zrobić -> A najlepiej jak zauważysz, czy napięcia skaczą tzn. (wzrost lub zmniejszenie się napięcia). Podłączasz miernik na linii 12V i włączasz tą gierkę, przy której mas "blue screen", później tak samo z linią 5V...itd. Wyniki podasz tu na forum. A...

    Software serwis   05 Lis 2007 17:24 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2153
  • Pomiar napięć miernikami uniwersalnymi UT70B i DT-830D+

    Witam:) chodzi o to że te mierniki mają całkiem inne wskazania ale tylko w jednym przypadku. Mierze napięcie stabilizowane z kompa +12V różnica 0,02V -prawidłowo Mierze napięcie akumulatora w samochodzie różnica 0,3V -prawidłowo Mam prostownik do ładownia aku (kombinowany tzn przewijane uzwojenia...

    Początkujący Elektronicy   20 Sty 2008 18:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1708
  • Miernik napięcia - komputer - archiwizacja

    Jedyna opcja aby transferowac dane z miernika do kompa ( jeśli miernik nie jest do tego przystosowany ) to kamera i zaawansowane algorytmy matematyczne. Taniej i prościej obecnie jest kupic miernik który w standarcie ma wbudowane złącze optyczne do przesyłania danych i soft w komplecie.

    Warsztat elektronika   21 Paź 2008 15:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 659
  • fiat stilo 1.6 16v blad wtryskiwacza p0203 - padl komp ?

    pomiar wykonywalem miernikiem w kostce tuz nad komputerem nie bylo to oczywiscie idealne 0,5V mierzone wzgledem plusa w kazdym razie miernik wskazuje na 3 sprawnych wtryskach jakas wartosc na padnietym 0

    Samochody Początkujący   09 Wrz 2009 21:06 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 10026
  • Który miernik z n/w wybralibyście?

    Witam, Pozwoliłem sobie podczepić pod ten temat żeby nie zakładać nowego. Chcę sobie kupić multimetr ale coś trochę lepszego niż za 30 a ponieważ nawet żona pozwala mi wydać trochę więcej więc korzystam :). Jestem typową domową "złotą rączką", która "żadnej pracy się nie boi". Miernika używam zazwyczaj...

    Warsztat co kupić?   10 Lut 2010 20:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4991
  • Asus P5N-MX - Ciagle blue screeny i sciny kompa

    Da sie jakos sprawdzic czy to jest napewno zasilacz? Da się - wystarczy miernik elektroniczny taki za cenę nie większą niż 15 złotych. Sprawdzasz napięcia 5v i 12v oraz 3,3v - przy okazji mając taki miernik możesz sprawdzić stan naładowania baterii (powinno być nieco ponad 3v). Napięcia można zmierzyć...

    Komputery Hardware   07 Lip 2013 20:10 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2109
  • zamułki owego kompa, czarny ekran + kursor

    dysk 3 razy niespodziewanie utracił zasilanie - AE. W tym kontekście należy miernikiem zmierzyć napięcia z tego: LC POWER MODEL LC600H-12 6002 gdyż jest to zasilacz "z niskiej półki" i może powodować problemy. Czy ten zasilacz w ogóle posiada 2 wtyczki 4pin od zasilania procesora?: Są...

    Laptopy Hardware   27 Paź 2014 14:28 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5295
  • Podłączenie miernika ph i temperatury pod arduino

    Witam chodzi o to aby ten miernik podłączyć pod arduino i żeby parametry wskazane przez sondę na mierniku były przechwycone na PC jeśli udało by się to podłączyć to później już mógłbym sobie taki sterownik rozbudować Zapomnij. Oporność wyjściowa sondy pH jest rzędu setek MΩ. Rezystancja wejść...

    Arduino   30 Mar 2018 23:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1749
  • impulsator obrotowy jako wlaczanie kompa

    witam :) zmodowalem troche obudowe kompa i jako wlaczanie uparlem sie zeby bylo obotowe... czyli obracajac pokretlo w lewo kompik sie resetuje a w prawo wlacza (wszystko poprzez wyslanei impulsu) ... wpierw myslalem zeby to zrobic z pokretla do skrecania z pilota od zdalnei sterowanego samochodziku lub...

    Inne Serwis   13 Kwi 2005 17:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1143
  • lipne połączenie kompów w lanie

    Jak masz mozliwosc to ten komputer co jest na kablu 30m przynies w miejsce gdzie masz krotki kabel i go tam podlacz i sprawdz czy przydzieli prawidlowo adresy. jezeli tak tzn dhcp dziala poprawnie i trzeba zwrocic uwage na kabel. zwroc uwage czy taksamo jest zarobiony jak ten krotki ( chodzi o kolejnosc...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   10 Kwi 2004 17:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 942
  • Nokia 3510i, komp jej nie widzi

    Kabelek jest sprawny, rozkrecilem wtyczke od strony fona i luty sa ok, wtyczke od strony kompa ciezko sie rozbiera a nie chcialem jej jeszcze na razie traktowac scyzorykiem wiec pomierzylem kabelek miernikiem, dla kazdego teleskopa byly piny we wtyczce com, ktore wskazywaly jakies opornosci a wiec ewidentnej...

    GSM Serwis   18 Sty 2005 17:44 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1761
  • jak zrobić, gdzie kupić tanio miernik odczytów sondy

    wiem ze niektórzy mają takie mierniki zainstalowane i to jest bardzo dobra rzecz..marzy mi sie żebym miał taki miernik na desce rozdzielczej i sobie lookal jaka jest aktualnie mieszanka, no i jak by cos bylo nie tak no to wtedy szybka regulacja"po swojemu"..czyli nie przy np. 3tys obr/min tylko np....

    Samochody Szukam   04 Gru 2005 14:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1637
  • Miernik i lutownica. Wystarczy zmienić grot? Jaki miernik kupić?

    W pierwszym rzędzie pod uwagę należy brać tolerancję z jaką dokonywane są pomiary, oczywiście czym jest ona mniejsza tym lepsza. W drugiej kolejności szerokość zakresów pomiarowych, rezystancję wewnętrzną np.dla woltomierza czym jest większa tym lepsza ponieważ nie obciąża zrudła) dla amperomierza jest...

    Początkujący Elektronicy   09 Lis 2006 02:27 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3310
  • Pomiar rezystancji. Dlaczego miernik wyświetla ciągle 1?

    Witam Dział na pytanie chyba dobry wybrałem, bo w sprawie elektroniki rzeczywiście jestem nooooobem :) No wiec mam taki problem (z koncowka -ik dla niektorych). Chce zmierzyć rezystancje, czyli opór pewnego rezystora na karcie graficznej (zreszta niewazne na czym). No to mysle sobie... drobnostka....

    Początkujący Elektronicy   20 Lut 2006 19:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1581
  • Miernik - badanie zasilaczy, problem?

    Jakiej pogody?? JAk miernik moze byc zasilany z zasilaczA??? W jakich warunkach - w domowych! Wkladam zasilacz(12V 100mA) do gniazdka, nic nie jest do niego podlaczone! Podlaczm mienik do wyjsc zasilacza + do + i - do - i wyskakuje mi na mierniku 20V!! Aha - przed chwila sprawdzalem napiecie w kompie,...

    Warsztat elektronika   01 Wrz 2006 20:17 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2181
  • miernik częstotliwości problem

    podłącz przewody miernika przez kondensator ceramiczny(gorąca żyła) do gniazda tam jak normalnie podłączałeś. albo zainstaluj sobie jakiś program generujący m.cz i z kompa z wyjścia na głośniki podaj sygnał na ten miernik.jeśli dobry to powinien pokazywać. Np. program "Test Tone Generator" który...

    Radiotechnika Serwis   23 Gru 2006 18:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2002
  • Jaki miernik cyfrowy jest dobry? Miernik uniwersalny laudman.

    Witam. Mam zamiar zrobić sobie regulator obrotów wiatraczków w kompie, bardzo prosty, bo w zasadzie składający się z 6 potencjometrów. Ale mam pare pytań: 1. Jakiej rezystancji max powinien być ten potencjometr, ja myśle że 100 Ohm powinno wystarczyć, ale jak wy myślicie 2. Czy nie będzie przez to...

    Komputery Eksploatacja   05 Sty 2007 22:26 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1338
  • Komp chodzi tylko gdy zworka jest wyciagnieta

    Witam W kompie mam tylko jeden dysk (WD Caviar 80G ) i zeby odpalil Windows zworka musi byc wyciagnieta, jezeli jest na slave albo master komp sie nie wlaczy i wyswietli napis : Nie znaleziono systemu włóż cd z systemem - czy cos takiego Kiedy podlaczam drugi dysk to sie nie odpali - ale to...

    Komputery Hardware   17 Wrz 2007 15:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1318
  • Pomiary Energetyczne - jaki miernik?

    Witam. Kupiłbym SONELa. Chociażby z tego powodu, że serwis masz na miejscu. Jeżeli robisz dużo pomiarów u jednego zleceniodawcy, nie spisujesz każdego pomiaru tylko wrzucasz do pamięci miernika. Po zakończeniu pomiarów podłączasz miernik do kompa i drukujesz wszystkie protokoły.

    Elektryka Pomiary   11 Sty 2009 17:21 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 5307
  • Miernik - czym zaprogramować miernik?

    Wiem koledzy :) mam jeszcze drugiego , starszego kompa , ma takie porty ;) a z resztą proszę o to zdjęcie ;) Jak znajdę dwie płytki uniwersalne U-08 to zrobie ten pierwszy czyli ten A jak nie to na tym porcie LPT ;) Jeszcze raz pytam się o adapter na płytce drukowanej a nie uniwersalnej ;) Pozdrawiam

    Projektowanie Układów   04 Mar 2009 13:34 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2065
  • Miernik mocy AC na panel 3,5"

    Na początek moja inspiracja: [url=]Zalman za 219PLN. Prawda, że śliczny? Jak na funkcje i jakość wykonania, to nawet niedrogi. Ale pomimo tego, mi akurat nie pasuje. Powodów jest kilka: raz - mam regulator obrotów, idealnie dopasowany wzorniczo do obudowy, dwa - potrzebuję regulacji jedynie 3 wentylatorów,...

    Komputery Modding & OC   21 Mar 2010 00:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1731
  • Komp Nie Odpala, 13v na 12v

    Cześć. Mój kumpel ma problem z kompem. Pika mu co sekundę, czas pisku to 1 sekunda. Odpaliłem samą płytę z procem to samo. Napięcie na 5V - 5V, na 12V - 12.66V. Myślę sobie że to zasilacz więc poszedłem do domu po Deltę 350W która u mnie działa idealnie i napięcia ma w normie. Podpinam przestawiam przycisk...

    Komputery Hardware   19 Lut 2010 18:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 681
  • Miernik Pro sonic- brak wyników pomiaru- czyżby niesprawny?

    Witam :) Tym razem jest problem z miernikiem- mierzyłem nim napięcia na zasilaczu ATX Modecom Feel (oczywiście już z żadnym kompem więcej nie zadziała)- w pewnym momencie z 5V pokazał 0V i od tego momentu nie pokazuje żadnych pomiarów- przykładam baterię AAA- 0V, wiatraczek podłączony do zasilacza-...

    Inne Serwis   30 Mar 2010 21:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1059
  • 3 wentylatory + tegulacja RPM + miernik wychyłowy

    Kup sobie 3 oporniki suwakowe i zamontuj je na zaślepce tej co masz na przodzie kompa. Może jakieś zdjęcia tego miernika? Zobacz jaki jest pobór prądu na wentylatorach. To ci powiem jakie dokładnie kupić :D Dodano po 1 P.S Powiedz mi jeszcze jak zamierzasz ,,przerobić" ten miernik i jak go...

    Komputery Modding & OC   10 Mar 2011 22:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1038
  • Miernik Uni-T i przejściówka RS232->USB

    Witam, sprawiłem sobie niedawno nowy miernik, Uni-T UT70C z interfejsem RS232. Interfejs działa ok na stacjonarnym kompie ze sprzętowym RS232. Po podłączeniu do laptopa poprzez przejściówkę firmy meraprojekt opartą na FTDI nie chce działać, w sensie nie ma komunikacji. Pytanie, czy komuś udało się...

    Warsztat elektronika   10 Maj 2011 09:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1109
  • Wybór miernika satelitarnego DVB-S2.

    Witam. Obecnie mam Satlooka, więc o nim napiszę. Odniosę się do przedmówcy: 1. wielki 90x130x165 i ciężki 1,5 kg. MASTER STC podobny a może o wiele więcej: 2. Bateria trzyma nie całe dwie godziny 3. Archaiczny interface do współpracy z komputerem RS232 (mało jaki PC to posiada) 4....

    SAT Szukam   19 Maj 2014 19:04 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 32796
  • Opinia. Miernik MPI- 502 -

    MPI-502 ma pamięć i możesz przesłać dane do kompa poprzez łącze radiowe ale jest jedno ale każda komórka pamięci ma tylko numer więc musisz wiedzieć czemu przypisany jest dany pomiar bo wyjdzie ci wydruk ale co do czego to będzie ? i tyle w temacie. Bardziej bym polecił ci coś z metrela bo nawet nie...

    Elektryka Pomiary   28 Wrz 2013 20:43 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5073
  • Miernik pola pem z linii wysokiego napięcia 110kV

    Obawiam się, ze cena takiego miernika dorównuje cenie kilkuletniego samochodu (5000-15000 Euro). Tyle kosztuje miernik, nie wskaźnik. Ten np. kosztuje 500zł ? Czy źródło tych informacji podaje też bezpieczne odległości od telefonu komórkowego, kuchenki mikrofalowej i instalacji ułożonych w ścianach?...

    Elektryka Dla Każdego   21 Lut 2016 13:42 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 6966
  • Jaką zaciskarkę do F-ek i jaki miernik sygnału TV naziemnej zakupić

    Na dzień dobry muszę zakupić miernik zwarć i przerw na kablach, na zakup porządnego miernika sygnału mam 2msc, więc budżet się powinien znaleźć. Muszę zakupić taki, aby pozwolił mi na zgranie pomiarów na kompa w celu wykonania dokumentacji powykonawczej.

    Warsztat elektronika   13 Lis 2015 07:59 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1632
  • Problem z kompem po zmianie karty graficznej

    Ja ostatnio miałem taki problem na plycie MSI i pomogła zmiana BIOS. Zgadzam sie że moze to być również wina zasilacza.. wsadź miernik w napięcia i zobaczysz, albo zamień zasilacz najakikolwiek inny - zobaczysz przynajmniej czy jest różnica. Jeżeli komp sie zawiesza - to raczej nie jest zasilacz= ja...

    Komputery Hardware   23 Gru 2005 07:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1158
  • O jakiej mocy zasilacz do kompa?

    Witam. Zamierzam kupić nowy zasilacz bo ze starym już chyba coś nie tak - Codegen 300W, nagrywarka wydaje odgłosy mechaniczne i dioda miga jakby próbowała uzyskać dostęp do CD. Na razie podłączyłem nagrywarkę do innej linni razem z dyskiem i jest chyba OK. Konfiguracja komputera: Soltek SL-75DRV4,...

    Co kupić Archiwum   30 Kwi 2006 15:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 872
  • Problem z kompem na BX-ie

    Config: Celeron 466 (7x66) (at) 525 (7x75) Soyo 6BA+ IV na i440BX 2x128(at)133 SDRAM Problem: Wywala się IceWind Dale pociągając za sobą jakiś inny program w WinXP (osobiście widziałem, że wywalił się IE, mimo, że komp jest niepodłączony do internetu). Komp jest szwagra (pechowiec jakiś), więc...

    Komputery Hardware   02 Lip 2006 11:48 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 1377
  • Monitor wyłącza się, komp nie reaguje - co to?

    Od jakiegos juz czasu zdarza mi sie pewien problem. Ostatnio niestety sie to nasiliło... Od czasu do czasu podczas normalnej pracy komputera (internet, word , itp.) monitor wyłącza się (przełącza się nagle w tryb czuwania) a komputer przestaje reagować na klawiaturę (brak reakcji na przyciski POWER,...

    Komputery Hardware   16 Lut 2007 07:53 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2064
  • SV0602H - tylko że dysk nie startuje po podlaczeniu do kompa

    Witam Podłączam sie do tematu. Mój problem z tym samym dyskiem, tylko że dysk nie startuje po podlaczeniu do kompa. Wystepuje zwarcie pomiedzy 5V a masa wylutowalem kilka elementow widocznych na zdjęciach widać dalej (za wylutowanymi elementami) dalej jest zwarcie (tzn. miernik robi biip) co może być...

    Naprawa HDD i odzysk danych   01 Cze 2008 00:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1047
  • iPod Nano 8GB wersja 1.0 - nie działa po odłączeniu od komp.

    Panowie mam identyczny problem jak opisany w temacie. Ipod nano 8Gb 4 generacja po podłączeniu do kompa zaczyna się włączać ze 2 razy się zresetuje aż wkońcu się włączy. Ikonka od ładowania chodzi jednak gdy odłącze go od kompa wyłącza się. Rozebrałem do i miernikiem sprawdziłem na baterii pokazuje 4V....

    Odtwarzacze cyfrowe   09 Gru 2010 17:48 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 15423
  • Restartowanie kompa przy uruchamianiu

    Witam Komp mojego taty (spadek po "potomkach") służył mu głównie do internetu bez problemowo w takiej jak podana na końcu konfiguracji ok.2 lat. Obecnie coś mu się stało. Wypunktuję moje spostrzeżenia. 1. Niekiedy po naciśnięciu przycisku Załącz brak reakcji. Po kilkunastu sekundach nieraz po pół...

    Komputery Hardware   18 Cze 2011 12:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1109
  • Komp się wiesza, po kilku min od właczenia (nowy komp)

    Witam w to niedzielne popołudnie... Dziś humor lepszy i już mówię dlaczego. Zasiadłem znów do tego "felernego" zestawu uzbrojony w dwa mierniki (niestety trzeciego się nie doszukałem, pewnie jak nie będzie potrzebny to się znajdzie) i Wasze porady przystępuję do działania. Wciskam Power i...... zero...

    Komputery Hardware   06 Sie 2011 00:18 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2161
  • Komp nie rusza. Mobo czy zasilacz ?

    To może być zasilacz, a dokładnie wywalony kondensator. Mnie też komp się nie włączał, też miałem 101A, tylko że 450W i po otwarciu zasilacza okazało się, że do wymiany jest kondensator od napięcia przetwornicy pomocniczej. Zainwestowałem złotókę w nowy, wlutowałem i komp ożył. Zresztą można to sprawdzić....

    Komputery Hardware   08 Wrz 2013 16:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1251
  • Peugeot 206 - Błędy z kompa - wtryskiwacz cylindra nr 4 plus czujnik prędkości

    Problem nr 1 Samochód na biegu jałowym zaczął drżeć, co prawda auto nie gaśnie ani obroty mocno nie falują ale drgania czuć nawet na fotelu i karoserii. Po podłączeniu kompa błąd - P0204 - wtryskiwacz, cylinder 4 - usterka obwodu. Co można sprawdzić samemu w tym zakresie, czy od razu do mechanika? Oporność...

    Samochody Początkujący   07 Cze 2018 18:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1122
  • Miernik temperatury odczuwalnej

    Witam! Potrzebuję coś na temat miernika temperatury odczuwalnej. Chciałbym zrobić układ na mikrokontrolerze serii '51, z możliwością podłączenia kompa przez RS 232, no i napisanie i zaprogramowanie procesora. Pozdrawiam wszystkich!

    Mikrokontrolery   14 Paź 2015 10:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4367
  • Budowa miernika częstotliwości przy użyciu uP.

    Co myślicie o tym, aby zbudować miernik częstotliwości na mikrokontrolerze w ten sposób: skorzystać z przerwania INT0 lub INT1 i zliczać ilość przerwań w ciągu sekundy i dane przesyłać za pomocą UART do kompa. Jaką dokładność bym uzyskał i jaką maksymalną częstotliwość takiego pomoaru przy kwarcu 16MHz...

    Mikrokontrolery   06 Maj 2005 20:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3208
  • Miernik Ciśnienia...

    Witam nie wiem czy dobrze trafiłema ale mam problem... potzrebuje zbudowac miernik cisnienia z czujnika tensometrycznego do 350bar... Nigdzie na necie nie znalazłem owego schematu... Przy 0 barach mamy 0V na wyjściu czujnika a przy 350barach - 5V... Jaki urzyc przetwornik i jak to poskładać bo elektronike...

    Mikrokontrolery   28 Lis 2005 14:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1283
  • miernik UT60A

    kupilem ten multimetr. mozna go podlaczyc do kompa i spisywac wyniki. niestety program do niego dolaczony jest beznadziejny. czy zna moze ktos jakis program, ktory poradzi sobie z obsluga mojego miernika?

    Warsztat elektronika   17 Sty 2006 16:26 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 782
  • Miernik lamp elektronowych / Komputerowy analizator lamp

    Komputerowy miernik/analizator lamp elektronowych ? Hmmm, pomysł ciekawy ale ......... Należy sie zastanowić czy wkład pracy jest odpowiedni do potrzeb. Typów i rodzajów lamp elektronowych jest bardzo dużo. Jeśli chcesz zrobić miernik dla jednego typu, to jeszcze byłoby opłacalne, ale dla wszystkich...

    Elektronika Retro   26 Kwi 2014 21:28 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 9666
  • "lepszy" miernik

    no dobrze... duzo sie dowiedziałem i całe szczęście zrezygnowałem już wcześniej. A znacie jakiś dobry miernik podstawowych parametrów" (I, R, U) żeby do niego dorobić przystawki (na pomiar L, C) ?? Z indukcyjnościa będzie najgorzej, bo pojemnośc to i na zwykłym trafku można sprawdzić... a moze jakiś...

    Początkujący Elektronicy   13 Wrz 2006 21:27 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3672
  • Szukam schematu miernika tempa.

    Będzie się do tego nadawał mikrokontroler z rodziny AVR? Może być czujnik fotooptyczny na dnie łódki i na wózeczku zamontowana dioda. Czy są takie urządzenia małe? Bo jak szperam w necie to tylko widzę takie jak mały mikrofon i na coś takiego w łódce nie ma miejsca. Znalazłem taki czujnik mały,...

    Projektowanie Układów   19 Gru 2006 12:04 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1943
  • Jaki "Miernik" wybrać

    Witam, podobnie jak niektórzy poprzednicy polecam mierniki firmy UNI-T. Są naprawdę dobrze wykonane, a ich cena w stosunku do jakości, jaką przedstawiają, jest rewelacyjna. Np. UT 60A z kabelkiem RS232 i fajnym softem kosztuje na allegro (i w związku z tym w moim sklepie też :o))ok. 150zł. Z tego co...

    Warsztat co kupić?   11 Paź 2013 16:48 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 8529
  • Projekt miernika pola elektrycznego na mikrokontrlolerze PIC

    Potrzebuje pomocy PILNIE. Mam za zadanie wybudowac miernik pola elektrycznego wysyłający dane do kompa na mikrokontrolerze PIC.. czy ktos moze mi pomóc... wykonałem juz jeden projekt ale nie zadziałal... Jesli ktos jest w stanie mi pomoc to Prosze o Kontakt... oczywiscie nagroda czeka:)... moj e- mail...

    Projektowanie Układów   20 Kwi 2007 11:10 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2257
  • pomiar miernikiem napięć w zasilaczu ATX

    Miernik to metex M3800. Nie mam pojęcia jak to już prościej, zrozumiale napisać. Może tak: pomiar bezpośrednio z zasilacza przeważnie zawsze pokazuje prawidłowe napięcia. Nawet taki chłam jak megabajt 300W pokazuje je dobre i trzyma je w normie bez szczególnych zmian. Bo czy 5V ma 4.96 czy 4.95 to nie...

    Komputery Hardware   06 Lis 2007 14:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5711
  • Jak miernikiem sprawdzic Czujnik ABS

    Witam Tak jak w temacie Jak miernikiem mozna sprawdzic czy czujnik ABS jest dobry?? Jest to Lagunka z 97r Wiec to chyba bedzie podłużny czujnik a nie okragly Nie wiem sam dokladne go jeszcze nie zagladalem jaki to jest... Dodam jesli to jest wazne Ze chodzi mi o czujniki w pzrednich kolach Bo tak...

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Mar 2019 19:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 31986
  • Co jest z tym miernikiem?

    Posiadam miernik Laudman LM-897, ostatnio zmierzyłem nim chyba to było napięcie transformatora 12V 2A po podłączeniu baterii 1,5(miałem wtedy ustawione na max 1000v). Coś tylko jakby w nim stuknęło i od tego czasu pokazuje stuknięte wartości przy woltach np: mierze z zasilacza 12V a on pokazuje około...

    Początkujący Naprawy   09 Paź 2009 16:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 750
  • Mierniki - bo liczy się wnętrze (zdjęcia)

    Co nowego, szybkość i dokładność. Systemy akwizycji itp. Niby tak, ale żaden chińczyk nie oferuje dokładności i szybkości jaka oferują wymienieni przeze mnie producenci. Weźmy np hp 3465, prawie 35 letni miernik i MXD 4660A możliwości podobne (nie bierzemy pod uwagę bajerów związanych z komunikacją...

    Warsztat co kupić?   03 Gru 2018 12:35 Odpowiedzi: 177    Wyświetleń: 101834
  • Precyzyjny miernik małych pojemności

    Witam Potrzebny mi miernik małych pojemności do pewnych sond, których pojemność zmienia się w zakresie do 100pF i trzeba to zmierzyć z rozdzielczością 0,1pF. Zastosowałem metodę pomiaru czasu ładowania - kondensator pomiarowy CX ładujemy ze źródła prądowego ok 0,5uA i napięcie na tym kondensatorze...

    Projektowanie Układów   08 Lut 2012 19:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4046
  • Jaki miernik cęgowy do 350PLN

    Witam. Pytanie, CO chcesz robić. Jeżeli wystarczy Ci pomiar wartości rzeczywistej prądu cęgami, kup zwykły True RMS. Jeżeli potrzebujesz czegoś więcej, a już odczyty w czasie rzeczywistym oglądać na komputerze, wyniki potrzebujesz zapisać i wydrukować, można spróbować : Jedyny mankament,...

    Elektryka Pomiary   22 Lip 2018 17:42 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 14074
  • komp się odpala po 15min

    Dzięki za zainteresowanie, zobaczę się z moim kompem dopiero jutro więc mam jeszcze kilka pytań: - jeśli mam wymienić zasilacz to jaki byłby dobry i tani i gdzie go dostać, - mam jakiś uniwersalny miernik za 40zł, nie wiem czy się nada i gdzie sprawdzić te napięcia, czy tylko na końcówkach do dysków...

    Komputery Hardware   02 Gru 2003 21:33 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1548
  • Odkurzyłem kompa i sie z*****.

    8O ludzie :!: czy elki wysychają w ciągu minuty :?: :?: :?: przecież nie wyssał odkurzaczem elektrolitu :lol: gdyby komp mu wcześniej fixował można by podejrzewać elki ,no chyba że którąś wyrwał , ale chyba nie był takim brutalem :wink: (a jeśli nawet to napewno nie w zasilaczu,bo go nie...

    Komputery Hardware   18 Cze 2005 00:13 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 3773
  • zmiana obudowy komp. zmarł

    Witam! ... proponuję wyjąć baterię zmierzyć tak przy okazji ją zewrzeć styki baterii np. śrubokrętem. Następnie odpalić płytę mając grafikę , pamięć i procek włożony. Jeśli płyta nie wstanie masz jeszcze dwie możliwości posprawdzaj poszczególne elementy na innym kompie gdy masz je sprawdzone i wszystkie...

    Komputery Hardware   08 Maj 2004 12:20 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1527
  • Brak uziemniania kompów => spalone porty switchy?

    podłącz bolec pod piorunochron i módl się żeby nie było burzy :P :P :P :P :P mój kolega ma problem z podobnej beczki, mianowicie gdy dotknie nogą komputera i metalowego obramowania przy biótku komp mu się resetuje. Sprawdziłem miernikiem i okazało się że pomiędzy biórkiem a obudową jest napięcie...

    Sieci, Internet   05 Wrz 2009 17:57 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3893
  • Komp mi sie wiesza przy 51 stopniach C

    Wydaje mi się że nie koniecznie musi to być wina procka. Problemem może okazać się ten PixelView mi zawieszał kompa ale nie było żadnego pisku. Miałem wersje ulitima, pamiętam że ktoś tu na forum też miał identyczny problem z tą kartą. Jeśli jednak karta okaże się ok, to zostaje ci płyta główna...

    Komputery Eksploatacja   03 Paź 2004 09:16 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2127
  • Problem z uruchomieniem kompa

    sprawdzic monitor na innym kompie, sprawdzic zasilacz czy ma wszystkie napiecia (MIERNIK!!!) z tego co masz wyjac wszystko, wlozyc spowrotem tylko pamiec, proc i grafike, jak sie uruchomi to po kolei podlaczac poszczegolne karty , dyski itp sie nie uruchomi - podmien jeszcze raz grafike i pamiec jak...

    Komputery Hardware   06 Gru 2004 16:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 786
  • problem z kompem restart!!!!!!!!

    Nic ci sie nie przegrzewa w kompie przypadkiem? Niektóre gry (jak na razie spotkałem to w NFSU2) za pierwszym razem włączją grę w bardzo niskim trybie graficznym. Napisz jakie masz temperatury na procku i w ogóle , jaki zasilacz, jaka płytę główna i jakiego Windowsa. Sprawsz RAM na błedy (chociaż nie...

    Komputery Hardware   12 Lis 2005 16:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 831
  • zasilacz na "postoju" kompa ma napiecia na 12v i 5

    Dzisiaj odebralem zasilacz z naprawy (wymieniono na nowy) Chieftec hpc-420-302 df. Czy to jest normalne ze zasilacz podczas "postoju" kompa - tzn. wtedy kiedy komputer jest wylaczony, a pczelacznik w zasilaczu jest na 1 ma napiecia na molex-ach na 12V jest 0,32V na 5V jest o,14V na 3,3 jest 0 napiecia...

    Komputery Hardware   22 Kwi 2005 22:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 897
  • Neostrada i USB w starym kompie

    USB jest dobrze podlaczone - sprawdzilem miernikiem. Modem to wlasnie speedtouch. sterownikow nie zaladowalem ale na drugim kompie(usb 2.0) jak go podlanczam bez sterownikow to dioda od usb miga na czerwono a na tym nic :(

    Sieci, Internet   07 Maj 2005 17:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 957
  • KOMP nie startuje

    Nie chce zakladac nowego topicu, dlatego napisze tutaj. Posiadam identyczna plyte glowna (BS61M Ver. 1.0), ktora podobnie jak w temacie jest martwa, tzn. nie stratuje. Plyta zasotala wyciagnieta z komputera, w kotrym padl zasilacz. Wybuchl w nim kotrys z kondensatorow. Razem z zasilaczem padl rowniez...

    Komputery Hardware   19 Lip 2005 12:05 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2442
  • Radeon 9700 PRO - po sekundzie wyłącza komp

    Radzę zmienić zasilacz aby przetestować kartę bo Codegen nie ma dobrego zdania. Tak, te 350W codegena do bedzie ok 200W. Niedawno mialem komputera z codegenem 350 , athlonem 2000 i gf4mx i przy wiekszym obciazeniu napiecie +5V spadało do 4,6V, wentylatorek od procka wyraznie zwalniał. No ale...

    Komputery Hardware   24 Lis 2005 17:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1049
  • dziwny problem przy uruchomieniu kompa

    Jak masz możliwość to włóż inny procek,bez ramu i grafiki,tylko procek i speaker.Dobrze by było też sprawdzić na programatorze bios,lub wgrać inny.Napięcia z zasilacza trzeba by było pomierzyc miernikiem lub sprawdzić zasilacz w innym kompie.Przy okazji sprawdź czy głośniczek dobry.Takie próby najlepiej...

    Komputery Hardware   24 Gru 2005 01:06 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1608
  • XP Dziala pare dni na moim kompie a pozniej Błąd

    gdyby kolega troche przekopal forum na pewno byzauwazyl non stop pojawiajace sie porady w podobnych przypadkach -czyszczenie kompa zwlaszcza slotow RAM -zmiana pasty termoprzewodzacej pod prockiem -kontrola dzialania wentylatora nad procesorem -test pamieci progamem MEMTEST lub GOLDMEMORY -kontrola...

    Software serwis   09 Sie 2006 17:51 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 3408
  • Problem z uruchomieniem kompa na MSI KT4V

    Witam. Przeszukałem forum (w necie na innych forach też szukałem) ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Mam płytę główną MSI KT4V v1.0 z BIOSem 1.9. Do tego AMD Athlon 700 Mhz (minimalne ukruszenie rdzenia), 128MB DDR RAMu Nanya. Problem polega na tym, że po włączeniu komputera (wyświetla...

    Komputery Hardware   12 Wrz 2006 16:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1356
  • 8PE800 Ultra, zmiana biosu i komp się zawiesza

    350W to jest juz troszeczke zamało. Sprobuj odpiac jeden dysk i nagrywarke. Jesli masz 2 kostki pamieci, to tez jedna wypnij. Potem zapodaj jakis konkretny program do obciazania systemu - w dalszym ciagu polecam prime95 :) (zna ktos inny fajny program do obciazania systemu?) Jesli komp sie nie...

    Komputery Eksploatacja   06 Gru 2006 06:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1026
  • Proszę o dobranie zasilacza ATX do mojego kompa

    Witam tak wiec dotarł do mnie kupiony na allegro zasilacz Fortron 350W model: FSP-350 - 60MDN - rev.A i muszę przyznać ze chyba był to w końcu udany zakup - napięcia trzyma wzorowo - mierzone miernikiem podczas kilkugodzinnego jego testowania wiec nie powinien zrobić myślę już żadnej niespodzianki...

    Co kupić Archiwum   30 Lip 2007 10:58 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1937
  • Leadtek GeForce 7600 GT i zwis kompa.

    Tagan, hmm, zmierz napiecia, a najlepiej to miernik podlacz na stale do obwodu z ktorego k. graficzna jest zasilana, wlacz gre ktore powoduje to co opisales powyzej i obserwuj wartosci na mierniku. Nie zaszkodzi reszte napiec zmierzyc przy okazji. W spoczynku i w chwili zawiechy. Rowniez to moze...

    Komputery Hardware   05 Paź 2007 22:33 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1005
  • Komp się nie wyłącz , restartuje się dysk.

    Problem jest taki że dysk ciągle sie włącza i wyłącza, Wcześniej chodził jako drugi dysk w kompie i było w porządku, teraz wgrałem na nie go xp. i tak się dzieje. Do tego komputer nie chce się normalnie wyłączyć przez zamknij system. Czy to wina zasilacza? zasilacz ma 6miesiący. Albo zasilacz albo...

    Komputery Hardware   21 Kwi 2008 16:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1052
  • HDD HITACHI DESKSTAR, resety kompa i system RAW, FAT12

    Komp od jakiegoś miesiąca zaczął się resetować - bez powodu i całkowicie losowo. Wymieniłem bateryjkę w BIOS i go zresetowałem. Następnie problem resetu się "powiększył" - bo system nie był w stanie "wstać" - tylko reset i reset. bluescreen: "nastąpi zamknięcie instalatora bo może nastąpić uszkodzenie...

    Naprawa HDD i odzysk danych   17 Paź 2008 09:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1808
  • Infocus LP580kabel do połonczenia z kompem D-Sub 26

    Witam serdecznie mam problem z projektorem infocus LP580 , nie posiadam kabla do połonczenia z kompem D-Sub 26 jak w temacie czy ma ktoś taki kabel lub rozpis pinoutów, może ktoś kto posiada taki kabel mógł by przelecieć miernikiem i zrobić rozpiskę, lub jeśli ktoś ma service manuala

    Projektory DLP i LCD   24 Paź 2009 21:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1233