No to teraz sprawdź jego działanie za pomocą miernika...
A sprawdziłeś luty diody? Przetop je i sprawdz czy działa. Diode możesz sprawdzić też miernikiem.
Nie. Ale wcześniej sprawdzałem go na gniazdach 1-3 i było wszystko OK. Po co są złącza KAA? Jak sprawdzić kod pilota w tym mierniku? Wciskam w pilocie klawisz, miga dioda w mierniku, ale nic nie pokazuje.
Najprostszy sposób to miernik, multimetr.
Jeżeli poprawiłeś luty to teraz lupa, miernik u szukanie przerwy na ścieżkach. Też kiedyś miałem problem z pilotem od renówki, z 3 godziny szukałem aż miernikiem znalazłem przerwę na na druku przy samym scalaku która nie była widoczna. PCB w pilotach jest bardzo cienki i w ciasnym obudowie może druk pęknąć
a jak go sprawdzić miernikiem?
Sprawdz miernikiem napiecie w pilocie o ile masz jak nie to jezykiem :P za starych czasow sie tak sprawdzalo male napiecia :) sprawdz w pilocie i we wzmacniaczu (wzmacniacz jest w sobwoofer'ze) czy kondensatory nie sa wybrzuszone i najwazniejsze sprawdz napiecie takze na potencjometrze. Jak narazie to tyle
To teraz sprawdź miernikiem sygnału który wychodzą z pilota i na krótko złącz przekaźnik czy ty działa.
Odbiorników nigdy nie sprawdzałem więc nie doradzę. Niemniej jednak powinno pojawić się jakieś napięcie na mini jack'u po wciśnięciu jakiegokolwiek przycisku pilota. Miernik ustawić na 3V stałego. Karta powinna pójść moim zdaniem na gwarancję. Lecz sprawdzić nie zaszkodzi aby się przekonać czy to winna karta czy odbiornik.
Wcześniej było dobrze, bateria w pilocie jest nowa, sprawdzałem miernikiem. Pilota rozkręciłem, nic "dziwnego" w nim nie znalazłem, w samochodzie też wygląda, że wszystko działa poprawnie.
Jest bardzo prosty sposób na sprawdzenie każdego pilota do alarmu. Wystarczy nabyć specjalny tester (miernik) pilotów. Produkuje go firma Corral (www.corral.pl) ale mozna go równiez nabyć w firmie Enterek.com (www.enterek.com). Koszt to około 430zł. Tester jest właściwie miernikiem częstotliwości nadawczej pilotów, więc przy jego pomocy można również...
a powiedzcie mi czy to normalne w pilotach, że gdy mierząc miernikiem napięcie w pilocie przy mikrowłącznikach miernik pokazuje pobór 2,92 (na tej zużytej baterii) a po naciśnięciu mikrowłącznika napięcie na mierniku gaśnie. (0,0) ?nie dziwne? wychodzi na to, że pilot w stanie spoczynku pobiera prąd?
Dalej nic z tego. Dioda świeci światłem ciągłym.. :( To możliwe, żeby tranzystory były przegrzane, pomimo poprawnych wskazań miernika?
Witam. Nawet przy ociążonej bateri, jak nowa, nie może spadać napięcie wiele. W stanie spoczynku będzię na mierniku pokazywać że niby "żyje" , ale jest pewnie słaba...(o ile miernik i jaki, nie okłamuje, też przez słabe baterie). Piszesz że ma swoje lata. Podłącz miernik gdy pilot nadaje, a zobaczysz jej spadek napięcia... Ps. Wymień baterie jeżeli...
Niestety tego nie sprawdzisz miernikiem,tylko wymiana,czasami tak sie dzieje,jak pilot upadnie na glebe :D
Ta guma co to miała sie przesunąć , to się nie przesunie ... Nie przesadzaj z czyszczeniem spirytusem gumek , bo zetrzesz warstwę przewodzącą i pozostanie naklejenie gumek sprzedawanych do pilotów . Możesz miernikiem zmierzyć oporność powierzchni przewodzącej w tym klawiszu i porównać z innymi . Pzdr.
Sprawdzając napięcie przytykając miernik do obu końcówek mikrowłącznika pokazuje mi prąd. Jeszcze raz, bo nie zatrybiłem - no więc piszesz, że sprawdzasz sobie spokojnie napięcie a tu, ni z tego nie z owego, pokazuje ci prąd ? Sprawa jest jasna - miernik do wymiany. :)
Witaj . Żeby sprawdzić czy pilot nadaje musiszs mieć miernik częstotliwości pilot defa nadaje na 433,8 Mhz z tego co pamiętam , możesz jeszcze podłączyć centralkę na stole wpiąć się oscyloskopem na odbiornik i naciskając na pilota bedziesz widział czy pilot cokolwiek wysyła czy nie . Najpewniejszym sposobem jest miernik częstotliwości . Możesz przelutować...
A skąd są te fotki? Zauważ że na pierwszej fotce nic nie naciska na przycisk pilota a miernik wskazuje. A pilot nic nie nadaje jak sie nie naciśnie. Chyba ze w tym podręcznym mierniku jest jakis przycisk HOLD zatrzymujący ostatni pomiar na polu odczytowym.
Lepiej zapakuj to do kartonu i zanieś z reklamacją. Jak sprawdzałeś miernikiem czy antena "wysyła sygnały"?
Może być problem na wtyczkach (połączenie elektryczne ) nie wydaje się by sterownik "padł" zapomniałem o pilocie też tak może być proponuje zdecydowanie dokładnie sprawdzić połączenia między sterownikiem a siłownikami i między pilotem a sterownikiem za pomocą miernika najlepiej
A jak mam miernik ustawić
Oscyloskop jest tu najlepszy bo można sprawdzić czy układ generuje kod. Ale nie przypuszczam aby autor postu posiadał takowy. Przypuszczam, że gdyby posiadał takowy lub dostęp do niego to nie zadawałby tutaj pytań. A do sprawdzenia samego tranzystora wystarczy miernik.
Chip przełożyć :) lub posprawdzać używany miernikiem + pod szkłem powiększającym ale to jest kwestia zimnego lutu :)
Przede wszystkim: gdzie dokładnie przykłada Kolega sondy miernika? Do których nóżek mostka? Do "+" i "-" (oznaczenia powinny być widocznie na obudowie)? Na wyjściu mostka prostowniczego jest napięcie stałe i miernik należy przestawić na właśnie ten rodzaj napięcia.
No ja rozumiem. Ale ty masz widać kłopoty ze zrozumieniem swojego auta. Bawiąc się pilotem i pisząc posty na forum nie naprawisz landrovera. Miernik i kontrolka w garść i szukać. Albo oddać auto elektrykowi.
Skoro słychać przekaźnik to masz uszkodzone jego styki. Sprawdź miernikiem.
Przetwornica daje prąd stały o napięciu 12 V do zasilania sterownika LED. Jeśli zakres pomiarowy jest wybrany poprawnie, prąd stały, miernik powinien wskazywać 12 V. Jeśli miernik jest dobry, to taki objaw sugeruje uszkodzoną przetwornicę. Proszę o typ miernika.
Wymieniony bezpiecznik i działa. Natomiast dalej jest problem z pilotem (sprawdzałem miernikiem i powinno być ok, ale nie jest). Poprostu pompki się nie da uruchomic z pilota.
Witam Ile razy można tłumaczyć jak działa zasilacz który podaje napięcie na paski led? Złóż wszystko jak jak było i podłącz się przewodami znaczy podlutuj się pod złącze CNL802 ale do odpowiednich pinów pod te przewody podłącz woltomierz ustawiony na zakres napięcia stałego DC zaczynając od najwyższego zakresu w mierniku np.1000V i włącz LCD po zasilania...
psilos1 dzięki wielkie o cos takiego mi chodziło a jakis sterownik centralnego na pilota?
To tylko sposób sterowania. W jaki dokładnie sposób jest realizowane - sprawdź miernikiem.
panowie prosze...... kolega niech wykona procedure synchronizacji pilotów i będzie wszystko ok nie musi szukać żadnych urządzeń czy odbiorników jeśli nawet je znajdzie to cóż mu po tym jak nie przyrządów takich jak choćby oscyloskop by to pomierzyć miernika częstotliwości tez nie ma czyli czy piloty nadają też sie nie dowie
U mnie takie same objawy (dsb-616), obraz i dźwięk :-( Do tego pilot działa tak jakby miał wyczerpane baterie, czasem nie działa, a baterie nowe, sprawdzone miernikiem. Pilota sprawdziłem, nadaje. Może dekoder jest niesprawny? Ma ktoś na to lekarstwo? Myślę czy nie zanieść wszystkiego do sprzedawcy, niech to sprawdzą w serwisie...
Stycznik sprawdziłem, czy nie ma zwarcia miernikiem, pilot odpada dlatego, że jest sprawny, wyjąłem z pilota baterie i nawet jak przy panelu palcami operuję, to dzieje się to samo, jak szuflada zacznie wariować to nawet przyciski na panelu nie reagują - jedynie pilotem i to kiedy cisnę cały czas jeden guzik, to czasami zareaguje.
Plus tak jak masz, a minus miernika na masę, telewizor musi być włączony.
Witam. Proszę zacząć od sprawdzenia Q1 (test diody w mierniku).
Sprawdź miernikiem czy ta nowa bateria przy wciśnientym przycisku ma napewno 3v.
Czyli pierw musze miernik pożyczyć od kolegi
Przy wduszonym przycisku widać na mierniku że pilot reaguje bo dosłownie minimalnie napięcie z 3.24 spada na 3,19 ale centralny nie reaguje. Pilot zanim do mnie trafił pewnie już nie działał ale nie wiem co mogło się stać przez uszkodzenie mikrostyka, mikrostyk był tylko rozwalony nic więcej
Witam. Wlutowałem kondensator 15nF. Silnik uruchamiam, jednak nie zamyka i otwiera drzwi. Próbowałem wczytać pilota poprzez przekręcenie stacyjki na drugą pozycję i wciśnięcie oraz przytrzymanie przez 10 s przełącznika w pilocie. Nie zadziałało. Silnik uruchamiam. Przed wlutowaniem kondensatora nie było takiej możliwości. Byłem nawet w punkcie naprawy,...
Bardzo prosty i pewny sposób sprawdzenia pilota czy nadaje: Podłącz dowolną diodę odbiorczą podczerwieni do mikroamperomierza (może być miernik uniwersalny) i z odległości kilku centymetrów uruchom pilota. Jeśli miernik coś wskazuje to pilot działa. Sam tak sprawdzam nieznane piloty, metoda nigdy nie zawodzi.
Jak to nie masz możliwości sprawdzenia tranzystora? Miernik chyba masz skoro piszesz, że źle się zachowuje.
Sprawdź pod jakimś obciążeniem to napięcie na rozrusznik bo cztery bateryjki od pilota to też ponad 12V a rozrusznika nie nie ruszy,a miernik pewnie pokaże 13V
Przyciśnij sondę miernika do klemy jakimś klipsem i włącz lampkę w podsufitce, jak się zaświeci to wyłącz lampkę, zamknij drzwi pilotem i obserwuj odczyt na mierniku
Witam, ja mam również problem z wieżą panasonic SA-AK200, nie reagowała na pilota, sprawdzałem miernikiem świecąc pilotem na czujnik i nie wzmacniał żadnego sygnału tzn na wyjściu nie było żadnych skoków napięcia. Wymieniłem odbiornik IR i teraz reaguje i coś wzmacnia. Ale sprawdzam innym pilotem bo nie mam tego od wieży. Tak że czujnik prawdopodobnie...
Witam Tranzystor steruje diodą IR. A skoro ona działa, to pewnie i tranzystor jest OK. Na przyszłość jak sprawdzasz miernikiem tranzytor, to ustawiaj na mierniku zakres do sprawdzania diody. Prawdopodobnie uszkodzenie jest w samej zabawce. PozdrawiaM.
Mam miernik. Pilota się banalnie rozbiera. Pierwsze pytanie. Czy dioda IR może się spalić tak jak to się dzieje ze zwykłymi diodami? Bo generalnie funkcje pilota IR działają. Jak naciskam zaprgramowane wcześniej przyciski, które mają wysyłać sygnał IR, to zapala się z boku pomarańczowa dioda sygnalizująca że dany przycisk jest zaprogramowany i działa,...
Tak - przy naciśnięciu guziczka domofonu miernik ustawiony na próbniku zwarć ma zapiszczeć... . Oba przewody nie są (ściślej) minusowe a bezprądowe.
W klawiszu jest podświetlenie? To dwa przewody to pewnie będzie masa i zasilanie podświetlenia, a dwa pozostałe, to sterowanie wlewem. Weź przycisk i sprawdź miernikiem, które się zwierają.
Ok mamy schemat. Możesz dać fotki tego rozebranego koszyka. Masz miernik? W czasie zasilania urządzenia i gdy grzeje się ta bateria zmierz na niej napięcie i wyrywkowo na innych.
Jest jeszcze kwestia, czy miernik prawidłowo wskazuje, czy pilot źle sygnalizuje - 3,17V powinno być prawie na początku rozładowania.
Zacznij od sprawdzenia (miernikiem) działania przycisków. Element 455E to nie układ (scalony) tylko rezonator kwarcowy. Na płytce widzę też ślady korozji.
Mierzenie napięcia spoczynkowego baterii litowej ma się nijak do określenia stanu jej naładowania Wiem, sęk trochę w tym, że pilot musi być zamknięty, żeby działał. Muszę jakieś cienkie przewody mu tam umieścić, wyprowadzić do miernika i zamknąć. Spróbuję...
Dzień dobry. Odświeżę temat. Jakie piloty można zaprogramować do silnika bramy zamiast SMILO? Te piloty są tragiczne, płytki nie odporne na wilgoć, obudowy zmienione też słabe, mały wstrząs i pilot nie działa. W kilku pilotach mam sytuację że po zmianie baterii dioda się się świeci jak nacisnę przycisk jednak bramy nie otwiera czy nie zamyka. Włożę...
Jeżeli chodzi o pomiary SAT to ok, maja troche ciekawych funkcji. Ale pomiar DVB-T jest w nich tak przy okazji dodany. Też myślałem że jednym miernikiem załatwie sat i naziemną. Niestety nie udało się to do tej pory. Tak na marginesie.... jeżeli do "miernika" producent dodaje pilota IR to raczej miernik to nie jest, tylko tuner z monitorem.
Witam Dzisiaj mierzyłem Fiat Multipla z gazem i tak: 1. bez gazu 0,013 A 2. z gazem (stag 300) 0,019 A (10 minut po wyłączeniu zapłonu) 3. z gazem i z centralnym zamkim (włączonym pilotem)0,025A Miernik raczej dobry (UT70A) Pozdrawiam i myślę, że gdy pobór prądu większy to z dodatkowymi coś nie tak bo sam komp. samochodowy ?????? Pozdrawiam
ja mam miernik czestotliwości :) a tak w domowych warunkach to niewiem.najprosciej sprobowac go wkodowac do centrali (przy założeniu ze drugi pilot mamy sprawny),jak sie niewkoduje to niedziała :)
Raczej bym obstawiał pilota. Chyba że masz miernik kodu pilota i ci pokazuje że ci wysyła zmienny kod za każdym razem a nie puste bity to wtedy grzebanie w aucie.. - tylko pytanie czy klient pójdzie w koszty. Dodano po 1 Nie pamiętam z głowy procedury - ale jeśli używa się tam drzwi do programowania to może warto by sprawdzić wkładkę...
Wezwij egzorcyste ha,ha,,,ale poważnie należy odbiornik rozkręcić i wypiąć z płyty głównej tasiemkę łączącą płytę główną z klawiaturą (przyciskami). Powstają w niej mega omowe przejscia niewykrywalne miernikiem. Wtedy pozostaje obsługa odbiornika tylko pilotem, choć niedawno spotkałem w sprzedaży te tasiemki w Firmie Eltexo z Legionowa
Kolega kupił takie auto i nie działał pilot. Na miernik układ jest zwarty na nóżkach od zasilania.
Masz miernik? Jeśli tak to jaki?
Oczywiście mógłbym sprawdzić ale nie mam do niego schematu i tak naprawdę nie wiem gdzie "stanąć" miernikiem
Pierwsze co to posprawdzaj bezpieczniki, i te w skrzynce i te duże za centralką. Częstym problemem jest również zamoknięcie modułu/ów sterowania centralką, lusterkami itp. Pozostaje jeszcze pytanie co ze światłem w kabinie... Kolega Ture11 dobrze prawi. Weź w rękę miernik i sprawdź napięcie w lampce (najłatwiej się dostać) jeżeli nic Ci nie pokaże to...
A co tu jest dom wyjaśniania? Zostaw odłączone klawisze, jeśli ci nie są potrzebne lub wymień wszystkie na nowe. Miernik schowaj do szuflady. Koniec i kropka. ;)
Sprawa jest prosta-jest kilka metod.O jednej już pisałem wyżej.W drugiej wykorzystać można sprawny odbiornik z np. uszkodzonej centrali autoalarmu.Wchodzimy woltomierzem na zakresie zmiennym 3V na właściwą nogę scalakaiGND i naciskamy pilota(właściwa noga pilota to ta na której jest największy poziom odbieranego sygnału).Można stroić obserwując miernik...
Jak w tytule Kupię miernik częstotliwości pilota(samochodowego)
Kiedy telewizor jest wyłączony piloty od dekodera i MP działają bez zarzutu, ale gdy jest już włączony, to oba piloty albo nie działają w ogóle, albo mają straszne opory, żeby coś przełączyć. Pytanie brzmi - jak rozwiązać ten problem? Spróbuj zmniejszyć podświetlenie matrycy LCD. Czy to możliwe, że dekoder nie łapie mi niektórych kanałów i wyświetla...
Rozebrałem pilot. Sprawdziłem switch miernikiem i w porządku. Naciskając na switch na płytce drzwi się otwierają. Winna gumka z piktogramami. Podklejenie cienkiego poliwęglanu doraźnie pomogło.
Jednak po wymianie baterii pilot działał bezproblemowo. Dziwne bo miernik pokazywał 3V
pik spadł do 1,6 A a po chwili jest 0,8 Oczywiście amperomierz wpięty w obwód akumulatora, drzwi, pokrywy, itp pozamykane, auto zamknięte pilotem i odczekałeś 10-20 min do wykonania pomiaru ? Wstępne pomiary proponuję wykonać miernikiem cęgowym aby nie rozłączać akumulatora. Jak długo odczekałeś od zamknięcia samochodu pilotem do pomiaru ?
Jak by mogli koledzy trochę jaśniej, próbowałem sam to jakoś zrobić. Podłączyłem pod 4V a do pozostałych kabli miernik, naciskając przycisk na pilocie na mierniku 2,41V a po puszczeniu przycisku 2,37V. Zmieniając ułożenie kabli dioda świeciła się na zielono lub na czerwono (dioda dwu kolorowa) zmieniając napięcie niezależnie o jeden volt w dół lub w...
Oraz czy ścieżki nie popękały (najlepiej posprawdzać miernikiem te podejrzane).
Tak, domyśliłem się - zamówiłem miernik i czekam na dostawę :-)
Pilot delikatnie rozpołowić na zatrzaskach. Klawiaturę umyć pod bieżącą wodą - wysuszyć i miernikiem /omomierzem / zmierzyć czy gumki przewodzą. Gdyby która nie przewodziła - można kupić nowe gumki razem z klejem. Uszkodzoną gumkę ściąć np. żyletką i nakleić nową. 100 gumek + klej to ok. 8zł
Witam, mam problem z Vw Passatem b6 2006r. Centralny zamek reaguje losowo, a w zasadzie i otwiera i zamyka po kilku czasem kilkunastokrotnym naciśnięciu pilota. Pilot: wymieniona płytka i bateria i sprawdzony miernikiem do pilotów - nadaje sygnał. Operacja ta nie pomogła. Moduł komfortu: Brak błędów, parametry prawidłowe tj. wszystkie switche sprawdzone,...
Tak z tym miernikiem to prawda i zrobiłem pomiar raz jeszcze (chociaż wczoraj po przełączeniu na DC nie pokazywało nic). Teraz jest tak: Napięcie Standby na stykach COM i NC pokazuje 35V DC przy otwarciu pilotem jest na mierniki widoczny skok na jakieś wartości 50/80V. Da radę to jakoś ustabilizować? Co ciekawe przy otwieraniu z pilota na zakresie AC...
Należy sprawdzić miernikiem, czy nie ma przerwy na ścieżkach od tych dwóch przycisków. Jeśli tam jest wszystko w porządku, to pewnie nadmiernie wzrosła oporność gumek przewodzących. To również można sprawdzić miernikiem. Jeśli gumki straciły właściwości, to należy kupić zestaw naprawczy do pilotów (gumki i silikon) i je wymienić. PS. Płytkę też można...
Witam, Czy ja pisałem o mierniku? Proszę czytać ze zrozumieniem... Pozdrawiam.
Jestem lajkiem jeśli chodzi o elektrykę, ale daje rade. Chciałbym mieć składane z pilota. Dzięki za szybką odpowiedz. Co mam szukać miernikiem?
W VAG-COM nie wiem jak to sprawdzic ale mozna chyba po prostu miernikiem ?
Podłącz miernik między masę a wyjście z IR (miernik ustawiony np. na 2V) i sprawdź czy pojawia się sygnał (zmienia napięcie) po oświetleniu go z pilota. Najlepszy byłby jednak tu oscyloskop...
Sprawdz czy te uszkodzone sciezki przewodza miernikiem, czy dioda ir dziala mozesz sprawdzic aparatem z telefonu, wystarczy ze w trybie aparatu bedziesz cos naciskal na pilocie-z diody powinno byc widoczne pulsujace biale swiatlo...
Prawdopodobnie wytarte gumki stykowe, też możesz pomierzyć miernikiem na kΩ.
witam mam taki problem - przestal mi dzialac pilot od starego telewizora i chcialbym przynajmniej sprobowac go naprawic, chociaz niewiele sie znam, ale poza jednym ukladem w pilocie sa tylko oporniki i kondensatory? wiec jak je mozna sprawdzic? mam do dyspozycji miernik.
I gdzie masz te 90V? Mierzone podczas uruchomienia pilotem, urządzenie na stole, miernik na zaciskach silnika.
Witam. NOKIA 3724 to chassis MONO PLUS, ściągnij sobie schemat i na początek miernikiem sprawdź czy procesor wydaje polecenie STBY...??? A skoro pytasz o coś to nie tylko wymagaj ale też daj coś z Siebie i napisz jakim "cudem" pilot w tym TV zaczął Ci działać : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32... Bardzo nie lubię niedokończonych postów...
Masz adres strony producenta na PCB... Zdjęcia zrób tak by było widać opisy przy zaciskach. Miernik posiadasz i umiesz go obsługiwać?
Sprawdziłeś miernikiem, że to uszkodzona fotokomórka? Pisałeś, że "pstyka". Może to wina okablowania, które np zgniło w zniemi?
Należy znaleźć centralkę, odłączyć jej zasilanie i połączyć zblokowany obwód. Będzie Ci potrzebna jakaś przenośna lampa, kawałek kabla, izolacja, cięcia boczne, jakieś śrubokręty i może próbnik-miernik. Prawda, że prosta sprawa? Życzę powodzenia.
Miernik do ręki i sprawdzaj gdzie dochodzi napięcie , a gdzie nie . Wszystko możliwe , że masz uszkodzony przewód w instalacji .
To prawda. piloty zamówiłem następne a jak mi się jakiś rezonator z odzysku trafi to spróbuję coś zmatować bo ze sprzętu to mam tylko miernik. Pozdrawiam.
Witajcie. W jaki sposób mogę zmierzyć częsttliwość pracy np. pilota alarmu samochodowego? Mam miernik częstotliwości do i .... sklerozę :(
Przed chwilką wykonałem jedną próbę, a mianowicie w stronę oczka skierowałem pilota , pod wystające nóżki podłączyłem miernik i ustawiłem na nim zakres do 200mV , gdy naciskałem na pilocie przycisk na mierniku zmieniała się wartość z 0,00 na 0,08mV .
Witam Ostatnio byłem w punkcie dorabiania kluczy( kodowania) chciałem aby gość dorobił pilota do auta z kluczykami, niestety pan nie potrafił tego raczej nie dało się tego zrobić powiedział mi że wszystko ładnie wyszukuje ale nie zapisuje pilota , niestety mam tylko jedne kluczyki bez zapasowych gdy brał miernikiem sygnał pilota nic mu nie wykrywało...
Sprawdź miernikiem, czy na pilocie (tej płytce) jest przejście, i czy w małym jacku też jest.
pepe150 - długo trzeba trzymać przycisk zamykania na pilocie podczas procedury którą podałeś z Peugeota? Dodano po 1 arigato - mechanicznie kluczem, centralny zamek chodzi bez żadnego problemu. Bateria nowa, sprawdzana na mierniku ma trochę ponad 3V.
daj foto to ci zaznaczę albo objedź dookoła pokrętłem przy zwartych kabelkach i sprawdzisz kiedy zacznie piszczeć(przewody od miernika musisz mieć włożone czarny w "COM" a czerwony w wejście oznaczone Ω)
Niestety, nic nie znalazłem w/g US. Może napisz jaki masz objaw uszkodzenia ?. Może uda się go naprawić ?. Podłącz miernik pod diodę i zobacz jego reakcję, sprawdż rezonator, jakie masz napięcia na tranzystorze, podmień diodę ?
Niepotrzebnie obawiamy się nowości. Obsługa HA to teraz jest jak zakup laptopa z Windows czy smartfona z Androidem których obsługi i tak się nauczyliśmy. Wystarczy w popularnym serwisie aukcyjnym wypisać frazę Home Assistant A reszta to integracja wyłączników światła , czujnik obecności, temperatury, pilotów, mierników energii elektrycznej, zużycia...
miernik sygnał pilot miernik sygna pilot centralny zamek pilot miernik
wharfedale peavey renault scenic sterownik unitra r8040
sklep endoskop sklep internetowy
Renault Thalia 1.4 8V - Zimne powietrze z nawiewów Kody błędów spawarek Magnum - jak je zidentyfikować?