No to teraz sprawdź jego działanie za pomocą miernika...
A sprawdziłeś luty diody? Przetop je i sprawdz czy działa. Diode możesz sprawdzić też miernikiem.
Nie. Ale wcześniej sprawdzałem go na gniazdach 1-3 i było wszystko OK. Po co są złącza KAA? Jak sprawdzić kod pilota w tym mierniku? Wciskam w pilocie klawisz, miga dioda w mierniku, ale nic nie pokazuje.
Najprostszy sposób to miernik, multimetr.
Jeżeli chodzi o pomiary SAT to ok, maja troche ciekawych funkcji. Ale pomiar DVB-T jest w nich tak przy okazji dodany. Też myślałem że jednym miernikiem załatwie sat i naziemną. Niestety nie udało się to do tej pory. Tak na marginesie.... jeżeli do "miernika" producent dodaje pilota IR to raczej miernik to nie jest, tylko tuner z monitorem.
Sprawdz miernikiem napiecie w pilocie o ile masz jak nie to jezykiem :P za starych czasow sie tak sprawdzalo male napiecia :) sprawdz w pilocie i we wzmacniaczu (wzmacniacz jest w sobwoofer'ze) czy kondensatory nie sa wybrzuszone i najwazniejsze sprawdz napiecie takze na potencjometrze. Jak narazie to tyle
Jeżeli poprawiłeś luty to teraz lupa, miernik u szukanie przerwy na ścieżkach. Też kiedyś miałem problem z pilotem od renówki, z 3 godziny szukałem aż miernikiem znalazłem przerwę na na druku przy samym scalaku która nie była widoczna. PCB w pilotach jest bardzo cienki i w ciasnym obudowie może druk pęknąć
a jak go sprawdzić miernikiem?
Odbiorników nigdy nie sprawdzałem więc nie doradzę. Niemniej jednak powinno pojawić się jakieś napięcie na mini jack'u po wciśnięciu jakiegokolwiek przycisku pilota. Miernik ustawić na 3V stałego. Karta powinna pójść moim zdaniem na gwarancję. Lecz sprawdzić nie zaszkodzi aby się przekonać czy to winna karta czy odbiornik.
Jest bardzo prosty sposób na sprawdzenie każdego pilota do alarmu. Wystarczy nabyć specjalny tester (miernik) pilotów. Produkuje go firma Corral (www.corral.pl) ale mozna go równiez nabyć w firmie Enterek.com (www.enterek.com). Koszt to około 430zł. Tester jest właściwie miernikiem częstotliwości nadawczej pilotów, więc przy jego pomocy można również...
Wcześniej było dobrze, bateria w pilocie jest nowa, sprawdzałem miernikiem. Pilota rozkręciłem, nic "dziwnego" w nim nie znalazłem, w samochodzie też wygląda, że wszystko działa poprawnie.
Ta guma co to miała sie przesunąć , to się nie przesunie ... Nie przesadzaj z czyszczeniem spirytusem gumek , bo zetrzesz warstwę przewodzącą i pozostanie naklejenie gumek sprzedawanych do pilotów . Możesz miernikiem zmierzyć oporność powierzchni przewodzącej w tym klawiszu i porównać z innymi . Pzdr.
Dalej nic z tego. Dioda świeci światłem ciągłym.. :( To możliwe, żeby tranzystory były przegrzane, pomimo poprawnych wskazań miernika?
Witam. Nawet przy ociążonej bateri, jak nowa, nie może spadać napięcie wiele. W stanie spoczynku będzię na mierniku pokazywać że niby "żyje" , ale jest pewnie słaba...(o ile miernik i jaki, nie okłamuje, też przez słabe baterie). Piszesz że ma swoje lata. Podłącz miernik gdy pilot nadaje, a zobaczysz jej spadek napięcia... Ps. Wymień baterie jeżeli...
a powiedzcie mi czy to normalne w pilotach, że gdy mierząc miernikiem napięcie w pilocie przy mikrowłącznikach miernik pokazuje pobór 2,92 (na tej zużytej baterii) a po naciśnięciu mikrowłącznika napięcie na mierniku gaśnie. (0,0) ?nie dziwne? wychodzi na to, że pilot w stanie spoczynku pobiera prąd?
Oscyloskop jest tu najlepszy bo można sprawdzić czy układ generuje kod. Ale nie przypuszczam aby autor postu posiadał takowy. Przypuszczam, że gdyby posiadał takowy lub dostęp do niego to nie zadawałby tutaj pytań. A do sprawdzenia samego tranzystora wystarczy miernik.
Witaj . Żeby sprawdzić czy pilot nadaje musiszs mieć miernik częstotliwości pilot defa nadaje na 433,8 Mhz z tego co pamiętam , możesz jeszcze podłączyć centralkę na stole wpiąć się oscyloskopem na odbiornik i naciskając na pilota bedziesz widział czy pilot cokolwiek wysyła czy nie . Najpewniejszym sposobem jest miernik częstotliwości . Możesz przelutować...
To teraz sprawdź miernikiem sygnału który wychodzą z pilota i na krótko złącz przekaźnik czy ty działa.
Niestety tego nie sprawdzisz miernikiem,tylko wymiana,czasami tak sie dzieje,jak pilot upadnie na glebe :D
panowie prosze...... kolega niech wykona procedure synchronizacji pilotów i będzie wszystko ok nie musi szukać żadnych urządzeń czy odbiorników jeśli nawet je znajdzie to cóż mu po tym jak nie przyrządów takich jak choćby oscyloskop by to pomierzyć miernika częstotliwości tez nie ma czyli czy piloty nadają też sie nie dowie
Stycznik sprawdziłem, czy nie ma zwarcia miernikiem, pilot odpada dlatego, że jest sprawny, wyjąłem z pilota baterie i nawet jak przy panelu palcami operuję, to dzieje się to samo, jak szuflada zacznie wariować to nawet przyciski na panelu nie reagują - jedynie pilotem i to kiedy cisnę cały czas jeden guzik, to czasami zareaguje.
No ja rozumiem. Ale ty masz widać kłopoty ze zrozumieniem swojego auta. Bawiąc się pilotem i pisząc posty na forum nie naprawisz landrovera. Miernik i kontrolka w garść i szukać. Albo oddać auto elektrykowi.
Może być problem na wtyczkach (połączenie elektryczne ) nie wydaje się by sterownik "padł" zapomniałem o pilocie też tak może być proponuje zdecydowanie dokładnie sprawdzić połączenia między sterownikiem a siłownikami i między pilotem a sterownikiem za pomocą miernika najlepiej
U mnie takie same objawy (dsb-616), obraz i dźwięk :-( Do tego pilot działa tak jakby miał wyczerpane baterie, czasem nie działa, a baterie nowe, sprawdzone miernikiem. Pilota sprawdziłem, nadaje. Może dekoder jest niesprawny? Ma ktoś na to lekarstwo? Myślę czy nie zanieść wszystkiego do sprzedawcy, niech to sprawdzą w serwisie...
Lepiej zapakuj to do kartonu i zanieś z reklamacją. Jak sprawdzałeś miernikiem czy antena "wysyła sygnały"?
Przy wduszonym przycisku widać na mierniku że pilot reaguje bo dosłownie minimalnie napięcie z 3.24 spada na 3,19 ale centralny nie reaguje. Pilot zanim do mnie trafił pewnie już nie działał ale nie wiem co mogło się stać przez uszkodzenie mikrostyka, mikrostyk był tylko rozwalony nic więcej
A jak mam miernik ustawić
To tylko sposób sterowania. W jaki dokładnie sposób jest realizowane - sprawdź miernikiem.
Witam. Proszę zacząć od sprawdzenia Q1 (test diody w mierniku).
Witam Ile razy można tłumaczyć jak działa zasilacz który podaje napięcie na paski led? Złóż wszystko jak jak było i podłącz się przewodami znaczy podlutuj się pod złącze CNL802 ale do odpowiednich pinów pod te przewody podłącz woltomierz ustawiony na zakres napięcia stałego DC zaczynając od najwyższego zakresu w mierniku np.1000V i włącz LCD po zasilania...
Wymieniony bezpiecznik i działa. Natomiast dalej jest problem z pilotem (sprawdzałem miernikiem i powinno być ok, ale nie jest). Poprostu pompki się nie da uruchomic z pilota.
Czyli pierw musze miernik pożyczyć od kolegi
Sprawdź pod jakimś obciążeniem to napięcie na rozrusznik bo cztery bateryjki od pilota to też ponad 12V a rozrusznika nie nie ruszy,a miernik pewnie pokaże 13V
Bardzo prosty i pewny sposób sprawdzenia pilota czy nadaje: Podłącz dowolną diodę odbiorczą podczerwieni do mikroamperomierza (może być miernik uniwersalny) i z odległości kilku centymetrów uruchom pilota. Jeśli miernik coś wskazuje to pilot działa. Sam tak sprawdzam nieznane piloty, metoda nigdy nie zawodzi.
A skąd są te fotki? Zauważ że na pierwszej fotce nic nie naciska na przycisk pilota a miernik wskazuje. A pilot nic nie nadaje jak sie nie naciśnie. Chyba ze w tym podręcznym mierniku jest jakis przycisk HOLD zatrzymujący ostatni pomiar na polu odczytowym.
Plus tak jak masz, a minus miernika na masę, telewizor musi być włączony.
Mam miernik. Pilota się banalnie rozbiera. Pierwsze pytanie. Czy dioda IR może się spalić tak jak to się dzieje ze zwykłymi diodami? Bo generalnie funkcje pilota IR działają. Jak naciskam zaprgramowane wcześniej przyciski, które mają wysyłać sygnał IR, to zapala się z boku pomarańczowa dioda sygnalizująca że dany przycisk jest zaprogramowany i działa,...
Skoro słychać przekaźnik to masz uszkodzone jego styki. Sprawdź miernikiem.
Jest jeszcze kwestia, czy miernik prawidłowo wskazuje, czy pilot źle sygnalizuje - 3,17V powinno być prawie na początku rozładowania.
Witam Dzisiaj mierzyłem Fiat Multipla z gazem i tak: 1. bez gazu 0,013 A 2. z gazem (stag 300) 0,019 A (10 minut po wyłączeniu zapłonu) 3. z gazem i z centralnym zamkim (włączonym pilotem)0,025A Miernik raczej dobry (UT70A) Pozdrawiam i myślę, że gdy pobór prądu większy to z dodatkowymi coś nie tak bo sam komp. samochodowy ?????? Pozdrawiam
Przetwornica daje prąd stały o napięciu 12 V do zasilania sterownika LED. Jeśli zakres pomiarowy jest wybrany poprawnie, prąd stały, miernik powinien wskazywać 12 V. Jeśli miernik jest dobry, to taki objaw sugeruje uszkodzoną przetwornicę. Proszę o typ miernika.
Przede wszystkim: gdzie dokładnie przykłada Kolega sondy miernika? Do których nóżek mostka? Do "+" i "-" (oznaczenia powinny być widocznie na obudowie)? Na wyjściu mostka prostowniczego jest napięcie stałe i miernik należy przestawić na właśnie ten rodzaj napięcia.
Witam, ja mam również problem z wieżą panasonic SA-AK200, nie reagowała na pilota, sprawdzałem miernikiem świecąc pilotem na czujnik i nie wzmacniał żadnego sygnału tzn na wyjściu nie było żadnych skoków napięcia. Wymieniłem odbiornik IR i teraz reaguje i coś wzmacnia. Ale sprawdzam innym pilotem bo nie mam tego od wieży. Tak że czujnik prawdopodobnie...
Przyciśnij sondę miernika do klemy jakimś klipsem i włącz lampkę w podsufitce, jak się zaświeci to wyłącz lampkę, zamknij drzwi pilotem i obserwuj odczyt na mierniku
Wezwij egzorcyste ha,ha,,,ale poważnie należy odbiornik rozkręcić i wypiąć z płyty głównej tasiemkę łączącą płytę główną z klawiaturą (przyciskami). Powstają w niej mega omowe przejscia niewykrywalne miernikiem. Wtedy pozostaje obsługa odbiornika tylko pilotem, choć niedawno spotkałem w sprzedaży te tasiemki w Firmie Eltexo z Legionowa
Witam. Wlutowałem kondensator 15nF. Silnik uruchamiam, jednak nie zamyka i otwiera drzwi. Próbowałem wczytać pilota poprzez przekręcenie stacyjki na drugą pozycję i wciśnięcie oraz przytrzymanie przez 10 s przełącznika w pilocie. Nie zadziałało. Silnik uruchamiam. Przed wlutowaniem kondensatora nie było takiej możliwości. Byłem nawet w punkcie naprawy,...
Kolega kupił takie auto i nie działał pilot. Na miernik układ jest zwarty na nóżkach od zasilania.
Sprawdzając napięcie przytykając miernik do obu końcówek mikrowłącznika pokazuje mi prąd. Jeszcze raz, bo nie zatrybiłem - no więc piszesz, że sprawdzasz sobie spokojnie napięcie a tu, ni z tego nie z owego, pokazuje ci prąd ? Sprawa jest jasna - miernik do wymiany. :)
Chip przełożyć :) lub posprawdzać używany miernikiem + pod szkłem powiększającym ale to jest kwestia zimnego lutu :)
Sprawdź miernikiem czy ta nowa bateria przy wciśnientym przycisku ma napewno 3v.
Raczej bym obstawiał pilota. Chyba że masz miernik kodu pilota i ci pokazuje że ci wysyła zmienny kod za każdym razem a nie puste bity to wtedy grzebanie w aucie.. - tylko pytanie czy klient pójdzie w koszty. Dodano po 1 Nie pamiętam z głowy procedury - ale jeśli używa się tam drzwi do programowania to może warto by sprawdzić wkładkę...
Jak w tytule Kupię miernik częstotliwości pilota(samochodowego)
Jednak po wymianie baterii pilot działał bezproblemowo. Dziwne bo miernik pokazywał 3V
Dzień dobry. Odświeżę temat. Jakie piloty można zaprogramować do silnika bramy zamiast SMILO? Te piloty są tragiczne, płytki nie odporne na wilgoć, obudowy zmienione też słabe, mały wstrząs i pilot nie działa. W kilku pilotach mam sytuację że po zmianie baterii dioda się się świeci jak nacisnę przycisk jednak bramy nie otwiera czy nie zamyka. Włożę...
Jak to nie masz możliwości sprawdzenia tranzystora? Miernik chyba masz skoro piszesz, że źle się zachowuje.
pik spadł do 1,6 A a po chwili jest 0,8 Oczywiście amperomierz wpięty w obwód akumulatora, drzwi, pokrywy, itp pozamykane, auto zamknięte pilotem i odczekałeś 10-20 min do wykonania pomiaru ? Wstępne pomiary proponuję wykonać miernikiem cęgowym aby nie rozłączać akumulatora. Jak długo odczekałeś od zamknięcia samochodu pilotem do pomiaru ?
Oraz czy ścieżki nie popękały (najlepiej posprawdzać miernikiem te podejrzane).
Sprawdź miernikiem, czy na pilocie (tej płytce) jest przejście, i czy w małym jacku też jest.
Witam Myślę, że to sprawdziłeś, ale nie napisałeś, czy napęd działa po podaniu impulsu otwarcia/zamknięcia bezpośrednio na centrali (zaciski 2 i 7). Możesz zaprogramować pilota na drugim kanale odbiornika i sprawdzić miernikiem na zaciskach B1 i B2 centrali sterującej, czy działa. (B1 i B2 - wyjście drugiego kanału radioodbiornika). Jeśli to zadziała,...
Kolega chce coś sensownego, czym można rzeczywiście sprawdzać piloty czy zabawkę ? Bo to jest zasadnicza kwestia. Poczytaj sobie ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic81... Albo prawdziwy tester z pomiarem częstotliwości (zwykły miernik częstotliwości się nie nadaje), albo zabawka która pokazuje, że pilot nadaje, tyle że wtedy nie wiadomo...
Miernik w dłoń. Sprawdź układ połączeń w pilocie. Tam prawdopodobnie są tylko 3 potencjometry. Dowiesz się rozkręcając pilota. Następnie dopasuj taką samą wtyczkę i odtwórz ten układ połączeń we wzmacniaczu.
Należy sprawdzić miernikiem, czy nie ma przerwy na ścieżkach od tych dwóch przycisków. Jeśli tam jest wszystko w porządku, to pewnie nadmiernie wzrosła oporność gumek przewodzących. To również można sprawdzić miernikiem. Jeśli gumki straciły właściwości, to należy kupić zestaw naprawczy do pilotów (gumki i silikon) i je wymienić. PS. Płytkę też można...
W VAG-COM nie wiem jak to sprawdzic ale mozna chyba po prostu miernikiem ?
Odwróć przewody od miernika
Niepotrzebnie obawiamy się nowości. Obsługa HA to teraz jest jak zakup laptopa z Windows czy smartfona z Androidem których obsługi i tak się nauczyliśmy. Wystarczy w popularnym serwisie aukcyjnym wypisać frazę Home Assistant A reszta to integracja wyłączników światła , czujnik obecności, temperatury, pilotów, mierników energii elektrycznej, zużycia...
Tak z tym miernikiem to prawda i zrobiłem pomiar raz jeszcze (chociaż wczoraj po przełączeniu na DC nie pokazywało nic). Teraz jest tak: Napięcie Standby na stykach COM i NC pokazuje 35V DC przy otwarciu pilotem jest na mierniki widoczny skok na jakieś wartości 50/80V. Da radę to jakoś ustabilizować? Co ciekawe przy otwieraniu z pilota na zakresie AC...
Sprawa jest prosta-jest kilka metod.O jednej już pisałem wyżej.W drugiej wykorzystać można sprawny odbiornik z np. uszkodzonej centrali autoalarmu.Wchodzimy woltomierzem na zakresie zmiennym 3V na właściwą nogę scalakaiGND i naciskamy pilota(właściwa noga pilota to ta na której jest największy poziom odbieranego sygnału).Można stroić obserwując miernik...
To prawda. piloty zamówiłem następne a jak mi się jakiś rezonator z odzysku trafi to spróbuję coś zmatować bo ze sprzętu to mam tylko miernik. Pozdrawiam.
Witam, mam problem z Vw Passatem b6 2006r. Centralny zamek reaguje losowo, a w zasadzie i otwiera i zamyka po kilku czasem kilkunastokrotnym naciśnięciu pilota. Pilot: wymieniona płytka i bateria i sprawdzony miernikiem do pilotów - nadaje sygnał. Operacja ta nie pomogła. Moduł komfortu: Brak błędów, parametry prawidłowe tj. wszystkie switche sprawdzone,...
Tak, domyśliłem się - zamówiłem miernik i czekam na dostawę :-)
Albo uszkodzony pakiet lub ładowarka do sprawdzenia, podłącz miernik sprawdź bezpiecznik jeśli jest w ładowarce.
Przed chwilką wykonałem jedną próbę, a mianowicie w stronę oczka skierowałem pilota , pod wystające nóżki podłączyłem miernik i ustawiłem na nim zakres do 200mV , gdy naciskałem na pilocie przycisk na mierniku zmieniała się wartość z 0,00 na 0,08mV .
Witam Tranzystor steruje diodą IR. A skoro ona działa, to pewnie i tranzystor jest OK. Na przyszłość jak sprawdzasz miernikiem tranzytor, to ustawiaj na mierniku zakres do sprawdzania diody. Prawdopodobnie uszkodzenie jest w samej zabawce. PozdrawiaM.
psilos1 dzięki wielkie o cos takiego mi chodziło a jakis sterownik centralnego na pilota?
Oczywiście mógłbym sprawdzić ale nie mam do niego schematu i tak naprawdę nie wiem gdzie "stanąć" miernikiem
W chwili obecnej tylko zwykły miernik.
Jak masz miernik to zmierz napięcie baterii w momencie gdy naciskasz przycisk na pilocie
(at)ledy jak nie mogę się poruszać po tym menu...strzałki nie reagują wgl To może pilot uszkodzony? Spr. telefonem, miernikiem czy wysyła na nich sygnał.
I gdzie masz te 90V? Mierzone podczas uruchomienia pilotem, urządzenie na stole, miernik na zaciskach silnika.
Możesz użyć miernika, na 99% linka złota to masa, pomiędzy masą a dwoma przewodami będzie ok 40 ohm, są to kanały głośników, pozostałe dwa przewody będą od mikrofonu, czyli drugi jack. Lub jak nie posiadamy miernika to słuchawki na głowę, mała beteryjka pastylkowa od pilota czy czegoś i sprawdzanie między złotym przewodem a resztą który kiedy głośnik...
Na 51 nodze procka miernik wskazuje napięcie 0.02V, czasem podskoczy na 0.03V. Sprawdzałem to napięcie po podłączeniu zasilania bez wydawania poleceń z pilota. Końcówkę miernika przykładam bezpośrednio na nóżkę więc wyklucza to zimny lut na niej. Pilot jest kieszonkowy uniwersalny do telewizorów. Pozdrawiam Mateusz
Podłącz miernik między masę a wyjście z IR (miernik ustawiony np. na 2V) i sprawdź czy pojawia się sygnał (zmienia napięcie) po oświetleniu go z pilota. Najlepszy byłby jednak tu oscyloskop...
Masz adres strony producenta na PCB... Zdjęcia zrób tak by było widać opisy przy zaciskach. Miernik posiadasz i umiesz go obsługiwać?
witam mam taki problem - przestal mi dzialac pilot od starego telewizora i chcialbym przynajmniej sprobowac go naprawic, chociaz niewiele sie znam, ale poza jednym ukladem w pilocie sa tylko oporniki i kondensatory? wiec jak je mozna sprawdzic? mam do dyspozycji miernik.
Witajcie. W jaki sposób mogę zmierzyć częsttliwość pracy np. pilota alarmu samochodowego? Mam miernik częstotliwości do i .... sklerozę :(
Możesz kręcić aż zacznie działać, później kręcić w większej odległości na max zasięgu. Możesz użyć miernika częstotliwości do pilotów lub analizatora widma i dzięki temu dokładnie wyregulować częstotliwość nadajnika.
ja mam miernik czestotliwości :) a tak w domowych warunkach to niewiem.najprosciej sprobowac go wkodowac do centrali (przy założeniu ze drugi pilot mamy sprawny),jak sie niewkoduje to niedziała :)
Zacznij od sprawdzenia (miernikiem) działania przycisków. Element 455E to nie układ (scalony) tylko rezonator kwarcowy. Na płytce widzę też ślady korozji.
Rozebrałem pilot. Sprawdziłem switch miernikiem i w porządku. Naciskając na switch na płytce drzwi się otwierają. Winna gumka z piktogramami. Podklejenie cienkiego poliwęglanu doraźnie pomogło.
ma ktoś jakieś pomysły jak to ogarnąć ? jeśli piloty zostały sprawdzone na mierniku i wysyłają sygnał a niestety z centralnym nie łączy ?
To ktoś doradzi jaki miernik żeby zmierzyć sobie baterie paluszki od pilota przykładowo moja ładowarka procesorowa bc700 nie pokazuje wszystkiego ,czasem ładuje Aku który w myszce bezprzewodowej nie wskrzesi nawet jednej diody wskaźnika poziomu energii baterii. Więc proszę o nakierowanie na odpowiedni miernik który ułatwi mi życie.... Ps. Modele których...
Pilot dużo, często używany? Otworzyć klapkę baterii i w gnieździe tak jak siedzą "powałować, porolować, bateriami. Zmierzyć wydajność baterii-miernik potrzebny.
Miernik i trzeba sprawdzić poleczenia pilot -wtyczka.
Miernik Ci to powie. Pozdr.
Witam Ostatnio byłem w punkcie dorabiania kluczy( kodowania) chciałem aby gość dorobił pilota do auta z kluczykami, niestety pan nie potrafił tego raczej nie dało się tego zrobić powiedział mi że wszystko ładnie wyszukuje ale nie zapisuje pilota , niestety mam tylko jedne kluczyki bez zapasowych gdy brał miernikiem sygnał pilota nic mu nie wykrywało...
Jak by mogli koledzy trochę jaśniej, próbowałem sam to jakoś zrobić. Podłączyłem pod 4V a do pozostałych kabli miernik, naciskając przycisk na pilocie na mierniku 2,41V a po puszczeniu przycisku 2,37V. Zmieniając ułożenie kabli dioda świeciła się na zielono lub na czerwono (dioda dwu kolorowa) zmieniając napięcie niezależnie o jeden volt w dół lub w...
Ten duży to 1uF. Ten mały jest poniżej 2nF - mniejszych pojemności nie mogę zmierzyć. Drugi miernik pokazał 8,6nF dla tego małego kondensatora. Pojemności mierzone w układzie.
Nadajnik sprawdzałem na miernik- wygląda na dobry.
Jestem lajkiem jeśli chodzi o elektrykę, ale daje rade. Chciałbym mieć składane z pilota. Dzięki za szybką odpowiedz. Co mam szukać miernikiem?
Wlasnie caly problem polega na tym ze nie mam tego pilota. Jedyne czym dysponuje to miernikiem i slaba wiedza jak to zrobic.
miernik częstotliwości pilotów system kodowania pilotów pilotów kasowanie pilotów
certyfikat chrome odblokowac zablokowany telefon słuchawki a4tech bloody
automatyka crawford automatyka crawford
Schemat kostki radia Peugeot 308 2008 - złącza ISO Mercedes M272 – głośna praca i grzechotanie po wymianie nastawników, co sprawdzić?