REKLAMA
REKLAMA

miernik sprawdzic kabel

Znaleziono około 396 wyników dla: miernik sprawdzic kabel
  • Jak zrobić kabel Mini USB UC-E6 na jack audio do urządzenia w aucie?

    Moj pomysl polegał na wykorzystaniu metalowej końcówki i przelotowaniu wtyków tak żeby po drugiej stronie podłączyć zwykły mini jack. Wykorzystuje 3 z 4 kabelków. W mini USB wpinam się do audio L i R i uziemienie. Muszę widzieć tylko które piny ale rozumiem ze to mogę miernikiem na oryginale sprawdzic. Nie jestem elektronikiem wiec pytanie: czy są takie...

    Połączenia urządzeń   12 Lis 2020 14:57 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2496
  • REKLAMA
  • Jak sprawdzic czy kabel sieciowy jest uszkodzony?

    Teoria a praktyka Doktorek piszac o kolorach miał zupełną rację. A do tego wszyscy piszący o lutowaniu czy skręcaniu kabli to "amatorzy" (bez obrazy ale to może zadziałać w sieci 10Mbps). Wszystkie przewody (wszystkie osiem) powinno być dobrze zaciśnięte. Przy prędkości 100Mbps i odległości powyżej 50m jest to bardzo ważne, ze względu na pole elktromagnetychne....

    Komputery Hardware   05 Lut 2007 16:40 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 21760
  • Problem z internetem po dosztukowaniu kabla!

    gdyby to nie bylo wifi i by pomylil kolory kabelkow to by mu wogole nie dzialalo, a on pisze ze z kazdym dnie m dzialalo gorzej. jesli to kabel h1000 to problemow z dlugoscia raczej wiekszych nie powinien miec, ale jesli to h155 to lepiej zeby nie bylo go wiecej niz 15m. a tak na wszelki wypadek to dobrze bylo by sprawdzic kabel miernikiem czy nie ma...

    Sieci, Internet   04 Cze 2007 15:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1193
  • Moja myszka ma oderwany kabelek i nie wiem co mam zrobić.

    (at)alekt77 skad wiesz? Kolory maga byc losowe! Trzeba sprawdzic miernikiem.

    Komputery Początkujący   04 Gru 2021 10:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 396
  • REKLAMA
  • Jak naprawić kabel USB od myszki?

    tak odizolowalem, najlepiej bedzie chyba miernikiem sprawdzic kabel.

    Komputery Hardware   14 Lut 2007 10:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6289
  • Myszka i odcięty ogonek. Gdzie który kabelek przylutować?

    polutowalem, dziala :D, ale zrobilem to szczerze mowiac metoda prob i bledow... bo nie wiem jak takim zwyklym miernikiem, sprawdzic ktore jest ktore ... i chetnie sie dowiem, na drugi raz bede juz wiedziec jak ie do tego zabrac :)))

    Komputery Hardware   12 Lut 2005 19:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1050
  • Jak sprawdzić kabel anteny i antenę w samochodzie?

    W jaki sposob przy pomocy prostego miernika moge sprawdzic kabel anteny i sama antene? Problem mam taki, ze radio kiepsko odbiera stacje radiowe, wczesniej bylo w innym aucie i bylo wszystko dobrze, wiec to nie wina radia. Zmienilem antene na inna i problem dalej mam ten sam, praktycznie nic nie lapie... pozdrawiam

    Początkujący Serwisanci   01 Lip 2007 00:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 5059
  • Jak sprawdzic sonde lambda za katalizatorem?

    Szkoda, że nie podałeś bardziej dokładnych informacji odnośnie silnika, rocznik. Kabel czarny - sygnałowy, kabel szry - masa, kable białe - przewody elementu grzewczego (sprawdź między nimi opór powinno być przy temp. 20'C od 3-15 omów). Zdejmij wtyczke zapal auto i spr. czy przychodzi 12V na jeden z białych przewodów względem masy akumulatora, jeśli...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Wrz 2017 09:57 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 61984
  • REKLAMA
  • Pomiar miernikiem napięcie 5.31-5.34V

    Witam, komputer stacjonarny i miernikiem postanowilem sprawdzic napięcia. Bez podłączenia dysku na kablu pokazuje mi napięcie 5.31-5.34V a z podłączonym dyskiem twardym 5.21V. Czy zasilacz pracuje poprawnie?

    Komputery Hardware   28 Lip 2010 14:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 873
  • Sprawdzic kable przed zatynkowaniem

    W warunkach amatorskich sprawdzisz tylko na "przejście" i brak zwarcia. Do dokładniejszego sprawdzenia potrzebny jest już bardziej zaawansowany przyrząd, np. , tylko cena..... Może znajdź kogoś z podobnym sprzętem, kto za $$$ wykona pomiary? Powyższy tester (bo miernikiem nie można tego czegoś nazwać) określi co najwyżej czy na przewodach nie ma zwarcia....

    SAT Początkujący   22 Lip 2014 08:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1995
  • Wylacza sie komputer - Komunikat rozdzielczosc lub sprawdzic kabel Vga

    Aby przyspieszyć i uprościć odpowiedzi związane z awarią komputera, proszę zamieścić w poście następujące dane: Dokładny opis problemu (awarii), jeśli to możliwe, to i okres, czas od jakiego ten problem występuje. Opis komputera: 01- Marka, model, rev. płyty głównej. oraz wersja BIOS. 02- Typ i częstotliwość procesora. 03- Zainstalowana pamięć (pojemność...

    Komputery Hardware   20 Maj 2021 12:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 207
  • Kable w kolumnie

    Mozesz to sprawdzic na sluch:) Po prostu jezeli podlaczysz obydwie kolumny i dzwiek nie bedzie mial basu,to znaczy ze zle podlaczyles i musisz podloczyc jeden z nich na odwrot.kpw?to najprostszy sposob pod sloncem Po co bawic sie w jakies mierniki czy bateryjki??? :D

    Audio Nagłośnienie Domowe   14 Maj 2003 21:57 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2868
  • Astra H Z17DTR Test EGR - Prawdopodobnie uszkodzona wiązka kabli od EGR

    kostka z egra off,zlacze ecu off,znalesc druty miernikiem,sprawdzic na obciążenie,to wszystko dziekuje

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Lut 2019 19:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3216
  • uszkodzilem kabel ktory laczy monitor z karta graficzna

    Witam serdecznie Mam podobny problem jak kolega KRYSTIANEK jednak u mnie kabel sygnałowy jest odcięty (rozgarnieci złodzieje) i nie posiadam koncówki kabla (w sumie wystaje z monitora ok 5cm). Jest to stary Proview 15" z grudnia 1997 (z góry przepraszam ze nie wiem jaki model konkretnie ale to w sumie monitor kolegi, który mi go pożyczył na zasadzie...

    Monitory Serwis   14 Sty 2005 13:27 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3888
  • REKLAMA
  • miernik

    A ja odpowiem na pytanko jak obslugiwac miernik. Pewnie chodzilo Ci o to jak go obslugiwac zeby jeszcze potem dzialal :D Nie jest to trudne Jezeli chcesz miezyc napiecie, to masz tam na mierniku (zalezy od tego jaki, moze byc tylko V) AC i DC, w obu bedzie do wybrania kilka zakresow. Na najtanszym mierniku jest: AC- 750 i 200 V~/ DC - 1000, 200, 20,...

    Początkujący Elektronicy   15 Lut 2008 17:49 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 29835
  • opel - kolory kabelkow przy glosnikach

    Witam!!! Proponuje wziąć miernik i pomierzyć napięcia wychodzące do głośników (przypominam że membrana po podłączeniu głośników powinna się zapadać a nie być wypychana - czyli bierzesz bateryjkę, podłączasz do głośnika i sprawdzasz przy którym podłączeniu głośniczek zapada się) Pozdr. na innym forum czytalem, ze powina byc wypychana... wiec jak jest...

    CarAudio   15 Mar 2007 23:44 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 11904
  • Działanie miernika elektronicznego...

    Witam, Tym pytaniem to pewnie Was rozwale ale trudno... Kupiłem miernik UNI-T model UT33D ale nie do końca wiem jak go używać. Są tam 3 złącza i 2 kabelki... kiedy co gdzie połączyć i w ogóle tak z grubsza jak to działa? Ogólniew to moje testy jak podłączyłem do kontaktu żeby sprawdzic napięcie w gniazdku poszły tak że czekam na elektryka ze spółdzielni...

    Początkujący Elektronicy   15 Gru 2007 13:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8003
  • Mysz optyczna. Zepsuty kabel. Jak podłączyć nowy?

    Najprosciej sprawdzic miernikiem ktore miejsce we wtyczce szlo do ktorego oznaczenia na plytce Wtedy kable moga miec taki sam kolor a bedzie wiadomo jak podlaczyc Warto tez sprawdzic do ktorego elementu na plytce idzie scieszka z danego przewodu Jak bede mial chwile to sprawdze swoja myszke jakie ma polaczenia wtedy podam ci jak polaczyc przewod

    Inne Serwis   06 Kwi 2007 15:05 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2203
  • Rozrusznik juz OK, teraz ladowanie trzeba sprawdzic ;)

    Witam, Mam klasyczny motocykl z dosc duzym silnikiem. Na jesien wszystko bylo ok, moto jezdzil sprawnie - ale mial umierajacy aku. Podladowywalem go prawie codziennie aby dojezdzic sezon na starym i kupic nowy na wiosne. Kupilem sucholadowany, zalalem, naladowalem w serwisie - sprawdzili aku nowy - jest OK. Podlaczam i pupa - moto kreci 1-2 razy i zdycha....

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Mar 2009 14:34 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2762
  • Jaki miernik (amperomierz) kupić?

    kupiłem w leroy merlin za 15zł tylko takie mierniki były dokładnie taki, teraz małe pytanie wiem jak sprawdzic napięcie, teraz pytanie, jak sprawdzić natężenie w samochodzie( chodzi o pobór prądu na postoju) i gdzie wpiąc te kabelki

    Elektro Co kupić?   25 Mar 2012 04:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2888
  • urwany kabel do mp4

    witam ! problem polega na tym ze urwal mi sie kabel usb do mp4 i teraz nie wiem jak to spowrotem przylutowac . Mp4 laduje sie przez usb . i teraz tak : czy nie orientuje sie z was ktos drodzy forumowicze jak to naprawic ? jak chce sprawdzic miernikiem gdzie jest + - w usb to na jednym kabelku jest pokazuje mi zawsze 5V czyli do ktorego bym nie pzzylozyl...

    Odtwarzacze cyfrowe   29 Lis 2006 11:35 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3283
  • Sprawdzenie plyty glownej i procesora miernikiem czy da sie?

    Nieprawda. Można sprawdzic miernikiem bez rozkręcania,o ile znasz właściwy pobór prądu. Wówczas miernik wpinasz w szereg miedzy wyjscie zasilacza a jego wtyczkę. Ale to wymaga drobnej przeróbki kabla zasilającego zasilacza, aby wpiąc się tym miernikiem. Jeśli znasz oporności różnych obwodów , np na wtyku zasilającym (+) w stosunku do masy to również...

    Komputery Hardware   25 Cze 2007 22:03 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 11852
  • problem z napieciem odcietego kabla

    Wiecie co dzisiaj rano bojowo postanowilem ze tak byc nie moze i odcialem raz jeszcze kable, zaizolowalem (tak jak poprzednio) i o dziwo tym razem jak narazie od kilku minut wszystko chodzi jak nalezy:/ byc moze staruszek musial odpoczac;)sprobuje kiedys pozniej podlaczyc raz jeszcze wentylator i zobaczymy efekty. ale tak czy tak o zmianie zasilacza...

    Komputery Hardware   20 Sie 2006 20:39 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 1821
  • jak sprawdzic COM

    byc moze mam zly kabelek bo slyszalem ze istnieja dwa kabelki jeden z przeplotem a drugi nie??a jak to przelutowac?czy daloby sie sprawdzic miernikiem port COM na plycie jakie ma polaczenie? czy z przeplotem czy bez??

    Komputery Hardware   13 Kwi 2005 16:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3936
  • Jak sprawdzic przepustnice - problem z adaptacja

    a mozna wiedziec jak to zrobic? rozumie ze miernikiem ale jak dokladnie? jeden kabelek miernika do jednego wyprowadzenia silniczka a drugi do drugiego (chyba inaczej sie nie da,prawda ?)

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Wrz 2007 17:41 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5673
  • Duo 3 Ultra jak sprawdzic czy działa ?

    Witam Kolezanka podrzucila mi PS2 slim z wbudowanym chipem DUO 3 Ultra no i usterka jest taka ze PS2 przestał czytac kopie a tylko oryginalne CD/DVD działaja. Myslalem ze moze jakis kabelek sie odlutowal, ale po rozkreceniu wszystkie byly na swoim miejscu, sprawdziłem połaczenia z plytka i wszystko wyglada OK mernikiem sprawdziłem przejscie przewodow...

    Konsole Serwis   21 Sty 2009 21:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1642
  • Regulator skuter chiński - opis kabelków

    Ok wysyłka darmowa chodziło mi o smarta ze w razie czego darmowy zwrot bo cześć ma 20 lat . . Miernik owszem jest chiński (jak każdy) lecz do tanich nie należy. Jestem mechanikiem i przy aucie zrobię dużo elektyki i wszystko z mechaniki lecz to mój pierwszy motocykl i zanim zacznę wydawac kasę na inny 20 letni regulator który może mieć taki sam objaw...

    Motocykle, Motorowery   03 Sie 2022 22:04 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 73049
  • Kabel do Sony Ericsson T230 (problem MAX232)

    Hej witam wszystkich ! Mam taki oto problem Zbudowalem sobie kabel zgodnie z zalaczonym schematem Niestety kabel nie dziala I nie wydaje mi sie by byla to wina softu Podlaczylem sam kabel (bez telefonu) do portu szeregowego COM i chcialem sprawdzic czy wogole MAX232 zmienia napiecie ... i na 9 pinie gdzie powinno isc zasilanie do telefonu w kablu wskazal...

    Smartfony Serwis   07 Wrz 2004 17:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1493
  • jak sprawdzic zasilacz bez podlaczania pod plyte glowna

    j.w. kupilem zasilacz SilentMaxx ProSilence 420W Goldedition jako spalony. ale podlaczylem go bez plyty glownej na moment, zwierajac kable zielony z czarnym i zasilka ruszyla. tzn. wentyle sie krecily oraz pod molex(czy jak to sie tam zwie) ten 4 pinowy podlaczylem dwie zimne katody(takie swiecace do kompa) i tez dzialaly. czytalem ze nie wolno podlaczac...

    Początkujący Serwisanci   23 Mar 2005 09:55 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1717
  • Sprawdzić kabel sieciowy do mojej karty sieciowej ?

    Mam pytanie jak moge sprawdzic za pomoca miernika czy kabel sieciowy dochodzacy do mojej karty sieciowej jest podpiety do internetu.

    Komputery Hardware   15 Sie 2005 15:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1434
  • JAK SPRAWDZIC GŁOWICE W DECKU UNITRA ZRK M3016????

    Glowice sprawdz miernikiem na funkcji diody.Moze przerwy w kabelkach?Sprawdz przelacznik zapis-odczyt ew.potraktuj wd40.Albo wzmacniacze.Moze jakis kondon stracil pojemnosc albo ma zwarcie. Posted from a mobile

    Początkujący Serwisanci   05 Lut 2006 21:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1457
  • niby proste a trudne :( jak to sprawdzic? :|

    Witam, mam takie (dla niektórych, moze smieszne :) ) pytanko, otóz chce zrobic bardzo prostą rzecz: chce walnac otwór w scianie, i wbić tam kołek rozporowy proste :D ale mam wrazenie ze akurat w tym miejscu leci kabel :( i moje pytanie: w jaki sposób (bez rozkuwania tynku) sprawdzic czy w scianie leci w danym miejscu kabel elektryczny czy nie? sa na...

    Inne Serwis   23 Lut 2006 13:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3272
  • Jak się obsługuje miernik?

    moze i ciezko zrozumiec co napisalem nie jestem dobrym polonista:P podlacz taki opornik pod wychodzace kable z miernika w tytule ten opornik ma 1R = 1Ω tak sie oznacza na miniaturowych opornikach nie pisze bo to maszyna sklada i jej nie potrzebne oznaczenia na obrakzu nie jest ten opornik kondesatory sie sprawdza innym miernikiem ale do kondesatorow...

    Początkujący Serwisanci   09 Sie 2006 11:47 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 13485
  • Jak sprawdzic polaryzacje glosnika???

    Witam, w samochodzie mam tylko kable od glosnikow i nie wiem ktory jest + a ktory - jak to sprawdzic nie rozkrecajac poszycia drzwi, miernik posiadam, moze ktos doradzi, z gory wielkie dzieki

    Audio Estradowe, Sceniczne, Studyjne   06 Cze 2006 21:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 13320
  • jak sprawdzic alternator po wymontowaniu czyli na stole

    witam chodzi m konkretnie jak sprawdzic alternator wymontowany z samochodu i nie chodzi mi o sprawdzenie wizualne,bo szczotki mozna wymontowac i sprawdzic ich stan pierscienie tak samo wmiare silne przebicie na wirniku lub stojanie tez zwyklym miernikiem,natomiast wiem ze sie robi specjalna kombinacje kabli wraz z zarowka wzbudzenia i podlancza sie...

    Samochody Początkujący   14 Wrz 2021 10:19 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 83498
  • Płyta ECS K7S5A Ver: 3.1 - jak podłączyć wszystkie kabelki ?

    a jak sprawdzic to napięcie miernikiem na USB? port jest wbudowany w płyte główą - sa dwa wyjścia USB z czego to górne jest rozwalone bo ze środka jest wyrwany ten plastikik a same blaszki sa zagiete do srodka, a podłączam do USB telefon kom.., i mam też bluetooth - nic nie wykrywa! nawet drukarki też nie widzi, coś napweno jest nie tak z tym USB bo...

    Komputery Hardware   27 Mar 2007 17:23 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 6286
  • [mazda 323 1,7D] jak sprawdzic regulator napiecia poza autem

    tradycyjna wiertarka, ma napewno obroty wystarczajace, wsadzilem zreszta alternator do auta i dopiero na 2-3 tys obrotow napiecie skakalo na 13V, przy 1000 bylo 12- wiec dalej mysle ze cos z tym alternatorem Dodano po 2 sprawdzilem juz absolutnie wszystko (nawet wewnetrzne polaczenia zalane plastykiem - rozlutowalem mostek i kazda diode oddzielnie sprawdzalem...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Cze 2007 21:10 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 6994
  • Jak sprawdzic silnik 0,76kw 3 fazowy?

    Szeregowo to znaczy: Odpiąć jeden przewód od silnika , jeden koniec miernika do tego odpiętego a drugi w miejsce gdzie był podłączony. Po prostu prąd ma płynąć przez miernik zamiast przewodem. Pamiętaj tylko o przełączeniu kabla w mierniku do odpowiedniego wejścia i przełączeniu zakresu na pomiar prądu zmiennego.

    Początkujący Serwisanci   17 Wrz 2007 23:38 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2558
  • miernik a pomiar pradu w skuterze

    Witam jak ustawic miernik dt 830b aby moc sprawdzic prad w skuterze ? na jaka opcie w pokretle i jak kabelki ? ten czerny i czerwony

    Początkujący Elektronicy   30 Kwi 2008 19:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2142
  • Vectra C, jak sprawdzic czujnik ABS?

    Tak, połamane przewody są typowym uszkodzeniem na przedniej osi. Można to sprawdzić za pomocą miernika analogowego, wyginając przewód w każdą stronę. No i jeszcze jedna rzecz, w Oplu często do złącza dostaje się woda i ono koroduje. kable są ok bo sprawdzałem jest przejscie chyba że ten od czujnika z piasty(przegubu) ten 10 cm kabel jego niewiem jak...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Lut 2009 16:46 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 21278
  • Jak sprawdzic bramka-źródło-dren?

    Witam. Padł mi zasilacz-przetwornica-ładowarka w jednym. Chcę sprawdzić jeden z elementów który podejrzewam, że się spalił o oznaczenie K3313-jest to prawdopodobnie konwerter czy jakiś regurator DC-DC. Posiada trzy nóżki źródło-bramka-dren.Czy przy pomocy miernika uniwersalnego da się to jakoś zmierzyc, np. taką metodą jak się sprawdza tranzystory czy...

    Początkujący Elektronicy   20 Maj 2009 20:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4006
  • Jak w tubie aktywnej sprawdzic jaki jest mocy wzmacniacz ??

    bo w tym wzmacniaczu sa dwa wejscia i one prowadza do głośnika bo on jest chyba dwu cewkowy bo na nim jest nap 4 ohm + 4 ohm i można podpiac jakies jeszcze głośniki 2 Dodano po 23 troche mam nie wyrazny miernik ale na co mam nastawic bo takiego czegos jeszcze nie robiłem pod ktore piny mam dotknac kable od miernika

    Audio Początkujący   10 Sie 2009 11:22 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1440
  • Awaria kabla HDMI-HDMI czy nie padło wejscie HDMI?

    Witam Podejrzewam ze moj kabel HDMI padł... jakis badziew ponad 4 metrowy za marne grosze z allegro. Mam tylko obawy czy nie padło mi przez to moje wejscie HDMI w laptopie albo w nowym monitorzy LCD Uzywałem tego kabla przy przedluzyc sobie monitor laptopa w prawo z monitorem LCD... inne połaczenia jak np VGA działa i monitor sprawuje sie bez zarzutu....

    Komputery Hardware   01 Lis 2009 13:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5060
  • Ford Mondeo - Jak sprawdzic czujniki ?

    Witam, Nie mam pojecia o elektryce/elektronice, a musze sprawdzic czy do moich czujnikow w silniku dochodzic prad. Mam kilka bledow odczytuj temperatury i zanim wymienie czujnik(i) musze sprawdzic czy to nie wina wtyczek... lub moze bezpiecznikow? Mam prosty miernik. - Czy ktos moze mi napisac jak to zrobic? Musze jeszcze sprawdzic w jakis posob a)...

    Samochody Eksploatacja   13 Mar 2013 15:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2373
  • Samsung UE40D6530 - Brak lub niskie napięcie zasilania LNB jak sprawdzic??

    Witam serdecznie, od kilku tygodni walczę z moim telewizorem. Mianowicie ma on wbudowany tuner satelitarny. Podpiąłem sie pod konwerter mojego sąsiada, ktory ma ustawioną antenę na HB13e i odbiera TVn. Niestety nie mam zadnego sygnału z konwertera, nie łapie nawet fta, podłączylem sie pod gniazdo konwertera, w ktorym jest podłaczony moj sasiad i tez...

    SAT Początkujący   06 Mar 2013 15:08 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3969
  • Citroen Saxo 1,1 benzyna 2003 - Jak sprawdzic woltomierzem sonde lambda

    Witam panowie!!! Jak w temacie posiadam citroena saxo 1,1 i podejrzewam ,ze padla sonda lambda za katalizatorem. Komputer pokazuje błąd P0420. Wiem, że przyczyn może byc wiele, ale na poczatek chciałbym zbadać sonde , posiadam Miernik M830 - mały woltomierz panelowy ale problem w tym ,ze nie do konca wiem jak go podlaczyc .W kostce sondy lambda sa 4...

    Samochody Początkujący   04 Lut 2014 08:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2991
  • UNI-T UT70b - Brak odczytu na kablu RS232

    Tak wlaczalem tryb rs232 (tak sie nazywa opcja na mierniku) - pisalem zreszta ze dioda IR w mierniku nadaje. Jak mam sprawdzic stan lini Rx - z poziomu komputera czy innym miernikiem?

    Warsztat elektronika   23 Lip 2016 22:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1755
  • Jak sprawdzić miernikiem działanie modułu komfortu Nissan Elgrand?

    Problem polowicznie sam się rozwiązał. Pewnego dnia nie robiąc nic z auto ożyło. Przyczyną tego galimatiasu był prąd który nie dochodził do BCM. Tam gdzie 12v to było 1V. Teraz jest tak że zazwyczaj z rana drzwi działają z pilota, ale jak przejadę chwilkę to drzwi kierowcy nie działają (całą reszta otwiera się i zamyka jak naciskam przycisk na pilocie)....

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Wrz 2019 13:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1188
  • Cyfral Smart 5p - jak podłączyć biały i czerwony kabel? Brak dzwonka.

    No aż tak obcykany szczerze nie jestem z tych dziedzin. Miałem skryta nadzieje że ktoś z osob które sie znaja powiedziedza moze cos naprawde zle podlaczylem lub gdzie szukac winny czy gdzies na klatce czy cos. Czy kupic inny domofon i sprawdzic nie wiem juz dam ☺ Dodano po 2 Coś źle kolega podłączył - jeżeli poprzedni aparat działał. Bez miernika...

    Domofony i kontrola dostępu   28 Sty 2020 00:51 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 960
  • Kabel do Peugeot i Citroen

    ECU to bosch MP5.1.1 To szczerze mowiac nie wiem a wydaje mi sie, ze nie ma takiej opcji. Sprobuj znalezc co nieco na jego temat, albo sprawdzic organoleptycznie (to tylko kawalek drucika i dioda z rezystorem lub miernik - nic wiecej nie trzeba).

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Lut 2013 20:54 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 14579
  • IrDa vs ECS L7S7A2. Po podpięciu kabel nie działa.

    :arrow: chwali Jezeli mialbys takie napiecia to raczej by Ci sie nawet komputer nie wlaczyl ;-) I ta temperatura systemu :D Pokazuje zle i tyle, nie ma co sie tym przejmowac. Jezeli chcesz sprawdzic napiecia to tylko miernikiem, w biosie prawie zawsze sa przeklamania :-) :arrow: Fulko amiflash byl winny tego, ze nie chcial sie wgrac bios. Uniflash wgral...

    Komputery Hardware   01 Lut 2005 20:18 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 1928
  • Pomocy !!! Kabel sie zepsuł :(

    Jesli oba te przewody tak maja to ok. Musisz jednak sprawdzic czy z danego pinu we wtyczce do kompa przewod prowadzi na ten sami pin we wtyczce do monitora. Kolory moga sie roznic, byle kolejnosc byla ta odpowiednia. Jesli nie masz rozbieralnej wtyczki przy kompie (a pewnie nie masz) to po kolorach nie sprawdzisz. Trzeba by zmierzyc miernikiem, ale...

    Początkujący Serwisanci   30 Sie 2005 11:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1761
  • Wyjście AV chinch z xbox360 bez kabla - lutowanie do płyty

    Hej:) z całej wtyczki chciałbym wybrać sygnał wideo (analogowy pod chinch) i audio (też pod chinch) Nie mam oryginalnego, więc nie mogę sprawdzic miernikiem która wtyczka odpowiada ktoremu pinowi :( Bede wdzieczny za podpowiedz lub schemat wtyczki wideo do xboxa pozdrawiam

    Konsole Serwis   27 Gru 2010 18:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3200
  • Kabel zasilający wzmacniacz 230V ma znaczenie!?

    I tu pojawia się magiczne słowo "odpowiedzialność". Karna, żeby uściślić. hmm to prosze mi podac paragraf KK itp. z ktorego bedzie odpowiadal producent jesli deklaruje CE, a produkt nie spelnia dyrektywy EMC :) A czy ja wyglądam na urząd informacji publicznej który ma coś dla Ciebie odnajdywać? Jesli ktoś robi szkolenia z odpowiedzialnosci za stosowanie...

    Newsy   03 Wrz 2016 23:57 Odpowiedzi: 212    Wyświetleń: 29568
  • Zetor 7245 kolory kabli i ich podlaczenie

    Tu masz schemat przekaznika: źnik+schemat&oq=przekaźnik&gs_l=mobile-g... Co do przewodów to albo sprawdzic probówką/miernikiem albo lecieć po kolei od wyłącznika.. Nie wiem jak inaczej ci pomóc...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   27 Paź 2020 17:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6009
  • Lutowanie kabla AUX IN do radia JVC KD-161 - brak dźwięku ze smartfona

    To juz nie doradzam. :> W amplitunerze musialem wyciac caly procesor i zostala mi sama koncowka mocy. 2x 60W i starczy, tak samo z radiem twoim. Przyklad. Dziwne ze nie dziala jak to napisali w tamtym watku. Do sprawdzenia jeszcze raz. Mozesz podac sygnal 1kHz i sprawdzic miernikiem czy tyle idzie na glosniki ? Gdzies gubi, radio na 100% sprawne ?

    Początkujący Elektronicy   28 Lis 2023 14:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 210
  • problem z diseqc,

    Hej, Napisz czy masz 2 oddzielne konwertery i oddzielny przełącznik czy monoblock? Bo na przykład monoblock golden interstar Astre ma na Diseq1 a HB na 2. Więc czy będzie właczony deseq, czy wyłaczony to będzie działał tak samo, tzn. Astra będzie, a HB nie. Ponadto radzę wziąć miernik i sprawdzic w kablu napięcie między żyłą sygnałową a ekranem (najlepiej...

    SAT Technika Satelitarna   05 Lut 2009 16:49 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 8029
  • Dlaczego po instalacji Windows 10 Home w PC z GTX 260, G41C-GS nie ma obrazu?

    Oczywiscie, jak masz miernik to mozesz sprawdzic czy kabel jest gdzies przerwany. Ale i tak lepiej podmienic na inny w celu sprawdzenia.

    Komputery Hardware   22 Sie 2017 20:45 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 795
  • Elpigaz - Nicolaus AE - nie przełacza sie na gaz

    Witam wszystkich. Posiadam Punciaka 1.1 55KM SPI z instalacja Elpigaz. Sterownik Nicolaus, Emulator, Attuator, jednoguzikowy przełacznik gaz/benzyna z dioda rezerwy i podłączony przekaźnik elmot 561, który połączony jest z emulatorem. Na gaz przełącza sie po przekroczeniu 2000 obr/min. Odpalam go tylko na benzynie. Mam problem właśnie z tym gazem. Od...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Lip 2008 08:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3516
  • Nicolaus- nie przełacza na gaz, pomimo że dioda sugnalizuje

    Witam wszystkich. Posiadam Punciaka 1.1 55KM SPI z instalacja Elpigaz. Sterownik Nicolaus, Emulator, Attuator, jednoguzikowy przełacznik gaz/benzyna z dioda rezerwy i podłączony przekaźnik elmot 561, który połączony jest z emulatorem. Na gaz przełącza sie po przekroczeniu 2000 obr/min. Odpalam go tylko na benzynie. Mam problem właśnie z tym gazem. Od...

    Samochody Instalacje Gazowe   25 Mar 2010 19:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 7455
  • Płytka przekaźnikowa na T7CS5D-12

    Nie wiem czy znalazlem to co trzeba. Wedlug tej tabeli mam pin 1 o napieciu 3,3V oraz pin 2 o napieciu 5v, znajduje sie rowniez zerowe napiecie na pinie 6. Nie wiem jaka jest wydajnosc pradowa, ale pewnie nie duza z racji tego, ze bez aktywnego huba (dolaczone zrodlo pradu) nie obsluzysz dysku zewnetrznego. Wyszukalem rowniez karte katalogowa dla mojego...

    Raspberry Pi i inne SBC   24 Sie 2012 14:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1972
  • impulsator obrotowy jako wlaczanie kompa

    witam :) zmodowalem troche obudowe kompa i jako wlaczanie uparlem sie zeby bylo obotowe... czyli obracajac pokretlo w lewo kompik sie resetuje a w prawo wlacza (wszystko poprzez wyslanei impulsu) ... wpierw myslalem zeby to zrobic z pokretla do skrecania z pilota od zdalnei sterowanego samochodziku lub jakiejs innej takiej maszynki :) niestety nigdzie...

    Inne Serwis   13 Kwi 2005 17:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1236
  • Podłączenie regulatora napięcia w alternatorze c4011 - brak ładowania

    Po pierwsze czy kontrolka świeci wogóle. Wlasnie nie, jak miernikiem sprawdzic czy jest ładowanie? + i- do akumulatora ? Dodano po 4 Juz nie wiem czy ona powi na swiecic po włożeniu kluczyka czy po odpaleniu, według schematu jest dobrze podlaczona Dodano po 1 Regulatora prawie nie widać na tym zdjęciu (to srebrne po prawej), sądzę że mówisz o kondensatorze...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   09 Lis 2020 15:51 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 987
  • THINKPAD IBM 9546 (760ED)

    Konkretnie chodzi o to, ze plastikowa tasma wchodzi do gniazda na plytke i z plytki jest przewodami podlaczona do nastepnego punktu. I mam tylko BARDZO POWAZNY klopot z tym, ze ta plytka ma 3 warstwy i nie moglem (nawet szpilka przez lupe) miernikiem wszystkich polaczen sprawdzic. To jest przelotka z tasmy na kabelki i jest dla mnie zbyt malutka. Laptop...

    Schematu/instrukcji/artykułu   21 Kwi 2005 08:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 903
  • passat 2.0 16V 9A falujące wolne obroty

    system KE-jetronik jest systemem wtrysku mechanicznego i blizniaczym do K-jetronik tylko dolozona jest elektronika. Przyczyna tych dolegliwosci moze byc poprostu silniczek krokowy ktory steruje biegiem jalowym. Zaciera sie i tyle ,radze rozebrac i oczyscic. Druga rzecza jaka ulega awarii to przewody i tu tez radze posprawdzec. Zwykly miernik i sprawdzic...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Cze 2006 22:01 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 10693
  • Probe 2.0 '94 = iskra jest, paliwo jest a nie odpala.

    Witam przytargałem sobie z Niemcowa Probe 2.0 16v 1994r Niestety auto stało na placu i juz było niesprawne. Rozrusznik kreci, paliwo dostaje, iskre sprawdziłem i jest. Niestety auto nie odpala. Próbowałem odczytac kody błyskowe lecz niestety jest to nie mozliwe poniewaz kontrolka nie mruga. równiez dioda którą podłaczałem nie mruga. Jest jeszcze patenet...

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Gru 2006 12:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1755
  • Układ łaczący obwód przy błysku lampy błyskowej.

    OK, jutro sprawdze z ta bateria bo juz wszyscy spia :) Mam jeszcze problem z polaczeniem kabelkow do odpowiednich nozek tyrystora. (w zalaczniku jest pdf ze specyfikacja tyrystora, a na podanym wczesniej zdjeciu tyrystor jest "plecami" do gory). Podobnie z fotodioda, czy bez miernika moge jakos sprawdzic ktora strona ja wlutowac? A tego LED-a tak na...

    Początkujący Elektronicy   14 Wrz 2004 13:59 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2783
  • Problemy z dyskami, uszkodzenie?

    witam a podłączales je je oddzielnie. Bo z tego co widze to tak. Razem mogą sie grysc tez tak mialem kiedys klijet sobie ubzdural ze chce dwa dyski miec lecz no one sie gryzly nawet gdy byly rozdzielone na primary i secundary.podlacz pojedynczo sprawdz czy to sie dzieje. 2 to jezeli poruszasz kabelkami na dysku tam gdzie zasilanie to istniej podejzenie...

    Komputery Hardware   21 Maj 2005 23:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 960
  • zle odbiera radio:((

    tylko nie wyobrazam sobie tego jak sprawdzic ten kabel?? antena jest na dachu samochodu.. wybaczcie mi ta niewiedze ale pierwszy raz sie spotkalem z takim przypadkiem:(( sprawdzilem tak kabel..miernikiem, przylozylem jedna koncowke miernika do ekranu a jedna do drugiej rzyly czy dobrze??

    Radia Samochodowe Serwis   14 Sie 2006 18:44 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 7434
  • jak podlaczyc wentylator do procesora

    no wlasnie w tym problem ze nie mam wtyczki tylko wystajace kable z wentylatora i che podlaczyc przez wtyczke ktora niema zdnych wyciec (bo tylko taka mam) ale musze wiedziec ktory kable do ktorego pina w płycie Nie czytasz co Koledzy pisza.Zrob tak. Wez jakis maly zasilacz(6-12V) i podlacz plusa z zasilacza do czerwonego kabelka a minus do kabla czarnego.Miernikiem...

    Komputery Hardware   18 Lip 2006 14:40 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2806
  • Sony CDX L480X - nie włącza się

    Witam, radyjko to kupiłem na alleegro. Po podłączeniu nic się nie dzieje. Postanowiłem sprawdzic miernikiem i okazuje się że: po wsadzeniu jednej igły miernika w kostkę w kabel + i drugiej igły do nóżek w radiu ktore są przylutowane do płyty głównej ma przejście na + ale również na mase i głosniki. Co to moze być?? Zauważyłem że na płycie głównej od...

    Radia Samochodowe Początkujący   07 Lut 2009 12:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1454
  • Radioodtwarzacz gubi ustawienia po wyjściu z samochodu

    Chyba byl z dzialu odkurzacze ;) Musisz wziac miernik i sprawdzic napiecia na 3 kabelkach w kostce isso . Oczywiscie napiecie na kabelku ''pamieci'' sprawdz po zamknieciu drzwi , a najlepiej siedz w srodku z mienikiem i zamknij a potem otworz drzwi . Na bank tam znika prad , a na tym kablu MUSI byc ZAWSZE +12V .

    CarAudio   28 Sie 2011 19:41 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1945
  • Uszkodzony sterownik programator lampki choinkowe led

    Ale lipa... Nie określisz na choince przewodu W+. Całość do rozplątania i przejrzenia... to juz wiem :( miernikeim jakims cudem nie da sie tego sprawdzic, tester kabli, fazer ? pewnie nie bo to diody, ale znawca nie jestem, mam mierniki pod pacha ale potrzebuje porady fachowca

    Początkujący Naprawy   30 Gru 2017 13:29 Odpowiedzi: 99    Wyświetleń: 134726
  • Peugeot 206 2.0 HDi 2001 - utrata mocy i zgaszenie, brak reakcji po wymianie BSM i czujników

    Nie mam laptopa ze schematami w domu bo nie bede go codziennie dzwigal ale jes bardzo prosty sposob zeby sprawdzic kable. Bierzesz multimetr ustawiasz na test diody, jak nie wiesz ktore to ustawienie laczysz konce obu sond multimetra i ustawiasz az zapiszczy. odpinasz akumulator, odpinasz wszystkie kostki ecu, odpinasz kostke od czujnika, ktorego kable...

    Samochody Początkujący   30 Maj 2021 17:42 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 2706
  • BMW E61 525i: Jak sprawdzić działanie wentylatora chłodnicy? Kontrola napięcia na pinach

    Witam bardzo serdecznie. Niedawno rozszczelnil mi sie zbiornik wyrownawczy plynu chlodniczego.... Wymienilem go na nowy, wymienilem tez plyn chlodniczy ... wszystko ok ,ale podczas jazdy monitorowalem temperature plynu w ukrytym menu i zauwazylem ze grzeje sie do 100, 105 stopni. Rozlaczylem kostke na chlodnicy i tam sa trzy piny : plus, minus i ten...

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Sie 2023 15:31 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 189
  • Schemat wzmacniacza 2x25 w.

    mam juz miernik i mam pytanie jak zmierzyc ile ma to trafo A i wolt jesli podepne jeszc ze mostek i konda zebym 2 raz nie spalil mostak?? i tam jest taka funkcja ktora sprawdza uklad czy nie mam jakiegos zwarcia w ukladzie no nie?? i wlasnie jak sprawdzic ta funkcja mojego wzmaka gdzie podpiac i co?? Witam ponownie :) Na mierniku masz znaczek diody...

    Projektowanie Układów   04 Lip 2007 18:16 Odpowiedzi: 155    Wyświetleń: 21745
  • Pralka Whirlpool AWM 8083

    no wiec tak pralka porozkrecana ;) no i na oko nic nadpalonego nie ma a po zwarciu i wywaleniu bezpicznikow mozna bylo sie tego spodziewac dla testu odlaczylem silnik z kostki i pralka zachowuje sie dokladnie jak jak z przypietym, czyli elektronika pokazuje wszystko ok i wszedzie jedynie wypompowuje czy nie powinno wybic kodu na wyswietlaczy ze brak...

    AGD Początkujący   24 Mar 2009 20:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6908
  • Matryca LCD z laptopa jako niezależny monitor

    Na poczatek , masz odwrotnie wpieta wtyczke z klawiatura do kontrolera. prawidłowo. zeszlifowałem tylko te wypustki na konektorze, to mogło było mylące. Dales opis wyjsc z zlacza matrycy a nie napisales jak to wpioles do kontrolera. Na fotce, te kabelki ze zlacza matrycy, jednak wygladaja na wpiete zupelnie inaczej niz na Twojej rozpisce (prawidlowej)....

    DIY Konstrukcje   14 Lut 2024 12:07 Odpowiedzi: 3005    Wyświetleń: 758187
  • Piecyk i problem...

    tylko ja mam wszystkie tej samej grubosci. to juz rozgryzlem, ktore to ktore bo mam trafo symetryczne 8O 8O 8O Możesz zrobić tak: bierzesz zasilacz prądu stałego, miernik uniwersalny lub diodę LED (świecącą). Mierzysz sobie napięcie, a dokładnie rzecz biorąc polaryzację napięcia, na kabelkach uzwojenia wtórnego w momencie powiedzmy załączania zasilacza...

    Początkujący Elektronicy   17 Lip 2003 09:49 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 3275
  • Porty Com

    .... HiS nie odpowie na diagnostyke pod Windowsem, niestety tak juz to jest. Jesli podales mu dobry plik *.inf i zainstalowal sie jako modem to powinien dzialac. Wyjatkiem moze tu byc jedynie uszkodzenie comma. .... Jest jeszcze jeden aspekt poniewaz z praktyki wiem ze istnieja dwa rodzaje zlaczy comm. Zalezy to od plyty glownej, chodzi tu o sposob...

    Komputery Hardware   27 Wrz 2003 20:48 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1996
  • Konwerter nie działa?

    Witam. Kupiłem karte Skystar2.6c , konwerter (single) Golden Interstar i czasze 90cm, i nie moge zlapac zadnego satelity/sygnalu. Np. wyczytalem (gdzies w internecie), ze na Hotbirda trzeba ustawic czasze ok. 9st. na zachod, ok.30st. elewacja (oczywiscie w mojej lokalizacji - krakow<ja>katowice) no i krece 2 dni antena i nic , zadnego przejawu...

    SAT Serwis   29 Cze 2004 21:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5381
  • Co zrobic z gdn w alton'ach 70?

    jesli mial bys tylko zawieszenie gorne wymienic to ja bym wolal na allegro kupic i sam sobie wymienic operacja jest banalnie prosta i jesli masz troche zdolnosci manualnych to napewno sobie poradzisz tylko musisz byc dokladny w czyszczeniu kosza i pozniej musisz dokladnie "wycentrowac" membrane tak zeby cewka nieocierala podczas grania zreszta cala...

    Audio Estradowe, Sceniczne, Studyjne   17 Kwi 2006 19:09 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2055
  • a6 i seo dolphin jak podlaczyc diode

    Właśnie w tym leży problem, czy to forum ma być dla elektroników "z branży" czy dla "zwykłych" ludzi nie znających podstaw... Nie da się połączyć tych funkcji razem, bo wychodzi bałagan jakich mało. Potem jakiś "lama" wyczyta na forum, że trzeba przeciąć przewód od czujnika położenia wału, chlaśnie po całości, podepnie pstryczek i będzie się dziwił,...

    Samochody Zabezpieczenia   07 Mar 2007 15:27 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1797
  • Gasnąca Corsa rano - C16XE

    wczesniej pisales ze nic nie zidentyfikowali a teraz piszesz o bledach.tak jasne napewno komputer pokazywal wymien kable WN.pierdoly piszesz co ma tzw krokowy do zalewania swiec.opla sie sprawdza techem a to ze sprawdzali dwoma komputerami to niema sie czym chwalic bo pewnie techa niemaja.wymienisz komputer i bedzie tosamo.jak niemaja techa to napewno...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Cze 2007 19:24 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 6341
  • "Rozbebeszona" centralka LPG... Pomocy.

    Z tego co sie orientuje jest kilka firm ktore produkuja takie centralki. Wydaje mi sie ze powinny byc standardem, ale dla pewnosci jak kupisz nowa i bedziesz mial jej schemat to posprawdzaj na schemacie jakie kolory kabli do czego sa podlaczane i sprawdz kostke podlaczana do samej centralki (w jakiej kolejnosci i jakie kolory kabli sa popodlaczane w...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Lis 2007 15:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1770
  • faza w gniazdku lecz nic nie dziala

    niemam miernika zeby sprawdzic jaka tam naprawde faza jest ale mam ten PHASER 777 ktory twierdzi ze faza jest ale jak wysokie napiecie tego nie wiem bede musial jednak sprawdzic ta rozetke bo za duzo kabli jest tam i jak lekko ja dotknelem to jakies iskry poszy, moze jakies kable sie tam stykaja, a jest to troche wysoko i ciemno zeby sprawdzic juz dzis...

    Elektryka Dla Każdego   13 Sty 2009 08:46 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 50080
  • jak sprawdzić sprawnosc CPP

    ok dzieki sprobuje tak a gdzie podpiąć kable od miernika ??? bo cpp ma trzy przewody :) a przy okazji to mam jeszcze jedno pytanie czy tym miernikiem moge sprawdzic pojemnosc akumulatora lub baterii i amperaż np. w akumulatorze lub baterii?

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Paź 2009 18:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 906
  • Dziwne problemy (kondensatory, napiecia, zwarcia)

    Witam. Jezeli tresc tematu jest nie do konca poprawna to z góry przepraszam- trudno tresciwie ujac w jednym zdaniu to o czym bede pisal. Problem jest nastepujacy; Wzmacniacz lampowy PP EL 34. Miernik pokazuje mi zwarcia pomiedzy dodatnimi biegnami kondensatorow w zasilaczu a masą, z tym ze zwarcie jest sygnalizowane gdy czerwony kabel miernika jest...

    Elektronika Retro   07 Maj 2010 16:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1781
  • Czy pomoże kondensator? P3D412 + R500-1

    Moze zamiast gdybac najlepiej bylo by uzyc miernika i sprawdzic spadki , moze mocy brakowac jezeli raz zasilanie jest nie stabilne dwa pamietaj wzmak ma dana moc przy danym napieciu jezeli ma 500wat przy 13V to np. przy 11V bedzie mial okolo 400wat , ten glosnik przynajmniej w wydaniu 10' mialem w skrzynce closed pod wzmakiem 400wat i dawal rade w szybkich...

    CarAudio   17 Lip 2010 00:53 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 3535
  • AL 700 i brak przelączania na gaz

    dziekuje za informacje w sumie to nie mam za bardzo pojecia tzn wydaje mi sie ze musze zrobic manualnie przelaczanie na gaz tzn odciac w jakis sposob benzyne i jednoczesnie zalaczac gaz i to trzeba w przelaczniku czy gdzies na kablach miedzy centralka a reszta bo ja nie mam emulatora tylko przekaznik a tak wogole mam takie pytanie czy to pykniecie takie...

    Samochody Instalacje Gazowe   17 Lis 2010 19:41 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3505
  • Opel Zafira Z18XE błąd P0130 odczyt danych

    Sonda 1 to regulacyjna, przed katalizatorem. Masz przerwaną wiązkę lub uszkodzony sterownik. Dzieki za odpowiedz. Czy jestem w stanie zwyklym miernikiem sprawdzic ktory kabelek jest przerwany? Gdzie moge znalezc wartosci dla poszczegolnych pinow? Z gory dziekuje.

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Lut 2011 13:14 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 22496
  • Wysokie spalanie, Sonda lambda nie działa na LPG

    Nestor85 ile ta sonda ma kabli i jakiej jest firmy ? Jezeli to Ngk/Ntk to masz tak: Sondy cyrkonowe czyli te ktore samoistnie generuja napiecie: Sondy tytanowe czyli te ktore przez czerwony kabel idzie zasilanie grzalki oraz napiecie wejsciowe natomiast czarnym napiecie wyjsciowe: I teraz tak najprosciej jest to sprawdzic po kablach tzn ich kolorach...

    Samochody Instalacje Gazowe   08 Mar 2012 17:22 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 22106
  • opel astra f - duże spalanie i niedogrzany silnik

    po poludniu sprawdze ten termostat. A co do tego czujnika to tylko pod komputerem da się go sprawdzic? A Co oznaczają te cieple rurki od chlodnicy? ta co idzie od termostatu jest dosyc ciepla a ta cienka i dolna są troszke chlodniejsze. Dodano po 52 sprawdzilem przed chwila sonde (chyba dobrze) podpialem plus miernika pod ten kabel co idzie do sondy,...

    Samochody Mechanika   12 Lis 2012 17:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5466
  • audi a6c4 v6 2.6 benzyna - czujnik halla /polozenia walu/obrotow/zundzeitz

    jak i czym sprawdzic czujniki halla /polozenia walu ,obrotow i zundzeit cos tam elektroniczny miernik na pewno odpada --- moze jakas diode mozna wpiac w kostke i sprawdzic czy daje impuls aha a problem jest taki ,ze nie otwiera wtryskow wymienilem halla ale jeszcze musze sprawdzic kabel 0 w wiazce od halla i pozostale czujniki . Nie wiem czym je zaatakowac...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Mar 2013 21:31 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 9816
  • Gubienie pakietów w sieci lan (2%) przy 100Mbs, jaki router/switch

    Podlacz inny router badz switch. Jesli efekt podobny to mozesz sprobowac na innych parach zyl. Najlepiej miernikiem dobrym sprawdzic i wtedy wiadomo bedzie co i jak. Pewnie dostepu do takiego miernika nie masz. Wczesniej dzialalo ok? 120m to sporo dla skretki. Jesli kabel jest z miedzi to nie ma przewaznie problemow. Przy 135-140m robia sie jaja. Rekord...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   18 Lip 2014 13:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3699
  • Potrzebny schemat elektryki do Cz 175

    Podlacz narazie przerywacze do cewek i akumulator. Jak nie masz akumulatora to prostownik. Napiecie zasilania jest zazwyczaj nabite od dolu cawki. Znaczy na dnie tej butelki. Trzeba Ci tez miernik zeby sprawdzic ladowanie. Odpal ja na poczatek a pozniej bedziesz motal dalej. Jesli nie masz oryginalnych kabli kup gdzies koncowki do kabli, izolacje termokurczliwa,...

    Motocykle, Motorowery   04 Lis 2014 18:29 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1869
  • Indesid K3G51 - Piekarnik nie działa po wymianie grzałki

    Nie jestem przekonany o Twojej racji. Patrząc od prawej strony kabel żółty (ma cztery znaczniki) kolejny siwy (ja tam widzę tylko dwa znaczniki) Pierwszy i drugi zmostkowany ??? Proponuję jeszcze raz rozłączyć te przewody i miernikiem sprawdzic przejścia na samych grzałkach, bo coś ten mostek mi się nie podoba. Pisakiem zrobilem 4 kreski na czwartm...

    AGD Początkujący   15 Mar 2021 07:48 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 753
  • Golf 7 2016 2.0 TDI - Wentylator chłodnicy ciągle działa

    Według autodaty do 12.2015 kabel żółty fioletowy idzie do pinu b71. Od 2015 schematu nie mam. Tak to jest ten pin. Na razie chciałem sprawdzic czy kabel jest ok. No i okazało się że nie jest. Od wtyczki do wentylatora do wtyczki do ECU nie było przejścia. Z wtyczki do wentylatora chciałem wyjac kabel i go urwałem co pozwoliło mi sprawdzić od urwania...

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Wrz 2021 00:19 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3933
  • Przekaznik zalaczajacy kolumny "cyka"

    Mam odlutaowc rezystory laczace emitery tych tranzystowi i na samych tych emiterach sprawdzic? A drugi kabel miernika rozumien ze do 0 - przy napieciu symetrycznym Pozdrawiam i czekam na odp

    Audio Serwis   31 Lip 2004 19:13 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2285
  • SAXO 1.1-wskaźnik paliwa

    A to nie pisałes ze kilka minut, moze sie nagrzewa układ we wskaźniku i zmieniają sie wartości prądów czyli chyba cos tam jest nie tak, najlepiej podłączyć sie pod kable łączące zbiornik ze wskaźnikiem i miernikiem sprawdzic rezystancję w baku a jakimś rezystorem odpowiedniej wartości (taka jak w baku) zmieniać rezystancję i patrzec co sie dzieje. Być...

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Wrz 2004 14:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2077