Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany. Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :) Immo odcięłoby również iskrę. Raczej.
z napieciem 215V wyglada jakby w starym sterowniku wyszlo napiecie podobne do napiecia sterowania wtrysku, z tym ze wtryski sterowane sa bardzo krotkimi impulsami zwykly miernik nawet nie powinien ich widziec.
No właśnie, jak masz prawie nowe medy tj 5-15kkm to ok jak masz 50 i więcej to niestety set do wymiany lub wszystkie wtryski na miernik wydajności. Jak masz valteki i jeden wtrysk się skończył w listwie to regenerujesz jeden piec a na resztę nie patrzysz ? No nie wymieniasz wszystkie w listwie i kalibrujesz na mierniku wydajności. Akurat wtrysk gazowy...
Więc kolejny dzień, przełożony zestaw startowy bsm, bsi, sterownik pestka, IMO odblokowuję, nadal wtryski nie otwierają. To samo, błędów jakoś brak, raz po raz ciśnienie w listwie zgaśnie i spokój, komp pokazuje zasilanie wtrysków w parametrach również 72v, zmierzyłem miernikiem przy wtryskach podczas kręcenia brak zasilania jakiego kolwiek instalacja...
Pytałem czy sprawdzałeś miernikiem wtrysk. Jak siedzi cewka to nie że brak prądu, tylko siedzi wtrysk. A więc się zdecyduj.
Masa czujnika do minusa miernika, sygnał czujnika do plusa miernika ekran zostawiasz niepodłączony
Witam serdecznie, Seat Toledo II 2002r 1,6 silnik BCB nie działa jeden wtrysk paliwa. Sprawdzałem miernikiem wszystkie wtryski są sprawne. Zasilenie jednego wskazuje przerwę w obwodzie. Czy ktoś może wie które piny w sterowniku odpowiadają za sterowanie wtryskiwaczami? Chciałabym sprawdzić wiązkę ale nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać. Ewentualnie...
Do warsztatu samochodowego są specjalne mierniki. Wpisz np. w allegro w dziale RTV i AGD › Elektronika › Aparatura pomiarowa słowo samochodowy a dostaniesz kilka linków do dedykowanych mierników. Ten który podajesz w zapytaniu to uniwersalny miernik. Do pomiarów czasu otwarcia wtrysku bardziej przydatny będzie oscyloskop niż miernik.
na cewce sprawdzasz gdzie jest + i - a pozostały to sygnał z ECU, do tego tzreba dolutować sygnał obrotów (nie przeciąć tylko dolutować) na wtryskach jak chcesz je odciąć to odcinasz + bo jest jeden dla wszytkich wtryskiwaczy, czyli sprawdzasz znowu miernikiem i po sprawie, a jaką instalację chcesz podpiąć, że odcinasz wtryski PB??
Pompa rusza przed rozrusznikiem aby nabić ciśnienie do wtrysków.
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Dzisiaj ćwiczyłem takiego i wtrysk mial zwarcie.Sprawdź miernikiem oporność wtrysków.
Czasami podczas czyszczenia filtra może coś większego wpaść do komory poniżej i później zwyczajnie blokować wirnik pompki, jak się ma niefart (ziele angielskie, kawałek kostki z talerza czy nawet odłamek stłuczonego szkła). Zacznij od sparwdzenia czy ta pompka działa, ja dostaje napięcie to jej nie katuj, odłącz zmywarkę z gniazda zasilającego i sprawdź...
Możliwe że problem w skrzynce bezpieczników, może złącze okrągłe z przodu silnika. Miernik w rękę i jazda. Jeżeli masz skrzynkę bezpiecznikowa tak jak w golfie 3 to gdzieś na forum jest rozpiska do skrzynki która ułatwi Ci pracę. Zobacz przewód czerwono-biały ze złącza białego G1/8 (8 pin) w skrzynce bezpiecznikowej. Złącze czarne M2 (2 pin), przewód...
Zobacz stałe zasilanie na wtryskach (miernik + kontrolka) i kluczowanie (oscyloskop)
Witam. Wygląda na problem z komputerem-tak jak piszesz dioda wpięta pod wtrysk powinna cyklicznie migać podczas rozruchu.Zrób pomiar jeszcze za pomocą miernika.
Nadal nic nie napisałeś czy sprawdziłeś wtryski... Same wtryski. Elektrycznie, miernikiem.
Jak popatrzysz na odpowiednie piny, potem po ścieżkach, wesprzesz się miernikiem, szybko namierzysz uszkodzenie. Zrobisz to oczywiście na stole bez podłączania czegokolwiek.
A jakie powinno być w ogóle ładowanie na niskich obrotach? Tzw. mam na myśli na mierniku.
Tak, tylko żarówką i dodatkowo plus na listwie wtrysków jak i ich sterowanie. Do wszystkiego probówka nie miernik. Na sygnale jest 5v ? Sprawdzałeś oscyloskopem ,diodą czy jak?
Jak podłączyłem miernik pod plus wtryski a minus z akumulatora a później z silnika to różnica jest około 1 wolta jak był minus z aku. przeczyściłem kable od masy klemy i nadal nic. Chociaż już dzisiaj nie odpalił nawet na pycha ale może za mała prędkość była dlatego:cry:
Jak ktoś będzie badał jakąś H4 to pewnie i uszkodzi :D Do czego ci oscyloskop do pomiaru impulsu masowego na wtrysku??? Np czasem przy gazie się przydaje, czy wtrysk gazu nie zwiera z benzynowym... Ale tu akurat kontrolka się sprawdzi lepiej niż miernik, który może nie nadążać za impulsami i pokazywać głupoty.
Po odpięciu wtrysku 1 i2 od lewej silnik pracuje tak samo No nieźle go męczysz, zrobiłeś z niego malucha. Jak myślicie czy winne są tutaj wtryski ? Widzisz błędy typu injector circuit alfunction 3 i 4? Zapomnij by działał poprawnie . Albo źle zrobiłeś wiązkę,uszkodzony ECM ,albo cewki wtrysków. Wieź miernik i sprawdź.
Masz mieć na jednym pinie 12V względem masy. Drugi pin jest jako masa ze sterownika sterowana PWM wiec nic tam nie zmierzysz zwykłym miernikiem.
(...) y mi tylko na otwarciu żeby sprawdzić czy zawór działa. (at)ElektrodaBot AI: Czy możesz podać konkretny model wtryskiwacza Wartsila, z którym pracujesz? VV0-G071EV3 188 7054 167 710 PAAE172665 AI: Czy masz dostęp do jakiejkolwiek dokumentacji technicznej lub schematów dotyczących tego wtryskiwacza? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
A jak Ci się udało zmierzyć napięcie na wtryskach woltomierzem skoro tam są impulsy i miernik się do tego nie nadaje?
hi thx połączenie wtrysków sprawdzone -sprawdziłem też za pomocą miernika napięcia na wtryskach(względem masy) na zapłonie 4.5v,podczas kręcenia 8.5v,w innym mercedesie z podobnym silnikiem (4 cylindry - mój ma 6) dochodzi do 10v po odpaleniu - wiem że mierzenie napięcia na wtryskach miernikiem nie jest miarodajne, nic innego nie mam -kluczyk działa...
Przedzwon CRANK,a zwyklym miernikiem,wtrysk tez lezy?A w kts,ie wybierz tylko marke i model,reszte niech sam sobie znajdzie.Nie ma bata,musi go odczytac na 100%(z podgladem na zywca)niedawno robilem 206 1,6 i z lenistwa gapilem sie w pompe jak idiota.W koncu sprawdzilem cz.walu miernikiem,po kts,a tez nie chcialo mi sie isc:D
Oprócz miernika do pomiaru ciśnienia wtrysku przydałaby się jeszcze szlifierka do wyrównywania i polerowania końcówek. Niestety to one ulegają najczęściej uszkodzeniu. Co do palności ON i benzyn to najgorsza jest oparów. BTW. Od kiedy silniki pracują na czystej ropie?
tak do wtrysku podaje . a jest jakiś inny sposób sprawdzić czy coś dochodzi do wtrysku? jak na próbówkę nie zaświeci, może miernikiem?
Pomyliłeś oznaczenia, wszystko odwrotnie. C1 z C16 itd. Poza tym zasilania nie mierz miernikiem tylko żarówką.
Dziwi mnie to wszystko, bo ten silnik nie brał oleju, lecz to ciśnienie mnie zszokowało. Przy -15°C odpalał normalnie. Dodano po 46 Mam jeszcze pytanie odnośnie do przewodów które idą na wtryski , po przekręceniu stacyjki na mierniku kontrolki żarzy się lampka ,czy tak powinno być? Gdy zaczyna kręcić rozrusznik kontrolka się zaświeca normalnie .
czyli co pokazuje miernik jaki współczynnik
Przyczyna może być w świecy a może również zimny wtrysk nie rozpylać dobrze oleju napędowego(lać). Aby to zdiagnozować musisz zdjąć przewody ze świec i miernikiem sprawdzić czy mają przejście. Ze względów finansowych możesz wymienić jedną, w niczym to nie przeszkadza i nie wpływa na pracę i żywotność silnika. Jeżeli świece będą miały przejście to są...
wiem jak wyglada kontrolka od wtrysku ,jesli odlaczysz wtrysk to komputer wykrywa brak obwodu i wtedy zapala kontrolke , zapali tez z innego powodu ,np zly sygnal obrotow czy czujnika temp . ale niekoniecznie od razu,radzil bym ci sprawdzic sygnal sondy lambda . byc moze padla . , wepnij sie w czarny kabelek miernikiem i sprawdz czy pojawia sie napiecie...
Dolny zawór od regulacji kąta wtrysku na początek należy sprawdzić miernikiem. Jego rezystancja powinna wynosić około 10 Ohm plus minus jakieś dziesiętne części. Niezależnie jaka jest to pompa czy to vp44 czy vp30 kable od dolnego zaworu przeważnie są spękane. Przy jakichkolwiek naprawach związanych z tą pompą zalecam zawsze poprawić kable od tego dolnego...
Witaj Tak jak koledzy pisali wtryski się koduje ale bez problemu powinien odpalić bez kodowania kodowanie jest potrzebne do określenia dokładnej dawki paliwa przez komputer , sprawdź miernikiem czy któryś wtrysk niema przebicia na masę. Miałem taki przypadek w tym silniku .
pomiar wykonywalem miernikiem w kostce tuz nad komputerem nie bylo to oczywiscie idealne 0,5V mierzone wzgledem plusa w kazdym razie miernik wskazuje na 3 sprawnych wtryskach jakas wartosc na padnietym 0
Tak, są do tego mierniki kompresji. Końcówkę wkręca się w miejscy wtrysku. Najlepiej pożycz od kogoś znajomego, bo szkoda pieniędzy na jeden pomiar. Jak wyglądają, to popatrz choćby na wiadomym portalu aukcyjnym. Ciśnienie powinno być 26-30 bar, jeśli dobrze zrobiłeś remont to powinno być te 30 bar. Siwy dym z wydechu znaczy, że paliwo nie zapaliło...
Przyjacielu Pawol! Miła ta rozmowa, ale nie trzeba się spierać o każde słowo, bo na ten przykład: z ateriałów szkoleniowych które otrzymałem z firmy BRC na temat Blitza jasno wynika, że śruba regulacyjna reguluje MAX podawanego gazu, a element ruchomy dodatkowo "zawęża dopływ" gazu. Kilka instalacji Blitz założyliśmy zgodnie z wskazówkami i biegają...
rozkręciłem wszystko nie było tak źle cewka , linka gazu i jeden wspornik no i listwa paliwa , kostki do wtrysków no i jakoś wyszło padła mi bateria w mierniku kurcze no ale zamieniłem 1 z 4 wtryskami no i nie działa ten sam wtrysk teraz na nowym miejscu wiec chyba usterka ustalona teraz musze gdzieś nowy wtrysk znaleść skocze jutro na złom i coś poszukam...
Zamówię cewkę i zobaczymy co dalej ? Ale pomoc dalej wskazana. ======================================== Sprawdziłem wtrysk.Po podłączaniu przerywanego zasilania 12v , słychać pykanie. Czekam na cewkę , ale nie jestem jeszcze przekonany , że to ona jest winowajcą ?? ========================================... Chciałem sprawdzić , czy wtrysk...
W cenie miernika kupił byś pompe paliwa. Weź pożycz od kogoś w końcu manometr.
auto nieposiada alarmu ,jesli chodzi o zabezpieczenie to fakt był ukryty przlacznik odciecia wtrysku ale przywróciłem go do stanu pierwotnego i niema zadnych odciec ani zabezpieczen,mam pytanie czy zailanie wtrysku chodzi mi o -12V jest zasilane bezposrednio ze strownika silnika i z którego pinu? bo +12V jest po zapłonie jak sie kluczyk przekreci i...
stoi w miejscu 0,2V odpiołem emulacje sprawdzałem miernikiem i na vagu na gazie próbkuje ok na benzynie czas wtrysku 5,5ms to dużo powinno być ok 3,5ms.Chyba że wtryski są zapchane i nie wtryskuje tyle paliwa co powinno?Wykazuje błąd sądy lambda błąd składu mieszanki kabelki sprawdzałem
Rozrząd jest poprawnie ustawiony. Ciśnienia nie sprawdzałem bo nie mam miernika. korekty na wtryskach: 834519
Sonda lambda nie analizuje spalin tylko jest miernikiem zawartości tlenu w spalinach (wykorzystywana do tego jest powłoka dwutlenku cyrkonu bardzo czuła na tzw zatrucie przez składnik benzyny ołowiowej ) a sygnałem tego jest wartość napięcia w przedziale 0.2 do 0.8 V . Na tej podstawie komputer sterujący dobiera optymalnie do obciążenia silnika czas...
Obstawiam wyklekotane wtryski i ECU wysterowuje pierwszy wtrysk ponad normę i dlatego masz błąd wypadanie zapłonu. Ewentualnie cewkę miernikiem na oporność sprawdź na pozostałych wytryskach jaka jest i jaka na pierwszym jeśli taka sama na wszystkich....cóż wtryski do regeneracji.
To napięcie to napięcie sprawdzające ciągłość obwodu nic więcej. Co lepsze nie wiem czym robisz diagnostykę ale skoro nie wykrywa Ci przerwy gdy masz wtryski odłączone to chyba coś nie tak. Co do mierzenia cewki wtryskiwaczy na oporność to szkoda czasu bo nic z tego nie wynika. Do tego są specjalne mierniki a nie omomierz. Nie zastanowiło Cię to że...
witam Panowie zrobilem pomiary 1 wtrysk 00.5 2 wtrysk 00.6 3 wtrysk 00.6 4 wtrysk 00.7 5 wtrysk 00.7 miernik ustawiony na 200 ohm -czarny kabel mierniczy do brazowego z wiazki a czerwony pokolei do nastepnych pinów (chyba ok) Zapomnialem dodac iz przed wymiana wiazki na nowa silnk odpalił dwa razy na około 10 15 sekund poczym sam zgasł. ( praca silnika...
Jeżeli odłączyłeś przewód i nie było żadnej różnicy więc pewnie coś jest z wtryskiem/przewodem. Sprawdź czy przewód nie jest uszkodzony, przerwany itp. Mi to wygląda na problem z zasilaniem wtrysku. Może kostki są gdzieś luźne i na dziurach przy wstrząsach przerywa. Sprawdź też miernikiem zasilanie wtrysku czy w ogóle występuje. Jak nie ma to do sterownika...
Auto nie odpala na PB. Na wtrysku mam 12V natomiast gdy wkladam miernik na wtyczke to mam okolo 3.8V
Witam posiadam bmw 520 e34 m50b20 rok prod.1995 z komputerem siemensa i sondą OTA7H-3A1 tytanową o zakresie napięcia 0-5 V. Czy można sondę sprawdzić miernikiem odłączając ją od wtyczki?
Masz instalację gazową czyli pewnie masz przejściówki na kostkach wtryskiwaczy dlatego kolory kabli nie zgadzają się. Masa też nie jest wspólna tylko plus. Sprawdź co jest na oryginalnych kostkach wtryskiwaczy. Może instalacja gazowa blokuje sygnał na wtryski albo w samych kablach tych przejściówek jest problem. Zwykły miernik wystarczy i żarówka kontrolna...
Sprawdziłem to co napisał,,tzok"jest 0,2V.Nie bardzo wiem co można z nim dalej zrobić.To co mogłem sprawdzić to sprawdziłem.Dalej pomysłów brak.Jeszcze te wtryski i pompa.Może to będzie to.Z drugiej strony juz to było sprawdzane.Co prawda wtryski takim domowym sposobem a mianowicie cewki wtrysków po mierzone miernikiem,osłuchane stetoskopem,rozpylanie...
jeszcze nie sprawdzałem bo trzeba trochę jechać do auta.Patrzyłem na wtrysku i brak sterowania masy,podmieniałem też wtrysk.Czym sprawdzić pewniej impuls na wtrysk -miernikiem czy żarówką
Bez diagnostyki nie poradzisz sobie. Mówiłeś że masz miernik to jest glicerynowy na duże ciśnienia? bo może byś sprawdził na listwie wtryskowej jakie jest i czy są wahania (oczywiście to łatwo można podejrzeć w diagnostyce komputerowej). Jedynie jak już się upierasz ze któryś to wtrysk. To zrób metodą "off" czyli zaślep wtrysk na zasilaniu po kolei...
Do takich pomiarów najlepszy jest miernik analogowy.
Zasilanie na wtryski są z kompa , a jak je sprawdzasz, jakim miernikiem i na jakich nastawach, bo tam jest troszkę inaczaj jak przy benzynce.
Dodatkowo masa z ECU na wtryskiwacz jest częstotliwościowo kluczowana i trudno bedzie zmierzyć miernikiem!
Według mnie ten "czujnik pomiarowy wtrysku" powinien zdać egzamin. Jeśli wtryskiwacz będzie miał zasilanie +12V i sygnał sterowany masą (czy jak to się tam nazywa) to wtryskiwacz na pewno wtedy działa ,a procek otrzyma o tym informacje. Czy wyjście z transoptora podawać jeszcze na tę bramkę 40106 i dopiero na procek? A przerwanie inicjujące licznik...
Vaga nie ale pod VCDS podłącz. Wiązki sprawdziłeś miernika użyłeś wógle? Końcówka mocy w ECU mogła się paść nawet. Kompresja ile wynosi? PS: Byłeś u jakiś idiotów.
Witam Przestawiłem pompę o 1 ząmbek i pomoglo..... nie wiem po co kolega pisal że trzeba zrobić wtryski...... teraz chodzi elegancko Dziekuje za pomoc
Witam,od dłuższego czasu moja Toyota 'kuleje" po kilku wizytach u różnych "mechaników" postanowiłem nabyć zwykły miernik (nie jestem elektrykiem) i sprawdzić oporność pinów na wtryskach.Wtryski mają 4 piny. Dolne piny trzech wtrysków mają po 04.2 a ostatni ma 04.9.Górne piny przy ustawieniu miernika na 2000 pierwsze dwa mają po 0.33 trzeci 245 czwarty...
WITAM Problem dotyczy wtrysków paliwa otóż na wtryskach nie ma masy.Mierząc miernikiem, miedzy jednym przewodem spinu wtrysku a minusem akumulatora napięcie jest 12V,natomiast na drugim przewodzie(tam gdzie minus) połączonym z plusem na sekundę pojawia się małe napięcie w wysokości 1,2 V po czym zaraz gaśnie. To samo jest przy kręceniu rozrusznikiem.Upewniałem...
Mozna by jeszcze sprawdzic czy nie ma jakiesc roznicy w masach sondy lambda. Czyli czy OV z to na emulatorze tez 0V. Wez miernika i sprawdz.
Przeceniasz "inteligencję" sterownika i precyzję kalibracji, zamień wtryski jak pisałem i będziesz wiedział czy to sterownik. Bardziej mu nie zaszkodzisz. Pomiar tak małej rezystancji zwykłym miernikiem jest mało precyzyjny a do tego dochodzą jeszcze efekty indukcyjne, więc najłatwiej skrzyżować wężyki i przewody co pozwoli przetestować w warunkach...
Witam, mam problem z astra g 1.6 8v 84km. Auto jest zagazowane, posiada instalację prinsa VSI 4. Problem wygląda następująco. Od czasu do czasu auto przestaje pracować na 3 cylindrze licząc od strony rozrządu. Gdy przełączy się na gaz wszystko jest dobrze. Świece, przewody są dobre. Wtryskiwacze benzynowe mierzyłem miernikiem i wyszło że nie ma napięcia...
prosty sposób miernikiem, poszukaj problemu z instalacją.
Proszę o pomoc w interpretacji wykresów oscyloskopowych na wyjściu do wtryskiwacza. Chciałem zainstalować miernik spalania, ale nie wiem, jak zmierzyć czas wtrysku przy takim wykresie. Zamontowany miernik szalał i musiałem go oddać. Napięcie w miejscach gdzie jest prostokąt to 12 V . 3 zdjęcia pokazują wykres przy różnej prędkości jazdy. http://obrazki.elektroda.pl/9672301400_1...
Hej, ja mam silnik DX GTI 1 Golf bez sondy lambda. U mnie problem z falującymi obrotami wskazuje na regulator ciśnienia paliwa. Musisz kupić zestaw do testu ciśnienia paliwa. Link: https://allegro.pl/oferta/tester-miernik... tutaj opis jak zmierzyć, ale w wersji angielskiej: https://www.youtube.com/watch?v=gtAX08PI...
Podłączenie oscyloskopu - Mam urządzenie które generuje impulsy do zasilania prądem stałym wtryskiwaczy benzynowych - ma wyprowadzenie 2 pin. Chcę oscyloskopem zmierzyć czas otwarcia (Hantek DSO2C10). Urządzenie do zasilania 230V ma wtyczkę z 3 pinami L,N,PE - czy muszę je zasilić transformatorem separującym aby bezpiecznie podpiąć oscyloskop? Po sprawdzeniu...
Tak, to już wiem, tylko gdzie jest koniec przewodów (gdzie dochodzą) żeby przemierzyć miernikiem Ps. znalazłem teraz rysunek ale taki z opisem co jest co. Teraz już wiem, ze czujnik temperatury zMAP to B29 a T17 do którego idzie masa wtryskiwaczy to cewka zapłonowa.
witam, ot dobrze posłuchać mądrego :) :), podaj teraz kod silnika to podeślę jak znajdę w kompie:) schemata sterowania silnika, sollaresie ucz sie bo my wiecznie żyć nie bedziemy, powodzenia Dodano po 4 tak na prawdę to miernikiem zawiele nie zawalczysz, i nie sprawdzaj wtrysków miernikiem bo masz kuku wtedy, a wogóle to daj im spokój to mało zawodny...
- napięcie na wtryskach (sygnał) - po wadliwej stronie cały czas mam 7V Pomiar z zapiętym wtryskiwaczem czy na samej kostce? Mierzyleś sygnał do plusa akumulatora czy do masy? Gdyby stale było 7V to lałoby się paliwo do cylindrów. Stąd wnoszę, ze pomiar do powtórzenia z zapiętym wtryskiem. Dla pewności jeszcze zasilanie tego wtrysku sprawdź tą małą...
wtrysk sterujacy sprawdzilem miernikiem i nie pokazal zadnej wartosci zakupilem nowy w serwisie i go zmierzylem i ten pokazywal wartosc 0.19 ohm Dodano po 31 mam pytanko co do wymiany tego wtrysku czy moge wymienic go samego czy wymienic najlepiej wszystkie wtryski
Po przekrenceniu stacyjki sterowanie na przekaznik idzie z komputera? Jeśli tak to jakie? Czy mogę pomierzyć miernikiem?
We wtyczce są cztery przewody. Po załączeniu stacyjki, wpinam miernik napięcia pomiędzy dwa środkowe, nie względem masy samochodu i miernik wskazuje mi ponad 9V, natomiast wtrysku nie rusza. Gdy na krótko podam mu napięcie prosto z aku, to wtryskuje ładnie (robię to oczywiście impulsowo). Podejrzewam, że jest za niskie napięcie aby ruszyło wtrysk, ale...
Sprawdź miernikiem rezystancja 1 wtryskiwacza i porównaj go z resztą wtrysków, możliwe że 1 wtryskiwacz jest uszkodzony.
Miernik w rękę i sprawdzasz czy przewody pomiędzy ECU a wtryskami są całe. Zazwyczaj przy montażu LPG przecina się przewód wspólny od wtryskiwaczy czyli plus po stacyjce i montuje się na nim przekaźnik który odcina wtryskiwacze podczas pracy na LPG. Wtryskiwacze terowane są masą z ECU. Sprawdź przewody które podają masę z ECU do wtryskiwaczy, możesz...
Wiesz w latach 70 sprawdzałem to przez transformator bezpieczeństwa na 24V. I było to opisane w podręcznikach elektromechaniki. Bierz miernik i sprawdź czy po demontażu wirnik nie ma przebicia pomiędzy komutatorem a osią wirnika Skoro kręci bez wtrysków stawiam na rozrusznik/zasilanie.
sprawdz opur miernikiem ma mieć od 90-120ohm
Witam. Sprawdziłem wtrysk miernikiem ustawionym na 200om i pokazuje 99.8 . Sprawdziłem Volty na kostce co dochodzi do wtrysk. Minus do masy plus do jednego pina pokazuje 12.46 v a na drugim nic. Po pod pięciu kostki do wtryska na zapalonym pokazuje na jednym 4v a na drugim nic. Jeśli odpinam i podpinam kostkę na zapalonym za klekota trochę ale się normuje....
Też bez problemu do znalezienia miernikiem.
Cos jest z centralka gazu i pali benzyne i gaz,sprawdz miernikiem elektrozawór i emulator wtrysku .
Dla tego numeru nadwozia figuruje sterownik 8200859243 a to jest Nagares FGPR/8-12 i według dostępnych w internecie informacji pin 5 to GND czyli masa . A najlepsze jest to ze w schematach dla tego vin ten przewód jest podłączony do sterownika wtrysku i jednocześnie do masy dla czujnika położenia wałka rozrządu . Czyli masa dla tych dwóch elementów...
Citroen Xara Picasso 2.0 HDI 2000r, od lekko ponad roku w moich rękach. Kupiony do wożenia gratów na działkę i ziemniaków z działki. Samochód stanął podczas ostatnich styczniowych mrozów. Przez auto przepłynęła minimalnie woda z topiącego się śniegu Lekko skorodowane kilka bezpieczników w skrzynce w kabinie silnika Skorodowane piny w przekaźniku pompy...
Dwa wtryski wykazują usterkę. na mierniku zamiast ok. 14 omów pokazują 4 omy i według schematu po kolorach kabli są ta wtryski na cylindrach 2gim i 4tym a na 4tym nie podaje paliwa cylinder suchy. To znaczy że są już cewki wtrysku uszkodzone?
Dokładnie, musisz porównać. Sprawdź też oporność pomiędzy każdym pinem wtrysku a masą całego auta (silnik). Tak jak Ci napisałem, sprawdź wtyczkę w środku. Sprawdź także ciągłość przewodu sterującego wtryskiem. To jest troche trudniejsze bo trzeba odpiąć wtyczkie od ECU i o wtrysku i sprawdzić czy nie jest przypadkiem przerwany. Czasami bywa tak że...
orientuję się, może ktoś, jakie napięcie powinno być na wtryskiwaczach? Mi na kompie pokazuje 73v Dodano po 8 wtryski poszły na sprawdzenie, wyszło im 20, 30, 20, 150k omów. Nie wiem, w jaki sposób mi pod miernikiem wychodzi po 200.
Nie wiem, weź miernik z ostrymi końcówkami i szukaj, które łączą się z pinami 4 i 23.
a gdzie to jest w samochodzie ?? Fajny schemat ale bez legendy co jest co i gdzie :( Wypnij wtyczkę z pompy ustaw miernik na woltomierz, i końcówki miernika przyłóż do pinów 7 i 4. Na schemacie masz to dokładnie pokazane że na pin 7 idzie 12V z przekaźnika a 4 pin jest sterowany masą ze sterownika silnika. Tylko sprawdzaj odpowiednią wtyczkę...
Witam! prosił bym o pomoc z problemem jakim jest nie wykrywanie podłączonego wtryskiwacza lpg 2 do komputera stag 200-6 (starego typu z czarnymi przekaźnikami). Wtryskiwacze lpg zamieniałem 1 z 2 i cewki okazały być ok. Sprawdziłem obwód miernikiem miedzy nóżką pinu w kompie a kablem przy wtrysku i też jest przepływ. Podejrzenie pada wiec na sterownik...
nie mam pojęcia czym sprawdzane , ale chyba miernikiem .A samochód byl podpinany pod clipa
Pobawiłem się dziś miernikiem i okazało się, że kabelek od wtrysku który jest jeden taki sam przy każdym wtrysku, a później jest za ostatnim łączony w jeden i idzie do czegoś co jest chyba emulatorem wtrysku nie ma obwodu, po jedo wymieciu i połączeniu spinaczem biurowym obwód jest. Na dodatek emulator dość dziwnie wygląda od podstawy na przypalony....
Witam. Kolega jeszcze nie dotarł z miernikiem ale dostalem wiadomosc o pewnej osoby ze jest skrzynka pod siedzenie kierowcy ktora zabiera prad w samochodzie. Czy wie ktoś gdzie to się może znajdować zeby nie rozbierać pol samochodu. Dziękuję i pozdrawiam
Watpie aby taki miernik poprawnie zmierzył te napięcia, a mogą dochodzić nawet do 100V z tym że w czasie kilkudziesięciu mikro sekund... do poczytania załącznik, oraz to : http://wtryskiwacz.com.pl/a_profile_elek...
Jest zawór na pompie, miernik w łapę o zobacz co jest na nim po zapłonie
To elektrozawór, wpływa na tłoczek przestawiacza kąta wtrysku przy zimnym silniku. Po uruchomieniu silnika i z odłącznym przewodem można podawać i odłączyć od niego +12V, wtedy słychać ze pompa zmienia kat wtrysku i silnik inaczej pracuje. Można sprawdzić miernikiem czy pojawia się na elektrozaworze napięcie z instalacji samochodu kiedy trzeba -> [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
podniesienie ciśnienia na reduktorze w sekwencji nic nie daje, bo instalacja ma miernik ciśnienia i wtedy zmniejsza czasy wtrysku
wtrysk miernik emulator wtrysk wtrysk tester wtrysk wtrysk
schemat motoroweru chart radio samochodowe sound urwany pendrive
bateria robot sprzątający growatt rs485
Piec Fagor FEB-20E nie odpala - przyczyny i diagnostyka Odblokowanie radia Bosch w Fiacie Panda - procedura