Co do zasady dzialania regulatora cisnienia to niestety a moze na szczescie racje ma kolega szymtro. Regulator cisnienia paliwa z kompensacja podcisnieniowa ma za zadanie utrzymac stala wartosc cisnienia w listwie paliwowej (ALE UWAGA)do podcisnienia panujacego w kolektorze ssacym! Po to by wlasnie ilosc paliwa wtryskiwanego do kazdego cylindra zalezala...
Ile powinno mieć ciśnienie wtrysku mierzone na próbniku ?
Możesz na próbę po prostu podłączać tylko do jednego wtrysku jedną "wiązkę" a pozostałe pozostawić niepodłączone (oryginalną wiązkę przy pozostałych wtryskach musisz przywrócić do oryginału). Oczywiście w tym przypadku podłączasz sterownie tylko jednego wtryskiwacza LPG. Po przełączeniu na LPG tylko ten jeden cylinder będzie pracował na LPG, a pozostałe...
Wstaw może zdjęcie tych błędów jak możesz. Jeśli jesteś pewny że wtryski są dobre to po co chcesz mierzyć napięcie na wtryskach, sprawdź czy przewody po prostu mają ciągłość do sterownika.
Samochód był podpinany pod specjalistyczny komputer i okazało się że nic nie ma 0 błędów ,były też mierzone wtryski okazało się to samo . Okazało się że to była rurka od turbosprężarki koszt to 400 zł .
Zetec nie ma klinów na kółkach wałków rozrządu, więc trzeba sprawdzić na blokadę. A ciśnienie paliwa mierzone? Wtryski mają wysterowanie?
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
multimetrem cyfrowym Multimetrem , jedynie możesz zmierzyć ciągłość uzwojenia cewki, jego oporność i przebicie cewki do obudowy! Dlatego pytam, skąd - mV? Nie mierzyłem wtrysku tylko kostkę która wpina się wtrysk stąd mi się wzięło napięcie. Dodano po 3 sprawdź wtryski paliwa Nie ,,wtryski,, tylko ,,wtrysk,, Komunikat nie dotyczy wtrysków tylko systemu...
Teoretycznie wtrysk numer 3 uszkodzony. Ciśnienie 160 bar przy rozruchu jest za niskie.Taki skok do 300 był by ok. Możesz zaślepić chwilowo ciśnienie na wtrysk 3 i dalej po kolei inne . I sprawdzić na testerze jak buduje cisnienie. Albo jak nie masz ,mierzyć napięcie na czujniku ciśnienia.
A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
Przepraszam za bezpodstawne oskarżenia. Jeśli chciałoby się mierzyć zużycie paliwa w silniku z mono wtryskiem, wystarczyłoby mierzyć czasy otwarcia wtrysku. Znając dawkę paliwa jaką daje wtrysk, np. przez 500ms możemy łatwo wyliczyć zużycie. Są gdzieś takie dane dla danego wtryskiwacza? Dobrze myślę, czy to zbyt łatwe?
Mierzyłem napięcie na wtryskach jest 14v z tym że jak mierzyłem napięcie na wtryskach benzynowych to mi napięcie pulsowało. Tu mi napięcie nie pulsowało z tym że pomiar był dokonywany innym miernikiem.
Podłączcie oscyloskop I zobaczcie co PCR2.1 wypluwa na wtryski, jakie jest uszkodzenie wtrysku, jaka jest rezystancja i pojemność stosu na zimno i gorąco? Jaka jest rezystancja stosu przy napięciu przebicia 1000v? Oraz jaka jest rezystancja stosu mierzona do obudowy wtrysku? Obstawiam jakieś uszkodzenie wiązki lub samego PCR2.1. Sprawdź licznik programowań...
Według mnie ten "czujnik pomiarowy wtrysku" powinien zdać egzamin. Jeśli wtryskiwacz będzie miał zasilanie +12V i sygnał sterowany masą (czy jak to się tam nazywa) to wtryskiwacz na pewno wtedy działa ,a procek otrzyma o tym informacje. Czy wyjście z transoptora podawać jeszcze na tę bramkę 40106 i dopiero na procek? A przerwanie inicjujące licznik...
Za kilka dni rozbiorę pokrywę klucze są. Niemiec wymieniał wiązkę od wtrysków w silniku po stykach widać że nowa i nie uszczelnił złącza z tond miałem wyciek oleju nim zidentyfikowałem (a olej kapał ze skrzyni biegów sądziłem że to tam) po prostu sączył się z pod wtyczki po bloku silnika na skrzynie. Swoją drogą do tej pory nie mierzyłem wtrysków miernikiem...
Tylko czym spowodowany jest błąd zbyt dużej rezystancji wtrysku? Jak sama nazwa wskazuje. Tylko że trzeba szukać tego w sterowniku. Z tego co czytałem to idzie tam prąd ponad 20 A. Ten prąd jest też mierzony. Zmierz np odporność ścieżek od 4 wtrysku. Można to zrobić puszczając prąd 1 A przez ścieżkę i mierzyć spadek napięcia.
Nie tak nie ma być . A co mówią bloki mierzone ????
Widziałem taki patęcik w kitach chyba AVT - http://www.cyfronika.com.pl/
to po co wogóle mierzyć jak nie ma auta?
Najpewniej będzie jak podmienisz elektrozawór - może dostawać zwarcia , pomiar napięcia niewiele wnosi . Lepiej jak mierzymy pobór prądu ale tutaj potrzebne kleszcze i oscyloskop .
A szczelinę mierzyłeś? Metoda wyżej też jest dobra.
Twierdzisz że na 100% to nie kąt wtrysku to powiedz jaki masz teraz ustawiony i jak mierzony czujnikiem zegarowym, Vagiem?
Z tym umiejscowieniem nie jest tak źle. Na pewno lepiej byłoby gdzieś u góry ale w tym aucie ciężko wygospodarować miejsce.W golfie 4 jest lepiej bo można upakować to w schowek nad radiem który jest znacznie wyżej..Wszak nie patrzymy na niego cały czas tylko od czasu do czasu. Po kilku dniach już wszystko jest intuicyjne. Początkowa wersja była na zasadzie...
PRZEWÓD NOWY CZAS WTRYSKU MIERZONY VCDS W BLOKACH NAPIĘCIE OK
ale mierzyli ciśnienie? sprawdzali wtryski?
Ta kostka to reg.ciśnienia paliwa na wtryski. Jest on sterowany impulsowo. Nie mierzymy na nim napięcia , lecz prąd. Wypnij wtyczkę i próbuj palić. Powinno zapalić ,tz. praca awaryjne. W innym przypadku ; niskie ciśnienie paliwa lub zatarty tłoczek rozdzielacza napędzany przez klapę spiętrzającą.
1.2 przed wtryskiem, mierzone na trójniku, pompa nowa.
Tak prosto to nie ma. Możesz mierzyć czas otwarcia jednego z wtryskiwaczy albo w niektórych sterownikach był sygnał zbiorczy czasu wtrysku na MID-a (komputer pokładowy - funkcja spalanie). Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Jak chcesz aktualną moc...
przedewszystkim oscyloskop i sprawdz czujnik wałka rozrzadu i wału, mam nadzieje ze nie ściągasz wtyczek z wtrysków i w ten sposób nie sprawdzasz impulsów bo to ci nic nieda - poprostu po ściągnieciu wtyczki zanikają impulsy. zobacz w parametrach mierzonych ciśnienie bo może komp go nie widzi, i sprawdz też wtryski bo mialem kiedys vito w którym ktoś...
Mierzyłem czas wtrysku u kumpla bo ma kabel i oprogramowanie. Czas przy rozgrzanym silniku, bez ssania i na wolnych obrotach bez dodawania gazu wynosi 1,23 ms - 1,32 ms. Czy ta wartość jest prawidłowa?
Jak podłączyć miernik przy pomiarze czasu wtrysku jednopunktowego?Przy pomiarach mpi (podłączenie:masa+przewód sterujący)mam wartości poprawne.Przy takim samym podłączeniu przy spi miernik pokazuje ok. połowę rzeczywistego czasu wtrysku.Jak poprawnie się to mierzy?
(at)robokop (at)grala1 Na nowym bsm (używane ale 100% sprawne) jest tak. Włączam zapłon, na 1320 mam 12V (tyle samo co na akumulatorze), pompa dobija ciśnienie i na 1320 jest 0V, kiedy pompa nabija ciśnienie to na zasilaniu wtrysków mam 8,2V, podczas kręcenia rozrusznikiem zasilanie do wtrysków dochodzi, jednak nie więcej jak 8,2V mierząc przy wtryskach....
ciekawi mnie w jaki sposób mierzysz czas otwarcia wtrysków bo czasy otwarcia wtrysków są dosyć krótkie i na błędy pomiaru raczej niema miejsca ... :sm31:
Przy -5 stopniach laguna nie odpala lecz gdy położę nagrzewnice na 5minut na silnik odpali w sekundę. Zaznaczam że rozrusznik kręci bardzo szybko świecie sprawne ,wtryski sprawne mierzone na warsztacie kompresja 22 bar mierzona też w warsztacie ciśnienie na listwie też ok.To auto przeszło już przez 5 warsztatów nawet ASO Reno w Częstochowie prześwietlone...
ok, idę mierzyć Smile wtrysk, 2000 brak napięcia zasilającego na cewkach... Dodano po 3 nie wiem jeszcze czy tak ma być, ale jak przekręcę kluczyk, zaczekam jak zgaśnie kontrolka wtrysku, próbuję zapalić silnik - zapala się kontrolka wtrysku i nie gaśnie...
Odkopię temat: co jeśli nie mam u siebie nastaw podstawowych (BS) tylko blok wartości mierzonych ? Kąt wtrysku >100, więc chyba muszę się tym zająć. Log: http://vaglog.rtnet.pl/bitmag_66493.html Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
Dzisiaj dalej przeglądałem kable mierzyłem przejścia od cewek benzynowych, wtrysków do kompa benzynowego i lpg wszystko jest OK. Żaden kabel nie jest przerwany wizualnie też sprawdziłem rezultat jest taki że auto już w ogóle nie odpala :( kręci i tak jakby już miało odpalić ale nic z tego.
A mierzyłeś ciśnienie w tym czasie, jak nie chce poprawnie pracować? Co się dzieje z czasem wtrysku, wzrasta? Do ilu?
Mierzyłeś coś w ogóle wtryski, sprężanie.... cokolwiek?
Witam Temat wydaje się dosyć sensowny ponieważ z tego co widziałem na znanym portalu akcyjnym, skrzyneczki do testów wtryskiwaczy bodajże dwóch typów bagatelka 5000pln a żadnych rewelacji nie było tam Czyli opłacać się opłaca. Ale właściwe co ma mierzyć kolegi zestaw bo jak widziałem zestaw do badania wtryskiwaczy to była pompa listwa i odpowiednie...
Może to jakiś ewenement to auto, bo ja sie nie spotkałem ze sterowanie "plusem" we wtryskach. Przeważnie czas wtrysku mierzony jest miedzy zboczem opadającym a rosnącym, Ale cóż szkodzi wsadzić inwerter.
diagnostyka komputerowa - trzeba posprawdzać parametry mierzone, jeżeli jeden wtrysk przestaje ci chodzić to należało by go wymienić
Sondę mierzysz nie na plus na akumulator , jak piszesz , tylko sygnałowy sondy /czarny/ i minus /masa/.
Dzięki za info. Mnie się wydawało, że wysatrczy mierzyć czas otwarcia wtrysku (im dłuższy, tym więcej paliwa jest podawanego). Widzę, że jest to jednak dużo bardziej skomplikowane. Może uda się zdobyć takie potrzebne informacje. Pozdrawiam.
Ciśnienie sprężania mierzone na zimnym ?? Pozostało podmienić wtryski miejscami i zobaczyć na jakim cylindrze wypadanie jest .
Odcina paliwo. Podmieniałeś wtryski? Mierzyłeś rezystancję wtryskiwaczy? Sprawdzałeś zapis prądu w chwili odcinania paliwa?
Jak wtryski były wyciągnięte było mierzone ciśnienie sprężania?.
Kolego cichus - ciśnienie ustawiam na wtryskach , pompę- mierzę ciśnienie i dawkę .
Wiązka przy wtryskach piezzo I napięciu sterowania stosu 145v potrafi przebijać do mokrej izolacji i generuje od razu ten błąd miałem ostatnio dziurkę w przewodzie jak po igle i przebijało.Odpinamy akumulator, ecu ,miernik na megaomy i od wtyczki wtrysku mierzymy do masy i jak cokolwiek pokaże to mamy przyczynę. Mialem na wysokosci rozrusznika uszkodzenie...
Golf 6 1.4tsi cavd po zrobieniu softu z serii na 200 km po jakimś czasie zaczął wypadać zapłon na 2 cylindrze przy 6k rpm i wtedy odłącza cylinder świeci się epc i check. błędy wtedy były wielokrotne wypadanie zapłonu deaktywacja cylindra wypadanie zapłonu cyl2 podmieniłem świece cewki dalej to samo ostatnio zmieniłem wtryski dalej to samo teraz doszło...
mierzenie oporności na 2 wtrysku wyszło mi 170-180 kOhm Kolega wyżej zaproponował ci lekturę technologii piezoelektrycznych wtryskiwaczy więc zanim zaczniesz znów mierzyć to poczytaj trochę.
Tylko co wyjdzie z tych obliczeń jeżeli jadąc na gazie będziesz mierzył czas otwarcia wtrysku benzyny? No chyba że chodzi o wtrysk gazu.
Czasu nie będę mierzył, ale jeśli wtryski nie były zaślepione na czas remontu, możesz mieć z tym problem, o ile wszystko pozostałe oki. Do sprawdzenia na stanowisku.
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
Gdzieś koło akumulatora powinny być 2 przekaźniki obok siebie - wypnij je i zobacz czy zapisze błędy po próbie odpalenia. Gdy immo jest dobrze usunięte to w sterowniku wtrysku powinno być widać obroty silnika przy próbie odpalania i immo w blokach mierzonych sterownika wtrysku powinno mieć status "nieaktywne". Przy statusie "aktywny" silnik nie odpali...
Silnik N18 B16A, zaczeło się tak na prawdę bez zadnych wcześniejszych objawów...podczas jazdy autostradą zacząl pracować nierówno wyrzucił błąd...i efekt taki jak w opisie na zimnym wszystko jak najbardziej ok po nagrzaniu wypadanie zapłonu na 3-cim cylindrze... po rozgrzaniu mierzona kompresja, zamienione wtryski itd i juz tak na prawde brakło mi pomysłów...
Przebytej drogi nie mierzę czasem wtrysku a sygnałem drogi. Na tej podstawie mogę wyliczyć spalanie. Niestety mam problemy z kalibracją, nie mogę znaleźć żadnych ogólnych danych o ilości spalanego paliwa np. na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku w samochodzie tego typu. Czy ktoś jest w stanie zaproponować jakąś wartość na której można się opierać?
Mierzyłem oporność tego wtrysku ,na końcu przewodu wyniosła 111,2 i 112,8 nie wiem czy taki pomiar jest dobry .A także chciałbym wiedzieć czy mogę zaślepić egr w tym scenicu .Dzięki za podpowiedzi
generalnie jest tak że jak nie ma to nie ma , czyli immo wyłącza i iskrę i wtrysk (to przecież MOTRONIC) w BMW w module EWS jest również przekaźnik blokujący rozrusznik więc moim zdaniem immo działa . Raczej poszukał bym 15-tki na wtryski , jakiś przekaźnik. Mierzyłeś czy masz zasilanie wtrysków na zapłonie ?
TAK MAM SEKWENCJE Dodano po 33 rozumiem zciągnąć wtyczkie zobojetnie kturego gazowego wtrysku i sprawdzic opór? niczego nie rozumiesz ...Jeżeli chcesz mierzyć oporność wtrysków to mierz ale tylko benzynowych bo to właśnie one "rozcinasz" emulatorem. Tak jak ci Waluś napisał jedyny modular jaki ci jest potrzebny to taki który oszukuje wskaźnik poziomu...
Wtrysk gazu jest jeden przez dolot powietrza, kompresja była mierzona i jest wporządku. Czyli jest jeden na wszystkie gary - dobrze rozumuję? Jeżeli tak, to wydaje mi się, że problem jest w tym, że iskra co konia by zabiła, jest tylko na zewnątrz cylindra, ale już jej nie wewnątrz gdzie panują zupełnie inne warunki. To jest tylko taki domysł, bo nie...
Chyba raczej z fusów albo tarota. Trzeba badać, mierzyć i mieć pewność co się robi, a nie zgadywać. Jak mechanik kompetentny to się zgodzi zapłacić sam za wtryski jeśli się myli.
Witam. Szukałem na forum tematów związanych z moim problemem i pomogło mi kilka informacji. Problem polega na tym,że silnik nie daje się uruchomić (auto ma zamontowany Lpg-sekwencja). Sprawdzałem świece i iskra jest. Po zdjęciu przewodu doprowadzającego paliwo i przekręceniu kluczyka w stacyjce paliwo leci (nie mam jak sprawdzić ciśnienia). Wymontowałem...
300 bar na rozruszniku, czujki sprawdzę po świętach, napięcie mierzone na wtryskach autocom'em, pompa się odzywa niestety... wiązka też sprawdzona. Jeszcze mam pomysł żeby wgrać wsad pamięci z firmy chipującej do sterownika, teoretycznie jeśli wysapał się tylko soft to też powinno pomóc... czy źle myślę? Problem jeszcze w tym że nie posiadam takiego...
Sprawdziłem to co napisał,,tzok"jest 0,2V.Nie bardzo wiem co można z nim dalej zrobić.To co mogłem sprawdzić to sprawdziłem.Dalej pomysłów brak.Jeszcze te wtryski i pompa.Może to będzie to.Z drugiej strony juz to było sprawdzane.Co prawda wtryski takim domowym sposobem a mianowicie cewki wtrysków po mierzone miernikiem,osłuchane stetoskopem,rozpylanie...
Domex32 bezwładnościówka nie wybita była sprawdzona. Rozrząd też. Napiecie mierzone w przewodzie podłączonym do wtrysku. Testera diagnostycznego? P.s. Nieraz zadam głupie pytanie odnośnie elektryki lub elektroniki z tego nie jestem mocny.
Z tego co wiem to czas, czyli ilośc paliwa wtryskiwanego nie jest zależna od rezystancji wtrysków :-). Na samo sterowanie wtrysków nie powinno to mieć znaczenia, ale nie wiem czy ECU nie zapisze jakiegoś błędu przy włączonym zapłonie a odłaczonych wtryskach. Efektem może być praca ECU w trybie awaryjnym Temperatura silnika, temperatura powietrza, sonda...
Nie rozumiem, po co mierzyć ciśnienie paliwa na powrocie z wtrysków? Jakie zaworki nadciśnieniowe? Z opisu wynika, że któryś wtryskiwacz przelewa i stąd problemy. Gdzie to sprawdzali? Tu masz piezoelektryki nie każdy potrafi to na stole sprawdzić.
Popraw najpierw trochę pisownię :D Kropka między zdaniami nie boli a lepiej się czyta ;) Na filmików za bardzo stuków nie słychać. Napisz najpierw coś więcej - co było robione, dlaczego, czy ma moc jak powinien, czy zawory ustawione, czy kąt wtrysku ustawiony, czy była mierzona kompresja, czy ubywa oleju itp Pozdrawiam
Na plaka pali. Ciśnienia jeszcze nie mierzyłem. Sądzisz że jakby wtryski nie były wysterowane to nie było by błędu. Po odpięciu wali błędami wtryskiwaczy. Według jednego programu wtryski mają wspólne zasilanie plus i sterowane są masą i teoretycznie na tym plusie powinno być napięcie akumulatora a według drugiego na zapłonie powinno być tam dwa wolty....
Co wtrysk do sprężania ma? mierzyłem mu ciśnienie na odpalonym silniku ten mierzony miał odłączony wtrysk a pomiar robiony przez otwór świecy żarowej Czyli kompresja może uciekać przez wtrysk, bo: bo okazało się że lały, I zainteresował bym się wtryskiem. Jedź do kogoś kto zrobi Ci pomiar przez gniazdo wtrysku...
Klasyczny ekonomizer to różnicowy miernik przepływu paliwa... w silnikach z wtryskiem wystarczy mierzyć czas otwarcia wtryskiwaczy.
odczytaj błedy. i zobacz tez wartości mierzone. może siadaja wtryski, pompa, regulator cisnienia , ecu ale o tum dowiesz sie po odczytaniu błedów
Paliwo dochodzi do samych wtrysków Paliwo ma nie tylko "dojść" ale też mieć odpowiednie ciśnienie. Jeśli nie masz komputera to wepnij woltomierz w środkowy przewód z czujnika ciśnienia paliwa, przy kręceniu rozrusznikiem ma być jakieś 1,3 V. Jeśli jest mniej to nie ma ciśnienia/uszkodzony czujnik lub obwód czujnika. EDIT: oczywiście mierzysz przy wpiętej...
Vw Crafter 2.0 tdi 2018 rok. Wtryski stanęły i przestał palić. Wtryski zrobione plus pompa i listwa i nowe paliwo. Auto odpaliło i wróciło z identycznym problemem po 3 dniach, wtryski wyjęte i sprawdzone , na 100% dobre. Cisnienie na listwie 350 bar przy kręceniu, cisnienie na cylindrach 20 bar , obroty czujnika wału i wałka są , brak bledów. napięcie...
Ten miernik do tego się nie nadaje. Zauważ że to vacuometr i manometr w jednym. Możesz mierzyć ciśnienie do ok 0,7bara oraz podciśnienie. W tej chwili to co zaznaczyłeś jest na skali podciśnienia więc jeżeli wskazówka od zera poszła w prawą stronę to masz powyżej 0,7bara ale tak naprawę ile to nikt nie wie. Jak wskazówka idzie w lewo od zera to mierzysz...
Przyczyna leżała w nastawniku. Wyczyszczenie nastawnika pomogło. Błędy zniknęły. Mam tylko problem z ustawieniem prawidlowego czasu wtrysku ( mierzony jest w Voltach) - taka strzałeczka czarna w nastawniku. Niewiem jaka powinno być to napięcie. Mógłby ktoś podać mi swoje wartości na zimnym i na ciepłym silniku?? Z Vag Com kanału 00 wartość 2 i z kanału...
Skoro na listwie nie ma ciśnienia to ci nie zapali i nie podniecaj sie Clipem. Któraś pompka nie podaje , albo niedrożność. Skoro widzi ciśnienie to sa spełnione warunki i powinno działać jakby paliwo było. Gorzej by było jakby było paliwo a nie mierzyło.
Z tego co wiem wiele rzeczy było podłączanych ze "sprawnych" modeli i nic to nie dało. Co do badań ruchowych to było chyba mierzone ciśnienie wtrysku i czasy zamykania wtryskiwaczy i wszystko z tego co wiem było w normie. Ja jednak nie mam takiej wiedzy jak znajomy elektromechanik więc zapewne wiele rzeczy pominąłem które zrobił przy tym samochodzie....
Tak wszystko podpięte. Sprawne też bo to były 2 sprawne auta którymi jeździłem rownocześnie. Mierzyłem zasilanie i masę na wtryskach j i nie ma ani tego ani tego.... Mierzone po zapłonie i podczas kręcenia rozrusznikiem.
Rezystancja to nie napięcie! I jeszcze pod maske nie zagladał tylko wszystko VAG. Widzisz i nie grzmisz! Przeciez masz wyraznie napisane w odpowiedzi na Twojego posta odpowiedzialem, że zmierzyłem rezystancje: fuelinyourblood napisał: Zmierz rezystancje kazdego do masy. Zwarty do masy jest uszkodzony. Zrobiłem to profilaktycznie jak i z ciekawości,...
Nie mierzyłem ale jak poluzowałem opaskę na włączonym kluczyku to tryskało jak z wtrysków więc chyba jest ok.1bara
Jak sprawdzałeś wtryski?Mierzyłeś ciśnienie na na powrocie paliwa?Na pompie wysokiego ciśnienia jest elektrozawór (chyba dawki paliwa o ile się nie mylę) może on psoci.Przy EGR co zaślepiłeś spaliny czy obieg płynu?
Mi nasuwa się pytanie czy do każdego tłoka wpada tyle samo paliwa. Przecież jak mierzysz tylko na 1, i jest różny czas otwarcia wtrysku to tutaj niestety ale chyba trzeba mierzyć czas otwarcia wszystkich wtryskiwaczy, tzn. chyba każdego z osobna.
Na początek pomierz ciśnienia na cylindrach.Jeżeli będzie za niskie to wtedy sprawdź rozrząd,jak ok to niestety będziesz musiał liczyć się z podnoszeniem głowicy. W wtorek będę mierzył kompresje. Jeżeli będzie ok to zacznę od elektryki oraz sprawdzenia wtrysków. Kompresje mierzymy oczywiście przez świece?
Przełącznik działa lampki się palą. Paliwo do wtrysku dochodzi i jest powrót, nie jest rozpylane przez wtrysk.Nie było mierzone ciśnienie paliwa ale po odbiciu przewodu od wtrysku paliwo leci ostro.
Możesz użyć takiego rozwiązania tylko dla cewki zapłonowej. Dla wtryskiwacza potrzebujesz rozwiązanie, które nie różniczkuje sygnału, ponieważ dla cewki mierzysz odstęp czasu między impulsami (okres), a dla wtryskiwacza czas trwania wtrysku (impulsu sterującego). Musisz wiedzieć kiedy następuje włączenie i wyłączenie, a układ różniczkujący (z kondensatorem...
Panowie poważny problem z odpaleniem paska B3 2.0 16V silnik 9A, auto jeżdziło bardzo słabo na gazie jak i na benzynie jak na moje oko to tak jakby miało z 50KM, została wyremontowana głowica w nim zawory, prowadnice, uszczelniacze, po złożeniu auto nie chce odpalic ani na gazie ani na benzynce. Pompki obie działąją i cisnienie dochodzące do rozdzielacza...
a co sie dzieje? nie zapala? czy sprawdzaleś przewody razem z wtryskami (uszkodzenie wtyczek na wtryskach) i jakie jest napiecie w parametrach mierzonych
W układach wtryskowych benzyna krąży pod ciśnieniem w zamkniętym obiegu. Ciśnienie to jest utrzymywane na stałym poziomie przez jakiś mechaniczny regulator. Czyli praktycznie całe paliwo krążące w rurkach wraca z powrotem do baku, tylko niewielka część jest wtryskiwana do silnika. Z tego powodu nie ma możliwości pomiaru przepływomierzem. Ponieważ ciśnienie...
Właśnie mnie olśniło... Przecież ja potrzebuję mierzyć czas narastania prądu nie napięcia... :)
Kompresja mierzona na każdym z cylindrów 2,6MPa. Wtryski sprawdzone i ciśnienia w normie, nie leją. Błędów brak.
nie mierzyliśmy czy jest przejśćie .Dzięki za rady , spróbuję tego IPA :)[/syntax]
to wskazuje na uszkodzone : sonda lambda i obwód wtryskiwaczy paliwa. Wtryski są proste do sprawdzenia, nie znam tylko wartości dla twojego samochodu. Zdejmujesz kable i mierzysz oporność między dwoma stykami - dla mojego silnika wartśc ma wynosić przy temp. 20st 12-16om. I to wszystko ,jeśli wartość nie mieści się a podanych wartościach-wtrysk do wymiany....
Ciśnienie paliwa wynosiło ok. 0,9 bara. A mierzone było normalnie na wężyku przed wtryskiem.
Co o tym sądzicie? Nic. Nie wiadomo co mierzysz. Wiesz jak są sterowane wtryski?
Witam, mam problem z dostawczym samochodem 2001r transit 2.4 diesel. Po odpaleniu gaśnie on równo po 3,5 sekundy(można nawet z zegarkiem mierzyć). Próbowałem odpowietrzać wtrysk paliwa, ale nic to nie dało. Ewentualnie (jeżeli nikt by nie wiedział w czym może być problem) ,poprosiłbym o schemat Elektroniki w tym samochodzie Jeżeli potrzeba dokładniejszych...
Mierzyłeś te uszkodzone i dobre omomierzem ?.Orginały czy zamienniki ?.
OK. Kąty wtrysku sprawdzone. Wyniki na dole. Mierzone przy temp 78.2 stopnia C. Dodałem jeszcze krótki log.
Widocznie dawno je mierzyłeś ;] Samochód złapał po odpowietrzeniu wtrysków i działa. Diagnoza była słuszna, ale troche późna...
mierzyć folia pralka mierzyć mierzyć opora
wersja oprogramować elm327 czujnik polozenia przepustnicy astra gąbka chłodząca
elektrotechnika zaocznie hewalex sterownik
Kabel sygnałowy kamery cofania Toyota Corolla Verso 2006 Instrukcja obsługi pralki Whirlpool AWG 681 - gdzie znaleźć?