Paliwo z olejem w stosunku 30:1. Tu masz trochę ciekawych rzeczy o tym "ciągniku" [url=http://www.ciagnik-dzik.ct8.pl/pomo...
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Pierdoły ,zlikwidować nieszczelność w dolocie, wyczyścić przepustnicę i zaadoptować, jeżeli po tych zabiegach nadal będzie źle a reszta podzespołów kontrolnych będzie sprawna i nie będzie błędów w ECU, to będzie znaczyć że silnik jest zajechany.
A może przyczyną jest zły skład mieszanki paliwo powietrze
Wyraźnie trzeba coś pogrzebać przy wyprzedzeniu zapłonu i chyba przy mieszance paliwo-powietrze w gażniku. Może masz za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Pozdr.J.
Cześć Oczywiście że się da. Z tego co wiem magnetyzery powodują rozdrabnianie cząsteczek węglowodorów zawartych w paliwie, przez co tlen zawarty w powietrzu dostarczanym do spalania łatwiej się z nimi łączy.To tak z grubsza. Generalnie, chodzi o to aby spalanie mieszanki /paliwo + powietrze/ było jak najbliższe spalaniu zupełnemu i całkowitemu. A przy...
Opcje są dwie. Gaźnik do d... lub masz gdzieś nieszczelnosc i ciągnie lewe powietrze przez co regulacja nic nie daje.
zoltka kontrolka sie pali, bo komputerowi nie zgadza sie mieszanka paliwo-powietrze, na gazie w 40% samochodow normalne, dobrze, ze gasnie nie PB. ilosc LPG zalezy tez od stacji LPG, sam kiedys mimo 32-35L zatankowno mi ponad 37L. pozdrawiam
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
Mieszanki paliwo -powietrze. Zmniejsz przerwę.
Mam problem z cactusem wyskakuje błąd słabej mieszanki paliwa, paliwo lane 98 czy ktoś miał taki problem ?
Czesc. Tego typu problemu z reguly sa trudne do zdiagnozowania, ale nie mozna wykluczyc wersji tego elektryka. Czujnik moze byc uszkodzony i przy osiagnieciu konkretnej temperatury moze wysylac bledne informacje do komputera, co moze skutkowac podaniem niewlasciwej mieszanki paliwo/powietrze i wlasnie dlawieniem silnika. Koszt wymiany nie jest jakos...
Możliwe przyczyny: Niewłaściwa synchronizacja rozrządu, niska kompresja, drastycznie bogata mieszanka, drastycznie uboga mieszanka. Niewłaściwe paliwo.
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Łańcuch mógł przeskoczyć bo tam nie ma automatycznego napinacza, tylko trzeba go pilnować i raz na jakiś czas poluzować kapturek żeby się dosunął
Jak wyżej napisano mikrofon ma pewne wady, lepszy jest mikrofon kontaktowy który może dotykać silnika i wykrywać drgania tej konkretnej jednostki. Amatorskie mikrofony kontaktowe robi się z głośników piezo. Czujnik spalania stukowego to akcelerometr piezoelektryczny czyli prawie to samo co mikrofon kontaktowy. Taki czujnik nie musi być mocowany na stałe...
Problem polega na tym iż, gdy podłączyłem go do programu diagnostycznego AB-COM mieszanka paliwowa skacze raz bogata, raz uboga a napięcie na sondzie lambda (O2 sensor o ile sie nie myle) skacze raz 200, 400 albo i 1000mV. Witam serdecznie. Sam mam corsę z silnikiem 1.0 oznaczenie X10XE i u mnie mieszanka też skacze z ubogiej na bogatą i odwrotnie...
wysoka temp. spalania idokładne rozpylanie, odpowiedni skład mieszanki (paliwo/powietrze) ale w waszych paleniskach to niestety niewykonalne
Producentom zależy na świadomym postarzaniu produktu. Masz kupować części lub nowy sprzęt. W zimie nie stanowi to jeszcze takiego problemu, gorzej latem szczególnie w upały. Wszystko pomiędzy 1:30 a 1:40 bedzie dobre. Poniżej 1:25 zacznie pluć nieprzepalonym olejem z wydechu. Wiem co producenci zalecaja i na czym im zależy. Są marki premium które zalecaja...
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Rycho T może mieć rację, miałem podobny przypadek z Husqvarną 257, winny był filterek paliwa w zbiorniku, ssawka. Z powodu "zarośnięcia" pakiem, smołą i innymi osadami z paliwa podawał za mało paliwa do gaźnika i mieszanka paliwo - powietrze była za uboga w paliwo a temperatura silnika rosła błyskawicznie. Z tym że były jeszcze "dodatkowe" objawy, czyli:...
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
W autoryzowanych serwisach katalizatory są zawsze baaaardzo drogie. Moja rada jest taka - jedź do serwisu tłumików i katalizatorów a tam dobiorą Ci właściwy wkład katalizatora ( jest dobierany na podstawie pojemności silnika ) i go wymienią koszt około 400 max 500 i po krzyku , no i oczywiście rok gwarancji. A kombinowanie z jakimś emulatorem moim zdaniem...
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
W skuterze Piaggio Typhoon 50 mam dwa zbiorniki: jeden na paliwo, a drugi na olej. Czy muszę wlewać mieszankę, czy sam sobie przerobić?
Podmieniłem transformator i to samo, podmieniłem sterowanie, podobnie.. Czy to coś w rodzaju diagnostyki ? to podmienianie? Jakoby nie tędy droga. Dobrze, że ustaliłeś problem - podmiana syfolu widać pomogła. A już miałem pisać o niewłaściwym składzie mieszanki paliwo/powietrze. :) Pozdro.
raz na biało trochę też na czarno.. Jak na biało to sprawdź poziom płynu chłodniczego, kopcenie na czarno oznacza złą mieszankę paliwo/powietrze.
Wyłącz ssanie, za bogata mieszanka, stare paliwo.
Nowy tłok na pewno. Honowanie nikasilu to kiepski pomysł raczej polerowanie drobnym papierem (600) by zetrzeć ślady aluminium z tłoka i trochę zniwelować rysy ale delikatnie. Będzie chodzić wiadomo straci trochę kompresji. PS Kup syntetyk i lej 1:50 . A i obowiązkowo regulacja gaźnika po naprawie. Potem korekta po 5-10 litrach spalonego paliwa. Regulacja...
Mieszanka w stosunku 40 : 1.
Właśnie nic nie brakuje. Opalał bez problemu.dodam że dzień wcześniej tankowałem na lotosie. Rano do pracy bez problemu,z pracy bez problemu a po pół godzinie po przejechaniu 20-30m zgasł Masz zbyt dużo wody w paliwie! Potrzebujesz zmienić/wymienić tą mieszankę na paliwo i przy okazji przeczyścić gaźnik, zakładają że mimo młodego wieku to silnik w...
Marcin dobrze mówi - szkoda zabawy. Silnik zawsze dąży do uzyskania mieszanki stechiometrycznej paliwo/powietrze, aby uzyskać pełne spalenie się mieszanki - wrzucając na "pałę" większe turbo, zaburzasz silnikowi parametry, bo dostaje więcej powietrza, niż powinien. Nie wiem, jak czujnik przepływu powietrza zareaguje i czy mu zakresu nie braknie, ale...
. A wiesz może jak wyregulować mieszankę paliwo-powietrze W sensie ile trzeba zrobić obrotów paliwa a ile powietrza?? Tak żeby było dobrze,albo jak ty wyregulowałeś ten gaźnik po złożeniu??
silniki B&S praktycznie wszystkie można pochylać tylko do tyłu. 1.Sprawdź czy nie zalało filtra olejem. 2. Tak naprawdę te silniki różnią się od siebie wychodząc z jednej fabryki, odstrzały, obroty moc itp.... 3.Nierówne cykliczne odstrzały są "normalne" w tym modelu silnika i są spowodowane zbyt bogatą mieszanką paliwo-powietrze, odstrzały powinny...
Problemem nie jest sonda tylko mieszanka paliwo-powietrze
Zmień gazownika skoro sobie nie radzi.Miałem to samo po gazie błąd sondy.Przyczyną było podpięcie sygnału obrotów z czujnika wałka.Po zmianie na z cewki kontrolki brak.Oczywiście też błąd składu mieszanki.
przycczyn moze byc wiele,od ustawienia iglicy na przepustnicy po zle ustawienie skladu mieszanki paliwo-powietrze a nawet zbyt bogata mieszanka paliwo-olej
Przyłóż magnes,aluminium jest niemagnetyczne, blacha stalowa tak.
Witam, sprawdz filtr powietrza - czy nie jest 'zatkany kurzem' lub jakimis 'paprochami', bo jesli swieca robi sie czarna - to mieszanka jest zbyt bogata w paliwo, a tak sie dzieje przewaznie - jak filtr powietrza jest 'przytkany kurzem'...Silnik jest wtedy slaby / nie wkreca sie i czesto jeszcze dymi z wydechu, z powodu zbyt bogatej mieszanki. Pozdrawiam.
Sdkwk napisał: Mam pytanie bo podejrzewam że mam ubogą mieszankę w silniku W tym wypadku silnik "karmiony" jest czystą benzyną bez domieszki oleju (no chyba, że bierze olej z miski olejowej) Ale nie ważne, taka mała uwaga :D Jeżeli chodzi o "ubogość mieszanki" to nie chodzi tu o zawartość oleju w paliwie, tylko o stosunek mieszanki powietrze-paliwo....
Jaki to element? Rezystor 1-10k. Malutka żaróweczka dla pomiarów ładowania. Może być nawet ogon kozy byle zmniejszał gigantyczną (10Mom)rezystancję wewnętrzną miernika. Pisałem o tym wielokrotnie... ale urban legends trzymają się mocno. W kwestii przegrzewania się silnika. Sprawdź czy nie podbiera lewego powietrza (simmeringi, połączenia , wszystko...
Spokojnie możesz robić, olej pasuje tak samo do kosy jak i skutera :)
Na drugie pytani. Wykręć świecę wlej przez otwór strzykawką 2ml mieszanki, pociągnij delikatnie kilka razy by paliwo się rozprowadziło, wkręć świecę i próbuj odpalić. Sprawdź kilka razy. Jeżeli silnik się nie odezwie może być zużyty. Jeżeli silnik jest poziomy to przy wlewaniu mieszanki ustaw go w pionie by paliwo dostało się do skrzyni korbowej bo...
W starym garażu znalazłem kosiarkę Viking MB448T i nie wiem jakie paliwo do niej wlać, czy czystą etylinę czy może mieszankę?
a jadąc na stację z litrem w baku stężenie było jak najbardziej "ok" teraz nie ma poco wymieniać ,to tak jak by zacząć myć zepsute zęby łudząc się że sie same zregenerują
Dziękujemy, dzięki twojej pomocy wyregulowałem skład mieszanki. Skręcając mieszanka bogatsza w paliwo, odkręcając uboższa.
Gaźnik od cezety :O. Wydaje mi się, że są niprawidłowe proporcje mieszanki paliwo-powitrze (za dużo paliwa). Na wolnych obrotach pojdzie ale jak dodasz gazu zaleje świece paliwem i zgasi iskrę. W zasadzie zawsze coś tam "pluje" w strone filtra ale niewiele i przy dłuższej eksploatacji. Proponuje wymienić gaznik na taki jak ma być. O ile sie nie myle...
Ustawienie zapłonu i skład mieszanki paliwo -powietrze też ma duże znaczenie.Świeca dedykowana była nowa?Czasami można trafić na podróbkę.
zalecają 1:25 i przy takiej chciałbym zostać ;] czyli u mnie 1:25 daje 1L benzyny i 40ml oleju?
Mam pytanie, czy wie ktoś z was o ile obrotów powinna być wykręcona śrubka od regulacji mieszanki paliwo powietrznej w gaźniku Loncin 250?
Wymiana zaworków to nie wszystko. Trzeba ustawić poziom paliwa w komorach zgodnie z zaleceniem producenta. To już sam musisz poszukać, na jaką wartość go ustawić. Może jest za niski poziom paliwa i silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki paliwo-powietrze.
Między połówkami karteru w miejscu osiadania cylindrów jest taka wkładka kierująca mieszankę paliwo+powietrze. Nie jest ona obrócona o 180°? Wiadomo, żeby sprawdzić trza ściągnąć głowice i cylindry.
Skoro to silnik 2T to olej ma mieszany z paliwem, a najpewniej linka od pompki z olejem dozuje ilość tego oleju zależnie od obrotów. A przypadkiem nie masz zbyt ubogiej mieszanki paliwa z powietrzem? Uboga mieszanka spala się w wyższej temperaturze stąd ew przegrzanie.
ZA MAŁO PALIWA DOSTAJE! Skąd to wiesz ? Mieszankę paliwo-powietrze można wyregulować w gaźniku! Bo jeśli masz na myśli to że ogólnie za mało mieszanki (paliwo-powietrze) dostaje to winą tego może być zbyt mała kompresja ;)
Filtr raczej odpada, jeśli później normalnie jedzie. Problem jest z mieszanką powietrze-paliwo z tego co piszesz. Możliwe, że pierwsza sonda skończyła żywot. Ale to trzeba troszkę poobserwować, a to trzeba mieć czym.
Wkrecając zmiejszasz ilość powietrza, tym samym wzbogacasz mieszankę. Paliwo zwieksza sie, powiekszając dysze.
Za bogata mieszanka paliwo-powietrze lub bierze olej . "kompresja sprawdzona jest 12 bar także ze bierze olej odpada" to nie zawsze prawda może puszczają pierścienie zgarniające
Zbyt uboga mieszanka paliwo-powietrze.
Brak jakiejkolwiek regulacji sruby od mieszanki paliwo powietrze juz wyczerpałem wszystkie pomysły jak ktoś miał taki problem i go ogarnął niech da znać jaka była przyczyna.
Przy wtrysku MPI raczej znaczenia nie ma do tworzenia mieszanki - paliwo wtryskiwane na zawór praktycznie (gaznik, SPI owszem). Sam mam w tym silniku przerobiony dolot z innym filtrem powietrza i zasysam zimne powietrze ze zderzaka. Dodatkowo jak śmiga na LPG to już w ogóle znaczenia nie ma. Argumenty ze niby silnik sie szybciej grzeje- no niby jak?...
Jak zaczyna podlewac paliwem to sonda idzie w kierunku mieszanki bogatej ?
Nieprawidłowe dobranie mieszanki paliwo powietrze, wszystkie czujniki sprawdzać odpowiedzialne za to oraz ich połączenia podajace wartości do kompa
Myjka ciśnieniowa do wymycia całości, wymiana oleju, jak gaźnik na pływaku sprawdzić poziom paliwa (czy nie przelewa). Warto sprawdzić czy na dłuższy postój tłoki nie były zalane mieszanką paliwo+olej (żeby nie złapało pierścieni).
Świeca czarna, praca marna, zły skład mieszanki paliwo-powietrze. W tym wypadku stawiam na > za dużo paliwa. A filtr powietrza dobry?
Na 2 cylindrze wtryskiwacz gazu lekko przepuszczał doprowadzało to do zmiany ustawień w komputerze mieszanki paliwo powietrze po wymianie wtryskiwacza i przywróceniu ustawień wszysko OK
Poziom paliwa w komorze pływakowej do sprawdzenia. Pytanie dodatkowe - mieszanka paliwo/olej w/g wskazań producenta?
Zakładam, że mieszanka paliwo olej ok. Simering na wale od strony zębatki trzyma ? Wygląda, jakby ssał olej.
Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza, może zapłon bądź zła mieszanka paliwo-powietrze.
A co ma powietrze i paliwo do wypadania zapłonów. Skład mieszanki paliwo-powietrze może być ok, a zapłony mogą wypadać i co wtedy?
nie można zrobić bezpośredniego dolotu do cylindra Nie, ponieważ mieszanka paliwo-powietrze musi zostać zassana, a w cylindrze silnika dwusuwowego nigdy (w żadnym momencie jego pracy) nie panuje podciśnienie
Kolego, jeśli masz dwa zbiorniki tj. na paliwo i drugi na olej, to gaźnik automatycznie przyrządza sobie mieszankę paliwo plus olej i dodatkowej porcji oleju nie musisz wlewać do zbiornika benzyny. Niektórzy użytkownicy 2T rezygnują z tankowania do zbiornika oleju i sami przyrządzają mieszankę paliwo plus olej, ale muszą przestrzegać zaleceń producenta...
Świeca ma jaki kolor kawa z mlekiem czy jest czarna od nagaru,może mieszanka( paliwo-powietrze) jest zła i temu go dusi
Tak jak pisałem kolego, stara ma smarowanie lancucha ok. daje calą szlake oleju nowa robi tylko konkretną mgielke i zostaje 1/2 oleju do 0 paliwa. A co ma wplyw w tej starej na plucie mieszanka-paliwem do filtra powietrza ?
Mieszankę paliwo olej masz ok. Skoro świeca czarna to za bogata mieszanka jest. Musisz opuścić poziom paliwa w gaźniku (regulacja pływakiem lub opuść iglicę niżej).
bez odczytu parametrów z sondy komputer benzyny nie jest w stanie dobrać mieszanki paliwo/powietrze i bedzie za bogata mieszanka a co za tym idzie auto bedzie się dusić i kompletnie nie będzie jechać! a spalanie będzie potężne. pozdrawiam
Można. Przecież nie ma obowiązku lania mieszanki paliwa z olejem do pustego baku.
https://obrazki.elektroda.pl/3869433400_... Dodano po 32 Problemem była dysza od mieszanki paliwo-powietrze która ma uwalony gwint i słabo się trzymała, dam znać jak chodzi po wymianie na nową
To trochę nie tak :P Wciśnięcie pedału gazu jedynie "dodaje" paliwa natomiast ssanie ma za zadanie odpowiednio wzbogacić mieszankę. Przymyka się dopływ powietrza w jakimś stopniu i ten brak powietrza zasrępuje się paliwem. Wtedy jest mieszanka bogatsza w paliwo. Przy naduszaniu gazu mieszanka jest powiedzmy "standardowa" - ale mniejsza o to. Poniekąd...
Prawdopodobnie masz niespalone paliwo w kolektorze ssacym i dostaje zapłonu lub masz mieszankę paliwo- gaz. Nie rozlacza gazu lub lekko gdzieś puszcza.
Pozwól skuterowi popracować (bez dodawania gazu) na wolnych obrotach przez 2~3 minuty i potem sprawdź. Peugeoty się tak zachowują szczególnie gdy jest zimno i silnik póki się nie nagrzeje ma zbyt ubogą mieszankę paliwo-powietrze i tak się zachowuje. Latem gdy jest ciepło problem jest mniej zauwazalny lub nie występuje.
Płomień może się cofnąć do dolotu przez źle działający układ zapłonowy i/lub skrajnie ubogą mieszankę paliwo-powietrze. W sieci można znaleźć artykuł o tytule "Teoria strzelectwa LPG" czy coś takiego.
Mieszanka to paliwo plus tlen z powietrza. Nie woda.
dysza odpowiedzialna za mieszankę paliwa z powietrzem jest przeczyszczona i ustawiona prawidłowo, jeżeli chodzi o filtr powietrza to jest to mała gąbka ale ona też jest w porządku, być może ma jakiś związek mieszanka paliwo powietrze gdyż paliwo dosłownie zalewa świecę lub inaczej świeca nie wypala w całości paliwa i przez to zalewa się i gaśnie
Jak wiemy silniki samolotów mają sprężarkę łopatkową i paliwo musi mieć wysokie oktany żeby nie było zaburzeń ciągu, ale ludzie dopisują sobie cudowne właściwości liczby oktanowej że to niby przelicznikiem watości energetycznej paliwa jest~!
Mam pytanko jakie paliwo do simson duo czyste czy mieszanka jak mieszankę to z jakimi proporcjami.
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Zbyt uboga mieszanka paliwo-powietrzna - iglica na najniższe wycięcie i zwiększenie poziomu paliwa w komorze pływakowej - regulacja tym miedzianym języczkiem.
Dobrze było by sprawdzić kompresję. Jeżeli jest przytarty i przez to ma słabą kompresję to już masz przyczynę czemu słabo to jedzie. Mógł się przytrzeć od nieprawidłowego składu mieszanki paliwo-powietrznej (za mało paliwa), lub od nieprawidłowej ilości oleju w paliwie (wiadomo, też za mało).
Zalałeś silnik i tyle. Dwusuwa nie można szarpać ma ssaniu w nieskończoność. Po pierwsze upewnij się, że całe paliwo odparowało z silnika. Jak był mocno zalany mogło coś zostać w komorze korbowej. Poszarp trochę rozrusznikiem z wykręconą świeca, najlepiej trzymając pilarkę do góry nogami. Jak masz sprawdzone dane, jak ustawić gaźnik, to obroty liczy...
Priorytetem jest przepływomierz w wiekszosci przypadkow to on powoduje mieszanke uboga...
Korek jest ok tak samo filtr jest czysty. Co do tej iglicy to nie wiem jak to ustawić bo aż tak to się nie znam na tym mam poprawić coś z iglicą czy ustawić mieszankę (paliwo+powietrze) na gaźniku.
Paliwo, mieszanka 2% czyli 50 : 1. Odpalenie, włączyć ssanie, jeżeli silnik zaskoczy kilka taktów wyłączyć je. Odpalić bez ssania rozgrzać powoli silnik i można kosić. Silnik przy koszeniu powinien pracować na wysokich obrotach, wtedy ma odpowiednie chłodzenie.
Nie, zapominasz że LPG ma być dodatkiem do mieszanki paliwo-powietrze, a nie zamiennikiem paliwa. W opisywanej sytuacji miałbyś dużo za dużo wartości kalorycznej mieszanki, która sprowodowała by uszkodzenie jednostki napędowej.
Napiszę tak "Nadgorliwość gorsza od....." -99% małych 2t (kos, pilarek itp) zaciera się z dwóch może trzech powodów. 1.Podstawowy brak mieszanki paliwo olej (a i mieszanka z dobrym olejem 1:30 wystarczy każdej maszynie tego typu). 2.W tym przypadku prawdopodobnie był zły skład mieszanki, przegrzanie powoduje puchnięcie tłoka i zatarcie gotowe... We...
Dodatkowo proponuje sprawdzić świece i przewody zapłonowe - czy przypadkiem nie mają przebicia. Przyczyna również może być zła mieszanka paliwo-powietrze - proponuje sprawdzić filtr powietrza.
Zgadzam się z Błażejem. W silnikach dwusuwowych o mocy silnika w dużej mierze decyduje tłumik, który jest optymalnie dobierany do danego typu silnika, gdyż wpływa na ruch falowy spalin występujący w układzie wydechowym. Panowie przypomnijcie sobie zasadę działania silnika dwusuwowego "zbyt ciasny" tłumik dla spalin, będzie powodował że nie wszystkie...
Mam jeszcze pytanie co za różnica jak ustawie ten cienki pręcik na przepustnicy bo on ma 3 stopnie regulacji na którym powinna być żeby dobrze chodziła ? Tym regulujesz skład mieszanki paliwo-powietrze. im wyżej podniesiesz iglice (bo tak to się zwie) tym więcej paliwa dostaje silnik i mieszanka może być za bogata w paliwo. Jeżeli są trzy nacięcia...
55*C to zdecydowanie źle. Czeka cię więc wymiana termostatu. Jak pisałem wcześniej, silnik ma mieć temp. w granicach 85-87*C do 95*C. Przy takiej temp. istnieją optymalne warunki spalania mieszanki paliwo-powietrze.
Dymienie na czarno wskazuje na złe spalania mieszanki paliwo/powietrze. Przyczyn w tych silnikach może być kilka. Temat był opisywany forach Fiata i Alfy. Np. tuta: [url=http://www.alfaclub.pl/forum/viewto...
Jeśli to 2t to wymaga mieszanki paliwa z olejem. Pytanie, czy w trakcie jazdy dostał mieszankę, jeśli nie to silnik umarł.
peugeot mieszanka paliwo mieszanka paliwo powietrze paliwo mieszanka olejem
toshiba telewizor firmware włożyć kartę pamięć wentylator viessmann vitodens
elektryczna pompa wspomagania volvo opóźnione wyłączenie przekaźnika
Growatt SPF 6000 Off-grid – dobór paneli, różnice falowników niskonapięciowych i wysokonapięciowych Łucznik Luca iL 465 – brak zygzaka, przyczyny i diagnostyka maszyny do szycia