Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
A sam moduł otwierałeś? znaczy wyjmowałeś z obudowy ,czy tylko wypinasz samą wtyczkę. Może zawilgocony w środku? Objaw taki jak by faktycznie mikrostyk od centralnego zamka w drzwiach kierowcy.
Przekaźnik bistabilny dwucewkowy, na przykład AZ850P2-12V, i diody prostownicze do cewek żeby działały tylko przy odpowiedniej polaryzacji podawanej z zamka centralnego.
arta prawdopodobnie masz uszkodzony zamek w tych drzwiach a dokładnie mikrostyk
Pewnie mikrostyk w zamku kierowcy . NIe widzi zamkniętych drzwi kierowcy.Teoretycznie.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
bardzo często też mikrostyki w zamku.
Dzięki, Mikrostyk do wymiany
Nie podejdzie tam zwykła krańcówka - przełączająca? Taka dostaniesz w każdym elektroniku!
Teraz pytanie, co w takich zamkach siada? Mikrostyki, silniczki, czasem potrafią się mechanicznie zaciąć. Ja się już w używane nie bawię, do starych aut tej grupy zamienniki kosztują grosze.
Albo kup nową prywatę, ale ponoć szybko wysiadają.
Jest kilka możliwości. Podczas ponownego podłączania kostki mógł się zagiąć jakiś pin lub coś nie łączyć w tej kostce. No i co by było nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności, akurat podczas tej naprawy mógł się przełamać jakiś przewód w gumowej przelotce drzwi lub uszkodzić krańcówka zamka(mikrostyk).
czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli? Uszkodzony jest któryś zamek - konkretnie mikrostyk. Bądź trzeba naprawić wiązkę w drzwiach kierowcy.
Znalazłem jeden z nielicznych schematów do C4 które posiadam i jest to akurat centralny zamek. Wydaje mi się, że może być przydatny.
Uszkodzony mikrostyk, i dlatego odbija
Jak można testować te mikro włączniki bez wymontowywania zamków przednich drzwi? Wypiąłem wtyczkę wiązki drzwi przednich lewych i prawych. Sprawdziłem omomierzem obwody zamka piny 6-4 i 6-8 przełączając kluczykiem zamknij-otwórz. Uszkodzone mikro wyłączniki. Odciąłem przewody od modułu komfortu 1/13 (otwórz) i 1/16 (zamknij). Podałem impuls "masy -...
jeżeli jest to seryjnie montowany zamek opla problem polega na przypalonych mikrostykach wewnątrz napędu silnika. Rozpoznasz to rozbierając zespół napędowy zamka centralnego zobaczysz czarną kostkę z trzema wyjściami. Należy kupić lub wyczyścić styki tej częsci i wszystko będzie działać. Koszt nowego przekaźnika w sklepie elektronicznym to jest zaledwie...
Mikrostyki
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Zamek made in china, piloty przestały działać, z kluczyka działa OK. Jak zaprogramować piloty??? Mają po 2 przyciski a w sterowniku jest mikrostyk. Jakie kombinacje proponujecie przećwiczyć ??
mikrostyk kupisz za 1zł
Pewnie w zamku kierowcy zimne luty lub uszkodzony mikrostyk.
Prawdopodobnie zamek w przednich drzwiach, a dokładnie jego mikrostyki.
tu masz opis z fotkami jak się do tego zabrać : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... a faktycznie jest to wina zerwanych lutów wewnątrz zamka jak również prawdopodobnie wyrytej bruzdy w mimośrodzie sterującym zewnętrznym mikrostyku odpowiedzialnym za włączanie wewnętrznego oświetlenia, światełka ostrzegawczego u dołu drzwi, diody przy...
Kolego naj prawdopodobnie masz uszkodzony zamek a dokładnie mikrostyk w nim Można próbować naprawiać bądź wymienić
Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź. I od tego zacznij. Pod wykładziną stóp kierowcy masz moduł komfortu - zobacz czy nie masz tam wody bądź czy kostki nie mają zieleniny. Następnie podłącz pod komputer i sprawdź błędy w module komfortu - zobaczysz które zamki są uszkodzone....
może być moduł komfortu uwalony sprawdziles czy aby na pewno sa spalone?nie wydaje mi się żeby wszystkie naraz poszły trzeba by obejrzeć jeszcze mikrostyki i poczyścić
Uszkodzone zamki, a dokładniej mikrostyki znajdujące się w nich.
Na sam początek to sprawdź błędy w module komfortu. Jeśli wariował centralny, to najprawdopodobniej uszkodzone zamki, a dokładniej wspomniane mikrostyki. Z kluczyka zawsze się zamknie i otworzy - nawet jeśli mikrostyki są uszkodzone (chociaż nie zawsze). VCDS sprawdzisz, czy komfort widzi pilot i/lub/również zakodujesz go.
Robiłeś jakąś diagnostykę komputerową, nie ma czasem błędów w zamkach? Mogą być uszkodzone mikrostyki lub nawet przepalone ściezki.
Witam, musisz sprawdzić czy masz orginalny CZ czy uniwersalny, uszkodzony masz styk w siłowiku od strony pawarzera, powinno ci dochodzić do niego pięć przewodów, dwa to zasilanie silnika, następny to masa a dwa pozostałe po połączeniu z masą ( albo jeden dołanczasz do masy albo drugi, nigdy razem, za to odpowiedzialny jest mikrostyk, który prawdopodobnie...
Objawy jak niesprawny jakis mikrostyk albo zimny lut.
Mikrostyk w zamku.
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Kabelki,mikrostyki,siłownik sprawdzone?
Contact spray to nie IPA tylko środek do usuwania tlenków ze złącz tu nic Ci nie da, tak pisząc switch miałem na myśli mikrostyki.
Uszkodzone mikrostyki w zamkach, bądź założone nieodpowiednie.
no to jeszcze raz musisz rozebrać drzwi, łącznie z ich blachą montażową i dostać się do zamka, wymontować zamek (najpierw trzeba wykręcić wkładkę zamka z klamki i wyjąć), rozebrać zamek i poprawić luty na jego płytce drukowanej przy wyjściu do złączki przewodów : http://obrazki.elektroda.net/95_12453640... http://obrazki.elektroda.net/36_12453640...
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
w dolnym??? tam gdzie jest rygiel z silniczkiem?? jesli tak to napewno nie poniewaz rozebrane i sprawdzone i jest dobry caly mechanizm+mikrostyk chyba ze wewnatrz zamku tam gdzie silownik centralnego zamka??
Mikrostyki w zamku albo zimnie luty.
spoko najczęściej 1s zwarcie brązowego i białego na typowym chińskim sterowniku z.c. naprzemiennie otwiera i zamyka więc potrzebujesz najprostszy mikrostyk za 1zł. Na alegro bardzo dobry zestaw kupisz za 34zł
Kolego proponuje na początek podłączyć ten siłownik jako "slejva" czyli dwoma kablami - z tym ze dobrze musisz zidentyfikować te kabelki zasilające od strony centralki i od siłownika (rozumiem że od siłownika masz 5 kabli?) - podłącz tylko dwa zasilające i wtedy sprawdzsz co się bedzie działo - przy mastrze ważne jest jego "wyregulowanie" (długość cięgna/sposób...
Jest różnica między wygląda a pomierzylem i działa. Mikrostyk może mieć uszkodzenie wewnętrzne. I jest mikrostyków więcej niz jeden ;)
Na niedziałające światełko jest tylko jedno rozwiązanie. Wymienić zamek lub mikrostyk w zamku. Jeżeli chodzi o nieprawidłowo działajacy zamek, to nie poradziłem sobie jeszcze.
Przestał działać centralny zamek jednym kluczem .Czy jest szansa naprawić? Baterie dobre ,dioda miga lecz nie działa. Kluczyk jest z jednym mikrostykiem .
Odczytaj błędy z komfortu , moze mikrostyk padł w zamku.
Może mikrostyk w zamku.Próbowałeś w drugich drzwiach?A pilot masz?
W bagazniku bedzie pompa powietrza z rurkami. Mikrostyk w zamku. Reszta wiadomo. Tak nowego samochodu nie mam, aby sprawdzic czy cos sie nie zmienilo. :>
a czy mikrostyki wymieniles lub wyczysciles??
Problem jest w sterowaniu z zamka od strony kierowcy Wymiana na nowy lub lokalizacja mikrostyku i jego naprawa
Tak klapa się zamyka razem z drzwiami. Lampka nie świeci bo w mikrostyku pourywane są piny i jest odłączony.
Jak powyżej, sprawdzić VCDS'em błędy centralnego zamka lub cent. elektryki związane z zamkiem tych drzwi. Dodatkowo w blokach pomiarowych w odpowiednich grupach, można podejrzeć reakcję na otwarcie-zamknięcie drzwi realizowane właśnie przez ten mikrostyk.
W końcu znalazłem, mam ten sam problem tylko kluczyk bez pilota, a auto to bora 1.9 99r Jak temu zaradzic ? ---------------------------------- JEST ! mikrostyk zimny lut. :D
Witam. Posiadam Audi A4 B5 110km z 1999r, ostatnio po sporych opadach śniegu przestał działać centralny zamek oraz otwieranie klapy bagażnika (mikrostyk). Wie ktoś jaka może być przyczyna? Dodam że nic nie słychać podczas próby zamykania samochodu
Te mikrostyki są wewnątrz zamka przy siłowniku
WITAM! . Po wymianie mikrostyku w drzwiach kierowcy centralny zamek w lewych tylnych drzwiach działa odwrotnie tz. Gdy zamykam samochód lewe tyle drzwi się otwierają, gdy otwieram to się zamykają . Proszę o pomoc. Nowy mikrostyk w drzwiach kierowcy działa poprawnie światło się zaświeca i dziala Piszczek od włączonych świateł przy otwrtych drzwiach....
Do przeglądnięcia siłowniki (ich środek) we wnętrzu drzwi lub przewody w miejscu przejścia karoseria-drzwi. Prawdopodobnie wewnątrz któregoś nie kontaktuje mikrostyk odpowiedzialny za "informację" podawaną do sterownika o zamknięciu/otwarciu zamka i sterownik usiłuje ponownie domknąć lub otworzyć zamki.
stawiam na mikrostyk w jednej z klamek - przyczyną może być woda/lód.
i chyba tak trzeba bedzie zrobic .bo ztymi mikrostykami nic sam nie zrobie
Typowe usterki to: 1) pęknięte przewody w dzwiach (na zginaniu) wystarczy że jeden niełączy to niebędzie otwierać lub zamykać. 2) uszkodzony mikrostyk w siłowniku master (główny) Pozdr.
Masz więc odpowiedź na swoje pytanie. Jest możliwe, że uszkodzony jest sam sterownik zamka w samochodzie. Alarm, który sterował zamkiem był być może sprawny. Do sprawdzenia wszystkie złącza obwodów zamka, przejścia do drzwi, mikrostyki w siłownikach drzwiowych itp...
Witam mam taki problem, że miałem wyłączony alarm w samochodzie i jakimś sposobem go uzbroilem (nie wiem jak). I teraz jest pytanie czy da się to wyłączyć? Żeby było zabawniej to mam zepsuta wkładke zamka od strony kierowcy, prawdopodobnie mikrostyk jest zepsuty i nie dziala centralny zamek. Alarm wył jak przekręciłem zapłon, albo otworzyłem którekolwiek...
koego brak sygnału na właczone światła to wina zamka i swiatelko dzwiowe tez ja przelutowalem cala plytke cienkimi kabelkami i jest ok, u mnie plytka nie dawala sie juz przelutowac ewentualnie mikrostyk w zamku moze byc uszkodzony!
czasem lubi zawiesić się mikrostyk w zamku , trzeba rozebrac drzwi wyjąć zamek i sprawdzić .
Jeżeli przy otwartej i zamkniętej klapie świeci to po pierwsze sprawdziłbym i pewnie wymienił mikrostyk. A jeżeli chodzi o centralny, to może zamek ma 2 mikrostyki, albo np. moduł komfortu odcina zasilanie. I jeszcze jedna myśl mnie teraz naszła. Nie wiem jak w octavi, ale u siebie mam przełącznik do zapalania lampki na stałe bez względu na otwarcie/zamknięcie...
Problemem zablokowanych drzwi lewy tył był uszkodzony moduł wraz silniczkiem od podnoszenia szyb. Trzeba było włamać się do drzwi i otworzyć drzwi na krótko, ponieważ włączona była opcja safety lock z podwójnym ryglowaniem drzwi. Oprócz tego wymienić trzeba było zamek drzwi przednich lewych bo był uszkodzony mikrostyk przez co nie pokazywały drzwi pozycji...
Z obydwu drzwi jest tak samo?? jeśli tak to pompa,jeśli nie to mikrostyki
Sprawdź błędy vagiem,może jakieś mikrostyki nie działają
Oświetlenie wnętrza i lampka w drzwiach zapalają się prawidłowo po otwarciu drzwi ? Może mikrostyk w zamku jest walnięty.
Żeby zaprogramować centralny z pilota potrzebujesz 2x klucze. Tu masz dobry opis http://www.vag-com.pl/programowanie-pilo... Co do nie zawsze działającego zamka kierowcy, to prawdopodobnie siadają już mikrostyki w samym zamku. Naprawa nie zawsze przynosi efekty. Wersja optymistyczna zaśniedziałe styki na kostce. Co do samego sterownika, to na razie...
Najprawdopodobniej zamek do wymiany, w tym samochodzie w zamku znajdują sie mikrostyki i to one odpowiadają za działanie CZ
Uszkodzony zamek(siłownik) w przednich drzwiach. Sprawdź które przednie drzwi się nie otwierają, ewentualnie mikrostyki w zamkach drzwi przednich.
A jak działa z drzwi pasażera? Zamyka i również otwiera? Jeżeli działa normalnie to sprawdź mikrostyki w zamku. Trochę rozbierania ale to częsta usterka.
mikrostyk w pilocie.
Nie wiem jak jest u Ciebie, ale w większości stacyjek mikrostyk od włożenia kluczyka nie przechodzi przez kostkę, a jeżeli po wyjęciu kluczyka dalej widzi jakby kluczyk był włożony to zamek centralny nie będzie działał.
Są tam mikrostyki,prawdopodobnie wilgoć zrobiła swoje.
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
Sprawdź siłownik w drzwiach kierowcy. Są tam mikrostyki, podające sygnał zamykania/otwierania.
Witam. W siłowniku od kierowcy jest 5 przewodów- jest tam mikrostyk który podaje sygnał do centralki(otwóż- zamknij).
Kable wiszą luźno, brakuje wtyczki. Czy to może mieć coś wspólnego z centralnym? Tak Sprawdź czy dochodzą impulsy do wtyczki siłownika zamka.
Problem rozwiązało zamontowanie na jednym z mikrostyków w zamku kierowcy diody. Temat zamykam.
najpierwszprawdz czy dochodzą impulsy do wtyki zamka (mogą przełamać się przewody w przepuście drzwiowym lub zaśniedzieć wtyki łączące w słupku) jeżeli impulsy dochodzą to problem tkwi w samych siłownikach w zamku wysiada mikrostyk przełączający stan rygla i podający zasilanie na silnik zamka
Witam --piszesz że masz uszkodzony mikrostyk w lewych drzwiach ,jeżeli to są drzwi kierowcy to w nich jest zamek matka i od wymiany tego mikrostyku bym zaczął !
Uszkodzone mikrostyki w zamkach drzwi.
Raczej trzeba wyciągać zamek i zajrzeć do środka, jest tam troszkę elektroniki, być może mikrostyki a być może lucik
ten model ma dwa sterowaia zamkiem z drzwi kerowcy. jedno z samego kołka czyli rygielka aby sie zamykac w czasie jazdy i na postoju i nie ma ono wpływu na zazbrojenie alarmu. drugie jest z mikrostyku we wkładce i sterowanie dwoma masami jedna zamyka i uzbraja alarm drga otwiera i rozbraja tę diodke w awaryjnych. pioerwsze sterowanie jest naprzemienne...
Wymień mikrostyk pilota na początek.
Sprawdziłem wiązkę przewodów w przelotce drzwi, zewnętrznie wygląda ok., czy zamawiać siłownik/silnik centralnego zamka, czy też jak wskazują na innych forach czasami pomaga przelutowanie "zimnych lutów". Jeżeli przewody zostały wyeliminowane, to błędy powodowane przeważnie są następującymi usterkami: wspomniane już zimne luty, uszkodzenia mikrostyków...
Witam, proszę o pomoc bo mi już ręce opadają. Problem z Renault Clio 3 2006 rok. Auto kupiłem i miało problem z modułem, bodajże bcm. Nie działał centralny zamek, oświetlenie wnętrza, radio, wyświetlacz na desce, wycieraczki tylnej szyby. Moduł dałem do naprawy. Po montażu w aucie wyświetlacz ożył, radio się podświetla jednak nie gra, podejrzewam, że...
W drzwiach kierowcy są mikroprzełączniki. We wszystkich drzwiach są mikrostyki. Może ich być 3 (jeżeli jest centralny zamek) lub jeden - wersja bez centralnego. Informują one czy zamek jest zamknięty, czy otwarty. Dodatkowo jest trzeci miktostyk widoczny na zamku, to on właśnie załącza oświetlenie w środku. (at)sunrise84 Czy Ty widzisz, i wiesz co...
A zobacz jeszcze czy prawidłowo rozłacza zasilanie mikrostyku w zamku (czerwono/zielony).
Myślę że któreś drzwi sterownik widzi otwarte może być mikrostyk w zamku lub złamany przewód w gumowej przelotce lub zaśnie działe styki od strony kierowcy pod wykładziną
Witam. Problem rozwiązany. Motor centralnego zamka po stronie kierowcy uszkodzony... Prawdopodobnie mikrostyki... Teraz pozostaje zaprogramować pilota. VAG COM 311 niestety nie działa... Spróbuję jeszcze wersji 409 ale czy to coś da to sam nie wiem a nie mam ochoty wywalić kasy na programowanie bo i tak naprawa centralnego nie była tania...
Witam . wiem że temat był wiele razy poruszany . Mianowicie przestał mi działać centralny zamek. po rozebraniu drzwi i zamka okazało sie że mikrostyk jest cały rozsypany. I tu pytanie nie można by go zastąpić inaczej np czujnikiem zbliżeniowym odrotnego działania firmy balluf??
Trzeba rozebrać zamek i sprawdzić wszystkie mikrostyki, jak również wiązkę i przelotke pomiędzy drzwiami a słupkiem.
tak jak pisałem wyżej ja bym obstawiał zimne luty albo wytarł się mikrostyk ten co jest na kabelkach czerwonym i niebieskim.
Te kable skręcone razem mają być tak jak są tylko dobrze polutowane, bo gniją zawsze te łączenia i komfort nie działa, ktoś już tam grzebał, najczęściej zdarzało mi się wiązkę do komfortu łatać bo ona najczęściej gniła, ja proponuje żebyś wyczyścił papierem ściernym te druty z tych kabli bo zczerniały i skręć je tak jak są i polutuj, potem obejrz wszystkie...
No dobra, dzięki wielkie za odpowiedzi i naprowadzenie mnie, spróbuję narazie ratować moje. Wyczyszczę, sprawdzę jak luty i mikrostyki.
1. Sprawdź wszystkie przelotki z karoserii do drzwi 2. Podłącz pod komputer i upewnij się, że wszystkie zamki centralne są sprawne. 3. Wymień uszkodzone zamki, lub napraw mikrostyki w nich się znajdujące. 4. Poszukaj sprawnego kluczyka, wymień baterie i poprzez komputer zakoduj go do centralnego zamka.
mikrostyk zamek mikrostyk zamek drzwi mikrostyk zamek klapa
deska rozdzielczy passat pralka whirlpool słabo wiruje z18xe wymiana silnika
pilot uniwersalny samokopiujący pilot uniwersalny samokopiujący
Adaptacja przepustnicy Opel Meriva B - jak przeprowadzić? Dziwny dźwięk gwizdania z rury wydechowej Fiat Freemont