Tyle znalazłem co do tego alarmu, faktycznie jest tam 6 mikrowyłączników ten 6 to jest alarm pasywny.
Kolego Mariuszu - wg mnie nie masz racji, bo np. w VW Passat mikrowyłącznik klamkowy posiada 3 przewody ( wtyczka 3 pinowa, kolorów przewodów nie pamiętam) i jest tam mikrowyłącznik o 3-ch położeniach.
mikrowyłącznik w klapie. To wspr. z modułem konfortu.
Uszkodzony mikrowyłącznik przedniej maski!
Mikrowyłącznik w zamku jest uszkodzony( lub dioda) Temat kilkaset razy opisywany na forum
... możesz też sprawdzić mikrowyłącznik na trzpieniu silnika krokowego. Ten silniczek ustawia bieg jałowy pod warunkiem, że sprawny jest na końcu trzpienia mikrowyłącznik. Pzdr Grzegorz
A może problem z mikrowyłącznikami w kolumnie ????
Mam taki sam pojazd (z zamkiem centr. pneumat.) i z tego co doświadczyłem sam i znam z opowieści, to w przypadku awarii mikrowyłącznika będą problemy z działaniem pompki zamka. Może się czasem włączać i wyłączać bez udziału kluczyka, bądź pilota. Centralka zamka jest "podpięta" pod bezpiecznik, podobnie centralka alarmu (jeśli posiadasz), która zwykle...
Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
A ja bym także odstawiał moduł komfortu. Sprawdź, czy nie pływa. Znajduje się on pod fotelem kierowcy. Ogólnie zobacz, czy Ci tapicerka nie na podłodze nie pływa. Jeśli tak - natychmiast demontuj podszybie, wyjmuj akumulator i czyść odpływy! A co do światełka - to na 100% mikrowyłącznik. One niestety w Passatach lecą szybciej, niż zdążysz pomyśleć....
uszkodzony mikrowyłącznik na zamku brak potwierdzenia zamknięcia drzwi
Myślę że problem jest z mikrowyłącznikiem w zamku tych drzwi.
ma moze ktoś namiary na strone jak zdejmuje sie tapicerke w drzwiach i jak wygląda ten mikrowyłącznik??? i gdzie on sie znajduje w zamku??
Witam sprawdź mikrowyłącznik w klamce.Z prawych drzwi zamyka i otwiera?
A jest tam zamontowany alarm? Jeżeli tak to odepnij kabelek od krańcówki pod maską, jezeli nie ustapi to pozostaje sprawdzanie mikrowyłączników w drzwach.
w passacie różne cuda się dzieją spowodowane jest to mikrowyłącznikami w zamku a w twoim przypadku sprawdz diode w drzwiach kierowcy dokładną rozpiskę masz na golfklubpolska.pl tam opisują takie przypadłości powodzenia i cierpliwości
Jak masz vag to w poszczególnych blokach pomiarowych modułu komfortu możesz zobaczyć czy działają poszczególne mikrowyłączniki w zamku i klapie. Od działania tych mikrowyłączników uzależniona jest praca modułu, domykanie oswietlenia itd. W drzwiach kierowcy pewnie przerwy a w klapie śniedź lub zgnity switch. Pilot oryginał scyzoryk czy dokładany scyzoryk.
Kolego proszę wziąć pod uwagę przekazane informacje oraz sprawdzić też mikrowyłączniki w zamkach przednich drzwi, które często ulegają awarii i dają takie objawy.
Kupiłem passata 75 KM, który zachowuje się tak, jakby mu nie działało turbo. Poprzedni właściciel coś majstrował z przewodami podciśnienia do turba i recyrkulacji spalin - oba przewody są połączone.Steruje nimi jeden elektrozawór, po drugim została tylko wtyczka. Jak powinno wyglądać sterowanie turbem i recyrkulacją, kiedy który elektrozawór powinien...
Ani B3, ani B4 tylko B5. Przyczyną, która może dawać taki efekt, jest uszkodzony mikrowyłącznik w kasecie zamka. Niestety, normalne w tych samochodach. Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95...
Witam Kolego miałem identyczny problemik w passacie uszkodzony był mikrowyłącznik w drzwiach kierowcy przy zamku . Wróciłbym do podłączenia gdzie zamek zrobił cały cykl i sprawdził ten wyłącznik. Co jeszcze czas sterowania zamkiem (jeśli jest możliwość przestaw na 3 sek) możliwe że mikrus jest ok ale wysterowany czas zamykania jest zbyt krótki na jego...
Wyjęciu wtyczkę przy zespole przepustnicy - piny 3 i 7 są podpięte do mikrowyłącznika b. jałowego - jak przepustnica jest zamknięta - mierząc omomierzem powinno być między nimi przejście.....
otwórz ręcznie bagaźnik poprzez zdjęcie obudowy(plastiku w klapie) i zobacz czasem czy nie ma wody w mikrowyłączniku lub na wtyczce od zamka- często tak się dzieje w VW golf 4,passat b5,b5fl
Przerabiałem to w Golfie IV. Wymień, bądź napraw mikrowyłącznik, bo będziesz miał problem np. z alarmem i kontrolką. Sugeruję, co jakiś czas otwieranie zamków (wszystkich) kluczykiem, bo później trzeba będzie zmieniać zamki, szczególnie w tylnej klapie.
jeśli są zamki takie jak w passacie b5 to częstą przyczyną są zimne luty na mikrowyłącznikach w tych zamkach
Usterka usunięta. Po wymontowaniu zamka lewych tylnych drzwi i rozebraniu go na płytce drukowanej ścieżki łączące mikrowyłączniki z gniazdem miały wżery, najprawdopodobniej dostała się tam woda. Wszystkie połączenia wykonałem przewodem i mineło już kilka dni i wszystko jest OK.
Pewnie takie samo rozwiązanie jak w Gofie IV kombi. Wg mnie na wstępie do sprawdzenia mikrowyłącznik w klapie bagażnika (przycisk otwierania) oraz sprawdzenie wiązki przewodów w przelotce (pomiędzy klapą a nadwoziem), które łamią się tym miejscu. Jeśli dysponujesz urządzeniem, to możesz odczytać błędy.
Miałem też kłopoty z centralnym zamkiem w Golfie IV tj. nie paliła mi się lampka drzwi, nie działał tzw. buzer (sygnał pozostawionych świateł) i nie chciała się zapalać dioda dot. ryglowania drzwi. Po rozebraniu zamka w drzwiach kierowcy (dość trudna operacja), przelutowaniu płytki z mikrowyłącznikami (mam ich 4 w zamku) usterka została usunięta. Czynność...
Dolna lampka w drzwiach: 1 świeci = ugnite przewody przy module komfortu 2 nie świeci = mikrowyłącznik w zamku lub przejście na płytce zamka uszkodzone. Wszystko w temacie. Na ten temat było pisane kilkanaście razy na elektrodzie. Temat zamykam.
Teraz pozostaje suszenie i szukanie przyczyny nie działania zamków w drzwiach Na kablu czerwonym z niebieskim paskiem musi być +12V, gnije punkt łączenia tych kabli w okolicy pięty prawego buta kierowcy (gdy ten trzyma nogę na spoczniku) I dokładnie to było przyczyną. Tam w jednym punkcie łączy się 6 przewodów. Lekko pociągnąłem i się rozeszły. Miejsce...
Myślę, że musisz wyjąć wkładkę zamka oraz zamek, w którym jest kilka mikrowyłączników. Czy występują inne usterki np. w oświetleniu wnętrza auta lub drzwi ?. W podobnej sytuacji musiałem przelutować płytkę zamka tj. poprawić luty i usterka ustąpiła. Naprawa dość skomplikowana, ale jest szczegółowo opisana na forach internetu. Wskazany jest odczyt błędów,...
Za mało danych podałeś tj. czy mimo "twardości" hamulca (jak informujesz) - hamulec działa, ale trzeba mocno naciskać pedał hamulca. W takim przypadku typuję, iż nie działa wspomaganie hamulca (serwo). Można sprawdzić poprawne działanie serwa m.in. w ten sposób, że naciskamy hamulec a następnie uruchamiamy silnik. Jeśli pedał hamulca "wpadnie" odczuwalnie,...
Ja miałem to samo, walnął mi mikrowyłącznik w drzwiach i sterownik komfortu nie miał informacji o prawidłowym zamknięciu drzwi. Przy zamykaniu z pilota było wszystko OK, przy zamykaniu z konsoli zamki zamykały się po czym po ok 1 s. wyskakiwał zamek w tych z uszkodzonym przełącznikiem. Ciężko jest go dostać bo to taka malutka pierdołka i nie w każdym...
Witam Zacznij od sprawdzenia czy masz całe niepołamane kable które wchodzą ze słupków w drzwi (ściągnij gumy i sprawdź), a co do oświetlenia to największą zmorą są mikrowyłączniki umieszczone w zamkach, nieraz wystarczy rozebrać i polutować (problemem jest dostęp do tych włączników, trzeba rozebrać tapicerkę, odpiąć szyby i dopiero wykręcić zamek)....
Objawy usterki 1 : Nie zapalająca sie lampka w drzwiach, szalejący zamek centrany! Usterka: Brak masy na płytce z mikrowyłącznikami w zamku. Zimny lut, w miejscu połączenia pinu masy z płytką. Szybka naprawa: Po demontażu zamka z drzwi, nie rozbieramy go ale łączymy czerwony przewód z wyłącznika (czujnika otwarcia drzwi) z brązowym wchodzącym do zamka,...
Koledzy szanowni. Passat B5, i Golf 4, Bora mają te same typowe usterki które powodują w/w objawy. Kol. slawarek i warkon mają ten sam praktycznie problem. Zimne luty na płytce w siłowniku w drzwiach kierowcy lub (o wiele rzadziej) uszkodzony mikrowyłącznik. Dodatkowo należy skontrolować krańcówkę w zamku i wiązkę w przejściu. W przypadku tych aut i...
Udało się :D, drzwi naprawione. Zacząłem jednak od lewych drzwi, które raz podświetlały a raz nie, poza tym po zamknięciu centralnego potrafił czasami, nie zawsze po 2 sek sam wyskoczyć kołek i drzwi odblokowane. Okazało się że jak napisał PJachu1 nie kontaktował mikrowyłącznik, był sprawny jednak chodził po rancie elementu który go naciskał przez co...
2000r tdi rozebałem jeszcze raz te drzwi kierowcy bo przesuneła sie linka która ciągneła zamek by otworzyć drzwi, po złozeniu wszystkiego jest jeszcze gorzej nie mozna go zamknąć natychmiast sie otwiera!! do modułu komfortu dostałem sie, jest koło kolumny kierowniczej nie ma wilgoci styki sa oki najbardziej mnie niepokoi to to ze naciskając kluczyk...
dla mnie to typowy problem z mikrowłącznikiem jaki niestety występuje w VW poczytaj sobie ten temat, jesli faktycznie chcesz sie do tego zabrac to przestudiuj go dokladnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=2... dodam ze bnyla ona robiona na passacie;) ta fotoporada
Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem Nie mylisz się. /Klamka bez kabla też będzie działać. W siłowniku jest mikrowłącznik.
dvd74- czy poza VAGiem to ty coś potrafisz? kasowaniem nic jeszcze nikt nie naprawił. Trzeba rozebrać zamek (kaseta zamka jest taka sama jak w Golf4 Passat b5 Audi A4 itp.) dostać sie do płytki z mikrowłącznikami i poprawić wszystkie luty. Koniec tematu, to pewne i sprawdzone wielokrotnie.
To że po otworzeniu drzwi z pilota i nie włożeniu i przekręceniu kluczyka w stacyjce spowoduje automatyczne zamknięcie po kilkudziesięciu sekundach to według mnie normalne (przynajmniej to wiem z doświadczenia i jest to chyba do ustawienia w module komfortu o ile go posiadasz) bardziej dziwi mnie to że kiedyś ci tego nie robił. Wystarczy taki zamek...
Okazało się, że brzęczyk jest OK. Wina tkwi w mikrowłączniku w zamku w drzwiach. Dzięki za porady.
Albo zimne luty lub mikrowłączniki padły. Musisz tak czy tak prawdopodobnie wyjąć zamek.
To tak, podłącz zamek i śrubokrętem wciskaj krańcówkę. Opisz reakcję auta. Tam była jeszcze jedna usterka. Przy sprawnym mikrowłączniku też potrafiło nie działać :)
Prawdopodobnie mikrowłącznik w którymś zamku
Uszkodzony mikrowłącznik w zamku tych drzwi które nie zapalają oświetlenia lub zimne luty na plytce tego zamka. Trzeba ściągać boczek odkręcić blachę i zamek wyjąć.
Prawdopodobnie pomyliłeś "szlaufiki" EGR z "bączkiem" turbiny. Zawór elektromagnetyczny jest sterowany mikrowłącznikiem na pompie wtryskowej.
Prawdopodobnie szlag trafił mikrowłącznik i zbiegło sie to z Twoimi pracami. Wyjmij lampkę z tapicerki drzwi i sprawdź czy na kabelku brązowo-białym pojawia się masa po otwarciu drzwi.
Witam, włącza się fabryczny alarm, w parametrach źródła alarmu mam liczbę 2.0 co ona może oznaczac dla golfa IV ? Dla Passata B5 sprawa wygląda następująco: Możliwe źródła alarmu: 1- Wyłącznik stykowy tylnej pokrywy 2- Mikrowyłącznik zamka drzwi tylny prawy 4- Mikrowyłącznik zamka drzwi tylny lewy 8- Mikrowyłącznik zamka drzwi pasażera 16- Zapłon 32-...
często taki defekt jest spowodowany uszkodzeniem mikrowłącznika w zamku drzwi lub samego włącznika szyb ,sprawdź jeszcze przewody idące w progu do komp. komf. tam woda robi swoje w połączeniach pozdrawiam !!!!
Dla mojego auta kodowanie modułu komfortu powino być 04097 i tak mam ustawione, ale dalej nie otwierają się tylne zamki i szyby. Pewnie jeszcze gdzieś jest uszkodzony jakiś przewód a na razie wymieniam jeszcze mikrowłączniki w drzwiach bo też są uszkodzone i wytarte.
sprawdz mikrowyłącnik przy klamce a moze wkładka pasuje tylko stoją zapadki u mnie też kluczyk nie pasował do prawej wkładki bo zaqpadki stały dęba (zasniedziałe)ale po rozebraniu i oczyszczeniu było ok
Sprawdziłem mikrowłączniki w drzwiach kierowcy i tam terz jest wszystko ok. Ale nie mogę się połączyć z modułem centralnego zamka. Z komfortem się łączy . Gdzie jest modół centralnego zamka? A może jest on w module komfortu?
aha czyli wkładki są ok no to nie pozostaje nic innego jak zdjąć boczki i dostać sie do zamków, i jak mówi kolega wyżej przeczyścić wszystko, a i przy okazji poprawić luty w zamkach i wyczyścić mikrowłącznik
Kaseta zamka kierowcy do naprawy. Chodzi o mikrowłącznik w zamku ? Dodam jeszcze iż podświetlenie w drzwiach na nogi działa we wszystkich drzwiach oprócz kierowcy. I to jest również tak że raz świecą przy otwarciu, raz nie świećą, no normalnie cuda wianki...
Witam mam taki problem , a mianowicie po zamknięciu auta pilotem wyje mi alarm , dzieje sie to od pewnego czasu a zaczęło przed uszkodzeniem zamka w drzwiach kierowcy , i otóż naprawiłem te drzwi a alarm dalej wyje , co możne być jeszcze nie tak , dodam że zamki w drzwiach są dobre , wszystkie mikrowłączniki sprawdzone :) Moje autko to Passat B5 99rok...
no no ciekawe bo ten suwak wysyła info tylko wtedy gdy pracuje centralny zamek (i nie informuje czy drzwi są otwarte czy zamknięte) i daje podwójny impuls do ryglowania gdy auto jest zamykane bez kluczyka w stacyjce, zresztą w tym aucie tego nie ma, jest tylko mikrowłącznik przy ryglu, no chyba że golas ma centralny zamek tylko narazie tego nie wiemy...
Witam. Nie zamykają i nie otwierają się przednie prawe oraz tylne lewe drzwi w w/w aucie. Diagnoza pięknie informuje o uszkodzonych siłownikach w tych właśnie drzwiach, jednak po przebadaniu siłowników pod względem zimnych lutów,silniczków, mikrowłączników jest ok, natomiast ze sterowników drzwiowych na silniczki w siłownikach wychodzą jedynie impulsy...
A krańcówka świeci albo wnętrze? czy raz świeci raz nie? zdaje się to będą mikrostyki. Typowa bolączka Passatów B5 i Golfów IV - nie działa oświetlenie w środku i na drzwiach bocznych a po włączeniu świateł np. drogowych brzęczyk działa przy otwartych drzwiach - tzn. że uszkodzona jest DIODA - nie działa oświetlenie w środku i na drzwiach bocznych,...
Odpiąć złącze przy przepustnicy i mierzyć jak pracuje mikrowyłacznik na przepustnicy. podłączyć omomierz - powinien pokazywać nieskończoność. Teraz powoli otwierać przepustnicę do położenia, przy którym będzie słychać zadzaiałanie przełącznika (powinien być słyszalny trzask). Omomierz powinien wskazywać 0, a luz między dźwignią przepustnicy a ogranicznikem...
moduł komfortu tutaj raczej nic nie ma do gadania jak to w b5 i b5 fl bywa co do centralnego to masz problem z zimnymi lutami lub mikrowłącznikami w zamkach drzwi, trzeba zdjąć boczki, wyjąć szybe i wyjąć całe poszycie razem z zamkiem przelutować 6 nóżek na płytce drukowanej przez to to i pewnie nie działa ci oświetlenie wnętrza przy otwartych drzwiach...
Witam, walczę z autem kolegi. Centralny zamek zamyka tylko drzwi kierowcy i klapę bagażnika. Drzwi pasażera, tylne lewe i prawe oraz klapka wlewu nie reagują. Przy otwieraniu i zamykani kluczykiem w zamku kierowcy jest tak samo jak pilotem. Od strony pasażera zamykają i otwierają się też tylko drzwi kierowcy i klapa bagażnika. Siłownik w drzwiach pasażera...
mikrowyłącznik zamek passat termet mikrowyłącznik mikrowyłącznik mikrofala
przetwornica xenon działać sonoff temperatura piaggio cewko moduł
przejazd kolejowy marantz melody
Wzmocnienie sygnału z analogowych organów DIN Czujniki uderzeniowe boczne w Peugeot 206 - zastosowanie i działanie