mikrowyłącznik w klapie. To wspr. z modułem konfortu.
Mikrowyłącznik w zamku jest uszkodzony( lub dioda) Temat kilkaset razy opisywany na forum
Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
Uszkodzony mikrowyłącznik przedniej maski!
Kolego Mariuszu - wg mnie nie masz racji, bo np. w VW Passat mikrowyłącznik klamkowy posiada 3 przewody ( wtyczka 3 pinowa, kolorów przewodów nie pamiętam) i jest tam mikrowyłącznik o 3-ch położeniach.
... możesz też sprawdzić mikrowyłącznik na trzpieniu silnika krokowego. Ten silniczek ustawia bieg jałowy pod warunkiem, że sprawny jest na końcu trzpienia mikrowyłącznik. Pzdr Grzegorz
Dolna lampka w drzwiach: 1 świeci = ugnite przewody przy module komfortu 2 nie świeci = mikrowyłącznik w zamku lub przejście na płytce zamka uszkodzone. Wszystko w temacie. Na ten temat było pisane kilkanaście razy na elektrodzie. Temat zamykam.
uszkodzony mikrowyłącznik na zamku brak potwierdzenia zamknięcia drzwi
aaandrzej4 napisał: w niektórych passatach gdzie jest otwieranie na pilot lampki nie działają pod drzwiami ale wszystkie zamki sie zamykają. do lampki w drzwiach jest inny mikrowyłącznik awszystkich w zamku jest chyba ze 4
Witam sprawdź mikrowyłącznik w klamce.Z prawych drzwi zamyka i otwiera?
Nie znam dokładnie konstrukcji tego układu ale czy tam nie ma przypadkiem już elektronicznej przepustnicy? Jeśli tak to jest najprawdopodobniej też mikrowyłącznik b. jałowego. Miałem kiedyś taki przypadek w skodzie felicji - urwał się kabelek od mikrowyłącznika - lekkie cyknięcie lutownicą i było po kłopocie. Najlepiej byłoby podłączyć pod tester -...
Ani B3, ani B4 tylko B5. Przyczyną, która może dawać taki efekt, jest uszkodzony mikrowyłącznik w kasecie zamka. Niestety, normalne w tych samochodach. Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95...
Kupiłem passata 75 KM, który zachowuje się tak, jakby mu nie działało turbo. Poprzedni właściciel coś majstrował z przewodami podciśnienia do turba i recyrkulacji spalin - oba przewody są połączone.Steruje nimi jeden elektrozawór, po drugim została tylko wtyczka. Jak powinno wyglądać sterowanie turbem i recyrkulacją, kiedy który elektrozawór powinien...
Pewnie takie samo rozwiązanie jak w Gofie IV kombi. Wg mnie na wstępie do sprawdzenia mikrowyłącznik w klapie bagażnika (przycisk otwierania) oraz sprawdzenie wiązki przewodów w przelotce (pomiędzy klapą a nadwoziem), które łamią się tym miejscu. Jeśli dysponujesz urządzeniem, to możesz odczytać błędy.
Ja miałem to samo, walnął mi mikrowyłącznik w drzwiach i sterownik komfortu nie miał informacji o prawidłowym zamknięciu drzwi. Przy zamykaniu z pilota było wszystko OK, przy zamykaniu z konsoli zamki zamykały się po czym po ok 1 s. wyskakiwał zamek w tych z uszkodzonym przełącznikiem. Ciężko jest go dostać bo to taka malutka pierdołka i nie w każdym...
A ja bym także odstawiał moduł komfortu. Sprawdź, czy nie pływa. Znajduje się on pod fotelem kierowcy. Ogólnie zobacz, czy Ci tapicerka nie na podłodze nie pływa. Jeśli tak - natychmiast demontuj podszybie, wyjmuj akumulator i czyść odpływy! A co do światełka - to na 100% mikrowyłącznik. One niestety w Passatach lecą szybciej, niż zdążysz pomyśleć....
Przerabiałem to w Golfie IV. Wymień, bądź napraw mikrowyłącznik, bo będziesz miał problem np. z alarmem i kontrolką. Sugeruję, co jakiś czas otwieranie zamków (wszystkich) kluczykiem, bo później trzeba będzie zmieniać zamki, szczególnie w tylnej klapie.
Witam. Mój brat ma problem w pasacie B4 a mianowicie chodzi o centralny zamek. Dzisiaj wymieniał klamki i okazało się że mikrowyłącznik/czujnik(różnie na to piszą, chodzi o przełącznik z 3 kabelkami zakończonymi kostką) który jest obok zamka jest uszkodzony i to w obu klamkach. Klamki są sprawne lecz te czujniki już nie, czy można je dokupić osobno?...
Witam Kolego miałem identyczny problemik w passacie uszkodzony był mikrowyłącznik w drzwiach kierowcy przy zamku . Wróciłbym do podłączenia gdzie zamek zrobił cały cykl i sprawdził ten wyłącznik. Co jeszcze czas sterowania zamkiem (jeśli jest możliwość przestaw na 3 sek) możliwe że mikrus jest ok ale wysterowany czas zamykania jest zbyt krótki na jego...
Za mało danych podałeś tj. czy mimo "twardości" hamulca (jak informujesz) - hamulec działa, ale trzeba mocno naciskać pedał hamulca. W takim przypadku typuję, iż nie działa wspomaganie hamulca (serwo). Można sprawdzić poprawne działanie serwa m.in. w ten sposób, że naciskamy hamulec a następnie uruchamiamy silnik. Jeśli pedał hamulca "wpadnie" odczuwalnie,...
Koledzy szanowni. Passat B5, i Golf 4, Bora mają te same typowe usterki które powodują w/w objawy. Kol. slawarek i warkon mają ten sam praktycznie problem. Zimne luty na płytce w siłowniku w drzwiach kierowcy lub (o wiele rzadziej) uszkodzony mikrowyłącznik. Dodatkowo należy skontrolować krańcówkę w zamku i wiązkę w przejściu. W przypadku tych aut i...
Jak masz vag to w poszczególnych blokach pomiarowych modułu komfortu możesz zobaczyć czy działają poszczególne mikrowyłączniki w zamku i klapie. Od działania tych mikrowyłączników uzależniona jest praca modułu, domykanie oswietlenia itd. W drzwiach kierowcy pewnie przerwy a w klapie śniedź lub zgnity switch. Pilot oryginał scyzoryk czy dokładany scyzoryk.
Odpiąć złącze przy przepustnicy i mierzyć jak pracuje mikrowyłacznik na przepustnicy. podłączyć omomierz - powinien pokazywać nieskończoność. Teraz powoli otwierać przepustnicę do położenia, przy którym będzie słychać zadzaiałanie przełącznika (powinien być słyszalny trzask). Omomierz powinien wskazywać 0, a luz między dźwignią przepustnicy a ogranicznikem...
Udało się :D, drzwi naprawione. Zacząłem jednak od lewych drzwi, które raz podświetlały a raz nie, poza tym po zamknięciu centralnego potrafił czasami, nie zawsze po 2 sek sam wyskoczyć kołek i drzwi odblokowane. Okazało się że jak napisał PJachu1 nie kontaktował mikrowyłącznik, był sprawny jednak chodził po rancie elementu który go naciskał przez co...
A może problem z mikrowyłącznikami w kolumnie ????
2000r tdi rozebałem jeszcze raz te drzwi kierowcy bo przesuneła sie linka która ciągneła zamek by otworzyć drzwi, po złozeniu wszystkiego jest jeszcze gorzej nie mozna go zamknąć natychmiast sie otwiera!! do modułu komfortu dostałem sie, jest koło kolumny kierowniczej nie ma wilgoci styki sa oki najbardziej mnie niepokoi to to ze naciskając kluczyk...
Kolego proszę wziąć pod uwagę przekazane informacje oraz sprawdzić też mikrowyłączniki w zamkach przednich drzwi, które często ulegają awarii i dają takie objawy.
w passacie różne cuda się dzieją spowodowane jest to mikrowyłącznikami w zamku a w twoim przypadku sprawdz diode w drzwiach kierowcy dokładną rozpiskę masz na golfklubpolska.pl tam opisują takie przypadłości powodzenia i cierpliwości
Myślę że problem jest z mikrowyłącznikiem w zamku tych drzwi.
otwórz ręcznie bagaźnik poprzez zdjęcie obudowy(plastiku w klapie) i zobacz czasem czy nie ma wody w mikrowyłączniku lub na wtyczce od zamka- często tak się dzieje w VW golf 4,passat b5,b5fl
Usterka usunięta. Po wymontowaniu zamka lewych tylnych drzwi i rozebraniu go na płytce drukowanej ścieżki łączące mikrowyłączniki z gniazdem miały wżery, najprawdopodobniej dostała się tam woda. Wszystkie połączenia wykonałem przewodem i mineło już kilka dni i wszystko jest OK.
Teraz pozostaje suszenie i szukanie przyczyny nie działania zamków w drzwiach Na kablu czerwonym z niebieskim paskiem musi być +12V, gnije punkt łączenia tych kabli w okolicy pięty prawego buta kierowcy (gdy ten trzyma nogę na spoczniku) I dokładnie to było przyczyną. Tam w jednym punkcie łączy się 6 przewodów. Lekko pociągnąłem i się rozeszły. Miejsce...
A jest tam zamontowany alarm? Jeżeli tak to odepnij kabelek od krańcówki pod maską, jezeli nie ustapi to pozostaje sprawdzanie mikrowyłączników w drzwach.
Tyle znalazłem co do tego alarmu, faktycznie jest tam 6 mikrowyłączników ten 6 to jest alarm pasywny.
Miałem też kłopoty z centralnym zamkiem w Golfie IV tj. nie paliła mi się lampka drzwi, nie działał tzw. buzer (sygnał pozostawionych świateł) i nie chciała się zapalać dioda dot. ryglowania drzwi. Po rozebraniu zamka w drzwiach kierowcy (dość trudna operacja), przelutowaniu płytki z mikrowyłącznikami (mam ich 4 w zamku) usterka została usunięta. Czynność...
Objawy usterki 1 : Nie zapalająca sie lampka w drzwiach, szalejący zamek centrany! Usterka: Brak masy na płytce z mikrowyłącznikami w zamku. Zimny lut, w miejscu połączenia pinu masy z płytką. Szybka naprawa: Po demontażu zamka z drzwi, nie rozbieramy go ale łączymy czerwony przewód z wyłącznika (czujnika otwarcia drzwi) z brązowym wchodzącym do zamka,...
Witam Zacznij od sprawdzenia czy masz całe niepołamane kable które wchodzą ze słupków w drzwi (ściągnij gumy i sprawdź), a co do oświetlenia to największą zmorą są mikrowyłączniki umieszczone w zamkach, nieraz wystarczy rozebrać i polutować (problemem jest dostęp do tych włączników, trzeba rozebrać tapicerkę, odpiąć szyby i dopiero wykręcić zamek)....
Myślę, że musisz wyjąć wkładkę zamka oraz zamek, w którym jest kilka mikrowyłączników. Czy występują inne usterki np. w oświetleniu wnętrza auta lub drzwi ?. W podobnej sytuacji musiałem przelutować płytkę zamka tj. poprawić luty i usterka ustąpiła. Naprawa dość skomplikowana, ale jest szczegółowo opisana na forach internetu. Wskazany jest odczyt błędów,...
Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem Nie mylisz się. /Klamka bez kabla też będzie działać. W siłowniku jest mikrowłącznik.
Jesli ci pykaja przekazniki to znaczy, ze prad dochodzi do zamka wiec jedno z glowy. Zamek sie nie zamyka poniewaz modul komfortu nie otrzymuje lub nie wysyla odpowiedniego sygnalu dotyczacego zamkniecia zamka. Trzeba grzebac w module, ktory znajduje sie pod nogami kierowcy, byc moze trzeba go przelutowac. VAG tu tez duzo nie pomoze bo wskaze jedynie...
Albo zimne luty lub mikrowłączniki padły. Musisz tak czy tak prawdopodobnie wyjąć zamek.
froger3d problem jaki opisujesz tkwi najprawdopodobniej w zerwanych/pękniętych lutach płytki drukowanej wewnątrz plastikowej obudowy zamka drzwi kierowcy http://images42.fotosik.pl/10/54943495e4... http://images40.fotosik.pl/10/aa2f24997e... a w górnym lewym rogu na fotce poniżej masz widoczne dwa mikrowłaczniki, które są odpowiedzialne...
Prawdopodobnie mikrowłącznik w którymś zamku
Okazało się, że brzęczyk jest OK. Wina tkwi w mikrowłączniku w zamku w drzwiach. Dzięki za porady.
To tak, podłącz zamek i śrubokrętem wciskaj krańcówkę. Opisz reakcję auta. Tam była jeszcze jedna usterka. Przy sprawnym mikrowłączniku też potrafiło nie działać :)
Uszkodzony mikrowłącznik w zamku tych drzwi które nie zapalają oświetlenia lub zimne luty na plytce tego zamka. Trzeba ściągać boczek odkręcić blachę i zamek wyjąć.
Prawdopodobnie szlag trafił mikrowłącznik i zbiegło sie to z Twoimi pracami. Wyjmij lampkę z tapicerki drzwi i sprawdź czy na kabelku brązowo-białym pojawia się masa po otwarciu drzwi.
[url=http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_... [url=http://forum.vw-passat.pl/threads/6... i parę innych stron. [url=https://www.google.com/search?q=vw+... Zazwyczaj wystarczy tylko poprawić zimne luty na płytce zamka oraz przeczyścić ten mikrostyk. Sam się za...
kontrolka klocków niema nic wspolnego z lampka w drzwiach(zbieg okolicznosci) najprawdopodobnie masz uszkodzony mikrowłacznik w drzwiach w ktorych ci sie swieci,lecz proponuje wejsc w modół komfotu i odczytac bledy które sa zapisane,pozdrawiam :D Dodano po 4 kontrolka klocków niema nic wspolnego z lampka w drzwiach(zbieg okolicznosci) najprawdopodobnie...
Hmmm.... Czyli jednak to będzie ten mikrowłącznik. Muszę się w końcu za to zabrać, może tylko zimny lut się zrobił. A jeśli chodzi o sprawdzenie tej opcji w module komf. to, w którym kanale można to podejrzeć?
mikrowyłącznik zamek passat termet mikrowyłącznik mikrowyłącznik mikrofala
niebieski ekran radio samochodowe diesel rozruch aktywacja internet
Usterki nawiewu w Volkswagen Golf 5 Plus: Diagnostyka i naprawa Agregat prądotwórczy Honda – modele EU, EG, EM, EB, dobór mocy, typowe usterki, serwis