Prawdopodobnie masz dodatkowy mikrowyłącznik który należy wdusić po wejściu do auta jako jeden z warunków potwierdzenia rozbrojenia alarmu,czyli najpierw otwóz na pilocie później ten mikrowyłącznik następnie stacyjka i pali.Miałem kiedyś klienta z takim Stigiem oczywiście nie gwarantuję,że tak jest ale sprawdź w dokumetacji technicznej alarmu.
wylutuj je na początek
Funkcja istnieje (otwarcie jednego skrzydła), ale jest dostępna jedynie z pilota. Aby uruchomić ją z wyjścia 12 V czegoś tam (prawdopodobnie domofon) trzeba użyć protezy poświęcając 1 pilota. 1. Do kabelków od rygla podpinasz cewkę przekaźnika (na napięcie takie jak miał rygiel). 2. Rozkładasz pilota i styki NO tego przekaźnika podpinasz pod mikrowyłącznik...
Otwierając klapkę rozblokujemy napęd mechanicznie,natomiast mikrowyłącznik odcina zasilanie ,tylko nie pamiętam czego (dawno nie miałem tego napędu przed sobą),elektronikę czy silnik. Dodano po 4 Odblokuj napęd klapką,zobacz czy jest mikrowyłącznik ,nacisnij go i sprawdź pilotem lub przez ręczne sterowanie o którym wspominamy ,czy napęd ruszy.
Odepnij radio na jakiś czas - jeśli napęd przestanie żyć własnym życiem - czeka cię zakup drugiego (lub na początek skasowanie jego pamięci i dopisanie pilotów od nowa - a nuż ktoś zrobił włam), czasem zdarza się też samoistne naciskanie (uszkodzony mikrowyłącznik) przycisku pilota od byle wstrząsu. Ale to już musisz sam zaobserwować.
A mikrowyłącznik pod klawiszem "EJECT" jest sprawny? Z pilota wysuwa czy też nie?
pomysł z tymi pilotami do immo jest poroniony bo nie dość że piloty z natury są zawodne to jeszcze zawsze musisz je mieć przy sobie. A co będzie jak zmienisz spodnie to musisz pedałować po nie na dziesiąte piętro z powrotem bo noszenie ich przy kluczykach zatraca sens antynapadu. Z reguły zamiast pilotów był montowany ukryty mikrowyłącznik (nawet za...
Do wymiany lub regulacji mikrowyłącznik Od czego on jest? Ciągłe iskrzenie to może też być problem z iskrą - wymagać może czyszczenia czujnik pilota (taki wygięty drucik nad "pilotem" tzn. ten mały palinik inicjujący zapalanie całego palnika).
... Zwarłem kable od mikroprzełącznika- iskrzy ale nie zapala pilota. Mikrowyłącznik różne cuda robi, dlatego zacząłbym od niego.
Problem rozwiązany. Przyczyną był uszkodzony mikrowyłącznik na głównym panelu od power-a. Po przelutowaniu na nowy projektor odpala za każdym razem. A dlaczego nie dało się z pilota? Mikrowyłącznik był zwarty?
Miałem podobny problem z Nissanem Almerą z 2001r. Dodatkowo w pilocie,był uszkodzony mikrowyłącznik ale wymienił go elektronik. Uruchomiłem pilot (oczywiście bateryjkę wcześniej wymieniłem na nową) korzystając z instrukcji autoalarmu. W moim przypadku był alarm GMS-210 TOP.
Nie napisałeś skąd piszesz... Jeżeli z Jakucji to odpowiem - tak , to możliwe.. Poza tym rozwiń proszę nie chce się otworzyć z pilota i manualnie Manualnie to znaczy? A może trochę wilgoci dostało się do mikrowyłącznika krańcowego i przymarzł biedaczek w pozycji "open"? Wtedy centralka odczytuje pozycję bramy jako otwarta, więc po co ma się raz jeszcze...
Sprawa znana z Thomsonów z klawiaturą foliową, ale ostatnio trafiały mi się i mikrowyłączniki. W ostateczności, doraźnie wylutowywałem styki pozostawiałem klijenta z samym pilotem. Zwarcie mikro wyłącznika nic nie daje, on już jest zwarty, przynajmniej dla procesora.
Nie zawsze pilot przestaje działać po wyjęciu baterii. Wymień mikrowyłącznik i zobaczysz co będzie. Jak się rozkoduje to go zakodujesz na nowo . W czym więc problem ?
coś nie gra z czujnikami końcowymi (powinny być) Przecież nie chodzi o czujniki końcowe. Na końcu zatrzymuje się tylko nie zatrzymuje się na żądanie wcześniej. to leci do końca na sam dół nie ma możliwości zatrzymania. Z powyższego to wynika. Ha, racja! Zrozumiałem to, jak mój przedmówca. W takim razie może być coś z pilotem - nie działa przycisk "stop"....
SKS (Schließkantensicherung) to zabezpieczenie krawędziowe. Przeważnie montowane (tańsze) są fotokomórki ukryte w gumowej listwie dolnej. Z jednej strony jest nadajnik a z drugiej odbiornik. Ty masz fotokomórki wyprzedzające. Obydwa zabezpieczenia podłącza się do "puszki" SKS która połączona jest przewodem spiralnym z centralą. Sposób podłączeń, aktywacji...
A gwarancja? We własnym zakresie możesz spróbować wylutować mikrowyłączniki spod przycisków i jeśli pilot przestanie świrować, wstawić nowe.
Powoli. Napisz dokładnie CO rzeczywiście MASZ. DOKŁADNIE. Daj real foto tej płytki (bo zdaje się wszystkie fotki są kopiowane ze stron) z widocznymi opisami zacisków. Czy może wszystko na razie w fazie przymiarek? Jeśli to masz, prawdopodobnie nie ma żadnych wejść sterujących. Możesz użyć, jak radził xury SBW 01, dokupić do tego "sterownika" dodatkowego...
1)Znajdź kogoś kto potrafi stwierdzić czy napewno nie działa pilot. W moim alarmie uszkodzony mikrowyłącznik był cały czas zwarty, wymieniłem go, ponowne wczytanie pilota do centrali i działa do dziś. 2)Centralki b. często mają ukryty wyłącznik. W sytuacjach awaryjnych służy on do wyłączenia centrali, tak mam w moim alarmie. Jest dobrze ukryty aby nie...
Najłatwiej będzie zgłębić żywotność mikrowyłączników zaglądając do katalogów producentów. Np taki OMRON robi mikroswitche m.in do myszek o żywotności od kilku do kilkudziesięciu milionów cykli. zapewne ta liczba podana jest dla kliknięć przy jakiejś małej sile nacisku, ale powodującej przełączenie, bo w rękach impulsywnego gracza liczba tych cykli skraca...
nie nadaje przerabiał ktos już ten temat ?? Albo nadaje w sposób ciągły. Mikrowyłączniki sprawdzales na zwarcie ?
Wielkie dzięki za zainteresowanie moim tematem . Mam jeszcze pytanie co do pilotów ,których obecnie nie posiadam czy jest możliwość dokupienia nowych pilotów i gdzie oraz czy pozostałe przełączniki można zakodować bez pilota?
A może spróbuj zdobyć starego pilota do takiej wieży , Rozbierz go podłącz do klawisza POWER mikrowyłącznik i zamontuj na drzwiach. otwierasz sygnał z pilota trafia w wieżę i gra. proste i skuteczne no może trochę mało praktyczne
Pytanie z rodziny - samochód się zepsuł, co może być - odpowiedź - zepsuty samochód..... Na poczatek zobacz, czy blaszka zamka klapki od rozsprzęglania naciska pewnie przy zamknięciu na mikrowyłącznik.
Na początek, odłącz to co masz pod stykami zaznaczonymi na poniższej fotce, przygotuj sobie kawałek przewodu i na chwilkę połącz te dwa wejścia, jeżeli ustawienie jest na krok po kroku to brama powinna ruszyć, następne chwilowe zwarcie powinno ją zatrzymać, następne odwrócić jej ruch. Napisz też co masz w te styki teraz wpięte. Jak tak będzie to jest...
Po sprawdzeniu wychodzi tak: I po naciśnięciu mikrowyłącznik zamyka obwód II po zwolnieniu obwód przerwany.Po zamontowaniu zamka i uchwytu z mikrowyłącznikiem usterka usunięta .Po uruchomieniu centralnego z pilota drzwi i bagażnik zamknięte.Opcja otwarcia drzwi otwarte ,bagażnik się otwiera po naciśnieńciu klamki.Zamykanie klapy odbywa się bez zacięć...
Pytanie pomocnicze, czy po odkręceniu obudowy gumka z klawiszami jest w całości tzn. 2 przyyciski otoczone 1 gumą czy kazdy klawisz ma osobną gumkę która naciska na mikrowyłącznik? Bo były 2 wykonania pilota. I jeszcze jedno zmierz grubość obudowy ok 13mm czy cieńszy o połowę?
Zamek w drzwiach kierowcy - uszkodzone wewnętrzne mikrowyłączniki . Sterownik widzi cały czas zamknięte auto (pomimo otwarcia) i w związku z tym nie pozwala na działanie c.z.
Kolego Mariuszu - wg mnie nie masz racji, bo np. w VW Passat mikrowyłącznik klamkowy posiada 3 przewody ( wtyczka 3 pinowa, kolorów przewodów nie pamiętam) i jest tam mikrowyłącznik o 3-ch położeniach.
sprawdz czy mikrowyłącznik nie przywiera, ew. go wymień.
Rozumiem, że gdy założyłeś nową baterię do pilota a nie naciskasz zadniego z przycisków dioda świeci cały czas ? Albo jest zwarty mikroswitch (najczęstsze uszkodzenie) albo jest większy problem, i bez miernika sygnału możesz sobie z tym nie poradzić, bo nie wiesz co pilot wysyła po założeniu baterii. Sprawdź czy wszystkie mikrowyłączniki "klikają"...
Piszesz że niedziała Ci oświetlenie wnętrza w momencie otwarcia drzwi, więc napraw ten problem i zapewne centralny z pilota zacznie działć. Winna jest kaseta zamka w której znajduje się mikrowyłącznik. Woda w dywanikach to pewnie rozpuszczony śnieg z butów.
Miałem kiedyś podobne problemy, problem polegał na tym że wielowtyk na centralce ( czarna skrzynka z prawej strony za nadkolem ) trochę się wysuwał więc zablokowałem go za pomocą plastikowych spinek ( co to się zaciskają tylko w jedna stronę :-) ) a pilota to od czasu do czasu uczyłem kodu zamka tak - włączony zapłon naciśnięcie zamykania na pilocie...
napisałeś że same programy się przełanczają to sprawdź klawiature,może jakiś mikrowyłącznik przywiera?
Mam podobny problem. Błąd E8 (ale tylko przy całkowicie otwartej bramie - przesunięty wyłącznik krańcowy), bezpiecznik A1 sprawny. Jeśli brama nie jest całkowicie otwarta, to każde naciśnięcie pilota (niezależnie w którą stronę) powoduje na przemian otwieranie bramy / zatrzymanie bramy. Może ktoś coś?
Witam wszystkich, U mnie pojawił się również problem z drzwiami pasażera z przodu. Trzeba kliknąć kilka razy pilotem aby silownik zamknął drzwi. Czy ktoś miał podobnie? czy winny będzie mikrowyłącznik w zamku, czy coś innego? pozdrawiam, Adam
Tak, zapewne bezprzewodowy pilot można kupić za grosze, ale te najtańsze u mnie nie chcą współpracować z korpusem. Przewodowy wyzwalacz także działał krótko (zaraz się ułamała dźwigienka, naciskająca mikrowyłącznik). Ale nigdzie nie spotkałem podróbek pilota Manfrotto (do mojej głowicy). W moim wykonaniu urządzenie współpracuje z każdym aparatem - kwestia...
Gotowy schemat nadajnika i odbiornika znajdziesz w zestawie J-216,reszta to odpowiednio rozmieszczone mikrowyłączniki,zasilacz i wio.
Przekopiowania nie, musisz dopisać od nowa drugi przycisk pilota jako główny sterujący , po uprzednim ma wszelki wypadek skasowaniu pamięci odbiornika. Jeśli nie ma opcji (osiedlówka) - idzie wymienić mikrowyłącznik - standardowy płaski SMD z okrągłym pipkiem- i obudowę (70 zł).
Krańcówki oświetlenia we wszystkich drzwiach działają, a jak zamkniesz pilotem to świtło gaśnie. Może ktoryś mikrowyłącznik lub przewód od kransówek jest zwarty na stałe do masy.
To chyba nie jest oryginalny pilot od Mazdy ,to chyba jest dokładka.Sprawdż czy działają mikrowyłączniki pod tymi przyciskami.
Chciałem się doradzić fachowców na temat mikro wyłączników szuflady CD . Czym najlepiej przeczyścić mikro wyłącznik, czy izopropanolem, czy którymś z kontaktów. Czy na stykach są gumki takie jak w pilotach, bo tak mi one wyglądają. Nie są to na pewno miedziane styki. A chcę je przeczyścić z tego względu, bo przy wysuniętej szufladzie, po ok. 5 sekundach...
Kolego możesz zastosować gotowy układ twoster lub bramster.Konieczne jest zastosowanie jakiś mikrowyłączników do pozycji samych drzwi. Pozdrawiam
Silnik,pasek,mikrowyłączniki,radiolinia
Witam. Nie wiem jak jest w Fieście ale usuwałem taką usterkę w Mondeo MK III. Objawy były takie same bagażnik chodził z pilota, a nie działał z przycisku wewnątrz auta. Uszkodzony był mikrowyłącznik w klamce bagażnika. Był na stałe w pozycji zwartej.
Mikrowyłącznik bym wykluczył ze względu na to iż iskra jest podawana. A po ręcznym odpaleniu zapala się palnik pilota czy palnik główny?
Do sprawdzenia krańcówki drzwi (kierowcy!!!), przewody pomiędzy drzwiami, zamki oraz mikrowyłączniki w nich.
Sprawa niby prosta -- szukam stacjonarnego pilota do bram 433MHz z możliwością połączenia z siecią domową/Internetem via RJ45. Ewentualnie schematu umożliwiającego zbudowanie zestawu realizującego taką funkcję. Bramę mam na tyle daleko od domu, że raczej nie wchodzi w grę ciągnięcie kabla sieciowego, natomiast np. stacjonarny pilot ścienny Proximy daje...
Ale mikrowyłącznik jest nadal tam, gdzie jest narysowany trójkąt play, nie gdzie indziej. Może być to tak skonstruowane, że masz płytkę, a styki wierane są przyciskiem z gumy przewodzącej prąd. Wtedy wystarczyło by przeczyszczenie izopropanolem i gumki i styku na płytce. Myslę, że da się to prosto rozebrać (jakos złożyli), może z którejś strony wystarczy...
Kolega (at)senipla obudził się ponad 3 lata po tym jak temat został już rozwiązany, ale faktycznie gdyby ktoś nie chciał/nie mógł podłączyć przewodowo przycisku dzwonkowego, to istnieją piloty (nie tylko Somfy ale innych firm np. Proxima kompatybilne z Somfy i nie tylko) w kształcie przycisków ściennych. Ponadto ustosunkuję się do poruszanego problemu...
zrobiłem wzmacniacz na tda 7313(7318) sterowny pilotem rc5 od telewizora philips załaczanie wzmacniacza i dodatkowych gniazd pilotem i mikrowyłącznikiem sygnalizacja aktywnego wejścia audio, mute, i reszta funfcji tda7313,jak znajdę,(narysuję) schemat to go umieszczę.
Mikrowyłącznik w siłowniku zamka trzeba wszystko rozebrać i wyjąć siłownik na zewnątrz
Podejrzewam uszkodzony lub zanieczyszczony mikrowyłącznik w zamku lewych drzwi.Taki przypadek miałem w swoim Mondeo.
Jeżeli to jest faktycznie alarm fabryczny (po rozszyfrowaniu wyposażenia wg numeru VIN pojawi się opcja EDW) to jest on rzeczywiście załączany poprzez obrót klucza. Z tego powodu jest nic nie warty: istnieje wiele sposobów na przekręcenie wkładki zamka bez użycia oryginalnego kluczyka :D Jeżeli faktycznie chcesz się tym bawić, to alarm jest uzbrajany...
Jest tam taki mikrowyłącznik położenia szuflady sprawdz go bo lubi się uszkadzać.
Witam Bardzo możliwe, że któryś mikrowyłącznik w drzwiach szwankuje. Odezwij się na PW to coś wymyślimy. Pozdrawiam
Podejrzewam uszkodzony lub zanieczyszczony mikrowyłącznik w zamku lewych drzwi.Taki przypadek miałem w swoim Mondeo.
Odpowiedż. mikrowyłącznik - najlepsze jest to że zaczął działać po zanurzeniu go w oleju :D. Wymieniony prewencyjnie.
Wcześniej, czy później czeka Cię wymiana zamka, lub podmiana mikrowyłączników (czynność pracochłonna i dla cierpliwych).
Analogowego Tzn kablowego ? nie tzn. wykonany w technice analogowej , najpierw coś zbuduj a potem myśl o pilocie z pada można wykorzystać jedynie przyciski o ile pozwala na to konstrukcja mechaniczna bo wykorzystanie elektroniki jest raczej bez sensu , prościej pilota zrobisz na mikrowyłącznikach proponuje przeglądnij dokładnie projekty na tym forum...
No właśnie jest uszkodzony mikrowyłącznik i nie będzie zamykał bo komfort nie widzi zakniętych drzwi-wymień zamek./nienaprawialne/
Ten mikrowyłącznik ,który dokupiłeś nie będzie działał , kup tz. boczniaka -pionowego montażu.
Dzięki za info , a co do tej radiolinii pod którą rozrysowałeś mi ten schemat , to ja jej jeszcze nie posiadam..Wszystkie akcesoria, czyli radiolinię ,przekaźniki, krańcówki potrzebne do wykonania tego układu według schematu ,będę dopiero kupował. Na razie chcę zdobyć jakiś najlepszy i w miarę niedrogi do wykonania schemat , który zapewniłby odpowiednie...
Witam, Mam w naprawie TV Otake 517 VT, który załącza się jakby normalnie (na jeden zapamiętany kanał) wyłącznikiem głównym, jest normalny obraz i fonia ale nie działa klawiatura, ani sterowanie z pilota. Wszystkie mikrowyłączniki sterujące sprawdziłem - nie posiadają zwarć, wylutowałem dla pewności również odbiornik podczerwieni - bez zmian Zasilanie...
Odpowiem w punktach bo to będzie łatwiej: 1 te gniazdo to nie jest oryginał ale tym bym się nie przejmował 2 przyciski to były 2 mikrowyłączniki ten od wyzwalania był zwierny natomiast ten od awaryjnego wyłączania ekspozycji był rozwierny oba monostabilne 3 każdy model posiadał czasownik 4 różnica między modelami była właśnie w czasowniku,układzie autokompensacji,i...
Początkowo radio można było włączyć jakimkolwiek przyciskiem ... czyli co wszystkie mikrowyłączniki się popsuły??
a te mikrowyłączniki to się gdzieś kupuje ? łatwo się to wymienia?
Mam taki sam pojazd (z zamkiem centr. pneumat.) i z tego co doświadczyłem sam i znam z opowieści, to w przypadku awarii mikrowyłącznika będą problemy z działaniem pompki zamka. Może się czasem włączać i wyłączać bez udziału kluczyka, bądź pilota. Centralka zamka jest "podpięta" pod bezpiecznik, podobnie centralka alarmu (jeśli posiadasz), która zwykle...
Noooo! To jest coś! W końcu jaśniej w temacie :-) Programowanie masz na mikroswitchach. Należy rozbroić system(to masz zrobione :-) ) włączyć zapłon, przestawić mikrowyłącznik nr.2 w dół (na ON).Przycisnąć przycisk główny twojego pilota i trzymać do momentu wyłączenia diody LED. Jeśli przyciskanie pilota zostanie przerwane - pilot nie zostanie zapamiętany!...
Sprawdź zasilanie modułu, jeśli będzie prawidłowe, sprawdź czy moduł podaje napięcia na silnik, jeśli podaje to silnik do wymiany jeśli napięć nie ma to moduł do wymiany ot i cała filozofia. Filozofia Kolego to nie to forum... Ten silnik ma zintegrowaną z silnikiem centralkę z wbudowanym modułem odbiorczym. Aby się do niego dostać trzeba zdemontować...
dzisiaj podłączyłem auto pod OP-COMa i próbowałem dodać nowego pilota (ten sam typ co oryginał) ale bez skutku mam tylko komunikat "naciśnij dowolny przycisk pilota" naciskam i nic. Na oryginalnym też nic więc usunąłem piloty z pamięci i próbowałem ponownie ale bez efektu. W pamięci miałem błędy B3140 i B3150 czyli błędy mikrowyłącznika otwierania i...
Witam Mam pilota zdjęcie przedstawia go po rozkręceniu. Piloty takie posiadam w ilości dwóch sztuk oryginalnie takie kupiłem . Jeden z tych pilotów działa wyśmienicie a drugi nie działa wcale. Są identyczne. W obu pilotach wymieniłem baterie. Wyczyściłem je izopropanolem. Mikrowyłączniki działają chyba bo w momencie naciskania błyska dioda. w załączniku...
Jeśli chodzi, o przycisk ten bliżej grotu kluczyka, to po prostu trzeba wymienić cały mikrowyłącznik. Takie "coś"można kupić w sklepie z częściami elektronicznymi, jeśli umie się samemu to wymienić lub można się udać do zakładu, który trudni się elektroniką samochodową, pilotami itp.
Przewodem od silnika nic nie zdziałasz, ale silnik ma wbudowany odbiornik radiowy gdzie jest możliwość selektywnego wyboru otwórz stop zamknij. Wystarczy zakupić TTX4 i wgrać go do pamięci, albo "mniej profesjonalnie" wykorzystać 2 kanały pilota którego posiadasz lutując przewody pod mikrowyłączniki.
Pierwsze prze lutować styki gniazda do pilota oraz dogiąć styki w gnieżdzie , posprawdzać wszystkie diody zwłaszcza te małej mocy , oraz sprawdzić oporność cewek przekażników , po wcześniejszym odlutowaniu diód zaporowych . Jeśli wszystko jest o.k. to możesz podłączyć sterowanie przekażników na krótko do testów i sprawdzić przejścia styków przekaznika...
Niczego nie przypiszesz. Programowanie pilotów odbywa się poprzez przyciśnięcie mikrowyłącznika w centrali,nie potrzebujesz programów.Możesz próbować,ale o ile dobrze pamiętam to jest inny standard . Pamiętaj że próba programowania to kasowanie wszystkiego z pamięci,więc zanim ją podejmiesz to musisz mieć oba piloty przy sobie i przyuczyć je od nowa.Nie...
Trzeba wymontować zamek, rozebrać, i polutować płytkę drukowaną na której są umieszczone mikrostyki (z reguły 4 sztuki). Lutowania mogą wyglądać na dobre, ale te mikrowyłączniki są poddawane częstym naciskom przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi i cyna puszcza. Typowa usterka w Octaviach.
Mam taki sam przypadek, kilka postów, to klawiatura i podobno jest to standartowa usterka tego modelu! (THOMSONA) Dodam, iż miałem przypadek, ze plastikowa obudowa mikrowyłącznika przewodziła! W monitorze SONY!
Witam Piloty do Nissanów w tych rocznikach nie są rewelacyjnie trwałe. Często psują się mikrowyłączniki oraz gumki przycisków. O ile mikrowyłączniki można jeszcze wymienić, to gumki przycisków jeśli się rozwulkanizują to niema na to rady. Można zsynchronizować pilota od dowolnego Nissana w tych rocznikach do każdego Nissana np. Primiery czy Almery ....
Faktycznie pisałem z głowy. To jest LG 26LC51. O resetowaniu epromu myślałem szukając ukrytego mikrowyłącznika, ale chyba czegoś takiego tam nie ma. Przynajmniej niczego co wygląda podobnie jak analog w laptopach
Problem pojawił się nagle , nie mam dostępu do interfejsu diagnostycznego , nie ma innych problemów z elektroniką Wstępna ocena dostępnych informacji: Dziękuję za dodatkowe informacje. Skoro problem pojawił się nagle, nie masz dostępu do interfejsu diagnostycznego, a inne elementy elektroniki działają poprawnie, możemy zawęzić obszar poszukiwań. Bez...
Jak masz vag to w poszczególnych blokach pomiarowych modułu komfortu możesz zobaczyć czy działają poszczególne mikrowyłączniki w zamku i klapie. Od działania tych mikrowyłączników uzależniona jest praca modułu, domykanie oswietlenia itd. W drzwiach kierowcy pewnie przerwy a w klapie śniedź lub zgnity switch. Pilot oryginał scyzoryk czy dokładany scyzoryk.
Poszukuję schematu c. zamka z modułem komfortu, kluczyk bez pilota, 4xel. szyby, el. lusterka, domykanie, do Golfa IV 1,9tdi 2004 kombi. Dlatego piszę kombi bo dochodzi klapa z mikrowyłącznikami i ta klapa mi "głupieje". Znalazłem schematy ale do hathbaka i to nie jest to co mi potrzeba. Jak by ktoś miał to proszę o zamieszczenie albo na PW.
Witam . Brak oświetlenia po otwarciu drzwi(nie mylić z zapaleniem oświetlenia po naciśnięciu w pilocie otwierania),jak zwykle i przeważnie świadczy o uszkodzeniu zamka(zimne luty ,uszkodzony mikrowyłącznik).Pomijam przerwane przewody w przelotkach drzwi.Jest to niebezpieczne i kłopotliwe że zamki ponownie się zazbroją ,i jak Koledzy piszą biada temu...
Spróbojzaprogramowac pilota Włącz zaplon, i wtedy naciśnij na chwilę przycisk "ZAMYKANIA" na pilocie, "NALEŻY TO ZROBIĆ WE WNĘTRZU POJAZDU" . Zaprogramowanie zostanie potwierdzone przez jednorazowe ZARYGLOWANIE i ODRYGLOWANIE centralnego zamka. Jak tylne drzwi nie bede się zamykac to spróboj zresetowac komputer odłaczajac kleme od akumulatora na kilka...
Więc chyba warto :) Warto - dla nauki i zdobycia doświadczenia. Chyba, że masz nieskończenie wiele wolnego czasu i możliwość zrobienia płytki za darmo. Powodzenia. Elektryczne zamki to silniczki - steruje się je raz +/-, a w drugą stronę -/+ (przy otwieraniu i zamykaniu na przemian). Jeśli nic się nie dzieje, to obie strony silniczka łączą się z masą...
Pomierz wszystkie mikrowyłączniki może któryś bez naciskania coś tam przewodzi i w takim przypadku pilot też może dziwnie reagować.
Założyć blokadę skrzyni biegów w pozycji "luzu". Mikrowyłącznik sprawdzający pozycję bolca. Zalety: - 100% pewności, że bieg sam nie "wskoczy" - zabezpieczenie przed kradzieżą odpalonego auta - 100% pewności "luzu"
Witam, Zamykam temat ,bo brama działa bez zarzutu . Mikrowyłącznika nie wymieniałem (chociaż mam nowy ) , bo nie ma sensu. Widać przyczyną była niedociśnięta karta radiowa (zresztą były dni , kiedy z pilota działała tylko z bliskiej odległości, a teraz śmiga z bardzo daleka) . Jeszcze raz dziękuję za podpowiedzi. Takie forum to miód :) .
Pamięć została wymieniona na 24c16(była 24c08) z wsadem ale nadal jest coś nie tak.Co ktoreś naciśnięcie klawisza Programu załącza TV.Nie sprawdzałem czy tak samo jest z pilota. ........................................... TV po wymianie jeszcze mikrowyłączników zadziałało.Jest ok.A może mi ktoś podać jak zmniejszyć obraz?Bo jest za duży.Wchodziłem...
Wygląda na uszkodzenie krańcówek? Na to wygląda, aczkolwiek mało prawdopodobne aby uszkodziły się obydwa kierunki na raz. Raczej coś z mostkiem łączącym mikrowyłączniki i przewodem wspólnym podłączonym do zacisku 9...
Po nr. WIN możesz sprawdzić wyposażenie auta. Na "elektrodzie" jest stosowny dział i jak poprosisz, to "usłużni ludzie" udzielą Ci stosownej odpowiedzi. Czy masz dostęp do urządzenia diagnostycznego, aby odczytać ewentualne błędy w elektronice auta, bo jeśli nie, to wstępnie sprawdź, czy po przełączeniu włączników przy lusterku wewnętrznym zgaśnie oświetlenie...
Witam wszystkich. Trochę się naczytałem, obiawy były jak przy uszkodzonym mikrowyączniku, ale gdy zwarłem "na krótko" włączał się płomień "pilota" po chwili gasł. Wyczyściłem więc elektrodę jonizacyjną i nic. W końcu zdemontowałem mikrowyłącznik, okazało się, że gdy odkręcę wodę to nie przesuwa się iglica. Jak zrobić to ręcznie (aby otworzyć zawór gazu)...
Witam Mam problem z oryginalnym centralnym zamkiem z pilota otwiera i zamyka drzwi natomiast nie chce zamykać z kluczyka. Kolega kazał mi sprawdzić mikrowyłącznik przy zamku , zdjąłem wtyczkę i złączyłem przewód czerwony z zielonym ok zamknął zamek natomiast czerwony z szarym nie chce zamkąć tylko otwiera. Po podaniu "+" w miejscu gdzie podłączony jest...
Witam serdecznie. W piątek autko jeździło bez problemów. Stało w garażu z kluczykiem w stacyjce a dziś rano nie udało się go uruchomić. Podłączyłem Examinera i wyszedł mi błąd w Body Computerze 9029 to jest usterka komunikacji linii seryjnej W. Straciłem też możliwość połączenia się ze sterownikiem silnika. Mruga a potem świeci na stałe kontrolka immo...
Ja miałem to samo, walnął mi mikrowyłącznik w drzwiach i sterownik komfortu nie miał informacji o prawidłowym zamknięciu drzwi. Przy zamykaniu z pilota było wszystko OK, przy zamykaniu z konsoli zamki zamykały się po czym po ok 1 s. wyskakiwał zamek w tych z uszkodzonym przełącznikiem. Ciężko jest go dostać bo to taka malutka pierdołka i nie w każdym...
[quote="buchubuch] płomień non stop bez przerwy bez odkręcania wody oczywiście.[/quote] A ten płomień masz na pilocie palnika czy na palniku głównym ? Jeśli na pilocie to może być cos nie tak z mikrowyłącznikiem (wymiana) jeśli na palniku głównym to najprawdopodobniej elektronika
aaandrzej4 napisał: w niektórych passatach gdzie jest otwieranie na pilot lampki nie działają pod drzwiami ale wszystkie zamki sie zamykają. do lampki w drzwiach jest inny mikrowyłącznik awszystkich w zamku jest chyba ze 4
Mam nadal problem z oryginalnym centralnym zamkiem z pilota otwiera i zamyka drzwi natomiast nie chce zamykać z kluczyka. Kolega kazał mi sprawdzić mikrowyłącznik przy zamku , zdjąłem wtyczkę i złączyłem przewód czerwony z zielonym ok zamknął zamek natomiast czerwony z szarym nie chce zamkąć tylko otwiera. Po podaniu "+" w miejscu gdzie podłączony jest...
Witam serdecznie.Wystarczy sam mikrowyłącznik w zamku.Przedtem by nie narobić sobie zbędnej roboty proponuję sprawdzić czy przewody od tych drzwi są całe.Pozdrawiam.
termet mikrowyłącznik mikrowyłącznik mikrofala mikrowyłącznik pływak
demontaż panelu zmywarki oporność kabel antenowy odblokować telefon samsung galaxy
blaupunkt bno881 dezamet żelazko
Wpływ przewodu na działanie force feedback w kierownicach Czy dolewać naftę do oleju napędowego?